Ik wil verpleeghuisarts worden omdat ik sowieso niet de rest van mijn leven in een ziekenhuis wil werken en ik vind de omgang met oudere mensen gewoon heel erg leuk. Daar kwam ik ook pas achter tijdens mijn co-schappenquote:Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef Fuente het volgende:
Whahahaha je hoort het echt vaker hoor, dat op chirurgie krengen zitten. Ik zie mezelf er ook niet werken naar mijn opleiding. Wel leuk dat dat bij 'jullie artsen' ook gemerkt wordt
Is dat onderzoek voor het promoveren (of hoe noem je dat?)? En wat wil je uiteindelijk gaan doen?
Ik heb Rock me Amadeus gevonden van Falco, maar dat bedoelden ze vast nietquote:
Ik voelde me serieus niet zo slim tijdens het maken van de testquote:Op maandag 7 mei 2007 22:48 schreef Jojogirl het volgende:
Oe, je neemt het wel heel erg serieus, Isa. En dat terwijl je het niet heel erg meer nodig hebt volgens mij![]()
Truste alvast
Of je houdt het lekker luchtig met "Eine kleine Nachtmuzik" ofzo, ook mooiquote:
Zal dat de hersenactiviteit ook stimuleren?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:52 schreef Faat het volgende:
Of je houdt het lekker luchtig met "Eine kleine Nachtmuzik" ofzo, ook mooi![]()
Als ik dat zou doen ben ben ik bang dat de onderburen zich afvragen wat daar zo bonktquote:Op dinsdag 8 mei 2007 10:29 schreef ymme het volgende:
Tvp....
Het gaat hier super met lijnen. Ben ook maar eens begonnen met elke ochtend lekker 10 min springtouw-en
Heerlijk vind ik het!
Volgens BNN moet ik proberen zonder dat de wekker afgaat op te staan. Maar dan word ik dus rond dit soort tijden wakker en dat lijkt me ook niet handig. Ik heb het wel vaker geprobeerd om te kijken hoeveel slaap mijn lijf zelf denkt nodig te hebben en dan kom ik meestal rond de 9-10 uur uitquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:08 schreef omearos het volgende:
Hier nog een uitslaperIk zit nog in de vakantie-stand denk ik, gelukkig heb ik nu alleen zelfstudie en geen colleges om half 9 oid
Kan je de wekker niet afplakken op de plek waar je hem uit kan zetten? Alhoewel ergens anders neerzetten ook erg handig isquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
De mister heeft vanochtend de wekker uitgedrukt zonder dat hij of ik er wakker van is gewordenDe wekker verhuist nu dus naar mijn kant van het bed, want dit was niet de eerste keer....
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
De mister heeft vanochtend de wekker uitgedrukt zonder dat hij of ik er wakker van is gewordenDe wekker verhuist nu dus naar mijn kant van het bed, want dit was niet de eerste keer....
Ik word wel altijd rond 8 uur wakker, ongeacht hoe laat ik ben gaan slapen, maar dan draai ik me gewoon nog weer even om als ik het te weinig slaap vind, zoals vannacht (lag er pas om 2 uur in)quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Volgens BNN moet ik proberen zonder dat de wekker afgaat op te staan. Maar dan word ik dus rond dit soort tijden wakker en dat lijkt me ook niet handig. Ik heb het wel vaker geprobeerd om te kijken hoeveel slaap mijn lijf zelf denkt nodig te hebben en dan kom ik meestal rond de 9-10 uur uit![]()
Ik ken Pete Murray nietquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:30 schreef Liejannuh het volgende:
Veel langslapers hier! Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n langslaper. Meestal slaap ik een uur of 6.
In het weekend wel iets langer trouwens.
Als ik te lang slaap of in bed blijf liggen, dan word ik nogal brak. Meer mensen daar last van?
Iemand trouwens zin om mee te gaan naar de opnames van That's Live a.s. maandag in Hilversum?Pete
Murray
komt optreden.
Ik sta op de gastenlijst en mag iemand meenemen.
Maar ik had dus wel om half negen werkgroep hequote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:16 schreef omearos het volgende:dat doe ik ook altijd, of er gewoon straal doorheen slapen (zo'n ding gaat toch vanzelf wel weer uit) Toen ik nog samenwoonde werd ik ook alleen wakker van mijn eigen wekker, als mijn ex dan eerder op moest merkte ik daar helemaal niks van, al lag hij soms een half uur telkens op snooze te drukken
Ik ben dus niet de enige met die belachelijke slaaptijdenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:34 schreef Levitation het volgende:
Als ik om 22 uur in bed kruip, word ik nog niet uit mezelf op tijd (7uur) wakker...
Toen ik een jaar of 15 was kroop ik iedere avond om 21 uur in bed en werd dan om vijf voor zeven 's morgens uit mezelf wakker. Ik voelde me in die tijd wel super fit. Blijkbaar heeft mijn lichaam ongeveer 10 uur slaap per dag nodig.![]()
Heb alleen nu echt geen tijd meer om om 21 uur in bed te gaan liggen.![]()
Ik heb 's morgens (vooral in de winter) vaak het gevoel dat iemand geklooid heeft met de wekker en dat 't eigenlijk nog midden in de nacht is.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige met die belachelijke slaaptijdenIk word ook pas een beetje op tijd wakker als ik om 21:00 naar bed ga, maar hey, dat vind ik echt te vroeg hoor.
En wat gaan we bespreken in de slaapclub danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:43 schreef Troel het volgende:
Kunnen we niet een keer een slaapclub oprichten?
Jammer!! Ik ga nu natuurlijk aan alle prijsvragen mee doen die er zijn op Pete Murray gebied.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:33 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau is blut
En het is zo leuk!! Ik ben al een keer bij That's Live geweest en dat was gewoon reuze gezellig en ik wil mee!! Kutterdekut. (je kan nl. gewoon met Pete Murray kletsen in de zithoek!!)
* Isabeau gaat gewoon mee als dat nog mag/kanquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:47 schreef Liejannuh het volgende:
Jammer!! Ik ga nu natuurlijk aan alle prijsvragen mee doen die er zijn op Pete Murray gebied.
En voor iedereen die zich afvraagt wie Pete Murray is: www.petemurray.com
Meld zichquote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:30 schreef Liejannuh het volgende:
Veel langslapers hier! Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n langslaper. Meestal slaap ik een uur of 6.
Als ik te lang slaap of in bed blijf liggen, dan word ik nogal brak. Meer mensen daar last van?
Ik word na een tijdje gewoon echt wakker, en dan sta ik ook op, als ik dan blijf liggen word ik ook brak. Maar meestal is dat na 8 uur slaap, 6 is voor mij te weinig.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:30 schreef Liejannuh het volgende:
Iemand trouwens zin om mee te gaan naar de opnames van That's Live a.s. maandag in Hilversum?Pete
Murray
komt optreden.
Ik sta op de gastenlijst en mag iemand meenemen.
Leuk!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 11:50 schreef Isabeau het volgende:
[..]
* Isabeau gaat gewoon mee als dat nog mag/kan![]()
mijn ouders zijn totaal geen wijnliefhebbers, maar op zich wel een leuk ideequote:Op maandag 7 mei 2007 21:52 schreef octopussy het volgende:
Ik had een wijnproefcursus geregeld voor het 30 jarige huwelijk van mijn ouders. Was 90 euro, verdeeld over 6 man
ze vonden het erg leuk
mijn ouders zijn echt saai in dat opzicht, een sauna vinden ze ook niets. van mijn ouders weet ik wel dat als je geld geeft het niet meteen op een grote hoop terecht komt. hun bewaren dat dan echt om er iets speciaals mee te gaan doen.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou een weekendje of dagje weg doen naar een sauna o.i.d. Geld zou ik niet zo gauw doen, voor hetzelfde geld verdwijnt het op de grote hoop en da's ook niet leuk.
ik heb wel even gekeken op de pluimen site, maar denk niet dat daar echt iets leuks tussen zit. voor hun in ieder gevalquote:Op maandag 7 mei 2007 22:07 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zou ook gaan voor iets als een pluim denk ik. Zo kunnen ze zelf iets leuks kiezen (wie weet wat voor iets onverwachts ze leuk blijken te vinden) en gaat het in elk geval niet op de grote hoop.
op zich een heel erg leuk idee, mijn ouders zijn wel echt fotoverslaafd (in ieder geval, mijn moederquote:Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef teigan het volgende:
Je kan ook een leuke foto laten maken van iedereen, dat wordt ook wel op prijs gesteld meestal..
(is misschien wat afgezaagd, maar mijn ouders vonden het toen wel mooi..)
Dan knutsel je een leuke tegoedbon in elkaar voor een fotoquote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef gothic-blackie het volgende:
op zich een heel erg leuk idee, mijn ouders zijn wel echt fotoverslaafd (in ieder geval, mijn moeder) maar we hebben zondag dat etentje, en we zien elkaar (de kinderen) daarvoor eigenlijk niet, maar ik zou het in ieder geval wel kunnen voorstellen, wat ze ervan vinden en zo.
nou mijn zus had al het idee, om een hele mooie grote fotolijst te kopen, en dan een goed fototoestel mee te nemen, met een rolletje en dat mijn ouders dan de foto zelf kunnen maken. dan kunnen ze ook beslissen of ze alleen de kleinkinderen wil, of alleen de kinderen, of iedereen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:12 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dan knutsel je een leuke tegoedbon in elkaar voor een fotoKun je op je gemak een tijdstip afspreken om de foto te laten maken.
Je hebt zelf al iets heel goeds bedacht. Allemaal licht verteerbaar. Niet teveel vet gebruiken en geen scherpe kruiden. De groenten trouwens wel goed gaar maken en niet beetgaar. En geen rauwkost nemen.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef Cutie het volgende:
Wat zou een goed idee kunnen zijn als avondeten?
Ik zat zelf te denken aan zilvervliesrijst met kipfilet en wat roerbakgroente?
Succes vanmiddag met het laatste onderzoek!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:13 schreef Cutie het volgende:
Dank je Omearos.
De 'zware' dagen heb ik al gehad hoor; heb om 3 uur mijn laatste onderzoek.
Verbazingwekkend eigenlijk hoe lang je normaal kunt blijven functioneren zonder eten!
Dat is wel een heel leuk idee!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:20 schreef gothic-blackie het volgende:
[..]
nou mijn zus had al het idee, om een hele mooie grote fotolijst te kopen, en dan een goed fototoestel mee te nemen, met een rolletje en dat mijn ouders dan de foto zelf kunnen maken. dan kunnen ze ook beslissen of ze alleen de kleinkinderen wil, of alleen de kinderen, of iedereen.
edit: en mams kan wel een mooie foto maken want ze is zelf fotografe geweestdaarom ook die fotoverslaving. ik weet nog van vakanties dat ze 16 fotorolletjes mee nam van 36 foto's, plus 4 geheugenkaarten van een digitale camera, en dat dat dan vaak nog te weinig was
Nog iemand die dol is op haar bedquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef ymme het volgende:
Isa, ik ben dan nog niet uitgeslapen. Ik probeer 's ochtends ook altijd 's smoesjes te bedenken, om maar niet te hoeven gaan stage lopen. Als ik eenmaal op ben is het goed. Maar ik kan nooit opstaan. Ben dan niet te genieten etc. Bah, maar uitgeslapen wel, maar ik kan ook zo 24uur lekker gewoon in bed gaan liggen...
Er zijn 2 dingen in het leven waarvan ik teveel hou... slapen en eten.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nog iemand die dol is op haar bedIk voel me dan altijd zo lui als ik maar blijf liggen
En 's morgens vroeg opstaan is ook niet mijn ding. Ik vond mezelf ook heel zielig toen ik 2 jaar lang om 5 uur uit bed moest. Maar inmiddels zie ik mijn medemod Automatic Rock elke dag om 4 uur opstaan en vind ik hem zieliger.
Ook al herkenbaarquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:10 schreef Levitation het volgende:
Er zijn 2 dingen in het leven waarvan ik teveel hou... slapen en eten.Ik kan verschrikkelijk sjago worden als iemand aan mijn nachtrust komt.
Kan ook echt gestressed en onrustig worden als ik dènk dat ik wel eens niet aan mijn 8 uur slaap zou kunnen komen.
![]()
Dat heb ik dus ook. Ik begin 's avonds om 22.00 uur al te stressen dat ik 22.30 op bed móet liggen, omdat ik anders niet aan de 8 uur kom. Vaak zeg ik tegen mezelf, leer dat nou eens af. Maar het lukt me niet. Ik zit dan ook nooit lekker op een verjaardag doordeweeks.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ook al herkenbaarAls ik bijv. om 23:30 naar bed ga en de wekker staat om 6:30 dan kom ik heel slecht in slaap omdat ik bang ben te weinig slaap te krijgen. Heel paradoxaal dus eigenlijk.
Geef je ouders een tegoedbon voor een foto met het hele gezin erop, dus met alle kinderen, maar ook met je ouders!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef gothic-blackie het volgende:
op zich een heel erg leuk idee, mijn ouders zijn wel echt fotoverslaafd (in ieder geval, mijn moeder) maar we hebben zondag dat etentje, en we zien elkaar (de kinderen) daarvoor eigenlijk niet, maar ik zou het in ieder geval wel kunnen voorstellen, wat ze ervan vinden en zo.
euhm de kamer hangt al helemaal vol met losse foto's van ons en de kleinkinderen, ze heeft alleen geen foto van ons allemaal, op 1 foto, behalve dan bij trouwfoto's van broer en zus, maar dat is meteen weer zo formeelquote:Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Succes vanmiddag met het laatste onderzoek!
[..]
Dat is wel een heel leuk idee!
Misschien ook wel leuk om een grote en een paar wat kleinere lijstjes te geven? Dan kunnen de kinderen en kleinkinderen ook nog apart op de foto!
Ik zat ophouden met gitaarspelen te overwegenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:00 schreef freecell het volgende:
En isa: nu kunnen we samen gitaren
En ja, borsten zitten in de weg. Negeren is de kunst (of een amputatie overwegen)
Het is ontzettend tof enquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:47 schreef freecell het volgende:
Ho Stop!
Wat is dat BNN dinges?
Kan ik dat ook?
Is dat leuk?
Huh?>
Ik kan helemaal niet 14 meiquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:51 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Het is ontzettend tof enPete
Murray
is erg
![]()
Aanmelden kan via thatslive@bnn.nl
Gewoon even mailen dat je naar de opname van 14 mei met Pete Murray wilt komen.
Ow! Dat is idd ook van BNN!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niet 14 mei
Ik bedoelde meer een test waar Isa iets over mompelde. Of heeft dat weer niets met BNN te maken?![]()
Tof! Goed man! Lekker ook!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef teigan het volgende:
Ik kreeg vandaag een verslag van mijn coach over mij... Hij vindt dat ik mijn startkwalificatie ruimschoots gehaalt heb. Nu hopen dat de opleiding ook overtuigd is.
Super!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef teigan het volgende:
Ik kreeg vandaag een verslag van mijn coach over mij... Hij vindt dat ik mijn startkwalificatie ruimschoots gehaalt heb. Nu hopen dat de opleiding ook overtuigd is.
Maar.... Er zaten olijven inquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Appel en salade daar zit zowat niks in natuurlijk. Kan qua hoeveelheid best veel zijn maar niet qua voedingswaarde.
Waarom moest ik dan lid wordenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:42 schreef Troel het volgende:
Oew, ik scoorde 131 op de test
iedereen kan gewoon een ego aanmaken en daarmee testen.
Geen ideequote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waarom moest ik dan lid worden
En het gaat erom dat je de test volgende week beter maakt![]()
Mijn geheugentest heb ik het best gemaakt en creativiteit ronduit belabberdquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:57 schreef Troel het volgende:
Geen idee
EN ik hoop dat die niet al te moeilijk is. Mijn geheugentest was ronduit belabberd, rekenen en taal was prima.
Ik heb alleen nog geen mail gehad met de uitslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |