quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb meteen de OP op Wiki aangepast zodat alles wel werkt(IRC link, foutjes in awards)
Klopt, ze zijn aant kutten met de wedstrijden. Net stonden ze netjes in mn divisie en nu opeens weer verdwenen, terwijl ze wel nog gewoon bij wedstrijden van mijn clubbie staan..quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:38 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
Het gaat weer lekker met hattrick.Zo traag als de.... en er loopt een speler over een half uur van me af en er is nog niet geboden![]()
Hattrick is bij mij totaal niet traag, zal jou internet wel weer zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:38 schreef foetre het volgende:
[..]
![]()
Het gaat weer lekker met hattrick.Zo traag als de.... en er loopt een speler over een half uur van me af en er is nog niet geboden![]()
Als ze dat maar niet bij mij flikken ik heb alle tegenstanders doorgelicht en strijdwijzes ingevoerd.Dan kan ik dat straks weer helemaal overnieuw doenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Klopt, ze zijn aant kutten met de wedstrijden. Net stonden ze netjes in mn divisie en nu opeens weer verdwenen, terwijl ze wel nog gewoon bij wedstrijden van mijn clubbie staan..
Nee, want de wedstrijden blijven gewoon in dezelfde volgordequote:Op dinsdag 25 april 2006 11:46 schreef foetre het volgende:
[..]
Als ze dat maar niet bij mij flikken ik heb alle tegenstanders doorgelicht en strijdwijzes ingevoerd.Dan kan ik dat straks weer helemaal overnieuw doen![]()
omdat mijn comp zo ontiegelijk zwak is kan ik in de beker MOTS'en en de rest zowat PIC spelenquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee, want de wedstrijden blijven gewoon in dezelfde volgorde
En ik heb ook al een schema opgezet... het woordje pic komt vaak vooreen keer of 6 al sowiezo en nog een aantal mogelijkheden daarnaast om te piccen
Wie ging er ook weer over de logo's in de OPBanner?quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:37 schreef maniack28 het volgende:
Ik heb meteen de OP op Wiki aangepast zodat alles wel werkt(IRC link, foutjes in awards)
Bij mij lopen er morgenmiddag 3 spelers af. En donderdag 16.00 weer 2quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:53 schreef macondo het volgende:
En wanneer gooien jullie spelers in de verkoop? overdag of 's avonds? Ik twijfel een beetje, overdag of 's avonds en welke dag...
Ze zeggen dat rond 19.00 de beste tijd is.Ik doe het meestal rond 12.00 of 19.00 gewoon wanneer ik er zin in heb.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:53 schreef macondo het volgende:
En wanneer gooien jullie spelers in de verkoop? overdag of 's avonds? Ik twijfel een beetje, overdag of 's avonds en welke dag...
Maakt niet echt uit vind ik, maar voor het gemak kan je 's avonds kiezen als je overdag niet online bent.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:53 schreef macondo het volgende:
500 k voor een formidabele verdediger vind ik niet veel hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:14 schreef foetre het volgende:
BIDWAR
voor Luciano Canto 71821106![]()
Volgens mij begint de transfermarkt wel weer wat aan te trekken.
Nee niet echt ,net onder de transferwaarde geloof ik.Maar ik ben heel me trainingslinie aan het verjongen 20jr is mij wat te oud en me economische situatie gaat wel lekker nu voor dit VIII klassertje.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:19 schreef halleekes het volgende:
[..]
500 k voor een formidabele verdediger vind ik niet veel hoor
Je financiele situatie mag dan even stabiel zijn, maar je hebt op die speler geen hoog wekelijks rendement gepakt en daar draait het allemaal om als je je financien beoordeeld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee niet echt ,net onder de transferwaarde geloof ik.Maar ik ben heel me trainingslinie aan het verjongen 20jr is mij wat te oud en me economische situatie gaat wel lekker nu voor dit VIII klassertje.
25-04-2006 Je hebt een speler verkocht en 455 000 ¤ ontvangen.
Kapitaal: 361 569 ¤ (796 146) ¤
Ja, is er niet ergens een site die dat wekelijkse rendement ff makkelijk uit kan rekenen? Scheelt me weer een hoop denkwerkquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:43 schreef halleekes het volgende:
[..]
Je financiele situatie mag dan even stabiel zijn, maar je hebt op die speler geen hoog wekelijks rendement gepakt en daar draait het allemaal om als je je financien beoordeeld.
Zn centrale aanval is heel zwak, als dat altijd zo is hoef je alleen maar een sterke centrale verdediging te hebben. 2 inner defs met een aanvallende wingdef is dan een optie. Aan diezelfde kant dan een aanvallende winger en een ftw. Ik zou ook proberen iig dus een wing te pakken, mogelijk zelfs 2 als je daar de spelers voor hebt. Kortom, je moet kunnen winnen, zeker als hij niet countert en lager middenveld heeft dan jijquote:Op dinsdag 25 april 2006 12:07 schreef Lemming22 het volgende:
A.s. zondag moet ik tegen een apart team, speelt 5-3-2 met deze ratings:
Tactiek: normaal
Tactiekvaardigheid: (geen speciale tactiek)
Middenveld: waardeloos (zeer hoog)
Rechterverdediging: goed (laag)
Centrale verdediging: uitmuntend (heel laag)
Linkerverdediging: goed (heel laag)
Rechteraanval: waardeloos (heel laag)
Centrale aanval: slecht (hoog)
Linkeraanval: rampzalig (zeer hoog)
Je zou zeggen dat het een counterploeg zou zijn, maar dat heeft ie nog nooit gespeeld. Vaag... Hopen dat ik in ieder geval een goaltje mee kan pikken tegen die verdediging.![]()
Je bedoelt hoeveel punten ze krijgen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:29 schreef Lennox het volgende:
Ik meen dat Maniack een keer een site liet zien waar je ervaringspunten van een speler kon zien> (hij had toen van een andere fokker per ongeluk een speler gekocht na openingsbod)
Weet Maniack / of iemand anders,, deze site nog?
( verkooprijs (minus de transfer/makelaarskosten, varierend tussen 85 en 94% dacht ik) - inkoopsprijs - loon*aantal weken in team ) / aantal weken in team = rendement per week.quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ja, is er niet ergens een site die dat wekelijkse rendement ff makkelijk uit kan rekenen? Scheelt me weer een hoop denkwerk![]()
Dan heb ik per week 15000 p/w aan hem verdiend en aan de verkoop van vorige week 20.000 p/w.Daar moeten natuurlijk nog alle vasten lasten vanaf(loon,personeel etc)quote:Op dinsdag 25 april 2006 12:52 schreef Lennox het volgende:
Verkoop prijs - aankoops prijs / aantal weken bij je club ?
Bij mij gaan de netto winsten per speler stukken voorruit vanaf volgende week.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:15 schreef halleekes het volgende:
ik probeer te streven naar 40-50 k per week per speler....bij sommige lukt dit, bij sommige bij lange na niet
9 assistenten is altijd rendabel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:18 schreef foetre het volgende:
[..]
Bij mij gaan de netto winsten per speler stukken voorruit vanaf volgende week.
Nu matig coach straks goed,maar wanneer word het rendabel om 9 assistenten te nemen?
Dan heb je hem te lang doorgetraindquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:06 schreef foetre het volgende:
[..]
Dan heb ik per week 15000 p/w aan hem verdiend en aan de verkoop van vorige week 20.000 p/w.Daar moeten natuurlijk nog alle vasten lasten vanaf(loon,personeel etc)
Egt xtreem veel hou ik er niet aan over maar je moet het zo zien ,het is een begin.
Ok die zijn dus per direct aangenomen.Nu heb ik er toch het geld voor.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:19 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
9 assistenten is altijd rendabel.
Koop dan een hoog redelijk als je die wel kan betalen. Ik zal kijken of ik iets voor je kan vindenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:22 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok die zijn dus per direct aangenomen.Nu heb ik er toch het geld voor.
Nu moet ik nog 4 deftrainies kopen ,ff de tranferlijst doorspitten en die 17 jarige goed zijn wel teringduur![]()
Ja dat van die 18 jarige had ik ook al opgemerkt lekker vaag is dat.Qua centen ik heb max 100.000 per trainie.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:26 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Koop dan een hoog redelijk als je die wel kan betalen. Ik zal kijken of ik iets voor je kan vindenOw en let er op dat sommige spelers in de lijst nog als 17 staan, maar in hun scherm al 18 zijn (net als dat tsi soms hoger lager is door trainingsupdate, maar dit zie je ook niet op de transferlijst zelf).
Dan ga jij geen 17 jarigen kopen deze week dusquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:29 schreef foetre het volgende:
[..]
Ja dat van die 18 jarige had ik ook al opgemerkt lekker vaag is dat.Qua centen ik heb max 100.000 per trainie.
Hmm nog beetje prijzig.Of ik moet maar 1 trainie van 400.000 kopen . En dus wat minder bezette trainingsplaatsen.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan ga jij geen 17 jarigen kopen deze week dus
Thnx voor de info Joralf ik ben ff een tijdje zoet in de tranfermarkt.quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dan ga jij geen 17 jarigen kopen deze week dus
Ik zou zoeken naar zo kaal mogelijk dan, met lage tsi en zonder bijstats en een loon van 600-620 per week, dan zitten ze wel aardig hoog. Misschien kan je die nog vinden voor 100k, maar ik betwijfel het.
Denk dat je beter kan zoeken naar 18 jaar goed (hoog), met matig of redelijk passen en evt. een leuke specialiteit.
Loon voor een goed (hoog) met bijstat matig passen zit rond de 820/840 p/w exclusief (dus 1004 incl 20% ofzo)
Zie mijn idee hierbovenquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:33 schreef foetre het volgende:
[..]
Hmm nog beetje prijzig.Of ik moet maar 1 trainie van 400.000 kopen . En dus wat minder bezette trainingsplaatsen.
Als het goed is moet deze dus stijgen Joralf?quote:Op dinsdag 25 april 2006 13:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Zie mijn idee hierboven
= rendabeler dan 400k trainee van 17 jaar kopen. Hoog goed is nu max 100k, heb je over laten we zeggen 8-9 weken (mits je goed inkoopt) een formi met bijstat passen, dat levert je dan 500k op. Is je winst +/- 350k = 50-60k p/w
edit - als je er een koopt, kijk dan ook even of hij in de beker al gespeeld heeft, dan heb je namelijk een gratis training
2-3 weken, maar dat lijkt mij genoeg. 2-3 weken trainen + 7-8 weken naar formi en je zit op 40-50k winst per week. Als je deze met loon 820 kan vinden dan heb je een prima spelerquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:44 schreef foetre het volgende:
[..]
Als het goed is moet deze dus stijgen Joralf?
Dennis Rübenach (112662833) of zit deze nog net iets te laag?
Ok ik snap het systeem een beetje.Thnxquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:46 schreef maniack28 het volgende:
[..]
2-3 weken, maar dat lijkt mij genoeg. 2-3 weken trainen + 7-8 weken naar formi en je zit op 40-50k winst per week. Als je deze met loon 820 kan vinden dan heb je een prima speler
graag gedaan... jammer dat hattrick weer dood isquote:Op dinsdag 25 april 2006 13:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Ok ik snap het systeem een beetje.Thnx
Dat kan, maar daar heeft foetre het geld niet voorquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:43 schreef halleekes het volgende:
over def trainees....De stap van redelijk naar goed en van goed naar uitstekend vind ik niet de moeite, mijn ervaring is dat ik het meeste rendement haal als ik opzoek ga naar een 19 jarige speler(in het begin van het seizoen) of een 18 jarige op het einde van het seizoen die al een paar weken training heeft gehad in formidabel/uitstekend en dan 1 of 2 niveaus optrainen.
dan is ie in 1 week training gepopt? jah dat is natuurlijk helemaal ideaal, dan is redelijk naar goed ook rendabelquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:47 schreef Lennox het volgende:
van 17 jaar goed -> uitstekend kan je een ton winst in 1 week pakken.
Tenminste. Ik kocht die verdediger voor 204k en binnen 1 week was hij net over de 300k waard. Dus dat is het zeker wel waard.
4 trainees voor 400 k...dan kun je inderdaad denk ik het beste beetje zoeken naar spelers met een hoge tsi die goed zijn en hopelijk dus ver in hun stat zitten. Zul je wel spelers van 19 moeten gaan trainen....want 17 jaar is zoals bekend op dit moment onbetaalbaar en naar mijn mening zwaar overvaluedquote:Op dinsdag 25 april 2006 14:53 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat kan, maar daar heeft foetre het geld niet voor
Ik heb zelf geen idee wat het meeste rendement heeft, maar gezien het feit dat hij 4 trainees nodig heeft voor 400k, lijkt me een goed hoog met een enkele bijstat de beste oplossing
volgens mij kan set pieces pas rendabel worden als je je spelers tot toppers door traint..even de stap van slecht naar zwak is absoluut niet rendabel.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:13 schreef MyImmortal het volgende:
ik moet nog 2 trainees en 2 verdedigers halen en dan ben ik klaar
overigens er is deze week maar plaats voor 3 spitsen om te trainen, zal ik maar set pieces gaan trainen of is dat niet rendabel?
en als je 3 spelers hebt met goed die dan naar uitstekend gaan dan voegt dat wel iets toe of is het dan nog steeds niet rendabelquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:15 schreef halleekes het volgende:
[..]
volgens mij kan set pieces pas rendabel worden als je je spelers tot toppers door traint..even de stap van slecht naar zwak is absoluut niet rendabel.
ik denk dat mensen die zoeken naar een speler met SP al ff bezig zijn met het spelletje en dus geen goed of uitstekend willen, maar eerder geneigd zijn om een speler te halen met SP uitmuntend of hoger. Maargoed dat is mijn gevoel ten opzichte van SP, ik kan het niet hardmakenquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:18 schreef stefmans het volgende:
[..]
en als je 3 spelers hebt met goed die dan naar uitstekend gaan dan voegt dat wel iets toe of is het dan nog steeds niet rendabel
mischien een gekke transfer gehad ofzo, neem anders even contact op met een GMquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:25 schreef Thieske het volgende:
Ik heb me ongeveer een week geleden opgegeven, verificatie code ingevoerd en daarna heb ik ongeveer een week in kunnen loggen en dan kwam er te staan dat ik op de wachtlijst stond. Ok prima, maar nu wilde ik vandaag weer eens inloggen, gaat dat niet meer.
Heb me nu maar weer opnieuw aangemeld, maar vreemde zaak is het wel.
Kun je geweigerd worden of zo?
Heb ongeveer een jaar geleden ook een hattrick team gehad, maar heb dat falliet laten gaan, zou dat de reden kunnen zijn?
Nee, had nog niet eens een team gekregen. Stond dus nog op de wachtlijst.quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:26 schreef stefmans het volgende:
[..]
mischien een gekke transfer gehad ofzo, neem anders even contact op met een GM![]()
vanmiddag ging er nog een voor een ton uit. Italiaan zat nog vrij hoog ook (620 loon). Ik zat te balen omdat ik al een speler had gekocht vorige week. Waren toen niet veel mensen online (was om 11 uur al weer thuis van schoolquote:Op dinsdag 25 april 2006 15:28 schreef Yankee_One het volgende:
Ik moet de plannen een beetje bijstellen. Waarschijnlijk ga ik morgen niet zoeken naar een (hoog) redelijk def met redelijk passen. Naar alle waarschijnlijkheid zijn deze niet te betalen. In plaats daarvan koop ik een kale hoog redelijk om de trainingsplek op te vullen. In week 3/4 wanneer de prijzen weer wat zijn gedaald ga ik op zoek naar een redelijk/redelijk
van 18 dus... niet van 19quote:Op dinsdag 25 april 2006 15:11 schreef halleekes het volgende:
[..]
4 trainees voor 400 k...dan kun je inderdaad denk ik het beste beetje zoeken naar spelers met een hoge tsi die goed zijn en hopelijk dus ver in hun stat zitten. Zul je wel spelers van 19 moeten gaan trainen....want 17 jaar is zoals bekend op dit moment onbetaalbaar en naar mijn mening zwaar overvalued
Hij is gebookmarked,alleen dat gemene karakter van hem vin ik ni egt leuk.quote:Op dinsdag 25 april 2006 17:04 schreef Oldbie het volgende:
@Foetre & Yankee One, ik heb nog een 18 jarige hoog redelijk verdediger met goed passen in de verkoop: Luuk Joosen (112871057) .....zal wel niet goed genoeg zijn
Nouja, het is mijn tweede redelijk goede pull , misschien vang ik er nog wat meer voor......volgend week krijg ik een superpull, ik voel het aan mijn bier
sorry, hij lijkt op zijn managerquote:Op dinsdag 25 april 2006 17:11 schreef foetre het volgende:
[..]
Hij is gebookmarked,alleen dat gemene karakter van hem vin ik ni egt leuk.
Nog niet eens een openingsbod van 1k gehadquote:Jac Hekelaar
TSI = 400, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Hij loopt ook pas morgen afquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nog niet eens een openingsbod van 1k gehad
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:49 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Hij loopt ook pas morgen af
Al zou ik het geld hebben zou ik misschien wel een openingsbod gedaan van 1k
quote:Op dinsdag 25 april 2006 18:46 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nog niet eens een openingsbod van 1k gehad
Dat hok van ajax is toch in de fik gestoken door die ADOersquote:Op dinsdag 25 april 2006 18:59 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat is de reden voor je uitspattinkje ineens, als ik vragen mag?
duidelijk gevalletje van "de pot verwijt de ketel"quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Dat hok van ajax is toch in de fik gestoken door die ADOers
Aha, dat had ik nog niet gehoord...Het lijkt idd logisch dat het een reactie is ja...quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Een reactie waarop? Volgens mij stonden we al kietquote:Op dinsdag 25 april 2006 19:04 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Aha, dat had ik nog niet gehoord...Het lijkt idd logisch dat het een reactie is ja...
Waren Delftenaren.. Ik schaam me..quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:01 schreef foetre het volgende:
[..]
Ik kan wel weer het cliche-verhaaltje op gaan hangen over het verschil tussen voetbalsupporters en deze idioten, maar dat kent iedereen al wel inmiddels.quote:
quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:23 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik kan wel weer het cliche-verhaaltje op gaan hangen over het verschil tussen voetbalsupporters en deze idioten, maar dat kent iedereen al wel inmiddels.
Zullen we weer on-topic gaan?
Twi's stats bij zn laatste wedstrijd:quote:Middenveld: Slecht (heel laag)
Rechterverdediging: matig (laag)
Centrale verdediging: redelijk (laag)
Linkerverdediging: matig (hoog)
Rechteraanval: zwak (hoog)
Centrale aanval: slecht (heel laag)
Linkeraanval: slecht (hoog)
quote:Middenveld: slecht (heel laag)
Rechterverdediging: zwak (laag)
Centrale verdediging: slecht (hoog)
Linkerverdediging: zwak (laag)
Rechteraanval: slecht (zeer hoog)
Centrale aanval: slecht (hoog)