Ja die hebben nu wel bandwidth overquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:25 schreef BMH het volgende:
Gebruik gewoon de pictureserver van UTwente
Ik snap em nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:10 schreef knater het volgende:
[..]
Ja die hebben nu wel bandwidth over![]()
Denk dat iedereen met vakantie is en dus word er op dit moment bijna niet meer uitgewisseld daar (denk ik).quote:
toen ik 5 dagen achter elkaar 20 was vond ik het niet zo heel leuk meer... dat en het feit dat NSB binnenkwam.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:00 schreef Maraca het volgende:
Schaam je number50![]()
Mijn Brain Training is binnenEngelse Nederlandse versie met sudoku
![]()
Now your playing with power,quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:03 schreef alex4allofyou het volgende:
Ik heb nu dus Tetris, Brain Training en Mario.
Gekke is dat ik vooraf dacht constant achter Mario te zitten, het tegendeel is waar.
Tetris wordt het meest gebruikt (6 uur playsessie achter de rug tegen twee kameraden).
Brain Training doe ik elke dag, Mario is een beetje het ondergeschoven kindje.
Ik heb in jaren niet meer zoveel fun gehaald uit 1 console, ik vind alle games die ik heb fun en verslavend!
Je kunt ook voor 10 man koken als je alleen bent.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Je kunt pictochatten in je eentje! Keigaaf!
Double power!quote:
Engelstalig? want die game lijkt me wel wat voor mijn mams die kan wel wat kooklessen gebruikenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cooking Mama besteld bij VGP, 30 CAD maar
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt ook voor 10 man koken als je alleen bent.
Ja heb ik ook aan gedacht maar werd beetje lastig allemaal. Bovendien mocht er iets met de DS zijn moet ik weer naar een media markt toe die hier dus niet in de buurt zit. Wel vreemd dat ze totaal geen leuk spel hadden, geen advance wars, geen caslte vania, geen nsmb, geen sonic rush.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
bij media markt de ds halen en bij een andere winkel een spel!
of je zohcht een ds+game aanbieding ofzo?
This post is useless without photo's!quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:07 schreef Xrenity het volgende:
Vanochtend een stukje in de Telegraaf over hoeveel Brain Training wel niet verkocht wordt
Op pagina 3 al ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |