Je moet m ook laten versturen als gift of business example en niet teveel tegelijk bestellen.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:09 schreef BMH het volgende:
[..]
Ik importeerde wat gamecube games toen de koers 1,34(?) was.. Dat scheelt 1/3 kwa euro's + het verschil in prijs tussen PAL & NTSC games.
Helaas hield de doaune al mijn pakjes voor meer dan een maand vast.. Komt erop neer dat ik meer dan 200 euro ben kwijtgeraakt in 12 maand aan een paar import games
![]()
Nee, ik heb zelf betaald met telebankieren (iDeal)quote:Op zondag 30 juli 2006 19:41 schreef Semargofni het volgende:
Damn dat is behoorlijk klote voor je. Maar hoezo heb je je games niet meer ontvangen?
Overigens, bij cd-wow heb je daar een cc voor nodig om te bestellen?
Oh,.. en dat treintje van blokjes in het enerlaatste level van NSMB zuigt ookquote:
Die is gaaf. Dat zijn leuke originele levels. NSMB heeft wel meer leuke nieuwe levelelemnten, maar die worden allemaal slechts in 1 level gebruikt. Da's wel jammerquote:Op zondag 30 juli 2006 20:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Oh,.. en dat treintje van blokjes in het enerlaatste level van NSMB zuigt ook
Altijd naar de gamespeciaalzaakquote:Op zondag 30 juli 2006 23:53 schreef NgInE het volgende:
ik ga binnenkort ook een ds aanschaffen. ik wil dan ook meteen Castlevania en Phoenix Wright kopen. in welke winkelketen verkopen ze die games nog? of moet ik gewoon naar de gamesspeciaalszaak?
Mijn meningen over Nanostray en Viewtiful Joe:quote:Op zondag 30 juli 2006 22:24 schreef ikookhier het volgende:
Heeft er iemand Nanostray & viewtifulljoe gespeeld hier ? lijken me tofe Games![]()
Eenmanszaken?quote:Op maandag 31 juli 2006 00:13 schreef NgInE het volgende:
nee, het zijn vaak geen ketens, maar individuele zaken (of hoe je dat ook noemt in de volksmond. mijn economisch besef is zeer onder de maat). voorbeelden: Future Zone in Rotterdam of de Gameshop in Den Haag.
en het zijn speciaal zaken omdat ze bijna alleen maar games verkopen (en soms ook een beetje anime/cult films.).
quote:Op maandag 31 juli 2006 00:15 schreef Lexie het volgende:
[..]
Mijn meningen over Nanostray en Viewtiful Joe:
Nanostray
Viewtiful Joe: Double Trouble!
Nou hier in Gouda zit een "gamespeciaalzaak" maar daar koop ik dus geen games he, die gasten hebben 5 DS spellen ofzo, zijn 5 euro duurder dan de Intertoys/bart smit e.d. en hebben dus ook niks bijzonders.quote:
Hier is er gewoon geen anders had ik wel vaker binnen gelopen.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:29 schreef philipnorth het volgende:
Nou hier in Gouda zit een "gamespeciaalzaak" maar daar koop ik dus geen games he, die gasten hebben 5 DS spellen ofzo, zijn 5 euro duurder dan de Intertoys/bart smit e.d. en hebben dus ook niks bijzonders.
De Intertoys hier is dus wel goed, heb ik ook al paar keer betrapt op t hebben van import games....
En heeft gewoon een flinke games collectie.
Dus ja naar de gamespeciaalzaak, maar dan moet het wel een fatsoenlijke zijn!
Juist, en zeker d.m.v. de pricecomparequote:Op maandag 31 juli 2006 08:41 schreef MeZZiN het volgende:
[..]
Hier is er gewoon geen anders had ik wel vaker binnen gelopen.
In alkmaar zit iets maar is niet groot en zeer weinig keus.
In Schagen kan je alleen maar games huren en N64 games kopen (perfect dark gezien in originele verpakking voor 60 EURO ! en in noord scharwoude zit ook nog een game winkel de grootste van de drie maar die hebben ook gewoon te weinig keus.
Dus import/rommel bak bartsmit-e-plaza-intertoys en veel via het internet bij elkaar scharelen.
is gewoon het goedkoopste
En daar doe je het dan voorquote:Op maandag 31 juli 2006 08:53 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Juist, en zeker d.m.v. de pricecompare
Damn inderdaad.. Wat een sjakies zijn dat zeg. Heeft geen reet die winkel, verstand van games kan je het ook niet noemen, als je wat bij ze besteld bellen ze je niet op en het is inderdaad erg duur. Nee, Intertoys heb ik ook veel betere ervaringen mee, leuke mensen en lekker assorti (al is Bart Smit soms wel wat goedkoper voor je DS games)quote:Nou hier in Gouda zit een "gamespeciaalzaak"
Volgens mij is die nieuwe Castlevania en de hele reeks redelijk moeilijk. Schijnt wel een heel goed spel te zijn.quote:Op maandag 31 juli 2006 02:05 schreef YourMaster het volgende:
Ik had nog nooit een Castlevania gespeeld en heb DoS zonder problemen gedaan. Het is geen moeilijk spel ofzo.
BHM bedoelt gamesspeciaal zaken. Niet die rotzooi winkels waar jij het nu over hebt.quote:Op maandag 31 juli 2006 08:29 schreef philipnorth het volgende:
[..]
Nou hier in Gouda zit een "gamespeciaalzaak" maar daar koop ik dus geen games he, die gasten hebben 5 DS spellen ofzo, zijn 5 euro duurder dan de Intertoys/bart smit e.d. en hebben dus ook niks bijzonders.
Je gaat er iets sneller door en als iemand het niet kan is het voor die persoon mateloos irritant want hij wordt ingehaald.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:55 schreef McGilles het volgende:
Net terug van vakantie! Natuurlijk de DS mee genomen en meteen NSMB compleet uitgespeeld met 3 sterren, zonder hulp van wie dan ook![]()
![]()
Sommige secrets waren echt moeilijk te vinden maar uiteindelijk toch alles gevonden!
ps: Wat is het voordeel van snaken in SMK? Wat is hier irritant aan en waarom doen mensen het?
Ik weet prima wat BMH bedoelt, maar een winkel die alleen maar games verkoopt zou je dus een gamesspeciaalzaak moeten/kunnen/mogen noemen.quote:Op maandag 31 juli 2006 12:37 schreef disjfa het volgende:
[..]
BHM bedoelt gamesspeciaal zaken. Niet die rotzooi winkels waar jij het nu over hebt.
quote:Op maandag 31 juli 2006 13:17 schreef philipnorth het volgende:
Anyway, lekker belangrijk verder, mensen moeten gewoon hun games halen waar ze willenen waar ze een goed gevoel bij hebben
September in de Statesquote:Op maandag 31 juli 2006 14:31 schreef Annoesie het volgende:
Oeh! I like!Mooie muziekjes inderdaad. Weet iemand wanneer die uitkomt? (in Japan dus 24 augustus...)
Wow, mooi *wegdroomt*quote:Op maandag 31 juli 2006 13:56 schreef Sjotime het volgende:
Heerlijke nieuwe FF trailer........ die muziek ______________O_______________
http://www.youtube.com/watch?v=oL_jYMSXMN4&eurl=
Ben nog even aan het ladenquote:Op maandag 31 juli 2006 16:53 schreef Semargofni het volgende:
En is het iets sonic?
Ja hoor! kijk maar eens op www.nintendowifi.nlquote:Op maandag 31 juli 2006 16:57 schreef alex4allofyou het volgende:
Kun je ook dmv een wireless router online komen met de DS Lite?
Ik heb geen zin om zo'n dure dangle te halen, eigenlijk komt het er dan op neer dat je weldegelijk
betaald voor het onlinegebeuren (ongeveer hetzelfde als 1 jaar XBOXlive kosten).
Zag er vandaag nog 1 liggen bij Intertoysquote:Op maandag 31 juli 2006 17:47 schreef alex4allofyou het volgende:
GVD, ben ik eindelijk zover dat ik een DSL wil halen, kan ik NERGENS een zwarte krijgen!
Dat heb ik weer, een tijdje terug zag ik ze nog overal liggen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |