het komt nu echt dichtbij!!quote:
jij zat toch ook in het noorden van het land?quote:Op maandag 14 mei 2007 15:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
het regent hier ook echt keihard...![]()
en ik moet zo de jongens uit school halen...![]()
yupquote:Op maandag 14 mei 2007 15:09 schreef teigan het volgende:
[..]
jij zat toch ook in het noorden van het land?
Heb je wel een pers dan?quote:Op maandag 14 mei 2007 14:58 schreef Troel het volgende:
Sterker nog, ik heb niet eens sinaasappelen in huis.
Nee, maar die moest ik wel van het lijstje halen van de ceremoniemeester, dus dat is een kwestie van tijdquote:
ik hemelsbreed 30 km van je af schat ik zo. hier is nu ook een grootdeels strakblauwe lucht te zien.. idd de kant van groningen op nog wolken te zien. ik schat dat het straks wel mooi weer wordt bij julliequote:Op maandag 14 mei 2007 15:32 schreef teigan het volgende:
Hier is het nu bijna droog, maar nog geen zonnetje te zien hoor... (ik zit in de stad Groningen..)
Er begint een zonnetje door te komen hier..quote:Op maandag 14 mei 2007 15:38 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hemelsbreed 30 km van je af schat ik zo. hier is nu ook een grootdeels strakblauwe lucht te zien.. idd de kant van groningen op nog wolken te zien. ik schat dat het straks wel mooi weer wordt bij jullie![]()
ik zei t tochquote:Op maandag 14 mei 2007 15:50 schreef teigan het volgende:
[..]
Er begint een zonnetje door te komen hier..
is dat erg, lijntechnisch?? ik ben namelijk dól op augurken.quote:Op maandag 14 mei 2007 16:09 schreef teigan het volgende:
Ik zal weer ontopic gaan...
Ik ben een halve pot augurken aan het opeten, ik weet niet waarom, maar ik heb weer eens zin in augurken
ow...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:14 schreef teigan het volgende:
Ik geloof dat het meevalt qua kcal.. Ik zal eens op het potje kijken..
zoetzuur heb ik hier staan, en die zijn 35 kcal per 100 gram.. Valt mee dus...
heb je er wat aan dat het hier nu weer bewolkt is...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:16 schreef omearos het volgende:
oeh, jammie, augurkenook maar eens halen dan
ik vond het niet erg, was wel grappig om te lezen
Het lezen van de berichtjes houdt me weer bezigquote:Op maandag 14 mei 2007 16:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb je er wat aan dat het hier nu weer bewolkt is...![]()
![]()
hmm, ik dacht het wel. maar nu ik er zo over denk was dat ook meer vanochtend... dus ook maar even inhalen dan...quote:Op maandag 14 mei 2007 16:50 schreef teigan het volgende:
genoeg gedronken buurvrouw? Daar kun je nl. ook enorme trek van krijgen..
Wat ik altijd nog wel vind helpen, zo'n rijstwafeltje met chocoladeomhulling.. Het zal vast niet zo goed zijn als augurken, maar ik kan na 1 zo'n dingetje er weer tegenaan..
Als je het langzaam in de koekenpan bakt zonder boter dan bakt het vet er een beetje uit, het is misschien iets minder gezond dan vis zonder jasje, maar kan er toch goed mee door hoor!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:33 schreef Gelderland het volgende:
Kibbeling; ook hartstikke vet
wat ik me afvroeg; hoeveel calorieën zouden er in van die magnetron hotdogs/hamburgers zitten (die kan je bij de super kopen, en warm je in een minuutje op)... best lekker/verslavend maar staat nooit op hoeveel calorieën ...
Bofkont!!quote:Op maandag 14 mei 2007 18:41 schreef Rewimo het volgende:
Ik weet dat kibbeling vet is, maar dat maakt voor mij niet uit omdat het vet bij mij grotendeels gebypassed wordt
product eenheid kcal. eiwit koolh. vetquote:Op maandag 14 mei 2007 18:33 schreef Gelderland het volgende:
Kibbeling; ook hartstikke vet
wat ik me afvroeg; hoeveel calorieën zouden er in van die magnetron hotdogs/hamburgers zitten (die kan je bij de super kopen, en warm je in een minuutje op)... best lekker/verslavend maar staat nooit op hoeveel calorieën ...
ik ben weer terug hoorquote:Op maandag 14 mei 2007 07:36 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ga jij dan ook ff lekker terug naar "bij ons"
welkomquote:Op maandag 14 mei 2007 19:20 schreef Blin het volgende:
Hallo allemaal, ik heb me net ook aangemeld op dieetweb.nl
ik ben al een maandje bezig om af te vallen en echt snel gaat het niet. maar goed beter iets dan niet zouk zeggen
ik ben 21 jaren oud 179 centimeters lang en +/- 110 kilo's zwaar (morgen is weer weegdag)
officieel moet ik dus 30 tot 40 kilo afvallen
maar ik hou het maar bij 5 en dan nog eens 5 en dan nog eens 5
want ineens een doel van 30 kilo lijkt zo groot
wat doe ik er voor ik snoep minder en ik beweeg meer en zoek nog wat motiverende mensen voor als ik weer eens zin heb in een zak m&m's
wandelen is inderdaad wel goed om mee te beginnenquote:Op maandag 14 mei 2007 19:28 schreef Blin het volgende:
ohjeej
nou sochtends 2 stuks fruit door de blender dat hou ik nu al 3 weken vol
+ drie boterhammen met 3 verschillende dingen er op
dan smiddags weer 3 boterhammen
rond een uur of 3 een liga evergreen
en dan mijn avond eten
en dan savonds een handje chips of een handje van iets anders wat ik lekker vind
en alles wat ik drink heb ik omgewisseld voor water met maximaal 1 keer per dag een glas taxi of cola light
ik beweeg meer doordat ik in mijn pauze een kwartier ben gaan lopen elke dag
savonds gak een half uur skaten
daarna gak nog later savonds een half uur ongeveer aan de gang met mijn gewichten en sit ups en dergelijke dingen
+ dat ik voor mijn werk nog ongeveer een kwartier dagelijks vlink hard doorf
iets
ik ontbijt goedquote:Op maandag 14 mei 2007 22:00 schreef Blin het volgende:
Damn ik kan echt de dag niet doorkomen als ik alleen maar jochurt eet sochtends
dat is veels te weinig
je moet juist goed ontbijten
Mijn diethist zij altijd: Ontbijt als een koning lunch als een dief en dineer als een arme
aha daarom ga ik nooit naar een dietistquote:Op maandag 14 mei 2007 22:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik ontbijt goed. 300-400 calorieën, hoor
. Maar je diëtiste heeft gelijk
. Je moet 's ochtends het meeste eten en in de loop vd dag steeds minder
.
waarom niet? Omdat ze dingen zegt die je al weet? Of omdat je het onzin vindt wat ze zegt?quote:Op maandag 14 mei 2007 22:05 schreef Miss_S het volgende:
[..]
aha daarom ga ik nooit naar een dietist
Gewoon in- en uitademen.quote:Op maandag 14 mei 2007 22:18 schreef teigan het volgende:
nee, jij eet gewoon helemaal niet...![]()
*mompelt iets over open deur, en intrappen...
geen onzin maar omdat ik die dingen inderdaad al weet en er niet naar wil luisterenquote:Op maandag 14 mei 2007 22:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
waarom niet? Omdat ze dingen zegt die je al weet? Of omdat je het onzin vindt wat ze zegt?
ik eet net zoveel als dat Renske net hierboven opnoemtquote:Op maandag 14 mei 2007 22:18 schreef teigan het volgende:
nee, jij eet gewoon helemaal niet...![]()
*mompelt iets over open deur, en intrappen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |