quote:Massimiliano Lanzarini
TSI = 1 630, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider [Krachtig]
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Mooie spelerquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:32 schreef Lennox het volgende:
Mn eerste topic ooit![]()
![]()
1 stijger op het gebied van verdedigen (en een mooie vind ik zelf)
[..]
Zet je teamnaam + ID effe in je sig ofzo, da's handig als mensen willen helpen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:07 schreef Filay het volgende:
Mijn return is tegen Dia 1, vorige keer 0-1 verloren, nu uit hopelijk een keer winst.
quote:Dit is een 'bot'-team. Dit betekent dat het team met een standaardopstelling speelt totdat het een nieuwe eigenaar krijgt. Dit is een 'bot'-team sinds 01-08-2006.
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:07 schreef Filay het volgende:
Mijn return is tegen Dia 1, vorige keer 0-1 verloren, nu uit hopelijk een keer winst.
Blackburn Reuvers (771509)quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
Zet je teamnaam + ID effe in je sig ofzo, da's handig als mensen willen helpen.
Met een iets betere tactiek moet het wel kunnen.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:44 schreef twi het volgende:
Je moet van goede huize komen wil je een pot die je thuis van een team verliest uit winnen.
Zet één spits naar de rechtervleugel. Dia haalt z'n laagste verdedigings rating (matig heel hoog) aan de linkerkant, maar met een spits die naar de vleugel staat en een aanvallende vleugelspeler en als het effe kan ook een aanvallende vleugelverdediger, haal je al vrij gauw een redelijk rating. Je hebt genoeg balbezit, die gozer countert niet, dus je hebt echt wel kansen! En inderdaad, iets betere verdedigers zouden geen kwaad kunnenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 12:07 schreef Filay het volgende:
Dit is niet geheel slim.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:42 schreef rompompom het volgende:
[..]
Met een iets betere tactiek moet het wel kunnen.
[..]
Zet één spits naar de rechtervleugel. Dia haalt z'n laagste verdedigings rating (matig heel hoog) aan de linkerkant, maar met een spits die naar de vleugel staat en een aanvallende vleugelspeler en als het effe kan ook een aanvallende vleugelverdediger, haal je al vrij gauw een redelijk rating. Je hebt genoeg balbezit, die gozer countert niet, dus je hebt echt wel kansen! En inderdaad, iets betere verdedigers zouden geen kwaad kunnen
Misschien de andere vleugel naar het midden zetten?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 13:58 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dit is niet geheel slim.
Zijn middenveld zal dalen naar waardeloos (laag) en die van de tegenstander zal waardeloos (heel laag) zijn.
Gezien het feit dat zn verdediging al zéér slecht is, lijkt het me niet verstandig om zn backs ook nog is op aanvallend te zetten.
Hij zal waarschijnlijk nou eenmaal niet winnen..
Middenveld zal bijna gelijk zijn, en zn tegenstander zn aanval is beter dan zn verdediging en zn aanval komt niet door zn tegenstanders verdediging..
quote:06-10-2006 om 07:12 Blackburn Reuvers haalde vandaag broodnodige versterking binnen door een nieuwe speler aan te trekken. De uitbater van de fanshop was echter niet zo opgetogen. "Nu moet ik een nieuw fantruitje laten maken voor hem. Phew, deze job maakt me kapot."
Is het toegestaan om zomaar naar iedereen zulke berichten te versturen?quote:Verzonden 2006-10-06 14:49:00
Van demis1
Onderwerp federatie
hallo, bij deze wil ik jou graag uitnodigen lid te worden van onze federatie! nederland united! daar hoor jij als nederlands hattrick manager ook bij! ik hoop je snel te mogen verwelkomen en je op de hoogte te kunnen stellen van onze site en voordelen bij de nederland united federatie!
quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 11:32 schreef Lennox het volgende:
Mn eerste topic ooit![]()
![]()
1 stijger op het gebied van verdedigen (en een mooie vind ik zelf)
[..]
geloof het niet, zelfde verhaal als mensen lastig vallen om te stemmen op een wannabe bondscoachquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:49 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is het toegestaan om zomaar naar iedereen zulke berichten te versturen?
Ik kreeg 'm ook al. Triest.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:49 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Is het toegestaan om zomaar naar iedereen zulke berichten te versturen?
Waar kunnen we hem aangeven...quote:
Alleen succesvolle managers zijn welkom..quote:
Oh daarom heb ik geen berichtje.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:16 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Alleen succesvolle managers zijn welkom..
YP's zijn zo rond de 3 a 4 ton en soms hoger als ze uit een redelijk exotisch oord komen. Als hij net gestegen is... rond de 3 ton listen ofzo?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 14:51 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
![]()
verkopen?
wat levert goed def/ redelijk passen nu op denk je?
Mooie spelertquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:34 schreef Lennox het volgende:
[..]
YP's zijn zo rond de 3 a 4 ton en soms hoger als ze uit een redelijk exotisch oord komen. Als hij net gestegen is... rond de 3 ton listen ofzo?
Ik had even zitten kijken wat uitstekend/redelijk 17 jaar deed, dat was rond de 8 ton. Ik had hem voor 480 gekocht, dus om nu te verkopen..... Als ik hem lang genoeg kan doortrainen kan het wel een hele leuke speler worden.
heb hem gekocht voor 137k. die gooi ik morgen dus de transferlijst opquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 15:34 schreef Lennox het volgende:
[..]
YP's zijn zo rond de 3 a 4 ton en soms hoger als ze uit een redelijk exotisch oord komen. Als hij net gestegen is... rond de 3 ton listen ofzo?
Ik had even zitten kijken wat uitstekend/redelijk 17 jaar deed, dat was rond de 8 ton. Ik had hem voor 480 gekocht, dus om nu te verkopen..... Als ik hem lang genoeg kan doortrainen kan het wel een hele leuke speler worden.
Oftwel TVP = CH..quote:
Na:quote:Mission: Impossible VIII.1607
quote:Het zoeken naar een speler die aan al deze eisen voldoet is Mission: Impossible VIII.1607
Disclaimer: VIII.1607 is een parodie op de Romeinse nummering van de Mission: Impossible film, in deze vorm identificeerbaar met de eenvoudige divisie waarin FC de Twietjes op dit moment uitkomt
Ik weet niet of het grappig is bedoeld, maar zo zware competitie is het niet..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:27 schreef twi het volgende:
Ik zoek nog een SP speler die ook nog wat kan klaarspelen op het middenveld (+/- uitstekend). En het liefste nog Koppen als stat. En 't moet een Nederlander zijn. Budget 350k.
Mission: Impossible VIII.1607
Misschien moet je je bericht effe aanpassen..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:45 schreef twi het volgende:
Dat Impossible slaat ook niet op de competitie, dat slaat op de speler die ik in m'n elftal wil krijgen
Als we een beetje opschieten, kan je er een derde keer van maken..quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 19:45 schreef Grumpey het volgende:
jemig, sta ik alweer 2x per week te tvp'en
Neuh niet echt, maarre ok..quote:
Ik ga geen 33 topics doorlezen terwijl jij het zo kan vertellenquote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:23 schreef Grumpey het volgende:
Als grump begint over mijlpalen op komst, in combinatie met berichtjes, dan moet jij eens goed terugkijken in oudere topics
Ik vermoed ergens rond topic 166 en topic 133 in ieder geval
Alleen de vraag is nu... wanneer veranderde dat in 300 reacties?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:05 schreef twi het volgende:
Stamt het Hattrick topic niet al uit de tijd van de 255 reactie-slotjes?
Dat klopt.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:08 schreef Daemon19 het volgende:
12 pagina's x 25 post per pagina + 1 finalpost (pagina 13) = 301
183 topics x 301 posts per topic = 55083..
Of ligt het aan mij?
Hoezee!quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:13 schreef -J-D- het volgende:
4 topics met 256 berichten
179 topics met 301 berichten
en dit topic met 72 berichten
Deze post is nummer 54.975
Over 25 berichten hebben we een jubelaris.
Huh? Ik quote een bericht dat na mij komt.quote:
Welke?quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:16 schreef -J-D- het volgende:
rompompom: wil je ff mijn rekenfout wegeditten
Toch erg he? Dat de wiskunde-docent duidelijkheid moet geven in deze penibele situatie.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:18 schreef Grumpey het volgende:
spanning loopt op zo te merken, men begint wat assertiever te reageren nu
Ja, je was post nu 54981quote:
Zou het dan deze zijn?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:09 schreef Grumpey het volgende:
ach, over 49 berichtjes is het weer zover
nieuwe mijlpaal wordt weer bereikt!
Dit is hem dus echt!quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:09 schreef Grumpey het volgende:
zou het dan deze kunnen zijn?quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 20:09 schreef Grumpey het volgende:
neej, hattrick is nuttige tijdsbestedingquote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:27 schreef maniack28 het volgende:
Hoe triest....
de 55000e post.. je zou hem maar makenGaat werkelijk nergens over...
Daar vier ik mijn kampioenschap in de Eredivisie en kondig ik mijn afscheid aan.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:29 schreef twi het volgende:
Post nummer 100.000 valt trouwens in topic #332Volgens mij post 203 in dat topic
quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Met andere woorden, dat topic wordt nooit gehaald?
Dat topic wordt wel gehaald.quote:Op zaterdag 7 oktober 2006 14:31 schreef twi het volgende:
Met andere woorden, dat topic wordt nooit gehaald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |