Eigenlijk is het ook een verkapte PSP zuigt tt want DS is gewoon numero unoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:58 schreef __Saviour__ het volgende:
PSP zuigt! zou een toffe tt zijn.
Wanneer komt je nieuwe camera binnen?quote:Op woensdag 26 juli 2006 07:47 schreef MeZZiN het volgende:
Mijn Case is binnen!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
En gelijk mijn nieuwe dotpixel in elkaar gezet
[afbeelding]
Zucht had vanochtend ff snel een foto gemaakt onder bagger licht enzo met mijn Treoquote:Op woensdag 26 juli 2006 07:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Wanneer komt je nieuwe camera binnen?
Er zit een GBA chip in en een DS chip dus veeeeeel beter grapics dan de GBAquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:37 schreef Jarno het volgende:
Heeft een DS nou ook 'betere' graphics dan een GBA of is 't dezelfde hardware?
Ja, er is een slot aanwezig voor GBA gamesquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:43 schreef Jarno het volgende:
En kunnen GBA games in de DS gespeeld worden?
Dit is geen Q&A forum. Zoek eerst zelf informatie. In de op staan genoeg links om informatie te krijgenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:00 schreef Jarno het volgende:
En hoe zit het met het spelaanbod? Is het voornamelijk RPG's en kiddygames of is er ook goede keuze in platform en racing bijvoorbeeld? Settlers is een strategy game denk ik nav de PC versie? Dat zou wel enorm tof zijn.
Nee, stel je voor dat mensen vragen gaan stellen op een forum. Ik heb net al op IGN gekeken en het aanbod lijkt divers maar zoals jij ongetwijfeld óók wel weet zegt een divers aanbod niet zoveel: als 9 van de 10 platformers crap zijn vind ik er nog niet veel aan dus. En ik ga echt niet heel IGN doorlezen.quote:
- Mario Kart DSquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:12 schreef dialMforMonkey het volgende:
Zit er echt aan te denken om een DS te kopen, enige waar ik over twijfel is dat ik mijn psp na 2 maanden al had verkocht omdat ik hem saai vond.
Daarentegen heb ik echt jaren op mijn advance gespeeld.
Welke games zullen jullie mij aanraden voor de DS?
Volgens IGN:quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:23 schreef dialMforMonkey het volgende:
ahh,new super mario bros lijkt wel cool.
Kan hij zich meten aan super mario world?
Dat zegt toch wel wat. Hij krijgt ook een 9.5 en dat is niet gering. Als ik zo'n DS ga halen, neem ik er dus zeker dit spel bij.quote:Before New Super Mario Bros. entered my life, Yoshi's Island was, to me, the greatest platformer ever created. That title may now have to go to New Super Mario Bros.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat mensen vragen gaan stellen op een forum. Ik heb net al op IGN gekeken en het aanbod lijkt divers maar zoals jij ongetwijfeld óók wel weet zegt een divers aanbod niet zoveel: als 9 van de 10 platformers crap zijn vind ik er nog niet veel aan dus. En ik ga echt niet heel IGN doorlezen.
En ga elders de wannebe mod uithangen, of ga lekker op GoT zitten zeiken. Wees blij dat er geluld wordt over de DS.
nee, dat niet. NSMB is minder complex dan Super Mario World.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:23 schreef dialMforMonkey het volgende:
ahh,new super mario bros lijkt wel cool.
Kan hij zich meten aan super mario world?
Laat dat een modje bepalen dan en nok met dat off-topic gezwets. Dit topic is niet van 'jullie' hoor. Ik vraag hier wat ik wil, wil je geen antwoorden geven prima maar zo bizar lijken me mijn vragen niet. Sjees. Zeikwijven.quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:37 schreef Marble het volgende:
[..]. a) heeft BMH gelijk, je vragen zijn behoorlijk irritant
*insert doodverwensingquote:
RPG's op de DS zijn nog gering in aantal. Kiddygames zijn er al wel genoeg, maar er zijn ook meer dan genoeg games die jij ook kunt spelenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:00 schreef Jarno het volgende:
En hoe zit het met het spelaanbod? Is het voornamelijk RPG's en kiddygames of is er ook goede keuze in platform en racing bijvoorbeeld? Settlers is een strategy game denk ik nav de PC versie? Dat zou wel enorm tof zijn.
Een eurootje of 60-70 moet lukken aangezien ze nieuw nog steeds 95 kosten.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:48 schreef Jarno het volgende:
Okay, tof. En wat doet een GBA Micro tegenwoordig op Marktplaats of Ebay? Misschien dat ik dan wel een DS haal. Heb ik gelijk weer wat meer spelkeuze.
Ja, alleen steken ze wel een cm uit als je GBA games in de DS lite speeltquote:Op woensdag 26 juli 2006 10:43 schreef Jarno het volgende:
En kunnen GBA games in de DS gespeeld worden?
Ja, vergelijkbaar met de N64, alleen dan minder donker en veel kleurrijker over het algemeen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 10:37 schreef Jarno het volgende:
Heeft een DS nou ook 'betere' graphics dan een GBA of is 't dezelfde hardware?
Staat er gewoon bij?quote:Op woensdag 26 juli 2006 11:25 schreef Sannelie het volgende:
Waar is eigenlijk zo'n vipcode voor die bij de spellen zitten?
Kijk gewoon ff naar welke games er nu al uit zijn. Er is vast wel meer dan Mario dat je wil spelen. Daarnaast komen er nog genoeg andere games uit in de loop van het jaar.quote:Op woensdag 26 juli 2006 12:23 schreef dialMforMonkey het volgende:
Hmm, ben wel in dubio nu. Als ik er veel op ga spelen is 200 euro (DS + mario) een mooi bedrag, maar als ik hem na 2 maanden voor de helft minder alweer te koop moet gaan zetten.........
Het spelaanbod is op het moment goed te noemen als je kijkt naar kwaliteitsgames. Maar het mooie aan de DS is eigenlijk dat ie nu echt warm begint te lopen. Het platform is nu al de Gamecube grens overschreden van 20 miljoen verkochte units en dat zullen er steeds meer worden. Dit resulteert in (met name) kwaliteits spellen van Japanse makelij van oa Capcom, Konami, SquareEnix, Namco etcquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:00 schreef Jarno het volgende:
1e kwartaal 2007quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:16 schreef Sannelie het volgende:
ZeldaIemand enig idee wanneer ongeveer?
Het idee was eind van het jaar, dacht ik.quote:Op woensdag 26 juli 2006 13:16 schreef Sannelie het volgende:
ZeldaIemand enig idee wanneer ongeveer?
Zeker doenquote:Op woensdag 26 juli 2006 14:11 schreef Semargofni het volgende:
Hier nog iemand die twijfeld of ik er een ga halen...
Denk het eigenlijk wel, vroegah heb ik mijn gewone gameboy kapot gespeeld. DS lijkt me ook wel tof en ziet er wel geil uit.
(TVP)
Op de DS kan je alleen geen Gameboy/Color games spelen Alleen GBA en DS games.quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:11 schreef Semargofni het volgende:
Hier nog iemand die twijfeld of ik er een ga halen...
Denk het eigenlijk wel, vroegah heb ik mijn gewone gameboy kapot gespeeld. DS lijkt me ook wel tof en ziet er wel geil uit.
(TVP)
Doe toch eens een keer normaal johquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:50 schreef BMH het volgende:
TT is matig.
Moogle's moet je opspuiten, niet aanbidden!
Je moet dan wel ff zoeken maar er zijn er genoeg en anders koop je hem via het internet. (bartsmit/intertoys hebben hem gewoon nog)quote:Op woensdag 26 juli 2006 14:30 schreef nlboy het volgende:
[..]
Als ie dan ergens te koop is.Misschien kan ik 'm wel lenen van een vriend.
quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:05 schreef Semargofni het volgende:
Even nog een vraagje, heb al wat research gedaan en zijn idd aardig wat leuke games. Maar zijn er nou eigenlijk wel (goede) fighting game voor de DS? Niet dat mijn keus hier geheel van afhangt maar vind het toch wel leuk om een potje te knokken.
Je moet me eens horen over Chocobo's.quote:
Hmmm, ik heb hier even snel bij de Dixons en Bart Smit gekeken maar die hadden 'm dus ook niet. Maar goed, Mario Kart is ook altijd lachen en van de week krijg ik ook nog Drill Dozer (GBA titel) binnen dus ik vermaak me wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:17 schreef __Saviour__ het volgende:
die is ook keitof. nsmb hebben winkels nog volop liggen, dus die later halen is ook geen probleem.
De Mediamarkt in Enschede heeft nog een tiental exemplaren van NSMB. Waarschijnlijk zullen MM in jouw buurt dat ook wel hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb hier even snel bij de Dixons en Bart Smit gekeken maar die hadden 'm dus ook niet. Maar goed, Mario Kart is ook altijd lachen en van de week krijg ik ook nog Drill Dozer (GBA titel) binnen dus ik vermaak me wel.
Hehe, ik heb die screens er ook maar weer snel afgehaald, vertrouwde het niet zoquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
pas met die screenprotector maar op. die goedkope dingen hebben vaak een lijmrandje, terwijl de duurdere statish vastplakken
Volgens mij is dat erkend als productiefout en heb je recht op een nieuwe als het je gebeurt. Kan zo snel even de bron niet meer vinden maar ik heb het gelezen ergens.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:52 schreef Guilin het volgende:
Ik zit zelf te denken om er ook een te kopen. Maar ik heb wel een paar vraagjes, omdat ik nogal impulsief ben met dit soort dingen. In hoeveel kleuren is de DS lite bijvoorbeeld te verkrijgen in Europa? Want ik dacht altijd dat ie alleen in wit was, maar nu leek het mij vier kleuren. En iemand die ik ken heeft ook een DS lite, maar een scharnier is kapot gegaan, weten jullie of dit veel voorkomt en of dit onder garantie valt?
ign.com, gamespot.com, eurogamer.net etc.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:05 schreef Guilin het volgende:
En waar halen jullie goede recensies vandaan, want je kan een spel niet even downloaden om te checken en dan pas kopen. Ik vind het aanbod nog niet zo heel groot, maar ik zie zeker leuk games (tenminste, dat denk ik), zoals Mario Kart DS, New Super Mario Bros., Super Mario 64 DS, Wario Ware Touched! en Worms: Open Warfare.
Tja, we hebben hier niet echt een speciale gameshop.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:08 schreef BMH het volgende:
[..]
ign.com, gamespot.com, eurogamer.net etc.
Je kunt games altijd uitproberen bij je lokale gameshop. Vaak geven ze je de gamecard zolang je maar bij de bali blijft hangen![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:52 schreef Guilin het volgende:
Ow ja, en hoe zit het met online gamen, ik heb hier thuis wireless internet, kan je dan gewoon 1,2,3 ,hoppa online gamen? En is daar al een beetje een aanbod voor?
Of je wifi-router ondersteund word kun je hier checken. Het aantal games die wifi ondersteunen klimt langzamerhand naar een redelijk aantal.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:12 schreef Guilin het volgende:
[..]
Tja, we hebben hier niet echt een speciale gameshop.
EDIT: en dit was nog en vraag trouwens:
[..]
Ja ben ook benieuwd, want tot nu toe ben ik alleen maar bagger sets of dure sets tegen gekomen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:47 schreef Sannelie het volgende:
Hey Mikani, waar heb je die case gekocht? Ik zoek er ook nog eentje
Was je maandag toevallig jarig?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:03 schreef mini-lellan het volgende:
Mijn DS maakte maandag een ander begin geluidje veel hoger dan normaal
Heb ik nu iets gewonnenquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:03 schreef mini-lellan het volgende:
Mijn DS maakte maandag een ander begin geluidje veel hoger dan normaal
big ben?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:18 schreef Rejected het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd
Die set met big ben krijg je bij dixons bij je ds lite(¤155,-)
ik ga een witte Lite kopen met een witte Wiiquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:22 schreef gamefreek het volgende:
Appeltaart![]()
Big Ben is een accesoiremaker en een pakketje met hun prulletjes kun je kopen bij Dixons in combinatie met de lite voor 155 euro.
In het begin wel, maar kort daarop heeft nintendo gezegd per geval te kijken of het een productiefout of gebruiksfout is en als het dan een productiefout is dat het onder de garantie valt. ( Alhoewel ik persoonlijk van oordeel ben dat dit gewoon een gebruiksfout is door mensen die het scherm te ver naar achteren buigen.)quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
geef em dan aan mij!![]()
![]()
![]()
dat voor 50¤ laten repareren is trouwens wel zo heb ik gehoord
damn, dat ding kan ook niks hebben. Nintendo had het wel wat steviger mogen maken.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:47 schreef Sannelie het volgende:
Hey Mikani, waar heb je die case gekocht? Ik zoek er ook nog eentje
Bij de Intertoysquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:01 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja ben ook benieuwd, want tot nu toe ben ik alleen maar bagger sets of dure sets tegen gekomen.
Heb zelf er een bij lik-sang besteldquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:01 schreef Mikani het volgende:
[..]
[..]
Bij de Intertoys. Hij lag nog niet in 't schap, ze haalde 'm achter de toonbank ofzo vandaan
.
Ben er erg blij mee!
quote:
Het schijnt wel heel goed te werken maar je moet wel de officiele nemen die heeft een extra chip er in zitten om het te versnellen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:42 schreef Jarno het volgende:
Oeh, en heeft iemand ervaring met die movie players die ze bij lik-sang verkopen? Is dat wat? Ik zou het echt enorm tof vinden als ik ook gedownloade series op m'n DS zou kunnen kijken, iemand ervaring hiermee? Films hoeven niet zo, het gaat dus voornamelijk om series...
Super Mario 64 DS valt heel erg tegen vind ik persoonlijk, en ziet er nou niet bepaald mooi uit.. maar goed dat is mijn smaakquote:Op woensdag 26 juli 2006 20:05 schreef Guilin het volgende:
En waar halen jullie goede recensies vandaan, want je kan een spel niet even downloaden om te checken en dan pas kopen. Ik vind het aanbod nog niet zo heel groot, maar ik zie zeker leuk games (tenminste, dat denk ik), zoals Mario Kart DS, New Super Mario Bros., Super Mario 64 DS, Wario Ware Touched! en Worms: Open Warfare.
Ik heb hem ook geleend maar geweldig vind ik het niet. blij dat ik hem niet gekocht heb.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:09 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Super Mario 64 DS valt heel erg tegen vind ik persoonlijk, en ziet er nou niet bepaald mooi uit.. maar goed dat is mijn smaak
Nee maar het spel zelf vind ik niet zo leuk. (ben niet echt een platformer feak.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:17 schreef Annoesie het volgende:
Hadden jullie hem al eerder gespeelt op de 64 dan? Ik toen nog niet maar ik vond het spel wel de moeite waard, daar ben je wel even mee bezig en de bonusgames vind ik ook altijd wel leuk.
je mag series niet downloaden maar je moet ze op dvd kopen, wat je doet is illegaal...quote:Op donderdag 27 juli 2006 08:42 schreef Jarno het volgende:
Oeh, en heeft iemand ervaring met die movie players die ze bij lik-sang verkopen? Is dat wat? Ik zou het echt enorm tof vinden als ik ook gedownloade series op m'n DS zou kunnen kijken, iemand ervaring hiermee? Films hoeven niet zo, het gaat dus voornamelijk om series...
Och nee, is het echt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:50 schreef dvdk het volgende:
[..]
je mag series niet downloaden maar je moet ze op dvd kopen, wat je doet is illegaal...
Doe's normaal vent. Of zal ik anders wachten totdat Stargate Season 10 hier op tv komt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:57 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja dus rot op hier met je illegale zooi
Wat heb ik toch verdomme ook een hekel aan gasten als jij he. Ik heb 60 GB aan LEGALE muziek (gekochte cd's zelf geript), een kast vol DVD's, ik koop AL mijn spellen legaal en het enige wat ik een keer 'illegaal' doe is een serie die hier in Nederland niet op tv is of nooit op tv zal komen downloaden zodat ik die kan kijken wanneer ik wil en waar ik wil. En dan begin JIJ te zeiken over illegale zooi. Loser. Ik heb denk ik meer geld in mijn hele leven uitgegeven aan welke legale media dan jij knulletje dus hou die opmerkingen lekker voor je aub.quote:Op donderdag 27 juli 2006 09:57 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja dus rot op hier met je illegale zooi
Ik heb ook helemaal geen zin in een legaal/illegaal discussie maar zo'n enorme prutser die mij even komt vertellen hoe de wereld in elkaar steekt volgens zijn eigen bekrompen visie, daar heb ik geen genade mee.quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:14 schreef MeZZiN het volgende:
Maar anders zet je toch gewoon je gekochte DVD series op je DS![]()
* MeZZiN heeft de hele serie van X-files gedownload en daarna keurig gekocht op DVD Dat wel erg mooi in de kast![]()
De games van de DS trekken mij ook veel meer. Ik vind de PSP een prachtig apparaat (ik geloof dat die wel mp3 en video kan doen out-of-box?), technisch heel mooi maar het is geen Nintendo. Ik zie in de trein ook altijd alleen GB's en geen andere handhelds.quote:Op donderdag 27 juli 2006 11:43 schreef Wessiej het volgende:
Op vakantie in het hotel, ongeveer 15 mensen met een ds (niet 1 lite!) gezien en 0 een psp oid.
De Ds is echt de nummer 1![]()
Ik heb nu al 2 reacties gehad een is hij echt lichterquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef Wessiej het volgende:
Maar al die mensen die een ds hadden waren ook niet echt bij.
Zat ik daar even op mijn lite te spelen, komen ze eraan ; 'Wat is dat?'
En eentje ging helemaal trippen want hij had nog nooit een lite gezien.
Zo kan Nintendo iig nog wat standaard DSen verkopenquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:56 schreef Wessiej het volgende:
Maar al die mensen die een ds hadden waren ook niet echt bij.
Zat ik daar even op mijn lite te spelen, komen ze eraan ; 'Wat is dat?'
En eentje ging helemaal trippen want hij had nog nooit een lite gezien.
Zou je daar een beschrijving en wat indrukken van kunnen geven als je m eenmaal binnen hebt?quote:Op donderdag 27 juli 2006 10:28 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, ik heb de Movie Player (SD versie) dus net besteld, bij Lik-sang Europe dus hopelijk snel binnen, ik hou jullie wel op de hoogte.. Ik heb niet voor die dure gekozen omdat die flink gebruiksonvriendelijk is volgens verschillende reviews. En als ik zo de reacties op het forum van LS lees is die het extra geld (40 euro = toch weer een spel) amper waard...
same, maar nintendo vervangt ze wel gewoon?quote:Op donderdag 27 juli 2006 15:51 schreef Erwtensoep het volgende:
Of naar de winkel gaan
Pixels kunnen het spontaan weer functioneren maar je kan als je er een probleem me heb binnen 2 weken opruilen voor een nieuw bij de winkel (pin me alleen niet vast op die 2 weken het kan ook 10 dagen zijn. Maar gewoon terug er mee en een nieuwe vragen!)quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:03 schreef ikookhier het volgende:
Had een brightpixel die nam de winkel niet terug,zie het ondertussen al niet meer![]()
Gelijk in de winkel om ruilen waar je hem gekocht heb.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:14 schreef dialMforMonkey het volgende:
Wel balen, want ik was net into new super mario bros aan het raken
Na hoeveel dagen kan hij vervangen worden? Ik ga namelijk 8 aug. op vakantie.
Ruilen blijft volgens mij een gunst van de winkelier. Ze zijn echter wel verplicht om in alle gevallen het product aan te bieden aan de fabrikant voor analyse (zelfs als er een hamer ingeramd zitquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:23 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Gelijk in de winkel om ruilen waar je hem gekocht heb.
jij > ik heb dode pixel
winkelier > dat is vervelend
jij > graag omruilen
winkelier > hier een verse, graag de oude inleveren
jij > heel erg blij..
Kost hoogstens 1 minuut
Ik heb er helaas geen NDS Lite opstaanquote:Op donderdag 27 juli 2006 08:11 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Heb zelf er een bij lik-sang besteld
Nintendo DS Lite Airfoam Case die is echt geweldigalleen hij zo mooi dat ik bang ben dat ik de case beschadig
![]()
Niet als het een regel is van nintendo nederlandquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:26 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Ruilen blijft volgens mij een gunst van de winkelier. Ze zijn echter wel verplicht om in alle gevallen het product aan te bieden aan de fabrikant voor analyse (zelfs als er een hamer ingeramd zit).
Morgen eerst ff bellen, en dan maar langsgaan. Ondertussen nog even fijn van mario genieten ^^
quote:Op donderdag 27 juli 2006 14:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Zou je daar een beschrijving en wat indrukken van kunnen geven als je m eenmaal binnen hebt?
Ja dusquote:Op donderdag 27 juli 2006 10:28 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, ik heb de Movie Player (SD versie) dus net besteld, bij Lik-sang Europe dus hopelijk snel binnen, ik hou jullie wel op de hoogte.. Ik heb niet voor die dure gekozen omdat die flink gebruiksonvriendelijk is volgens verschillende reviews. En als ik zo de reacties op het forum van LS lees is die het extra geld (40 euro = toch weer een spel) amper waard...
Als consument mag je er vanuit gaan dat het product dat je koopt goed werkt. Is dit niet het geval (dode pixel) dan moet de winkelier het laten repareren of jouw een nieuwe geven.quote:Op donderdag 27 juli 2006 16:26 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Ruilen blijft volgens mij een gunst van de winkelier. Ze zijn echter wel verplicht om in alle gevallen het product aan te bieden aan de fabrikant voor analyse (zelfs als er een hamer ingeramd zit).
Morgen eerst ff bellen, en dan maar langsgaan. Ondertussen nog even fijn van mario genieten ^^
Duitslandquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:34 schreef Jarno het volgende:
Zo, da's snel. De Movie Player is al onderweg vanuit Lik-Sang Europe, weet iemand waar dat vandaan moet komen? Ik heb voor 2 euro extra (oid) voor UPS gekozen dus ik verwacht wel een rappe levering hopelijk.
Maar ik heb alleen nog geen DS!. Zo maar even Dimplus mailen dan.
Ik kreeg bij Nintendo alleen een antwoordbot eraan. Ik zal morgen eens kijken wat de beste oplossing is. Ik ga iig geen scene maken daarquote:Op donderdag 27 juli 2006 16:33 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Niet als het een regel is van nintendo nederlanddan moet de winkelier dat gewoon doen.
Breng em terug, zeg dat er een dode pixel in zit.. Die winkels krijgen dat wekelijks te horen.quote:Op donderdag 27 juli 2006 17:16 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Ik kreeg bij Nintendo alleen een antwoordbot eraan. Ik zal morgen eens kijken wat de beste oplossing is. Ik ga iig geen scene maken daar
DS kan standaard geen mediabestanden afspelen. Daar heb je een movieplayer voor nodig. Daar zijn er velen van.quote:Op donderdag 27 juli 2006 18:40 schreef Guilin het volgende:
Ow nog een paar vraagjes, want ik zie jullie ook allemaal praten over films en series enzo, zit er dus ook iets van een geheugenkaart in dan? Zo ja, welke?
Verhelderend niet? Alles even op een rijtje zetten.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:07 schreef Otto215 het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen de ds lite en psp..
De psp kun je homebrew draaien en dus geen kosten meer verder..
Mjah dan moet je eerst een psp kopen, dan nog eens downgraden, wil je dat niet doen dan kun je het laten doen kost 300 euro.. moet je nog een memory stick erbij twv 70 euro. ben je 370 kwijt...
Met 180euro heb je al een witte lite en mario kart. Ik ga denk het voor de ds
Zeker zeker..quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:12 schreef BMH het volgende:
[..]
Verhelderend niet? Alles even op een rijtje zetten.
Bartsmit.nl heeft wel een DSL + New super mario bros pak voor 175. Zeker het geld waard, als je er vanuit gaat dat NSMB een must buy is.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:19 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Zeker zeker..
Ik zoek alleen een actie waarbij je de ds lite krijgt met mario kart nog niet gevonden helaas.
Wel mario kart + gewone ds. Welke moet ik nemen de lite, toch?
Kan op de DS ook, maar daar heb je dan wel wat extra voor nodig. PSP kan inderdaad homebrew out-of-the-box draaien.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:07 schreef Otto215 het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen de ds lite en psp..
De psp kun je homebrew draaien en dus geen kosten meer verder..
Die actie is al lang voorbij.quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:30 schreef BMH het volgende:
[..]
Bartsmit.nl heeft wel een DSL + New super mario bros pak voor 175. Zeker het geld waard, als je er vanuit gaat dat NSMB een must buy is.
Ik wil een witte en een lite..quote:Op donderdag 27 juli 2006 19:58 schreef Maraca het volgende:
kijk eens op www.consoleshop.nl voor die Mario Kart actie
Lite natuurlijk, maar ik heb nog wel een PSP voor je hoor, die je niet hoeft te downgraden.quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:16 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Ik wil een witte en een lite..![]()
Als jullie nu een zouden kopen zouden jullie van voor lite of gewone gaan?
Lite natuurlijkquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:16 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Ik wil een witte en een lite..![]()
Als jullie nu een zouden kopen zouden jullie van voor lite of gewone gaan?
Ja, heb je alleen een speciaal ding voor nodig dat in je GBA slot gaatquote:Op donderdag 27 juli 2006 20:18 schreef Guilin het volgende:
[..]
Maar er gaan dus SD kaartjes in de DS?
OMG! Dat ik dat over het hoofd heb gezien heb vanmiddag die hele website afgespeurd..quote:
Exact.. Dat is deze:quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:32 schreef __Saviour__ het volgende:
De DS heeft geen multimediaslot zoals de psp. Als je muziek wilt luisteren, films kijken en homebrew draaien, heb je extra cartridge nodig die in het gba-slot gaat. Daar gaat dan weer de sd-kaart in.
quote:In deze supercard kun je een SD-Kaart card stoppen.
Op deze SD-Kaart kun je Spellen, muziek, foto's en zelfs films zetten
Hoe kun je zo'n actie over het hoofd zien?quote:Op donderdag 27 juli 2006 20:32 schreef Otto215 het volgende:
[..]
OMG! Dat ik dat over het hoofd heb gezien heb vanmiddag die hele website afgespeurd..
had ik nu maar uurtje eeder gezien, had ik hem morgen in huis.. :p
ik had een pixel die niet dood was, maar de verkeerde kleur aannam. Ik heb hem daarvoor ingeruild en heb nu een 100% perfectequote:Op donderdag 27 juli 2006 18:41 schreef dialMforMonkey het volgende:
Over dode pixels, hoever % van jullie heeft er eigenlijk 1?
Ben je nog wel bewust van die accu van de psp? Met een filmpje kijken is dat ding met een uur opquote:Op donderdag 27 juli 2006 21:14 schreef Otto215 het volgende:
Guilin wat is de vraagprijs voor die PSPmail me, zie profiel.
Loco Roco komt van Sony.. Dus er is een grote kans dat ie op de DS komt.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:19 schreef Annoesie het volgende:
[..]
Ben je nog wel bewust van die accu van de psp? Met een filmpje kijken is dat ding met een uur opHet enige spel dat mij cool lijkt op dat ding is Loco Roco, wat ik juist zo'n typisch DS spelletje vindt! Ik weet niet welk bedrijf dat gemaakt heeft, maar ik hoop stiekem nog op een DS versie in de toekomst... zal wel niet gebeuren
Dat weet ik niet wat er aan de hand is met die accu?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:19 schreef Annoesie het volgende:
[..]
Ben je nog wel bewust van die accu van de psp? Met een filmpje kijken is dat ding met een uur opHet enige spel dat mij cool lijkt op dat ding is Loco Roco, wat ik juist zo'n typisch DS spelletje vindt! Ik weet niet welk bedrijf dat gemaakt heeft, maar ik hoop stiekem nog op een DS versie in de toekomst... zal wel niet gebeuren
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
De winkel moet gewoon ruilen, wat zijn dat allemaal voor pauperwinkels zeg
Koop toch gewoon een DS..quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:32 schreef Otto215 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet wat er aan de hand is met die accu?
Geef gewoon wat specs en mail het naar mij ofzo
yep, had ik ook voor elkaar kunnen krijgen. Maar het is toch net zo makkelijk om het zelf te versturen. Krijg ik hem iig meteen thuisgestuurd.......quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
De winkel moet gewoon ruilen, wat zijn dat allemaal voor pauperwinkels zeg
En de winkel had je meteen een nieuwe kunnen sturen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
yep, had ik ook voor elkaar kunnen krijgen. Maar het is toch net zo makkelijk om het zelf te versturen. Krijg ik hem iig meteen thuisgestuurd.......
Je hebt je DS zeker gekocht bij zo'n stront winkel als dixons of toy'r us. Belachelijk!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:35 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
yep, had ik ook voor elkaar kunnen krijgen. Maar het is toch net zo makkelijk om het zelf te versturen. Krijg ik hem iig meteen thuisgestuurd.......
Sorry, maar mijn ervaringen met Dixons zijn erg positief eigenlijk. Ook qua ruilen en terugbrengen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:38 schreef BMH het volgende:
[..]
Je hebt je DS zeker gekocht bij zo'n stront winkel als dixons
Dat heb je zelf toch wel hoop ik?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:07 schreef MacGreagor het volgende:
neehoor dixons is kut
hebbe balle verstand van gamen en games
Dat hoeft wmb ook niet zo. Ik vind het qua service en vriendelijkheid erg okay. Maar misschien heb ik gewoon mazzel met de Dixons hier.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:07 schreef MacGreagor het volgende:
neehoor dixons is kut
hebbe balle verstand van gamen en games
We zijn gewoon enorm klantvriendelijkquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:59 schreef gamefreek het volgende:
Lang leve de Makro, die alles nog aannemen zonder te controleren of het zelfs wel kapot is en meteen je geld teruggeven![]()
Heb je dat gezeik in ieder geval niet.
En zo hoort het ook.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We zijn gewoon enorm klantvriendelijk
Ik snap je niet. Je hypothese is dat als iemand geen verstand heeft van apparaten hij/zij niet gaat zeuren tijdens het ruilen?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:16 schreef Jarno het volgende:
[..]
En zo hoort het ook..
Maar ik denk ook dat het komt doordat het een 'vreemd' product is voor jullie, net zoals je een PC koopt bij de Aldi (no offence) en ermee terugkomt, dat is ook altijd geen gezeur, inpakken en terugbrengen. Men heeft er gewoon de kennis en kunde niet voor om er een oordeel over te kunnen vellen (ja, jij wel!
).
Kun je die kopen danquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:51 schreef dialMforMonkey het volgende:
Net een chagerijnige Nintendo medewerker gekocht, die me met veel plezier vertelde dat het minimaal 2 weken gaat duren voordat ik hem terugkrijg.
Nouja, het is gewoon een raar product voor zo'n winkel. Waarom zou je moeilijk doen dan. Tsja ik weet het ook niet, dat is gewoon het gevoel dat ik erbij krijg dan.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik snap je niet. Je hypothese is dat als iemand geen verstand heeft van apparaten hij/zij niet gaat zeuren tijdens het ruilen?
Zou het wellicht wel eens zo kunnen zijn dat het te maken heeft met logistiek, manuren, adminstratieve rompslomp?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:07 schreef dialMforMonkey het volgende:
Mijn punt van verkoop had volgens mij ook de ballen verstand van de DS (en consumentenrechten), en die deden wel moeilijk.
Ik ben echter eerder kwaad op Nintendo. Waarom moet het ffs 2 weken duren om te kijken dat er idd dode pixels zijn, en een nieuwe op te sturen. Krijgen ze 200 ds'en per dag terug ofzo.
Je moet Nintendo opbellen en zeggen dat je een nieuwe wil.. Dan sturen ze een nieuwe DS, en dan krijg jij nog een maand de tijd om je oude op te sturen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:07 schreef dialMforMonkey het volgende:
Mijn punt van verkoop had volgens mij ook de ballen verstand van de DS (en consumentenrechten), en die deden wel moeilijk.
Ik ben echter eerder kwaad op Nintendo. Waarom moet het ffs 2 weken duren om te kijken dat er idd dode pixels zijn, en een nieuwe op te sturen. Krijgen ze 200 ds'en per dag terug ofzo.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 15:28 schreef BMH het volgende:
[..]
Je moet Nintendo opbellen en zeggen dat je een nieuwe wil.. Dan sturen ze een nieuwe DS, en dan krijg jij nog een maand de tijd om je oude op te sturen.
Kon mijn DsL niet ruilen bij de makroquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:59 schreef gamefreek het volgende:
Lang leve de Makro, die alles nog aannemen zonder te controleren of het zelfs wel kapot is en meteen je geld teruggeven![]()
Heb je dat gezeik in ieder geval niet.
Gratis hé, krijg je dat ^^quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:18 schreef Maraca het volgende:
Erm... deze reviewer vind van niet
Niet lezen, gewoon meteen naar beneden scrollen![]()
![]()
1 of meerdere pixels die niet meekleuren met de rest geloof ik..... ken je dat als je bv niest op je monitor..... die lichtgevende stipjesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:09 schreef Sannelie het volgende:
wat zijn dode pixels eigenlijk? Hoorde dat een man ook laatst zeggen bij zo'n servicepunt
Het scherm bestaat uit kleine pixels, als er eentje kapot is, dan geeft deze geen kleur weer en blijft dus altijd zwart. Dat is een dode pixel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:09 schreef Sannelie het volgende:
wat zijn dode pixels eigenlijk? Hoorde dat een man ook laatst zeggen bij zo'n servicepunt
Tevens is de winkelier verplicht je garantie in behandeling te nemen. Is consumenten recht. Eigenlijk moet je het helemaal niet met nintendo zelf regelen want je heb geen overeenkomst met ze. Ze doen het wel maar dat is eigenlijk nette service en niet omdat ze dat moeten.quote:
Hoort eigenlijk in het GBA topic, maar ik zal je helpenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:47 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb een vraagje.![]()
ik ga morgen 2 weken op vakantie en neem natuurlijk mijn DS mee![]()
alleen heb ik voor de zoveelste keer Golden Sun bijna uitgespeeld![]()
heel leuk allemaal alleen weet ik niet hoe ik me poppetjes, wapens enzo. van GS naar GS:TLA zet als ik GS heb uitgespeeld zie ik namelijk nergens een code die je bij TLA kan invoeren als je opniew begint voor de status van Isaac, Gareth, Ivan, Mia.
dus mischien weet iemand het hier.
en ik heb trouwens alleen me GBA: SP nog want het de normale heb ik vorige week verkocht dus ik kan niet linken![]()
Dat heet nu nieuws. Het design was namelijk nog niet bekend, nu wel.... = nieuws.quote:
Waar heb je die gehaald dan? Ik wilde vandaag een zwarte DS Lite hebben met Mario maar die gasten van Mediamarkt kenden de zwarte niet en zeiden dat ie nog niet uit was en mario was ook uitverkocht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:09 schreef About2Break het volgende:
Ik heb gisteren ook een zwarte DS lite gehaald samen met NSMB en Nintendogs. Ik heb heel lang zitten twijfelen maar tussen de DS en de PSP maar gezien de prijs en de plezier die ik nu al aan de DS heb ben ik blij dat ik deze heb gekozen.![]()
![]()
Bij Media Markt werken dan ook vaak mensen die werkelijk geen verstand hebben van hetgene dat ze verkopen, net zoals bij veel grote electronicawinkels als It's etc.Zijn puur mensen die kunnen verkopen. Bij MM Eindhoven wisten ze mij niet eens te vertellen wanneer ze de DSL carry cases binnen zouden krijgenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:29 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald dan? Ik wilde vandaag een zwarte DS Lite hebben met Mario maar die gasten van Mediamarkt kenden de zwarte niet en zeiden dat ie nog niet uit was en mario was ook uitverkocht.![]()
Wat een eikels zeg, het was al 7u en kon nergens anders meer heen.
Was in Eindhoven ook een verkoper die de lichtstanden van de lite uit aan het leggen was. Hij vertelde als volleerd professor dat de je de laagste stand buiten zou moeten gebruiken omdat er dan genoeg licht buiten was en dat je de hoogste stand zou moeten gebruiken om het goed te kunnen zien in het donker.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:13 schreef nlboy het volgende:
Bij MM in Amsterdam rade de verkoper Burnout aan aan iemand. Allemaal stoere praatjes over auto's rammen enzo. Terwijl als ik de meeste reviews lees is het spel bijzonder slecht en zit er een enorme vertraging in.
of je vormt een eigen mening. Word ie geholpen is het nog niet goed genoeg. Niet iedereen staat te springen om jouw vragen te beantwoordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat mensen vragen gaan stellen op een forum. Ik heb net al op IGN gekeken en het aanbod lijkt divers maar zoals jij ongetwijfeld óók wel weet zegt een divers aanbod niet zoveel: als 9 van de 10 platformers crap zijn vind ik er nog niet veel aan dus. En ik ga echt niet heel IGN doorlezen.
En ga elders de wannebe mod uithangen, of ga lekker op GoT zitten zeiken. Wees blij dat er geluld wordt over de DS.
Spuit 11. Anders haal je ff koeien uit de slootquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:55 schreef Platina het volgende:
[..]
of je vormt een eigen mening. Word ie geholpen is het nog niet goed genoeg. Niet iedereen staat te springen om jouw vragen te beantwoorden![]()
Bij de MM zijn ze echt duur (bij Amsterdam). Daar was een case voor ¤ 12.99 te koop (die was wel oké, maar ja de prijs) en een starterskit (met oerlelijke case) voor ¤ 19.99.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:05 schreef Lexie het volgende:
Klote DS Lite.
Dat ding is veel te populair waardoor ik vandaag tevergeefs bij de Media Markt stond om een carry case te scoren. Bijna Mr Pants meegenomen die er voor een tientje lag maar toch maar niet gedaan.
Die haat delen wequote:Op zondag 30 juli 2006 10:51 schreef Sjotime het volgende:
Mijn haat voor onderwater levels is niet te meten
Traag,... niet te bewegen, stink geluiden.... kut vissen.... muntjes net niet bereikbaar... en dan ook nog een level wat geforceerd meescrolled.... klaar ben jequote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 10:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Traag,... niet te bewegen, stink geluiden.... kut vissen.... muntjes net niet bereikbaar... en dan ook nog een level wat geforceerd meescrolled.... klaar ben je
Die kerels worden veel te oud voor dit soort games.. Het word tijd dat ze het eens toegeven.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:48 schreef Xrenity het volgende:
De waterlevels in SMB3 waren altijd veel moeilijker.
Niet zeuren
ik ben geen kerel en ik ben niet oudquote:Op zondag 30 juli 2006 11:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Die kerels worden veel te oud voor dit soort games.. Het word tijd dat ze het eens toegeven.
Ik heb hem voor een stuk minder gekocht. Je kan wachten of zoeken naar aanbiedingen.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:31 schreef Rejected het volgende:
Ik wil ook, maar vind ¤40 best veel
Mee eens, sommige van die levels heb ik nooit gehaald, terwijl ik nu in wereldje 8 zitquote:Op zondag 30 juli 2006 11:48 schreef Xrenity het volgende:
Niet zeuren
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:36 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Mee eens, sommige van die levels heb ik nooit gehaald, terwijl ik nu in wereldje 8 zit.
Een vraagje, weten jullie hoe je in wereldje 4 en 6 kan komenIk heb nog niet alles vrij gespeeld ofzo, maar ik zie zo gauw ook niet hoe ik daar kan komen... denk wel aan spoilertags voor de mensen die het nog niet willen weten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar dan???quote:Op zondag 30 juli 2006 12:33 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Ik heb hem voor een stuk minder gekocht. Je kan wachten of zoeken naar aanbiedingen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:38 schreef Lexie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist niet dat je daar zo veel moeite voor moest doen lol.... nouja heb ik nog wat te doen dan haha.
Ik wordt te oudquote:Op zondag 30 juli 2006 11:48 schreef Xrenity het volgende:
Niet zeuren
succes ermee, het is goed lastig in vergelijking met de rest van de gamequote:Op zondag 30 juli 2006 12:59 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar zo veel moeite voor moest doen lol.... nouja heb ik nog wat te doen dan haha.
Ik had hem een tijdje terug in de aanbieding bij zuiderpark, maar daar is ie inmiddels ook weer 36¤. Hij zal gerust wel weer ergens een keer voor 20-25¤ komen.quote:
Ik zat te denken aan Ebay. De Euro-dollar koers is verdomde interessant.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:44 schreef Maraca het volgende:
Alex.. de meeste spellen kun je beter via www.cdwow.nl bestellen (niet allemaal!)
Ik importeerde wat gamecube games toen de koers 1,34(?) was.. Dat scheelt 1/3 kwa euro's + het verschil in prijs tussen PAL & NTSC games.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:01 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan Ebay. De Euro-dollar koers is verdomde interessant.
Je moet m ook laten versturen als gift of business example en niet teveel tegelijk bestellen.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik importeerde wat gamecube games toen de koers 1,34(?) was.. Dat scheelt 1/3 kwa euro's + het verschil in prijs tussen PAL & NTSC games.
Helaas hield de doaune al mijn pakjes voor meer dan een maand vast.. Komt erop neer dat ik meer dan 200 euro ben kwijtgeraakt in 12 maand aan een paar import games
![]()
Nee, ik heb zelf betaald met telebankieren (iDeal)quote:Op zondag 30 juli 2006 19:41 schreef Semargofni het volgende:
Damn dat is behoorlijk klote voor je. Maar hoezo heb je je games niet meer ontvangen?
Overigens, bij cd-wow heb je daar een cc voor nodig om te bestellen?
Oh,.. en dat treintje van blokjes in het enerlaatste level van NSMB zuigt ookquote:
Die is gaaf. Dat zijn leuke originele levels. NSMB heeft wel meer leuke nieuwe levelelemnten, maar die worden allemaal slechts in 1 level gebruikt. Da's wel jammerquote:Op zondag 30 juli 2006 20:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Oh,.. en dat treintje van blokjes in het enerlaatste level van NSMB zuigt ook
Altijd naar de gamespeciaalzaakquote:Op zondag 30 juli 2006 23:53 schreef NgInE het volgende:
ik ga binnenkort ook een ds aanschaffen. ik wil dan ook meteen Castlevania en Phoenix Wright kopen. in welke winkelketen verkopen ze die games nog? of moet ik gewoon naar de gamesspeciaalszaak?
Mijn meningen over Nanostray en Viewtiful Joe:quote:Op zondag 30 juli 2006 22:24 schreef ikookhier het volgende:
Heeft er iemand Nanostray & viewtifulljoe gespeeld hier ? lijken me tofe Games![]()
Eenmanszaken?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:13 schreef NgInE het volgende:
nee, het zijn vaak geen ketens, maar individuele zaken (of hoe je dat ook noemt in de volksmond. mijn economisch besef is zeer onder de maat). voorbeelden: Future Zone in Rotterdam of de Gameshop in Den Haag.
en het zijn speciaal zaken omdat ze bijna alleen maar games verkopen (en soms ook een beetje anime/cult films.).
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:15 schreef Lexie het volgende:
[..]
Mijn meningen over Nanostray en Viewtiful Joe:
Nanostray
Viewtiful Joe: Double Trouble!
Nou hier in Gouda zit een "gamespeciaalzaak" maar daar koop ik dus geen games he, die gasten hebben 5 DS spellen ofzo, zijn 5 euro duurder dan de Intertoys/bart smit e.d. en hebben dus ook niks bijzonders.quote:
Hier is er gewoon geen anders had ik wel vaker binnen gelopen.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:29 schreef philipnorth het volgende:
Nou hier in Gouda zit een "gamespeciaalzaak" maar daar koop ik dus geen games he, die gasten hebben 5 DS spellen ofzo, zijn 5 euro duurder dan de Intertoys/bart smit e.d. en hebben dus ook niks bijzonders.
De Intertoys hier is dus wel goed, heb ik ook al paar keer betrapt op t hebben van import games....
En heeft gewoon een flinke games collectie.
Dus ja naar de gamespeciaalzaak, maar dan moet het wel een fatsoenlijke zijn!
Juist, en zeker d.m.v. de pricecomparequote:Op maandag 31 juli 2006 08:41 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Hier is er gewoon geen anders had ik wel vaker binnen gelopen.
In alkmaar zit iets maar is niet groot en zeer weinig keus.
In Schagen kan je alleen maar games huren en N64 games kopen (perfect dark gezien in originele verpakking voor 60 EURO ! en in noord scharwoude zit ook nog een game winkel de grootste van de drie maar die hebben ook gewoon te weinig keus.
Dus import/rommel bak bartsmit-e-plaza-intertoys en veel via het internet bij elkaar scharelen.
is gewoon het goedkoopste
En daar doe je het dan voorquote:Op maandag 31 juli 2006 08:53 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Juist, en zeker d.m.v. de pricecompare
Damn inderdaad.. Wat een sjakies zijn dat zeg. Heeft geen reet die winkel, verstand van games kan je het ook niet noemen, als je wat bij ze besteld bellen ze je niet op en het is inderdaad erg duur. Nee, Intertoys heb ik ook veel betere ervaringen mee, leuke mensen en lekker assorti (al is Bart Smit soms wel wat goedkoper voor je DS games)quote:Nou hier in Gouda zit een "gamespeciaalzaak"
Volgens mij is die nieuwe Castlevania en de hele reeks redelijk moeilijk. Schijnt wel een heel goed spel te zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:05 schreef YourMaster het volgende:
Ik had nog nooit een Castlevania gespeeld en heb DoS zonder problemen gedaan. Het is geen moeilijk spel ofzo.
BHM bedoelt gamesspeciaal zaken. Niet die rotzooi winkels waar jij het nu over hebt.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:29 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Nou hier in Gouda zit een "gamespeciaalzaak" maar daar koop ik dus geen games he, die gasten hebben 5 DS spellen ofzo, zijn 5 euro duurder dan de Intertoys/bart smit e.d. en hebben dus ook niks bijzonders.
Je gaat er iets sneller door en als iemand het niet kan is het voor die persoon mateloos irritant want hij wordt ingehaald.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:55 schreef McGilles het volgende:
Net terug van vakantie! Natuurlijk de DS mee genomen en meteen NSMB compleet uitgespeeld met 3 sterren, zonder hulp van wie dan ook![]()
![]()
Sommige secrets waren echt moeilijk te vinden maar uiteindelijk toch alles gevonden!
ps: Wat is het voordeel van snaken in SMK? Wat is hier irritant aan en waarom doen mensen het?
Ik weet prima wat BMH bedoelt, maar een winkel die alleen maar games verkoopt zou je dus een gamesspeciaalzaak moeten/kunnen/mogen noemen.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
BHM bedoelt gamesspeciaal zaken. Niet die rotzooi winkels waar jij het nu over hebt.
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:17 schreef philipnorth het volgende:
Anyway, lekker belangrijk verder, mensen moeten gewoon hun games halen waar ze willenen waar ze een goed gevoel bij hebben
September in de Statesquote:Op maandag 31 juli 2006 14:31 schreef Annoesie het volgende:
Oeh! I like!Mooie muziekjes inderdaad. Weet iemand wanneer die uitkomt? (in Japan dus 24 augustus...)
Wow, mooi *wegdroomt*quote:Op maandag 31 juli 2006 13:56 schreef Sjotime het volgende:
Heerlijke nieuwe FF trailer........ die muziek ______________O_______________
http://www.youtube.com/watch?v=oL_jYMSXMN4&eurl=
Ben nog even aan het ladenquote:Op maandag 31 juli 2006 16:53 schreef Semargofni het volgende:
En is het iets sonic?
Ja hoor! kijk maar eens op www.nintendowifi.nlquote:Op maandag 31 juli 2006 16:57 schreef alex4allofyou het volgende:
Kun je ook dmv een wireless router online komen met de DS Lite?
Ik heb geen zin om zo'n dure dangle te halen, eigenlijk komt het er dan op neer dat je weldegelijk
betaald voor het onlinegebeuren (ongeveer hetzelfde als 1 jaar XBOXlive kosten).
Zag er vandaag nog 1 liggen bij Intertoysquote:Op maandag 31 juli 2006 17:47 schreef alex4allofyou het volgende:
GVD, ben ik eindelijk zover dat ik een DSL wil halen, kan ik NERGENS een zwarte krijgen!
Dat heb ik weer, een tijdje terug zag ik ze nog overal liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |