abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:03:48 #62
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40380732
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik heb niet echt zin er een heel drama van te maken, het gaat me meer om de houding van die gast, echt niks is goed en iedereen is lui en kut. Maar goed, on-topic maar weer want het gaat niet om hem.

En daarnaast, degene die hem gekocht had heeft er kennelijk toch plezier aan beleefd getuige zijn post. Dus met dat 'fact' zal het ook wel meevallen.
Als je geen zin hebt om er een drama van te maken moest je niet beginnen met het beledigen van personen die je uberhaupt niet eens kent. Als ik materiële dingen afkraak wil dat niet zeggen dat jij persoonlijke beschuldigingen en aanvallen hoeft te uiten tegen mij.

Pas je aan, of ga weg.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:04:42 #63
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40380764
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef BMH het volgende:

[..]

Als je geen zin hebt om er een drama van te maken moest je niet beginnen met het beledigen van personen die je uberhaupt niet eens kent. Als ik materiële dingen afkraak wil dat niet zeggen dat jij persoonlijke beschuldigingen en aanvallen hoeft te uiten tegen mij.

Pas je aan, of ga weg.
Pfff, stop met al dat gezeik ofzo...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_40380783
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:03 schreef BMH het volgende:

Pas je aan, of ga weg.
Make me. . .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40380896
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:31 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Met fact doel ik op de crappy mechanics, implementatie, controle etc. Dit is weldegelijk objectief waar te nemen aangezien we kunnen vergelijken met gemiddelde games.
Volgens mij heb je het dan nog echt over een subjectieve ervaring. Magoed.

Volgend spel op mijn lijstje word denk ik Sonic Rush, goeie reviews en ik heb van oorsprong wel wat met Sonic. Vroeger veel op de Sega's gespeeld en Sonic is altijd wel lekker rennen en springen. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_40380947
Ik vind het gezeik om niks, hij maakt een normale opmerking dat het een kutgame schijnt te zijn, big deal!....
pi_40381010
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:10 schreef McGilles het volgende:
Ik vind het gezeik om niks, hij maakt een normale opmerking dat het een kutgame schijnt te zijn, big deal!....
Grrrr.
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 11:24 schreef Jarno het volgende:

het gaat me meer om de houding van die gast, echt niks is goed en iedereen is lui en kut. Maar goed, on-topic maar weer want het gaat niet om hem.
pi_40381244
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:08 schreef Jarno het volgende:

[..]

Volgens mij heb je het dan nog echt over een subjectieve ervaring. Magoed.
Objectieve waarneming: poppetje loopt vast in muur, bediening geschiedt met twee knoppen (slaan en trappen), animatie verloopt niet vloeiend, objectives zijn lineair (constant hetzelfde), touchscreen functie wordt niet gebruikt etc etc etc. Weldegelijk objectief, een glitch kan nooit de bedoeling zijn van de developer.

Verder discusseren we hier op een DS messageboard waar juist kritieke noten nodig zijn, we zijn niet gemiddelde game gebruikers. Gelukkig niet want de gemiddelde kennis van consumenten is bedroevend.

[ Bericht 14% gewijzigd door alex4allofyou op 01-08-2006 12:28:13 ]
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:36:43 #69
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40381742
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:24 schreef Blackhouse het volgende:
Ik wil eigenlijk ook wel een NDS Lite scoren... heeft iemand toevallig de laatste tijd nog een leuke aanbieding (game+NDS voor leuke prijs?) gezien ofzo? BVD
Kijk eens op www.consoleshop.nl Als ik me niet vergis hebben ze daar een DS Lite + Mario kart + Animaniacs voor nog geen 190 euro

note to myself: koop aandelen
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
pi_40382270
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:19 schreef alex4allofyou het volgende:

Verder discusseren we hier op een DS messageboard waar juist kritieke noten nodig zijn, we zijn niet gemiddelde game gebruikers.
Kom op, het is een handheld ontwikkeld voor een doelgroep van 12 tot 16 jaar. Het is geen Franse wijn ofzo. . Lekker grachtengordel!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 12:55:22 #71
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40382325
Even een vraagje over Super Mario DS..

Hoe de ** unlock je Mario? Heb nu al ruim 20 sterren maar ik kan nog steeds die deur niet in waar Mario in zit
pi_40382465
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 10:50 schreef Cheiron het volgende:

Terechte opmerking trouwens dat het in de volgende versie ingebakken moet zitten. Bedankt voor de korte review trouwens
PDA-functionaliteit zou wat mij betreft ook wel mogen. Gezien het kalendertje dat je bij het opstarten krijgt en de mogelijkheid tot het onthouden van je verjaardag zou dat echt niet zo moeilijk moeten zijn... Dat vond ik ook zo mooi aan dat Gizmodo ding, er zat GPS op, PDA functies, het was een mediaplayer, echt ideaal. Alleen jammer dat er geen games voor waren. .
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:02:54 #73
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_40382604
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:55 schreef Maraca het volgende:
Even een vraagje over Super Mario DS..

Hoe de ** unlock je Mario? Heb nu al ruim 20 sterren maar ik kan nog steeds die deur niet in waar Mario in zit
Je moet een sleutel hebben om die deur te openen, die zit dacht ik in verborgen in het level dat zit achter de kamer met al die kastjes, waar je de minispelletjes kunt spelen.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:10:26 #74
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40382864
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:02 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Je moet een sleutel hebben om die deur te openen, die zit dacht ik in verborgen in het level dat zit achter de kamer met al die kastjes, waar je de minispelletjes kunt spelen.
bedankt
pi_40382985
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 12:53 schreef Jarno het volgende:

[..]

Kom op, het is een handheld ontwikkeld voor een doelgroep van 12 tot 16 jaar. Het is geen Franse wijn ofzo. . Lekker grachtengordel!
Kennelijk behoor jij ook tot de groep die dr niet veel vanaf weet
De DS heeft geen doelgroep van 12-16, Nintendo heeft nog nooit zo'n doelgroep gehad.
Nintendo maakt software voor een doelgroep van alle leeftijden en met de DS doen ze er nog een stapje bovenop, een doelgroep van casuals en hardcore gebruikers. Met name de touchseries zijn bedoelt voor mensen die niet in de doelgroep 12-16 vallen.
pi_40383218
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:14 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Kennelijk behoor jij ook tot de groep die dr niet veel vanaf weet
Ja, die houding bedoel ik dus. Irri. Maar vandaar ook dat het spul voornamelijk verkocht wordt bij Bart Smit en Intertoys natuurlijk. Nouja, boeit verder ook niet, maar je kunt moeilijk ontkennen dat een Gameboy *voornamelijk* voor een jeugdig publiek bedoeld is. Maak het nou niet meer dan het is.
pi_40383486
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ja, die houding bedoel ik dus. Irri. Maar vandaar ook dat het spul voornamelijk verkocht wordt bij Bart Smit en Intertoys natuurlijk. Nouja, boeit verder ook niet, maar je kunt moeilijk ontkennen dat een Gameboy *voornamelijk* voor een jeugdig publiek bedoeld is. Maak het nou niet meer dan het is.
Gameboy ja maar de DS niet
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:32:29 #78
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40383514
Leeftijdsgeblaat... Me ouders van 50+ spelen op de DS, kinderen van 6 ook. Dus begin niet over een doelgroep van 12 - 16 jaar.

[ Bericht 0% gewijzigd door BMH op 01-08-2006 13:37:30 ]
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:36:46 #79
46149 __Saviour__
pi_40383636
DS is voor iedereen
Mijn DS wordt gebruikt door 4- tot 52-jarigen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40383653
Geeft toch ook niet, wie 't leuk vindt speelt er op. Klaar. Maar doe nou niet alsof de DS zo'n mega-exclusief hip Elsevier-lezers apparaat is. . 't Is een spellekesmachien.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:38:20 #81
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40383681
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:37 schreef Jarno het volgende:
Geeft toch ook niet, wie 't leuk vindt speelt er op. Klaar. Maar doe nou niet alsof de DS zo'n mega-exclusief hip Elsevier-lezers apparaat is. . 't Is een spellekesmachien.
En ik gaf bijna toe dat IK zeikerig deed.
pi_40383822
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:38 schreef BMH het volgende:

[..]

En ik gaf bijna toe dat IK zeikerig deed.
Ik durf zo toe te geven dat ik een enorme zeikerd ben hoor. Misschien is dat het verschil.
pi_40383888
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:22 schreef Jarno het volgende:

[..]

Maak jij t nou niet minder dan t is zeg ik op mijn beurt. En je mag mijn houding irri noemen, vanuit mijn perspectief is jouw houding irri. Eerst stel je dat het een doelgroep heeft van 12-16 en om dit te onderbouwen haal je er een glas wijn bij als voorbeeld. Denk je nou echt dat ze zoveel DSen verkopen als de doelgroep zo smal en klein is?

Heb je enig idee hoe de logistieke keten in elkaar zit? Nintendo stuurt niet aan om via bepaalde ketens hardware en software te verkopen, dit geschiedt gewoon puur op segmentatie van producteisen. Een Gameboy, DS, PSP, PS2 etc is een gameconsole, natuurlijk heeft een speelgoedwinkel zoals Bart Smit een DS net zoals ze ook een XBOX hebben waarvan ik durf te wedden dat jij die doelgroep heel anders ziet.
Mocht het zo zijn dat het bij Bart Smit en Intertoys het meest verkoopt, ligt dat dan aan het feit dat dit grote ketens zijn of omdat ze een bepaalde doelgroep hebben?

De Gameboy brand is niet bedoeld voor een jeugdig publiek, t is onstaan voor een doelgroep die portable wil gamen. Gewoon heel simpel eigenlijk, zeker voor de Gameboy betrof dit een gigantische doelgroep omdat ze bijna een monopolistische positie hadden en iedereen die game'de genoodzaakt was om een Gameboy te halen wanneer ze portable wilden gamen.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:47:33 #84
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40383931
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:46 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Maak jij t nou niet minder dan t is zeg ik op mijn beurt. En je mag mijn houding irri noemen, vanuit mijn perspectief is jouw houding irri. Eerst stel je dat het een doelgroep heeft van 12-16 en om dit te onderbouwen haal je er een glas wijn bij als voorbeeld. Denk je nou echt dat ze zoveel DSen verkopen als de doelgroep zo smal en klein is?

Heb je enig idee hoe de logistieke keten in elkaar zit? Nintendo stuurt niet aan om via bepaalde ketens hardware en software te verkopen, dit geschiedt gewoon puur op segmentatie van producteisen. Een Gameboy, DS, PSP, PS2 etc is een gameconsole, natuurlijk heeft een speelgoedwinkel zoals Bart Smit een DS net zoals ze ook een XBOX hebben waarvan ik durf te wedden dat jij die doelgroep heel anders ziet.
Mocht het zo zijn dat het bij Bart Smit en Intertoys het meest verkoopt, ligt dat dan aan het feit dat dit grote ketens zijn of omdat ze een bepaalde doelgroep hebben?

De Gameboy brand is niet bedoeld voor een jeugdig publiek, t is onstaan voor een doelgroep die portable wil gamen. Gewoon heel simpel eigenlijk, zeker voor de Gameboy betrof dit een gigantische doelgroep omdat ze bijna een monopolistische positie hadden en iedereen die game'de genoodzaakt was om een Gameboy te halen wanneer ze portable wilden gamen.
Precies! Ik wil alleen nog even toevoegen dat je wijn ook bij de Aldi kunt kopen.
pi_40383953
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:37 schreef Jarno het volgende:
Ik lees toevallig Elsevier

Volgens mij is de DS Lite weldegelijk een hip apparaat gezien de makeover die ze gemaakt hebben. Hoe zie je de andere 'spellekesmachienes' dan?
pi_40384061
Ik vind de vraag of een DS al dan niet hip is eigenlijk totaal onbelangrijk, het gaat me meer om die hele scene eromheen. Het lijkt er zo ondertussen op dat je niet serieus genomen wordt als geen japanse games speelt die je zelf geimporteerd hebt, dat spelletjes van 10 euro écht niet meer kunnen en je voor gek versleten wordt (ook al heb je er zelf lol aan beleeft), etc. Dáár ging het me om, om die houding.

Wat je verder in je DS propt moet ieder lekker voor zich weten, maar laat een ander ajb in z'n waarde.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 13:55:04 #87
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40384174
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef Jarno het volgende:
Ik vind de vraag of een DS al dan niet hip is eigenlijk totaal onbelangrijk, het gaat me meer om die hele scene eromheen. Het lijkt er zo ondertussen op dat je niet serieus genomen wordt als geen japanse games speelt die je zelf geimporteerd hebt, dat spelletjes van 10 euro écht niet meer kunnen en je voor gek versleten wordt (ook al heb je er zelf lol aan beleeft), etc. Dáár ging het me om, om die houding.

Wat je verder in je DS propt moet ieder lekker voor zich weten, maar laat een ander ajb in z'n waarde.
Het ging niet om de prijs van het spel.. Het ging om het spel zelf. En kap nu eens met je nutteloze gejank
pi_40384267
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:51 schreef Jarno het volgende:
Ik vind de vraag of een DS al dan niet hip is eigenlijk totaal onbelangrijk, het gaat me meer om die hele scene eromheen.
Ik begon niet over hip, maar toen jij stelde dat het geen hip apparaat was had ik het idee dat je je bril niet ophad.
quote:
Het lijkt er zo ondertussen op dat je niet serieus genomen wordt als geen japanse games speelt die je zelf geimporteerd hebt,

Dat is jouw zienswijze, misschien heb jij dat gevoel maar ik kan me niet herinneren dat iemand hier iemand uitsnauwde omdat ie alles niet meteen uit Japan haalde.
quote:
dat spelletjes van 10 euro écht niet meer kunnen en je voor gek versleten wordt (ook al heb je er zelf lol aan beleeft), etc.

Het ging me niet om het feit dat ie 10e was, maar dat er mensen zijn die kutgames in leven houden door ze te kopen. Slechte inspiratieloze gerushde games moeten afgestraft worden en dat kan maar op 1 manier; ze niet kopen.
quote:
Dat doen we juist doordat we zorgen dat hij geen rotzooi koopt. Scheelt m centen en daardoor stijgt zn waarde
pi_40384396
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:55 schreef BMH het volgende:

[..]

Het ging niet om de prijs van het spel.. Het ging om het spel zelf. En kap nu eens met je nutteloze gejank
Als je geen trek hebt in de discussie moet je stoppen met reageren vriend. Het gaat hier nog steeds over de DS.
pi_40384432
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:57 schreef alex4allofyou het volgende:

Slechte inspiratieloze gerushde games moeten afgestraft worden en dat kan maar op 1 manier; ze niet kopen.
Kennelijk heeft degene die erover begon er toch al aardig wat plezier aan beleefd. Dus waar je het lef vandaan haalt om voor een ander te bepalen wat goed en slecht is...?
pi_40384606
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

Kennelijk heeft degene die erover begon er toch al aardig wat plezier aan beleefd. Dus waar je het lef vandaan haalt om voor een ander te bepalen wat goed en slecht is...?
Kun je nagaan wat voor een plezier ie had beleefd aan een gemiddelde game, nee wacht, een topgame.
pi_40384746
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:01 schreef Jarno het volgende:

[..]

De mate van kwaliteit van een game kun je grotendeels vaststellen op basis van objectieve kenmerken. Als mannetjes door levels heen zakken, games crashen etc. etc. kun je absoluut stellen dat je te maken hebt met een slecht game.

Trouwens, ik wil nog 1 keer melden dat Trauma Center FUCKING MOELIJK is. En dat is vast subjectief
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_40384836
Trauma Center lijkt me echt zo'n bizar leuk spel wat je jaren kunt spelen. Is het in het begin ook zo moeilijk of zit er wel iets van een learning curve in?
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 14:21:23 #95
46149 __Saviour__
pi_40384952
Het begin is makkelijk. Dan wordt je stap voor stap begeleid. Maar later is het gewoon van: ga je gang, je weet hoe het moet.

[ Bericht 0% gewijzigd door __Saviour__ op 01-08-2006 16:36:07 ]
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40385072
Het IS ook vreselijk leuk om te spelen. Alleen zit ik voornamelijk met het doodgaan van de mannetjes door de te lage bloeddruk in mn maag. Ik ben bij een missie waarin je allemaal gezwellen weg moet halen. Dat lukt, maar dan verschijnen er meteen 5 nieuwe. Dan moet je de "healing touch" doen waardoor de tijd langzamer gaat, ook dat lukt; maar ik krijg echt die dingen niet onder controle binnen die tijd! Dan barsten ze echt 3 stuks tegelijk.

En aangezien je dan al 5 minuten bezig bent heb je ook niet de zin om het 10 keer achter elkaar te proberen. Frustratie alom dus
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_40385108
Trauma Center is echt een heel interessante vernieuwende game, lekker snijden in patienten.
Goed hoe Nintendo met dat spel kinderen van 12-16 alvast voorbereidt op de echte harde wereld
pi_40385252
Trauma Center op de wishlist dus. .
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 15:07:00 #99
64218 philipnorth
zeg maar Danny
pi_40386389
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 14:11 schreef MeZZiN het volgende:
zucht
*eensch is
pi_40386619
Ik heb toevallig trauma center besteld bij lik sang. Was nu maar 32 euro zoveel, dus gelijk besteld
pi_40388419
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 15:17 schreef About2Break het volgende:
Ik heb toevallig trauma center besteld bij lik sang. Was nu maar 32 euro zoveel, dus gelijk besteld
Ik twijfel nog een beetje misschien maar ff proberen in de winkel begint steeds leuker te klinken net zoals Phoenix Wright.
pi_40388830
Hm ff kijken hoe dat spel gaat dan, ben nu ook wel benieuwd!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 16:42:24 #103
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_40389304
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 13:36 schreef __Saviour__ het volgende:
DS is voor iedereen
Mijn DS wordt gebruikt door 4- tot 52-jarigen
Klopt
Die van mij 6 tot 67
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 17:53:32 #104
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_40391387
Hoewel ik alle nintendo's heb gehad (behalve een GBC en GBA) was mijn aankoop van een DS toch nogal impulsief. Ik heb wel een zwarte. Met Tetris DS. Brain Training was nergens te krijgen, en ik was ook niet de enige die er naar op zoek was. Maar goed, die komt over een paar weken wel.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_40391485
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Brain Training was nergens te krijgen, en ik was ook niet de enige die er naar op zoek was. Maar goed, die komt over een paar weken wel.
Op de sites enzo is ook overal een levertijd van 2-3 weken. Is er nou zo abnormaal veel vraag naar, of hebben ze gewoon niet genoeg spellen geproduceerd.
Ik weet wel dat heel veel mensen naar dit spel op zoek zijn, je kunt 'm ook bij de MediaMarkt spelen, maar als ie dan verder uitverkocht is heeft dat ook geen nut natuurlijk .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:00:40 #106
46149 __Saviour__
pi_40391580
Brain Training is gewoon een kleine hype aan het worden, Nintendo maakt er ook goed reclame voor. En het spel is bij veel nieuwsprogramma's te zien geweest.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:04:24 #107
11923 I.R.Baboon
pi_40391677
Maar hij heeft wel een dode pixel. Dat wordt dus omruilen. .
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:08:32 #108
11923 I.R.Baboon
pi_40391775
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 17:57 schreef Mikani het volgende:

[..]

Op de sites enzo is ook overal een levertijd van 2-3 weken. Is er nou zo abnormaal veel vraag naar, of hebben ze gewoon niet genoeg spellen geproduceerd.
Ik weet wel dat heel veel mensen naar dit spel op zoek zijn, je kunt 'm ook bij de MediaMarkt spelen, maar als ie dan verder uitverkocht is heeft dat ook geen nut natuurlijk .
Volgens mij verkoopt ie gewoon heel goed. Er is een goede hype gecreëerd, je kan hem overal proberen, vertaald in het Nederlands et cetera, dus dat wil wel werken.
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:09:19 #109
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40391796
Ik meende dat de nieuwe lading Brain Training op 8 augustus zou komen..

Weet niet meer hoe ik aan die datum kwam
  Donald Duck held dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:11:52 #110
46149 __Saviour__
pi_40391851
de reclame's zijn alleen wel verwarrend. 2 verschillende games worden exact dezelfde manier gebracht (brain training en big brain academy).
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
pi_40391970
Ik zag vanmiddag bij de FRS gewoon nog brain training en BBA liggen

Trouwens, net even mijn Viewtiful Joe ( ) omgeruild voor advance wars: dual strike, heerlijk spel en zit nu in level 7, gaat allemaal vlot en is leuk bedacht!! Ik ben tevreden!
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:55:47 #112
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40392870
*** kreeg een foutmelding bij Super Mario DS .. alles weg

Dag sterren
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:57:08 #113
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_40392898
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:55 schreef Maraca het volgende:

Dag sterren
Hhahahahaha
pi_40393014
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:55 schreef Maraca het volgende:

Dag sterren
Een foutmelding , hoe kan dat dan weer?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:03:14 #115
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40393050
Geen idee.. ik stopte het (originele) spel in de DS en ik kreeg opeens een melding dat de data corrupt was en dat 'sommige' data verloren zou zijn.. mijn hele save file dus
pi_40393071
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:03 schreef Maraca het volgende:
Geen idee.. ik stopte het (originele) spel in de DS en ik kreeg opeens een melding dat de data corrupt was en dat 'sommige' data verloren zou zijn.. mijn hele save file dus
Jemig, dat is dan ook mooi k*t. Misschien stofje ofzo op je game?
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:05:13 #117
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_40393105
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:57 schreef BMH het volgende:

[..]

Hhahahahaha

Deze post zegt wel weer genoeg...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 19:08:05 #118
100126 Maraca
#cijferfetisjist
pi_40393186
Nee, BMH dacht dat ik een flashcard had gebruikt
pi_40393239
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 18:00 schreef __Saviour__ het volgende:
Brain Training is gewoon een kleine hype aan het worden, Nintendo maakt er ook goed reclame voor. En het spel is bij veel nieuwsprogramma's te zien geweest.
En het is een boutspel ook nog is
Met iedere dag dezelfde stomme opdrachten,hij is nog geen 10 euro waard qua spel
pi_40393335
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:09 schreef SPK het volgende:

[..]

En het is een boutspel ook nog is
Met iedere dag dezelfde stomme opdrachten,hij is nog geen 10 euro waard qua spel
Bij cdwow kost het spel dan ook 23,99 euro, wel een nette prijs dacht ik zelf.
pi_40393361
Psst, ik heb braintraining nog wel te koop.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
pi_40393385
quote:
Op dinsdag 1 augustus 2006 19:12 schreef Mikani het volgende:

[..]

Bij cdwow issie dan ook 23,99 euro, wel een nette prijs dacht ik zelf.
Hij is niet meer waard ook,het gedeelte van het daadwerkelijke braintrainen kan je 1 keer per dag doen
En dan zie je b.v 2 lijstjes met woorden, die je moet onthouden en dan in moet tikken.
Of simpele rekensommetjes,en de volgende dag zie je weer dezelfde dingen, in een andere volgorde
Het gaat na 2 keer al onwijs vervelen.
Het idee is leuk maar veels te simpel uitgewerkt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')