Had ik ook wel eens. Niet gaan spelen en saven, maar DS uitzetten en opnieuw starten. Toen was het er bij mij weer.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 18:55 schreef Maraca het volgende:
*** kreeg een foutmelding bij Super Mario DS .. alles weg![]()
Dag sterren![]()
Het spel is wel redelijk geprijsd. Ik vind de opdrachten wel geinig. Je moet toch nog altijd even nadenken bij de opdrachten, het blijft best lang leukquote:En het is een boutspel ook nog is
Met iedere dag dezelfde stomme opdrachten,hij is nog geen 10 euro waard qua spel
Je gaat gewoon terug naar de winkel waar je hem kocht.. Dan krijg je meteen een nieuwe. Als de winkel je geen nieuwe geeft bevind je je in een dixons.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hoe werkt die kapottepixelservice eigenlijk? Hoe lang ben ik m'n DS kwijt? Kan ik een vervangexemplaar krijgen? Wil m'n speeltje natuurlijk niet weer meteen uit handen geven.
Phew, ik was alweer pissed dat ik een verkeerde zou hebben gekregen.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:00 schreef __Saviour__ het volgende:
dat is een of ander raster dat nodig is voor het touchscreen. Dat hoort zo.
Animaniacs is ook een game die je met geen vinger moet aanraken.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 12:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kijk eens op www.consoleshop.nlAls ik me niet vergis hebben ze daar een DS Lite + Mario kart + Animaniacs voor nog geen 190 euro
![]()
note to myself: koop aandelen
Nee, ik dacht het niet. Ik kon het iig pas instellen toen ik Mario Kart DS erin schoof.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 23:56 schreef alex4allofyou het volgende:
Enne, nu ik toch bezig ben, kun je de WIFI settings ook zonder WIFI spel instellen?
Elke game heeft zelf de software op de card staan dus moet je het per game instellen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 07:35 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, ik dacht het niet. Ik kon het iig pas instellen toen ik Mario Kart DS erin schoof.
Nee hoor.. ik heb het bij 1 game ingesteld en ik kon met de andere spellen gelijk onlinequote:Op woensdag 2 augustus 2006 08:10 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Elke game heeft zelf de software op de card staan dus moet je het per game instellen.
Klopt, je kunt 3 sets met instellingen maken voor 3 verschillende netwerken. Die hoef je inderdaad maar 1 keer in te stellen. Echter, je komt alleen bij deze instellingen via een game waar opties in zitten om deze instellingen te wijzigen (lees: dit kan niet in het standaard opstartmenu o.i.d.) Tenminste, ik heb het verder nergens kunnen vindenquote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee hoor.. ik heb het bij 1 game ingesteld en ik kon met de andere spellen gelijk online![]()
Heb je zin om nu te gaan tetrissen? Zo ja, meld het ff in het tetris topic.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef Jarno het volgende:
Dem, wat is NSMB geniaal zeg.. Kom eigenlijk niet meer aan m'n andere 2 spellen (Tetris en Mario Kart) toe...
Ik heb pas geleden heel even online gespeeld, maar ik ben daar echt te slecht voor hoor.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:07 schreef BMH het volgende:
[..]
Heb je zin om nu te gaan tetrissen? Zo ja, meld het ff in het tetris topic.
Tingle RPG als ik het goed voor heb.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:18 schreef Jarno het volgende:
En wat is het
Omdat Thomper dat zegt denk ik.quote:en waarom is het?
Ik wou precies hetzelfde posten. Nu al GOTY!quote:
Een tip. tetril online spelen leer je door het online te spelen. Niet door het offline te spelen. Dus neem elke uitdaging aan..... Als je thuis bentquote:Op woensdag 2 augustus 2006 11:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb pas geleden heel even online gespeeld, maar ik ben daar echt te slecht voor hoor.. Dat, en ik ben niet thuis nu.
Ben ook net bezig met NSMB, wel irritant dat je niet constant kan saven, even gamen is er eigenlijk niet bij met het spel.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 10:58 schreef Jarno het volgende:
Dem, wat is NSMB geniaal zeg.. Kom eigenlijk niet meer aan m'n andere 2 spellen (Tetris en Mario Kart) toe...
qftquote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:21 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Tingle RPG als ik het goed voor heb.
[..]
Omdat Thomper dat zegt denk ik.![]()
Mario World blijft de beste 2D Mario game, daar gaat New Mario niets aan veranderen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 14:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ben ook net bezig met NSMB, wel irritant dat je niet constant kan saven, even gamen is er eigenlijk niet bij met het spel.
Nog een minpuntje: ze hebben de controls van Mario 1 gebruikt voor Mario wat ik jammer vind aangezien ik de controle van Mario World zwaar superieur vind. In Mario World kon je de meest ongelooflijke fratsen uithalen in een level.
Tot nu toe kan ik alleen maar zeggen dat het een top portable game is, maar het kan (nog) niet tippen aan Mario World, Yoshis Island of Mario3 op de consoles (origineel that is). Maar kben nog niet zo ver dus wellicht verander ik nog van mening.
haha moet je op het internet eens kijken hoeveel hun ds weg doenquote:Op maandag 31 juli 2006 21:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Eigenlijk wel ja
Echt veel mensen die de PSP wegdeden omdat het gewoon niet meer boeide.
Wat?!? Ik zie niet echt veel verschil aan aanbod op internet van DSen tov PSP's. Sterker nog, de PSP's worden sneller aan de wilgen gehangen.quote:Op woensdag 2 augustus 2006 23:20 schreef CecilBDemented het volgende:
[..]
haha moet je op het internet eens kijken hoeveel hun ds weg doen
en bij mijn lokale gameboer![]()
niet huilen dus he anders krijg je klappen van mij.![]()
ga maar weer rustig ds-en
Ik heb me afgelopen week ook rotgezocht naar een zwarte DSL. MM Eindhoven had een enorme berg PSP's liggen, maar geen enkele DSL en dit verhaal gold ook voor alle andere winkels in het centrum van Eindhoven. Na lang zoeken heb ik er nog 1 kunnen scoren bij de Bart Smit in een winkelcentrum van Eindhoven.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:19 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Wat?!? Ik zie niet echt veel verschil aan aanbod op internet van DSen tov PSP's. Sterker nog, de PSP's worden sneller aan de wilgen gehangen.
Sinds de DSlite valt het me wel op dat er veel mensen zijn die een PSP willen ruilen voor een DS Lite. Dat was met het oude bakbeest nog niet het geval.
Ik ben deze week naarstig op zoek gegaan naar een zwarte DS Lite en aangezien ze overal uitverkocht waren zocht ik op Marktplaats. Maar kon er niet zo gauw 1 krijgen.
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 01:24 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik heb me afgelopen week ook rotgezocht naar een zwarte DSL. MM Eindhoven had een enorme berg PSP's liggen, maar geen enkele DSL en dit verhaal gold ook voor alle andere winkels in het centrum van Eindhoven. Na lang zoeken heb ik er nog 1 kunnen scoren bij de Bart Smit in een winkelcentrum van Eindhoven.
Niet normaal meer hoeveel moeite je moet doen om een DSL te vinden.
Ik wil ook dat kook boek hebben lijkt me helemaal geweldigquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik zit trouwens te wachten op DSsoftware in de trend van een kookboek, Engelse en Franse taal.
Wanneer komen die 'games' een keer, lijkt me geweldig handig.
Gisteren voor het eerst online gekomen dmv mn router (super makkelijke installatie), Tetris online gespeeld en ik werd HELEMAAL weggespeeld![]()
k Dacht dat ik het spel aardig kon, maar kennelijk ben ik veel verleerd![]()
Inderdaad handig, of een agenda ofzoietsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik zit trouwens te wachten op DSsoftware in de trend van een kookboek, Engelse en Franse taal.
Gisteren voor het eerst online gekomen dmv mn router (super makkelijke installatie), Tetris online gespeeld en ik werd HELEMAAL weggespeeld![]()
k Dacht dat ik het spel aardig kon, maar kennelijk ben ik veel verleerd![]()
Kookboek is al gereleased in japan, engelse taal is ook allang uit in japan en die zou in oktober of novemer in europa uit moeten komen en franse taal weet ik niet, zodra je engels goed beheerst zul je vast wel de taal van je NDS in het frans kunnen zetten zodat dat taalprogramma je vanuit het engels frans kan leren ofzoquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:23 schreef alex4allofyou het volgende:
Bij de Fame was het wél netjes geregeld. Even de pixel laten zien, bonnetje of zo was niet nodig, en gewoon alleen een andere DS gekregen zonder gezeur met papieren of zo.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Je gaat gewoon terug naar de winkel waar je hem kocht.. Dan krijg je meteen een nieuwe. Als de winkel je geen nieuwe geeft bevind je je in een dixons.
Klopt, maar ik wou de missie gewoon nog even halenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:09 schreef __Saviour__ het volgende:
eigen schuld, je wordt vantevoren al gewaarschuwd door het rode lampje
Wifi instructies staan op www.nintendowifi.com .quote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:32 schreef McReal het volgende:
Zo nu ook 2 dagen geleden een nintendo Ds Lite aangeschaft
PSP Of Nintendo DS Lite
Heb nu :
Super mario bros.
Brain Training
Pac Pix
Robots
Over the hedge
Animal crossing
Nu nog ff uitzoeken hoe ik via internet tegen andere mensen speel
Umm niks slechts over de Dixons hoor, ik heb er zelf de mijne ingeruild vanwege verschoven touchscreen en D-pad die erg stroef ging, en vanmorgen nog een vriend van me omdat ie er gister een kocht en erachter kwam dat er 1 dode pixel op het bovenscherm zat.quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 21:45 schreef BMH het volgende:
[..]
Je gaat gewoon terug naar de winkel waar je hem kocht.. Dan krijg je meteen een nieuwe. Als de winkel je geen nieuwe geeft bevind je je in een dixons.
Scherm gaat alleen weg als je de DS flasht (waardoor de garantie ook weggaat)..quote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:07 schreef McReal het volgende:
Ik krijg wel elke keer als ik em aan zet zo,n warning scherm . Touch screen als je verder wilt gaan .. is er een instelling waar ik dat scherm oversla ?
Missie halen met stekker erinquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:12 schreef McGilles het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wou de missie gewoon nog even halen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |