abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:49:59 #123
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40396286
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:55 schreef Maraca het volgende:
*** kreeg een foutmelding bij Super Mario DS .. alles weg

Dag sterren
Had ik ook wel eens. Niet gaan spelen en saven, maar DS uitzetten en opnieuw starten. Toen was het er bij mij weer.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 20:49:59 #124
46149 __Saviour__
pi_40396287
quote:
En het is een boutspel ook nog is
Met iedere dag dezelfde stomme opdrachten,hij is nog geen 10 euro waard qua spel
Het spel is wel redelijk geprijsd. Ik vind de opdrachten wel geinig. Je moet toch nog altijd even nadenken bij de opdrachten, het blijft best lang leuk
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40396596
Ik heb tot nu toe nog geen dag gemist sinds ik Brain Training heb. Elke dag gewoon ff wat lettergrepen tellen, rekenen x20 & driehoeksrekenen. De rest ben ik niet zo goed in
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:02:15 #126
46149 __Saviour__
pi_40396614
Ik ken alles nu wel goed, alleen in laag naar hoog suck ik echt zwaar.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:29:18 #127
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_40397479
Hoe werkt die kapottepixelservice eigenlijk? Hoe lang ben ik m'n DS kwijt? Kan ik een vervangexemplaar krijgen? Wil m'n speeltje natuurlijk niet weer meteen uit handen geven.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_40397770
Heb ik vanmiddag een Lite gekocht. Zit er gewoon een blauwe dode pixel in het midden van m'n bovenste scherm. Op m'n oude DS had ik 2 dode pixels op m'n touch screen, maar die vielen amper op.

Morgen maar even ruilen.
----
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 21:45:44 #129
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40397975
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe werkt die kapottepixelservice eigenlijk? Hoe lang ben ik m'n DS kwijt? Kan ik een vervangexemplaar krijgen? Wil m'n speeltje natuurlijk niet weer meteen uit handen geven.
Je gaat gewoon terug naar de winkel waar je hem kocht.. Dan krijg je meteen een nieuwe. Als de winkel je geen nieuwe geeft bevind je je in een dixons.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_40400887
kHeb m eindelijk binnen, een zwarte DSL met New Super Mario.

Alleen nou viel me op dat wanneer in het spel het onderste scherm donker werd (als Mario bijvoorbeeld in een pijp gaat ofzo) dat op dat onderste scherm als je goed kijkt allemaal puntjes te zien zijn door het scherm. Ik heb het niet over pixels maar gewoon een soort punten die allemaal netjes op dezelfde afstand van elkaar liggen over het hele scherm.

Is dat normaal dat je dat kunt zien? En wat is het?
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 23:00:09 #131
46149 __Saviour__
pi_40400923
dat is een of ander raster dat nodig is voor het touchscreen. Dat hoort zo.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40402918
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:00 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is een of ander raster dat nodig is voor het touchscreen. Dat hoort zo.
Phew, ik was alweer pissed dat ik een verkeerde zou hebben gekregen.

Enne, nu ik toch bezig ben, kun je de WIFI settings ook zonder WIFI spel instellen?
pi_40403603
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:36 schreef Maraca het volgende:

[..]

Kijk eens op www.consoleshop.nl Als ik me niet vergis hebben ze daar een DS Lite + Mario kart + Animaniacs voor nog geen 190 euro

note to myself: koop aandelen
Animaniacs is ook een game die je met geen vinger moet aanraken.

Zuiderpark had een paar dagen gelden Lite's voor 130 euro; misschien zijn ze er nog, moet ik morgen even checken.
pi_40408889
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 23:56 schreef alex4allofyou het volgende:

Enne, nu ik toch bezig ben, kun je de WIFI settings ook zonder WIFI spel instellen?
Nee, ik dacht het niet. Ik kon het iig pas instellen toen ik Mario Kart DS erin schoof.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40409051
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 07:35 schreef Jarno het volgende:

[..]

Nee, ik dacht het niet. Ik kon het iig pas instellen toen ik Mario Kart DS erin schoof.
Elke game heeft zelf de software op de card staan dus moet je het per game instellen.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:33:42 #136
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40411321
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 08:10 schreef MeZZiN het volgende:

[..]

Elke game heeft zelf de software op de card staan dus moet je het per game instellen.
Nee hoor.. ik heb het bij 1 game ingesteld en ik kon met de andere spellen gelijk online
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:39:06 #137
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40411456
Jullie hebben allebei gelijk De software staat op de card, maar wordt wel gekoppeld aan je DS.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_40411461
Maar je hebt een WFC game nodig om alles in te kunnen stellen omdat de instellingen op de card opgeslagen worden. Dat je dan bij een nieuwe game eigenlijk niets in hoeft te stellen komt volgens mij omdat de draadloze router het mac-adress van je DS herkent en de WEP code al automatisch vrijgeeft.

Zo gaat het in ieder geval bij mij.
Fok!Wormskampioen '09
Live en PSN: geemfriek
Mario Kart Wii: 0216-0895-3770
pi_40411497
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:33 schreef Maraca het volgende:

[..]

Nee hoor.. ik heb het bij 1 game ingesteld en ik kon met de andere spellen gelijk online
Klopt, je kunt 3 sets met instellingen maken voor 3 verschillende netwerken. Die hoef je inderdaad maar 1 keer in te stellen. Echter, je komt alleen bij deze instellingen via een game waar opties in zitten om deze instellingen te wijzigen (lees: dit kan niet in het standaard opstartmenu o.i.d.) Tenminste, ik heb het verder nergens kunnen vinden
  woensdag 2 augustus 2006 @ 10:51:16 #140
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40411765
De Wifi instellingen worden niet in je games opgeslagen, maar in je DS zelf.

Er zijn 3 netwerk sloten, waarvan alleen de eerste WEP ondersteund.
pi_40411977
Dem, wat is NSMB geniaal zeg. . Kom eigenlijk niet meer aan m'n andere 2 spellen (Tetris en Mario Kart) toe...
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 11:07:52 #142
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40412284
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef Jarno het volgende:
Dem, wat is NSMB geniaal zeg. . Kom eigenlijk niet meer aan m'n andere 2 spellen (Tetris en Mario Kart) toe...
Heb je zin om nu te gaan tetrissen? Zo ja, meld het ff in het tetris topic.
pi_40412899
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:07 schreef BMH het volgende:

[..]

Heb je zin om nu te gaan tetrissen? Zo ja, meld het ff in het tetris topic.
Ik heb pas geleden heel even online gespeeld, maar ik ben daar echt te slecht voor hoor. . Dat, en ik ben niet thuis nu.
pi_40416279

GOTY
pi_40416385
En wat is het en waarom is het ?
pi_40416492
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:18 schreef Jarno het volgende:
En wat is het
Tingle RPG als ik het goed voor heb.
quote:
en waarom is het ?
Omdat Thomper dat zegt denk ik.

Mij lijkt die game echt helemaal niets.
Fok!Wormskampioen '09
  woensdag 2 augustus 2006 @ 14:11:53 #147
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_40418201
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:15 schreef Thomper het volgende:
[afbeelding]
GOTY
Ik wou precies hetzelfde posten. Nu al GOTY! .
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_40418433
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden heel even online gespeeld, maar ik ben daar echt te slecht voor hoor. . Dat, en ik ben niet thuis nu.
Een tip. tetril online spelen leer je door het online te spelen. Niet door het offline te spelen. Dus neem elke uitdaging aan..... Als je thuis bent
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_40418442
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef Jarno het volgende:
Ben ook net bezig met NSMB, wel irritant dat je niet constant kan saven, even gamen is er eigenlijk niet bij met het spel.

Nog een minpuntje: ze hebben de controls van Mario 1 gebruikt voor Mario wat ik jammer vind aangezien ik de controle van Mario World zwaar superieur vind. In Mario World kon je de meest ongelooflijke fratsen uithalen in een level.

Tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat het een top portable game is, maar het kan (nog) niet tippen aan Mario World, Yoshis Island of Mario3 op de consoles (origineel that is). Maar kben nog niet zo ver dus wellicht verander ik nog van mening.
  woensdag 2 augustus 2006 @ 14:20:17 #150
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40418451
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:21 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Tingle RPG als ik het goed voor heb.
[..]

Omdat Thomper dat zegt denk ik.
qft
  woensdag 2 augustus 2006 @ 14:27:29 #151
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_40418690
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Ben ook net bezig met NSMB, wel irritant dat je niet constant kan saven, even gamen is er eigenlijk niet bij met het spel.

Nog een minpuntje: ze hebben de controls van Mario 1 gebruikt voor Mario wat ik jammer vind aangezien ik de controle van Mario World zwaar superieur vind. In Mario World kon je de meest ongelooflijke fratsen uithalen in een level.

Tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat het een top portable game is, maar het kan (nog) niet tippen aan Mario World, Yoshis Island of Mario3 op de consoles (origineel that is). Maar kben nog niet zo ver dus wellicht verander ik nog van mening.
Mario World blijft de beste 2D Mario game, daar gaat New Mario niets aan veranderen.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_40418922
Dat saven is wel irritant, maar aan de andere kant, in 1 sessie heb je meestal wel weer wat muntjes om zo'n paddo te bezoeken (dan mag je ook altijd saven), óf een kasteellevel te halen. Toch?
  Donald Duck held woensdag 2 augustus 2006 @ 16:26:44 #153
46149 __Saviour__
pi_40422597
Als je last hebt van het saven, moet je gewoon snel via de warpcannons naar wereld 8 gaan en bowser verslaan. daarna kun je altijd saven/
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  woensdag 2 augustus 2006 @ 17:12:51 #154
115814 Drumpie
Zie Signature.
pi_40424069
Saviour kan je even op google talk komen het is heel dringend!!!
pi_40424934
heb mario karrtt vett :d mijn friend code: 455342 079618
maar eens homebrew downloaden
jammer
pi_40426885
Net een potje van bijna een uur lang met advance wars

Ging top, eerst was ik aan het verliezen maar naar een paar tactische zetten wist ik toch als winnaar eruit te komen

HEEEEEERLIJK SPEL!!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:09:31 #157
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_40430406
Het zou iedereen kunnen gebeuren (Bash.org quote):
#635274 +(1206)- [X]

<dil-hole> Today I was at a restaurant and was waiting for my food.
<dil-hole> Then I started to play my DS on pictochat see? And I found someone that was playing it too.
<dil-hole> We started to draw pictures and thinking it was some older guy and everything, I was joking around and drew a penis.
<dil-hole> I looked up to see who it was and about 20 feet away, I heard a gasp. I look up and it’s a 10 year old girl with a DS in her hands.
<dil-hole> I immediately closed my DS and hid it. That was freaken scary.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_40433071
HAHAHAHA.. Kijk, dat zijn nu de mooie dingen die je met een DS kan doen. Piemels tekenen
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_40435385
quote:
Op maandag 31 juli 2006 21:32 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Eigenlijk wel ja
Echt veel mensen die de PSP wegdeden omdat het gewoon niet meer boeide.
haha moet je op het internet eens kijken hoeveel hun ds weg doen
en bij mijn lokale gameboer
niet huilen dus he anders krijg je klappen van mij.
ga maar weer rustig ds-en
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  woensdag 2 augustus 2006 @ 23:32:32 #160
130654 TinusMen
<o> In da House <o>
pi_40435840
Ten eerste (Nintendo) DS Rulez gewoon de rest!!

En momenteel speel ik dagelijks het spel New Super Mario Bros om alle secret levels te vinden en al die star coins
Als je dit leest is het bericht afgelopen.......
pi_40436551
Mn DS gebruik ik momenteel iedere dag als wekker
pi_40437051
Vandeweek Phoenix Wright uitgespeeld. Wat een wereldspel is dat zeg. Een van de beste en vooral leukste games die ik de laatste jaren heb gegamed
Nu begint het lange wachten op Justice for All...

Voorlopig de tijd maar doden met NSMB, AW:DS, Tetris, ML:PIT, Kirby, Castlevania en Brain Training
Xbox360 Gamertag / PSN Tag: GokuSFE
pi_40438539
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 23:20 schreef CecilBDemented het volgende:

[..]

haha moet je op het internet eens kijken hoeveel hun ds weg doen
en bij mijn lokale gameboer
niet huilen dus he anders krijg je klappen van mij.
ga maar weer rustig ds-en
Wat?!? Ik zie niet echt veel verschil aan aanbod op internet van DSen tov PSP's. Sterker nog, de PSP's worden sneller aan de wilgen gehangen.

Sinds de DSlite valt het me wel op dat er veel mensen zijn die een PSP willen ruilen voor een DS Lite. Dat was met het oude bakbeest nog niet het geval.

Ik ben deze week naarstig op zoek gegaan naar een zwarte DS Lite en aangezien ze overal uitverkocht waren zocht ik op Marktplaats. Maar kon er niet zo gauw 1 krijgen.
pi_40438623
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 01:19 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Wat?!? Ik zie niet echt veel verschil aan aanbod op internet van DSen tov PSP's. Sterker nog, de PSP's worden sneller aan de wilgen gehangen.

Sinds de DSlite valt het me wel op dat er veel mensen zijn die een PSP willen ruilen voor een DS Lite. Dat was met het oude bakbeest nog niet het geval.

Ik ben deze week naarstig op zoek gegaan naar een zwarte DS Lite en aangezien ze overal uitverkocht waren zocht ik op Marktplaats. Maar kon er niet zo gauw 1 krijgen.
Ik heb me afgelopen week ook rotgezocht naar een zwarte DSL. MM Eindhoven had een enorme berg PSP's liggen, maar geen enkele DSL en dit verhaal gold ook voor alle andere winkels in het centrum van Eindhoven. Na lang zoeken heb ik er nog 1 kunnen scoren bij de Bart Smit in een winkelcentrum van Eindhoven.

Niet normaal meer hoeveel moeite je moet doen om een DSL te vinden.
Fok!Wormskampioen '09
pi_40440872
Dat krijg je als ie populair is het recht van de sterkste
pi_40442488
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 01:24 schreef gamefreek het volgende:

[..]

Ik heb me afgelopen week ook rotgezocht naar een zwarte DSL. MM Eindhoven had een enorme berg PSP's liggen, maar geen enkele DSL en dit verhaal gold ook voor alle andere winkels in het centrum van Eindhoven. Na lang zoeken heb ik er nog 1 kunnen scoren bij de Bart Smit in een winkelcentrum van Eindhoven.

Niet normaal meer hoeveel moeite je moet doen om een DSL te vinden.

Het lijkt mijn verhaal wel, Mediamarkt had alleen witte DSen en geen Mario. Toen ben ik dus op zoek gegaan bij gameshops enzo, maar overal uitverkocht. Alle winkels afgebeld en ja hoor, een filiaal van de Bart Smit had er nog eentje.

Zou het nou komen dat Bart Smit meer inkoopt of dat het daar minder verkoopt?
pi_40442572
Ik zit trouwens te wachten op DSsoftware in de trend van een kookboek, Engelse en Franse taal.
Wanneer komen die 'games' een keer, lijkt me geweldig handig.

Gisteren voor het eerst online gekomen dmv mn router (super makkelijke installatie), Tetris online gespeeld en ik werd HELEMAAL weggespeeld
k Dacht dat ik het spel aardig kon, maar kennelijk ben ik veel verleerd
pi_40443277
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik zit trouwens te wachten op DSsoftware in de trend van een kookboek, Engelse en Franse taal.

Gisteren voor het eerst online gekomen dmv mn router (super makkelijke installatie), Tetris online gespeeld en ik werd HELEMAAL weggespeeld
Ik wil ook dat kook boek hebben lijkt me helemaal geweldig
pi_40444116
quote:

Inderdaad handig, of een agenda ofzoiets
Ja, ik bin Frysk
pi_40445517
quote:
Kookboek is al gereleased in japan, engelse taal is ook allang uit in japan en die zou in oktober of novemer in europa uit moeten komen en franse taal weet ik niet, zodra je engels goed beheerst zul je vast wel de taal van je NDS in het frans kunnen zetten zodat dat taalprogramma je vanuit het engels frans kan leren ofzo
Fok!Wormskampioen '09
  donderdag 3 augustus 2006 @ 13:29:26 #171
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_40448380
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:45 schreef BMH het volgende:

[..]

Je gaat gewoon terug naar de winkel waar je hem kocht.. Dan krijg je meteen een nieuwe. Als de winkel je geen nieuwe geeft bevind je je in een dixons.
Bij de Fame was het wél netjes geregeld. Even de pixel laten zien, bonnetje of zo was niet nodig, en gewoon alleen een andere DS gekregen zonder gezeur met papieren of zo.

En meteen maar Partners in Time erbij gekocht.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_40448465
Ik heb gisteren *lang* zitten Tetrissen. Dem, wat kan zo'n simpel spel toch verslavend zijn. . Heerlijk! Helemaal als je er even helemaal inzit en het opeens een uur later is.
pi_40448728
TvP.
pi_40449689
Net in missie 17 van AW:DS, praktisch gewonnen, moest nog 2 tankjes slopen oid, is de accu leeg

Mag ik vanavond helemaal overnieuw.............

Enige pluspunt is dat het een leuk spel is en een leuke missie
  Donald Duck held donderdag 3 augustus 2006 @ 14:09:24 #175
46149 __Saviour__
pi_40449764
eigen schuld, je wordt vantevoren al gewaarschuwd door het rode lampje
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40449887
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:09 schreef __Saviour__ het volgende:
eigen schuld, je wordt vantevoren al gewaarschuwd door het rode lampje
Klopt, maar ik wou de missie gewoon nog even halen
pi_40450562
Zo nu ook 2 dagen geleden een nintendo Ds Lite aangeschaft

PSP Of Nintendo DS Lite

Heb nu :

Super mario bros.
Brain Training
Pac Pix
Robots
Over the hedge
Animal crossing

Nu nog ff uitzoeken hoe ik via internet tegen andere mensen speel
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  donderdag 3 augustus 2006 @ 14:42:51 #178
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40450856
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:32 schreef McReal het volgende:
Zo nu ook 2 dagen geleden een nintendo Ds Lite aangeschaft

PSP Of Nintendo DS Lite

Heb nu :

Super mario bros.
Brain Training
Pac Pix
Robots
Over the hedge
Animal crossing

Nu nog ff uitzoeken hoe ik via internet tegen andere mensen speel
Wifi instructies staan op www.nintendowifi.com .
pi_40454667
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 21:45 schreef BMH het volgende:

[..]

Umm niks slechts over de Dixons hoor, ik heb er zelf de mijne ingeruild vanwege verschoven touchscreen en D-pad die erg stroef ging, en vanmorgen nog een vriend van me omdat ie er gister een kocht en erachter kwam dat er 1 dode pixel op het bovenscherm zat.

Beide gevallen geen problem en werd zo ingeruild. Dus misschien zijn de mensen waar jij mee te maken hebt gehad niet helemaal lekker bij hun hoofd, maar ik heb er hier in utrecht nog helemaal geen problemen mee gehad.
Murphy's Technical Laws: Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
pi_40455715
Ik krijg wel elke keer als ik em aan zet zo,n warning scherm . Touch screen als je verder wilt gaan .. is er een instelling waar ik dat scherm oversla ?
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  donderdag 3 augustus 2006 @ 17:53:26 #181
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40456936
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 17:07 schreef McReal het volgende:
Ik krijg wel elke keer als ik em aan zet zo,n warning scherm . Touch screen als je verder wilt gaan .. is er een instelling waar ik dat scherm oversla ?
Scherm gaat alleen weg als je de DS flasht (waardoor de garantie ook weggaat)..

Dus: nee..en ja
pi_40457205
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:12 schreef McGilles het volgende:

[..]

Klopt, maar ik wou de missie gewoon nog even halen
Missie halen met stekker erin
Missie verliezen door lege accu
pi_40457400
Wat een belachelijke topic naam...