Engelstalig? want die game lijkt me wel wat voor mijn mams die kan wel wat kooklessen gebruikenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cooking Mama besteld bij VGP, 30 CAD maar
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:27 schreef BMH het volgende:
[..]
Je kunt ook voor 10 man koken als je alleen bent.
Ja heb ik ook aan gedacht maar werd beetje lastig allemaal. Bovendien mocht er iets met de DS zijn moet ik weer naar een media markt toe die hier dus niet in de buurt zit. Wel vreemd dat ze totaal geen leuk spel hadden, geen advance wars, geen caslte vania, geen nsmb, geen sonic rush.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:56 schreef __Saviour__ het volgende:
bij media markt de ds halen en bij een andere winkel een spel!
of je zohcht een ds+game aanbieding ofzo?
This post is useless without photo's!quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:07 schreef Xrenity het volgende:
Vanochtend een stukje in de Telegraaf over hoeveel Brain Training wel niet verkocht wordt
Op pagina 3 al ofzo
Lees jij de telegraaf?quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:07 schreef Xrenity het volgende:
Vanochtend een stukje in de Telegraaf over hoeveel Brain Training wel niet verkocht wordt
Op pagina 3 al ofzo
Daar hebben m'n ouders een abbonement op, dus op zondagochtend wil ik hem nog wel eens lezenquote:
.....................................quote:
Hier is het ook Tetris, Tetris en nog eens Tetris.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:03 schreef alex4allofyou het volgende:
Tetris wordt het meest gebruikt (6 uur playsessie achter de rug tegen twee kameraden).
Toys R us neemt ze volgens mij zonder zeuren terugquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef mindflick het volgende:
Heb vorige week een DS lite gekocht bij Toys R us. Maar ik heb dus een dode pixel, kan ik hiermee gewoon terug naar de winkel en een andere DS Lite eisen? Iemand ervaring hiermee?
yup./.hierzo..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:23 schreef mindflick het volgende:
Heb vorige week een DS lite gekocht bij Toys R us. Maar ik heb dus een dode pixel, kan ik hiermee gewoon terug naar de winkel en een andere DS Lite eisen? Iemand ervaring hiermee?
Heb je hem besteld of??? Want hij is namelijk een beetje uitverkocht had ik begrepenquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:11 schreef polo306 het volgende:
[..]
yup./.hierzo..
kocht vrijdag een ds lite met de duidelijke vraag of ze ook dode pixel fouten terug namen.
we hebben samen gekeken en we vonden dus eerst niets..maar in het donker kwam ie mooi tevoorschijn.was erg fel licht in de winkel.
had ze gebeld en mocht hem meteen omruilen.topservice van dixons.
morgen mn brain age halen![]()
![]()
Gewoon veel shops langsgaan, soms zie je hem gewoon nog liggen hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 23:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je hem besteld of??? Want hij is namelijk een beetje uitverkocht had ik begrepen![]()
ja zo ongeveer wel.was in ons dorp overal uitverkocht.quote:Op zondag 6 augustus 2006 23:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb je hem besteld of??? Want hij is namelijk een beetje uitverkocht had ik begrepen![]()
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 augustus 2006 18:52 schreef Bizznitch het volgende:
Zaterdag een Nintendo DS lite gekocht.
nee.quote:Op maandag 7 augustus 2006 19:07 schreef alex4allofyou het volgende:
Kan iemand me misschien vertellen wanneer er games komen waarbij je online ook nog kan communiceren met anderen behalve Metroid?
En is het mogelijk om te Pictochatten via WIFI? (zoniet: gevalletje doodzonde)
Doodzonde dusquote:
Metroid prime huntersquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:45 schreef Otto215 het volgende:
Wat zijn een beetje hotgames dan?
Weet iemand nog een goed schietspel?
Ik heb mario kart alen nog wat andere..
Nanostrayquote:Op maandag 7 augustus 2006 20:45 schreef Otto215 het volgende:
Wat zijn een beetje hotgames dan?
Weet iemand nog een goed schietspel?
Ik heb mario kart alen nog wat andere..
De DS heeft geen regiocode dus importeren die hapquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:52 schreef Semargofni het volgende:
Vandaag ff Ds'je gereserveerd, maar de witte gedaan hoewel ik daar nog over twijfel. Kan niet wachten totdat ik dat ding eindelijk heb!. Wat ik me afvroeg was hoe zit het met het scherm, je ziet wel eens bij telefoons/mp3 spelers dat er van die troep achter het scherm komt. Is dat met de ds ook zo of kan je die zonder gevaar in je broekzak steken?
Nanostray komt dus alleen uit in japan en de states, die kan je dus gewoon zonder problemen op je europese ds spelen?
Bij mij past het gewoon hoor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
De DS heeft geen regiocode dus importeren die hapDaarnaast.. de DS in je broekzak? Ik weet niet wat voor broeken jij draagt, maar het lijkt me knap vervelend zitten
![]()
Mijn mening, Tetris 1player is goed, Tetris multiplayer is goddelijk. Serieus, wat een replayvalue en wat een fun.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:01 schreef Jarno het volgende:
Tetris is nog steeds okay, en met NSMB ben ik nu eindelijk in de laatste wereld aanbeland. Heb geloof ik nog nooit zoveel op m'n GBA gespeeld als op m'n DS Lite. Erg leuk.
Ik zie en hoor alleen weinig over Sonic Rush in NL, terwijl -ie op IGN toch een 9 krijgt. Ik zie 'm ook nergens liggen in de winkels, is er hier iemand die 'm heeft gespeeld?
Sonic Rush is tof. Ik heb hem ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:01 schreef Jarno het volgende:
Tetris is nog steeds okay, en met NSMB ben ik nu eindelijk in de laatste wereld aanbeland. Heb geloof ik nog nooit zoveel op m'n GBA gespeeld als op m'n DS Lite. Erg leuk.
Ik zie en hoor alleen weinig over Sonic Rush in NL, terwijl -ie op IGN toch een 9 krijgt. Ik zie 'm ook nergens liggen in de winkels, is er hier iemand die 'm heeft gespeeld?
Hmmm, ook maar op het lijstje dan, voor als NSBM uitgespeeld is. Platformers zijn toch wel m'n favoriet geloof ik.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Sonic Rush is tof. Ik heb hem ookHelemaal uitgespeeld
![]()
Nanostray gewoon te koop bij bartsmit voor 20Equote:Op dinsdag 8 augustus 2006 00:52 schreef Semargofni het volgende:
Vandaag ff Ds'je gereserveerd, maar de witte gedaan hoewel ik daar nog over twijfel. Kan niet wachten totdat ik dat ding eindelijk heb!. Wat ik me afvroeg was hoe zit het met het scherm, je ziet wel eens bij telefoons/mp3 spelers dat er van die troep achter het scherm komt. Is dat met de ds ook zo of kan je die zonder gevaar in je broekzak steken?
Nanostray komt dus alleen uit in japan en de states, die kan je dus gewoon zonder problemen op je europese ds spelen?
Sonic rush is erg tofquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 08:01 schreef Jarno het volgende:
Fuck AD, Telegraaf is veel fijner om te lezen. Voor diepgaande analyses heb ik het net.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:57 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Daar hebben m'n ouders een abbonement op, dus op zondagochtend wil ik hem nog wel eens lezen
Het ADTabloid formaat ftw.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:10 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Fuck AD, Telegraaf is veel fijner om te lezen. Voor diepgaande analyses heb ik het net.
Maar door zulke juicy artikelen komen vaak wel discussies op gang waardoor wetsvoorstellen tot leven komen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:12 schreef nlboy het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.Alhoewel De Telegraaf soms wel bagger nieuws heeft (zoals oud vrouwtje kan hondje niet betalen, etc.)
New Super Mario Brosquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 11:17 schreef iwantpie het volgende:
-lama-
Die browser word 45 euroquote:Nintendo DS Browser PAL Termin
08.08.06 - Der Nintendo DS Browser kommt laut Nintendo am 06.10.06 in Europa auf den Markt. Preis: ca. Euro 45 (USD 57 / Yen 6.581)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |