abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 juli 2006 @ 19:16:35 #1
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
  maandag 31 juli 2006 @ 19:18:04 #2
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40360281
Belachelijke TT.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40360889
WTF Waar slaaaaaaaaaaaat datop!?!?!

Was dus een tvp
jammer
pi_40360942
* Thomper slaps Roy.

Ga je mond spoelen.
pi_40360970
pi_40361113
quote:
Op maandag 31 juli 2006 19:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het wachten is op nieuwe DS games Elite Beat Agents
  maandag 31 juli 2006 @ 19:48:30 #7
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40361274

TS!!
  maandag 31 juli 2006 @ 19:49:46 #8
3185 Adelante
To let it go now
pi_40361317
zwart is ie al

DS
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 31 juli 2006 @ 19:50:19 #9
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40361337
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 31 juli 2006 @ 19:53:38 #10
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40361459
* Tomasso pats Roy.

Ik had m'n vakantie niet vol kunnen houden zonder m'n DS.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_40361751
Nee hoor... mijn DS staat in de kast stoffig te worden
Ja, ik bin Frysk
  maandag 31 juli 2006 @ 20:16:24 #12
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40362281
Kijk nou eens wat je hebt gedaan Roy.. Nu moet mijn DSje huilen, alleen maar vanwege die stomme TT
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  maandag 31 juli 2006 @ 20:18:48 #13
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40362359
quote:
Op maandag 31 juli 2006 20:16 schreef Maraca het volgende:
Kijk nou eens wat je hebt gedaan Roy.. Nu moet mijn DSje huilen, alleen maar vanwege die stomme TT
Sorry, troost haar maar
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_40362871
Nu is dit topic helemaal vernaggelt! Iemand moet even een nieuwe maken! (ik ben zelf te lui)
Ja, ik bin Frysk
  maandag 31 juli 2006 @ 21:19:01 #15
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_40364728
Goeie TT!

Te weinig, want Cutie gebruikt m steeds
pi_40364817
Dit is meer een subtitel voor de PSP reeks.
Scheren is voor schapen!
  maandag 31 juli 2006 @ 21:27:52 #17
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40365050
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  Donald Duck held maandag 31 juli 2006 @ 21:32:33 #18
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40365205
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:21 schreef paarse_paashaas het volgende:
Dit is meer een subtitel voor de PSP reeks.
Eigenlijk wel ja
Echt veel mensen die de PSP wegdeden omdat het gewoon niet meer boeide.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_40365277
Net weer phoenix wright opnieuw uitgespeeld, heb NSMB nog liggen, nog een aantal andere games die nog niet volledig zijn uitgespeeld dus mijn DS wordt nog dagelijks gebruikt.

Wel opvallend dat in het centrum van Eindhoven geen DSL meer te vinden was (op enkele verdwaalde witte lites na), terwijl de PSP's niet te tellen waren .
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_40365605
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:34 schreef gamefreek het volgende:
Net weer phoenix wright opnieuw uitgespeeld, heb NSMB nog liggen, nog een aantal andere games die nog niet volledig zijn uitgespeeld dus mijn DS wordt nog dagelijks gebruikt.

Wel opvallend dat in het centrum van Eindhoven geen DSL meer te vinden was (op enkele verdwaalde witte lites na), terwijl de PSP's niet te tellen waren .
Hehe, dit geldt voor meerdere steden idd.
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_40366993
Heb vanmiddag even Viewtiful Joe gehaald, vind er na ongeveer 1,5uur spelen weinig aan en niet leuk, morgen maar even ruilen dan, heb hem bij de FRS gehaald in utrecht, hopelijk kan ik hem dan in mijn eigen woonplaats ruilen (of is dit niet mogelijk?)
  maandag 31 juli 2006 @ 23:20:38 #22
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40369560
Nu een paar uur sonic gespeeld,geweldig spel gaat alleen soms zo hard dat ik wel eens wat mis maar doet geen afbreuk aan het spel echt tof!
Nanostray is ook erg tof soms wat frus,lekker knallen is nooit weg
Pax & Pry Free download
  Donald Duck held maandag 31 juli 2006 @ 23:22:05 #23
46149 __Saviour__
pi_40369606
Sonic vind ik maar raar. Gewoon constant rennen, af en toe springen. That's all.
De Mario stijl vind ik toffer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 31 juli 2006 @ 23:23:58 #24
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40369683
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:22 schreef __Saviour__ het volgende:
Sonic vind ik maar raar. Gewoon constant rennen, af en toe springen. That's all.
De Mario stijl vind ik toffer.
Het brengt me terug naar mijn jeugt
Pax & Pry Free download
pi_40369719
Heb vandaag Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects gehaald.... voor 10 euro .... (bij Intertoys)
Ik snapte er echt he-le-maal niks van, bij Freerecordshop en ik dacht Vroom en Dreesmann was ie beide 45-50 euro... Nádat ik had afgerekend bij Intertoys vroeg ik waarom ie zo goedkoop was (was een nieuwe game, compleet, geen import, dus gewoon GOED), maar dat wist de verkoper ook niet... Halen dus als je die game vet vindt. Ik vind hem zelf redelijk cool, maar moet wel ff zoeken naar de special moves (als die er zijn :/), want zonder dat wordt het wel snel boring ben ik bang, hence de 10 euro lol.

Ik heb tevens wat extra goodies vandaag gekocht voor m'n DSlite, zoals een beschermhoes en wat cases voor m'n games. Zat ook wat screen protectors bij (harde en zacht plastic)... Vraagje, wat is jullie ervaring met die protectors, werken ze allemaal even goed, of zit er ook veel crap bij? Ik twijfel namelijk om ze erop te doen of niet.
  maandag 31 juli 2006 @ 23:33:59 #26
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40370097
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:24 schreef witte_fantasie het volgende:
Heb vandaag Marvel Nemesis: Rise of the Imperfects gehaald.... voor 10 euro .... (bij Intertoys)
Ik snapte er echt he-le-maal niks van, bij Freerecordshop en ik dacht Vroom en Dreesmann was ie beide 45-50 euro... Nádat ik had afgerekend bij Intertoys vroeg ik waarom ie zo goedkoop was (was een nieuwe game, compleet, geen import, dus gewoon GOED), maar dat wist de verkoper ook niet... Halen dus als je die game vet vindt. Ik vind hem zelf redelijk cool, maar moet wel ff zoeken naar de special moves (als die er zijn :/), want zonder dat wordt het wel snel boring ben ik bang, hence de 10 euro lol.

Ik heb tevens wat extra goodies vandaag gekocht voor m'n DSlite, zoals een beschermhoes en wat cases voor m'n games. Zat ook wat screen protectors bij (harde en zacht plastic)... Vraagje, wat is jullie ervaring met die protectors, werken ze allemaal even goed, of zit er ook veel crap bij? Ik twijfel namelijk om ze erop te doen of niet.
Dit is het slechtste spel voor de DS.. Gefeliciteerd met je aankoop.
pi_40370201
Lekker opbouwende kritiek zeg Hoezo vind je het een crap game? Tot dusver is het die 10 euro mij wel waard haha, beetje raggen en als het niks is, nou jammer dan, aan 10 euro kan ik niet failliet gaan.
  Donald Duck held maandag 31 juli 2006 @ 23:36:45 #28
46149 __Saviour__
pi_40370224
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:24 schreef witte_fantasie het volgende:
Zat ook wat screen protectors bij (harde en zacht plastic)... Vraagje, wat is jullie ervaring met die protectors, werken ze allemaal even goed, of zit er ook veel crap bij? Ik twijfel namelijk om ze erop te doen of niet.
Zachte screenprotectors die statisch vastplakken zijn het beste.
Die harde die zich met een lijmrandje vastzetten zijn echt grote crap en verpesten je DS
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  maandag 31 juli 2006 @ 23:41:18 #29
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40370424
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:36 schreef witte_fantasie het volgende:
Lekker opbouwende kritiek zeg Hoezo vind je het een crap game? Tot dusver is het die 10 euro mij wel waard haha, beetje raggen en als het niks is, nou jammer dan, aan 10 euro kan ik niet failliet gaan.
Die 10 euro's is 1/3 Super Mario bros, Advance wars, Elite beat agents, phoenix wright etc etc...

Thomper komt morgen wel om het uit te leggen.
pi_40370914
Net weer eens NSMB gespeeld en Wereld 4 heb ik alle levels gehad en moet nu dus nog wereld 7 compleet uitspelen en dan heb ik iig alvast alle levels gehad. Volgende doel ==> alle stermunten verzamelen.
pi_40371143
Lol je vriendjes erbij halen om me ergens van te overtuigen komt ook niet erg sterk over, maar whatever ... Tevens het argument dat het 1/3 is van andere games mag dan wel zo zijn, maar 10 euro's voor wat uurtjes leuke gameplay (mening) vind ik geen miskoop. Dat het geen diepgaande gameplay is, ja whatever, want met die gedachte koop ik hem ook niet.

Ik ga zo idd even checken of er een sticky randje op die protectors zitten, anders mieter ik ze gewoon weg, heb geen zin in een kapotte DS.

NSMB ook uitgespeeld, moet nog wel wat levels in W4 en W7, kan misschien nog wel ff duren haha.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 00:02:43 #32
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40371296
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef witte_fantasie het volgende:
Lol je vriendjes erbij halen om me ergens van te overtuigen komt ook niet erg sterk over, maar whatever ... Tevens het argument dat het 1/3 is van andere games mag dan wel zo zijn, maar 10 euro's voor wat uurtjes leuke gameplay (mening) vind ik geen miskoop. Dat het geen diepgaande gameplay is, ja whatever, want met die gedachte koop ik hem ook niet.

Ik ga zo idd even checken of er een sticky randje op die protectors zitten, anders mieter ik ze gewoon weg, heb geen zin in een kapotte DS.

NSMB ook uitgespeeld, moet nog wel wat levels in W4 en W7, kan misschien nog wel ff duren haha.
Met die 10 eur o steun je een slechte ontwikkelaar en een uitgever zonder gevoel voor verplichting jegens de community.

Ik zie mensen die 10 euro liever gebruiken voor een game van een devver die zich probeert te bewijzen en daarmee de community met frisse ideeën besprenkeld. ofzow...
/moe
pi_40371819
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:58 schreef witte_fantasie het volgende:

Whehehe, Marvel Nemesis. Ja, dat was een leuke game om te reviewen. Leuk, als in tenenkrommend slechte animaties zien terwijl dingen in vloeren wegzakten. Leuk, als in de mensen die de game ontwikkeld hebben uitlachen. Voor het slapen gaan lees ik iedere dag de handleiding van de game, en dan het 'Credits' stukje; zodat ik weet, dat er altijd minder-getalenteerden op aarde zijn.
pi_40373053
Duidelijk verschil in besteding van geld lijkt me ... Waar je misschien iedere euro goed besteed wilt hebben, heb ik juist zoiets van, hey ff een impulsaankoop doen en een game scoren, er even wat lol aan beleven en dan in de kast douwen en over een jaar nog eens spelen... Maja ieder z'n meug .
pi_40373535
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 00:02 schreef BMH het volgende:
[..]
Met die 10 eur o steun je een slechte ontwikkelaar en een uitgever zonder gevoel voor verplichting jegens de community.
Je moet niet zo bot over komen. Als iemand een kut game leuk vind moet je hem dat gunnen. Hij kan er niets aan doen kut games leuk te vinden. Hij moet gewoon nog leren wat ds games zijn

Dan gaat hij wel huilen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_40376053
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 01:03 schreef witte_fantasie het volgende:
Duidelijk verschil in besteding van geld lijkt me ... Waar je misschien iedere euro goed besteed wilt hebben, heb ik juist zoiets van, hey ff een impulsaankoop doen en een game scoren, er even wat lol aan beleven en dan in de kast douwen en over een jaar nog eens spelen... Maja ieder z'n meug .
Precies kut games kunnen leuk zijn voor even als is alleen maar omdat je kan afgeven hoe slecht ie wel niet is. (maar het moet niet te veel kosten natuurlijk
pi_40376056
quote:
Op maandag 31 juli 2006 23:33 schreef BMH het volgende:

[..]

Dit is het slechtste spel voor de DS.. Gefeliciteerd met je aankoop.
Wat ben jij een zuur en bot zeikwijf zeg.Who died and made you DS-guru? Sjees.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40376090
Owja, gisteren de Movie Player binnengekregen, de SD versie dus. Leuk ding, maar niet veel meer dan 25 euro waard. De software die erbij zit is okay en makkelijk in gebruik. Video omzetten gaat niet echt snel (bijna realtime) dus je moet er wel even je tijd voor nemen. Ik heb gisteren wat (niet al te beste kwaliteit) divx-jes omgezet, leuk om even een sitcom oid te kijken maar ik zou er niet je allerfavo-serie op kijken waarbij je elk detail wil zien.

Maar wat ik zei, dit waren niet al te beste kwaliteit divx-jes, ik zal nog eens proberen een DVD oid om te zetten om te kijken hoe de kwaliteit dan is.

Muziek omzetten gaat wel snel, maar ook daar laat de kwaliteit te wensen over. Ruis, weinig laag, maar in 'noodgevallen' acceptabel. Zeker niet vergelijkbaar met een iPod dus daar is het geen vervanger voor (helaas).

Het ding is wel heel makkelijk in gebruik: muziek en/of video omzetten, kopieeren naar SD kaartje, in je Movie Player schuiven en gaan. Helaas steekt de cartridge een cm of anderhalf uit en past hij dan niet meer in een standaard DS hoesje.

Dus, leuk ding voor het geld om af en toe een serie te kijken in de trein, verwacht geen supermediaplayer dan raak je niet teleurgesteld. Maar gezien de lage prijs zeker z'n geld waard als je naar zoiets op zoek bent.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 08:56:12 #39
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40376532
Hmm.. heb ergens nog wel een freeware programma gezien om bestanden mee om te zetten (DVD naar AVI) Als je denkt er iets aan te hebben ga ik voor je zoeken
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40377212
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 08:56 schreef Maraca het volgende:
Hmm.. heb ergens nog wel een freeware programma gezien om bestanden mee om te zetten (DVD naar AVI) Als je denkt er iets aan te hebben ga ik voor je zoeken
Thanks, maar eigenlijk zit alle software die je nodig hebt erbij. Daarnaast, je moet video omzetten naar gbm en gbd bestanden, niet naar avi. En ik heb ook niet het idee dat de software de beperkende factor is eigenlijk, de CPU van de DS (eigenlijk de GBA, want daar is de Movie Player in eerste instantie voor ontworpen!) is gewoon niet toereikend. Eigenlijk heb je gewoon iets van hardwarematige decodering nodig voor dit werk.

Dit geknutsel heeft me trouwens wel duidelijk gemaakt dat Nintendo in een eventuele opvolger écht niet meer kan achterblijven qua mediaplayer functies hoor. De volgende Gamebot moét gewoon mp3 en video kunnen spelen, klaar.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:17:44 #41
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40378124
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 07:56 schreef Jarno het volgende:

[..]

Wat ben jij een zuur en bot zeikwijf zeg.Who died and made you DS-guru? Sjees.
En dat noemt mij bot .

Ik snap niet dat mensen zich aangevallen voelen als iemand iets negatiefs zegt over een ding. Het is niet alsof ik iemand beledig.
pi_40378151
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:17 schreef BMH het volgende:

[..]

En dat noemt mij bot .
Jij loopt echt continue mensen af te zeiken, winkels af te zeiken en weet ik veel wat. Doe gewoon eens normaal met je 'kijk mij eens hardcore DS-gamert zijn!' act.
pi_40378265
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 09:38 schreef Jarno het volgende:

[..]

Thanks, maar eigenlijk zit alle software die je nodig hebt erbij. Daarnaast, je moet video omzetten naar gbm en gbd bestanden, niet naar avi. En ik heb ook niet het idee dat de software de beperkende factor is eigenlijk, de CPU van de DS (eigenlijk de GBA, want daar is de Movie Player in eerste instantie voor ontworpen!) is gewoon niet toereikend. Eigenlijk heb je gewoon iets van hardwarematige decodering nodig voor dit werk.

Dit geknutsel heeft me trouwens wel duidelijk gemaakt dat Nintendo in een eventuele opvolger écht niet meer kan achterblijven qua mediaplayer functies hoor. De volgende Gamebot moét gewoon mp3 en video kunnen spelen, klaar.
Daarom is de play-yan ding zo duur er zit gewoon een divx chip in om de meuk te versnellen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:24:00 #44
91683 Blackhouse
Only in Kenya...
pi_40378294
Ik wil eigenlijk ook wel een NDS Lite scoren... heeft iemand toevallig de laatste tijd nog een leuke aanbieding (game+NDS voor leuke prijs?) gezien ofzo? BVD
Oscar Mike Golf Whiskey Tango Foxtrot Bravo Bravo Quebec
pi_40378370
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:22 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Daarom is de play-yan ding zo duur er zit gewoon een divx chip in om de meuk te versnellen.
Maarja, meer dan 3 x zo duur vond ik wel fors. Dan koop ik liever een spelletje, dat video kijken is (voor mij dan) maar voor erbij en voldoet zo ook wel. Ik las trouwens nog ergens dat de Play-Yan naar Europa zou komen, dat lijkt me dan wel weer okay. Maar dan moeten ze wel iets doen aan de compatibility, want ik heb nu een 2 GB SD kaartje en daar leest -ie er bijna geen enkele van...
pi_40378398
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:24 schreef Blackhouse het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een NDS Lite scoren... heeft iemand toevallig de laatste tijd nog een leuke aanbieding (game+NDS voor leuke prijs?) gezien ofzo? BVD
De bundles komen rond de kerst heb ik (geloof ik) op GoT gelezen. En anders zou ik gewoon in de Tweakers pricewatch de goedkoopste zoeken.
pi_40378434
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:27 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maarja, meer dan 3 x zo duur vond ik wel fors. Dan koop ik liever een spelletje, dat video kijken is (voor mij dan) maar voor erbij en voldoet zo ook wel. Ik las trouwens nog ergens dat de Play-Yan naar Europa zou komen, dat lijkt me dan wel weer okay. Maar dan moeten ze wel iets doen aan de compatibility, want ik heb nu een 2 GB SD kaartje en daar leest -ie er bijna geen enkele van...
Gelijk heb je hij is wel erg duur. Maar voor alles zijn prijs.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 10:31:03 #48
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40378455
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:18 schreef Jarno het volgende:

[..]

Jij loopt echt continue mensen af te zeiken, winkels af te zeiken en weet ik veel wat. Doe gewoon eens normaal met je 'kijk mij eens hardcore DS-gamert zijn!' act.
Jij hebt geen idee wie ik ben, dus hoe durf jij mij te beoordelen.
pi_40378530
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:30 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Gelijk heb je hij is wel erg duur. Maar voor alles zijn prijs.
Ik vind het gewoon geinig dat het kan (zeker voor dat geld) en wat ik zei, voor een sitcommetje ofzo voldoet het wel hoor. Dit lijkt me trouwens ook wel een leuk ding, maar NOG veel duurder. Kun je haast beter een PSP erbij nemen. (:P)
pi_40378673
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:34 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon geinig dat het kan (zeker voor dat geld) en wat ik zei, voor een sitcommetje ofzo voldoet het wel hoor. Dit lijkt me trouwens ook wel een leuk ding, maar NOG veel duurder. Kun je haast beter een PSP erbij nemen. (:P)
Die is wel heel duur ja. Maar ja dan wordt een PSP wel interesant om films op te kijken.

Ach ik kijk gewoon op mijn iBook of op mijn treo gaat ook prima!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')