abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49324979
quote:
Op zondag 13 mei 2007 11:08 schreef k_i_m het volgende:
De weegschaal werkte weer mee vanochtend. 76,5 kg. Ook na 3 keer wegen .
De 75kg komt nu eindelijk echt in de buurt .
Goedzo!

De weegschaal was trouwens voor mij nog net zo stom als eerder deze week, dus dat is wat minder.

Maar ik heb op dit moment beetje stress voor een heeeeeeel belangrijk en heeeeeeeeeeel moeilijk tentamen, dus mijn energie gaat ook meer naar leren dan naar gezond eten en veel bewegen, dus misschien ligt het daaraan.

Hardlopen in de regen vind ik trouwens geen probleem. Je kunt daarna toch meteen de douche in en weer warmer worden. Als het was gelukt om die hardloop-mp3tjes op mijn mp3 speler te zetten was ik denk ik vanmorgen gaan hardlopen, maar mijn mp3speler werkt helaas niet mee.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_49325288
ik kan gelukkig het smoesje van weer niet gebruiken om niet te hardlopen
lijkt me toch inderdaad wel moeilijk om zin te krijgen in hardlopent terwijl het regent
  zondag 13 mei 2007 @ 12:15:26 #203
171890 Chicolate
Chemicals
pi_49326438
quote:
Op zaterdag 12 mei 2007 22:39 schreef conleche het volgende:
Waar zijn jullie het meest en het minst tevreden over aan jezelf?
Ikke, meest: haar en sleutelbeenderen en decollete
minst: lengte, omdat je dan zo snel een propje lijkt
Meest: Polsen, lengte en borsten
Minst: Bovenbenen, kont en huid (tja, pubertijd he, en overal littekens)

Mijn vriend geeft me nou nooit complimentjes over dat ik afval xD ... komt ook vooral omdat hij me als 58 kg wegend meisje heeft leren kennen, en ik 'opeens' in 2 maanden 67 werd. Zit me vaak een beetje te plagen enzo (maar dat zorgt er tenminste wel voor dat ik het volhou , omdat ik me ook lekkerder voel als er minder vet op mn heupen zit)

Resultaat na een dagje ziek: afgevallen . Zie wel dat ik het lijstje niet had geupdate, ik was ondertussen alweer 66,5 ... en nu 64,5 (eens kijken of dat er af blijft hihi)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_49337858
mmm, vandaag 1 stukje appeltaart gehad ( andere stuk taart afgeslagen ) en nou gaan we vanavond ook nog patat eten
pi_49337974
Ah sylv, een keertje is niet zo erg toch?

of nee, fout, SPANK!!
Not all those who wander are lost. - J.R.R. Tolkien
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49338027
nee, 1 keer niet, maar volgende week is mn vriend moeder jarig en de week daarop mn broer ( en dat wordt nog 2 keer gevierd ook)
pi_49338738
quote:
Op zondag 13 mei 2007 18:12 schreef Sylvana het volgende:
nee, 1 keer niet, maar volgende week is mn vriend moeder jarig en de week daarop mn broer ( en dat wordt nog 2 keer gevierd ook)
Ik had vorige maand ook ± 10 dingen waaronder de verjaardag van Peter en die van mij en allerlei etentjes en m'n vader die een lintje kreeg, wat natuurlijk gevierd moest worden met een gigantisch buffet. Ik heb op mijn verjaardag en op die van Peter een stukje taart genomen en daarna besloten dat het afgelopen was, anders blijf je aan de gang! Dus mijn tip: sla af die handel! (tis eigenlijk net zo makkelijk gezegd als gedaan )
pi_49338942
quote:
Op zondag 13 mei 2007 18:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik had vorige maand ook ± 10 dingen waaronder de verjaardag van Peter en die van mij en allerlei etentjes en m'n vader die een lintje kreeg, wat natuurlijk gevierd moest worden met een gigantisch buffet. Ik heb op mijn verjaardag en op die van Peter een stukje taart genomen en daarna besloten dat het afgelopen was, anders blijf je aan de gang! Dus mijn tip: sla af die handel! (tis eigenlijk net zo makkelijk gezegd als gedaan )
ja, heb vandaag ook wel taart afgeslagen bij mn oma, maar vind het ook weer zo lullig om de eerste keer dak bij zijn ouders thuis kom alles af te slaan
pi_49339751
quote:
Op zondag 13 mei 2007 18:42 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ja, heb vandaag ook wel taart afgeslagen bij mn oma, maar vind het ook weer zo lullig om de eerste keer dak bij zijn ouders thuis kom alles af te slaan
Als het een hele taart is dan kan je gewoon eerlijk zeggen dat je op je lijnt let en of ze dan een mini stukje voor je wilt afsnijden, dan doe je toch mee en heb je niet direct eenvierde van je dagelijkse calorieen binnen en van alles wat ze je daarna nog aanbiedt neem je gewoon het magerste en je mag ook best eens overslaan. Wel spannend trouwens: best serieus geworden in korte tijd zeg!
  zondag 13 mei 2007 @ 19:44:00 #210
171890 Chicolate
Chemicals
pi_49340641
Wat zijn dan de magerste taartjes? Ik ben er ondertussen achter dat kwarktaart NIET mager is (duh, gemaakt van slagroom. Maar het proeft zo luchtig!) en appeltaart zonder slagroom redelijk (ik ben dol op appelkruimel) ... maar is dr nog een beter alternatief? (krijg binnenkort heel veel verjaardagen en kan niet overal alles afslaan)

*is al sinds weegmoment vrolijk
pi_49340754
quote:
Op zondag 13 mei 2007 19:44 schreef Chicolate het volgende:
Wat zijn dan de magerste taartjes? Ik ben er ondertussen achter dat kwarktaart NIET mager is (duh, gemaakt van slagroom. Maar het proeft zo luchtig!) en appeltaart zonder slagroom redelijk (ik ben dol op appelkruimel) ... maar is dr nog een beter alternatief? (krijg binnenkort heel veel verjaardagen en kan niet overal alles afslaan)

*is al sinds weegmoment vrolijk
Ik bedoelde eigenlijk het magerste van de plateau's met kaas en worst die op zo'n verjaardag plegen langs te komen. Qua taart lijken mij die vruchtendingetjes nog het minste calorieen bevatten eigenlijk. D'r was gister op de frontpage nieuws over een bakker en die had taartjes van 75 cal. of zo iets gebakken. Of dat dan lekker is??
pi_49341078
Zo, review die ik moest schrijven+editten is eindelijk af. Kheb vanaf dat ik terug was van racefietsen alleen maar gewerkt en gewerkt en gewerkt en tussendoor even gegeten. Maar dat (grote) punt kan ik mooi van mijn lijstje strepen.

Nu dat enorme tentamen nog leren.

Zou je van zo geconcentreerd werken ook afvallen? Ik kreeg er wel honger van iig.
pi_49341102
Hier staat trouwens een overizcht van het aantal calorieen in koek/taart gesorteerd op hoeveelheid calorieen. Onderaan staan dus de calorievolste dingen.
http://www.voedingscentru(...)rd+op+calorie__n.htm
pi_49341382
leuk lijstje!

ik kreeg bij iemand een suikerwafel aangeboden met chocola... dus ik ff kijken op de verpakking... 445 kcal per 100 gram... Ik heb maar geweigerd
As far as we can discern, the sole purpose of human existance is to kindle a light of meaning in the darkness of mere being. - C.G. Jung
pi_49342017
ik heb vandaag ook een klein stukje gebak en daarna ijs op
pi_49342414
quote:
Op zondag 13 mei 2007 19:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Als het een hele taart is dan kan je gewoon eerlijk zeggen dat je op je lijnt let en of ze dan een mini stukje voor je wilt afsnijden, dan doe je toch mee en heb je niet direct eenvierde van je dagelijkse calorieen binnen en van alles wat ze je daarna nog aanbiedt neem je gewoon het magerste en je mag ook best eens overslaan. Wel spannend trouwens: best serieus geworden in korte tijd zeg!
Ik heb zn ouders al wel een paar keer ontmoet hoor , dus dat is niet spannend meer, maar het is dan wel voor het eerst bij zijn ouders thuis, de vorige keren kwamen zijn ouders naar hem toe

En denk dat ik idd maar gewoon een klein stukje neem en dan verder niet al te veel hapjes
pi_49342776
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:40 schreef Sylvana het volgende:
Ik heb zn ouders al wel een paar keer ontmoet hoor , dus dat is niet spannend meer, maar het is dan wel voor het eerst bij zijn ouders thuis, de vorige keren kwamen zijn ouders naar hem toe
Men, dat doe je snel, ik geloof dat ik na een half jaar ofzo pas aan ouders/broers/zussen e.d. ga denken...
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49342820
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:50 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Men, dat doe je snel, ik geloof dat ik na een half jaar ofzo pas aan ouders/broers/zussen e.d. ga denken...
ik ben daar ook nooit zo snel mee
pi_49342928
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:50 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nouja, het was ook nog lang niet gepland Maar ik was 4 mei bij hem, en hij woont tegenover een park waar de herdenking werd gehouden en kon het vanaf zijn balkon goed volgen en toen belden zn ouders of ze daar dus ook mochten komen kijken. Dus ja, dan ga ik ook niet zeggen dat het niet mag

Normaal ben ik er ook niet zo snel mee hoor, ik heb hem nog niet aan mijn ouders voorgesteld en dat duurt ook nog wel ff
pi_49343366
quote:
Op zondag 13 mei 2007 20:55 schreef Sylvana het volgende:
Nouja, het was ook nog lang niet gepland Maar ik was 4 mei bij hem, en hij woont tegenover een park waar de herdenking werd gehouden en kon het vanaf zijn balkon goed volgen en toen belden zn ouders of ze daar dus ook mochten komen kijken. Dus ja, dan ga ik ook niet zeggen dat het niet mag

Normaal ben ik er ook niet zo snel mee hoor, ik heb hem nog niet aan mijn ouders voorgesteld en dat duurt ook nog wel ff
Haha, nou, ik was echt in de paniek geschoten als er zoiets was gebeurd..
Ik weet nog dat mijn vriend een keer zo'n geintje maakte, toen kenden wij elkaar een maand of 4 denk ik, zei ie ''oja, mijn moeder komt zo nog even iets ophalen, zie je haar ook gelijk een keer!''. Mijn reactie: . Maar dat was dus ook een grapje.
En vervolgens was de eerste keer dat ik haar zag op een begrafenis

Ik heb trouwens een ananas geslacht, het blijven meesterlijke dingen!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_49343675
neuh, ik heb er zelf niet echt heel veel moeite verder mee om ze te ontmoeten, maar bij mij is het tot nu toe altijd heel snel weer uit gegaan, dus wil gewoon eerst wachten tot het echt een beetje vast is zeg maar, niet dat ik hem voorstel en het 2 weken later uit is ofzo

ik heb net een kop thee gedronken en duik nu mn bedje in, morgen om 5 uur er weer uit
pi_49343940
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:16 schreef Sylvana het volgende:
neuh, ik heb er zelf niet echt heel veel moeite verder mee om ze te ontmoeten, maar bij mij is het tot nu toe altijd heel snel weer uit gegaan, dus wil gewoon eerst wachten tot het echt een beetje vast is zeg maar, niet dat ik hem voorstel en het 2 weken later uit is ofzo

ik heb net een kop thee gedronken en duik nu mn bedje in, morgen om 5 uur er weer uit
Eigenlijk is het dat bij mij ook wel, het maakt het zo officieel meteen. Maar moeders vinden mij altijd wel ok geloof ik
Hmm, met vaders heb ik nog nooit te maken gehad...vreemd

Truste en werkze!
pi_49343955
ik ben ook weer toe aan een vriendje
pi_49344035
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:23 schreef Miss_S het volgende:
ik ben ook weer toe aan een vriendje
Het wordt weer zomer, dan komt dat altijd wel goed
In de zomer gaat alles altijd vanzelf, iedereen is vrolijk, je flirt wat en voor je het weet heb je een vriendje
pi_49344075
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:25 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Het wordt weer zomer, dan komt dat altijd wel goed
In de zomer gaat alles altijd vanzelf, iedereen is vrolijk, je flirt wat en voor je het weet heb je een vriendje
ja ik heb nu ook gewoon ff geen tijd
over 3 weken als het goed is heb ik weer dates
  zondag 13 mei 2007 @ 21:41:37 #226
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49344612
In het weekend vind ik het wel iets moeilijker om niet te snoepen. Als ik op mn werk zit kan ik niet anders dan gewoon eten wat ik heb meegenomen....

Vandaag wel lekker lui zweet eruit gerend op de badmintonbaan...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_49344718
Ik kon het ook altijd goed vinden met al m'n schoonmoeders, maar degene die ik nu heb is er eentje from hell. Echt, ZO-ONTZETTEND-ERG! Ze bemoeit zich overal mee en als zij een keer in Belgie is geweest terwijl ik hier in Amsterdam werk, had ze er een handje van om m'n hele inrichting te veranderen (totdat ik er een keertje heel erge ruzie om heb gemaakt) -edit-te onaardig, toch bang dat ze ineens modern wordt en internet neemt- einde edit-(ik kwam laatst de moeder van m'n eerste vriendje weer tegen en die moest huilen toen het uitging en dat was zo'n schat, ik wilde dat zij Peter had gebaard

[ Bericht 13% gewijzigd door conleche op 14-05-2007 11:02:03 ]
  zondag 13 mei 2007 @ 21:48:52 #228
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49344866
Ik vind mijn schoonouders maar rare mensen... Sinds dat onze dochter bij ons woont klikt het gewoon niet meer. Ze hebben totaal andere ideeen over opvoeden, en dat leidt vaak tot frustratie en ruzie. Verder is ze, denk ik, ook niet helemaal blij met mij als schoondochter.

Mijn oplossing, ik ga gewoon niet meer langs...
pi_49345307
quote:
Op zondag 13 mei 2007 21:48 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind mijn schoonouders maar rare mensen... Sinds dat onze dochter bij ons woont klikt het gewoon niet meer. Ze hebben totaal andere ideeen over opvoeden, en dat leidt vaak tot frustratie en ruzie. Verder is ze, denk ik, ook niet helemaal blij met mij als schoondochter.

Mijn oplossing, ik ga gewoon niet meer langs...
Ik vind het ook vreemd dat (schoon)ouders zich bemoeien met dingen. Gewoon wees gezellig en vertrouw er op dat je kinderen hun eigen leven heel goed zelf kunnen leiden. Wat bedoel je precies met: "sinds onze dochter bij ons woont?" (als je dat te privé vindt: prima hoor!)
Ik ga ook zelden meer langs bij schoonmamma en zij is ook zeer zeker niet blij met mij als schoondochter, maar hey, daar kan ik mee leven...

Ze is trouwens ook best dik, om tenminste een beetje ontopic te blijven
pi_49345657
Gelukkig heb ik niet veel te maken met mijn schoonmoeder, nooit gehad eigenlijk. Met kerst en verjaardagen zie ik haar, speel ik het nette meisje en doe ik alsof ik kaviaar en ganzenleverpate heerlijk vind . En de rest van het jaar mag ik mezelf zijn.

Ik ga maar weer eens slapen, morgen weer zwemmen!
Truste
  zondag 13 mei 2007 @ 22:20:48 #231
140747 Grafhond
Amsterdamse!
pi_49346074
quote:
Op zondag 13 mei 2007 22:01 schreef conleche het volgende:

[..]

pi_49352269
Goeiemorgen

Ik heb net een vitalineabakje op en een kop thee en ga zo maar es op werk aan. Hoef maar 3 uurtjes en heb echt slecht geslapen vannacht, dus daarna duik ik nog weer lekker mn bed in
pi_49352305
quote:
Op vrijdag 11 mei 2007 20:05 schreef heaven7 het volgende:

[..]

Niemand is dik hier. Probeer het eens in het zustertopic
Altijd weer even aardig, tegen over de mede mens.
pi_49352331
Morning

Ik ben moe!! Maar ik moet en zal gaan zwemmen, want als ik 1x niet ga omdat ik moe ben, is het hek van de dam natuurlijk.
Ik kan heus wel mijn ogen openhouden
Ik kan echt wel mijn ogen openhouden...
pi_49352418
Goedemorgen
ik heb er ook nog niet echt zin in vandaag maar dat zal nog wel komen
pi_49352516
quote:
Op maandag 14 mei 2007 06:18 schreef ymme het volgende:

[..]

Altijd weer even aardig, tegen over de mede mens.
Wtf kom jij nou weer stoken Goed gebruik van de komma enzo trouwens, ik begreep bijna wat je bedoelde

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2007 07:44:57 ]
pi_49352522
Zwemze Alcarin!

Ik ga fietsen naar de stage. Ben ook vreselijk moe. En zou gaan fitnessen met vriendin maar die is ziek en twijfel nu of ik in mn uppie moet gaan

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2007 07:46:08 ]
pi_49352781
Nou het zwemmen was ondanks de moeheid weer heerlijk.
In mijn nieuwe badpak, dus het flappert niet, en het lijkt wel of ik veel sneller ga

Ik had trouwens sjans in het zwembad Er was zowaar een jongen van een jaar of 25! Weer eens iets anders dan alle bejaarden
pi_49352784
quote:
Op maandag 14 mei 2007 07:45 schreef heaven7 het volgende:
En zou gaan fitnessen met vriendin maar die is ziek en twijfel nu of ik in mn uppie moet gaan
GAAN!
Echt, het voelt zo lekker als je weer terug bent. Moe, trots en blij
  maandag 14 mei 2007 @ 08:48:28 #240
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49353090
quote:
Op zondag 13 mei 2007 22:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik vind het ook vreemd dat (schoon)ouders zich bemoeien met dingen. Gewoon wees gezellig en vertrouw er op dat je kinderen hun eigen leven heel goed zelf kunnen leiden. Wat bedoel je precies met: "sinds onze dochter bij ons woont?" (als je dat te privé vindt: prima hoor!)
Ik ga ook zelden meer langs bij schoonmamma en zij is ook zeer zeker niet blij met mij als schoondochter, maar hey, daar kan ik mee leven...

[offtopic]
Mijn man heeft een dochter uit een vorig huwelijk. Die woont nu bij ons. Sinds dat ze dus bij ons woont wilde oma de "verloren tijd" inhalen.... Dus dochterlief werd opeens overspoeld met geld en kadoos. Dat vonden wij gewoon niet goed, ze ging op een gegeven moment alleen nog maar mee omdat ze dan wat kreeg. En wij als ouders konden opeens niets meer goed doen, we waren van het een op het andere moment niet meer welkom. (of tenminste dat voelde zo).
[/offtopic]

Vandaag was de weegschaal lief voor mij!!!! Hij blijft nu echt onder de 70 hangen.... Wat een heerlijk gevoel dat lijnen echt zin heeft.
pi_49353140
Mijn schoonouders zijn lief .

Mijn weegschaal weet ik niet of ie lief is want die ik ben ik vergeten vanmorgen.

Kheb voor vanavond een bbq (en door het weer waarschijnlijk gourmet)afspraak afgezegd. Ik was gisteravond zo gestresst voor dat belangrijke tentamen en het feit dat ik daar niet zo heel veel tijd meer voor heb dat ik er misselijk van werd dus zo heb ik even wat lucht gecreeerd voor mezelf. In juni ga ik die afspraak wel weer inhalen.
pi_49353277
Morgen!
Heb slechte zin, vind het niet nodig om 8:15 op de uni te moesten zijn (???? ) voor slechts een taakverdeling, die 2 uur zou moeten duren officieeel

Wel goed: heb zo'n hardloopschema gedownload (van zo'n belgische site).

[ Bericht 13% gewijzigd door veiligheidsspeldje op 14-05-2007 09:19:26 ]
Het mooi kotsende meisje.
pi_49353732
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:01 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Wel goed: heb zo'n hardloopschema gedownload (van zo'n belgische site).
Ik ook!
Wil wel eens kijken of ik het ook kan
Ik heb alleen geen goede schoenen...
pi_49353972
www.run2day.nl, of www.hardloopschema.nl hebben wel okee schema's

Ik bedacht me net ineens dat ik minder weeg dan in de 2e klas van de middelbare school
  maandag 14 mei 2007 @ 09:45:04 #245
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_49354185
quote:
Op maandag 14 mei 2007 08:20 schreef Alcarin het volgende:
Nou het zwemmen was ondanks de moeheid weer heerlijk.
In mijn nieuwe badpak, dus het flappert niet, en het lijkt wel of ik veel sneller ga

Ik had trouwens sjans in het zwembad Er was zowaar een jongen van een jaar of 25! Weer eens iets anders dan alle bejaarden
Mompelt iets over blinden en koning éénoog .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_49354396
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:45 schreef k_i_m het volgende:
Mompelt iets over blinden en koning éénoog .
Die jongen was inderdaad niet zo leuk, als je hem tussen wat leeftijdsgenoten had gezet was ie me niet opgevallen
(natuurlijk snap ik wel dat je mij bedoelt )
  maandag 14 mei 2007 @ 09:55:46 #247
14746 k_i_m
pi_49354451
Ik heb trouwens echt al jaren geen badpak meer aangehad. Ik zou niet eens meer weten hoe het zit .
In my life
Why do I smile
pi_49354804
quote:
Op maandag 14 mei 2007 09:55 schreef k_i_m het volgende:
Ik heb trouwens echt al jaren geen badpak meer aangehad. Ik zou niet eens meer weten hoe het zit .
Best wel lekker, als je een goeie hebt!
Ik heb ook zo'n racerback achterkant, het is geweldig
En als je een oude versleten hebt, dan zit ie los, gaan de bandjes draaien en afzakken, en voel je de stof flapperen als je aan het zwemmen bent
pi_49355541
Lekker hoor Ticootje dat de weegschaal onder de 70 blijft hangen

Ik ben weer klaar met werken, die 3 uur zijn voorbij gevlogen Ook al boodschappen gedaan, bruin brood, 2 rode paprika's, soepgroenten en macaronigroenten, 20+ kaas, een fles limonade en cola-light, wel redelijk gezond allemaal dus

Zo ff de krant nog lezen en dan duik ik mn bed weer ff in, ben echt moe
pi_49356752
Ik ben dus in korte tijd al 6,5 kilo kwijt.
Door veel te wandelen met de hond.
En elke ochtend 10 min met het springtouw te springen.
pi_49357168
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:23 schreef ymme het volgende:
Ik ben dus in korte tijd al 6,5 kilo kwijt.
Door veel te wandelen met de hond.
En elke ochtend 10 min met het springtouw te springen.
Hoe lang is "korte tijd"? Ik zou ook wel lange wandelingen willen maken met mijn hond, ware het niet dat hij zo groot is als een knijntje en ik al een uur over 300 meter doe, dus dat zet weinig zoden aan de dijk
pi_49357246
Korte tijd is, 1,5 maand.
Ik zelf vind het erg snel gaan. Ik zit momenteel op de 85.9 kilo. Daarom zal het wel zo snel gegaan zijn.
Natuurlijk gaat het straks niet meer zo snel, maar ik zit nu al veel beter in mijn vel. En kleren
  maandag 14 mei 2007 @ 11:40:39 #253
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49357348
Je hebt vaak dat in het begin de kilo's eraf vliegen. Dan heb je op een gegeven moment dat het stil komt te staan. dat is het punt waar de meeste mensen afhaken.
pi_49357398
6,5 kg in 1,5 maand is wel veel ja, ging het bij mij maar zo hard
pi_49357412
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:37 schreef ymme het volgende:
Ik zelf vind het erg snel gaan. Ik zit momenteel op de 85.9 kilo. Daarom zal het wel zo snel gegaan zijn.
Natuurlijk gaat het straks niet meer zo snel, maar ik zit nu al veel beter in mijn vel. En kleren
Das inderdaad hartstikke snel zeg! Ik sprak gister m'n zusje aan de telefoon en die was ook zo'n 6 kilo afgevallen sinds begin april, zij weegt denk ik ongeveer net zoveel als jij nu. Maar zij eet nu wel belachelijk weinig, maar ze is net weer verliefd, dus dat kan er mee te maken hebben.
pi_49362438
Vanmiddag begin ik met stap 1 van hardlopen, kijken of ik dat aankan
Het mooi kotsende meisje.
pi_49362728
quote:
Op maandag 14 mei 2007 13:53 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Vanmiddag begin ik met stap 1 van hardlopen, kijken of ik dat aankan
Leuk! Ik moet nog even moed/schoenen verzamelen.

Ik heb zojuist een geweldig broodbeleg ontdekt: hazelnootpasta! Maar dan ook echt hazelnootpasta, dus ingredienten: hazelnoten. Het is qua smaak net de praline uit chocolade, maar dan zonder de zoetheid
  maandag 14 mei 2007 @ 15:19:41 #258
35189 Troel
scherp en bot
pi_49366358
Even voor de duidelijkheid:

Vanaf morgen duurt het een tijdje voordat mensen gekoppeld worden aan de lijstjes. 'k Ga namelijk woensdag trouwen en daarna op huwelijksreis en dan ben ik niet elke dag in de gelegenheid om te internetten. Dat dat even bekend is
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_49366834
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:19 schreef Troel het volgende:

Vanaf morgen duurt het een tijdje voordat mensen gekoppeld worden aan de lijstjes. 'k Ga namelijk woensdag trouwen en daarna op huwelijksreis en dan ben ik niet elke dag in de gelegenheid om te internetten. Dat dat even bekend is
Felicitations!!!
  maandag 14 mei 2007 @ 15:31:29 #260
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_49366864
fijne dag gewenst troel!
pi_49367295
quote:

Een mooie dag toegewenst, en als het goed is denk je dan niet eens aan internet tijdens je huwelijksreis!
pi_49367348
quote:

waag het eens om op je huwelijksreis met lijstjes bezig te gaan
pi_49367350
quote:

Tof hoor! Succes (ivm stress die er vast bij hoort) en veel plezier!
pi_49367749
quote:

een fijne dag woensdag en veel plezier
pi_49367866
Nou, ik ga dan maar in m'n eentje sporten een uurtje
pi_49367883
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:55 schreef heaven7 het volgende:
Kan prima! Sportze!
  maandag 14 mei 2007 @ 15:57:50 #267
12913 GreatWhiteSilence
Bite me! (Not you, Annicka!)
pi_49367941
quote:

Jij hoort op je huwelijksreis helemaal niet te internetten. Je moet plezier maken op je huwelijksreis.
Veel plezier op woensdag en op je huwelijksreis.
Man, unlike the animals, has never learned that the sole purpose of life is to enjoy it. (Samuel Butler)
pi_49367981
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:56 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Kan prima! Sportze!
Dankje!
  maandag 14 mei 2007 @ 15:58:56 #269
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49367986
hoi
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_49368023
quote:
Op maandag 14 mei 2007 14:00 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Leuk! Ik moet nog even moed/schoenen verzamelen.

Ik heb zojuist een geweldig broodbeleg ontdekt: hazelnootpasta! Maar dan ook echt hazelnootpasta, dus ingredienten: hazelnoten. Het is qua smaak net de praline uit chocolade, maar dan zonder de zoetheid
Zelfgemaakd?
Zo ja, hoe?
Zo nee, waar gekocht?
pi_49368356
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:55 schreef heaven7 het volgende:
goed zo, succes
pi_49369093
quote:
Op maandag 14 mei 2007 15:59 schreef omearos het volgende:
Zelfgemaakd?
Zo ja, hoe?
Zo nee, waar gekocht?
Nee, niet zelfgemaakt. Gekocht bij de natuurwinkel, merk = Monki. Wel prijzig, een euro of 4 a 5.

Zelf maken zou vast ook kunnen, aangezien er alleen hazelnoten in zitten. Kwestie van pureren met een staafmixer of hakmolen oid, denk ik. Maar dan heb je een hele hoop hazelnoten nodig, en die zijn ook weer duur
  maandag 14 mei 2007 @ 17:14:08 #273
171890 Chicolate
Chemicals
pi_49370692
Oeh wat leuk Troel! Heel veel plezier daar! Geniet ervan we worden niet woest als de lijstjes even wat minder lopen ...

Weegschaal blijft lief .. ik zit opeens heel lekker in mn vel, eet weer normaal (dus zonder hoofdpijn te krijgen, die 3 appels was wel heel erg ernstig) en val af

Hmmm vandaag wel in de Mac een milkshake afgeslagen (en dat terwijl ik hele dag niets gedronken had, was mijn water vergeten mee te nemen naar school). Voel me nu toch wel trots, was mn vriend die me bijna had getrakteerd (met btw de liefste ouders die ik me kan voorstellen. Mijn schoonmama is een soort van echte tweede moeder voor me. Verdenk haar dr ook van graag een dochter gehad te hebben, ze heeft 2 zoons ) Hehe ik ben eindelijk uit mn dipje gekomen
pi_49371639
Nou dat was saai Geen succes hoor! Half uur op de fiets, wat beenspieroefeningen en 5 minuten op een schaatsapparaat en ik had er al zat van Ik wacht lekker tot mijn vriendin weer beter is en tot die tijd ga ik wel op het stepapparaat hier thuis. Ook had ik vandaag al een half uur naar stage gefietst dus al met al niet slecht!
Tot noch toe (avondeten moet nog) 800 kcal gegeten..

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2007 17:50:12 ]
pi_49371675
goedzo Chicolate Dat klinkt erg positief!
  maandag 14 mei 2007 @ 18:25:14 #276
171890 Chicolate
Chemicals
pi_49372935
Ja he ik ben dr zelf helemaal verbaasd van ... na al die tijd voel ik me opeens weer goed ... en dat zie je bij mij meteen: ik val als een gek af als ik me lekker voel, of op vakantie ben ...

Daarnet pannenkoeken eten, hadden jochie op bezoek. Had na 3 echt wel genoeg! (2 met appel, 1 met spek, allebei met minibeetje stroop) Wow, ik kon er altijd wel 6 op ofzo ... en daarna was er nog een klein gaatje over voor een cornetto , totaal vandaag denk zo rond de 1600 gegeten. Heel netjes als je bedenkt dat ik afgelopen dagen vaak op 2500 zat

Vanavond oppassen op kleine kindjes in een ander huis, geen snoep bij de hand dus
pi_49373023
Netjes En lekker pannenkoeken Leuk he, om te merken dat je ineens niet meer zoveel op kan als vroeger!

Ik zit nu aan een bord spinazie met wat gebakken aardappelen en een, hoe heet zo'n vegetarische burger, valess ofzo.

[ Bericht 39% gewijzigd door #ANONIEM op 14-05-2007 18:29:05 ]
pi_49373118
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:28 schreef heaven7 het volgende:
Netjes En lekker pannenkoeken Leuk he, om te merken dat je ineens niet meer zoveel op kan als vroeger!

Ik zit nu aan een bord spinazie met wat gebakken aardappelen en een, hoe heet zo'n vegetarische burger, valess ofzo.
Ja die zijn best lekker. Ik ben heel benieuwd naar de sate-variant, maar die heeft mijn appie niet, die met de provencaalse vulling is ook lekker!

Ik eet vanavond geroerbakte rode ui, paksoi, paprika en tartaar met een scheut van die Thaise chilisaus en noedels erbij . Heb ik best zin in
pi_49373715
Vandaag in het kader van de studie met het programma de Eetmeter omgeklooid op de computer. Ik had een heel normale dag ingevuld, met gezonde dingen:
250 ml biogarde, muesli en suiker
3 boterhammen, 1 met boterhamworst en 2 met 30+ kaas (en 3 keer boter)
appel
2 aardappels, 2 grote lepels groente, jus en een tartaartje
appel en vitalineading
In mijn ogen een gezond eetpatroon, met genoeg fruit en voldoende vezels, en genoeg om af te vallen.

En wat bleek? Ik at te weinig (1400 kcal) maar dat had ik wel verwacht. Wat wel schokkend was: ik krijg hiermee dus lang niet alle voedingsstoffen voldoende binnen! Vooral ijzer, vitamine C, vitamine B, calcium en selenium waren tekort, maar ook eiwitten hielden niet over. Het vet was juist aan de hoge kant, wat ik niet helemaal begreep.
Om aan voldoende voedingsstoffen te komen, moest ik meer brood eten, met appelstroop of leverpastei (zit kennelijk selenium in leverpastei). Maar ook meer melk ( ), fruit en nog veel meer dingen. Je kon producten toevoegen om de tekorten op te heffen, en direct gingen de kcal ook tegen de 2000 aan.
Er waren nog wel meer dingen aan de krappe kant, maar aan bovengenoemde dingen had ik echt een tekort!

Zo zie je maar weer dat het verrekte moeilijk is om niet teveel te eten (om af te vallen), maar toch alle nodige voedingsstoffen binnen te krijgen. Ik zit er haast aan te denken om de davitamonnetjes maar weer eens op te zoeken.

Het programma is trouwens ook te downloaden op de site van het voedingscentrum, ik raad het iedereen hiero aan, je ogen gaan echt open!
pi_49373920
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef Plukie86 het volgende:
Vandaag in het kader van de studie met het programma de Eetmeter omgeklooid op de computer. Ik had een heel normale dag ingevuld, met gezonde dingen:
appel
appel en vitalineading
In mijn ogen een gezond eetpatroon, met genoeg fruit en voldoende vezels, en genoeg om af te vallen.

En wat bleek? Ik at te weinig (1400 kcal) maar dat had ik wel verwacht. Wat wel schokkend was: ik krijg hiermee dus lang niet alle voedingsstoffen voldoende binnen! Vooral ijzer, vitamine C, vitamine B, calcium en selenium waren tekort, maar ook eiwitten hielden niet over. Het vet was juist aan de hoge kant, wat ik niet helemaal begreep.
Om aan voldoende voedingsstoffen te komen, moest ik meer brood eten, met appelstroop of leverpastei (zit kennelijk selenium in leverpastei). Maar ook meer melk ( ), fruit en nog veel meer dingen. Je kon producten toevoegen om de tekorten op te heffen, en direct gingen de kcal ook tegen de 2000 aan.
Er waren nog wel meer dingen aan de krappe kant, maar aan bovengenoemde dingen had ik echt een tekort!

Zo zie je maar weer dat het verrekte moeilijk is om niet teveel te eten (om af te vallen), maar toch alle nodige voedingsstoffen binnen te krijgen. Ik zit er haast aan te denken om de davitamonnetjes maar weer eens op te zoeken.

Het programma is trouwens ook te downloaden op de site van het voedingscentrum, ik raad het iedereen hiero aan, je ogen gaan echt open!
Het schijnt heel moeilijk te zijn om al je voedingstoffen, vitamines en mineralen binnen te krijgen als je op een 1400 à 1500 cal. dieet zit. Dan zou je het echt heel goed moeten uitkienen. Vandaar dat ik dan altijd zo'n vitamine-bruistablet nam. Ik heb nu net een potje supradyne weight-smart gekocht en heb het idee dat het helpt. Heb het pas 3 dagen genomen, maar volgens mij merk ik al verschil!
  maandag 14 mei 2007 @ 19:03:13 #281
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49374017
quote:
Op maandag 14 mei 2007 18:53 schreef Plukie86 het volgende:
appel
appel en vitalineading

lang leve de vitamine pillen
pi_49374044
ik ben er weer
hebben jullie me gemist
  maandag 14 mei 2007 @ 19:04:26 #283
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_49374055
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:03 schreef Miss_S het volgende:
ik ben er weer
hebben jullie me gemist
nee
pi_49374076
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

nee
pi_49374125
quote:
Op maandag 14 mei 2007 11:37 schreef ymme het volgende:
hoe meer je weegt hoe sneller je afvalt
de meeste hier zijn al erg slank dus gaat het niet zo makkelijk
pi_49374185
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:03 schreef Miss_S het volgende:
ik ben er weer
hebben jullie me gemist
Ikke wel! Wie ik ook mis is Renske, die heb ik al een paar dagen niet gezien! RENSKE, WHERE R U??

Heb net 't boek van Sonja Bakker gekocht. Ga het vanavond lezen, kijken of het wat is. Op tv ben ik niet zo'n fan van haar, maar het is misschien wel makkelijk al die vaste dagmenu's....Laat jullie morgen wel weten of ik het ga doen.
pi_49374259
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:08 schreef conleche het volgende:

[..]

Ikke wel! Wie ik ook mis is Renske, die heb ik al een paar dagen niet gezien! RENSKE, WHERE R U??
die zou toch ook een tijdje weg blijven hier?
pi_49374303
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

die zou toch ook een tijdje weg blijven hier?
Hoezo? Dat heb ik ff gemist...
pi_49374348
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:11 schreef conleche het volgende:

[..]

dacht ik tenminste dat ze dat zei een paar dagen geleden toen er weer eens gezeik hier was
pi_49374409
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:13 schreef Miss_S het volgende:

[..]

dacht ik tenminste dat ze dat zei een paar dagen geleden toen er weer eens gezeik hier was
Ja, maar toen is ze toch een paar dagen terug geweest. En omdat er toen ook niet meer werd gereld nam ik aan dat het wel weer goed was...
pi_49374454
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:11 schreef conleche het volgende:

[..]

Dan heb ik dat ook gemist?? Was toch Sylvana die weg zou blijven? Maar die is gelukkig alweer terug gekeerd.
Misschien Renske's computer wel gewoon stuk ofzo.

Rellen hebben we toch al een paar dagen niet meer gedaan?
pi_49374477
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:14 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja, maar toen is ze toch een paar dagen terug geweest. En omdat er toen ook niet meer werd gereld nam ik aan dat het wel weer goed was...
ja ik weet het ook niet....
  maandag 14 mei 2007 @ 19:19:51 #293
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49374569
Hoi, ik wip net even langs . Kort nadat ik gezegd had dat ik even weg zou blijven was ik alweer terug, hoor .
Ik ben idd een paar dagen weggeweest. Zaterdag naar m'n broer, geluncht met afbakbroodjes , uit eten geweest , zondagochtend ontbeten met afbakbroodjes en aardbeien , 's middags verjaardag van m'n zus... rustig aan gedaan (paar stukjes worst gehad en verder geen gebak ofzo)... Ben wel wat aangekomen, maar ik ga zo spinnen en deze week een beetje rustig aan doen qua eten . Het gaat nu ook niet zo snel meer met afvallen. Ik hoop wel tenminste 1 kg per maand af te kunnen vallen vanaf nu. Verder druk met stage en onderzoeksproject, dus ik zit hier sowieso niet zo veel meer. Ben altijd m'n belangstelling even kwijt als ik een paar dagen weg ben geweest . Dus ik post hier ws niet zoveel meer vanaf nu, dan weten jullie dat . Maar lief dat je mijn afwezigheid opmerkte hoor, Conleche .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 14 mei 2007 @ 19:21:10 #294
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_49374623
Oh en over dat rellen. Nee, dat doe ik niet meer en ik ga bewust niet (teveel) in op mensen die wel rellen. Raak ik alleen maar geïrriteerd van .
Niet meer actief op Fok!
pi_49375018
Dat klinkt lekker en gezond conleche

Wat miss S zegt is wel waar trouwens, hoe zwaarder je bent (althans, hoe meer overgewicht je hebt) hoe eerder je afvalt als je er iets aan gaat doen. Mensen met een gezond gewicht die wat schoonheidskilootjes kwijt willen vallen veel minder snel af.
pi_49375490
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:32 schreef heaven7 het volgende:
Dat klinkt lekker en gezond conleche

Wat miss S zegt is wel waar trouwens, hoe zwaarder je bent (althans, hoe meer overgewicht je hebt) hoe eerder je afvalt als je er iets aan gaat doen. Mensen met een gezond gewicht die wat schoonheidskilootjes kwijt willen vallen veel minder snel af.
ik heb altijd gelijk

net ff lekker weer geroeid en ff 1 km gefiets binnen 70 sec
pi_49375672
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:46 schreef Miss_S het volgende:
en ff 1 km gefiets binnen 70 sec
Ja, zonder wind, heuvels, bochten en hobbels in de weg! Zo kan ik het ook
pi_49375775
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:50 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ja, zonder wind, heuvels, bochten en hobbels in de weg! Zo kan ik het ook
ja ik weet het behoorlijk nutteloos maar is wel lekker om ff voluit te gaan
pi_49375951
quote:
Op maandag 14 mei 2007 19:52 schreef Miss_S het volgende:
ja ik weet het behoorlijk nutteloos maar is wel lekker om ff voluit te gaan
Nou, nutteloos zou ik het ook weer niet noemen
Juist wel lekker om inderdaad gewoon door te kunnen fietsen, met buiten fietsen lukt dat eigenlijk bijna nooit, want voor je het weet is er weer een brug, zebrapad, kruising, rotonde...
  maandag 14 mei 2007 @ 19:58:33 #300
14746 k_i_m
pi_49376028
Nee, door de polder met windkracht 8 is feest .
In my life
Why do I smile
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')