Ik wil verpleeghuisarts worden omdat ik sowieso niet de rest van mijn leven in een ziekenhuis wil werken en ik vind de omgang met oudere mensen gewoon heel erg leuk. Daar kwam ik ook pas achter tijdens mijn co-schappenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef Fuente het volgende:
Whahahaha je hoort het echt vaker hoor, dat op chirurgie krengen zitten. Ik zie mezelf er ook niet werken naar mijn opleiding. Wel leuk dat dat bij 'jullie artsen' ook gemerkt wordt
Is dat onderzoek voor het promoveren (of hoe noem je dat?)? En wat wil je uiteindelijk gaan doen?
Ik heb Rock me Amadeus gevonden van Falco, maar dat bedoelden ze vast nietquote:
Ik voelde me serieus niet zo slim tijdens het maken van de testquote:Op maandag 7 mei 2007 22:48 schreef Jojogirl het volgende:
Oe, je neemt het wel heel erg serieus, Isa. En dat terwijl je het niet heel erg meer nodig hebt volgens mij![]()
Truste alvast
Of je houdt het lekker luchtig met "Eine kleine Nachtmuzik" ofzo, ook mooiquote:
Zal dat de hersenactiviteit ook stimuleren?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:52 schreef Faat het volgende:
Of je houdt het lekker luchtig met "Eine kleine Nachtmuzik" ofzo, ook mooi![]()
Als ik dat zou doen ben ben ik bang dat de onderburen zich afvragen wat daar zo bonktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:29 schreef ymme het volgende:
Tvp....
Het gaat hier super met lijnen. Ben ook maar eens begonnen met elke ochtend lekker 10 min springtouw-en
Heerlijk vind ik het!
Volgens BNN moet ik proberen zonder dat de wekker afgaat op te staan. Maar dan word ik dus rond dit soort tijden wakker en dat lijkt me ook niet handig. Ik heb het wel vaker geprobeerd om te kijken hoeveel slaap mijn lijf zelf denkt nodig te hebben en dan kom ik meestal rond de 9-10 uur uitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:08 schreef omearos het volgende:
Hier nog een uitslaperIk zit nog in de vakantie-stand denk ik, gelukkig heb ik nu alleen zelfstudie en geen colleges om half 9 oid
Kan je de wekker niet afplakken op de plek waar je hem uit kan zetten? Alhoewel ergens anders neerzetten ook erg handig isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
De mister heeft vanochtend de wekker uitgedrukt zonder dat hij of ik er wakker van is gewordenDe wekker verhuist nu dus naar mijn kant van het bed, want dit was niet de eerste keer....
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
De mister heeft vanochtend de wekker uitgedrukt zonder dat hij of ik er wakker van is gewordenDe wekker verhuist nu dus naar mijn kant van het bed, want dit was niet de eerste keer....
Ik word wel altijd rond 8 uur wakker, ongeacht hoe laat ik ben gaan slapen, maar dan draai ik me gewoon nog weer even om als ik het te weinig slaap vind, zoals vannacht (lag er pas om 2 uur in)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens BNN moet ik proberen zonder dat de wekker afgaat op te staan. Maar dan word ik dus rond dit soort tijden wakker en dat lijkt me ook niet handig. Ik heb het wel vaker geprobeerd om te kijken hoeveel slaap mijn lijf zelf denkt nodig te hebben en dan kom ik meestal rond de 9-10 uur uit![]()
Ik ken Pete Murray nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:30 schreef Liejannuh het volgende:
Veel langslapers hier! Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n langslaper. Meestal slaap ik een uur of 6.
In het weekend wel iets langer trouwens.
Als ik te lang slaap of in bed blijf liggen, dan word ik nogal brak. Meer mensen daar last van?
Iemand trouwens zin om mee te gaan naar de opnames van That's Live a.s. maandag in Hilversum?Pete
Murray
komt optreden.
Ik sta op de gastenlijst en mag iemand meenemen.
Maar ik had dus wel om half negen werkgroep hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:16 schreef omearos het volgende:dat doe ik ook altijd, of er gewoon straal doorheen slapen (zo'n ding gaat toch vanzelf wel weer uit) Toen ik nog samenwoonde werd ik ook alleen wakker van mijn eigen wekker, als mijn ex dan eerder op moest merkte ik daar helemaal niks van, al lag hij soms een half uur telkens op snooze te drukken
Ik ben dus niet de enige met die belachelijke slaaptijdenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:34 schreef Levitation het volgende:
Als ik om 22 uur in bed kruip, word ik nog niet uit mezelf op tijd (7uur) wakker...
Toen ik een jaar of 15 was kroop ik iedere avond om 21 uur in bed en werd dan om vijf voor zeven 's morgens uit mezelf wakker. Ik voelde me in die tijd wel super fit. Blijkbaar heeft mijn lichaam ongeveer 10 uur slaap per dag nodig.![]()
Heb alleen nu echt geen tijd meer om om 21 uur in bed te gaan liggen.![]()
Ik heb 's morgens (vooral in de winter) vaak het gevoel dat iemand geklooid heeft met de wekker en dat 't eigenlijk nog midden in de nacht is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige met die belachelijke slaaptijdenIk word ook pas een beetje op tijd wakker als ik om 21:00 naar bed ga, maar hey, dat vind ik echt te vroeg hoor.
En wat gaan we bespreken in de slaapclub danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:43 schreef Troel het volgende:
Kunnen we niet een keer een slaapclub oprichten?
Jammer!! Ik ga nu natuurlijk aan alle prijsvragen mee doen die er zijn op Pete Murray gebied.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:33 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau is blut
En het is zo leuk!! Ik ben al een keer bij That's Live geweest en dat was gewoon reuze gezellig en ik wil mee!! Kutterdekut. (je kan nl. gewoon met Pete Murray kletsen in de zithoek!!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |