quote:Op woensdag 26 juli 2006 17:05 schreef Semargofni het volgende:
Even nog een vraagje, heb al wat research gedaan en zijn idd aardig wat leuke games. Maar zijn er nou eigenlijk wel (goede) fighting game voor de DS? Niet dat mijn keus hier geheel van afhangt maar vind het toch wel leuk om een potje te knokken.
Je moet me eens horen over Chocobo's.quote:
Hmmm, ik heb hier even snel bij de Dixons en Bart Smit gekeken maar die hadden 'm dus ook niet. Maar goed, Mario Kart is ook altijd lachen en van de week krijg ik ook nog Drill Dozer (GBA titel) binnen dus ik vermaak me wel.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:17 schreef __Saviour__ het volgende:
die is ook keitof. nsmb hebben winkels nog volop liggen, dus die later halen is ook geen probleem.
De Mediamarkt in Enschede heeft nog een tiental exemplaren van NSMB. Waarschijnlijk zullen MM in jouw buurt dat ook wel hebben.quote:Op woensdag 26 juli 2006 18:40 schreef Jarno het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb hier even snel bij de Dixons en Bart Smit gekeken maar die hadden 'm dus ook niet. Maar goed, Mario Kart is ook altijd lachen en van de week krijg ik ook nog Drill Dozer (GBA titel) binnen dus ik vermaak me wel.
Hehe, ik heb die screens er ook maar weer snel afgehaald, vertrouwde het niet zoquote:Op woensdag 26 juli 2006 19:25 schreef __Saviour__ het volgende:
pas met die screenprotector maar op. die goedkope dingen hebben vaak een lijmrandje, terwijl de duurdere statish vastplakken
Volgens mij is dat erkend als productiefout en heb je recht op een nieuwe als het je gebeurt. Kan zo snel even de bron niet meer vinden maar ik heb het gelezen ergens.quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:52 schreef Guilin het volgende:
Ik zit zelf te denken om er ook een te kopen. Maar ik heb wel een paar vraagjes, omdat ik nogal impulsief ben met dit soort dingen. In hoeveel kleuren is de DS lite bijvoorbeeld te verkrijgen in Europa? Want ik dacht altijd dat ie alleen in wit was, maar nu leek het mij vier kleuren. En iemand die ik ken heeft ook een DS lite, maar een scharnier is kapot gegaan, weten jullie of dit veel voorkomt en of dit onder garantie valt?
ign.com, gamespot.com, eurogamer.net etc.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:05 schreef Guilin het volgende:
En waar halen jullie goede recensies vandaan, want je kan een spel niet even downloaden om te checken en dan pas kopen. Ik vind het aanbod nog niet zo heel groot, maar ik zie zeker leuk games (tenminste, dat denk ik), zoals Mario Kart DS, New Super Mario Bros., Super Mario 64 DS, Wario Ware Touched! en Worms: Open Warfare.
Tja, we hebben hier niet echt een speciale gameshop.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:08 schreef BMH het volgende:
[..]
ign.com, gamespot.com, eurogamer.net etc.
Je kunt games altijd uitproberen bij je lokale gameshop. Vaak geven ze je de gamecard zolang je maar bij de bali blijft hangen![]()
quote:Op woensdag 26 juli 2006 19:52 schreef Guilin het volgende:
Ow ja, en hoe zit het met online gamen, ik heb hier thuis wireless internet, kan je dan gewoon 1,2,3 ,hoppa online gamen? En is daar al een beetje een aanbod voor?
Of je wifi-router ondersteund word kun je hier checken. Het aantal games die wifi ondersteunen klimt langzamerhand naar een redelijk aantal.quote:Op woensdag 26 juli 2006 20:12 schreef Guilin het volgende:
[..]
Tja, we hebben hier niet echt een speciale gameshop.
EDIT: en dit was nog en vraag trouwens:
[..]
Ja ben ook benieuwd, want tot nu toe ben ik alleen maar bagger sets of dure sets tegen gekomen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:47 schreef Sannelie het volgende:
Hey Mikani, waar heb je die case gekocht? Ik zoek er ook nog eentje
Was je maandag toevallig jarig?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:03 schreef mini-lellan het volgende:
Mijn DS maakte maandag een ander begin geluidje veel hoger dan normaal
Heb ik nu iets gewonnenquote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:03 schreef mini-lellan het volgende:
Mijn DS maakte maandag een ander begin geluidje veel hoger dan normaal
big ben?quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:18 schreef Rejected het volgende:
[..]
![]()
Gefeliciteerd
Die set met big ben krijg je bij dixons bij je ds lite(¤155,-)
ik ga een witte Lite kopen met een witte Wiiquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:22 schreef gamefreek het volgende:
Appeltaart![]()
Big Ben is een accesoiremaker en een pakketje met hun prulletjes kun je kopen bij Dixons in combinatie met de lite voor 155 euro.
In het begin wel, maar kort daarop heeft nintendo gezegd per geval te kijken of het een productiefout of gebruiksfout is en als het dan een productiefout is dat het onder de garantie valt. ( Alhoewel ik persoonlijk van oordeel ben dat dit gewoon een gebruiksfout is door mensen die het scherm te ver naar achteren buigen.)quote:Op woensdag 26 juli 2006 22:42 schreef mini-lellan het volgende:
[..]
geef em dan aan mij!![]()
![]()
![]()
dat voor 50¤ laten repareren is trouwens wel zo heb ik gehoord
damn, dat ding kan ook niks hebben. Nintendo had het wel wat steviger mogen maken.quote:
quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:47 schreef Sannelie het volgende:
Hey Mikani, waar heb je die case gekocht? Ik zoek er ook nog eentje
Bij de Intertoysquote:Op woensdag 26 juli 2006 22:01 schreef nlboy het volgende:
[..]
Ja ben ook benieuwd, want tot nu toe ben ik alleen maar bagger sets of dure sets tegen gekomen.
Heb zelf er een bij lik-sang besteldquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:01 schreef Mikani het volgende:
[..]
[..]
Bij de Intertoys. Hij lag nog niet in 't schap, ze haalde 'm achter de toonbank ofzo vandaan
.
Ben er erg blij mee!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |