Het zijn GBA speler er is nog niet een echte DS speler. Dus vandaar de DS zelf kan het prima aan dus... we moeten nog ff wachten.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:50 schreef Cheiron het volgende:
Hmm.. op zich zou de DS echt wel snel genoeg moeten wezen om videobestanden af te spelen. Als mijn SE w800i het al kan mag dat geen probleem zijn voor de DS. Dan gaat bij mij juist de gedachte naar onjuiste software of in ieder geval niet optimaal gebruik van de DS hardware.
Terechte opmerking trouwens dat het in de volgende versie ingebakken moet zitten. Bedankt voor de korte review trouwens
Op zich zou een firmware update (aangezien het ding flashable is) met een extra high quality setting nog een optie zijn. Wie weet.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:56 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Het zijn GBA speler er is nog niet een echte DS speler. Dus vandaar de DS zelf kan het prima aan dus... we moeten nog ff wachten.
Dat zou natuurlijk helemaal top zijn. Alleen kunnen GBA games bij de DS processor komen???quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:03 schreef Jarno het volgende:
[..]
Op zich zou een firmware update (aangezien het ding flashable is) met een extra high quality setting nog een optie zijn. Wie weet.
Als je dat pakketje van het merk big ben hebt gekocht zou ik de screenprotectors er niet op doen (ik heb zelf ook dat pakketje). Het beviel niet echt en ik wist niet hoe snel mogelijk ik ze eraf moest halenquote:Op maandag 31 juli 2006 23:24 schreef witte_fantasie het volgende:
Ik heb tevens wat extra goodies vandaag gekocht voor m'n DSlite, zoals een beschermhoes en wat cases voor m'n games. Zat ook wat screen protectors bij (harde en zacht plastic)... Vraagje, wat is jullie ervaring met die protectors, werken ze allemaal even goed, of zit er ook veel crap bij? Ik twijfel namelijk om ze erop te doen of niet.
Als hij kritiek heeft op een verrot spel (wat gewoon een fact is) dan mag ie dat zeggen wat mij betreft. Daar hoef je niet hardcore voor te zijn.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij loopt echt continue mensen af te zeiken, winkels af te zeiken en weet ik veel wat. Doe gewoon eens normaal met je 'kijk mij eens hardcore DS-gamert zijn!' act.
Ik heb niet echt zin er een heel drama van te maken, het gaat me meer om de houding van die gast, echt niks is goed en iedereen is lui en kut. Maar goed, on-topic maar weer want het gaat niet om hem.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:22 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Als hij kritiek heeft op een verrot spel (wat gewoon een fact is) dan mag ie dat zeggen wat mij betreft. Daar hoef je niet hardcore voor te zijn.
Met fact doel ik op de crappy mechanics, implementatie, controle etc. Dit is weldegelijk objectief waar te nemen aangezien we kunnen vergelijken met gemiddelde games.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
En daarnaast, degene die hem gekocht had heeft er kennelijk toch plezier aan beleefd getuige zijn post. Dus met dat 'fact' zal het ook wel meevallen.
Heb je alle muntjes daar al? 1tje zit op een gezellige plekquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:36 schreef Intergalactrick het volgende:
Level 8-8 van Mario is trouwens verschrikkelijk frusterend. Met die vallende lavastenen.
Als je geen zin hebt om er een drama van te maken moest je niet beginnen met het beledigen van personen die je uberhaupt niet eens kent. Als ik materiële dingen afkraak wil dat niet zeggen dat jij persoonlijke beschuldigingen en aanvallen hoeft te uiten tegen mij.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb niet echt zin er een heel drama van te maken, het gaat me meer om de houding van die gast, echt niks is goed en iedereen is lui en kut. Maar goed, on-topic maar weer want het gaat niet om hem.
En daarnaast, degene die hem gekocht had heeft er kennelijk toch plezier aan beleefd getuige zijn post. Dus met dat 'fact' zal het ook wel meevallen.
Pfff, stop met al dat gezeik ofzo...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef BMH het volgende:
[..]
Als je geen zin hebt om er een drama van te maken moest je niet beginnen met het beledigen van personen die je uberhaupt niet eens kent. Als ik materiële dingen afkraak wil dat niet zeggen dat jij persoonlijke beschuldigingen en aanvallen hoeft te uiten tegen mij.
Pas je aan, of ga weg.
Volgens mij heb je het dan nog echt over een subjectieve ervaring. Magoed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:31 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Met fact doel ik op de crappy mechanics, implementatie, controle etc. Dit is weldegelijk objectief waar te nemen aangezien we kunnen vergelijken met gemiddelde games.
Grrrr.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:10 schreef McGilles het volgende:
Ik vind het gezeik om niks, hij maakt een normale opmerking dat het een kutgame schijnt te zijn, big deal!....
quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:
het gaat me meer om de houding van die gast, echt niks is goed en iedereen is lui en kut. Maar goed, on-topic maar weer want het gaat niet om hem.
Objectieve waarneming: poppetje loopt vast in muur, bediening geschiedt met twee knoppen (slaan en trappen), animatie verloopt niet vloeiend, objectives zijn lineair (constant hetzelfde), touchscreen functie wordt niet gebruikt etc etc etc. Weldegelijk objectief, een glitch kan nooit de bedoeling zijn van de developer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:08 schreef Jarno het volgende:
[..]
Volgens mij heb je het dan nog echt over een subjectieve ervaring. Magoed.
Kijk eens op www.consoleshop.nlquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:24 schreef Blackhouse het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een NDS Lite scoren... heeft iemand toevallig de laatste tijd nog een leuke aanbieding (game+NDS voor leuke prijs?) gezien ofzo? BVD
Kom op, het is een handheld ontwikkeld voor een doelgroep van 12 tot 16 jaar. Het is geen Franse wijn ofzo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:19 schreef alex4allofyou het volgende:
Verder discusseren we hier op een DS messageboard waar juist kritieke noten nodig zijn, we zijn niet gemiddelde game gebruikers.
PDA-functionaliteit zou wat mij betreft ook wel mogen. Gezien het kalendertje dat je bij het opstarten krijgt en de mogelijkheid tot het onthouden van je verjaardag zou dat echt niet zo moeilijk moeten zijn... Dat vond ik ook zo mooi aan dat Gizmodo ding, er zat GPS op, PDA functies, het was een mediaplayer, echt ideaal. Alleen jammer dat er geen games voor waren.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:50 schreef Cheiron het volgende:
Terechte opmerking trouwens dat het in de volgende versie ingebakken moet zitten. Bedankt voor de korte review trouwens
Je moet een sleutel hebben om die deur te openen, die zit dacht ik in verborgen in het level dat zit achter de kamer met al die kastjes, waar je de minispelletjes kunt spelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:55 schreef Maraca het volgende:
Even een vraagje over Super Mario DS..
Hoe de ** unlock je Mario?Heb nu al ruim 20 sterren maar ik kan nog steeds die deur niet in waar Mario in zit
![]()
bedanktquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:02 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Je moet een sleutel hebben om die deur te openen, die zit dacht ik in verborgen in het level dat zit achter de kamer met al die kastjes, waar je de minispelletjes kunt spelen.
Kennelijk behoor jij ook tot de groep die dr niet veel vanaf weetquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:53 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kom op, het is een handheld ontwikkeld voor een doelgroep van 12 tot 16 jaar. Het is geen Franse wijn ofzo.. Lekker grachtengordel!
Ja, die houding bedoel ik dus. Irri. Maar vandaar ook dat het spul voornamelijk verkocht wordt bij Bart Smit en Intertoys natuurlijk. Nouja, boeit verder ook niet, maar je kunt moeilijk ontkennen dat een Gameboy *voornamelijk* voor een jeugdig publiek bedoeld is. Maak het nou niet meer dan het is.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:14 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Kennelijk behoor jij ook tot de groep die dr niet veel vanaf weet![]()
Gameboy ja maar de DS nietquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, die houding bedoel ik dus. Irri. Maar vandaar ook dat het spul voornamelijk verkocht wordt bij Bart Smit en Intertoys natuurlijk. Nouja, boeit verder ook niet, maar je kunt moeilijk ontkennen dat een Gameboy *voornamelijk* voor een jeugdig publiek bedoeld is. Maak het nou niet meer dan het is.
En ik gaf bijna toe dat IK zeikerig deed.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:37 schreef Jarno het volgende:
Geeft toch ook niet, wie 't leuk vindt speelt er op. Klaar. Maar doe nou niet alsof de DS zo'n mega-exclusief hip Elsevier-lezers apparaat is.. 't Is een spellekesmachien.
Ik durf zo toe te geven dat ik een enorme zeikerd ben hoor. Misschien is dat het verschil.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:38 schreef BMH het volgende:
[..]
En ik gaf bijna toe dat IK zeikerig deed.![]()
Maak jij t nou niet minder dan t is zeg ik op mijn beurt. En je mag mijn houding irri noemen, vanuit mijn perspectief is jouw houding irri. Eerst stel je dat het een doelgroep heeft van 12-16 en om dit te onderbouwen haal je er een glas wijn bij als voorbeeld. Denk je nou echt dat ze zoveel DSen verkopen als de doelgroep zo smal en klein is?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:22 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, die houding bedoel ik dus. Irri. Maar vandaar ook dat het spul voornamelijk verkocht wordt bij Bart Smit en Intertoys natuurlijk. Nouja, boeit verder ook niet, maar je kunt moeilijk ontkennen dat een Gameboy *voornamelijk* voor een jeugdig publiek bedoeld is. Maak het nou niet meer dan het is.
Precies! Ik wil alleen nog even toevoegen dat je wijn ook bij de Aldi kunt kopen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Maak jij t nou niet minder dan t is zeg ik op mijn beurt. En je mag mijn houding irri noemen, vanuit mijn perspectief is jouw houding irri. Eerst stel je dat het een doelgroep heeft van 12-16 en om dit te onderbouwen haal je er een glas wijn bij als voorbeeld. Denk je nou echt dat ze zoveel DSen verkopen als de doelgroep zo smal en klein is?
Heb je enig idee hoe de logistieke keten in elkaar zit? Nintendo stuurt niet aan om via bepaalde ketens hardware en software te verkopen, dit geschiedt gewoon puur op segmentatie van producteisen. Een Gameboy, DS, PSP, PS2 etc is een gameconsole, natuurlijk heeft een speelgoedwinkel zoals Bart Smit een DS net zoals ze ook een XBOX hebben waarvan ik durf te wedden dat jij die doelgroep heel anders ziet.
Mocht het zo zijn dat het bij Bart Smit en Intertoys het meest verkoopt, ligt dat dan aan het feit dat dit grote ketens zijn of omdat ze een bepaalde doelgroep hebben?
De Gameboy brand is niet bedoeld voor een jeugdig publiek, t is onstaan voor een doelgroep die portable wil gamen. Gewoon heel simpel eigenlijk, zeker voor de Gameboy betrof dit een gigantische doelgroep omdat ze bijna een monopolistische positie hadden en iedereen die game'de genoodzaakt was om een Gameboy te halen wanneer ze portable wilden gamen.
Ik lees toevallig Elsevierquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:37 schreef Jarno het volgende:
Geeft toch ook niet, wie 't leuk vindt speelt er op. Klaar. Maar doe nou niet alsof de DS zo'n mega-exclusief hip Elsevier-lezers apparaat is.. 't Is een spellekesmachien.
Het ging niet om de prijs van het spel.. Het ging om het spel zelf. En kap nu eens met je nutteloze gejankquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef Jarno het volgende:
Ik vind de vraag of een DS al dan niet hip is eigenlijk totaal onbelangrijk, het gaat me meer om die hele scene eromheen. Het lijkt er zo ondertussen op dat je niet serieus genomen wordt als geen japanse games speelt die je zelf geimporteerd hebt, dat spelletjes van 10 euro écht niet meer kunnen en je voor gek versleten wordt (ook al heb je er zelf lol aan beleeft), etc. Dáár ging het me om, om die houding.
Wat je verder in je DS propt moet ieder lekker voor zich weten, maar laat een ander ajb in z'n waarde.
Ik begon niet over hip, maar toen jij stelde dat het geen hip apparaat was had ik het idee dat je je bril niet ophad.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef Jarno het volgende:
Ik vind de vraag of een DS al dan niet hip is eigenlijk totaal onbelangrijk, het gaat me meer om die hele scene eromheen.
quote:Het lijkt er zo ondertussen op dat je niet serieus genomen wordt als geen japanse games speelt die je zelf geimporteerd hebt,
quote:dat spelletjes van 10 euro écht niet meer kunnen en je voor gek versleten wordt (ook al heb je er zelf lol aan beleeft), etc.
Dat doen we juist doordat we zorgen dat hij geen rotzooi koopt. Scheelt m centen en daardoor stijgt zn waardequote:Wat je verder in je DS propt moet ieder lekker voor zich weten, maar laat een ander ajb in z'n waarde.
Als je geen trek hebt in de discussie moet je stoppen met reageren vriend. Het gaat hier nog steeds over de DS.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Het ging niet om de prijs van het spel.. Het ging om het spel zelf. En kap nu eens met je nutteloze gejank
Kennelijk heeft degene die erover begon er toch al aardig wat plezier aan beleefd. Dus waar je het lef vandaan haalt om voor een ander te bepalen wat goed en slecht is...?quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 13:57 schreef alex4allofyou het volgende:
Slechte inspiratieloze gerushde games moeten afgestraft worden en dat kan maar op 1 manier; ze niet kopen.
Kun je nagaan wat voor een plezier ie had beleefd aan een gemiddelde game, nee wacht, een topgame.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kennelijk heeft degene die erover begon er toch al aardig wat plezier aan beleefd. Dus waar je het lef vandaan haalt om voor een ander te bepalen wat goed en slecht is...?
De mate van kwaliteit van een game kun je grotendeels vaststellen op basis van objectieve kenmerken. Als mannetjes door levels heen zakken, games crashen etc. etc. kun je absoluut stellen dat je te maken hebt met een slecht game.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 14:01 schreef Jarno het volgende:
[..]
Kennelijk heeft degene die erover begon er toch al aardig wat plezier aan beleefd. Dus waar je het lef vandaan haalt om voor een ander te bepalen wat goed en slecht is...?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |