abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 mei 2007 @ 22:37:42 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_49121945
Dieetclub deel 157

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in #70 Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Meetings We zijn een weekendje weg geweest, naar verkeerspark Assen geweest en zijn nu aan het overleggen over een dagje sauna en een speciale "5 jaar dieetclub-meet". Wil je ook een keer mee? Je bent van harte welkom om je aan te melden in Di-eetclubmeeting XXIII

Ik wil ook! Dat kan Ga naar http://www.dieet-web.nl en maak daar een account aan. Na activatie zal je dan in het lijstje verschijnen. Troel zorgt ervoor dat je geactiveerd wordt, dus je kunt het beste haar een PM sturen met je inlognaam zodat ze je kan activeren en aan de dieetclub kan koppelen. Op dieet-web kun je zelf een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet en je plan invullen. Die gegevens zijn nodig om in het lijstje te verschijnen. Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Voor meer vragen kun je of Troel PM-en, of kijken op http://forum.dieet-web.nl

Deelnemers De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Deze OP is te vinden in de Fok!wiki

Isabeau's lieve fokker heeft helaas aangegeven dat je per account maar een test kan doen, dus als iemand anders lid is en de test niet wil doen, houd ik me nog aanbevolen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49122259
tvp'tje..

en nu moet ik van mee naar bed toe...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_49122269
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:37 schreef Fuente het volgende:
Whahahaha je hoort het echt vaker hoor, dat op chirurgie krengen zitten. Ik zie mezelf er ook niet werken naar mijn opleiding. Wel leuk dat dat bij 'jullie artsen' ook gemerkt wordt
Is dat onderzoek voor het promoveren (of hoe noem je dat?)? En wat wil je uiteindelijk gaan doen?
Ik wil verpleeghuisarts worden omdat ik sowieso niet de rest van mijn leven in een ziekenhuis wil werken en ik vind de omgang met oudere mensen gewoon heel erg leuk. Daar kwam ik ook pas achter tijdens mijn co-schappen Voor artsen (vakgroepen) gaat hetgeen ik vertelde trouwens ook op. Leuke artsen trekken elkaar aan, arrogante artsen trekken elkaar aan etc. Ik vond de artsen per vakgroep best veel op elkaar lijken qua karakter

En dat 'Get smarter in a week' van BNN is heel erg dieetclub geörienteerd Ik moet komende week gezond eten, veel fruit eten, water drinken, genoeg slapen en veel bewegen

Heb net een legpuzzel gedaan. En nu moet ik ook nog iets 'nieuws' gaan leren deze week.
* Isabeau kijkt met schuin oog naar gitaar van vriendlief en zucht
Dat kan ik dus ècht niet hè, gitaarspelen. Maar dat is dus juist de bedoeling om te gaan doen.

En ik moet naar Mozart luisteren en heb helemaal niets van Mozart in huis
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 mei 2007 @ 22:45:29 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_49122391
youtube?

limewire?

Ik raad je het requiem aan
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49122502
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:45 schreef Troel het volgende:
youtube?

limewire?

Ik heb Rock me Amadeus gevonden van Falco, maar dat bedoelden ze vast niet
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 7 mei 2007 @ 22:48:14 #6
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_49122542
Oe, je neemt het wel heel erg serieus, Isa. En dat terwijl je het niet heel erg meer nodig hebt volgens mij

Truste alvast
pi_49122651
tvp
It is your friends who make your world!
pi_49122754
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:48 schreef Jojogirl het volgende:
Oe, je neemt het wel heel erg serieus, Isa. En dat terwijl je het niet heel erg meer nodig hebt volgens mij

Truste alvast
Ik voelde me serieus niet zo slim tijdens het maken van de test en ik ben gewoon benieuwd of al die tips ook gaan helpen. Requiem herken ik, prachtig. Goede keus, Troel
  maandag 7 mei 2007 @ 22:52:13 #9
35189 Troel
scherp en bot
pi_49122784
Moet je nagaan en dat zonder die test
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 7 mei 2007 @ 22:52:59 #10
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49122834
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:45 schreef Troel het volgende:
Of je houdt het lekker luchtig met "Eine kleine Nachtmuzik" ofzo, ook mooi
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_49122979
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:52 schreef Faat het volgende:
Of je houdt het lekker luchtig met "Eine kleine Nachtmuzik" ofzo, ook mooi
Zal dat de hersenactiviteit ook stimuleren?
Ik ga zo maar naar bed en dan vroeg weer op, heb vandaag toch erg weinig geslapen.
  maandag 7 mei 2007 @ 22:55:31 #12
35189 Troel
scherp en bot
pi_49122998
Nee, requiem is mooi.

Daarom vond ik de reclame van de bekerfinale tussen AZ en Ajax zo mooi Van het requiem word je heerlijk rustig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49123188
Zonden ze iets van het Requiem uit dan?
  maandag 7 mei 2007 @ 23:00:56 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_49123358
De muziek achter die reclame kwam uit het requiem van Mozart ja
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49124543
tvp
  maandag 7 mei 2007 @ 23:31:48 #16
105850 Fuente
mamamuts
pi_49125158
tvp
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 7 mei 2007 @ 23:33:06 #17
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_49125233
Mozart = KV467
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49128939
tvp
  dinsdag 8 mei 2007 @ 03:30:10 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_49130337
Hoi. Ik kan niet slapen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49130956
Heb je ondertussen wat kunnen slapen Troel?

is ook al 3 nachten aan het nachtbraken, alleen hij heeft een reden --> kiespijn.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:07:37 #21
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49131828
Dan wordt het tijd teigan dat je naar de tandarts gaat!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_49131872
Korte TVP, vandaag druk, gisteren ook druk, ik moet twee minuten geleden weg.
Doei!
pi_49132316
Ik niet, ik heb nergens last van..
Maar mijn lief dus wel.. En die gaat vandaag ook naar de tandarts toe.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 09:34:36 #24
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_49132450
ooh ok!
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_49134034
Tvp....

Het gaat hier super met lijnen. Ben ook maar eens begonnen met elke ochtend lekker 10 min springtouw-en
Heerlijk vind ik het!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 10:55:08 #26
35189 Troel
scherp en bot
pi_49134924
Ik ben weer wakker

Toch mmar blijven liggen vanochtend toen Bert eruit ging.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49135109
Goeiemorgen en ja, ik ben echt net wakker, maar heb vannacht met viendlief teveel series liggen kijken in bed en iemand hier raadde me Heroes aan. Je wordt bedankt Daar gaat m'n nachtrust Ik wilde eigenlijk 24 gaan kijken, maar die liep een beetje stotterend, vandaar maar begonnen met Heroes en dat is erg leuk

M'n knie doet nog behoorlijk veel pijn en aangezien je bij de huisarts maar tot 10:30 een afspraak kan maken ga ik zo maar even langs om een afspraak te maken. Ik heb niet zoveel verstand van knieën en ik wil weten of ik door kan wandelen of even wat langer rust moet houden. Ik gok dat hij de rust-optie aanbeveelt, maar ik wil het zeker weten.

Ik ben begonnen met mijn BNN-ontbijt: een bosvruchtensmoothie Straks nog wat aan mijn onderzoekje werken en dan nog iets gaan doen voor mijn ruimtelijk inzicht. (ehm, lees: een computerspel spelen jeee!)
pi_49135166
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 10:29 schreef ymme het volgende:
Tvp....

Het gaat hier super met lijnen. Ben ook maar eens begonnen met elke ochtend lekker 10 min springtouw-en
Heerlijk vind ik het!
Als ik dat zou doen ben ben ik bang dat de onderburen zich afvragen wat daar zo bonkt mar het klinkt in ieder geval supergezond, ymme
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:05:08 #29
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49135267
Mijn niet goed werkende bloeddrukmeter had last van lege batterijen ofzo.
Maar afijn, het ding doet het weer.
Voordeel was wel dat ik vanochtend ook een beetje kon uitslapen. Alleen niet tot half 11.

Voor de liefhebbers, vanavond is er een documentaire over het Atkins dieet op RTL4, begint om 22.55 uur.
pi_49135327
Lege batterijen dat hadden wij ook kunnen bedenken
pi_49135373
Hier nog een uitslaper Ik zit nog in de vakantie-stand denk ik, gelukkig heb ik nu alleen zelfstudie en geen colleges om half 9 oid
pi_49135419
Atkins is toch helemaal nket zo populair meer? Het is nu meer Southbeach en waar Atkins alle vetten prima vond, beperkt Southbeach je tot de gezonde vetten. De meeste argumenten tegen Atkins gaan al niet meer op nu het koolhydraatbeperkte dieet is verbeterd. We hebben nog geen idee over lange termijn gevolgen, maar op de korte termijn is het volgen van een Southbeach dieet absoluut niet ongezond.
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2007 @ 11:09:39 #33
43556 miss_dynastie
pi_49135426
De mister heeft vanochtend de wekker uitgedrukt zonder dat hij of ik er wakker van is geworden De wekker verhuist nu dus naar mijn kant van het bed, want dit was niet de eerste keer....
pi_49135469
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:08 schreef omearos het volgende:
Hier nog een uitslaper Ik zit nog in de vakantie-stand denk ik, gelukkig heb ik nu alleen zelfstudie en geen colleges om half 9 oid
Volgens BNN moet ik proberen zonder dat de wekker afgaat op te staan. Maar dan word ik dus rond dit soort tijden wakker en dat lijkt me ook niet handig. Ik heb het wel vaker geprobeerd om te kijken hoeveel slaap mijn lijf zelf denkt nodig te hebben en dan kom ik meestal rond de 9-10 uur uit
pi_49135539
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
De mister heeft vanochtend de wekker uitgedrukt zonder dat hij of ik er wakker van is geworden De wekker verhuist nu dus naar mijn kant van het bed, want dit was niet de eerste keer....
Kan je de wekker niet afplakken op de plek waar je hem uit kan zetten? Alhoewel ergens anders neerzetten ook erg handig is Moet ie de volgende keer over jou heen als hij de wekker helemaal uit zou willen doen.
pi_49135632
Wij zijn gisteren rond half 11 gaan slapen.
En vanochtend werd ik om half 9 wakker. Normaal blijf ik dan liggen, op mijn vrije dag. Maar ik vind het zo zonde... Dus van half 11 tot half 9 vind ik aardig netjes. 10 uur
Normaal van half 11 tot half 7.
Ik probeer altijd minimaal 8 uur te slapen, of in bed te liggen
pi_49135646
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:09 schreef miss_dynastie het volgende:
dat doe ik ook altijd, of er gewoon straal doorheen slapen (zo'n ding gaat toch vanzelf wel weer uit) Toen ik nog samenwoonde werd ik ook alleen wakker van mijn eigen wekker, als mijn ex dan eerder op moest merkte ik daar helemaal niks van, al lag hij soms een half uur telkens op snooze te drukken
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:11 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Volgens BNN moet ik proberen zonder dat de wekker afgaat op te staan. Maar dan word ik dus rond dit soort tijden wakker en dat lijkt me ook niet handig. Ik heb het wel vaker geprobeerd om te kijken hoeveel slaap mijn lijf zelf denkt nodig te hebben en dan kom ik meestal rond de 9-10 uur uit
Ik word wel altijd rond 8 uur wakker, ongeacht hoe laat ik ben gaan slapen, maar dan draai ik me gewoon nog weer even om als ik het te weinig slaap vind, zoals vannacht (lag er pas om 2 uur in)
pi_49135670
Ben je met 8 uur dan helemaal uitgerust, ymme?
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:30:19 #39
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49136115
Veel langslapers hier! Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n langslaper. Meestal slaap ik een uur of 6.
In het weekend wel iets langer trouwens.
Als ik te lang slaap of in bed blijf liggen, dan word ik nogal brak. Meer mensen daar last van?

Iemand trouwens zin om mee te gaan naar de opnames van That's Live a.s. maandag in Hilversum? Pete Murray komt optreden.
Ik sta op de gastenlijst en mag iemand meenemen.
pi_49136226
* Isabeau is blut
En het is zo leuk!! Ik ben al een keer bij That's Live geweest en dat was gewoon reuze gezellig en ik wil mee!! Kutterdekut. (je kan nl. gewoon met Pete Murray kletsen in de zithoek!! )
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:34:14 #41
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49136259
Als ik om 22 uur in bed kruip, word ik nog niet uit mezelf op tijd (7uur) wakker...
Toen ik een jaar of 15 was kroop ik iedere avond om 21 uur in bed en werd dan om vijf voor zeven 's morgens uit mezelf wakker. Ik voelde me in die tijd wel super fit. Blijkbaar heeft mijn lichaam ongeveer 10 uur slaap per dag nodig.

Heb alleen nu echt geen tijd meer om om 21 uur in bed te gaan liggen.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:35:24 #42
35189 Troel
scherp en bot
pi_49136290
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:30 schreef Liejannuh het volgende:
Veel langslapers hier! Ik ben eigenlijk helemaal niet zo'n langslaper. Meestal slaap ik een uur of 6.
Als ik te lang slaap of in bed blijf liggen, dan word ik nogal brak. Meer mensen daar last van?

Iemand trouwens zin om mee te gaan naar de opnames van That's Live a.s. maandag in Hilversum? Pete Murray komt optreden.
Ik ken Pete Murray niet

En helaas heb ik al wat anders te doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2007 @ 11:38:51 #43
43556 miss_dynastie
pi_49136402
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:16 schreef omearos het volgende:
dat doe ik ook altijd, of er gewoon straal doorheen slapen (zo'n ding gaat toch vanzelf wel weer uit) Toen ik nog samenwoonde werd ik ook alleen wakker van mijn eigen wekker, als mijn ex dan eerder op moest merkte ik daar helemaal niks van, al lag hij soms een half uur telkens op snooze te drukken
Maar ik had dus wel om half negen werkgroep he
En het ergste vind ik dat hij nu nog in bed ligt. Ik kan daar helemaal niet tegen
Gisteravond ging hij op zolder opruimen, na een uur of twee (ik was al helemaal onder de indruk ) ging ik lekker koken, want dat verdien je dan wel he. Toen ik hem riep voor het eten hoorde ik een heel duf 'jagg'. Die was dus gewoon in bed gaan liggen En ja, dan blijft ie tot half 3 aan het kletsen (want niet moe) en komt dan de volgende ochtend zijn stinkende nest niet uit. Ik geloof dat dat nou een van de weinige enorme twistpunten is tussen ons. Ik ben van: 's avonds een vent, 's ochtends een vent. Nou kan ik wel toe met heel weinig slaap, maar hij
pi_49136433
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:34 schreef Levitation het volgende:
Als ik om 22 uur in bed kruip, word ik nog niet uit mezelf op tijd (7uur) wakker...
Toen ik een jaar of 15 was kroop ik iedere avond om 21 uur in bed en werd dan om vijf voor zeven 's morgens uit mezelf wakker. Ik voelde me in die tijd wel super fit. Blijkbaar heeft mijn lichaam ongeveer 10 uur slaap per dag nodig.

Heb alleen nu echt geen tijd meer om om 21 uur in bed te gaan liggen.
Ik ben dus niet de enige met die belachelijke slaaptijden Ik word ook pas een beetje op tijd wakker als ik om 21:00 naar bed ga, maar hey, dat vind ik echt te vroeg hoor.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:42:29 #45
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49136523
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik ben dus niet de enige met die belachelijke slaaptijden Ik word ook pas een beetje op tijd wakker als ik om 21:00 naar bed ga, maar hey, dat vind ik echt te vroeg hoor.
Ik heb 's morgens (vooral in de winter) vaak het gevoel dat iemand geklooid heeft met de wekker en dat 't eigenlijk nog midden in de nacht is. Heb met kerst een "daglichtwekker" gekregen... dat helpt wel iets, maar ik ben nog steeds gebroken als ik wakker word.
***Levi was here***
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:43:21 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_49136556
Kunnen we niet een keer een slaapclub oprichten?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49136581
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:43 schreef Troel het volgende:
Kunnen we niet een keer een slaapclub oprichten?
En wat gaan we bespreken in de slaapclub dan
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:45:21 #48
35189 Troel
scherp en bot
pi_49136630
Niets, want dan zijn we aan het slapen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:47:18 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_49136712
Owja, dames, ik moet echt uiterlijk vanavond weten wie er komen en dergelijke, morgen worden de namen doorgegeven.

Edit: het wachten is alleen of freecell 's avonds komt

[ Bericht 27% gewijzigd door Troel op 08-05-2007 11:53:34 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:47:36 #50
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49136718
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:33 schreef Isabeau het volgende:
* Isabeau is blut
En het is zo leuk!! Ik ben al een keer bij That's Live geweest en dat was gewoon reuze gezellig en ik wil mee!! Kutterdekut. (je kan nl. gewoon met Pete Murray kletsen in de zithoek!! )
Jammer!! Ik ga nu natuurlijk aan alle prijsvragen mee doen die er zijn op Pete Murray gebied.
En voor iedereen die zich afvraagt wie Pete Murray is: www.petemurray.com
pi_49136833
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:47 schreef Liejannuh het volgende:

Jammer!! Ik ga nu natuurlijk aan alle prijsvragen mee doen die er zijn op Pete Murray gebied.
En voor iedereen die zich afvraagt wie Pete Murray is: www.petemurray.com
* Isabeau gaat gewoon mee als dat nog mag/kan
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:51:25 #52
35189 Troel
scherp en bot
pi_49136855
Oew, die ziet er wel erg lekker uit trouwens
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 mei 2007 @ 11:57:05 #53
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_49137077
quote:
Meld zich

Ik slaap tegenwoordig zo'n 6 á 7 uur, was voorheen 5 á 6 uur, maar toen had ik een drukker leven.
In het weekend wil ik het nog weleens 8 uur uithouden, maar ik moet dan niet op mijn buik gedraaid
zijn, want dan kom ik toch wel zo brak mijn bed uit dat ik er nog een uur "soepel worden" moet bijtellen

Heb overigens een uitstekend bed, daar ligt het niet aan, maar ben in het verleden aan een hernia
geopereerd. Zolang ik niet op mijn buik ga liggen is er niets aan de hand, anders is het zwaar BRAK

Weegschaal geeft deze week geen daling aan helaas, maar ben ongesteld geworden en heb van het
weekend toch wel een paar lekkere dingetjes gehad, hopelijk volgende week weer beter resultaat
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_49137257
quote:

Ik word na een tijdje gewoon echt wakker, en dan sta ik ook op, als ik dan blijf liggen word ik ook brak. Maar meestal is dat na 8 uur slaap, 6 is voor mij te weinig.

Ik ken trouwens that's live en pete murray niet
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:03:50 #55
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49137342
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 11:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

* Isabeau gaat gewoon mee als dat nog mag/kan
Leuk!
Details bespreken we morgen gelijk!
  dinsdag 8 mei 2007 @ 12:07:08 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_49137465
weet je, ik voel me echt immens populair

Zoveel mensen die overdag al op de bruiloft komen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49138765
Natuurlijk ben je populair Troel! Trouwen tussen de tijgers is gewoon stoer .

Hier ook iemand die graag langslaapt. Lukt niet altijd door de weeks omdat ik een echte avondmens ben. Maar ik probeer toch wel 7 uur te slapen. In het weekend slaap ik bij maar niet te lang want dan ben ik brak en heb ik hoofdpijn.
pi_49138818
vanmorgen was ik 94,1kg, hetzelfde als vlak voor mijn vakantie (en toen was ik ongesteld) en alweer bijna een kilo lichter dan vlak na mijn vakantie (94,9kg) Het gaat er inderdaad best snel weer af.
Nu weer hard aan het werk om onder de 90 te komen
pi_49139359
als eerste, excuus dat ik nu pas reageer, was gisteravond echt brak. en ook nog behoorlijk slecht geslapen (tot 4 uur vannacht wakker gebleven van de pijn in mijn keel) maar toch even mijn reacties geven over de opmerkingen in het vorige topic.
quote:
Op maandag 7 mei 2007 21:52 schreef octopussy het volgende:
Ik had een wijnproefcursus geregeld voor het 30 jarige huwelijk van mijn ouders. Was 90 euro, verdeeld over 6 man

ze vonden het erg leuk
mijn ouders zijn totaal geen wijnliefhebbers, maar op zich wel een leuk idee
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zou een weekendje of dagje weg doen naar een sauna o.i.d. Geld zou ik niet zo gauw doen, voor hetzelfde geld verdwijnt het op de grote hoop en da's ook niet leuk.
mijn ouders zijn echt saai in dat opzicht, een sauna vinden ze ook niets. van mijn ouders weet ik wel dat als je geld geeft het niet meteen op een grote hoop terecht komt. hun bewaren dat dan echt om er iets speciaals mee te gaan doen.
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:07 schreef Jojogirl het volgende:
Ik zou ook gaan voor iets als een pluim denk ik. Zo kunnen ze zelf iets leuks kiezen (wie weet wat voor iets onverwachts ze leuk blijken te vinden) en gaat het in elk geval niet op de grote hoop.
ik heb wel even gekeken op de pluimen site, maar denk niet dat daar echt iets leuks tussen zit. voor hun in ieder geval
quote:
Op maandag 7 mei 2007 22:35 schreef teigan het volgende:
Je kan ook een leuke foto laten maken van iedereen, dat wordt ook wel op prijs gesteld meestal..
(is misschien wat afgezaagd, maar mijn ouders vonden het toen wel mooi..)
op zich een heel erg leuk idee, mijn ouders zijn wel echt fotoverslaafd (in ieder geval, mijn moeder ) maar we hebben zondag dat etentje, en we zien elkaar (de kinderen) daarvoor eigenlijk niet, maar ik zou het in ieder geval wel kunnen voorstellen, wat ze ervan vinden en zo.
verveling, op de juiste momenten gevoeld, is een teken van intelligentie
pi_49139516
Ik heb eigenlijk ook altijd wel 7 á 8 uur slaap nodig. Ik kan best een paar nachten met minder, maar dat moet ik daarna wel weer even inhalen.

Ik heb een vraagje aan de medici/ervaringsdeskundigen onder ons; Wat kun je het beste eten na 3 dagen leven op water? (Na een sigmoidoscopie, gastroscopie en een colonoscopie en liters clean prep en Phosforal? )

Ik weet dat ik straks na de colonoscopie wat te eten krijg maar ik heb inmiddels het idee dat ik een complete koe op zou kunnen...
Wat zou een goed idee kunnen zijn als avondeten?
Ik zat zelf te denken aan zilvervliesrijst met kipfilet en wat roerbakgroente?

1 voordeel: De weegschaal is na 3 dagen lief voor me hoor.
pi_49139843
Pff, dat worden zware dagen zo te lezen, wanneer zijn die onderzoeken?
In ieder geval sterkte
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 mei 2007 @ 13:12:57 #62
13151 crew  Rewimo
pi_49140066
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef gothic-blackie het volgende:
op zich een heel erg leuk idee, mijn ouders zijn wel echt fotoverslaafd (in ieder geval, mijn moeder ) maar we hebben zondag dat etentje, en we zien elkaar (de kinderen) daarvoor eigenlijk niet, maar ik zou het in ieder geval wel kunnen voorstellen, wat ze ervan vinden en zo.
Dan knutsel je een leuke tegoedbon in elkaar voor een foto Kun je op je gemak een tijdstip afspreken om de foto te laten maken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_49140101
Dank je Omearos.
De 'zware' dagen heb ik al gehad hoor; heb om 3 uur mijn laatste onderzoek.

Verbazingwekkend eigenlijk hoe lang je normaal kunt blijven functioneren zonder eten!
pi_49140399
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:12 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Dan knutsel je een leuke tegoedbon in elkaar voor een foto Kun je op je gemak een tijdstip afspreken om de foto te laten maken.
nou mijn zus had al het idee, om een hele mooie grote fotolijst te kopen, en dan een goed fototoestel mee te nemen, met een rolletje en dat mijn ouders dan de foto zelf kunnen maken. dan kunnen ze ook beslissen of ze alleen de kleinkinderen wil, of alleen de kinderen, of iedereen.

edit: en mams kan wel een mooie foto maken want ze is zelf fotografe geweest daarom ook die fotoverslaving. ik weet nog van vakanties dat ze 16 fotorolletjes mee nam van 36 foto's, plus 4 geheugenkaarten van een digitale camera, en dat dat dan vaak nog te weinig was
pi_49140505
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:59 schreef Cutie het volgende:
Wat zou een goed idee kunnen zijn als avondeten?
Ik zat zelf te denken aan zilvervliesrijst met kipfilet en wat roerbakgroente?
Je hebt zelf al iets heel goeds bedacht. Allemaal licht verteerbaar. Niet teveel vet gebruiken en geen scherpe kruiden. De groenten trouwens wel goed gaar maken en niet beetgaar. En geen rauwkost nemen.

Beste groenten: worteltjes, andijvie en bloemkool
Niet doen: peulvruchten, kool en ui.
Als fruit: banaan, appelmoes

[ Bericht 5% gewijzigd door Isabeau op 08-05-2007 13:30:35 ]
pi_49140712
Trouwens bedankt BNN voor de pijn in mijn vingers Ik ben begonnen met gitaar spelen en nu doen mijn vingertoppen links heel veel pijn. En mijn lijf is niet gebouwd op de akoestische gitaar: mijn rechterborst zit héél erg in de weg Ik heb in ieder geval al heel veel gelachen, en lachen is ook gezond (kan al héél slecht A, D en E spelen Nou ja, ik denk dat ik nu alweer vergeten ben hoe ik mijn vingers moet zetten, dus correct zou zijn: ik kòn al A, D en E spelen).
  dinsdag 8 mei 2007 @ 13:28:45 #67
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49140716
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:13 schreef Cutie het volgende:
Dank je Omearos.
De 'zware' dagen heb ik al gehad hoor; heb om 3 uur mijn laatste onderzoek.

Verbazingwekkend eigenlijk hoe lang je normaal kunt blijven functioneren zonder eten!
Succes vanmiddag met het laatste onderzoek!
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:20 schreef gothic-blackie het volgende:

[..]

nou mijn zus had al het idee, om een hele mooie grote fotolijst te kopen, en dan een goed fototoestel mee te nemen, met een rolletje en dat mijn ouders dan de foto zelf kunnen maken. dan kunnen ze ook beslissen of ze alleen de kleinkinderen wil, of alleen de kinderen, of iedereen.

edit: en mams kan wel een mooie foto maken want ze is zelf fotografe geweest daarom ook die fotoverslaving. ik weet nog van vakanties dat ze 16 fotorolletjes mee nam van 36 foto's, plus 4 geheugenkaarten van een digitale camera, en dat dat dan vaak nog te weinig was
Dat is wel een heel leuk idee!
Misschien ook wel leuk om een grote en een paar wat kleinere lijstjes te geven? Dan kunnen de kinderen en kleinkinderen ook nog apart op de foto!
pi_49140722
Isa, ik ben dan nog niet uitgeslapen. Ik probeer 's ochtends ook altijd 's smoesjes te bedenken, om maar niet te hoeven gaan stage lopen. Als ik eenmaal op ben is het goed. Maar ik kan nooit opstaan. Ben dan niet te genieten etc. Bah, maar uitgeslapen wel, maar ik kan ook zo 24uur lekker gewoon in bed gaan liggen...
pi_49140891
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef ymme het volgende:
Isa, ik ben dan nog niet uitgeslapen. Ik probeer 's ochtends ook altijd 's smoesjes te bedenken, om maar niet te hoeven gaan stage lopen. Als ik eenmaal op ben is het goed. Maar ik kan nooit opstaan. Ben dan niet te genieten etc. Bah, maar uitgeslapen wel, maar ik kan ook zo 24uur lekker gewoon in bed gaan liggen...
Nog iemand die dol is op haar bed Ik voel me dan altijd zo lui als ik maar blijf liggen
En 's morgens vroeg opstaan is ook niet mijn ding. Ik vond mezelf ook heel zielig toen ik 2 jaar lang om 5 uur uit bed moest. Maar inmiddels zie ik mijn medemod Automatic Rock elke dag om 4 uur opstaan en vind ik hem zieliger.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 mei 2007 @ 13:34:30 #70
13151 crew  Rewimo
pi_49140977
Ik slaap door de week zo'n beetje van 23 tot 6.15 uur. In het weekend meestal een uur of 8, maar als we alle tijd hebben blijf ik dan ook weleens lekker heel lang liggen
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:10:58 #71
21109 Levitation
Dwarsligger
pi_49142555
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nog iemand die dol is op haar bed Ik voel me dan altijd zo lui als ik maar blijf liggen
En 's morgens vroeg opstaan is ook niet mijn ding. Ik vond mezelf ook heel zielig toen ik 2 jaar lang om 5 uur uit bed moest. Maar inmiddels zie ik mijn medemod Automatic Rock elke dag om 4 uur opstaan en vind ik hem zieliger.
Er zijn 2 dingen in het leven waarvan ik teveel hou... slapen en eten. Ik kan verschrikkelijk sjago worden als iemand aan mijn nachtrust komt. Kan ook echt gestressed en onrustig worden als ik dènk dat ik wel eens niet aan mijn 8 uur slaap zou kunnen komen.
***Levi was here***
pi_49142941
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:10 schreef Levitation het volgende:
Er zijn 2 dingen in het leven waarvan ik teveel hou... slapen en eten. Ik kan verschrikkelijk sjago worden als iemand aan mijn nachtrust komt. Kan ook echt gestressed en onrustig worden als ik dènk dat ik wel eens niet aan mijn 8 uur slaap zou kunnen komen.
Ook al herkenbaar Als ik bijv. om 23:30 naar bed ga en de wekker staat om 6:30 dan kom ik heel slecht in slaap omdat ik bang ben te weinig slaap te krijgen. Heel paradoxaal dus eigenlijk.
pi_49142955
Toch maar dat Slaapclubje oprichten?
pi_49143343
Lekker slapen!
Vanochtend hadden we met de afdeling vergadering en iedereen had zo slecht geslapen dat we bijna een slaapvergadering wilden gaan houden . Helaas waren er enkele nog wakker genoeg om over nuttige dingen te hebben.
pi_49143628
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ook al herkenbaar Als ik bijv. om 23:30 naar bed ga en de wekker staat om 6:30 dan kom ik heel slecht in slaap omdat ik bang ben te weinig slaap te krijgen. Heel paradoxaal dus eigenlijk.
Dat heb ik dus ook. Ik begin 's avonds om 22.00 uur al te stressen dat ik 22.30 op bed móet liggen, omdat ik anders niet aan de 8 uur kom. Vaak zeg ik tegen mezelf, leer dat nou eens af. Maar het lukt me niet. Ik zit dan ook nooit lekker op een verjaardag doordeweeks.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 14:48:56 #76
35189 Troel
scherp en bot
pi_49144297
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 12:55 schreef gothic-blackie het volgende:

Geef je ouders een tegoedbon voor een foto met het hele gezin erop, dus met alle kinderen, maar ook met je ouders!

Die kan je toch niet van te voren maken!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49145727
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 13:28 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Succes vanmiddag met het laatste onderzoek!
[..]

Dat is wel een heel leuk idee!
Misschien ook wel leuk om een grote en een paar wat kleinere lijstjes te geven? Dan kunnen de kinderen en kleinkinderen ook nog apart op de foto!
euhm de kamer hangt al helemaal vol met losse foto's van ons en de kleinkinderen, ze heeft alleen geen foto van ons allemaal, op 1 foto, behalve dan bij trouwfoto's van broer en zus, maar dat is meteen weer zo formeel en daar waren de kleinkinderen nog niet bij.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 mei 2007 @ 15:31:41 #78
13151 crew  Rewimo
pi_49145962
Wij hebben Franks ouders een magneetbord gegeven met daarop losse foto's van iedereen waarmee we de "familiestamboom" hebben gemaakt
pi_49147228
Ik doe niet mee met een slaapclubje
Wakker is veel toffer!
En isa: nu kunnen we samen gitaren
En ja, borsten zitten in de weg. Negeren is de kunst (of een amputatie overwegen)
pi_49147862
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:00 schreef freecell het volgende:
En isa: nu kunnen we samen gitaren
En ja, borsten zitten in de weg. Negeren is de kunst (of een amputatie overwegen)
Ik zat ophouden met gitaarspelen te overwegen Nah, ik oefen in ieder geval deze week nog stug door en ik zie wel of het ergens naar gaat klinken. Volgens Den moet ik nog 1 akkoord leren en dan kan ik al meespelen met liedjes van Guus Meeuwis Ik heb wel een duidelijk lesboek incl. cd met stukjes om te begeleiden, maar Dennis is gewoon nòg beter om het te leren Zo leuk! Hij op de elektrische gitaar en ik op de akoestische en hij corrigeert me steeds heel leuk
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:41:36 #81
35189 Troel
scherp en bot
pi_49149001
Tja, je bent meester of je bent meester he
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49149237
Ho Stop!
Wat is dat BNN dinges?
Kan ik dat ook?
Is dat leuk?
Huh?>
  dinsdag 8 mei 2007 @ 16:51:03 #83
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49149439
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:47 schreef freecell het volgende:
Ho Stop!
Wat is dat BNN dinges?
Kan ik dat ook?
Is dat leuk?
Huh?>
Het is ontzettend tof en Pete Murray is erg
Aanmelden kan via thatslive@bnn.nl
Gewoon even mailen dat je naar de opname van 14 mei met Pete Murray wilt komen.
pi_49150092
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 16:51 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Het is ontzettend tof en Pete Murray is erg
Aanmelden kan via thatslive@bnn.nl
Gewoon even mailen dat je naar de opname van 14 mei met Pete Murray wilt komen.
Ik kan helemaal niet 14 mei

Ik bedoelde meer een test waar Isa iets over mompelde. Of heeft dat weer niets met BNN te maken?
pi_49150098
Ik kreeg vandaag een verslag van mijn coach over mij... Hij vindt dat ik mijn startkwalificatie ruimschoots gehaalt heb. Nu hopen dat de opleiding ook overtuigd is.
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:11:22 #86
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49150381
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef freecell het volgende:

[..]

Ik kan helemaal niet 14 mei

Ik bedoelde meer een test waar Isa iets over mompelde. Of heeft dat weer niets met BNN te maken?
Ow! Dat is idd ook van BNN!
Dat gaat over slimmer worden in een week. Staat vast op www.bnn.nl
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:11:23 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_49150382
Ja, die test!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:12:27 #88
1348 Liejannuh
MCCCXLVIII
pi_49150425
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef teigan het volgende:
Ik kreeg vandaag een verslag van mijn coach over mij... Hij vindt dat ik mijn startkwalificatie ruimschoots gehaalt heb. Nu hopen dat de opleiding ook overtuigd is.
Tof! Goed man! Lekker ook!
Gefeliciteerd!
pi_49150540
Ik doe gewoon de hele week BNN Naar muziek luisteren was ook goed om slimmer te worden, dus dat komt maandag goed uit

En dat kinkt super, teigan!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 mei 2007 @ 17:20:31 #90
13151 crew  Rewimo
pi_49150784
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:05 schreef teigan het volgende:
Super! Lekker voor je hoor
pi_49151032
Ja, dit is wel een opluchting, als dit allemaal goed is heb ik 33 van de 50 punten binnen... Nu alleen nog even hard doortrekken voor de rest..
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:42:50 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_49151649
Oew, ik scoorde 131 op de test

iedereen kan gewoon een ego aanmaken en daarmee testen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49151713
Mén

Ik dacht: Ik heb vandaag echt tof goed gegeten! Op wat light dingen na (ik had dorst op school )
Nu alleen nog avondeten, maar ik heb gespreid gegeten en best eel en ook nog eens lekker.
Gooi ik het door de caloriemeter van het voedingscentrum, wéér te weinig! Ligt het nou aan mij, of klopt die checker daar niet....

Zeg nou zelf:

* 8.30 ontbijt: Cornflakes met melk (schaaltje)
* 11.00 Salade (een beker vol, weet niet precies hoeveel, volgens mij een beker van 0,4 liter)
(zonder dressing, met croutons (handje), komkommer, sla, tomaat, olijven, ui en augurk)
* 12.15 Kampioentje (broodje) (met niets)
* 14.00 Appel (granny)
* 15.30 Kampioentje(met niets)

Intussen gedronken:
* Koffie (4 keer, zonder melk of suiker, gewoon koffie)
* Cola light (0,5 L.)
* Water (1,5 L.)
* Sinas light (0,3 L.)

Volgens het voedingscentrum is dat nog geen 400 Calorieën, maar dat lijkt me toch wel een erg lage schatting...
Wat kan ik er nou nog bij eten vandaag?
Of moet ik gewoon afwachten wat het avondeten doet?

Vanavond ga ik bij iemand anders eten, dus weet nog niet wat
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 8 mei 2007 @ 17:46:22 #94
13151 crew  Rewimo
pi_49151782
Appel en salade daar zit zowat niks in natuurlijk. Kan qua hoeveelheid best veel zijn maar niet qua voedingswaarde.
pi_49151864
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Appel en salade daar zit zowat niks in natuurlijk. Kan qua hoeveelheid best veel zijn maar niet qua voedingswaarde.
Maar.... Er zaten olijven in en croutons!!

Ik heb ontbijt gehad, en lunch, en twee keer een tussendoortje.

Wat wil die *^%$%^tabel nog meer?
pi_49152172
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:42 schreef Troel het volgende:
Oew, ik scoorde 131 op de test

iedereen kan gewoon een ego aanmaken en daarmee testen.
Waarom moest ik dan lid worden

En het gaat erom dat je de test volgende week beter maakt
  dinsdag 8 mei 2007 @ 17:57:44 #97
35189 Troel
scherp en bot
pi_49152221
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Waarom moest ik dan lid worden

En het gaat erom dat je de test volgende week beter maakt
Geen idee

EN ik hoop dat die niet al te moeilijk is. Mijn geheugentest was ronduit belabberd, rekenen en taal was prima.
Ik heb alleen nog geen mail gehad met de uitslag
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49152333
quote:
Op dinsdag 8 mei 2007 17:57 schreef Troel het volgende:
Geen idee

EN ik hoop dat die niet al te moeilijk is. Mijn geheugentest was ronduit belabberd, rekenen en taal was prima.
Ik heb alleen nog geen mail gehad met de uitslag
Mijn geheugentest heb ik het best gemaakt en creativiteit ronduit belabberd Ruimtelijk inzicht was ook niet een sterk punt, maar nog altijd veel beter dan de mensen die bij dat programma waren. Vond dat de mensen daar slecht scoorden zeg. Het publiek had gemiddeld 52 punten
  dinsdag 8 mei 2007 @ 18:02:06 #99
35189 Troel
scherp en bot
pi_49152376
Dat snapte ik sowieso niet, ik had dat al na twee onderdelen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49152462
Ik vond de tijd bij sommige vragen zo idioot snel gaan...ben al tot de conclusie gekomen dat ik best slim ben, alleen heel traag
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')