quote:Op maandag 31 juli 2006 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wachten is op nieuwe DS games Elite Beat Agents
Sorry, troost haar maarquote:Op maandag 31 juli 2006 20:16 schreef Maraca het volgende:
Kijk nou eens wat je hebt gedaan Roy..Nu moet mijn DSje huilen, alleen maar vanwege die stomme TT
![]()
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dit is meer een subtitel voor de PSP reeks.
Hehe, dit geldt voor meerdere steden idd.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:34 schreef gamefreek het volgende:
Net weer phoenix wright opnieuw uitgespeeld, heb NSMB nog liggen, nog een aantal andere games die nog niet volledig zijn uitgespeeld dus mijn DS wordt nog dagelijks gebruikt.
Wel opvallend dat in het centrum van Eindhoven geen DSL meer te vinden was (op enkele verdwaalde witte lites na), terwijl de PSP's niet te tellen waren.
Het brengt me terug naar mijn jeugtquote:Op maandag 31 juli 2006 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Sonic vind ik maar raar. Gewoon constant rennen, af en toe springen. That's all.
De Mario stijl vind ik toffer.
Dit is het slechtste spel voor de DS.. Gefeliciteerd met je aankoop.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:24 schreef witte_fantasie het volgende:
Heb vandaag Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects gehaald.... voor 10 euro![]()
![]()
.... (bij Intertoys)
Ik snapte er echt he-le-maal niks van, bij Freerecordshop en ik dacht Vroom en Dreesmann was ie beide 45-50 euro... Nádat ik had afgerekend bij Intertoys vroeg ik waarom ie zo goedkoop was (was een nieuwe game, compleet, geen import, dus gewoon GOED), maar dat wist de verkoper ook niet... Halen dus als je die game vet vindt. Ik vind hem zelf redelijk cool, maar moet wel ff zoeken naar de special moves (als die er zijn :/), want zonder dat wordt het wel snel boring ben ik bang, hence de 10 euro lol.
Ik heb tevens wat extra goodies vandaag gekocht voor m'n DSlite, zoals een beschermhoes en wat cases voor m'n games. Zat ook wat screen protectors bij (harde en zacht plastic)... Vraagje, wat is jullie ervaring met die protectors, werken ze allemaal even goed, of zit er ook veel crap bij? Ik twijfel namelijk om ze erop te doen of niet.
Zachte screenprotectors die statisch vastplakken zijn het beste.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:24 schreef witte_fantasie het volgende:
Zat ook wat screen protectors bij (harde en zacht plastic)... Vraagje, wat is jullie ervaring met die protectors, werken ze allemaal even goed, of zit er ook veel crap bij? Ik twijfel namelijk om ze erop te doen of niet.
Die 10 euro's is 1/3 Super Mario bros, Advance wars, Elite beat agents, phoenix wright etc etc...quote:Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef witte_fantasie het volgende:
Lekker opbouwende kritiek zegHoezo vind je het een crap game? Tot dusver is het die 10 euro mij wel waard haha, beetje raggen en als het niks is, nou jammer dan, aan 10 euro kan ik niet failliet gaan.
Met die 10 eur o steun je een slechte ontwikkelaar en een uitgever zonder gevoel voor verplichting jegens de community.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef witte_fantasie het volgende:
Lol je vriendjes erbij halen om me ergens van te overtuigen komt ook niet erg sterk over, maar whatever... Tevens het argument dat het 1/3 is van andere games mag dan wel zo zijn, maar 10 euro's voor wat uurtjes leuke gameplay (mening) vind ik geen miskoop. Dat het geen diepgaande gameplay is, ja whatever, want met die gedachte koop ik hem ook niet.
Ik ga zo idd even checken of er een sticky randje op die protectors zitten, anders mieter ik ze gewoon weg, heb geen zin in een kapotte DS.
NSMB ook uitgespeeld, moet nog wel wat levels in W4 en W7, kan misschien nog wel ff duren haha.
Whehehe, Marvel Nemesis. Ja, dat was een leuke game om te reviewen. Leuk, als in tenenkrommend slechte animaties zien terwijl dingen in vloeren wegzakten. Leuk, als in de mensen die de game ontwikkeld hebben uitlachen. Voor het slapen gaan lees ik iedere dag de handleiding van de game, en dan het 'Credits' stukje; zodat ik weet, dat er altijd minder-getalenteerden op aarde zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef witte_fantasie het volgende:
Lol je vriendjes erbij halen om me ergens van te overtuigen komt ook niet erg sterk over, maar whatever... Tevens het argument dat het 1/3 is van andere games mag dan wel zo zijn, maar 10 euro's voor wat uurtjes leuke gameplay (mening) vind ik geen miskoop. Dat het geen diepgaande gameplay is, ja whatever, want met die gedachte koop ik hem ook niet.
Ik ga zo idd even checken of er een sticky randje op die protectors zitten, anders mieter ik ze gewoon weg, heb geen zin in een kapotte DS.
NSMB ook uitgespeeld, moet nog wel wat levels in W4 en W7, kan misschien nog wel ff duren haha.
Je moet niet zo bot over komen. Als iemand een kut game leuk vind moet je hem dat gunnen. Hij kan er niets aan doen kut games leuk te vinden. Hij moet gewoon nog leren wat ds games zijnquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 00:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Met die 10 eur o steun je een slechte ontwikkelaar en een uitgever zonder gevoel voor verplichting jegens de community.
Precies kut games kunnen leuk zijn voor even als is alleen maar omdat je kan afgeven hoe slecht ie wel niet is. (maar het moet niet te veel kosten natuurlijkquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 01:03 schreef witte_fantasie het volgende:
Duidelijk verschil in besteding van geld lijkt me... Waar je misschien iedere euro goed besteed wilt hebben, heb ik juist zoiets van, hey ff een impulsaankoop doen en een game scoren, er even wat lol aan beleven en dan in de kast douwen en over een jaar nog eens spelen... Maja ieder z'n meug
.
Wat ben jij een zuur en bot zeikwijf zeg.Who died and made you DS-guru? Sjees.quote:Op maandag 31 juli 2006 23:33 schreef BMH het volgende:
[..]
Dit is het slechtste spel voor de DS.. Gefeliciteerd met je aankoop.
Thanks, maar eigenlijk zit alle software die je nodig hebt erbij. Daarnaast, je moet video omzetten naar gbm en gbd bestanden, niet naar avi. En ik heb ook niet het idee dat de software de beperkende factor is eigenlijk, de CPU van de DS (eigenlijk de GBA, want daar is de Movie Player in eerste instantie voor ontworpen!) is gewoon niet toereikend. Eigenlijk heb je gewoon iets van hardwarematige decodering nodig voor dit werk.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 08:56 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. heb ergens nog wel een freeware programma gezien om bestanden mee om te zetten (DVD naar AVI) Als je denkt er iets aan te hebben ga ik voor je zoeken![]()
En dat noemt mij botquote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:56 schreef Jarno het volgende:
[..]
Wat ben jij een zuur en bot zeikwijf zeg.Who died and made you DS-guru? Sjees.
Jij loopt echt continue mensen af te zeiken, winkels af te zeiken en weet ik veel wat. Doe gewoon eens normaal met je 'kijk mij eens hardcore DS-gamert zijn!' act.quote:
Daarom is de play-yan ding zo duur er zit gewoon een divx chip in om de meuk te versnellen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 09:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Thanks, maar eigenlijk zit alle software die je nodig hebt erbij. Daarnaast, je moet video omzetten naar gbm en gbd bestanden, niet naar avi. En ik heb ook niet het idee dat de software de beperkende factor is eigenlijk, de CPU van de DS (eigenlijk de GBA, want daar is de Movie Player in eerste instantie voor ontworpen!) is gewoon niet toereikend. Eigenlijk heb je gewoon iets van hardwarematige decodering nodig voor dit werk.
Dit geknutsel heeft me trouwens wel duidelijk gemaakt dat Nintendo in een eventuele opvolger écht niet meer kan achterblijven qua mediaplayer functies hoor. De volgende Gamebot moét gewoon mp3 en video kunnen spelen, klaar.
Maarja, meer dan 3 x zo duur vond ik wel fors. Dan koop ik liever een spelletje, dat video kijken is (voor mij dan) maar voor erbij en voldoet zo ook wel. Ik las trouwens nog ergens dat de Play-Yan naar Europa zou komen, dat lijkt me dan wel weer okay. Maar dan moeten ze wel iets doen aan de compatibility, want ik heb nu een 2 GB SD kaartje en daar leest -ie er bijna geen enkele van...quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:22 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Daarom is de play-yan ding zo duur er zit gewoon een divx chip in om de meuk te versnellen.
De bundles komen rond de kerst heb ik (geloof ik) op GoT gelezen. En anders zou ik gewoon in de Tweakers pricewatch de goedkoopste zoeken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:24 schreef Blackhouse het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een NDS Lite scoren... heeft iemand toevallig de laatste tijd nog een leuke aanbieding (game+NDS voor leuke prijs?) gezien ofzo? BVD
Gelijk heb je hij is wel erg duur. Maar voor alles zijn prijs.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maarja, meer dan 3 x zo duur vond ik wel fors. Dan koop ik liever een spelletje, dat video kijken is (voor mij dan) maar voor erbij en voldoet zo ook wel. Ik las trouwens nog ergens dat de Play-Yan naar Europa zou komen, dat lijkt me dan wel weer okay. Maar dan moeten ze wel iets doen aan de compatibility, want ik heb nu een 2 GB SD kaartje en daar leest -ie er bijna geen enkele van...
Jij hebt geen idee wie ik ben, dus hoe durf jij mij te beoordelen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:18 schreef Jarno het volgende:
[..]
Jij loopt echt continue mensen af te zeiken, winkels af te zeiken en weet ik veel wat. Doe gewoon eens normaal met je 'kijk mij eens hardcore DS-gamert zijn!' act.
Ik vind het gewoon geinig dat het kan (zeker voor dat geld) en wat ik zei, voor een sitcommetje ofzo voldoet het wel hoor. Dit lijkt me trouwens ook wel een leuk ding, maar NOG veel duurder. Kun je haast beter een PSP erbij nemen. (:P)quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:30 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Gelijk heb je hij is wel erg duur. Maar voor alles zijn prijs.
Die is wel heel duur ja. Maar ja dan wordt een PSP wel interesant om films op te kijken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 10:34 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon geinig dat het kan (zeker voor dat geld) en wat ik zei, voor een sitcommetje ofzo voldoet het wel hoor. Dit lijkt me trouwens ook wel een leuk ding, maar NOG veel duurder. Kun je haast beter een PSP erbij nemen. (:P)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |