quote:Op maandag 31 juli 2006 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wachten is op nieuwe DS games Elite Beat Agents
Sorry, troost haar maarquote:Op maandag 31 juli 2006 20:16 schreef Maraca het volgende:
Kijk nou eens wat je hebt gedaan Roy..Nu moet mijn DSje huilen, alleen maar vanwege die stomme TT
![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dit is meer een subtitel voor de PSP reeks.
Hehe, dit geldt voor meerdere steden idd.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:34 schreef gamefreek het volgende:
Net weer phoenix wright opnieuw uitgespeeld, heb NSMB nog liggen, nog een aantal andere games die nog niet volledig zijn uitgespeeld dus mijn DS wordt nog dagelijks gebruikt.
Wel opvallend dat in het centrum van Eindhoven geen DSL meer te vinden was (op enkele verdwaalde witte lites na), terwijl de PSP's niet te tellen waren.
Het brengt me terug naar mijn jeugtquote:Op maandag 31 juli 2006 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Sonic vind ik maar raar. Gewoon constant rennen, af en toe springen. That's all.
De Mario stijl vind ik toffer.
Dit is het slechtste spel voor de DS.. Gefeliciteerd met je aankoop.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:24 schreef witte_fantasie het volgende:
Heb vandaag Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects gehaald.... voor 10 euro![]()
![]()
.... (bij Intertoys)
Ik snapte er echt he-le-maal niks van, bij Freerecordshop en ik dacht Vroom en Dreesmann was ie beide 45-50 euro... Nádat ik had afgerekend bij Intertoys vroeg ik waarom ie zo goedkoop was (was een nieuwe game, compleet, geen import, dus gewoon GOED), maar dat wist de verkoper ook niet... Halen dus als je die game vet vindt. Ik vind hem zelf redelijk cool, maar moet wel ff zoeken naar de special moves (als die er zijn :/), want zonder dat wordt het wel snel boring ben ik bang, hence de 10 euro lol.
Ik heb tevens wat extra goodies vandaag gekocht voor m'n DSlite, zoals een beschermhoes en wat cases voor m'n games. Zat ook wat screen protectors bij (harde en zacht plastic)... Vraagje, wat is jullie ervaring met die protectors, werken ze allemaal even goed, of zit er ook veel crap bij? Ik twijfel namelijk om ze erop te doen of niet.
Zachte screenprotectors die statisch vastplakken zijn het beste.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:24 schreef witte_fantasie het volgende:
Zat ook wat screen protectors bij (harde en zacht plastic)... Vraagje, wat is jullie ervaring met die protectors, werken ze allemaal even goed, of zit er ook veel crap bij? Ik twijfel namelijk om ze erop te doen of niet.
Die 10 euro's is 1/3 Super Mario bros, Advance wars, Elite beat agents, phoenix wright etc etc...quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef witte_fantasie het volgende:
Lekker opbouwende kritiek zegHoezo vind je het een crap game? Tot dusver is het die 10 euro mij wel waard haha, beetje raggen en als het niks is, nou jammer dan, aan 10 euro kan ik niet failliet gaan.
Met die 10 eur o steun je een slechte ontwikkelaar en een uitgever zonder gevoel voor verplichting jegens de community.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef witte_fantasie het volgende:
Lol je vriendjes erbij halen om me ergens van te overtuigen komt ook niet erg sterk over, maar whatever... Tevens het argument dat het 1/3 is van andere games mag dan wel zo zijn, maar 10 euro's voor wat uurtjes leuke gameplay (mening) vind ik geen miskoop. Dat het geen diepgaande gameplay is, ja whatever, want met die gedachte koop ik hem ook niet.
Ik ga zo idd even checken of er een sticky randje op die protectors zitten, anders mieter ik ze gewoon weg, heb geen zin in een kapotte DS.
NSMB ook uitgespeeld, moet nog wel wat levels in W4 en W7, kan misschien nog wel ff duren haha.
Whehehe, Marvel Nemesis. Ja, dat was een leuke game om te reviewen. Leuk, als in tenenkrommend slechte animaties zien terwijl dingen in vloeren wegzakten. Leuk, als in de mensen die de game ontwikkeld hebben uitlachen. Voor het slapen gaan lees ik iedere dag de handleiding van de game, en dan het 'Credits' stukje; zodat ik weet, dat er altijd minder-getalenteerden op aarde zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef witte_fantasie het volgende:
Lol je vriendjes erbij halen om me ergens van te overtuigen komt ook niet erg sterk over, maar whatever... Tevens het argument dat het 1/3 is van andere games mag dan wel zo zijn, maar 10 euro's voor wat uurtjes leuke gameplay (mening) vind ik geen miskoop. Dat het geen diepgaande gameplay is, ja whatever, want met die gedachte koop ik hem ook niet.
Ik ga zo idd even checken of er een sticky randje op die protectors zitten, anders mieter ik ze gewoon weg, heb geen zin in een kapotte DS.
NSMB ook uitgespeeld, moet nog wel wat levels in W4 en W7, kan misschien nog wel ff duren haha.
Je moet niet zo bot over komen. Als iemand een kut game leuk vind moet je hem dat gunnen. Hij kan er niets aan doen kut games leuk te vinden. Hij moet gewoon nog leren wat ds games zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Met die 10 eur o steun je een slechte ontwikkelaar en een uitgever zonder gevoel voor verplichting jegens de community.
Precies kut games kunnen leuk zijn voor even als is alleen maar omdat je kan afgeven hoe slecht ie wel niet is. (maar het moet niet te veel kosten natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:03 schreef witte_fantasie het volgende:
Duidelijk verschil in besteding van geld lijkt me... Waar je misschien iedere euro goed besteed wilt hebben, heb ik juist zoiets van, hey ff een impulsaankoop doen en een game scoren, er even wat lol aan beleven en dan in de kast douwen en over een jaar nog eens spelen... Maja ieder z'n meug
.
Wat ben jij een zuur en bot zeikwijf zeg.Who died and made you DS-guru? Sjees.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit is het slechtste spel voor de DS.. Gefeliciteerd met je aankoop.
Thanks, maar eigenlijk zit alle software die je nodig hebt erbij. Daarnaast, je moet video omzetten naar gbm en gbd bestanden, niet naar avi. En ik heb ook niet het idee dat de software de beperkende factor is eigenlijk, de CPU van de DS (eigenlijk de GBA, want daar is de Movie Player in eerste instantie voor ontworpen!) is gewoon niet toereikend. Eigenlijk heb je gewoon iets van hardwarematige decodering nodig voor dit werk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:56 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. heb ergens nog wel een freeware programma gezien om bestanden mee om te zetten (DVD naar AVI) Als je denkt er iets aan te hebben ga ik voor je zoeken![]()
En dat noemt mij botquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat ben jij een zuur en bot zeikwijf zeg.Who died and made you DS-guru? Sjees.
Jij loopt echt continue mensen af te zeiken, winkels af te zeiken en weet ik veel wat. Doe gewoon eens normaal met je 'kijk mij eens hardcore DS-gamert zijn!' act.quote:
Daarom is de play-yan ding zo duur er zit gewoon een divx chip in om de meuk te versnellen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Thanks, maar eigenlijk zit alle software die je nodig hebt erbij. Daarnaast, je moet video omzetten naar gbm en gbd bestanden, niet naar avi. En ik heb ook niet het idee dat de software de beperkende factor is eigenlijk, de CPU van de DS (eigenlijk de GBA, want daar is de Movie Player in eerste instantie voor ontworpen!) is gewoon niet toereikend. Eigenlijk heb je gewoon iets van hardwarematige decodering nodig voor dit werk.
Dit geknutsel heeft me trouwens wel duidelijk gemaakt dat Nintendo in een eventuele opvolger écht niet meer kan achterblijven qua mediaplayer functies hoor. De volgende Gamebot moét gewoon mp3 en video kunnen spelen, klaar.
Maarja, meer dan 3 x zo duur vond ik wel fors. Dan koop ik liever een spelletje, dat video kijken is (voor mij dan) maar voor erbij en voldoet zo ook wel. Ik las trouwens nog ergens dat de Play-Yan naar Europa zou komen, dat lijkt me dan wel weer okay. Maar dan moeten ze wel iets doen aan de compatibility, want ik heb nu een 2 GB SD kaartje en daar leest -ie er bijna geen enkele van...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:22 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Daarom is de play-yan ding zo duur er zit gewoon een divx chip in om de meuk te versnellen.
De bundles komen rond de kerst heb ik (geloof ik) op GoT gelezen. En anders zou ik gewoon in de Tweakers pricewatch de goedkoopste zoeken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:24 schreef Blackhouse het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een NDS Lite scoren... heeft iemand toevallig de laatste tijd nog een leuke aanbieding (game+NDS voor leuke prijs?) gezien ofzo? BVD
Gelijk heb je hij is wel erg duur. Maar voor alles zijn prijs.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maarja, meer dan 3 x zo duur vond ik wel fors. Dan koop ik liever een spelletje, dat video kijken is (voor mij dan) maar voor erbij en voldoet zo ook wel. Ik las trouwens nog ergens dat de Play-Yan naar Europa zou komen, dat lijkt me dan wel weer okay. Maar dan moeten ze wel iets doen aan de compatibility, want ik heb nu een 2 GB SD kaartje en daar leest -ie er bijna geen enkele van...
Jij hebt geen idee wie ik ben, dus hoe durf jij mij te beoordelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij loopt echt continue mensen af te zeiken, winkels af te zeiken en weet ik veel wat. Doe gewoon eens normaal met je 'kijk mij eens hardcore DS-gamert zijn!' act.
Ik vind het gewoon geinig dat het kan (zeker voor dat geld) en wat ik zei, voor een sitcommetje ofzo voldoet het wel hoor. Dit lijkt me trouwens ook wel een leuk ding, maar NOG veel duurder. Kun je haast beter een PSP erbij nemen. (:P)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:30 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Gelijk heb je hij is wel erg duur. Maar voor alles zijn prijs.
Die is wel heel duur ja. Maar ja dan wordt een PSP wel interesant om films op te kijken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geinig dat het kan (zeker voor dat geld) en wat ik zei, voor een sitcommetje ofzo voldoet het wel hoor. Dit lijkt me trouwens ook wel een leuk ding, maar NOG veel duurder. Kun je haast beter een PSP erbij nemen. (:P)
Het zijn GBA speler er is nog niet een echte DS speler. Dus vandaar de DS zelf kan het prima aan dus... we moeten nog ff wachten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:50 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. op zich zou de DS echt wel snel genoeg moeten wezen om videobestanden af te spelen. Als mijn SE w800i het al kan mag dat geen probleem zijn voor de DS. Dan gaat bij mij juist de gedachte naar onjuiste software of in ieder geval niet optimaal gebruik van de DS hardware.
Terechte opmerking trouwens dat het in de volgende versie ingebakken moet zitten. Bedankt voor de korte review trouwens
Op zich zou een firmware update (aangezien het ding flashable is) met een extra high quality setting nog een optie zijn. Wie weet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:56 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Het zijn GBA speler er is nog niet een echte DS speler. Dus vandaar de DS zelf kan het prima aan dus... we moeten nog ff wachten.
Dat zou natuurlijk helemaal top zijn. Alleen kunnen GBA games bij de DS processor komen???quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Op zich zou een firmware update (aangezien het ding flashable is) met een extra high quality setting nog een optie zijn. Wie weet.
Als je dat pakketje van het merk big ben hebt gekocht zou ik de screenprotectors er niet op doen (ik heb zelf ook dat pakketje). Het beviel niet echt en ik wist niet hoe snel mogelijk ik ze eraf moest halenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:24 schreef witte_fantasie het volgende:
Ik heb tevens wat extra goodies vandaag gekocht voor m'n DSlite, zoals een beschermhoes en wat cases voor m'n games. Zat ook wat screen protectors bij (harde en zacht plastic)... Vraagje, wat is jullie ervaring met die protectors, werken ze allemaal even goed, of zit er ook veel crap bij? Ik twijfel namelijk om ze erop te doen of niet.
Als hij kritiek heeft op een verrot spel (wat gewoon een fact is) dan mag ie dat zeggen wat mij betreft. Daar hoef je niet hardcore voor te zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij loopt echt continue mensen af te zeiken, winkels af te zeiken en weet ik veel wat. Doe gewoon eens normaal met je 'kijk mij eens hardcore DS-gamert zijn!' act.
Ik heb niet echt zin er een heel drama van te maken, het gaat me meer om de houding van die gast, echt niks is goed en iedereen is lui en kut. Maar goed, on-topic maar weer want het gaat niet om hem.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:22 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Als hij kritiek heeft op een verrot spel (wat gewoon een fact is) dan mag ie dat zeggen wat mij betreft. Daar hoef je niet hardcore voor te zijn.
Met fact doel ik op de crappy mechanics, implementatie, controle etc. Dit is weldegelijk objectief waar te nemen aangezien we kunnen vergelijken met gemiddelde games.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
En daarnaast, degene die hem gekocht had heeft er kennelijk toch plezier aan beleefd getuige zijn post. Dus met dat 'fact' zal het ook wel meevallen.
Heb je alle muntjes daar al? 1tje zit op een gezellige plekquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:36 schreef Intergalactrick het volgende:
Level 8-8 van Mario is trouwens verschrikkelijk frusterend. Met die vallende lavastenen.
Als je geen zin hebt om er een drama van te maken moest je niet beginnen met het beledigen van personen die je uberhaupt niet eens kent. Als ik materiële dingen afkraak wil dat niet zeggen dat jij persoonlijke beschuldigingen en aanvallen hoeft te uiten tegen mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zin er een heel drama van te maken, het gaat me meer om de houding van die gast, echt niks is goed en iedereen is lui en kut. Maar goed, on-topic maar weer want het gaat niet om hem.
En daarnaast, degene die hem gekocht had heeft er kennelijk toch plezier aan beleefd getuige zijn post. Dus met dat 'fact' zal het ook wel meevallen.
Pfff, stop met al dat gezeik ofzo...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om er een drama van te maken moest je niet beginnen met het beledigen van personen die je uberhaupt niet eens kent. Als ik materiële dingen afkraak wil dat niet zeggen dat jij persoonlijke beschuldigingen en aanvallen hoeft te uiten tegen mij.
Pas je aan, of ga weg.
Volgens mij heb je het dan nog echt over een subjectieve ervaring. Magoed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:31 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Met fact doel ik op de crappy mechanics, implementatie, controle etc. Dit is weldegelijk objectief waar te nemen aangezien we kunnen vergelijken met gemiddelde games.
Grrrr.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:10 schreef McGilles het volgende:
Ik vind het gezeik om niks, hij maakt een normale opmerking dat het een kutgame schijnt te zijn, big deal!....
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
het gaat me meer om de houding van die gast, echt niks is goed en iedereen is lui en kut. Maar goed, on-topic maar weer want het gaat niet om hem.
Objectieve waarneming: poppetje loopt vast in muur, bediening geschiedt met twee knoppen (slaan en trappen), animatie verloopt niet vloeiend, objectives zijn lineair (constant hetzelfde), touchscreen functie wordt niet gebruikt etc etc etc. Weldegelijk objectief, een glitch kan nooit de bedoeling zijn van de developer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het dan nog echt over een subjectieve ervaring. Magoed.
Kijk eens op www.consoleshop.nlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:24 schreef Blackhouse het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een NDS Lite scoren... heeft iemand toevallig de laatste tijd nog een leuke aanbieding (game+NDS voor leuke prijs?) gezien ofzo? BVD
Kom op, het is een handheld ontwikkeld voor een doelgroep van 12 tot 16 jaar. Het is geen Franse wijn ofzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:19 schreef alex4allofyou het volgende:
Verder discusseren we hier op een DS messageboard waar juist kritieke noten nodig zijn, we zijn niet gemiddelde game gebruikers.
PDA-functionaliteit zou wat mij betreft ook wel mogen. Gezien het kalendertje dat je bij het opstarten krijgt en de mogelijkheid tot het onthouden van je verjaardag zou dat echt niet zo moeilijk moeten zijn... Dat vond ik ook zo mooi aan dat Gizmodo ding, er zat GPS op, PDA functies, het was een mediaplayer, echt ideaal. Alleen jammer dat er geen games voor waren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:50 schreef Cheiron het volgende:
Terechte opmerking trouwens dat het in de volgende versie ingebakken moet zitten. Bedankt voor de korte review trouwens
Je moet een sleutel hebben om die deur te openen, die zit dacht ik in verborgen in het level dat zit achter de kamer met al die kastjes, waar je de minispelletjes kunt spelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:55 schreef Maraca het volgende:
Even een vraagje over Super Mario DS..
Hoe de ** unlock je Mario?Heb nu al ruim 20 sterren maar ik kan nog steeds die deur niet in waar Mario in zit
![]()
bedanktquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je moet een sleutel hebben om die deur te openen, die zit dacht ik in verborgen in het level dat zit achter de kamer met al die kastjes, waar je de minispelletjes kunt spelen.
Kennelijk behoor jij ook tot de groep die dr niet veel vanaf weetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kom op, het is een handheld ontwikkeld voor een doelgroep van 12 tot 16 jaar. Het is geen Franse wijn ofzo.. Lekker grachtengordel!
Ja, die houding bedoel ik dus. Irri. Maar vandaar ook dat het spul voornamelijk verkocht wordt bij Bart Smit en Intertoys natuurlijk. Nouja, boeit verder ook niet, maar je kunt moeilijk ontkennen dat een Gameboy *voornamelijk* voor een jeugdig publiek bedoeld is. Maak het nou niet meer dan het is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:14 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Kennelijk behoor jij ook tot de groep die dr niet veel vanaf weet![]()
Gameboy ja maar de DS nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, die houding bedoel ik dus. Irri. Maar vandaar ook dat het spul voornamelijk verkocht wordt bij Bart Smit en Intertoys natuurlijk. Nouja, boeit verder ook niet, maar je kunt moeilijk ontkennen dat een Gameboy *voornamelijk* voor een jeugdig publiek bedoeld is. Maak het nou niet meer dan het is.
En ik gaf bijna toe dat IK zeikerig deed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:37 schreef Jarno het volgende:
Geeft toch ook niet, wie 't leuk vindt speelt er op. Klaar. Maar doe nou niet alsof de DS zo'n mega-exclusief hip Elsevier-lezers apparaat is.. 't Is een spellekesmachien.
Ik durf zo toe te geven dat ik een enorme zeikerd ben hoor. Misschien is dat het verschil.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:38 schreef BMH het volgende:
[..]
En ik gaf bijna toe dat IK zeikerig deed.![]()
Maak jij t nou niet minder dan t is zeg ik op mijn beurt. En je mag mijn houding irri noemen, vanuit mijn perspectief is jouw houding irri. Eerst stel je dat het een doelgroep heeft van 12-16 en om dit te onderbouwen haal je er een glas wijn bij als voorbeeld. Denk je nou echt dat ze zoveel DSen verkopen als de doelgroep zo smal en klein is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, die houding bedoel ik dus. Irri. Maar vandaar ook dat het spul voornamelijk verkocht wordt bij Bart Smit en Intertoys natuurlijk. Nouja, boeit verder ook niet, maar je kunt moeilijk ontkennen dat een Gameboy *voornamelijk* voor een jeugdig publiek bedoeld is. Maak het nou niet meer dan het is.
Precies! Ik wil alleen nog even toevoegen dat je wijn ook bij de Aldi kunt kopen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Maak jij t nou niet minder dan t is zeg ik op mijn beurt. En je mag mijn houding irri noemen, vanuit mijn perspectief is jouw houding irri. Eerst stel je dat het een doelgroep heeft van 12-16 en om dit te onderbouwen haal je er een glas wijn bij als voorbeeld. Denk je nou echt dat ze zoveel DSen verkopen als de doelgroep zo smal en klein is?
Heb je enig idee hoe de logistieke keten in elkaar zit? Nintendo stuurt niet aan om via bepaalde ketens hardware en software te verkopen, dit geschiedt gewoon puur op segmentatie van producteisen. Een Gameboy, DS, PSP, PS2 etc is een gameconsole, natuurlijk heeft een speelgoedwinkel zoals Bart Smit een DS net zoals ze ook een XBOX hebben waarvan ik durf te wedden dat jij die doelgroep heel anders ziet.
Mocht het zo zijn dat het bij Bart Smit en Intertoys het meest verkoopt, ligt dat dan aan het feit dat dit grote ketens zijn of omdat ze een bepaalde doelgroep hebben?
De Gameboy brand is niet bedoeld voor een jeugdig publiek, t is onstaan voor een doelgroep die portable wil gamen. Gewoon heel simpel eigenlijk, zeker voor de Gameboy betrof dit een gigantische doelgroep omdat ze bijna een monopolistische positie hadden en iedereen die game'de genoodzaakt was om een Gameboy te halen wanneer ze portable wilden gamen.
Ik lees toevallig Elsevierquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:37 schreef Jarno het volgende:
Geeft toch ook niet, wie 't leuk vindt speelt er op. Klaar. Maar doe nou niet alsof de DS zo'n mega-exclusief hip Elsevier-lezers apparaat is.. 't Is een spellekesmachien.
Het ging niet om de prijs van het spel.. Het ging om het spel zelf. En kap nu eens met je nutteloze gejankquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef Jarno het volgende:
Ik vind de vraag of een DS al dan niet hip is eigenlijk totaal onbelangrijk, het gaat me meer om die hele scene eromheen. Het lijkt er zo ondertussen op dat je niet serieus genomen wordt als geen japanse games speelt die je zelf geimporteerd hebt, dat spelletjes van 10 euro écht niet meer kunnen en je voor gek versleten wordt (ook al heb je er zelf lol aan beleeft), etc. Dáár ging het me om, om die houding.
Wat je verder in je DS propt moet ieder lekker voor zich weten, maar laat een ander ajb in z'n waarde.
Ik begon niet over hip, maar toen jij stelde dat het geen hip apparaat was had ik het idee dat je je bril niet ophad.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef Jarno het volgende:
Ik vind de vraag of een DS al dan niet hip is eigenlijk totaal onbelangrijk, het gaat me meer om die hele scene eromheen.
quote:Het lijkt er zo ondertussen op dat je niet serieus genomen wordt als geen japanse games speelt die je zelf geimporteerd hebt,
quote:dat spelletjes van 10 euro écht niet meer kunnen en je voor gek versleten wordt (ook al heb je er zelf lol aan beleeft), etc.
Dat doen we juist doordat we zorgen dat hij geen rotzooi koopt. Scheelt m centen en daardoor stijgt zn waardequote:Wat je verder in je DS propt moet ieder lekker voor zich weten, maar laat een ander ajb in z'n waarde.
Als je geen trek hebt in de discussie moet je stoppen met reageren vriend. Het gaat hier nog steeds over de DS.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Het ging niet om de prijs van het spel.. Het ging om het spel zelf. En kap nu eens met je nutteloze gejank
Kennelijk heeft degene die erover begon er toch al aardig wat plezier aan beleefd. Dus waar je het lef vandaan haalt om voor een ander te bepalen wat goed en slecht is...?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:57 schreef alex4allofyou het volgende:
Slechte inspiratieloze gerushde games moeten afgestraft worden en dat kan maar op 1 manier; ze niet kopen.
Kun je nagaan wat voor een plezier ie had beleefd aan een gemiddelde game, nee wacht, een topgame.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kennelijk heeft degene die erover begon er toch al aardig wat plezier aan beleefd. Dus waar je het lef vandaan haalt om voor een ander te bepalen wat goed en slecht is...?
De mate van kwaliteit van een game kun je grotendeels vaststellen op basis van objectieve kenmerken. Als mannetjes door levels heen zakken, games crashen etc. etc. kun je absoluut stellen dat je te maken hebt met een slecht game.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kennelijk heeft degene die erover begon er toch al aardig wat plezier aan beleefd. Dus waar je het lef vandaan haalt om voor een ander te bepalen wat goed en slecht is...?
Ik twijfel nog een beetje misschien maar ff proberen in de winkelquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 15:17 schreef About2Break het volgende:
Ik heb toevallig trauma center besteld bij lik sang. Was nu maar 32 euro zoveel, dus gelijk besteld![]()
Kloptquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
DS is voor iedereen
Mijn DS wordt gebruikt door 4- tot 52-jarigen
Op de sites enzo is ook overal een levertijd van 2-3 weken. Is er nou zo abnormaal veel vraag naar, of hebben ze gewoon niet genoeg spellen geproduceerd.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Brain Training was nergens te krijgen, en ik was ook niet de enige die er naar op zoek was. Maar goed, die komt over een paar weken wel.
Volgens mij verkoopt ie gewoon heel goed. Er is een goede hype gecreëerd, je kan hem overal proberen, vertaald in het Nederlands et cetera, dus dat wil wel werken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 17:57 schreef Mikani het volgende:
[..]
Op de sites enzo is ook overal een levertijd van 2-3 weken. Is er nou zo abnormaal veel vraag naar, of hebben ze gewoon niet genoeg spellen geproduceerd.
Ik weet wel dat heel veel mensen naar dit spel op zoek zijn, je kunt 'm ook bij de MediaMarkt spelen, maar als ie dan verder uitverkocht is heeft dat ook geen nut natuurlijk.
Hhahahahahaquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:55 schreef Maraca het volgende:
*** kreeg een foutmelding bij Super Mario DS .. alles weg![]()
Dag sterren![]()
Een foutmeldingquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:55 schreef Maraca het volgende:
Dag sterren![]()
Jemig, dat is dan ook mooi k*t. Misschien stofje ofzo op je game?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:03 schreef Maraca het volgende:
Geen idee.. ik stopte het (originele) spel in de DS en ik kreeg opeens een melding dat de data corrupt was en dat 'sommige' data verloren zou zijn.. mijn hele save file dus![]()
quote:
En het is een boutspel ook nog isquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Brain Training is gewoon een kleine hype aan het worden, Nintendo maakt er ook goed reclame voor. En het spel is bij veel nieuwsprogramma's te zien geweest.
Bij cdwow kost het spel dan ook 23,99 euro, wel een nette prijs dacht ik zelf.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef SPK het volgende:
[..]
En het is een boutspel ook nog is
Met iedere dag dezelfde stomme opdrachten,hij is nog geen 10 euro waard qua spel
Hij is niet meer waard ook,het gedeelte van het daadwerkelijke braintrainen kan je 1 keer per dag doenquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 19:12 schreef Mikani het volgende:
[..]
Bij cdwow issie dan ook 23,99 euro, wel een nette prijs dacht ik zelf.
Had ik ook wel eens. Niet gaan spelen en saven, maar DS uitzetten en opnieuw starten. Toen was het er bij mij weer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:55 schreef Maraca het volgende:
Dag sterren![]()
Het spel is wel redelijk geprijsd. Ik vind de opdrachten wel geinig. Je moet toch nog altijd even nadenken bij de opdrachten, het blijft best lang leukquote:En het is een boutspel ook nog is
Met iedere dag dezelfde stomme opdrachten,hij is nog geen 10 euro waard qua spel
Je gaat gewoon terug naar de winkel waar je hem kocht.. Dan krijg je meteen een nieuwe. Als de winkel je geen nieuwe geeft bevind je je in een dixons.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe werkt die kapottepixelservice eigenlijk? Hoe lang ben ik m'n DS kwijt? Kan ik een vervangexemplaar krijgen? Wil m'n speeltje natuurlijk niet weer meteen uit handen geven.
Phew, ik was alweer pissed dat ik een verkeerde zou hebben gekregen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:00 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is een of ander raster dat nodig is voor het touchscreen. Dat hoort zo.
Animaniacs is ook een game die je met geen vinger moet aanraken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kijk eens op www.consoleshop.nlAls ik me niet vergis hebben ze daar een DS Lite + Mario kart + Animaniacs voor nog geen 190 euro
![]()
note to myself: koop aandelen
Nee, ik dacht het niet. Ik kon het iig pas instellen toen ik Mario Kart DS erin schoof.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:56 schreef alex4allofyou het volgende:
Enne, nu ik toch bezig ben, kun je de WIFI settings ook zonder WIFI spel instellen?
Elke game heeft zelf de software op de card staan dus moet je het per game instellen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, ik dacht het niet. Ik kon het iig pas instellen toen ik Mario Kart DS erin schoof.
Nee hoor.. ik heb het bij 1 game ingesteld en ik kon met de andere spellen gelijk onlinequote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:10 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Elke game heeft zelf de software op de card staan dus moet je het per game instellen.
Klopt, je kunt 3 sets met instellingen maken voor 3 verschillende netwerken. Die hoef je inderdaad maar 1 keer in te stellen. Echter, je komt alleen bij deze instellingen via een game waar opties in zitten om deze instellingen te wijzigen (lees: dit kan niet in het standaard opstartmenu o.i.d.) Tenminste, ik heb het verder nergens kunnen vindenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik heb het bij 1 game ingesteld en ik kon met de andere spellen gelijk online![]()
Heb je zin om nu te gaan tetrissen? Zo ja, meld het ff in het tetris topic.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef Jarno het volgende:
Dem, wat is NSMB geniaal zeg.. Kom eigenlijk niet meer aan m'n andere 2 spellen (Tetris en Mario Kart) toe...
Ik heb pas geleden heel even online gespeeld, maar ik ben daar echt te slecht voor hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb je zin om nu te gaan tetrissen? Zo ja, meld het ff in het tetris topic.
Tingle RPG als ik het goed voor heb.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:18 schreef Jarno het volgende:
En wat is het
Omdat Thomper dat zegt denk ik.quote:en waarom is het?
Ik wou precies hetzelfde posten. Nu al GOTY!quote:
Een tip. tetril online spelen leer je door het online te spelen. Niet door het offline te spelen. Dus neem elke uitdaging aan..... Als je thuis bentquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden heel even online gespeeld, maar ik ben daar echt te slecht voor hoor.. Dat, en ik ben niet thuis nu.
Ben ook net bezig met NSMB, wel irritant dat je niet constant kan saven, even gamen is er eigenlijk niet bij met het spel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef Jarno het volgende:
Dem, wat is NSMB geniaal zeg.. Kom eigenlijk niet meer aan m'n andere 2 spellen (Tetris en Mario Kart) toe...
qftquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Tingle RPG als ik het goed voor heb.
[..]
Omdat Thomper dat zegt denk ik.![]()
Mario World blijft de beste 2D Mario game, daar gaat New Mario niets aan veranderen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ben ook net bezig met NSMB, wel irritant dat je niet constant kan saven, even gamen is er eigenlijk niet bij met het spel.
Nog een minpuntje: ze hebben de controls van Mario 1 gebruikt voor Mario wat ik jammer vind aangezien ik de controle van Mario World zwaar superieur vind. In Mario World kon je de meest ongelooflijke fratsen uithalen in een level.
Tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat het een top portable game is, maar het kan (nog) niet tippen aan Mario World, Yoshis Island of Mario3 op de consoles (origineel that is). Maar kben nog niet zo ver dus wellicht verander ik nog van mening.
haha moet je op het internet eens kijken hoeveel hun ds weg doenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Echt veel mensen die de PSP wegdeden omdat het gewoon niet meer boeide.
Wat?!? Ik zie niet echt veel verschil aan aanbod op internet van DSen tov PSP's. Sterker nog, de PSP's worden sneller aan de wilgen gehangen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:20 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
haha moet je op het internet eens kijken hoeveel hun ds weg doen
en bij mijn lokale gameboer![]()
niet huilen dus he anders krijg je klappen van mij.![]()
ga maar weer rustig ds-en
Ik heb me afgelopen week ook rotgezocht naar een zwarte DSL. MM Eindhoven had een enorme berg PSP's liggen, maar geen enkele DSL en dit verhaal gold ook voor alle andere winkels in het centrum van Eindhoven. Na lang zoeken heb ik er nog 1 kunnen scoren bij de Bart Smit in een winkelcentrum van Eindhoven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wat?!? Ik zie niet echt veel verschil aan aanbod op internet van DSen tov PSP's. Sterker nog, de PSP's worden sneller aan de wilgen gehangen.
Sinds de DSlite valt het me wel op dat er veel mensen zijn die een PSP willen ruilen voor een DS Lite. Dat was met het oude bakbeest nog niet het geval.
Ik ben deze week naarstig op zoek gegaan naar een zwarte DS Lite en aangezien ze overal uitverkocht waren zocht ik op Marktplaats. Maar kon er niet zo gauw 1 krijgen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:24 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb me afgelopen week ook rotgezocht naar een zwarte DSL. MM Eindhoven had een enorme berg PSP's liggen, maar geen enkele DSL en dit verhaal gold ook voor alle andere winkels in het centrum van Eindhoven. Na lang zoeken heb ik er nog 1 kunnen scoren bij de Bart Smit in een winkelcentrum van Eindhoven.
Niet normaal meer hoeveel moeite je moet doen om een DSL te vinden.
Ik wil ook dat kook boek hebben lijkt me helemaal geweldigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik zit trouwens te wachten op DSsoftware in de trend van een kookboek, Engelse en Franse taal.
Wanneer komen die 'games' een keer, lijkt me geweldig handig.
Gisteren voor het eerst online gekomen dmv mn router (super makkelijke installatie), Tetris online gespeeld en ik werd HELEMAAL weggespeeld![]()
k Dacht dat ik het spel aardig kon, maar kennelijk ben ik veel verleerd![]()
Inderdaad handig, of een agenda ofzoietsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik zit trouwens te wachten op DSsoftware in de trend van een kookboek, Engelse en Franse taal.
Gisteren voor het eerst online gekomen dmv mn router (super makkelijke installatie), Tetris online gespeeld en ik werd HELEMAAL weggespeeld![]()
k Dacht dat ik het spel aardig kon, maar kennelijk ben ik veel verleerd![]()
Kookboek is al gereleased in japan, engelse taal is ook allang uit in japan en die zou in oktober of novemer in europa uit moeten komen en franse taal weet ik niet, zodra je engels goed beheerst zul je vast wel de taal van je NDS in het frans kunnen zetten zodat dat taalprogramma je vanuit het engels frans kan leren ofzoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Bij de Fame was het wél netjes geregeld. Even de pixel laten zien, bonnetje of zo was niet nodig, en gewoon alleen een andere DS gekregen zonder gezeur met papieren of zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Je gaat gewoon terug naar de winkel waar je hem kocht.. Dan krijg je meteen een nieuwe. Als de winkel je geen nieuwe geeft bevind je je in een dixons.
Klopt, maar ik wou de missie gewoon nog even halenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:09 schreef __Saviour__ het volgende:
eigen schuld, je wordt vantevoren al gewaarschuwd door het rode lampje
Wifi instructies staan op www.nintendowifi.com .quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:32 schreef McReal het volgende:
Zo nu ook 2 dagen geleden een nintendo Ds Lite aangeschaft
PSP Of Nintendo DS Lite
Heb nu :
Super mario bros.
Brain Training
Pac Pix
Robots
Over the hedge
Animal crossing
Nu nog ff uitzoeken hoe ik via internet tegen andere mensen speel
Umm niks slechts over de Dixons hoor, ik heb er zelf de mijne ingeruild vanwege verschoven touchscreen en D-pad die erg stroef ging, en vanmorgen nog een vriend van me omdat ie er gister een kocht en erachter kwam dat er 1 dode pixel op het bovenscherm zat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Je gaat gewoon terug naar de winkel waar je hem kocht.. Dan krijg je meteen een nieuwe. Als de winkel je geen nieuwe geeft bevind je je in een dixons.
Scherm gaat alleen weg als je de DS flasht (waardoor de garantie ook weggaat)..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:07 schreef McReal het volgende:
Ik krijg wel elke keer als ik em aan zet zo,n warning scherm . Touch screen als je verder wilt gaan .. is er een instelling waar ik dat scherm oversla ?
Missie halen met stekker erinquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wou de missie gewoon nog even halen![]()
![]()
Of hem gewoon dicht klappen en wachten tot er weer stroom in de buurt is.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:05 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Missie halen met stekker erin![]()
Missie verliezen door lege accu![]()
Heb je men TT van een eerder Gamecube topic verkeerd gekopieerd?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:13 schreef Wiellems het volgende:
Wat een belachelijke topic naam...
Natuurlijk speel ik er op
Screenprotector van Hori (zie ebay of lik-sang).quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:14 schreef Jarno het volgende:
Wat is eigenlijk een goede starterpack? Ik heb een tasje van Nintendo zelf (dacht ik, iig die van Bart Smit), op zich een prima ding maar nu heb ik ook nog game cases nodig en iets van een strap en screenprotectors... Nu zie je overal van die packs met van alles en nog wat, welke zijn een beetje aan te raden?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:43 schreef BMH het volgende:
[..]
Screenprotector van Hori (zie ebay of lik-sang).
6,45 incl. vanuit NLquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:45 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
[[url=http://pricecompare.mezzin.com/trackgame.php?id=157]afbeelding][/url]
Die hori protectors zijn niet in pack te verkrijgen van wat ik weet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:54 schreef Jarno het volgende:
Ja, maar aangezien ik ook andere spullen 'nodig' heb is het niet handiger zo'n pack te halen? Van die retractable oortelefoontjes lijken me ook wel handig ivm snoergeneuzel namelijk. Plus dat ik graag zou willen dat al die spullen (ds lite, game cases, oortelefoontje) ook in het hoesje zouden passen.
Ik heb nu protectors van Brando erop zitten, die vind ik nog beter dan die van Hori.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:14 schreef Jarno het volgende:
Wat is eigenlijk een goede starterpack? Ik heb een tasje van Nintendo zelf (dacht ik, iig die van Bart Smit), op zich een prima ding maar nu heb ik ook nog game cases nodig en iets van een strap en screenprotectors... Nu zie je overal van die packs met van alles en nog wat, welke zijn een beetje aan te raden?
Heb je ze toch weten te bemachtigen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:09 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Ik heb nu protectors van Brando erop zitten, die vind ik nog beter dan die van Hori.
ow lol.. Iets te lang in me bookmarks bewaardquote:
PDAshop heeft zequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:30 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Heb je ze toch weten te bemachtigen?
MM in Eindhoven verkoopt trouwens de Hori screenprotectors voor de DSL, dus misschien kun je beter het import besparen en ff langs een MM fietsen, kans is groot dat zij het dan ook hebben.
Maar Brando blijft beter, maar dat is natuurlijk mijn mening.
yupquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:30 schreef gamefreek het volgende:
Heb je ze toch weten te bemachtigen?
Idd, met aanbrengen heb ik beide keren geen moeite gehad en ze zaten in 1 keer goed. Bij de hori had ik meer moeite omdat die toch flexibeler zijn dan de Brando en dus gevoeliger zijn voor kleine stofjes waardoor meteen een bubbeltje ontstaat.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
yup
maar makkelijk was het niet
Aanbrengen is echt supermakkelijk, totaal geen bubbels en ze werken ontspiegelend, dat is ook erg fijn.
Ook hier dagen we elkaar uit voor een rondje Mariokart in de lunch!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:07 schreef alex4allofyou het volgende:
Kameraad neemt op zn werk de DSL mee, heeft m ffe laten zien aan collega's en nu zijn er al drie die zo'n Lite gaan halen.
De reclame is toch wel duidelijk. Er wordt duidelijk gezegd: Exclusief voor Nintendo DS.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:07 schreef alex4allofyou het volgende:
t Moet niet gekker worden, effe mn moeder achter de DS Lite met Braintraining gezet en totaal onverwachts vraagt ze hoeveel zon ding kost.
Kameraad neemt op zn werk de DSL mee, heeft m ffe laten zien aan collega's en nu zijn er al drie die zo'n Lite gaan halen.
Grappige opmerking trouwens die ik vaak hoorde was: 'zo'n hersenapparaatje, kun je daar ook andere dingen op doen?' Totaal onwetend van het cartridge systeem dus.
Je vraagt je toch af of Nintendo het maximale potentieel niet bereikt doordat ze nog steeds te weinig informeren en reclame maken. t Kost mij maar een paar minuten uitleg en t is rond. Velen weten ook niet dat het een Nintendo is en wat een portable eigenlijk is.
jij let er bij zo'n foto op of er een game in zitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Volgende keer moeten ze toch echt een game in de DS steken.
Heeft ze dan een DS vastquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
jij let er bij zo'n foto op of er een game in zit
Ja, dat klopt.. Gek hequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
jij let er bij zo'n foto op of er een game in zit
Ze heeft naar je geluisterdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Misschien is ze de wekker aan het instellen of zo.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:40 schreef BMH het volgende:
[..]
Linken van imageshack.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:36 schreef Xrenity het volgende:
Ik hou van Contacts tekst op de achterkant
http://img457.imageshack.us/img457/4051/boxartpy1.jpg
Neuh, anders gewoon eens rekening houden met vele anderen en gewoon een fatsoenlijke host zoeken.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:42 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Dan doen ze het toch wel?
Anders even wat aankloten met firefox
Fuck andere mensen. Als ze de plaatjes willen zien zoeken ze maar hoe ze ze kunnen zien.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:45 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Neuh, anders gewoon eens rekening houden met vele anderen en gewoon een fatsoenlijke host zoeken.
Door mensen als dit gaat de maatschappij kapot...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:54 schreef disjfa het volgende:
[..]
Fuck andere mensen. Als ze de plaatjes willen zien zoeken ze maar hoe ze ze kunnen zien.
Werkt nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:35 schreef Erwtensoep het volgende:
Gewoon even de link refreshen, ik zie het probleem niet....
En inderdaad een leuke achterkant.
Het is gewoon suf, je weet dat imageshack altijd kut is. Hou daar dan gewoon rekening mee. Het haalt heel je post onderuit, ik ga echt niet lopen kloten om een plaatje te zien. HIJ wil wat laten zien, denk er dan ook ff langer dan 2 tellen over na.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:02 schreef Maraca het volgende:
Jongens jongens.. gewoon CTRL+C , CTRL+T, CTRL+V .. veel minder moeite..
qftquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is gewoon suf, je weet dat imageshack altijd kut is. Hou daar dan gewoon rekening mee. Het haalt heel je post onderuit, ik ga echt niet lopen kloten om een plaatje te zien. HIJ wil wat laten zien, denk er dan ook ff langer dan 2 tellen over na.
Dan post ik het in het vervolg wel niet meer.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Het is gewoon suf, je weet dat imageshack altijd kut is. Hou daar dan gewoon rekening mee. Het haalt heel je post onderuit, ik ga echt niet lopen kloten om een plaatje te zien. HIJ wil wat laten zien, denk er dan ook ff langer dan 2 tellen over na.
Ja die hebben nu wel bandwidth overquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef BMH het volgende:
Gebruik gewoon de pictureserver van UTwente
Ik snap em nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:10 schreef knater het volgende:
[..]
Ja die hebben nu wel bandwidth over![]()
Denk dat iedereen met vakantie is en dus word er op dit moment bijna niet meer uitgewisseld daar (denk ik).quote:
toen ik 5 dagen achter elkaar 20 was vond ik het niet zo heel leuk meer... dat en het feit dat NSB binnenkwam.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:00 schreef Maraca het volgende:
Schaam je number50![]()
Mijn Brain Training is binnenEngelse Nederlandse versie met sudoku
![]()
Now your playing with power,quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:03 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik heb nu dus Tetris, Brain Training en Mario.
Gekke is dat ik vooraf dacht constant achter Mario te zitten, het tegendeel is waar.
Tetris wordt het meest gebruikt (6 uur playsessie achter de rug tegen twee kameraden).
Brain Training doe ik elke dag, Mario is een beetje het ondergeschoven kindje.
Ik heb in jaren niet meer zoveel fun gehaald uit 1 console, ik vind alle games die ik heb fun en verslavend!
Je kunt ook voor 10 man koken als je alleen bent.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt pictochatten in je eentje! Keigaaf!
Double power!quote:
Engelstalig? want die game lijkt me wel wat voor mijn mams die kan wel wat kooklessen gebruikenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cooking Mama besteld bij VGP, 30 CAD maar
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt ook voor 10 man koken als je alleen bent.
Ja heb ik ook aan gedacht maar werd beetje lastig allemaal. Bovendien mocht er iets met de DS zijn moet ik weer naar een media markt toe die hier dus niet in de buurt zit. Wel vreemd dat ze totaal geen leuk spel hadden, geen advance wars, geen caslte vania, geen nsmb, geen sonic rush.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
bij media markt de ds halen en bij een andere winkel een spel!
of je zohcht een ds+game aanbieding ofzo?
This post is useless without photo's!quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:07 schreef Xrenity het volgende:
Vanochtend een stukje in de Telegraaf over hoeveel Brain Training wel niet verkocht wordt
Op pagina 3 al ofzo
Lees jij de telegraaf?quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:07 schreef Xrenity het volgende:
Vanochtend een stukje in de Telegraaf over hoeveel Brain Training wel niet verkocht wordt
Op pagina 3 al ofzo
Daar hebben m'n ouders een abbonement op, dus op zondagochtend wil ik hem nog wel eens lezenquote:
.....................................quote:
Hier is het ook Tetris, Tetris en nog eens Tetris.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:03 schreef alex4allofyou het volgende:
Tetris wordt het meest gebruikt (6 uur playsessie achter de rug tegen twee kameraden).
Toys R us neemt ze volgens mij zonder zeuren terugquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef mindflick het volgende:
Heb vorige week een DS lite gekocht bij Toys R us. Maar ik heb dus een dode pixel, kan ik hiermee gewoon terug naar de winkel en een andere DS Lite eisen? Iemand ervaring hiermee?
yup./.hierzo..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef mindflick het volgende:
Heb vorige week een DS lite gekocht bij Toys R us. Maar ik heb dus een dode pixel, kan ik hiermee gewoon terug naar de winkel en een andere DS Lite eisen? Iemand ervaring hiermee?
Heb je hem besteld of??? Want hij is namelijk een beetje uitverkocht had ik begrepenquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:11 schreef polo306 het volgende:
[..]
yup./.hierzo..
kocht vrijdag een ds lite met de duidelijke vraag of ze ook dode pixel fouten terug namen.
we hebben samen gekeken en we vonden dus eerst niets..maar in het donker kwam ie mooi tevoorschijn.was erg fel licht in de winkel.
had ze gebeld en mocht hem meteen omruilen.topservice van dixons.
morgen mn brain age halen![]()
![]()
Gewoon veel shops langsgaan, soms zie je hem gewoon nog liggen hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je hem besteld of??? Want hij is namelijk een beetje uitverkocht had ik begrepen![]()
ja zo ongeveer wel.was in ons dorp overal uitverkocht.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je hem besteld of??? Want hij is namelijk een beetje uitverkocht had ik begrepen![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:52 schreef Bizznitch het volgende:
Zaterdag een Nintendo DS lite gekocht.
nee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:07 schreef alex4allofyou het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen wanneer er games komen waarbij je online ook nog kan communiceren met anderen behalve Metroid?
En is het mogelijk om te Pictochatten via WIFI? (zoniet: gevalletje doodzonde)
Doodzonde dusquote:
Metroid prime huntersquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:45 schreef Otto215 het volgende:
Wat zijn een beetje hotgames dan?
Weet iemand nog een goed schietspel?
Ik heb mario kart alen nog wat andere..
Nanostrayquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:45 schreef Otto215 het volgende:
Wat zijn een beetje hotgames dan?
Weet iemand nog een goed schietspel?
Ik heb mario kart alen nog wat andere..
De DS heeft geen regiocode dus importeren die hapquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:52 schreef Semargofni het volgende:
Vandaag ff Ds'je gereserveerd, maar de witte gedaan hoewel ik daar nog over twijfel. Kan niet wachten totdat ik dat ding eindelijk heb!. Wat ik me afvroeg was hoe zit het met het scherm, je ziet wel eens bij telefoons/mp3 spelers dat er van die troep achter het scherm komt. Is dat met de ds ook zo of kan je die zonder gevaar in je broekzak steken?
Nanostray komt dus alleen uit in japan en de states, die kan je dus gewoon zonder problemen op je europese ds spelen?
Bij mij past het gewoon hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
De DS heeft geen regiocode dus importeren die hapDaarnaast.. de DS in je broekzak? Ik weet niet wat voor broeken jij draagt, maar het lijkt me knap vervelend zitten
![]()
Mijn mening, Tetris 1player is goed, Tetris multiplayer is goddelijk. Serieus, wat een replayvalue en wat een fun.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:01 schreef Jarno het volgende:
Tetris is nog steeds okay, en met NSMB ben ik nu eindelijk in de laatste wereld aanbeland. Heb geloof ik nog nooit zoveel op m'n GBA gespeeld als op m'n DS Lite. Erg leuk.
Ik zie en hoor alleen weinig over Sonic Rush in NL, terwijl -ie op IGN toch een 9 krijgt. Ik zie 'm ook nergens liggen in de winkels, is er hier iemand die 'm heeft gespeeld?
Sonic Rush is tof. Ik heb hem ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:01 schreef Jarno het volgende:
Tetris is nog steeds okay, en met NSMB ben ik nu eindelijk in de laatste wereld aanbeland. Heb geloof ik nog nooit zoveel op m'n GBA gespeeld als op m'n DS Lite. Erg leuk.
Ik zie en hoor alleen weinig over Sonic Rush in NL, terwijl -ie op IGN toch een 9 krijgt. Ik zie 'm ook nergens liggen in de winkels, is er hier iemand die 'm heeft gespeeld?
Hmmm, ook maar op het lijstje dan, voor als NSBM uitgespeeld is. Platformers zijn toch wel m'n favoriet geloof ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sonic Rush is tof. Ik heb hem ookHelemaal uitgespeeld
![]()
Nanostray gewoon te koop bij bartsmit voor 20Equote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:52 schreef Semargofni het volgende:
Vandaag ff Ds'je gereserveerd, maar de witte gedaan hoewel ik daar nog over twijfel. Kan niet wachten totdat ik dat ding eindelijk heb!. Wat ik me afvroeg was hoe zit het met het scherm, je ziet wel eens bij telefoons/mp3 spelers dat er van die troep achter het scherm komt. Is dat met de ds ook zo of kan je die zonder gevaar in je broekzak steken?
Nanostray komt dus alleen uit in japan en de states, die kan je dus gewoon zonder problemen op je europese ds spelen?
Sonic rush is erg tofquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:01 schreef Jarno het volgende:
Fuck AD, Telegraaf is veel fijner om te lezen. Voor diepgaande analyses heb ik het net.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:57 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Daar hebben m'n ouders een abbonement op, dus op zondagochtend wil ik hem nog wel eens lezen
Het ADTabloid formaat ftw.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Fuck AD, Telegraaf is veel fijner om te lezen. Voor diepgaande analyses heb ik het net.
Maar door zulke juicy artikelen komen vaak wel discussies op gang waardoor wetsvoorstellen tot leven komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:12 schreef nlboy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Alhoewel De Telegraaf soms wel bagger nieuws heeft (zoals oud vrouwtje kan hondje niet betalen, etc.)
New Super Mario Brosquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef iwantpie het volgende:
-lama-
Die browser word 45 euroquote:Nintendo DS Browser PAL Termin
08.08.06 - Der Nintendo DS Browser kommt laut Nintendo am 06.10.06 in Europa auf den Markt. Preis: ca. Euro 45 (USD 57 / Yen 6.581)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |