abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 juli 2006 @ 19:16:35 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
  maandag 31 juli 2006 @ 19:18:04 #2
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40360281
Belachelijke TT.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40360889
WTF Waar slaaaaaaaaaaaat datop!?!?!

Was dus een tvp
jammer
pi_40360942
* Thomper slaps Roy.

Ga je mond spoelen.
pi_40360970
pi_40361113
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wachten is op nieuwe DS games Elite Beat Agents
  maandag 31 juli 2006 @ 19:48:30 #7
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40361274

TS!!
  maandag 31 juli 2006 @ 19:49:46 #8
3185 Adelante
To let it go now
pi_40361317
zwart is ie al

DS
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 31 juli 2006 @ 19:50:19 #9
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40361337
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 31 juli 2006 @ 19:53:38 #10
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40361459
* Tomasso pats Roy.

Ik had m'n vakantie niet vol kunnen houden zonder m'n DS.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_40361751
Nee hoor... mijn DS staat in de kast stoffig te worden
Ja, ik bin Frysk
  maandag 31 juli 2006 @ 20:16:24 #12
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40362281
Kijk nou eens wat je hebt gedaan Roy.. Nu moet mijn DSje huilen, alleen maar vanwege die stomme TT
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 31 juli 2006 @ 20:18:48 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40362359
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:16 schreef Maraca het volgende:
Kijk nou eens wat je hebt gedaan Roy.. Nu moet mijn DSje huilen, alleen maar vanwege die stomme TT
Sorry, troost haar maar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_40362871
Nu is dit topic helemaal vernaggelt! Iemand moet even een nieuwe maken! (ik ben zelf te lui)
Ja, ik bin Frysk
  maandag 31 juli 2006 @ 21:19:01 #15
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_40364728
Goeie TT!

Te weinig, want Cutie gebruikt m steeds
pi_40364817
Dit is meer een subtitel voor de PSP reeks.
Scheren is voor schapen!
  maandag 31 juli 2006 @ 21:27:52 #17
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40365050
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  Donald Duck held maandag 31 juli 2006 @ 21:32:33 #18
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40365205
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dit is meer een subtitel voor de PSP reeks.
Eigenlijk wel ja
Echt veel mensen die de PSP wegdeden omdat het gewoon niet meer boeide.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_40365277
Net weer phoenix wright opnieuw uitgespeeld, heb NSMB nog liggen, nog een aantal andere games die nog niet volledig zijn uitgespeeld dus mijn DS wordt nog dagelijks gebruikt.

Wel opvallend dat in het centrum van Eindhoven geen DSL meer te vinden was (op enkele verdwaalde witte lites na), terwijl de PSP's niet te tellen waren .
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_40365605
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:34 schreef gamefreek het volgende:
Net weer phoenix wright opnieuw uitgespeeld, heb NSMB nog liggen, nog een aantal andere games die nog niet volledig zijn uitgespeeld dus mijn DS wordt nog dagelijks gebruikt.

Wel opvallend dat in het centrum van Eindhoven geen DSL meer te vinden was (op enkele verdwaalde witte lites na), terwijl de PSP's niet te tellen waren .
Hehe, dit geldt voor meerdere steden idd.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_40366993
Heb vanmiddag even Viewtiful Joe gehaald, vind er na ongeveer 1,5uur spelen weinig aan en niet leuk, morgen maar even ruilen dan, heb hem bij de FRS gehaald in utrecht, hopelijk kan ik hem dan in mijn eigen woonplaats ruilen (of is dit niet mogelijk?)
  maandag 31 juli 2006 @ 23:20:38 #22
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40369560
Nu een paar uur sonic gespeeld,geweldig spel gaat alleen soms zo hard dat ik wel eens wat mis maar doet geen afbreuk aan het spel echt tof!
Nanostray is ook erg tof soms wat frus,lekker knallen is nooit weg
Pax & Pry Free download
  Donald Duck held maandag 31 juli 2006 @ 23:22:05 #23
46149 __Saviour__
pi_40369606
Sonic vind ik maar raar. Gewoon constant rennen, af en toe springen. That's all.
De Mario stijl vind ik toffer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 31 juli 2006 @ 23:23:58 #24
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40369683
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Sonic vind ik maar raar. Gewoon constant rennen, af en toe springen. That's all.
De Mario stijl vind ik toffer.
Het brengt me terug naar mijn jeugt
Pax & Pry Free download
pi_40369719
Heb vandaag Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects gehaald.... voor 10 euro .... (bij Intertoys)
Ik snapte er echt he-le-maal niks van, bij Freerecordshop en ik dacht Vroom en Dreesmann was ie beide 45-50 euro... Nádat ik had afgerekend bij Intertoys vroeg ik waarom ie zo goedkoop was (was een nieuwe game, compleet, geen import, dus gewoon GOED), maar dat wist de verkoper ook niet... Halen dus als je die game vet vindt. Ik vind hem zelf redelijk cool, maar moet wel ff zoeken naar de special moves (als die er zijn :/), want zonder dat wordt het wel snel boring ben ik bang, hence de 10 euro lol.

Ik heb tevens wat extra goodies vandaag gekocht voor m'n DSlite, zoals een beschermhoes en wat cases voor m'n games. Zat ook wat screen protectors bij (harde en zacht plastic)... Vraagje, wat is jullie ervaring met die protectors, werken ze allemaal even goed, of zit er ook veel crap bij? Ik twijfel namelijk om ze erop te doen of niet.
  maandag 31 juli 2006 @ 23:33:59 #26
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40370097
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:24 schreef witte_fantasie het volgende:
Heb vandaag Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects gehaald.... voor 10 euro .... (bij Intertoys)
Ik snapte er echt he-le-maal niks van, bij Freerecordshop en ik dacht Vroom en Dreesmann was ie beide 45-50 euro... Nádat ik had afgerekend bij Intertoys vroeg ik waarom ie zo goedkoop was (was een nieuwe game, compleet, geen import, dus gewoon GOED), maar dat wist de verkoper ook niet... Halen dus als je die game vet vindt. Ik vind hem zelf redelijk cool, maar moet wel ff zoeken naar de special moves (als die er zijn :/), want zonder dat wordt het wel snel boring ben ik bang, hence de 10 euro lol.

Ik heb tevens wat extra goodies vandaag gekocht voor m'n DSlite, zoals een beschermhoes en wat cases voor m'n games. Zat ook wat screen protectors bij (harde en zacht plastic)... Vraagje, wat is jullie ervaring met die protectors, werken ze allemaal even goed, of zit er ook veel crap bij? Ik twijfel namelijk om ze erop te doen of niet.
Dit is het slechtste spel voor de DS.. Gefeliciteerd met je aankoop.
pi_40370201
Lekker opbouwende kritiek zeg Hoezo vind je het een crap game? Tot dusver is het die 10 euro mij wel waard haha, beetje raggen en als het niks is, nou jammer dan, aan 10 euro kan ik niet failliet gaan.
  Donald Duck held maandag 31 juli 2006 @ 23:36:45 #28
46149 __Saviour__
pi_40370224
quote:
Zat ook wat screen protectors bij (harde en zacht plastic)... Vraagje, wat is jullie ervaring met die protectors, werken ze allemaal even goed, of zit er ook veel crap bij? Ik twijfel namelijk om ze erop te doen of niet.
Zachte screenprotectors die statisch vastplakken zijn het beste.
Die harde die zich met een lijmrandje vastzetten zijn echt grote crap en verpesten je DS
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 31 juli 2006 @ 23:41:18 #29
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40370424
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef witte_fantasie het volgende:
Lekker opbouwende kritiek zeg Hoezo vind je het een crap game? Tot dusver is het die 10 euro mij wel waard haha, beetje raggen en als het niks is, nou jammer dan, aan 10 euro kan ik niet failliet gaan.
Die 10 euro's is 1/3 Super Mario bros, Advance wars, Elite beat agents, phoenix wright etc etc...

Thomper komt morgen wel om het uit te leggen.
pi_40370914
Net weer eens NSMB gespeeld en Wereld 4 heb ik alle levels gehad en moet nu dus nog wereld 7 compleet uitspelen en dan heb ik iig alvast alle levels gehad. Volgende doel ==> alle stermunten verzamelen.
pi_40371143
Lol je vriendjes erbij halen om me ergens van te overtuigen komt ook niet erg sterk over, maar whatever ... Tevens het argument dat het 1/3 is van andere games mag dan wel zo zijn, maar 10 euro's voor wat uurtjes leuke gameplay (mening) vind ik geen miskoop. Dat het geen diepgaande gameplay is, ja whatever, want met die gedachte koop ik hem ook niet.

Ik ga zo idd even checken of er een sticky randje op die protectors zitten, anders mieter ik ze gewoon weg, heb geen zin in een kapotte DS.

NSMB ook uitgespeeld, moet nog wel wat levels in W4 en W7, kan misschien nog wel ff duren haha.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:02:43 #32
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40371296
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef witte_fantasie het volgende:
Lol je vriendjes erbij halen om me ergens van te overtuigen komt ook niet erg sterk over, maar whatever ... Tevens het argument dat het 1/3 is van andere games mag dan wel zo zijn, maar 10 euro's voor wat uurtjes leuke gameplay (mening) vind ik geen miskoop. Dat het geen diepgaande gameplay is, ja whatever, want met die gedachte koop ik hem ook niet.

Ik ga zo idd even checken of er een sticky randje op die protectors zitten, anders mieter ik ze gewoon weg, heb geen zin in een kapotte DS.

NSMB ook uitgespeeld, moet nog wel wat levels in W4 en W7, kan misschien nog wel ff duren haha.
Met die 10 eur o steun je een slechte ontwikkelaar en een uitgever zonder gevoel voor verplichting jegens de community.

Ik zie mensen die 10 euro liever gebruiken voor een game van een devver die zich probeert te bewijzen en daarmee de community met frisse ideeën besprenkeld. ofzow...
/moe
pi_40371819
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef witte_fantasie het volgende:

Whehehe, Marvel Nemesis. Ja, dat was een leuke game om te reviewen. Leuk, als in tenenkrommend slechte animaties zien terwijl dingen in vloeren wegzakten. Leuk, als in de mensen die de game ontwikkeld hebben uitlachen. Voor het slapen gaan lees ik iedere dag de handleiding van de game, en dan het 'Credits' stukje; zodat ik weet, dat er altijd minder-getalenteerden op aarde zijn.
pi_40373053
Duidelijk verschil in besteding van geld lijkt me ... Waar je misschien iedere euro goed besteed wilt hebben, heb ik juist zoiets van, hey ff een impulsaankoop doen en een game scoren, er even wat lol aan beleven en dan in de kast douwen en over een jaar nog eens spelen... Maja ieder z'n meug .
pi_40373535
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Met die 10 eur o steun je een slechte ontwikkelaar en een uitgever zonder gevoel voor verplichting jegens de community.
Je moet niet zo bot over komen. Als iemand een kut game leuk vind moet je hem dat gunnen. Hij kan er niets aan doen kut games leuk te vinden. Hij moet gewoon nog leren wat ds games zijn

Dan gaat hij wel huilen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_40376053
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 01:03 schreef witte_fantasie het volgende:
Duidelijk verschil in besteding van geld lijkt me ... Waar je misschien iedere euro goed besteed wilt hebben, heb ik juist zoiets van, hey ff een impulsaankoop doen en een game scoren, er even wat lol aan beleven en dan in de kast douwen en over een jaar nog eens spelen... Maja ieder z'n meug .
Precies kut games kunnen leuk zijn voor even als is alleen maar omdat je kan afgeven hoe slecht ie wel niet is. (maar het moet niet te veel kosten natuurlijk
pi_40376056
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:33 schreef BMH het volgende:

[..]

Dit is het slechtste spel voor de DS.. Gefeliciteerd met je aankoop.
Wat ben jij een zuur en bot zeikwijf zeg.Who died and made you DS-guru? Sjees.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40376090
Owja, gisteren de Movie Player binnengekregen, de SD versie dus. Leuk ding, maar niet veel meer dan 25 euro waard. De software die erbij zit is okay en makkelijk in gebruik. Video omzetten gaat niet echt snel (bijna realtime) dus je moet er wel even je tijd voor nemen. Ik heb gisteren wat (niet al te beste kwaliteit) divx-jes omgezet, leuk om even een sitcom oid te kijken maar ik zou er niet je allerfavo-serie op kijken waarbij je elk detail wil zien.

Maar wat ik zei, dit waren niet al te beste kwaliteit divx-jes, ik zal nog eens proberen een DVD oid om te zetten om te kijken hoe de kwaliteit dan is.

Muziek omzetten gaat wel snel, maar ook daar laat de kwaliteit te wensen over. Ruis, weinig laag, maar in 'noodgevallen' acceptabel. Zeker niet vergelijkbaar met een iPod dus daar is het geen vervanger voor (helaas).

Het ding is wel heel makkelijk in gebruik: muziek en/of video omzetten, kopieeren naar SD kaartje, in je Movie Player schuiven en gaan. Helaas steekt de cartridge een cm of anderhalf uit en past hij dan niet meer in een standaard DS hoesje.

Dus, leuk ding voor het geld om af en toe een serie te kijken in de trein, verwacht geen supermediaplayer dan raak je niet teleurgesteld. Maar gezien de lage prijs zeker z'n geld waard als je naar zoiets op zoek bent.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 08:56:12 #39
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40376532
Hmm.. heb ergens nog wel een freeware programma gezien om bestanden mee om te zetten (DVD naar AVI) Als je denkt er iets aan te hebben ga ik voor je zoeken
pi_40377212
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:56 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. heb ergens nog wel een freeware programma gezien om bestanden mee om te zetten (DVD naar AVI) Als je denkt er iets aan te hebben ga ik voor je zoeken
Thanks, maar eigenlijk zit alle software die je nodig hebt erbij. Daarnaast, je moet video omzetten naar gbm en gbd bestanden, niet naar avi. En ik heb ook niet het idee dat de software de beperkende factor is eigenlijk, de CPU van de DS (eigenlijk de GBA, want daar is de Movie Player in eerste instantie voor ontworpen!) is gewoon niet toereikend. Eigenlijk heb je gewoon iets van hardwarematige decodering nodig voor dit werk.

Dit geknutsel heeft me trouwens wel duidelijk gemaakt dat Nintendo in een eventuele opvolger écht niet meer kan achterblijven qua mediaplayer functies hoor. De volgende Gamebot moét gewoon mp3 en video kunnen spelen, klaar.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:17:44 #41
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40378124
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 07:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wat ben jij een zuur en bot zeikwijf zeg.Who died and made you DS-guru? Sjees.
En dat noemt mij bot .

Ik snap niet dat mensen zich aangevallen voelen als iemand iets negatiefs zegt over een ding. Het is niet alsof ik iemand beledig.
pi_40378151
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:17 schreef BMH het volgende:

[..]

En dat noemt mij bot .
Jij loopt echt continue mensen af te zeiken, winkels af te zeiken en weet ik veel wat. Doe gewoon eens normaal met je 'kijk mij eens hardcore DS-gamert zijn!' act.
pi_40378265
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Thanks, maar eigenlijk zit alle software die je nodig hebt erbij. Daarnaast, je moet video omzetten naar gbm en gbd bestanden, niet naar avi. En ik heb ook niet het idee dat de software de beperkende factor is eigenlijk, de CPU van de DS (eigenlijk de GBA, want daar is de Movie Player in eerste instantie voor ontworpen!) is gewoon niet toereikend. Eigenlijk heb je gewoon iets van hardwarematige decodering nodig voor dit werk.

Dit geknutsel heeft me trouwens wel duidelijk gemaakt dat Nintendo in een eventuele opvolger écht niet meer kan achterblijven qua mediaplayer functies hoor. De volgende Gamebot moét gewoon mp3 en video kunnen spelen, klaar.
Daarom is de play-yan ding zo duur er zit gewoon een divx chip in om de meuk te versnellen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:24:00 #44
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_40378294
Ik wil eigenlijk ook wel een NDS Lite scoren... heeft iemand toevallig de laatste tijd nog een leuke aanbieding (game+NDS voor leuke prijs?) gezien ofzo? BVD
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
pi_40378370
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:22 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Daarom is de play-yan ding zo duur er zit gewoon een divx chip in om de meuk te versnellen.
Maarja, meer dan 3 x zo duur vond ik wel fors. Dan koop ik liever een spelletje, dat video kijken is (voor mij dan) maar voor erbij en voldoet zo ook wel. Ik las trouwens nog ergens dat de Play-Yan naar Europa zou komen, dat lijkt me dan wel weer okay. Maar dan moeten ze wel iets doen aan de compatibility, want ik heb nu een 2 GB SD kaartje en daar leest -ie er bijna geen enkele van...
pi_40378398
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:24 schreef Blackhouse het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een NDS Lite scoren... heeft iemand toevallig de laatste tijd nog een leuke aanbieding (game+NDS voor leuke prijs?) gezien ofzo? BVD
De bundles komen rond de kerst heb ik (geloof ik) op GoT gelezen. En anders zou ik gewoon in de Tweakers pricewatch de goedkoopste zoeken.
pi_40378434
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maarja, meer dan 3 x zo duur vond ik wel fors. Dan koop ik liever een spelletje, dat video kijken is (voor mij dan) maar voor erbij en voldoet zo ook wel. Ik las trouwens nog ergens dat de Play-Yan naar Europa zou komen, dat lijkt me dan wel weer okay. Maar dan moeten ze wel iets doen aan de compatibility, want ik heb nu een 2 GB SD kaartje en daar leest -ie er bijna geen enkele van...
Gelijk heb je hij is wel erg duur. Maar voor alles zijn prijs.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:31:03 #48
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40378455
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Jij loopt echt continue mensen af te zeiken, winkels af te zeiken en weet ik veel wat. Doe gewoon eens normaal met je 'kijk mij eens hardcore DS-gamert zijn!' act.
Jij hebt geen idee wie ik ben, dus hoe durf jij mij te beoordelen.
pi_40378530
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:30 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Gelijk heb je hij is wel erg duur. Maar voor alles zijn prijs.
Ik vind het gewoon geinig dat het kan (zeker voor dat geld) en wat ik zei, voor een sitcommetje ofzo voldoet het wel hoor. Dit lijkt me trouwens ook wel een leuk ding, maar NOG veel duurder. Kun je haast beter een PSP erbij nemen. (:P)
pi_40378673
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:34 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon geinig dat het kan (zeker voor dat geld) en wat ik zei, voor een sitcommetje ofzo voldoet het wel hoor. Dit lijkt me trouwens ook wel een leuk ding, maar NOG veel duurder. Kun je haast beter een PSP erbij nemen. (:P)
Die is wel heel duur ja. Maar ja dan wordt een PSP wel interesant om films op te kijken.

Ach ik kijk gewoon op mijn iBook of op mijn treo gaat ook prima!
pi_40378831
Hmm.. op zich zou de DS echt wel snel genoeg moeten wezen om videobestanden af te spelen. Als mijn SE w800i het al kan mag dat geen probleem zijn voor de DS. Dan gaat bij mij juist de gedachte naar onjuiste software of in ieder geval niet optimaal gebruik van de DS hardware.

Terechte opmerking trouwens dat het in de volgende versie ingebakken moet zitten. Bedankt voor de korte review trouwens
pi_40378982
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:50 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. op zich zou de DS echt wel snel genoeg moeten wezen om videobestanden af te spelen. Als mijn SE w800i het al kan mag dat geen probleem zijn voor de DS. Dan gaat bij mij juist de gedachte naar onjuiste software of in ieder geval niet optimaal gebruik van de DS hardware.

Terechte opmerking trouwens dat het in de volgende versie ingebakken moet zitten. Bedankt voor de korte review trouwens
Het zijn GBA speler er is nog niet een echte DS speler. Dus vandaar de DS zelf kan het prima aan dus... we moeten nog ff wachten.
pi_40379163
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:56 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Het zijn GBA speler er is nog niet een echte DS speler. Dus vandaar de DS zelf kan het prima aan dus... we moeten nog ff wachten.
Op zich zou een firmware update (aangezien het ding flashable is) met een extra high quality setting nog een optie zijn. Wie weet.
pi_40379201
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

Op zich zou een firmware update (aangezien het ding flashable is) met een extra high quality setting nog een optie zijn. Wie weet.
Dat zou natuurlijk helemaal top zijn. Alleen kunnen GBA games bij de DS processor komen???
pi_40379210
quote:
Als je dat pakketje van het merk big ben hebt gekocht zou ik de screenprotectors er niet op doen (ik heb zelf ook dat pakketje). Het beviel niet echt en ik wist niet hoe snel mogelijk ik ze eraf moest halen .
Bovendien heb je toch niet supersnel krassen als je je DS Lite gewoon dichtdoet als je niet meer speelt .
En bedankt voor de review van de movie player. Ben er nu wel uit dat ik 'm niet ga halen, 't zou echt een hebbeding zijn, aangezien ik een portable DVD player heb (met wel mooi beeld .)

[ Bericht 12% gewijzigd door Mikani op 01-08-2006 11:10:53 (toevoeging) ]
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_40379332
Bij normaal gebruik zal het ook wel meevallen allemaal. Ik heb nu 2 jaar een PDA zonder bescherming en daar is ook nog geen krasje op te zien. Ik heb zo'n busje LCD cleaner, dat haalt de vingerafdrukken en meuk weg, is wat mij betreft genoeg.
pi_40379591
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Als hij kritiek heeft op een verrot spel (wat gewoon een fact is) dan mag ie dat zeggen wat mij betreft. Daar hoef je niet hardcore voor te zijn.
pi_40379645
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:22 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Als hij kritiek heeft op een verrot spel (wat gewoon een fact is) dan mag ie dat zeggen wat mij betreft. Daar hoef je niet hardcore voor te zijn.
Ik heb niet echt zin er een heel drama van te maken, het gaat me meer om de houding van die gast, echt niks is goed en iedereen is lui en kut. Maar goed, on-topic maar weer want het gaat niet om hem.

En daarnaast, degene die hem gekocht had heeft er kennelijk toch plezier aan beleefd getuige zijn post. Dus met dat 'fact' zal het ook wel meevallen.
pi_40379798
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

En daarnaast, degene die hem gekocht had heeft er kennelijk toch plezier aan beleefd getuige zijn post. Dus met dat 'fact' zal het ook wel meevallen.
Met fact doel ik op de crappy mechanics, implementatie, controle etc. Dit is weldegelijk objectief waar te nemen aangezien we kunnen vergelijken met gemiddelde games.
Dat iemand t dan nog leuk kan vinden is wel mogelijk, een bierviltje kan ook zeer leuk zijn om mee te gooien.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 11:36:50 #60
75265 Intergalactrick
Ik ook Ik ook Ik ook Ik ook
pi_40379930
Level 8-8 van Mario is trouwens verschrikkelijk frusterend. Met die vallende lavastenen.
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____
Ik ook_____Ik ook_____Ik ook_____Ik ook
pi_40380542
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:36 schreef Intergalactrick het volgende:
Level 8-8 van Mario is trouwens verschrikkelijk frusterend. Met die vallende lavastenen.
Heb je alle muntjes daar al? 1tje zit op een gezellige plek
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:03:48 #62
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40380732
quote:

[..]

Ik heb niet echt zin er een heel drama van te maken, het gaat me meer om de houding van die gast, echt niks is goed en iedereen is lui en kut. Maar goed, on-topic maar weer want het gaat niet om hem.

Als je geen zin hebt om er een drama van te maken moest je niet beginnen met het beledigen van personen die je uberhaupt niet eens kent. Als ik materiële dingen afkraak wil dat niet zeggen dat jij persoonlijke beschuldigingen en aanvallen hoeft te uiten tegen mij.

Pas je aan, of ga weg.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:04:42 #63
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40380764
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef BMH het volgende:

[..]

Als je geen zin hebt om er een drama van te maken moest je niet beginnen met het beledigen van personen die je uberhaupt niet eens kent. Als ik materiële dingen afkraak wil dat niet zeggen dat jij persoonlijke beschuldigingen en aanvallen hoeft te uiten tegen mij.

Pas je aan, of ga weg.
Pfff, stop met al dat gezeik ofzo...
pi_40380783
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef BMH het volgende:

Pas je aan, of ga weg.
Make me. . .
pi_40380896
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:31 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Met fact doel ik op de crappy mechanics, implementatie, controle etc. Dit is weldegelijk objectief waar te nemen aangezien we kunnen vergelijken met gemiddelde games.
Volgens mij heb je het dan nog echt over een subjectieve ervaring. Magoed.

Volgend spel op mijn lijstje word denk ik Sonic Rush, goeie reviews en ik heb van oorsprong wel wat met Sonic. Vroeger veel op de Sega's gespeeld en Sonic is altijd wel lekker rennen en springen. .
pi_40380947
Ik vind het gezeik om niks, hij maakt een normale opmerking dat het een kutgame schijnt te zijn, big deal!....
pi_40381010
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:10 schreef McGilles het volgende:
Ik vind het gezeik om niks, hij maakt een normale opmerking dat het een kutgame schijnt te zijn, big deal!....
Grrrr.
quote:

het gaat me meer om de houding van die gast, echt niks is goed en iedereen is lui en kut. Maar goed, on-topic maar weer want het gaat niet om hem.
pi_40381244
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:08 schreef Jarno het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het dan nog echt over een subjectieve ervaring. Magoed.
Objectieve waarneming: poppetje loopt vast in muur, bediening geschiedt met twee knoppen (slaan en trappen), animatie verloopt niet vloeiend, objectives zijn lineair (constant hetzelfde), touchscreen functie wordt niet gebruikt etc etc etc. Weldegelijk objectief, een glitch kan nooit de bedoeling zijn van de developer.

Verder discusseren we hier op een DS messageboard waar juist kritieke noten nodig zijn, we zijn niet gemiddelde game gebruikers. Gelukkig niet want de gemiddelde kennis van consumenten is bedroevend.

[ Bericht 14% gewijzigd door alex4allofyou op 01-08-2006 12:28:13 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:36:43 #69
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40381742
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:24 schreef Blackhouse het volgende:
Kijk eens op www.consoleshop.nl Als ik me niet vergis hebben ze daar een DS Lite + Mario kart + Animaniacs voor nog geen 190 euro

note to myself: koop aandelen
pi_40382270
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:19 schreef alex4allofyou het volgende:

Verder discusseren we hier op een DS messageboard waar juist kritieke noten nodig zijn, we zijn niet gemiddelde game gebruikers.
Kom op, het is een handheld ontwikkeld voor een doelgroep van 12 tot 16 jaar. Het is geen Franse wijn ofzo. . Lekker grachtengordel!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:55:22 #71
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40382325
Even een vraagje over Super Mario DS..

Hoe de ** unlock je Mario? Heb nu al ruim 20 sterren maar ik kan nog steeds die deur niet in waar Mario in zit
pi_40382465
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:50 schreef Cheiron het volgende:

PDA-functionaliteit zou wat mij betreft ook wel mogen. Gezien het kalendertje dat je bij het opstarten krijgt en de mogelijkheid tot het onthouden van je verjaardag zou dat echt niet zo moeilijk moeten zijn... Dat vond ik ook zo mooi aan dat Gizmodo ding, er zat GPS op, PDA functies, het was een mediaplayer, echt ideaal. Alleen jammer dat er geen games voor waren. .
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:02:54 #73
46149 __Saviour__
pi_40382604
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:55 schreef Maraca het volgende:
Even een vraagje over Super Mario DS..

Hoe de ** unlock je Mario? Heb nu al ruim 20 sterren maar ik kan nog steeds die deur niet in waar Mario in zit
Je moet een sleutel hebben om die deur te openen, die zit dacht ik in verborgen in het level dat zit achter de kamer met al die kastjes, waar je de minispelletjes kunt spelen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:10:26 #74
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40382864
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:02 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je moet een sleutel hebben om die deur te openen, die zit dacht ik in verborgen in het level dat zit achter de kamer met al die kastjes, waar je de minispelletjes kunt spelen.
bedankt
pi_40382985
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

Kom op, het is een handheld ontwikkeld voor een doelgroep van 12 tot 16 jaar. Het is geen Franse wijn ofzo. . Lekker grachtengordel!
Kennelijk behoor jij ook tot de groep die dr niet veel vanaf weet
De DS heeft geen doelgroep van 12-16, Nintendo heeft nog nooit zo'n doelgroep gehad.
Nintendo maakt software voor een doelgroep van alle leeftijden en met de DS doen ze er nog een stapje bovenop, een doelgroep van casuals en hardcore gebruikers. Met name de touchseries zijn bedoelt voor mensen die niet in de doelgroep 12-16 vallen.
pi_40383218
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:14 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Kennelijk behoor jij ook tot de groep die dr niet veel vanaf weet
Ja, die houding bedoel ik dus. Irri. Maar vandaar ook dat het spul voornamelijk verkocht wordt bij Bart Smit en Intertoys natuurlijk. Nouja, boeit verder ook niet, maar je kunt moeilijk ontkennen dat een Gameboy *voornamelijk* voor een jeugdig publiek bedoeld is. Maak het nou niet meer dan het is.
pi_40383486
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, die houding bedoel ik dus. Irri. Maar vandaar ook dat het spul voornamelijk verkocht wordt bij Bart Smit en Intertoys natuurlijk. Nouja, boeit verder ook niet, maar je kunt moeilijk ontkennen dat een Gameboy *voornamelijk* voor een jeugdig publiek bedoeld is. Maak het nou niet meer dan het is.
Gameboy ja maar de DS niet
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:32:29 #78
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40383514
Leeftijdsgeblaat... Me ouders van 50+ spelen op de DS, kinderen van 6 ook. Dus begin niet over een doelgroep van 12 - 16 jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door BMH op 01-08-2006 13:37:30 ]
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:36:46 #79
46149 __Saviour__
pi_40383636
DS is voor iedereen
Mijn DS wordt gebruikt door 4- tot 52-jarigen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40383653
Geeft toch ook niet, wie 't leuk vindt speelt er op. Klaar. Maar doe nou niet alsof de DS zo'n mega-exclusief hip Elsevier-lezers apparaat is. . 't Is een spellekesmachien.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:38:20 #81
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40383681
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:37 schreef Jarno het volgende:
Geeft toch ook niet, wie 't leuk vindt speelt er op. Klaar. Maar doe nou niet alsof de DS zo'n mega-exclusief hip Elsevier-lezers apparaat is. . 't Is een spellekesmachien.
En ik gaf bijna toe dat IK zeikerig deed.
pi_40383822
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:38 schreef BMH het volgende:

[..]

En ik gaf bijna toe dat IK zeikerig deed.
Ik durf zo toe te geven dat ik een enorme zeikerd ben hoor. Misschien is dat het verschil.
pi_40383888
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maak jij t nou niet minder dan t is zeg ik op mijn beurt. En je mag mijn houding irri noemen, vanuit mijn perspectief is jouw houding irri. Eerst stel je dat het een doelgroep heeft van 12-16 en om dit te onderbouwen haal je er een glas wijn bij als voorbeeld. Denk je nou echt dat ze zoveel DSen verkopen als de doelgroep zo smal en klein is?

Heb je enig idee hoe de logistieke keten in elkaar zit? Nintendo stuurt niet aan om via bepaalde ketens hardware en software te verkopen, dit geschiedt gewoon puur op segmentatie van producteisen. Een Gameboy, DS, PSP, PS2 etc is een gameconsole, natuurlijk heeft een speelgoedwinkel zoals Bart Smit een DS net zoals ze ook een XBOX hebben waarvan ik durf te wedden dat jij die doelgroep heel anders ziet.
Mocht het zo zijn dat het bij Bart Smit en Intertoys het meest verkoopt, ligt dat dan aan het feit dat dit grote ketens zijn of omdat ze een bepaalde doelgroep hebben?

De Gameboy brand is niet bedoeld voor een jeugdig publiek, t is onstaan voor een doelgroep die portable wil gamen. Gewoon heel simpel eigenlijk, zeker voor de Gameboy betrof dit een gigantische doelgroep omdat ze bijna een monopolistische positie hadden en iedereen die game'de genoodzaakt was om een Gameboy te halen wanneer ze portable wilden gamen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:47:33 #84
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40383931
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:46 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Maak jij t nou niet minder dan t is zeg ik op mijn beurt. En je mag mijn houding irri noemen, vanuit mijn perspectief is jouw houding irri. Eerst stel je dat het een doelgroep heeft van 12-16 en om dit te onderbouwen haal je er een glas wijn bij als voorbeeld. Denk je nou echt dat ze zoveel DSen verkopen als de doelgroep zo smal en klein is?

Heb je enig idee hoe de logistieke keten in elkaar zit? Nintendo stuurt niet aan om via bepaalde ketens hardware en software te verkopen, dit geschiedt gewoon puur op segmentatie van producteisen. Een Gameboy, DS, PSP, PS2 etc is een gameconsole, natuurlijk heeft een speelgoedwinkel zoals Bart Smit een DS net zoals ze ook een XBOX hebben waarvan ik durf te wedden dat jij die doelgroep heel anders ziet.
Mocht het zo zijn dat het bij Bart Smit en Intertoys het meest verkoopt, ligt dat dan aan het feit dat dit grote ketens zijn of omdat ze een bepaalde doelgroep hebben?

De Gameboy brand is niet bedoeld voor een jeugdig publiek, t is onstaan voor een doelgroep die portable wil gamen. Gewoon heel simpel eigenlijk, zeker voor de Gameboy betrof dit een gigantische doelgroep omdat ze bijna een monopolistische positie hadden en iedereen die game'de genoodzaakt was om een Gameboy te halen wanneer ze portable wilden gamen.
Precies! Ik wil alleen nog even toevoegen dat je wijn ook bij de Aldi kunt kopen.
pi_40383953
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:37 schreef Jarno het volgende:
Ik lees toevallig Elsevier

Volgens mij is de DS Lite weldegelijk een hip apparaat gezien de makeover die ze gemaakt hebben. Hoe zie je de andere 'spellekesmachienes' dan?
pi_40384061
Ik vind de vraag of een DS al dan niet hip is eigenlijk totaal onbelangrijk, het gaat me meer om die hele scene eromheen. Het lijkt er zo ondertussen op dat je niet serieus genomen wordt als geen japanse games speelt die je zelf geimporteerd hebt, dat spelletjes van 10 euro écht niet meer kunnen en je voor gek versleten wordt (ook al heb je er zelf lol aan beleeft), etc. Dáár ging het me om, om die houding.

Wat je verder in je DS propt moet ieder lekker voor zich weten, maar laat een ander ajb in z'n waarde.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:55:04 #87
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40384174
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef Jarno het volgende:
Ik vind de vraag of een DS al dan niet hip is eigenlijk totaal onbelangrijk, het gaat me meer om die hele scene eromheen. Het lijkt er zo ondertussen op dat je niet serieus genomen wordt als geen japanse games speelt die je zelf geimporteerd hebt, dat spelletjes van 10 euro écht niet meer kunnen en je voor gek versleten wordt (ook al heb je er zelf lol aan beleeft), etc. Dáár ging het me om, om die houding.

Wat je verder in je DS propt moet ieder lekker voor zich weten, maar laat een ander ajb in z'n waarde.
Het ging niet om de prijs van het spel.. Het ging om het spel zelf. En kap nu eens met je nutteloze gejank
pi_40384267
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef Jarno het volgende:
Ik vind de vraag of een DS al dan niet hip is eigenlijk totaal onbelangrijk, het gaat me meer om die hele scene eromheen.
Ik begon niet over hip, maar toen jij stelde dat het geen hip apparaat was had ik het idee dat je je bril niet ophad.
quote:
Het lijkt er zo ondertussen op dat je niet serieus genomen wordt als geen japanse games speelt die je zelf geimporteerd hebt,

Dat is jouw zienswijze, misschien heb jij dat gevoel maar ik kan me niet herinneren dat iemand hier iemand uitsnauwde omdat ie alles niet meteen uit Japan haalde.
quote:
dat spelletjes van 10 euro écht niet meer kunnen en je voor gek versleten wordt (ook al heb je er zelf lol aan beleeft), etc.

Het ging me niet om het feit dat ie 10e was, maar dat er mensen zijn die kutgames in leven houden door ze te kopen. Slechte inspiratieloze gerushde games moeten afgestraft worden en dat kan maar op 1 manier; ze niet kopen.
quote:
Dat doen we juist doordat we zorgen dat hij geen rotzooi koopt. Scheelt m centen en daardoor stijgt zn waarde
pi_40384396
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:55 schreef BMH het volgende:

[..]

Het ging niet om de prijs van het spel.. Het ging om het spel zelf. En kap nu eens met je nutteloze gejank
Als je geen trek hebt in de discussie moet je stoppen met reageren vriend. Het gaat hier nog steeds over de DS.
pi_40384432
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:57 schreef alex4allofyou het volgende:

Slechte inspiratieloze gerushde games moeten afgestraft worden en dat kan maar op 1 manier; ze niet kopen.
Kennelijk heeft degene die erover begon er toch al aardig wat plezier aan beleefd. Dus waar je het lef vandaan haalt om voor een ander te bepalen wat goed en slecht is...?
pi_40384606
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Kennelijk heeft degene die erover begon er toch al aardig wat plezier aan beleefd. Dus waar je het lef vandaan haalt om voor een ander te bepalen wat goed en slecht is...?
Kun je nagaan wat voor een plezier ie had beleefd aan een gemiddelde game, nee wacht, een topgame.
pi_40384746
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

De mate van kwaliteit van een game kun je grotendeels vaststellen op basis van objectieve kenmerken. Als mannetjes door levels heen zakken, games crashen etc. etc. kun je absoluut stellen dat je te maken hebt met een slecht game.

Trouwens, ik wil nog 1 keer melden dat Trauma Center FUCKING MOELIJK is. En dat is vast subjectief
pi_40384836
Trauma Center lijkt me echt zo'n bizar leuk spel wat je jaren kunt spelen. Is het in het begin ook zo moeilijk of zit er wel iets van een learning curve in?
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:21:23 #95
46149 __Saviour__
pi_40384952
Het begin is makkelijk. Dan wordt je stap voor stap begeleid. Maar later is het gewoon van: ga je gang, je weet hoe het moet.

[ Bericht 0% gewijzigd door __Saviour__ op 01-08-2006 16:36:07 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40385072
Het IS ook vreselijk leuk om te spelen. Alleen zit ik voornamelijk met het doodgaan van de mannetjes door de te lage bloeddruk in mn maag. Ik ben bij een missie waarin je allemaal gezwellen weg moet halen. Dat lukt, maar dan verschijnen er meteen 5 nieuwe. Dan moet je de "healing touch" doen waardoor de tijd langzamer gaat, ook dat lukt; maar ik krijg echt die dingen niet onder controle binnen die tijd! Dan barsten ze echt 3 stuks tegelijk.

En aangezien je dan al 5 minuten bezig bent heb je ook niet de zin om het 10 keer achter elkaar te proberen. Frustratie alom dus
pi_40385108
Trauma Center is echt een heel interessante vernieuwende game, lekker snijden in patienten.
Goed hoe Nintendo met dat spel kinderen van 12-16 alvast voorbereidt op de echte harde wereld
pi_40385252
Trauma Center op de wishlist dus. .
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:07:00 #99
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_40386389
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:11 schreef MeZZiN het volgende:
zucht
*eensch is
pi_40386619
Ik heb toevallig trauma center besteld bij lik sang. Was nu maar 32 euro zoveel, dus gelijk besteld
pi_40388419
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:17 schreef About2Break het volgende:
Ik heb toevallig trauma center besteld bij lik sang. Was nu maar 32 euro zoveel, dus gelijk besteld
Ik twijfel nog een beetje misschien maar ff proberen in de winkel begint steeds leuker te klinken net zoals Phoenix Wright.
pi_40388830
Hm ff kijken hoe dat spel gaat dan, ben nu ook wel benieuwd!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:42:24 #103
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40389304
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
DS is voor iedereen
Mijn DS wordt gebruikt door 4- tot 52-jarigen
Klopt
Die van mij 6 tot 67
Pax & Pry Free download
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:53:32 #104
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_40391387
Hoewel ik alle nintendo's heb gehad (behalve een GBC en GBA) was mijn aankoop van een DS toch nogal impulsief. Ik heb wel een zwarte. Met Tetris DS. Brain Training was nergens te krijgen, en ik was ook niet de enige die er naar op zoek was. Maar goed, die komt over een paar weken wel.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_40391485
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Brain Training was nergens te krijgen, en ik was ook niet de enige die er naar op zoek was. Maar goed, die komt over een paar weken wel.
Op de sites enzo is ook overal een levertijd van 2-3 weken. Is er nou zo abnormaal veel vraag naar, of hebben ze gewoon niet genoeg spellen geproduceerd.
Ik weet wel dat heel veel mensen naar dit spel op zoek zijn, je kunt 'm ook bij de MediaMarkt spelen, maar als ie dan verder uitverkocht is heeft dat ook geen nut natuurlijk .
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:00:40 #106
46149 __Saviour__
pi_40391580
Brain Training is gewoon een kleine hype aan het worden, Nintendo maakt er ook goed reclame voor. En het spel is bij veel nieuwsprogramma's te zien geweest.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:04:24 #107
11923 I.R.Baboon
pi_40391677
Maar hij heeft wel een dode pixel. Dat wordt dus omruilen. .
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:08:32 #108
11923 I.R.Baboon
pi_40391775
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:57 schreef Mikani het volgende:

[..]

Op de sites enzo is ook overal een levertijd van 2-3 weken. Is er nou zo abnormaal veel vraag naar, of hebben ze gewoon niet genoeg spellen geproduceerd.
Ik weet wel dat heel veel mensen naar dit spel op zoek zijn, je kunt 'm ook bij de MediaMarkt spelen, maar als ie dan verder uitverkocht is heeft dat ook geen nut natuurlijk .
Volgens mij verkoopt ie gewoon heel goed. Er is een goede hype gecreëerd, je kan hem overal proberen, vertaald in het Nederlands et cetera, dus dat wil wel werken.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:09:19 #109
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40391796
Ik meende dat de nieuwe lading Brain Training op 8 augustus zou komen..

Weet niet meer hoe ik aan die datum kwam
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:11:52 #110
46149 __Saviour__
pi_40391851
de reclame's zijn alleen wel verwarrend. 2 verschillende games worden exact dezelfde manier gebracht (brain training en big brain academy).
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40391970
Ik zag vanmiddag bij de FRS gewoon nog brain training en BBA liggen

Trouwens, net even mijn Viewtiful Joe ( ) omgeruild voor advance wars: dual strike, heerlijk spel en zit nu in level 7, gaat allemaal vlot en is leuk bedacht!! Ik ben tevreden!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:55:47 #112
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40392870
*** kreeg een foutmelding bij Super Mario DS .. alles weg

Dag sterren
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:57:08 #113
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40392898
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:55 schreef Maraca het volgende:

Dag sterren
Hhahahahaha
pi_40393014
quote:

Dag sterren
Een foutmelding , hoe kan dat dan weer?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:03:14 #115
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40393050
Geen idee.. ik stopte het (originele) spel in de DS en ik kreeg opeens een melding dat de data corrupt was en dat 'sommige' data verloren zou zijn.. mijn hele save file dus
pi_40393071
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:03 schreef Maraca het volgende:
Geen idee.. ik stopte het (originele) spel in de DS en ik kreeg opeens een melding dat de data corrupt was en dat 'sommige' data verloren zou zijn.. mijn hele save file dus
Jemig, dat is dan ook mooi k*t. Misschien stofje ofzo op je game?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:05:13 #117
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40393105
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef BMH het volgende:

[..]

Hhahahahaha

Deze post zegt wel weer genoeg...
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:08:05 #118
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40393186
Nee, BMH dacht dat ik een flashcard had gebruikt
pi_40393239
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Brain Training is gewoon een kleine hype aan het worden, Nintendo maakt er ook goed reclame voor. En het spel is bij veel nieuwsprogramma's te zien geweest.
En het is een boutspel ook nog is
Met iedere dag dezelfde stomme opdrachten,hij is nog geen 10 euro waard qua spel
pi_40393335
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef SPK het volgende:

[..]

Met iedere dag dezelfde stomme opdrachten,hij is nog geen 10 euro waard qua spel
Bij cdwow kost het spel dan ook 23,99 euro, wel een nette prijs dacht ik zelf.
pi_40393361
Psst, ik heb braintraining nog wel te koop.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_40393385
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:12 schreef Mikani het volgende:

[..]

Bij cdwow issie dan ook 23,99 euro, wel een nette prijs dacht ik zelf.
Hij is niet meer waard ook,het gedeelte van het daadwerkelijke braintrainen kan je 1 keer per dag doen
En dan zie je b.v 2 lijstjes met woorden, die je moet onthouden en dan in moet tikken.
Of simpele rekensommetjes,en de volgende dag zie je weer dezelfde dingen, in een andere volgorde
Het gaat na 2 keer al onwijs vervelen.
Het idee is leuk maar veels te simpel uitgewerkt
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:49:59 #123
46149 __Saviour__
pi_40396286
quote:

Dag sterren
Had ik ook wel eens. Niet gaan spelen en saven, maar DS uitzetten en opnieuw starten. Toen was het er bij mij weer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:49:59 #124
46149 __Saviour__
pi_40396287
quote:
Het spel is wel redelijk geprijsd. Ik vind de opdrachten wel geinig. Je moet toch nog altijd even nadenken bij de opdrachten, het blijft best lang leuk
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40396596
Ik heb tot nu toe nog geen dag gemist sinds ik Brain Training heb. Elke dag gewoon ff wat lettergrepen tellen, rekenen x20 & driehoeksrekenen. De rest ben ik niet zo goed in
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:02:15 #126
46149 __Saviour__
pi_40396614
Ik ken alles nu wel goed, alleen in laag naar hoog suck ik echt zwaar.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:29:18 #127
11923 I.R.Baboon
pi_40397479
Hoe werkt die kapottepixelservice eigenlijk? Hoe lang ben ik m'n DS kwijt? Kan ik een vervangexemplaar krijgen? Wil m'n speeltje natuurlijk niet weer meteen uit handen geven.
pi_40397770
Heb ik vanmiddag een Lite gekocht. Zit er gewoon een blauwe dode pixel in het midden van m'n bovenste scherm. Op m'n oude DS had ik 2 dode pixels op m'n touch screen, maar die vielen amper op.

Morgen maar even ruilen.
----
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:45:44 #129
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40397975
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe werkt die kapottepixelservice eigenlijk? Hoe lang ben ik m'n DS kwijt? Kan ik een vervangexemplaar krijgen? Wil m'n speeltje natuurlijk niet weer meteen uit handen geven.
Je gaat gewoon terug naar de winkel waar je hem kocht.. Dan krijg je meteen een nieuwe. Als de winkel je geen nieuwe geeft bevind je je in een dixons.
pi_40400887
kHeb m eindelijk binnen, een zwarte DSL met New Super Mario.

Alleen nou viel me op dat wanneer in het spel het onderste scherm donker werd (als Mario bijvoorbeeld in een pijp gaat ofzo) dat op dat onderste scherm als je goed kijkt allemaal puntjes te zien zijn door het scherm. Ik heb het niet over pixels maar gewoon een soort punten die allemaal netjes op dezelfde afstand van elkaar liggen over het hele scherm.

Is dat normaal dat je dat kunt zien? En wat is het?
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:00:09 #131
46149 __Saviour__
pi_40400923
dat is een of ander raster dat nodig is voor het touchscreen. Dat hoort zo.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40402918
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:00 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is een of ander raster dat nodig is voor het touchscreen. Dat hoort zo.
Phew, ik was alweer pissed dat ik een verkeerde zou hebben gekregen.

Enne, nu ik toch bezig ben, kun je de WIFI settings ook zonder WIFI spel instellen?
pi_40403603
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

Kijk eens op www.consoleshop.nl Als ik me niet vergis hebben ze daar een DS Lite + Mario kart + Animaniacs voor nog geen 190 euro

note to myself: koop aandelen
Animaniacs is ook een game die je met geen vinger moet aanraken.

Zuiderpark had een paar dagen gelden Lite's voor 130 euro; misschien zijn ze er nog, moet ik morgen even checken.
pi_40408889
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:56 schreef alex4allofyou het volgende:

Enne, nu ik toch bezig ben, kun je de WIFI settings ook zonder WIFI spel instellen?
Nee, ik dacht het niet. Ik kon het iig pas instellen toen ik Mario Kart DS erin schoof.
pi_40409051
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 07:35 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, ik dacht het niet. Ik kon het iig pas instellen toen ik Mario Kart DS erin schoof.
Elke game heeft zelf de software op de card staan dus moet je het per game instellen.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:33:42 #136
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40411321
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:10 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Elke game heeft zelf de software op de card staan dus moet je het per game instellen.
Nee hoor.. ik heb het bij 1 game ingesteld en ik kon met de andere spellen gelijk online
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:39:06 #137
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40411456
Jullie hebben allebei gelijk De software staat op de card, maar wordt wel gekoppeld aan je DS.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_40411461
Maar je hebt een WFC game nodig om alles in te kunnen stellen omdat de instellingen op de card opgeslagen worden. Dat je dan bij een nieuwe game eigenlijk niets in hoeft te stellen komt volgens mij omdat de draadloze router het mac-adress van je DS herkent en de WEP code al automatisch vrijgeeft.

Zo gaat het in ieder geval bij mij.
Fok!Wormskampioen '09
pi_40411497
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee hoor.. ik heb het bij 1 game ingesteld en ik kon met de andere spellen gelijk online
Klopt, je kunt 3 sets met instellingen maken voor 3 verschillende netwerken. Die hoef je inderdaad maar 1 keer in te stellen. Echter, je komt alleen bij deze instellingen via een game waar opties in zitten om deze instellingen te wijzigen (lees: dit kan niet in het standaard opstartmenu o.i.d.) Tenminste, ik heb het verder nergens kunnen vinden
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:51:16 #140
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40411765
De Wifi instellingen worden niet in je games opgeslagen, maar in je DS zelf.

Er zijn 3 netwerk sloten, waarvan alleen de eerste WEP ondersteund.
pi_40411977
Dem, wat is NSMB geniaal zeg. . Kom eigenlijk niet meer aan m'n andere 2 spellen (Tetris en Mario Kart) toe...
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:07:52 #142
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40412284
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef Jarno het volgende:
Dem, wat is NSMB geniaal zeg. . Kom eigenlijk niet meer aan m'n andere 2 spellen (Tetris en Mario Kart) toe...
Heb je zin om nu te gaan tetrissen? Zo ja, meld het ff in het tetris topic.
pi_40412899
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:07 schreef BMH het volgende:

[..]

Heb je zin om nu te gaan tetrissen? Zo ja, meld het ff in het tetris topic.
Ik heb pas geleden heel even online gespeeld, maar ik ben daar echt te slecht voor hoor. . Dat, en ik ben niet thuis nu.
pi_40416279

GOTY
pi_40416385
En wat is het en waarom is het ?
pi_40416492
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:18 schreef Jarno het volgende:
En wat is het
Tingle RPG als ik het goed voor heb.
quote:
en waarom is het ?
Omdat Thomper dat zegt denk ik.

Mij lijkt die game echt helemaal niets.
Fok!Wormskampioen '09
  woensdag 2 augustus 2006 @ 14:11:53 #147
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_40418201
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:15 schreef Thomper het volgende:
[afbeelding]
GOTY
Ik wou precies hetzelfde posten. Nu al GOTY! .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_40418433
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden heel even online gespeeld, maar ik ben daar echt te slecht voor hoor. . Dat, en ik ben niet thuis nu.
Een tip. tetril online spelen leer je door het online te spelen. Niet door het offline te spelen. Dus neem elke uitdaging aan..... Als je thuis bent
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_40418442
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef Jarno het volgende:
Ben ook net bezig met NSMB, wel irritant dat je niet constant kan saven, even gamen is er eigenlijk niet bij met het spel.

Nog een minpuntje: ze hebben de controls van Mario 1 gebruikt voor Mario wat ik jammer vind aangezien ik de controle van Mario World zwaar superieur vind. In Mario World kon je de meest ongelooflijke fratsen uithalen in een level.

Tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat het een top portable game is, maar het kan (nog) niet tippen aan Mario World, Yoshis Island of Mario3 op de consoles (origineel that is). Maar kben nog niet zo ver dus wellicht verander ik nog van mening.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 14:20:17 #150
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40418451
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:21 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Tingle RPG als ik het goed voor heb.
[..]

Omdat Thomper dat zegt denk ik.
qft
  woensdag 2 augustus 2006 @ 14:27:29 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40418690
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ben ook net bezig met NSMB, wel irritant dat je niet constant kan saven, even gamen is er eigenlijk niet bij met het spel.

Nog een minpuntje: ze hebben de controls van Mario 1 gebruikt voor Mario wat ik jammer vind aangezien ik de controle van Mario World zwaar superieur vind. In Mario World kon je de meest ongelooflijke fratsen uithalen in een level.

Tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat het een top portable game is, maar het kan (nog) niet tippen aan Mario World, Yoshis Island of Mario3 op de consoles (origineel that is). Maar kben nog niet zo ver dus wellicht verander ik nog van mening.
Mario World blijft de beste 2D Mario game, daar gaat New Mario niets aan veranderen.
pi_40418922
Dat saven is wel irritant, maar aan de andere kant, in 1 sessie heb je meestal wel weer wat muntjes om zo'n paddo te bezoeken (dan mag je ook altijd saven), óf een kasteellevel te halen. Toch?
  Donald Duck held woensdag 2 augustus 2006 @ 16:26:44 #153
46149 __Saviour__
pi_40422597
Als je last hebt van het saven, moet je gewoon snel via de warpcannons naar wereld 8 gaan en bowser verslaan. daarna kun je altijd saven/
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:12:51 #154
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_40424069
Saviour kan je even op google talk komen het is heel dringend!!!
pi_40424934
heb mario karrtt vett :d mijn friend code: 455342 079618
maar eens homebrew downloaden
jammer
pi_40426885
Net een potje van bijna een uur lang met advance wars

Ging top, eerst was ik aan het verliezen maar naar een paar tactische zetten wist ik toch als winnaar eruit te komen

HEEEEEERLIJK SPEL!!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:09:31 #157
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40430406
Het zou iedereen kunnen gebeuren (Bash.org quote):
#635274 +(1206)- [X]

<dil-hole> Today I was at a restaurant and was waiting for my food.
<dil-hole> Then I started to play my DS on pictochat see? And I found someone that was playing it too.
<dil-hole> We started to draw pictures and thinking it was some older guy and everything, I was joking around and drew a penis.
<dil-hole> I looked up to see who it was and about 20 feet away, I heard a gasp. I look up and it’s a 10 year old girl with a DS in her hands.
<dil-hole> I immediately closed my DS and hid it. That was freaken scary.
pi_40433071
HAHAHAHA.. Kijk, dat zijn nu de mooie dingen die je met een DS kan doen. Piemels tekenen
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_40435385
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:32 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja
Echt veel mensen die de PSP wegdeden omdat het gewoon niet meer boeide.
haha moet je op het internet eens kijken hoeveel hun ds weg doen
en bij mijn lokale gameboer
niet huilen dus he anders krijg je klappen van mij.
ga maar weer rustig ds-en
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:32:32 #160
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_40435840
Ten eerste (Nintendo) DS Rulez gewoon de rest!!

En momenteel speel ik dagelijks het spel New Super Mario Bros om alle secret levels te vinden en al die star coins
Als je dit leest is het bericht afgelopen.......
pi_40436551
Mn DS gebruik ik momenteel iedere dag als wekker
pi_40437051
Vandeweek Phoenix Wright uitgespeeld. Wat een wereldspel is dat zeg. Een van de beste en vooral leukste games die ik de laatste jaren heb gegamed
Nu begint het lange wachten op Justice for All...

Voorlopig de tijd maar doden met NSMB, AW:DS, Tetris, ML:PIT, Kirby, Castlevania en Brain Training
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_40438539
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:20 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

haha moet je op het internet eens kijken hoeveel hun ds weg doen
en bij mijn lokale gameboer
niet huilen dus he anders krijg je klappen van mij.
ga maar weer rustig ds-en
Wat?!? Ik zie niet echt veel verschil aan aanbod op internet van DSen tov PSP's. Sterker nog, de PSP's worden sneller aan de wilgen gehangen.

Sinds de DSlite valt het me wel op dat er veel mensen zijn die een PSP willen ruilen voor een DS Lite. Dat was met het oude bakbeest nog niet het geval.

Ik ben deze week naarstig op zoek gegaan naar een zwarte DS Lite en aangezien ze overal uitverkocht waren zocht ik op Marktplaats. Maar kon er niet zo gauw 1 krijgen.
pi_40438623
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 01:19 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Wat?!? Ik zie niet echt veel verschil aan aanbod op internet van DSen tov PSP's. Sterker nog, de PSP's worden sneller aan de wilgen gehangen.

Sinds de DSlite valt het me wel op dat er veel mensen zijn die een PSP willen ruilen voor een DS Lite. Dat was met het oude bakbeest nog niet het geval.

Ik ben deze week naarstig op zoek gegaan naar een zwarte DS Lite en aangezien ze overal uitverkocht waren zocht ik op Marktplaats. Maar kon er niet zo gauw 1 krijgen.
Ik heb me afgelopen week ook rotgezocht naar een zwarte DSL. MM Eindhoven had een enorme berg PSP's liggen, maar geen enkele DSL en dit verhaal gold ook voor alle andere winkels in het centrum van Eindhoven. Na lang zoeken heb ik er nog 1 kunnen scoren bij de Bart Smit in een winkelcentrum van Eindhoven.

Niet normaal meer hoeveel moeite je moet doen om een DSL te vinden.
Fok!Wormskampioen '09
pi_40440872
Dat krijg je als ie populair is het recht van de sterkste
pi_40442488
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 01:24 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Ik heb me afgelopen week ook rotgezocht naar een zwarte DSL. MM Eindhoven had een enorme berg PSP's liggen, maar geen enkele DSL en dit verhaal gold ook voor alle andere winkels in het centrum van Eindhoven. Na lang zoeken heb ik er nog 1 kunnen scoren bij de Bart Smit in een winkelcentrum van Eindhoven.

Niet normaal meer hoeveel moeite je moet doen om een DSL te vinden.

Het lijkt mijn verhaal wel, Mediamarkt had alleen witte DSen en geen Mario. Toen ben ik dus op zoek gegaan bij gameshops enzo, maar overal uitverkocht. Alle winkels afgebeld en ja hoor, een filiaal van de Bart Smit had er nog eentje.

Zou het nou komen dat Bart Smit meer inkoopt of dat het daar minder verkoopt?
pi_40442572
Ik zit trouwens te wachten op DSsoftware in de trend van een kookboek, Engelse en Franse taal.
Wanneer komen die 'games' een keer, lijkt me geweldig handig.

Gisteren voor het eerst online gekomen dmv mn router (super makkelijke installatie), Tetris online gespeeld en ik werd HELEMAAL weggespeeld
k Dacht dat ik het spel aardig kon, maar kennelijk ben ik veel verleerd
pi_40443277
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik zit trouwens te wachten op DSsoftware in de trend van een kookboek, Engelse en Franse taal.

Gisteren voor het eerst online gekomen dmv mn router (super makkelijke installatie), Tetris online gespeeld en ik werd HELEMAAL weggespeeld
Ik wil ook dat kook boek hebben lijkt me helemaal geweldig
pi_40444116
quote:

Inderdaad handig, of een agenda ofzoiets
Ja, ik bin Frysk
pi_40445517
quote:
Kookboek is al gereleased in japan, engelse taal is ook allang uit in japan en die zou in oktober of novemer in europa uit moeten komen en franse taal weet ik niet, zodra je engels goed beheerst zul je vast wel de taal van je NDS in het frans kunnen zetten zodat dat taalprogramma je vanuit het engels frans kan leren ofzo
Fok!Wormskampioen '09
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:29:26 #171
11923 I.R.Baboon
pi_40448380
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:45 schreef BMH het volgende:

[..]

Je gaat gewoon terug naar de winkel waar je hem kocht.. Dan krijg je meteen een nieuwe. Als de winkel je geen nieuwe geeft bevind je je in een dixons.
Bij de Fame was het wél netjes geregeld. Even de pixel laten zien, bonnetje of zo was niet nodig, en gewoon alleen een andere DS gekregen zonder gezeur met papieren of zo.

En meteen maar Partners in Time erbij gekocht.
pi_40448465
Ik heb gisteren *lang* zitten Tetrissen. Dem, wat kan zo'n simpel spel toch verslavend zijn. . Heerlijk! Helemaal als je er even helemaal inzit en het opeens een uur later is.
pi_40448728
TvP.
pi_40449689
Net in missie 17 van AW:DS, praktisch gewonnen, moest nog 2 tankjes slopen oid, is de accu leeg

Mag ik vanavond helemaal overnieuw.............

Enige pluspunt is dat het een leuk spel is en een leuke missie
  Donald Duck held donderdag 3 augustus 2006 @ 14:09:24 #175
46149 __Saviour__
pi_40449764
eigen schuld, je wordt vantevoren al gewaarschuwd door het rode lampje
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40449887
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:09 schreef __Saviour__ het volgende:
eigen schuld, je wordt vantevoren al gewaarschuwd door het rode lampje
Klopt, maar ik wou de missie gewoon nog even halen
pi_40450562
Zo nu ook 2 dagen geleden een nintendo Ds Lite aangeschaft

PSP Of Nintendo DS Lite

Heb nu :

Super mario bros.
Brain Training
Pac Pix
Robots
Over the hedge
Animal crossing

Nu nog ff uitzoeken hoe ik via internet tegen andere mensen speel
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:42:51 #178
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40450856
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:32 schreef McReal het volgende:
Zo nu ook 2 dagen geleden een nintendo Ds Lite aangeschaft

PSP Of Nintendo DS Lite

Heb nu :

Super mario bros.
Brain Training
Pac Pix
Robots
Over the hedge
Animal crossing

Nu nog ff uitzoeken hoe ik via internet tegen andere mensen speel
Wifi instructies staan op www.nintendowifi.com .
pi_40454667
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:45 schreef BMH het volgende:

[..]

Umm niks slechts over de Dixons hoor, ik heb er zelf de mijne ingeruild vanwege verschoven touchscreen en D-pad die erg stroef ging, en vanmorgen nog een vriend van me omdat ie er gister een kocht en erachter kwam dat er 1 dode pixel op het bovenscherm zat.

Beide gevallen geen problem en werd zo ingeruild. Dus misschien zijn de mensen waar jij mee te maken hebt gehad niet helemaal lekker bij hun hoofd, maar ik heb er hier in utrecht nog helemaal geen problemen mee gehad.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_40455715
Ik krijg wel elke keer als ik em aan zet zo,n warning scherm . Touch screen als je verder wilt gaan .. is er een instelling waar ik dat scherm oversla ?
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:53:26 #181
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40456936
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:07 schreef McReal het volgende:
Ik krijg wel elke keer als ik em aan zet zo,n warning scherm . Touch screen als je verder wilt gaan .. is er een instelling waar ik dat scherm oversla ?
Scherm gaat alleen weg als je de DS flasht (waardoor de garantie ook weggaat)..

Dus: nee..en ja
pi_40457205
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:12 schreef McGilles het volgende:

[..]

Klopt, maar ik wou de missie gewoon nog even halen
Missie halen met stekker erin
Missie verliezen door lege accu
pi_40457400
Wat een belachelijke topic naam...

Natuurlijk speel ik er op
pi_40471576
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:05 schreef YourMaster het volgende:

[..]

Missie halen met stekker erin
Missie verliezen door lege accu
Of hem gewoon dicht klappen en wachten tot er weer stroom in de buurt is.

(of een noodstroom lader bij je te hebben of een laptop met genoeg prik)
pi_40472293
tjadaa eigen topic voor een tof spel

iemand anders die het speelde had het al naar 2 minuten gezien

altijd goed als mensen een spel meteen kut vinden en mensen een spel leuk vinden. Dan zal er wel iets vernieuwends/apart aan zijn

Electroplankton
pi_40472304
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:13 schreef Wiellems het volgende:
Wat een belachelijke topic naam...

Natuurlijk speel ik er op
Heb je men TT van een eerder Gamecube topic verkeerd gekopieerd?
pi_40474211
Wat is eigenlijk een goede starterpack? Ik heb een tasje van Nintendo zelf (dacht ik, iig die van Bart Smit), op zich een prima ding maar nu heb ik ook nog game cases nodig en iets van een strap en screenprotectors... Nu zie je overal van die packs met van alles en nog wat, welke zijn een beetje aan te raden?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:43:49 #188
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40475178
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:14 schreef Jarno het volgende:
Wat is eigenlijk een goede starterpack? Ik heb een tasje van Nintendo zelf (dacht ik, iig die van Bart Smit), op zich een prima ding maar nu heb ik ook nog game cases nodig en iets van een strap en screenprotectors... Nu zie je overal van die packs met van alles en nog wat, welke zijn een beetje aan te raden?
Screenprotector van Hori (zie ebay of lik-sang).
pi_40475240
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:43 schreef BMH het volgende:

[..]

Screenprotector van Hori (zie ebay of lik-sang).
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 11:53:57 #190
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40475502
pi_40475520
Ja, maar aangezien ik ook andere spullen 'nodig' heb is het niet handiger zo'n pack te halen? Van die retractable oortelefoontjes lijken me ook wel handig ivm snoergeneuzel namelijk. Plus dat ik graag zou willen dat al die spullen (ds lite, game cases, oortelefoontje) ook in het hoesje zouden passen.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 12:37:37 #192
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_40477033
Ik geef een rondje: Appelsap met prik
tvp
pi_40477855
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:53 schreef BMH het volgende:

[..]

6,45 incl. vanuit NL

ebay
en al weer afgelopen.
pi_40477887
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:54 schreef Jarno het volgende:
Ja, maar aangezien ik ook andere spullen 'nodig' heb is het niet handiger zo'n pack te halen? Van die retractable oortelefoontjes lijken me ook wel handig ivm snoergeneuzel namelijk. Plus dat ik graag zou willen dat al die spullen (ds lite, game cases, oortelefoontje) ook in het hoesje zouden passen.
Die hori protectors zijn niet in pack te verkrijgen van wat ik weet.
En de protectors die je wel in een pack krijgt zijn zo slecht dat je ze niet wilt gebruiken op je mooie DS
  Donald Duck held vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:09:19 #195
46149 __Saviour__
pi_40478126
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 11:14 schreef Jarno het volgende:
Ik heb nu protectors van Brando erop zitten, die vind ik nog beter dan die van Hori.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40478790
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:09 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ik heb nu protectors van Brando erop zitten, die vind ik nog beter dan die van Hori.
Heb je ze toch weten te bemachtigen?

MM in Eindhoven verkoopt trouwens de Hori screenprotectors voor de DSL, dus misschien kun je beter het import besparen en ff langs een MM fietsen, kans is groot dat zij het dan ook hebben.

Maar Brando blijft beter, maar dat is natuurlijk mijn mening.
Fok!Wormskampioen '09
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:35:39 #197
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40478953
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:01 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

en al weer afgelopen.
ow lol.. Iets te lang in me bookmarks bewaard .. Er zijn er nog wel meer op ebay voor eenzelfde prijs.
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:30 schreef gamefreek het volgende:

[..]

MM in Eindhoven verkoopt trouwens de Hori screenprotectors voor de DSL, dus misschien kun je beter het import besparen en ff langs een MM fietsen, kans is groot dat zij het dan ook hebben.

Maar Brando blijft beter, maar dat is natuurlijk mijn mening.
PDAshop heeft ze
  Donald Duck held vrijdag 4 augustus 2006 @ 13:36:30 #198
46149 __Saviour__
pi_40478981
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:30 schreef gamefreek het volgende:
yup
maar makkelijk was het niet
Aanbrengen is echt supermakkelijk, totaal geen bubbels en ze werken ontspiegelend, dat is ook erg fijn.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40479941
t Moet niet gekker worden, effe mn moeder achter de DS Lite met Braintraining gezet en totaal onverwachts vraagt ze hoeveel zon ding kost.

Kameraad neemt op zn werk de DSL mee, heeft m ffe laten zien aan collega's en nu zijn er al drie die zo'n Lite gaan halen.

Grappige opmerking trouwens die ik vaak hoorde was: 'zo'n hersenapparaatje, kun je daar ook andere dingen op doen?' Totaal onwetend van het cartridge systeem dus.

Je vraagt je toch af of Nintendo het maximale potentieel niet bereikt doordat ze nog steeds te weinig informeren en reclame maken. t Kost mij maar een paar minuten uitleg en t is rond. Velen weten ook niet dat het een Nintendo is en wat een portable eigenlijk is.
pi_40480121
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

yup
maar makkelijk was het niet
Aanbrengen is echt supermakkelijk, totaal geen bubbels en ze werken ontspiegelend, dat is ook erg fijn.
Idd, met aanbrengen heb ik beide keren geen moeite gehad en ze zaten in 1 keer goed. Bij de hori had ik meer moeite omdat die toch flexibeler zijn dan de Brando en dus gevoeliger zijn voor kleine stofjes waardoor meteen een bubbeltje ontstaat.

@ Alex4allofyou: Laat ik maar zeggen dat mijn moeder nu anderhalve maand dagelijks brain training aan het spelen is
Fok!Wormskampioen '09
pi_40480428
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:07 schreef alex4allofyou het volgende:
Kameraad neemt op zn werk de DSL mee, heeft m ffe laten zien aan collega's en nu zijn er al drie die zo'n Lite gaan halen.
Ook hier dagen we elkaar uit voor een rondje Mariokart in de lunch!
  Donald Duck held vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:31:29 #202
46149 __Saviour__
pi_40480710
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:07 schreef alex4allofyou het volgende:
t Moet niet gekker worden, effe mn moeder achter de DS Lite met Braintraining gezet en totaal onverwachts vraagt ze hoeveel zon ding kost.

Grappige opmerking trouwens die ik vaak hoorde was: 'zo'n hersenapparaatje, kun je daar ook andere dingen op doen?' Totaal onwetend van het cartridge systeem dus.

Je vraagt je toch af of Nintendo het maximale potentieel niet bereikt doordat ze nog steeds te weinig informeren en reclame maken. t Kost mij maar een paar minuten uitleg en t is rond. Velen weten ook niet dat het een Nintendo is en wat een portable eigenlijk is.
De reclame is toch wel duidelijk. Er wordt duidelijk gezegd: Exclusief voor Nintendo DS.
En er zijn verschillende reclame's: Brain Training, Big Brain Academy en New Super Mario Bros. Dan snappen de mensen toch wel dat je meerdere spellen kunt spelen.
Mijn moeder is ook helemaal gek van Brain Training, iedere keer wil ze spelen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40480930

sexy
Houd van een lijntje.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:40:01 #204
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40481026
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]

sexy
Volgende keer moeten ze toch echt een game in de DS steken.
  Donald Duck held vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:41:15 #205
46149 __Saviour__
pi_40481068
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:40 schreef BMH het volgende:

[..]

jij let er bij zo'n foto op of er een game in zit
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40481140
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Heeft ze dan een DS vast
Fok!Wormskampioen '09
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 14:45:00 #207
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40481213
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Ja, dat klopt.. Gek he

What is wrong with me?!!!
pi_40481492
quote:

[..]

Ze heeft naar je geluisterd

Houd van een lijntje.
pi_40483994
TombRaider (deel 1 dan natuurlijk geweldige game was dat zeg!
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:20:36 #210
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_40484376
quote:

[..]

Misschien is ze de wekker aan het instellen of zo.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_40484928
Ik hou van Contacts tekst op de achterkant
http://img457.imageshack.us/img457/4051/boxartpy1.jpg
pi_40484950
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:36 schreef Xrenity het volgende:
Ik hou van Contacts tekst op de achterkant
http://img457.imageshack.us/img457/4051/boxartpy1.jpg
Linken van imageshack. .
pi_40485118
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:37 schreef Jarno het volgende:

[..]

Linken van imageshack. .
Dan doen ze het toch wel?
Anders even wat aankloten met firefox
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 16:45:35 #214
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40485177
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:42 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Dan doen ze het toch wel?
Anders even wat aankloten met firefox
Neuh, anders gewoon eens rekening houden met vele anderen en gewoon een fatsoenlijke host zoeken.
pi_40485421
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neuh, anders gewoon eens rekening houden met vele anderen en gewoon een fatsoenlijke host zoeken.
Fuck andere mensen. Als ze de plaatjes willen zien zoeken ze maar hoe ze ze kunnen zien.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 17:03:36 #216
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40485699
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 16:54 schreef disjfa het volgende:

[..]

Fuck andere mensen. Als ze de plaatjes willen zien zoeken ze maar hoe ze ze kunnen zien.
Door mensen als dit gaat de maatschappij kapot...
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 17:25:38 #217
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40486398
Gebruik gewoon de pictureserver van UTwente
pi_40486657
Gewoon even de link refreshen, ik zie het probleem niet....

En inderdaad een leuke achterkant.
Houd van een lijntje.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 17:51:59 #219
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40487082
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 17:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Gewoon even de link refreshen, ik zie het probleem niet....

En inderdaad een leuke achterkant.
Werkt niet En ik gebruik firefox op deze pc.
pi_40487095
Ik ook
Houd van een lijntje.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:02:43 #221
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40487348
Jongens jongens.. gewoon CTRL+C , CTRL+T, CTRL+V .. veel minder moeite..
pi_40487380
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:02 schreef Maraca het volgende:
Jongens jongens.. gewoon CTRL+C , CTRL+T, CTRL+V .. veel minder moeite..
Het is gewoon suf, je weet dat imageshack altijd kut is. Hou daar dan gewoon rekening mee. Het haalt heel je post onderuit, ik ga echt niet lopen kloten om een plaatje te zien. HIJ wil wat laten zien, denk er dan ook ff langer dan 2 tellen over na.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:05:28 #223
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40487426
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

Het is gewoon suf, je weet dat imageshack altijd kut is. Hou daar dan gewoon rekening mee. Het haalt heel je post onderuit, ik ga echt niet lopen kloten om een plaatje te zien. HIJ wil wat laten zien, denk er dan ook ff langer dan 2 tellen over na.
qft
pi_40487806
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 18:03 schreef Jarno het volgende:

[..]

Dan post ik het in het vervolg wel niet meer.
Ook niet voor de mensen die net wél even dat plaatje willen zien.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 18:40:52 #225
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40488379
Ik kan m zien, en ik ben blij met de post. Klaar.

Elke keer dat gezeik over imageshack
pi_40488938
sexy
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 20:08:15 #227
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_40490949
pi_40500799
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef BMH het volgende:
Gebruik gewoon de pictureserver van UTwente
Ja die hebben nu wel bandwidth over
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 09:03:21 #229
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40504789
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 01:10 schreef knater het volgende:

[..]

Ja die hebben nu wel bandwidth over
Ik snap em niet
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 10:35:45 #230
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_40505572
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 09:03 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik snap em niet
Denk dat iedereen met vakantie is en dus word er op dit moment bijna niet meer uitgewisseld daar (denk ik).
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 11:46:21 #231
129990 number50
Football Season
pi_40506968
ik heb trouwens mjin ds echt al 10 dagen niet aangeraakt....
mijn games collectie
favo TV: Family Guy American Dad en de Daily Show
PS2/PSP/NDS/X360
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 12:00:26 #232
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40507303
Schaam je number50

Mijn Brain Training is binnen Engelse Nederlandse versie met sudoku

[ Bericht 6% gewijzigd door Maraca op 05-08-2006 12:05:42 ]
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 16:01:20 #233
129990 number50
Football Season
pi_40512840
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 12:00 schreef Maraca het volgende:
Schaam je number50

Mijn Brain Training is binnen Engelse Nederlandse versie met sudoku
toen ik 5 dagen achter elkaar 20 was vond ik het niet zo heel leuk meer... dat en het feit dat NSB binnenkwam.

Nu maar weer wachten op FF en Zelda..... zucht
mijn games collectie
favo TV: Family Guy American Dad en de Daily Show
PS2/PSP/NDS/X360
pi_40514352
Ik heb nu dus Tetris, Brain Training en Mario.

Gekke is dat ik vooraf dacht constant achter Mario te zitten, het tegendeel is waar.
Tetris wordt het meest gebruikt (6 uur playsessie achter de rug tegen twee kameraden).
Brain Training doe ik elke dag, Mario is een beetje het ondergeschoven kindje.

Ik heb in jaren niet meer zoveel fun gehaald uit 1 console, ik vind alle games die ik heb fun en verslavend!
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 17:04:08 #235
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40514375
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:03 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik heb nu dus Tetris, Brain Training en Mario.

Gekke is dat ik vooraf dacht constant achter Mario te zitten, het tegendeel is waar.
Tetris wordt het meest gebruikt (6 uur playsessie achter de rug tegen twee kameraden).
Brain Training doe ik elke dag, Mario is een beetje het ondergeschoven kindje.

Ik heb in jaren niet meer zoveel fun gehaald uit 1 console, ik vind alle games die ik heb fun en verslavend!
Now your playing with power,

someone finish my quote!!
pi_40516528
Yay, ik heb een witte DSL met NSMB besteld bij de mediamarkt. Ik vroeg nog even hoe het zat met dode pixels en al bij ééntje wordt dat ding zo omgeruild.

Dat bestellen heb ik overigens gedaan omdat alle leuke spellen en alle consoles uitverkocht waren. In tegenstelling tot de pallets PSP's en de 3 voor de prijs van 2 UMD's actie (wat ook wel iets zegt).
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:08:31 #237
15263 ruudjuh31
trots op z'n dochtertje!!
pi_40519348
Ik heb net mijn witte DSL gekregen , nu alleen nog een spelletje
An expert is one who knows more and more about less and less until he knows absolutely everything about nothing. - Murphy's Law
  Donald Duck held zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:18:48 #238
46149 __Saviour__
pi_40519632
Je kunt pictochatten in je eentje! Keigaaf!
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  Donald Duck held zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:18:48 #239
46149 __Saviour__
pi_40519633
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:27:29 #240
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40519862
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt ook voor 10 man koken als je alleen bent.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:38:11 #241
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40520158
Cooking Mama besteld bij VGP, 30 CAD maar
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 5 augustus 2006 @ 20:39:47 #242
39237 crew  H_T
2733
pi_40520207
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:04 schreef BMH het volgende:

[..]

Now you're playing with power,
Double power!
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_40524415
Vandaag wilde ik eigenlijk eindelijk mijn ds gaan halen.

Replay hadden ze hem niet meer, waarschijnlijk volgende week. Winkel in Utrecht gebeld aangezien ik daar vandaag was, hadden ze er ook geen meer. Mediamarkt dan weer wel tegen mijn verwachtingen in, alleen geen een leuk spel erbij. .

Naja dan volgende week maar, i hope.
  Donald Duck held zaterdag 5 augustus 2006 @ 22:56:46 #244
46149 __Saviour__
pi_40524470
bij media markt de ds halen en bij een andere winkel een spel!
of je zohcht een ds+game aanbieding ofzo?
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40524761
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cooking Mama besteld bij VGP, 30 CAD maar
Engelstalig? want die game lijkt me wel wat voor mijn mams die kan wel wat kooklessen gebruiken
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_40524958
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef BMH het volgende:

[..]

Je kunt ook voor 10 man koken als je alleen bent.
pi_40530132
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
bij media markt de ds halen en bij een andere winkel een spel!
of je zohcht een ds+game aanbieding ofzo?
Ja heb ik ook aan gedacht maar werd beetje lastig allemaal. Bovendien mocht er iets met de DS zijn moet ik weer naar een media markt toe die hier dus niet in de buurt zit. Wel vreemd dat ze totaal geen leuk spel hadden, geen advance wars, geen caslte vania, geen nsmb, geen sonic rush.
pi_40534482
Vanochtend een stukje in de Telegraaf over hoeveel Brain Training wel niet verkocht wordt

Op pagina 3 al ofzo
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:23:41 #249
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40534632
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:07 schreef Xrenity het volgende:
Vanochtend een stukje in de Telegraaf over hoeveel Brain Training wel niet verkocht wordt

Op pagina 3 al ofzo
This post is useless without photo's!
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:33:36 #250
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_40534735
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:43:14 #251
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40534865
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:07 schreef Xrenity het volgende:

Op pagina 3 al ofzo
Lees jij de telegraaf?
  zondag 6 augustus 2006 @ 11:40:51 #252
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40535914
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:33 schreef nlboy het volgende:
[afbeelding]
Brain Training
pi_40536303
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 10:43 schreef Tomasso het volgende:

Lees jij de telegraaf?
Daar hebben m'n ouders een abbonement op, dus op zondagochtend wil ik hem nog wel eens lezen

Het AD Tabloid formaat ftw.
  zondag 6 augustus 2006 @ 12:18:38 #254
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40536773
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:57 schreef Xrenity het volgende:

[..]

zondag 6 augustus 2006 @ 12:38:08 #255
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_40537261
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 14:37 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]

sexy
.....................................
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
pi_40546504
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 17:03 schreef alex4allofyou het volgende:

Hier is het ook Tetris, Tetris en nog eens Tetris.
pi_40547980
Ik speel nog heel veel op me DS! Nu heb ik Rayman DS uit de stof gehaald, ik speel nog mariokart en New Mario bros ben ik ook nog niet zat Topaankoop
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:44:59 #258
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40549569
Nanostray uit gespeeld heerlijk spel
Pax & Pry Free download
pi_40552426
Heb vorige week een DS lite gekocht bij Toys R us. Maar ik heb dus een dode pixel, kan ik hiermee gewoon terug naar de winkel en een andere DS Lite eisen? Iemand ervaring hiermee?
Hebt u een oorlog in Irak besteld?
Onie da?!
  zondag 6 augustus 2006 @ 22:04:38 #260
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40553853
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef mindflick het volgende:
Heb vorige week een DS lite gekocht bij Toys R us. Maar ik heb dus een dode pixel, kan ik hiermee gewoon terug naar de winkel en een andere DS Lite eisen? Iemand ervaring hiermee?
Toys R us neemt ze volgens mij zonder zeuren terug
Pax & Pry Free download
pi_40556483
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef mindflick het volgende:
yup./.hierzo..
kocht vrijdag een ds lite met de duidelijke vraag of ze ook dode pixel fouten terug namen.
we hebben samen gekeken en we vonden dus eerst niets..maar in het donker kwam ie mooi tevoorschijn.was erg fel licht in de winkel.
had ze gebeld en mocht hem meteen omruilen.topservice van dixons.
morgen mn brain age halen
  zondag 6 augustus 2006 @ 23:18:14 #262
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40556747
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:11 schreef polo306 het volgende:

[..]

yup./.hierzo..
kocht vrijdag een ds lite met de duidelijke vraag of ze ook dode pixel fouten terug namen.
we hebben samen gekeken en we vonden dus eerst niets..maar in het donker kwam ie mooi tevoorschijn.was erg fel licht in de winkel.
had ze gebeld en mocht hem meteen omruilen.topservice van dixons.
morgen mn brain age halen
Heb je hem besteld of??? Want hij is namelijk een beetje uitverkocht had ik begrepen
pi_40558693
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:18 schreef Maraca het volgende:

[..]

Heb je hem besteld of??? Want hij is namelijk een beetje uitverkocht had ik begrepen
Gewoon veel shops langsgaan, soms zie je hem gewoon nog liggen hoor Ik heb hem meerdere keren gesignaleerd
pi_40559567
In haarlem is dat ding kennelijk nog niet zo populair, want ik zie hem echt OVERAL liggen... Intertoys, dixons, digifan etc etc...
pi_40565203
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:18 schreef Maraca het volgende:

[..]

ja zo ongeveer wel.was in ons dorp overal uitverkocht.
dus via die dixons ff rond laten bellen en die had hem nog in sneek..
dus mag ik hem vandaag ophalen
pi_40581106
Zaterdag een Nintendo DS lite gekocht .
Don't stop moving baby *wiggle* *wiggle*
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:05:02 #267
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40581533
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 18:52 schreef Bizznitch het volgende:
Zaterdag een Nintendo DS lite gekocht .
Gefeliciteerd!

Welke spelletjes heb je erbij gekocht?
pi_40581549
Grappig, een kameraad van mij die een XBOX360 heeft doet m weg omdat ie nou de DSLite heeft

Hij heeft teveel tijd nodig voor de DS games die er zijn en aan komen. Hij heeft m nu een week en heeft er al 20+ uur opzitten
pi_40581604
Kan iemand me misschien vertellen wanneer er games komen waarbij je online ook nog kan communiceren met anderen behalve Metroid?

En is het mogelijk om te Pictochatten via WIFI? (zoniet: gevalletje doodzonde)
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:25:07 #270
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40582196
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:07 schreef alex4allofyou het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen wanneer er games komen waarbij je online ook nog kan communiceren met anderen behalve Metroid?

En is het mogelijk om te Pictochatten via WIFI? (zoniet: gevalletje doodzonde)
nee.
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:22:45 #271
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40584417
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:25 schreef BMH het volgende:

[..]

nee.
Doodzonde dus
Pax & Pry Free download
pi_40584481
De DS lites zijn constant hier bij de Dixons uitverkocht
pi_40585463
Wat zijn een beetje hotgames dan?

Weet iemand nog een goed schietspel?

Ik heb mario kart al en nog wat andere..
jammer
pi_40587311
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:45 schreef Otto215 het volgende:

Metroid prime hunters
pi_40588502
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 20:45 schreef Otto215 het volgende:

Nanostray
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:42:40 #277
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40590547
Nanostay is idd tof als je er van hou
Pax & Pry Free download
  maandag 7 augustus 2006 @ 22:45:53 #278
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40590706
@ alex4allofyou
Msn Voor de DS
Pax & Pry Free download
pi_40595027
Vandaag ff Ds'je gereserveerd, maar de witte gedaan hoewel ik daar nog over twijfel. Kan niet wachten totdat ik dat ding eindelijk heb! . Wat ik me afvroeg was hoe zit het met het scherm, je ziet wel eens bij telefoons/mp3 spelers dat er van die troep achter het scherm komt. Is dat met de ds ook zo of kan je die zonder gevaar in je broekzak steken?

Nanostray komt dus alleen uit in japan en de states, die kan je dus gewoon zonder problemen op je europese ds spelen?
pi_40595073
Nou troep achter het scherm niet,alleen wel achter een randje om de DS zelf
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_40595078
Ik zou het niet zomaar in de broekzak steken. Gewoon in een beschermhoesje doen.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:06:21 #282
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40595416
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 00:52 schreef Semargofni het volgende:
Vandaag ff Ds'je gereserveerd, maar de witte gedaan hoewel ik daar nog over twijfel. Kan niet wachten totdat ik dat ding eindelijk heb! . Wat ik me afvroeg was hoe zit het met het scherm, je ziet wel eens bij telefoons/mp3 spelers dat er van die troep achter het scherm komt. Is dat met de ds ook zo of kan je die zonder gevaar in je broekzak steken?

Nanostray komt dus alleen uit in japan en de states, die kan je dus gewoon zonder problemen op je europese ds spelen?
De DS heeft geen regiocode dus importeren die hap Daarnaast.. de DS in je broekzak? Ik weet niet wat voor broeken jij draagt, maar het lijkt me knap vervelend zitten
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:07:32 #283
11923 I.R.Baboon
pi_40595444
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:06 schreef Maraca het volgende:

[..]

De DS heeft geen regiocode dus importeren die hap Daarnaast.. de DS in je broekzak? Ik weet niet wat voor broeken jij draagt, maar het lijkt me knap vervelend zitten
Bij mij past het gewoon hoor.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:08:55 #284
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40595469
Dan zal ik wel te strakke broeken dragen
pi_40596351
K thanx voor de antwoorden ^_^.
pi_40598853
Tetris is nog steeds okay, en met NSMB ben ik nu eindelijk in de laatste wereld aanbeland. Heb geloof ik nog nooit zoveel op m'n GBA gespeeld als op m'n DS Lite. Erg leuk.

Ik zie en hoor alleen weinig over Sonic Rush in NL, terwijl -ie op IGN toch een 9 krijgt. Ik zie 'm ook nergens liggen in de winkels, is er hier iemand die 'm heeft gespeeld?
pi_40599639
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 08:01 schreef Jarno het volgende:
Tetris is nog steeds okay, en met NSMB ben ik nu eindelijk in de laatste wereld aanbeland. Heb geloof ik nog nooit zoveel op m'n GBA gespeeld als op m'n DS Lite. Erg leuk.

Ik zie en hoor alleen weinig over Sonic Rush in NL, terwijl -ie op IGN toch een 9 krijgt. Ik zie 'm ook nergens liggen in de winkels, is er hier iemand die 'm heeft gespeeld?
Mijn mening, Tetris 1player is goed, Tetris multiplayer is goddelijk. Serieus, wat een replayvalue en wat een fun.

Mario heb ik aan mn broertje uitgeleend die op vakantie is.

Ik moet idd constateren dat het gebruiksniveau gelijk is aan een normale console, sterker nog, hij gaat eroverheen als ik m vergelijk met de XBOX, PS2 of PC!
pi_40600689
quote:

Sonic Rush is tof. Ik heb hem ook Helemaal uitgespeeld
pi_40601051
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:03 schreef RaymanNL het volgende:

[..]

Sonic Rush is tof. Ik heb hem ook Helemaal uitgespeeld
Hmmm, ook maar op het lijstje dan, voor als NSBM uitgespeeld is. Platformers zijn toch wel m'n favoriet geloof ik.
pi_40601156
Wat is die Electroplankton moeilijk om aan te komen zeg, Nintendo is naar zeggen ermee gestopt ze aan te bieden
Ik ben gek op die non-games op de DSLite, eindelijk een nieuwe ervaring
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:00:08 #291
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40602191
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 00:52 schreef Semargofni het volgende:

Nanostray gewoon te koop bij bartsmit voor 20E
Pax & Pry Free download
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:01:27 #292
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40602227
quote:

Sonic rush is erg tof Ook nog te vinden bij bartsmit voor 30E
Pax & Pry Free download
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:05:12 #293
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40602335
Sonic rush is... sonic.. Imo kun je beter gaan voor de Sonic Advance games.. Deze zijn goedkoper en eigenlijk net zo goed.
pi_40602486
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 11:57 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Daar hebben m'n ouders een abbonement op, dus op zondagochtend wil ik hem nog wel eens lezen

Fuck AD, Telegraaf is veel fijner om te lezen. Voor diepgaande analyses heb ik het net.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 11:12:43 #295
45071 nlboy
aka Kasesouffle
pi_40602542
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Fuck AD, Telegraaf is veel fijner om te lezen. Voor diepgaande analyses heb ik het net.
Helemaal mee eens. Alhoewel De Telegraaf soms wel bagger nieuws heeft (zoals oud vrouwtje kan hondje niet betalen, etc.)
pi_40602633
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:12 schreef nlboy het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Alhoewel De Telegraaf soms wel bagger nieuws heeft (zoals oud vrouwtje kan hondje niet betalen, etc.)
Maar door zulke juicy artikelen komen vaak wel discussies op gang waardoor wetsvoorstellen tot leven komen.

Anyway, om het een beetje ontopic te houden wil ik wel stellen dat Alex Roos van de Telegraaf een rukreviewer is
pi_40602682
-lama-
pi_40602716
Yep, hier ook een Sonic Rush bezitter. Sonic is grafisch goed, loopings die door 2 schermen heen gaan en dat soort gekke fratsen kom je in elk level weer tegen. Daarnaast is de muziek perfect! Ik moet even zoeken: ah gevonden Hideki Naganuma bekend van Jet Set Future radio heeft de boel gecomponeerd.

Qua spel zelf ben ik in een van de laatste levels, vergis je niet voor een redelijjke gamer kan je 'm in 1 dag uitspelen. Multiplayer is een beetje vreemd, 3 keer gedaan, maar 1 van de 2-DS gaat dan heel traag. Iemand anders ook al ondervonden?

Als je van sonic houdt dan moet je deze echt eens op een DS spelen. Bartsmit 30EUR, bij de Alternate (verkopen die ook games?? blijkbaar) 29 EUR!
pi_40602719
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef iwantpie het volgende:
-lama-
New Super Mario Bros
pi_40602763
quote:
Nintendo DS Browser PAL Termin

08.08.06 - Der Nintendo DS Browser kommt laut Nintendo am 06.10.06 in Europa auf den Markt. Preis: ca. Euro 45 (USD 57 / Yen 6.581)
Die browser word 45 euro
pi_40602850
Hmmm, ik ben Sonic bij onze Bart Smit nog niet tegengekomen, zowel in de stad niet als bij ons in het winkelcentrum... Ook de Dixons heeft 'm niet. Misschien even laten bestellen en achter houden dan. 30 Euro is zeker niet duur nee.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')