Kon mijn DsL niet ruilen bij de makroquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:59 schreef gamefreek het volgende:
Lang leve de Makro, die alles nog aannemen zonder te controleren of het zelfs wel kapot is en meteen je geld teruggeven![]()
Heb je dat gezeik in ieder geval niet.
Gratis hé, krijg je dat ^^quote:Op vrijdag 28 juli 2006 20:18 schreef Maraca het volgende:
Erm... deze reviewer vind van niet
Niet lezen, gewoon meteen naar beneden scrollen![]()
![]()
1 of meerdere pixels die niet meekleuren met de rest geloof ik..... ken je dat als je bv niest op je monitor..... die lichtgevende stipjesquote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:09 schreef Sannelie het volgende:
wat zijn dode pixels eigenlijk? Hoorde dat een man ook laatst zeggen bij zo'n servicepunt
Het scherm bestaat uit kleine pixels, als er eentje kapot is, dan geeft deze geen kleur weer en blijft dus altijd zwart. Dat is een dode pixel.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 22:09 schreef Sannelie het volgende:
wat zijn dode pixels eigenlijk? Hoorde dat een man ook laatst zeggen bij zo'n servicepunt
Tevens is de winkelier verplicht je garantie in behandeling te nemen. Is consumenten recht. Eigenlijk moet je het helemaal niet met nintendo zelf regelen want je heb geen overeenkomst met ze. Ze doen het wel maar dat is eigenlijk nette service en niet omdat ze dat moeten.quote:
Hoort eigenlijk in het GBA topic, maar ik zal je helpenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 23:47 schreef mini-lellan het volgende:
Ik heb een vraagje.![]()
ik ga morgen 2 weken op vakantie en neem natuurlijk mijn DS mee![]()
alleen heb ik voor de zoveelste keer Golden Sun bijna uitgespeeld![]()
heel leuk allemaal alleen weet ik niet hoe ik me poppetjes, wapens enzo. van GS naar GS:TLA zet als ik GS heb uitgespeeld zie ik namelijk nergens een code die je bij TLA kan invoeren als je opniew begint voor de status van Isaac, Gareth, Ivan, Mia.
dus mischien weet iemand het hier.
en ik heb trouwens alleen me GBA: SP nog want het de normale heb ik vorige week verkocht dus ik kan niet linken![]()
Dat heet nu nieuws. Het design was namelijk nog niet bekend, nu wel.... = nieuws.quote:
Waar heb je die gehaald dan? Ik wilde vandaag een zwarte DS Lite hebben met Mario maar die gasten van Mediamarkt kenden de zwarte niet en zeiden dat ie nog niet uit was en mario was ook uitverkocht.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 10:09 schreef About2Break het volgende:
Ik heb gisteren ook een zwarte DS lite gehaald samen met NSMB en Nintendogs. Ik heb heel lang zitten twijfelen maar tussen de DS en de PSP maar gezien de prijs en de plezier die ik nu al aan de DS heb ben ik blij dat ik deze heb gekozen.![]()
![]()
Bij Media Markt werken dan ook vaak mensen die werkelijk geen verstand hebben van hetgene dat ze verkopen, net zoals bij veel grote electronicawinkels als It's etc.Zijn puur mensen die kunnen verkopen. Bij MM Eindhoven wisten ze mij niet eens te vertellen wanneer ze de DSL carry cases binnen zouden krijgenquote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:29 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Waar heb je die gehaald dan? Ik wilde vandaag een zwarte DS Lite hebben met Mario maar die gasten van Mediamarkt kenden de zwarte niet en zeiden dat ie nog niet uit was en mario was ook uitverkocht.![]()
Wat een eikels zeg, het was al 7u en kon nergens anders meer heen.
Was in Eindhoven ook een verkoper die de lichtstanden van de lite uit aan het leggen was. Hij vertelde als volleerd professor dat de je de laagste stand buiten zou moeten gebruiken omdat er dan genoeg licht buiten was en dat je de hoogste stand zou moeten gebruiken om het goed te kunnen zien in het donker.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:13 schreef nlboy het volgende:
Bij MM in Amsterdam rade de verkoper Burnout aan aan iemand. Allemaal stoere praatjes over auto's rammen enzo. Terwijl als ik de meeste reviews lees is het spel bijzonder slecht en zit er een enorme vertraging in.
of je vormt een eigen mening. Word ie geholpen is het nog niet goed genoeg. Niet iedereen staat te springen om jouw vragen te beantwoordenquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:04 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nee, stel je voor dat mensen vragen gaan stellen op een forum. Ik heb net al op IGN gekeken en het aanbod lijkt divers maar zoals jij ongetwijfeld óók wel weet zegt een divers aanbod niet zoveel: als 9 van de 10 platformers crap zijn vind ik er nog niet veel aan dus. En ik ga echt niet heel IGN doorlezen.
En ga elders de wannebe mod uithangen, of ga lekker op GoT zitten zeiken. Wees blij dat er geluld wordt over de DS.
Spuit 11. Anders haal je ff koeien uit de slootquote:Op zaterdag 29 juli 2006 21:55 schreef Platina het volgende:
[..]
of je vormt een eigen mening. Word ie geholpen is het nog niet goed genoeg. Niet iedereen staat te springen om jouw vragen te beantwoorden![]()
Bij de MM zijn ze echt duur (bij Amsterdam). Daar was een case voor ¤ 12.99 te koop (die was wel oké, maar ja de prijs) en een starterskit (met oerlelijke case) voor ¤ 19.99.quote:Op zondag 30 juli 2006 01:05 schreef Lexie het volgende:
Klote DS Lite.
Dat ding is veel te populair waardoor ik vandaag tevergeefs bij de Media Markt stond om een carry case te scoren. Bijna Mr Pants meegenomen die er voor een tientje lag maar toch maar niet gedaan.
Die haat delen wequote:Op zondag 30 juli 2006 10:51 schreef Sjotime het volgende:
Mijn haat voor onderwater levels is niet te meten
Traag,... niet te bewegen, stink geluiden.... kut vissen.... muntjes net niet bereikbaar... en dan ook nog een level wat geforceerd meescrolled.... klaar ben jequote:
quote:Op zondag 30 juli 2006 10:54 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Traag,... niet te bewegen, stink geluiden.... kut vissen.... muntjes net niet bereikbaar... en dan ook nog een level wat geforceerd meescrolled.... klaar ben je
Die kerels worden veel te oud voor dit soort games.. Het word tijd dat ze het eens toegeven.quote:Op zondag 30 juli 2006 11:48 schreef Xrenity het volgende:
De waterlevels in SMB3 waren altijd veel moeilijker.
Niet zeuren
ik ben geen kerel en ik ben niet oudquote:Op zondag 30 juli 2006 11:56 schreef BMH het volgende:
[..]
Die kerels worden veel te oud voor dit soort games.. Het word tijd dat ze het eens toegeven.
Ik heb hem voor een stuk minder gekocht. Je kan wachten of zoeken naar aanbiedingen.quote:Op zondag 30 juli 2006 12:31 schreef Rejected het volgende:
Ik wil ook, maar vind ¤40 best veel
Mee eens, sommige van die levels heb ik nooit gehaald, terwijl ik nu in wereldje 8 zitquote:Op zondag 30 juli 2006 11:48 schreef Xrenity het volgende:
Niet zeuren
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:36 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Mee eens, sommige van die levels heb ik nooit gehaald, terwijl ik nu in wereldje 8 zit.
Een vraagje, weten jullie hoe je in wereldje 4 en 6 kan komenIk heb nog niet alles vrij gespeeld ofzo, maar ik zie zo gauw ook niet hoe ik daar kan komen... denk wel aan spoilertags voor de mensen die het nog niet willen weten
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar dan???quote:Op zondag 30 juli 2006 12:33 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Ik heb hem voor een stuk minder gekocht. Je kan wachten of zoeken naar aanbiedingen.
quote:Op zondag 30 juli 2006 12:38 schreef Lexie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist niet dat je daar zo veel moeite voor moest doen lol.... nouja heb ik nog wat te doen dan haha.
Ik wordt te oudquote:Op zondag 30 juli 2006 11:48 schreef Xrenity het volgende:
Niet zeuren
succes ermee, het is goed lastig in vergelijking met de rest van de gamequote:Op zondag 30 juli 2006 12:59 schreef witte_fantasie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je daar zo veel moeite voor moest doen lol.... nouja heb ik nog wat te doen dan haha.
Ik had hem een tijdje terug in de aanbieding bij zuiderpark, maar daar is ie inmiddels ook weer 36¤. Hij zal gerust wel weer ergens een keer voor 20-25¤ komen.quote:
Ik zat te denken aan Ebay. De Euro-dollar koers is verdomde interessant.quote:Op zondag 30 juli 2006 18:44 schreef Maraca het volgende:
Alex.. de meeste spellen kun je beter via www.cdwow.nl bestellen (niet allemaal!)
Ik importeerde wat gamecube games toen de koers 1,34(?) was.. Dat scheelt 1/3 kwa euro's + het verschil in prijs tussen PAL & NTSC games.quote:Op zondag 30 juli 2006 19:01 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan Ebay. De Euro-dollar koers is verdomde interessant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |