abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2007 @ 22:37:42 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_49121945
Dieetclub deel 157

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #70 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Isabeau's lieve fokker heeft helaas aangegeven dat je per account maar een test kan doen, dus als iemand anders lid is en de test niet wil doen, houd ik me nog aanbevolen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49122259
tvp'tje..

en nu moet ik van mee naar bed toe...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49122269
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef Fuente het volgende:
Whahahaha je hoort het echt vaker hoor, dat op chirurgie krengen zitten. Ik zie mezelf er ook niet werken naar mijn opleiding. Wel leuk dat dat bij 'jullie artsen' ook gemerkt wordt
Is dat onderzoek voor het promoveren (of hoe noem je dat?)? En wat wil je uiteindelijk gaan doen?
Ik wil verpleeghuisarts worden omdat ik sowieso niet de rest van mijn leven in een ziekenhuis wil werken en ik vind de omgang met oudere mensen gewoon heel erg leuk. Daar kwam ik ook pas achter tijdens mijn co-schappen Voor artsen (vakgroepen) gaat hetgeen ik vertelde trouwens ook op. Leuke artsen trekken elkaar aan, arrogante artsen trekken elkaar aan etc. Ik vond de artsen per vakgroep best veel op elkaar lijken qua karakter

En dat 'Get smarter in a week' van BNN is heel erg dieetclub geörienteerd Ik moet komende week gezond eten, veel fruit eten, water drinken, genoeg slapen en veel bewegen

Heb net een legpuzzel gedaan. En nu moet ik ook nog iets 'nieuws' gaan leren deze week.
* Isabeau kijkt met schuin oog naar gitaar van vriendlief en zucht
Dat kan ik dus ècht niet hè, gitaarspelen. Maar dat is dus juist de bedoeling om te gaan doen.

En ik moet naar Mozart luisteren en heb helemaal niets van Mozart in huis
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 mei 2007 @ 22:45:29 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_49122391
youtube?

limewire?

Ik raad je het requiem aan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49122502
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:45 schreef Troel het volgende:
youtube?

limewire?

Ik heb Rock me Amadeus gevonden van Falco, maar dat bedoelden ze vast niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 mei 2007 @ 22:48:14 #6
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49122542
Oe, je neemt het wel heel erg serieus, Isa. En dat terwijl je het niet heel erg meer nodig hebt volgens mij

Truste alvast
pi_49122651
tvp
It is your friends who make your world!
pi_49122754
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:48 schreef Jojogirl het volgende:
Oe, je neemt het wel heel erg serieus, Isa. En dat terwijl je het niet heel erg meer nodig hebt volgens mij

Truste alvast
Ik voelde me serieus niet zo slim tijdens het maken van de test en ik ben gewoon benieuwd of al die tips ook gaan helpen. Requiem herken ik, prachtig. Goede keus, Troel
  maandag 7 mei 2007 @ 22:52:13 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_49122784
Moet je nagaan en dat zonder die test
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 7 mei 2007 @ 22:52:59 #10
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49122834
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:45 schreef Troel het volgende:
Of je houdt het lekker luchtig met "Eine kleine Nachtmuzik" ofzo, ook mooi
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_49122979
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:52 schreef Faat het volgende:
Of je houdt het lekker luchtig met "Eine kleine Nachtmuzik" ofzo, ook mooi
Zal dat de hersenactiviteit ook stimuleren?
Ik ga zo maar naar bed en dan vroeg weer op, heb vandaag toch erg weinig geslapen.
  maandag 7 mei 2007 @ 22:55:31 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_49122998
Nee, requiem is mooi.

Daarom vond ik de reclame van de bekerfinale tussen AZ en Ajax zo mooi Van het requiem word je heerlijk rustig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49123188
Zonden ze iets van het Requiem uit dan?
  maandag 7 mei 2007 @ 23:00:56 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_49123358
De muziek achter die reclame kwam uit het requiem van Mozart ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49124543
tvp
  maandag 7 mei 2007 @ 23:31:48 #16
105850 Fuente
mamamuts
pi_49125158
tvp
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 mei 2007 @ 23:33:06 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49125233
Mozart = KV467
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49128939
tvp
  dinsdag 8 mei 2007 @ 03:30:10 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_49130337
Hoi. Ik kan niet slapen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49130956
Heb je ondertussen wat kunnen slapen Troel?

is ook al 3 nachten aan het nachtbraken, alleen hij heeft een reden --> kiespijn.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:07:37 #21
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49131828
Dan wordt het tijd teigan dat je naar de tandarts gaat!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_49131872
Korte TVP, vandaag druk, gisteren ook druk, ik moet twee minuten geleden weg.
Doei!
pi_49132316
Ik niet, ik heb nergens last van..
Maar mijn lief dus wel.. En die gaat vandaag ook naar de tandarts toe.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:34:36 #24
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49132450
ooh ok!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_49134034
Tvp....

Het gaat hier super met lijnen. Ben ook maar eens begonnen met elke ochtend lekker 10 min springtouw-en
Heerlijk vind ik het!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')