moet je niet zoveel Fokken en Hattrickenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:51 schreef Mokkaboon het volgende:
bleh... oficiele warning gekregen op werk![]()
![]()
![]()
moet maandag flink wat documentatie af hebben of er volgt een gesprek over het beeindigen van m'n afstudeerstage...![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:28 schreef rompompom het volgende:
Moeten de awards niet worden aangepast in de OP ook trouwens?
Wow, een nuttige TVP!
Klotequote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:51 schreef Mokkaboon het volgende:
bleh... oficiele warning gekregen op werk![]()
![]()
![]()
moet maandag flink wat documentatie af hebben of er volgt een gesprek over het beeindigen van m'n afstudeerstage...![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:13 schreef Grumpey het volgende:
Er staat een enter te vroeg bij topic 150 in de OP.
tvp.
fix dan zelfquote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:13 schreef Grumpey het volgende:
Er staat een enter te vroeg bij topic 150 in de OP.
tvp.
nou ja, achter mij zitten 4 andere afstudeerders, 1 daarvan kan direct mijn scherm zien als ie opkijkt... de rest van de afstudeerders en m'n 2 begeleiders zitten voor me... dus dat is wel prettig...quote:Op dinsdag 23 mei 2006 12:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
ik ken t suriman, bij mn eerste stage keken ze af en toe ook met een scheef oog naar "weer dat groene scherm"
Ik dacht dat die gast op je ava Frodo van LOTR wasquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:25 schreef Bonobo11 het volgende:
Tering Veel Pizza
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:35 schreef SuperWeber het volgende:
(Moet ik wel toegeven dat 17.00 of 19.00 me geen fluit kan schelen.... Maja bioloog hè)
nee hovenier, wel als je hovenier bentquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Vroeger wilde ik bioloog worden
Zit je dan de hele dag buiten bloemetjes te bestuderen?
200k voor betaald, teveel he?quote:Viliam Kačír (66377638) [Add this player to your bookmarks]
23 years, excellent form, healthy
A popular guy who is calm and honest.
Has poor experience and inadequate leadership abilities.
Speciality: Head
Nationality: flag Slovensko
Total Skill Index (TSI): 1 440
Wage: 936 ¤/week including 20% Bonus
Owner: Holloway Wanderers
Stamina: poor Goalkeeping: disastrous
Playmaking: weak Passing: poor
Winger: solid Defending: poor
Scoring: solid Set Pieces: weak
Goed, het geld is al uitgegeven. Bedankt eppo, zolang ik dit berichtje niet verwijder kan het me ook niet meer af worden genomenquote:>Why did you bid so high on my player? It wasn't a mistake, because you made 20 bids in a row.
Because i didndnt want people to buy him because he i such a yonger plaper to my team
Nog iemand richting de Biologie/laboratorium/medische-kant-des-levensquote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:46 schreef Mokkaboon het volgende:
ik ben serieus aan het overwegen om zelfs een hele andere studie te gaan volgen hierna... kheb de hele 5 jaar dat ik nu bezig ben het gevoel dat ik niet geheel tot m'n recht kom...
als ik naar m'n kwaliteiten kijk maak ik eigenljik gebruik van m'n zwaktes binnen dit beroep waar ik mee bezig ben... (doe nu Bedrijfskundige Informatica)
mijn kracht ligt veel meer bij de exacte vakken, maar programmeren vond ik maar niks (althans proffessioneel)...
ik ga es kijken of ik een master kan volgen met veel wiskunde/natuurkunde daar ben ik namelijk goed in... althans, was.. want das ook alweer een tijd geleden (kheb 1 jaar HLO (laboratorium) gedaan en schudde toen zowat de P uit m'n mou bijna... laatste kwartaal niks meer gedaan, anders had ik m'n P gelijk gehaald...)
Opeens heb je het: je wordt laborant!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nog iemand richting de Biologie/laboratorium/medische-kant-des-levensUiteindelijk krijgen we allemaal het heldere moment
, sommigen zijn helaas nog ontwetend
![]()
hehe grump... ik ben altijd al onwijs geinteresseerd in biologie geweest... en kheb er al een jaartje Hoger Laboratorium Onderwijs op zittenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 14:43 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Nog iemand richting de Biologie/laboratorium/medische-kant-des-levensUiteindelijk krijgen we allemaal het heldere moment
, sommigen zijn helaas nog ontwetend
![]()
Dat vraag ik me ook afquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:00 schreef Lemming22 het volgende:
Wat is er met alltidhattrick aan de hand? Die staat al 2 dagen op 100%, maar de misc al twee dagen op 0%....
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 13:30 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik dacht dat die gast op je ava Frodo van LOTR was
Maar het is die ene junk
de markt van offensive wingbacks is zeer lucratiefquote:Op dinsdag 23 mei 2006 15:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]Het is Pete
![]()
Junkie is een beetje jammer,
maar zijn muziek vinnik
En lever die award is in![]()
Ontopic: gister m'n Wingback voor 600 k verkocht
Relaxte tijd uit je examenjaarquote:Op dinsdag 23 mei 2006 16:59 schreef stefmans het volgende:
het gaat vandaag wel heel erg offtopic![]()
Dan mag ik dat ook.
Examens![]()
Als je me trainies eruit schopt dan neem ik volgende week WRAAK!!!!!quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:11 schreef Lennox het volgende:
Ik speel tegen foetre. Hopen dat voor de TU mn verdediger op +1 staat, maar dat zal wel niet......
Economie zoog zo hardquote:
Achteraf valt het allemaal mee. Tijdens je examens is het meerquote:
Nou ik hoopte op een 8, waarschijnlijk nu een 6je nu ik het zo na aan het tellen ben. Maarjaquote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:31 schreef Lennox het volgende:
[..]
Achteraf valt het allemaal mee. Tijdens je examens is het meer, maar als je dan opgebeld wordt met "je bent geslaagd" dan is alle ellende vergeten. Ik was bepaald geen hoogvlieger, maar haalde op CE op Nederlands na alles hoger dan SE
![]()
@ Foetre. Ik heb als doel morgen 3 trainees +9 bij elkaar te schoppen *selecteert schoppers*
je wordt toch juist niet gebeld als je geslaagd bent? tenminste mij haden ze toen niet gebeld.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:31 schreef Lennox het volgende:
[..]
Achteraf valt het allemaal mee. Tijdens je examens is het meer, maar als je dan opgebeld wordt met "je bent geslaagd" dan is alle ellende vergeten. Ik was bepaald geen hoogvlieger, maar haalde op CE op Nederlands na alles hoger dan SE
![]()
Heb je wel een diploma dan ?quote:Op dinsdag 23 mei 2006 17:42 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
je wordt toch juist niet gebeld als je geslaagd bent? tenminste mij haden ze toen niet gebeld.
Bij mij belt de mentor juist iedereenquote:Op dinsdag 23 mei 2006 18:17 schreef Grumpey het volgende:
was bij mij ook Myimmortal, je moest juist niet gebeld worden.
2,4 milj waard?quote:Paco Villagrá (56002654)
21 jaar, zwak in vorm, gezond
Ik spreek Español!
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: España
Total Skill Index (TSI): 6 660
Loon: 8 136 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Real Mascioni
Waarschuwingen: 0
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: bovennatuurlijk
Ik moet tegen The Yanks! 2e in de VIII div!quote:Jarmo Hohti (116187642)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 768 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC RKDEO
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: slecht
zo heet mijn team ookquote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:42 schreef Outpost76 het volgende:
Nieuwe trainie! Zou volgens proggie over 1,33 weken op goed verdedigen moeten staan!![]()
[..]
Ik moet tegen The Yanks! 2e in de VIII div!
Wordt deze cup met je A team gespeeld of met je B team? A team lijkt mij als je hoog wil komen maar dat gaat ten koste van de trainie plaatsen!![]()
Same here.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
moet je zelf weten, ik speel met mijn reserves, en omdat ik niet iedere positie dubbel heb bezet, spelen ook een paar van mijn a spelers. de trainees die spelen hebben natuurlijk zondag nog niet gespeeld.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 19:46 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
zo heet mijn team ook![]()
moet je zelf weten, ik speel met mijn reserves, en omdat ik niet iedere positie dubbel heb bezet, spelen ook een paar van mijn a spelers. de trainees die spelen hebben natuurlijk zondag nog niet gespeeld.
Wat een eikel! Die vent is dus nu 1e in mijn divisiequote:ik heb mezelf exspress laten degraderen vorig seisoen ik speelde al ruim 5 seisoenen in de zelfde v en werd er een beetje gek van dus als ik nu kampioen word hoop ik ergens anders te recht te komen... en dus weer een nieuwe uitdaging... greets stero
Effe meegeboden en ik heb em, voor 2,3 miljquote:Ali Haydar Sabit (54459312)
22 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: Türkiye
Total Skill Index (TSI): 10 290
Loon: 9 072 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: goed
Vleugelspel: matig Verdedigen: slecht
Scoren: wonderbaarlijk Spelhervatting: zwak
hij moet een keer uit die VIIquote:Op dinsdag 23 mei 2006 21:21 schreef komrad het volgende:
zuur JD
@Assp, je bent wel lekker aan het uitgeven he
Nee..quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:24 schreef stefmans het volgende:
Hadar Burstein (97208956)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Israel
Total Skill Index (TSI): 1 070
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: ALUCRISBO
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Deze speler zit toch redelijk hoog of niet? want ik zoek nog 1 trainee en dat zou wel eens deze kunnen worden
Hij hoeft niet meteen deze week te stijgen maar ik bedoel eigenlijk of het iets is wat binnen 3 weken stijgtquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:29 schreef maniack28 het volgende:
Nou niet echt.. hij heeft 2x matig bijstat + natuurlijk goed conditie.. loon excl. is 620... denk dat zo'n speler wel minstens 660 moet hebben wil hij stijgen..
Je moet zoeken naar de spelers zonder bijstats, dus bijv:
conditie min goed max ----
positiespel min redelijk max redelijk
scoren min ---- max zwak
verdedigen min ---- max zwak
en er dan op lettten dat ze vleugelspel ook niet hoog is en hij ook niet per ongeluk waardeloos keepen heeft (drijft zn loon ook op). Ik zou proberen met hogere conditie loon 640 ofzo aan te houden en met lagere loon 620.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:29 schreef maniack28 het volgende:
Nou niet echt.. hij heeft 2x matig bijstat + natuurlijk goed conditie.. loon excl. is 620... denk dat zo'n speler wel minstens 660 moet hebben wil hij stijgen..
Je moet zoeken naar de spelers zonder bijstats, dus bijv:
conditie min goed max ----
positiespel min redelijk max redelijk
scoren min ---- max zwak
verdedigen min ---- max zwak
en er dan op lettten dat ze vleugelspel ook niet hoog is en hij ook niet per ongeluk waardeloos keepen heeft (drijft zn loon ook op). Ik zou proberen met hogere conditie loon 640 ofzo aan te houden en met lagere loon conditie 620.
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:31 schreef stefmans het volgende:
[..]
Hij hoeft niet meteen deze week te stijgen maar ik bedoel eigenlijk of het iets is wat binnen 3 weken stijgtEn ik weet nu wat jou mening is over kalespelers maar ik vind het gewoon niet mooi staan in mijn lijst dan betaal ik maar 10k meer maar ik vind het er gewoon mooier uitzien
![]()
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]ga je gang dan maar... koop hem.. de tijd zal het leren
Inderdaad als mijn spits waardeloos scoren zou hebben en zou er elk seizoen 10 in leggen hoor je mij niet zeuren hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]ga je gang dan maar... koop hem.. de tijd zal het leren
Met al die bijstatspelers waarvan hij denkt dat ze gaan stijgen zal hij niet gauw geld verdienen hoorquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:43 schreef Klapdeur het volgende:
[..]
Inderdaad als mijn spits waardeloos scoren zou hebben en zou er elk seizoen 10 in leggen hoor je mij niet zeuren hoor.
Wat maken die stats nou uit, het gaat er toch om om zoveel mogelijk geld te verdienen. Zodat je steeds betere spelers kunt kopen.
Uiteindelijk zit de prijs van verkoop ongeveer even hoog hoor, alleen betaal je in de aanschaf mischien 10k meer maar die krijg je ook wel weer erbij als je ze verkoopt door de hogere TSI lijkt mijquote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Met al die bijstatspelers waarvan hij denkt dat ze gaan stijgen zal hij niet gauw geld verdienen hoor
quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
Uiteindelijk zit de prijs van verkoop ongeveer even hoog hoor, alleen betaal je in de aanschaf mischien 10k meer maar die krijg je ook wel weer erbij als je ze verkoopt door de hogere TSI lijkt mij
Dat is waar. Maar als je een heel hoge Redelijk zoekt met Goed conditie betaal je ook weer meer he, dan haal ik het er mischien wel uit met die 2 weekjes extra training. Achjah we zullen wel zien wanneer hij stijgt uiteindelijk als ik hem koop teminstequote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]Ze stijgen toch minder snel omdat ze meer bijstats hebben
Als je ene speler wilt die snel stijgt met bijstats moet zn loon hoger...
Wat is heel hoog op trainen? Deze speler hou ik denk ik toch maar totdat hij Formie of Uitmuntend is.quote:Op dinsdag 23 mei 2006 22:50 schreef maniack28 het volgende:
[..]Ze stijgen toch minder snel omdat ze meer bijstats hebben
Als je ene speler wilt die snel stijgt met bijstats moet zn loon hoger...
edit - en wanneer je spelers heel hoog optraind zijn nutteloze bijstats juist niet gewend. Een speler moet "zo kaal mogelijk", maw hij mag alleen bijstats hebben die nuttig zijn voor de positie waarop hij speelt. Een wc def met goed scoren is zinloos ...
Drama, tis dinsdagavond!! Er is geen hol te beleven op dinsdagavond! En toch zo traag als een slak....quote:Op dinsdag 23 mei 2006 23:01 schreef Outpost76 het volgende:
Ligt t aan mij of is hattrick weer erg traag?
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |