quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:09 schreef komrad het volgende:
Luca Bockum-Dolffs (16849630)
32 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
ik heb mijn Future coach, en het is een duitser
759k lijkt mee een goede prijs
ga je er volgend seizoen mee door?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:19 schreef maniack28 het volgende:
tsja... had je eerder aan moeten denken
Ik heb komend seizoen 3 future coaches lopen.. het hele seizoen lang... 3 maal redelijk def, met redelijk ervaring en redelijk leiderschapEn daarna flink cashen als ze stijgen
Gegarandeerd 700k winst voor die 3 defs per seizoen, stijgen doen ze wel... 4x beker = 8 punten + 14 wedstrijden van 1 punt = 22 punten... ze hebben er +/- 30 nodig.. moet wel gek lopen willen ze niet stijgen....
En bovendien.. ze kosten niks.. nog geen 40k en ik haal er nog steeds dezelfde defrating mee als met 3x uitstekend. Enige is dat ze blessuregevoelig zijn, maar ja.. een nieuwe heb je zo voor 40k
Jij wel.. ik nietquote:Op maandag 27 februari 2006 22:21 schreef komrad het volgende:
klopt maniack, maar waar moet ik die knakker dan opstellen
keeper kan niet, winbacks worden trainees, centrale def=pm speler, IM moet possession opleveren, wingers=trainees en spitsen moeten scoren
dus die future coach zal ik moeten kopen
www.databased.at/hattrickquote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef Flappekz het volgende:
waar kon ik ook alweer vinden hoe duur coaches zijn?
ja imo heeft een goeie spitsentrainer geen superdefs nodig. Immers een middenveldoverwicht + goeie aanval voldoet. Dus ik ga er mee doorquote:Op maandag 27 februari 2006 22:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ga je er volgend seizoen mee door?
http://www.databased.at/h(...)s_nl.asp?file=pricesquote:Op maandag 27 februari 2006 22:28 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
www.databased.at/hattrick
Ik welquote:
Er bestaat een 'edit'-functie..quote:Op maandag 27 februari 2006 22:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
http://www.databased.at/h(...)s_nl.asp?file=prices
Daar dus
Wat is voor een coach belangrijker? leiderschap of vaardigheid? leiderschap toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
http://www.databased.at/h(...)s_nl.asp?file=prices
Daar dus
vaardigheidquote:Op maandag 27 februari 2006 22:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat is voor een coach belangrijker? leiderschap of vaardigheid? leiderschap toch?
Leuk als ze naar een paar weken zakken in skill.... Ik had er op een gegeven moment zo genoeg van dat ik een zooi 30+ ers heb verkocht. Nu voornamelijk 25/26 jarige gekocht voor middenveld.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:56 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb ook een nieuwe speler
32 jaar, goed scoren, zwak passen, redelijk ervaring. Hij is ook nog eens goed in vorm
Ik heb ook een aantal ouwertjes en had een enkele ouwe gekocht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:12 schreef Lennox het volgende:
[..]
Leuk als ze naar een paar weken zakken in skill.... Ik had er op een gegeven moment zo genoeg van dat ik een zooi 30+ ers heb verkocht. Nu voornamelijk 25/26 jarige gekocht voor middenveld.
Mijn max is 26 jaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:59 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal ouwertjes en had een enkele ouwe gekocht.
Tot dusverre zijn er al 2 af gegaan met een blessure en moeten verkopen.
Ik koop vanaf nu ook geen spelers meer die ouder dan 28 jaar zijn.
Kroeg tvp'squote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mijn max is 26 jaar.
Slechte tvp.
Maarja wat wil je kom net trug uit de kroeg.![]()
dat is nog geheimquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:30 schreef ASSpirine het volgende:
Komrad ga je nu wingers trainen?
hoe goed moet je team nou zijn om 6e te kunnen worden in de VI...niet zo heel goed toch, in ieder geval heb je zeker niet al je 10 miljoen nodig. Als jij denkt dat je zo superrijk kan worden, is het goede keuze om dat te doen. Denk dat je dan over 2 seizoenen zo kampioen van VI wordt en een subtopper in V kan worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:09 schreef maniack28 het volgende:
Hehe.... ik vraag me af wat men vind van het plan om nog een seizoen shooting te trainen. Ik bedoel... weegt 9 miljoen winst op tegen het degraderen naar VII en het bijbehorende supportersverlies? Aan de ene kant voel ik er veel voor, want ik heb daarna genoeg kapitaal om een leuk team te maken, maar aan de andere kant kan ik niet wachten totdat ik weer een "echt" team heb en tactische trucjes kan gebruiken om mijn tegenstanders te verslaan...
Ik zit ook nog te denken om wel 4 mids te kopen en dan op zondag 3 ervaringsdefs op te stellen. Ik kan dan in het weekend proberen te winnen en 3 spitsen opstellen en op woensdag kan ik (na bekeruitschakeling) gewoon weer 11 shootingtrainees opstellen. Zo kom ik toch nog aan 14 trainees per week, dat is 7 stijgers ongeveer (maar het gaat steeds beter, dus misschien worden het er wel meer). Dit betekend 7*60k = 420k per week winst. 420k*14= +/- 6 miljoen... + nog de winst op de stijgers maakt 7 miljoen winst... dat is 2 miljoen meer dan een gemiddeld team. Echter de vraag is dan of ik me in VI kan handhaven, omdat het skilltraden nogal wat TS hits met zich meebrengt. Bovendien heb ik dan niet meer de 100k rente per week, omdat ik een deel van mijn geld aan mids heb besteed.
Kortom, ik heb advies nodig
Mwah... ik heb eind dit seizoen 16-17 mil. Wil ik in VI overleven, heb ik toch op zn minst een beetje een goed middenveld nodig. Dat betekend dus 3x wonderbaarlijk oid. Kosten ~ 7,5 miljoen. Verder heb ik een beetje een keep nodig = 1,5 miljoen voor een uitmuntend. Dat maakt totaal 9 miljoen.... Dan heb ik nog +/- 3,5 mil in stijgers zitten, dat zal dan iets minder worden, want ik heb minder spelers.. dus laten we zeggen 3 mil, dat maakt totaal 12 mil. Heb ik over 4 tot 5 mil in cash = 45k rente per week.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoe goed moet je team nou zijn om 6e te kunnen worden in de VI...niet zo heel goed toch, in ieder geval heb je zeker niet al je 10 miljoen nodig. Als jij denkt dat je zo superrijk kan worden, is het goede keuze om dat te doen. Denk dat je dan over 2 seizoenen zo kampioen van VI wordt en een subtopper in V kan worden.
Tja, als jij nog een seizoen op wil offeren door wat te prutsen en puur winst te maken moet je dat doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:09 schreef maniack28 het volgende:
Hehe.... ik vraag me af wat men vind van het plan om nog een seizoen shooting te trainen. Ik bedoel... weegt 9 miljoen winst op tegen het degraderen naar VII en het bijbehorende supportersverlies? Aan de ene kant voel ik er veel voor, want ik heb daarna genoeg kapitaal om een leuk team te maken, maar aan de andere kant kan ik niet wachten totdat ik weer een "echt" team heb en tactische trucjes kan gebruiken om mijn tegenstanders te verslaan...
Ik zit ook nog te denken om wel 4 mids te kopen en dan op zondag 3 ervaringsdefs op te stellen. Ik kan dan in het weekend proberen te winnen en 3 spitsen opstellen en op woensdag kan ik (na bekeruitschakeling) gewoon weer 11 shootingtrainees opstellen. Zo kom ik toch nog aan 14 trainees per week, dat is 7 stijgers ongeveer (maar het gaat steeds beter, dus misschien worden het er wel meer). Dit betekend 7*60k = 420k per week winst. 420k*14= +/- 6 miljoen... + nog de winst op de stijgers maakt 7 miljoen winst... dat is 2 miljoen meer dan een gemiddeld team. Echter de vraag is dan of ik me in VI kan handhaven, omdat het skilltraden nogal wat TS hits met zich meebrengt. Bovendien heb ik dan niet meer de 100k rente per week, omdat ik een deel van mijn geld aan mids heb besteed.
Kortom, ik heb advies nodig
* Verbal_Kint kwijltquote:Op maandag 27 februari 2006 22:17 schreef komrad het volgende:
speciaal voor VK:
Ricardo Hauri
TSI = 13 320, 19 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
trouwens VK, kwijl je al ..........
met wat voor taktiek? ik overweeg t nl ook, over 1.5 seizoen ofzo. maar wil eigenlijk wel blijven counteren, lijkt me een lastige combi. daarom wordt t misschien forwards (433 counter)quote:
er komt vanzelf een optielink in je hattrick pagina.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:12 schreef AirRaid het volgende:
ik ga denkelijk aan het einde van het seizoen mijn clubnaam veranderen, maar waar moet je dat eigenlijk doen????
Op je clubpagina komt aan de rechterkant een optie te staan, kan niet missenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:12 schreef AirRaid het volgende:
ik ga denkelijk aan het einde van het seizoen mijn clubnaam veranderen, maar waar moet je dat eigenlijk doen????
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
deal van de week gesloten:
2.6 mlj voor dit bakbeest
Hans Guttmann (8068155)
27 years, solid form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has passable experience and passable leadership abilities
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: world class Passing: passable
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: weak Set Pieces: weak
Transfer compare 3.2 en 3.4 mlj
compenseert dan wel weer voor de 2.4 mlj die ik neer had gelegd voor die magnificent middenvelder van 22
nu ik wingers lijk te gaan trainen voel ik er veel voor hem te houden. Ik moet echter nog een paar weken defs blijven trainen voor mijn laatste paar stijgers en dat is wel jammer voor Hauri.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
* Verbal_Kint kwijlt![]()
![]()
![]()
ga je m nog een keer verkopen of hoe zit dat?
Vooral geen team-id, speler-id's of speler stats geven!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:37 schreef hollander76 het volgende:
Ordinaire tvp, sorry heb niks te melden
Behalve dat er 4 spelers te koop staan momenteel![]()
Das cker niet veel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:05 schreef Lennox het volgende:
Nieuwe aankoop
Philipp Gahn
TSI=1 250, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
![]()
Ik heb geen verstand van verdedigingstraining, maar wat ik wel weet is dat 75k voor redelijk/redelijk 17 jaar niet veel isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:25 schreef Lennox het volgende:
75k maar (ik vind het persoonlijk erg weinig??) In buddy ff erbij gezet en TL vergelijking staat hij op 175k ofzo. Vanavond gelijk meespelen, als het goed is heeft hij niet heel lang nodig om te stijgen.
Vrijdag moet een 19 jarige naar formidabel gaan (3x blessures gehad ) en die mag gelijk weg. Daar is deze de opvolger van
ligt er aan of hij hoog isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:02 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van verdedigingstraining, maar wat ik wel weet is dat 75k voor redelijk/redelijk 17 jaar niet veel is
Zelfs dan lijkt hij me niet duur, maar ik kan het als pm scorentrainer verkeerd hebbenquote:
als je hem nog 6 weken zou moeten trainen zal het weekrendement tegenvallenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:05 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zelfs dan lijkt hij me niet duur, maar ik kan het als pm scorentrainer verkeerd hebben
dus de klassieke winger training? ik wou misschien wingattacks gaan trainen, 433, dan train je er ook 5 per week. probleem is dan alleen dat ik met één IM moet gaan spelen, daar heb ik eigenlijk geen trek meer in. andere optie zou zijn 442 in de league en 433 op woensdagen. dan verlies ik een trainingsplek op zondag, maar das toch maar voor een aanvaller, minder belangrijk...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:07 schreef komrad het volgende:
[..]
nu ik wingers lijk te gaan trainen voel ik er veel voor hem te houden. Ik moet echter nog een paar weken defs blijven trainen voor mijn laatste paar stijgers en dat is wel jammer voor Hauri.
Je mag natuurlijk altijd een bod doen
over de tactiek 352 en 343 afwisselend met een normale centrale def en een aanvallende def.
wat zijn de percentages bij wingattack?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dus de klassieke winger training? ik wou misschien wingattacks gaan trainen, 433, dan train je er ook 5 per week. probleem is dan alleen dat ik met één IM moet gaan spelen, daar heb ik eigenlijk geen trek meer in. andere optie zou zijn 442 in de league en 433 op woensdagen. dan verlies ik een trainingsplek op zondag, maar das toch maar voor een aanvaller, minder belangrijk...
je bent populair of je bent het nietquote:
1,5M voor neergelegd, iets onder de normale prijs, dus netjesquote:Per Bohbeck (17393650) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
25 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 9 410
Loon: 5 472 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Tja je moet wat, ik wou niet weer een "Untitled Document" topic maken, dus dan moet je wat hèquote:
Dat 'Untitled Document #2' was niet origineel en nu wéér 'JD' in de TT is ook niet origineel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Tja je moet wat, ik wou niet weer een "Untitled Document" topic maken, dus dan moet je wat hè
Hebben we daar ook al awards voor?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:21 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat Untitles Document #2 was niet origineel en nu wéér JD in de TT is ook niet origineel!
Ik weet in ieder geval wie niet de Originaliteitsprijs wint dit seizoen..
Tuurlijk! Maar daar meer over na Jack Bauer's 40 minutes of fame!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hebben we daar ook al awards voor?
yup, gaat het al goed met je team?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:46 schreef MrWes het volgende:
Ik kon mij hier aanmelden als zijnde Hattrick speler
Mijn team is Fc Nienwin en ik speel in de 12de divisie
Ik neem aan dat ik nu hier goed zit
Gezien het feit dat hij in de 12e divisie zit, is hij pas gestart.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
yup, gaat het al goed met je team?![]()
nouja, dat de markt nu instort en dat de prijzen aan het dalen zijn, voor elke grote aankoop die er nu aan zit te komen raad ik iedereen aan om even 2 weken te wachten en dan je slag te slaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:13 schreef komrad het volgende:
Grumpey, hoe gaat het ermee?
Nog een analyse van iets te delen met ons
al trainies gekocht?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:30 schreef jde_kok het volgende:
160000 op de rekening en ik train positiespel. Speel nu in de 11e...
en als ik nu een SN def op de lijst heb staanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nouja, dat de markt nu instort en dat de prijzen aan het dalen zijn, voor elke grote aankoop die er nu aan zit te komen raad ik iedereen aan om even 2 weken te wachten en dan je slag te slaan.
1,749Mquote:Giorgio Brons (31048168) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 10 190
Loon: 3 320 ¤/week
Waarschuwingen: 2
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Met? Ik zie niks..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:33 schreef FritsFluitketel het volgende:
Net nog een leuke mid gekocht, mét bijbehorende TS hit (tweede van vandaag)
[..]
1,749M
Nee, alleen tijdens het tussenseizoen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:03 schreef AirRaid het volgende:
kan je eigenlijk ook tussentijds van teamnaam veranderen?
je verliest wel supporters he, maar dat wist je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:26 schreef AirRaid het volgende:
owk dan moet ik maar effe wachten
yupquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
je verliest wel supporters he, maar dat wist je?![]()
kan gewoon, al zal je geen ervaring ermee kunnen krijgen, dus wel hits voor je middenveld rating,. Maar geen effect op training of moods...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:43 schreef twisteddlogic het volgende:
2-5-3 is toch een opstelling die je kan spelen? Of kan ik dat beter niet doen?
(96780300) 17 jrquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:10 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Vooral geen team-id, speler-id's of speler stats geven!
Straks gaat er nog iemand kijken!![]()
He maniack trap vanaaf ff een trainie van me op +1 .Wil dat geluk ook wel is hebbenquote:
Voor 38 k gekocht, nieuwe deftraineequote:Carl Havlykke
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 672 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Die kunnen (toch?) eenmalig een TShit geven, vinnik niet zo belangrijk,quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:42 schreef foetre het volgende:
Das idd een goede aankoop voor een mooi bedrag!
Alleen hou ik nooit zo van die controversieele bastards.
Verdelijkbaar als dezequote:James Rosenveldt
TSI = 250, 22 jaar, waardeloos in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Gedaan inmiddels, krijg je daar achteraf nog wat van te horen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:31 schreef maniack28 het volgende:
twistedlogic: druk op transfers en dan: Rapporteer verdenkingen van cheaten (rechtsbovenin onder het kopje help)
met loon ¤ 620 weet ik het niet. denk dat er wel een week of 4/5 overheen zullen gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:05 schreef Lennox het volgende:
Nieuwe aankoop
Philipp Gahn
TSI=1 250, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
![]()
bookmarks zijn erg handig. spelers kopen zonder is eigenlijk niet te doen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Achja, het begint te wennen.
Ik zal iig geen supporter meer kopen als er niets verbeterd
netjes met je papiertje id opschrijven, en tijd van aflopen erachter.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
bookmarks zijn erg handig. spelers kopen zonder is eigenlijk niet te doen...
Das waar. Maar ze lopen wel lekker weg met mijn centen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:14 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
bookmarks zijn erg handig. spelers kopen zonder is eigenlijk niet te doen...
kijk mss ook naar de leiderschao en ervaring van zo'n spelersquote:Op woensdag 1 maart 2006 13:23 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik ben denk ik een cheater tegen gekomen, hoe kan ik dat melden?
Het zijn deze teams:
TeamID: 213043
TeamID: 816670
Ze hebben een speler met vergelijkbare stats als deze verkocht voor 234000
[..]
Verdelijkbaar als deze
dat zal de GM toch ook wel doen/kunnen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:46 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
kijk mss ook naar de leiderschao en ervaring van zo'n spelers
of mss had die zelfs uitstekend sp ofzo
de oude manier heeft ook wel iets.quote:Op woensdag 1 maart 2006 14:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Das waar. Maar ze lopen wel lekker weg met mijn centen.
Stel je voor: HT heeft 700000 spelers.
50000 spelers kopen supporter voor 1 jaar --> ¤ 997 500,00
75000 spelers kopen supporter voor een kwartaal (en dat een jaar lang) --> ¤ 1 800 00,00
Dan hebben zij dus een jaarinkomen van ¤ 2 797 500,00
Lijkt me genoeg geld om alle kosten te dekken en te zorgen voor deugdelijk hardware!!!
Nee, van mijn centen kunnen ze het straks niet meer betalen. Als het weer echt goed loopt zal ik supporter weer overwegen.
Tegen de tijd dat mijn supporter verloopt zal ik wel een kladblok en een pen aanschaffen. Doe ik het wel "the old fashioned way"
540/560/580/600/620/640 zie je bij 17 jaar redelijk. Ik hoop dat hij met een week of 2 stijgtquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:02 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
met loon ¤ 620 weet ik het niet. denk dat er wel een week of 4/5 overheen zullen gaan
oh wacht es. hij is redelijkquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:05 schreef Lennox het volgende:
[..]
540/560/580/600/620/640 zie je bij 17 jaar redelijk. Ik hoop dat hij met een week of 2 stijgt
Waardeloos ervaring en rampzalig leiderschap, denk niet dat hij het daarom doetquote:Op woensdag 1 maart 2006 14:46 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
kijk mss ook naar de leiderschao en ervaring van zo'n spelers
of mss had die zelfs uitstekend sp ofzo
gelukkig dat er nog burgers met een hart voor de maatschappij zijnquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:07 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Waardeloos ervaring en rampzalig leiderschap, denk niet dat hij het daarom doet
En 1 team heb van de andere meer spelers met lage TSI voor zeer veel geld gekocht.
daar kun je aangewend raken.quote:
Your damn rightquote:Op woensdag 1 maart 2006 15:07 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
oh wacht es. hij is redelijk![]()
ik ben me de laatste tijd aan het orienteren op skilltrades van goed naar uitstekend. dan 620 aan loon natuurlijk veel te weinig
Nieuwe spelert van mij. 750k. Eigenlijk iets teveel betaald volgens mijquote:Samuel Rainho (71226206) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
21 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: flag Portugal
Total Skill Index (TSI): 4 700
Loon: 1 344 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Panacea F.C.
Waarschuwingen: 1
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: formidabel Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: goed
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
jammer van zijn conditie.quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:17 schreef truStie het volgende:
[..]
Nieuwe spelert van mij. 750k. Eigenlijk iets teveel betaald volgens mijMaarja
En deze eerder vandaagquote:Briac Dernoncourt
17 jaar, zwak in vorm, gezond
Een controversieel persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag France
Total Skill Index (TSI): 670
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: redelijk
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Voor 38 k gekochtquote:Carl Havlykke
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 672 ¤/week inclusief een 20% bonus
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Ben ik de enige die het eigenlijk helemaal niet merkt en nergens last van heeft? En me niet erger aan allerlei kleine dingen? Beetje positieve instelling in het leven mensen, niet zo zeiken op dingen die over een tijdje wel weer beter zullen gaan!quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:44 schreef twi het volgende:
Dat de site zo nu en dan traag is vind ik niet zo heel erg, maar het is gewoon te triest voor woorden dat de topscorerslijsten nu al twee weken niet zijn geupdate.
Ik heb er ook weinig last van, af en toe op zondag wel maar dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het eigenlijk helemaal niet merkt en nergens last van heeft? En me niet erger aan allerlei kleine dingen? Beetje positieve instelling in het leven mensen, niet zo zeiken op dingen die over een tijdje wel weer beter zullen gaan!
Zo, moest ik even kwijt
Nu snel de trein pakken, hopelijk kan iemand me nog up to date houden!
Ik heb er ook weinig last van, en als ik er last van heb, irriteer ik me er ook niet echt aan, maar ik kan wel begrijpen dat andere zich daar aan irriteren. Meestal ben ik tijdens de wedstrijden ook niet online, dat zal ook schlen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het eigenlijk helemaal niet merkt en nergens last van heeft? En me niet erger aan allerlei kleine dingen? Beetje positieve instelling in het leven mensen, niet zo zeiken op dingen die over een tijdje wel weer beter zullen gaan!
Zo, moest ik even kwijt
Bij mij ligt het eraan dat ik er net mee ben begonnen, en sinds ik ermee ben begonnen eigenlijk alleen maar van die kleine storinkjes ben tegengekomen. Op zich niet erg natuurlijk, niet iets waar ik me heel druk over maak. Maar als je het sommetje ziet wat ze krijgen via supporters, dan mag er toch wel sneller worden gehandeld.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zo, moest ik even kwijt
Waar ik me wel aan irriteer is zonder ook maar enige toestemming of iets dergelijks dat mijn geld word gebruikt om een stelletje amateurs te sponsoren. Al was het maar een poll of iets dergelijks om te kijken hoe iedereen erover dacht, ik wil daar namelijk niet voor betalen. Ik betaal om Hattrick te kunnen spelen, dan verwacht ik dus ook een soepele game. Niet eentje die gigantisch sloom is bij een beetje bezoekers. En als zo'n poll er wel is geweest, of iets in die richting, ik heb er niks van gemerkt iig.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:12 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zo, moest ik even kwijt
Van grote afstand wist Billy Cornwallis in de 31e minuut de keeper te verrassen en maakte zo voor Grumpelix de 1 - 0.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:12 schreef Grumpey het volgende:
Zo, moest ik even kwijt
wanneer ga je als scorentrainer conditie trainenquote:Op woensdag 1 maart 2006 16:17 schreef truStie het volgende:
[..]
Nieuwe spelert van mij. 750k. Eigenlijk iets teveel betaald volgens mijMaarja
Grumpelix - OO0nMe's Dreamteam (39 minuten gespeeld) 2 - 0quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:34 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Van grote afstand wist Billy Cornwallis in de 31e minuut de keeper te verrassen en maakte zo voor Grumpelix de 1 - 0.
ik bedoel 10 per week jaquote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:59 schreef komrad het volgende:
[..]
wat zijn de percentages bij wingattack?
en 5 per week? ik neem aan 10 toch, dus 2 wingers en 3 aanvallers en dat x2
Sinds wanneer koop je als scorertrainer alleen trainees?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:35 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wanneer ga je als scorentrainer conditie trainen
Die 2 zal sowieso wel lang nodig hebben. Maar is die eerste door iemand getrained (omdat hij in zwak vorm is) of is hij laat op TL lijst gezet na het pullen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 16:48 schreef Bonobo11 het volgende:
En nog een voor 40 kBen nu klaar voor dit seizoen.
[..]
En deze eerder vandaag
[..]
Voor 38 k gekocht
Deftrainers wat vinden jullie ervan?
Oh en nog ff een serieus antwoord. Tussen de seizoen doorquote:Op woensdag 1 maart 2006 17:35 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
wanneer ga je als scorentrainer conditie trainen
Hij heeft daar niet gespeeld en is 2 weken geleden gepulled, misschien is tie in passen gepopt, want die gast speelde 352, maaar goed hij is 17 en heeft koppen, wat ik nodig heb. Ik ga ze minstens 2 seizoenen trainen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:57 schreef Lennox het volgende:
[..]
Die 2 zal sowieso wel lang nodig hebben. Maar is die eerste door iemand getrained (omdat hij in zwak vorm is) of is hij laat op TL lijst gezet na het pullen?
Die zie ik eerder stijgen, mits hij niet in passen is getrained ofzo. Voor de rest weinig bijstats (uitstekend/redelijk met weinig bijstats vond ik bijzonder tegenvallen bij verkoop)
Ik heb vanmiddag de openvragenthread op de HTfora door zitten lezen, en daar zeggen de HT's dat piscotsi net zulk natte vingerwerk is als wat wij doen, beetje naar salaris kijken, hoogste skill(s), vorm en dan relevante TSI proberen in te schatten, met meerdere skills zo goed als onmogelijk dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:04 schreef Lennox het volgende:
Ik heb net dat psico tsi geinstalleerd, maar daar wordt je ook niet veel wijzer van als je op passen+verdedigen zoekt (bijna overal zit hij ze in staat "snel te stijgen, of blalblalbla"
kansloze aankoop dusquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:00 schreef Lennox het volgende:
Ik snap dat niet, waarom conditie trainen als je geen PM/Vleugel traint?
*schoenmaker blijf bij je leest idee*
Waar is je contract? De voorwaarden?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:20 schreef truStie het volgende:
[..]
Waar ik me wel aan irriteer is zonder ook maar enige toestemming of iets dergelijks dat mijn geld word gebruikt om een stelletje amateurs te sponsoren. Al was het maar een poll of iets dergelijks om te kijken hoe iedereen erover dacht, ik wil daar namelijk niet voor betalen. Ik betaal om Hattrick te kunnen spelen, dan verwacht ik dus ook een soepele game. Niet eentje die gigantisch sloom is bij een beetje bezoekers. En als zo'n poll er wel is geweest, of iets in die richting, ik heb er niks van gemerkt iig.
Als je nou over die van mij hebt. Wtf lul je nou man? Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Die gast is geen trainee, gewoon een speler.quote:
ja maar je hebt hem gekocht als middevelder, door zijn conditie haal je veel lagere ratings als en zelfde speler met goed/uitstekend conditie die bijv, 20k duurder is.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:38 schreef truStie het volgende:
[..]
Als je nou over die van mij hebt. Wtf lul je nou man? Hoe vaak moet ik het nog zeggen. Die gast is geen trainee, gewoon een speler.
Hij staat nu toch ff in de verdedigingquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:40 schreef stefmans het volgende:
[..]
ja maar je hebt hem gekocht als middevelder, door zijn conditie haal je veel lagere ratings als en zelfde speler met goed/uitstekend conditie die bijv, 20k duurder is.
dan maakt het weer totaal niets uit, maar als je hem als middevelder wilt gebruiken moet je zowiezo conditie trainen in het tussen seizoen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:43 schreef truStie het volgende:
[..]
Hij staat nu toch ff in de verdediging![]()
![]()
Daar wordt je conditie niet beter van hoorquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:43 schreef truStie het volgende:
[..]
Hij staat nu toch ff in de verdediging![]()
![]()
Hoor je mij zeggen dat ik hem daarvoor daar neer zet danquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:45 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Daar wordt je conditie niet beter van hoor
Grumpey 5-0
juist wel.quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:48 schreef truStie het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat ik hem daarvoor daar neer zet dan?
En conditie word wel beter gewoon in het seizoen, hoe komen al mijn spelers die ik nog vanaf het begin heb op goed en uitstekend conditie? Echt niet van die ene week die ik perongelijk eens in het tussenseizoen op conditie heb getraind.
Das bull, dan moet het toch echt van die ene week komenquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:48 schreef truStie het volgende:
[..]
Hoor je mij zeggen dat ik hem daarvoor daar neer zet dan?
En conditie word wel beter gewoon in het seizoen, hoe komen al mijn spelers die ik nog vanaf het begin heb op goed en uitstekend conditie? Echt niet van die ene week die ik perongelijk eens in het tussenseizoen op conditie heb getraind.
Ja, je moet dus nog 4 niveau's = 4 weken conditietraining, als je geluk hebt 3quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:55 schreef truStie het volgende:
Ok het zal wel
Wat een drama omdat een speler zwak conditie heeft
drama is het niet, tis alleen jammer voor je ratings op het middenveldquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:55 schreef truStie het volgende:
Ok het zal wel
Wat een drama omdat een speler zwak conditie heeft
Grumpey is de man! OLE OLE!!!!!!!!!!quote:
ja en de verhouding tussen wingers en spitsen. Is het trouwens zo dat ze ook een beetje scoren erbij krijgen van die training?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik bedoel 10 per week ja![]()
je bedoelt met percentages het aantal weken wat er nodig is om te stijgen in hoofdskill?
geloof dat t bij gewone winger training 4/5 weken is? voor wingattacks is t nog niet echt duidelijk geloof ik. ik verwacht dat t wel net wat hoger ligt aangezien je meer posities traint
Koploperquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
yup, gaat het al goed met je team?![]()
Congrats, snapte de ophef niet, maar je blijkt dus nog in de beker te zittenquote:
enne, durf het bijna niet te vragen, maar ook trainingstechnisch? En als je niet begrijp wat ik hiermee bedoel, vraag maar raak hier op dit forumquote:
Nu de laatste 128quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:18 schreef Lennox het volgende:
[..]
Congrats, snapte de ophef niet, maar je blijkt dus nog in de beker te zitten![]()
Nog niet bekend, maar nee, er zijn meer dan 10 teams onder me die gewonnen hebben dus het zal wel IIe klasser worden, of misschien zelfs nog een keer IIIe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:25 schreef komrad het volgende:
Grumps, mag je al tegen een eredivisieploeg?
Hoger dan tegen andere teams uit hogere sferen eerlijk gezegd, maar het is nog steeds 1/3e om 2/3e. Het hangt er ook vanaf of ik mijn competitie nu schade aan ga lopen doen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:56 schreef komrad het volgende:
dat is geen makkie. hoe schat je je kansen in?
nopequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:59 schreef komrad het volgende:
grumpey, je hebt toevallig geen SN def nodig??
jammer, ik moet hem kwijtquote:
wat was je team naam mischien zit er nog iets tussen voor me.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:53 schreef FritsFluitketel het volgende:
M'n halve team staat te koop
Ben blij als die switch achter de rug is, wat een teringzooi is het nu in m'n team
Als het kampvolk is wil ik het wel dik onder de prijs natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:15 schreef komrad het volgende:
Uddel, heb je dat filmpje dat je aangehouden wordt door de politie nog ergens online staan, dan weet stefmans ook met wie hij te doen heeft
FC Uddelquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
wat was je team naam mischien zit er nog iets tussen voor me.![]()
had het al gevonden, maar toch bedankt.quote:
Eerst een deal!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:15 schreef komrad het volgende:
Uddel, heb je dat filmpje dat je aangehouden wordt door de politie nog ergens online staan, dan weet stefmans ook met wie hij te doen heeft
scooter.quote:
ja dat zegt alles wel hequote:
Ach jah ieder zijn ding, ik zou mezelf ook niet graag in en auto willen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:46 schreef komrad het volgende:
[..]
ja dat zegt alles wel he
hint voor je: wegmisbruikers
gooi het maar gewoon in de groep.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:48 schreef komrad het volgende:
uddel vertel jij het of moet ik het uit de doeken doen
het ergste, je was er nog trots op ook
Ja heb 4 trainees. Dus dat komt wel goed...quote:al trainies gekocht
de sproeiers schijnen aardig te werken ja.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:53 schreef komrad het volgende:
http://www.jkoetsier.nl/vid/wegmisbruikers.avi
hier is uddel te zien op zijn scooter
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:53 schreef komrad het volgende:
http://www.jkoetsier.nl/vid/wegmisbruikers.avi
hier is uddel te zien op zijn scooter
verkeerde topic, dit is het Uddel scooter topic.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef AirRaid het volgende:
Uitdagingen: 1
United Black Panthers
Aanvangstijd: 08-03-2006 om 17:30
Speelterrein: AelserDome, Normaal. Geregeld!
hoezo dit heeft nix met de fok!cup te makenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
verkeerde topic, dit is het Uddel scooter topic.![]()
![]()
Ik dacht dat het voor de inhaal ronde was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:39 schreef AirRaid het volgende:
[..]
hoezo dit heeft nix met de fok!cup te maken
eindoven.... klinkt een beetje als een crematiestadquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:27 schreef MyImmortal het volgende:
het zonnetje schijnt hier in eindoven
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
eindoven.... klinkt een beetje als een crematiestad![]()
Ik moest ff nadenken totdat ik de spelfout zagquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
my bad Eindhovenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
en volkomen terecht dacht ik zoquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef Lemming22 het volgende:
Jaja donderdag is echt zo'n dag waarop er weinig gebeurt op Hattrick, wat terug te zien is in dit topic, alwaar er geneuzeld wordt over koetjes, kalfjes en het weer......![]()
9quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en volkomen terecht dacht ik zo
er valt ook nergens anders over te praten of het moet bijster interessant zijn hoeveel supporters je er vandaag bij hebt gekregen
10, 787 totaal..quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en volkomen terecht dacht ik zo
er valt ook nergens anders over te praten of het moet bijster interessant zijn hoeveel supporters je er vandaag bij hebt gekregen
het is hier erg zonnig op dit moment (Bolsward)
het komt de laatste tijd ook wel heeeeeeeeeeel erg vaak voor dat de server traag is of eruit ligtquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:42 schreef komrad het volgende:
fijn zo'n trage server op het moment dat een LT trainee afloopt
Logo 1quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef AirRaid het volgende:
Atletico Aelse gaat na het seizoen van naam veranderen. De nieuwe naam wordt dan Fortuna Xummon FC
heb alvast 2 logo's gemaakt mar welke moet het logo worden van de club
[afbeelding]
of
[afbeelding]
iddquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef Flappekz het volgende:
Godverdekuthattrick...hoe kan ik nou normaal bieden op een speler als de boel niet vooruit te branden is??...bah
idd, ik heb nog 1 dingetje te regelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:45 schreef Grumpey het volgende:
dinsdag woensdag donderdag, dan komen alle YPs van iedereen op de markt en dus worden er trades verhandeld op die dagen alleen.
Gelukkig zit ik daar niet meer zo aan vast, nu moet ik zorgen dat ik voor donderdagnacht +/- 49 spelers heb, ook een opgave nog
Ik zeg, pak je verlies, maar zorg er dan wel voor dat je wingertraining sowieso dan wel optimaal is!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef komrad het volgende:
[..]
idd, ik heb nog 1 dingetje te regelen
Ik heb nog 1 WC +7 def van 20 die dus na de TU nog 2 weken moet (zeer waaarschijnlijk). Daarnaast nog een vracht skilltrades, de vraag is nu: mocht ik morgen bv 6 stijgers hebben, verkoop ik dan die andere spelers zonder winst en switch ik (met name voor die WC +8 kan dat zuur zijn) of is het handig om nog 2 weken als een gek te skilltraden en blijf ik dan ook met een paar niet stijgers zitten.
Bijkomend verhaal: Hauri is gestegen en blijft voor winger training. Is het handig om hem 2 weken Trainingsverlies te laten ondergaan
quote:Michael Kämmler (73127643)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 5 180
Loon: 1 056 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Ja doortrainen tot briljant, en dan in tussenseizoen wat conditie erbij, en pas begin volgend seizoen verkopen, winsttechnisch gezien verruit sterkste oplossing, beter dan skilltraden in dit gevalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:10 schreef ASSpirine het volgende:
TU:
Vorm: +8 / -8
TSI : +3840 / -1120
Vleugel: +2
Jammer dat ik tegenwoordig minder en minder stijgers heb
Maar, even een vraagje
Zou ik deze speler doortrainen naar briljant? Ik zit meer met het gedachte van hem verkopen en dan wekelijks een skilltrade erop te zettten...
need some advice
[...]
ok, vlaggetjes sparen bij internationale friendlies --> alle vlaggetjes van zuid-amerika sparen, just for the fun of it, volgende week internationale friendly in paraguay dusquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:19 schreef Daemon19 het volgende:
Ok dat snapte ik niet geheel VK..
Trainingsupdate vanaaf!
daar had ik dus ook aan gedacht, maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik wel conditie training ga doen in het tussenseizoenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ja doortrainen tot briljant, en dan in tussenseizoen wat conditie erbij, en pas begin volgend seizoen verkopen, winsttechnisch gezien verruit sterkste oplossing, beter dan skilltraden in dit geval![]()
Je moet voor jezelf de afweging maken of enkele tonnen meer winst (op al je spelers) meer of minder belangrijk is dan 2 weken eerder een speler op bepaald niveau krijgen. Daar kunnen wij je niet bij helpen, al zou mijn keuze wel duidelijk zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:08 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
daar had ik dus ook aan gedacht, maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik wel conditie training ga doen in het tussenseizoen
Aangezien ik nu al een formi wing met goed passen heb, wil ik em zo hoog mogelijk krijgen en daarvoor tijdens het tussenseizoen verder trainen
Vanavond lopen er nog 7 af, op 4 spelers is al geboden, op het moment staat het Transfersaldo voor vanavond op bijna 1,5Mquote:02-03-2006 Verkocht Chelvanathan Rajan aan Hackball-Klub E 209 000 ¤ 2 820
02-03-2006 Verkocht Vladimir van Swaaij aan VT Sport 1 517 000 ¤ 9 850
02-03-2006 Verkocht Marien van Benthem aan Spurs* 2 814 000 ¤ 9 310
02-03-2006 Verkocht Giampaolo Murru aan FC Støvle 1 986 000 ¤ 4 330
02-03-2006 Verkocht Mario Hohenahr aan Graseaters 2 200 000 ¤ 12 920
Dat snapte ik, alleen niet waarom je moet 'sparen' en waarom je problemen hebt met suriname..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
ok, vlaggetjes sparen bij internationale friendlies --> alle vlaggetjes van zuid-amerika sparen, just for the fun of it, volgende week internationale friendly in paraguay dus
Zo, één van m'n drie aanvallers voor zondag is al binnen, betaald: 1 530 000quote:Ove Lassen (77542694) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Total Skill Index (TSI): 3 360
Loon: 1 128 ¤/week inclusief een 20% bonus
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Surinamequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:19 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat snapte ik, alleen niet waarom je moet 'sparen' en waarom je problemen hebt met suriname..
Ik schrok, aangezien ik nog 2 formidabele spitsen wil gaan kopen, maar gelukkig is ie 18 jaar..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zo, één van m'n drie aanvallers voor zondag is al binnen, betaald: 1 530 000
Not bad, is it?
Volgens mij is hij al aardig richting uitmuntend namelijk, wat zeggen de ervaren scorentrainers hiervan?
Wat is hiervoor te krijgen?quote:Erdenne Born (81351861)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 390
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: FC Hoogies
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
je hebt altijd wel een paar mafketels er tussen die er dik voor betalenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:13 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Wat is hiervoor te krijgen?Niet veel geloof ik, komt door paar foutjes . Is net tot goed getraind.
Transfervergelijking levert niets op
Ik moet er nog tweequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:12 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik schrok, aangezien ik 2 formidabele spitsen wil hebben, maar gelukkig is ie 18 jaar..![]()
Gewoon voor 0 erop zetten, zoveel vang je er toch niet voor en ik denk dat je het meeste geld binnnen krijgt als je hem er voor 0 op zetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:13 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Wat is hiervoor te krijgen?Niet veel geloof ik, komt door paar foutjes . Is net tot goed getraind.
Transfervergelijking levert niets op. Waar zal ik hem voor op de transferlijst zetten?
owquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:19 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Gewoon voor 0 erop zetten, zoveel vang je er toch niet voor en ik denk dat je het meeste geld binnnen krijgt als je hem er voor 0 op zet
Daar kom je niet ver mee. Zou ik die paar duizend of uitgeven aan één van je andere aankopen of ff sparen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:17 schreef FritsFluitketel het volgende:
Misschien nog een reservemidje van een paar honderd duizend
35k ofzo.. ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:13 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Transfervergelijking levert niets op. Waar zal ik hem voor op de transferlijst zetten?
Niks...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
(ik bedoel: wat heb je aan een speler die 2 weken eerder een niveau haalt als ie toch geen U20 is?)
Ik ga voor een reservemid echt geen miljoen uitgeven hoor.. 300-400k is zat voor een reservespeler. Maar die reservemid wacht ik sowieso ff mee tot m'n andere aankopen gedaan zijn. Als ik op dat moment geld ervoor heb koop ik een reservemid en anders wacht ik nog wel even en gok ik het erop dat m'n mids niet gelijk geblesseerd rakenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:43 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Daar kom je niet ver mee. Zou ik die paar duizend of uitgeven aan één van je andere aankopen of ff sparen.
Positiespel trainees? Zo ja, houden en betere conditie geven. Zo nee, verkopen die handel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:59 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik zou em graag willen, maar heb het geld er niet voor
Ik zit een beetje met een dilemma. Mijn trainees hebben allemaal een lage conditie. Heeft het zin om ze tot het tussenseizoen te houden en dan te verkopen met betere conditie? Of levert dat weinig extra winst op?
zeker doen, het is niet alleen beter voor je team maar ook voor de inkomsten!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:59 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik zit een beetje met een dilemma. Mijn trainees hebben allemaal een lage conditie. Heeft het zin om ze tot het tussenseizoen te houden en dan te verkopen met betere conditie? Of levert dat weinig extra winst op?
wat is lage conditie voor jou? en ja houden tot na conditietraining. uit eigen ervaring weet ik dat mensen voor wat betere conditie meer betalen voor een trainee. en sowieso begin van het seizoen levert wat meer opquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:59 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik ben veeleisend. Ik heb 5 trainees met uitstekend, 3 met goed en 1 met redelijk conditie.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:04 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
wat is lage conditie voor jou? en ja houden tot na conditietraining. uit eigen ervaring weet ik dat mensen voor wat betere conditie meer betalen voor een trainee. en sowieso begin van het seizoen levert wat meer op
Mwah... goed vorm tikt redelijk aan. Maar goed, aan het begin van het seizoen was hij uitstekend + 2 of 3 ofzo... dus 8 weken verder is hij formidabel +2 of 3.. dus hij zal nu wel zoiets of iets verder zijn. Ik geef hem dus 4-5 weken nog. Maar dan is hij voor het eind van het seizoen uitmuntend en week 4 ofzo van het volgende seizoen briljant, dus voor die prijs een prima koopquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zo, één van m'n drie aanvallers voor zondag is al binnen, betaald: 1 530 000
Not bad, is it?
Volgens mij is hij al aardig richting uitmuntend namelijk, wat zeggen de ervaren scorentrainers hiervan?
Veeleisend is okquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:06 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik ben veeleisend. Ik heb 5 trainees met uitstekend, 3 met goed en 1 met redelijk conditie.
Redelijk vind ik eigenlijk al te laag maar het is nou eenmaal zo.
ik ben nog op zoek naar een trainee zoals je ziet![]()
Ik heb z'n broer, Adnan Khallali (78754020) , te koop,quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:26 schreef FritsFluitketel het volgende:
Iemand nog interesse in een 18 jarige formidabel positiespel die in één training naar uitmuntend stijgt?
Aswad Khallali (76116749)
Trainees zonder conditie zijn beduidend goedkoper en die twee weekjes conditietraining verdien je in dat geval veel mee hoor. Nadeel is de vormdaling enzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:02 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Positiespel trainees? Zo ja, houden en betere conditie geven. Zo nee, verkopen die handel.
Persoonlijk, als PM trainer, let ik op conditie bij het aanschaffen van trainees. Ik ben niet bereid om voor 2 weken te switchen naar conditietraining. Conditie moet bij mij minimaal goed zijn anders hoef ik ze niet te hebben.
Dat kan voorkomen, hoeft niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Trainees zonder conditie zijn beduidend goedkoper en die twee weekjes conditietraining verdien je in dat geval veel mee hoor. Nadeel is de vormdaling enzo
Die net gekocht voor 1.6Mquote:Timo Suopuro (77450942) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, zwak in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 840
Loon: 1 128 ¤/week inclusief een 20% bonus
Vleugelspel: slecht Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Nee inderdaad, maar vaak daalt de TSI wel bij de meeste spelers, vormdaling in delen van niveaus..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:27 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat kan voorkomen, hoeft niet.
Eerste keer dat ik conditietraining deed, had ik veel last van vormdalingen, tweede keer (gelukkig) niet.
Misschien is dit wat voor je, ook een snelle stijger: Marko Gambira¸a (78600877)quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:59 schreef twisteddlogic het volgende:
heb je guatemala alquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:29 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
Suriname
Active users: 6
lastig om tegen een van die een friendly te regelen, als duizenden andere flagchasers het ook proberen
Die hadden wel mogelijk geweest, jammer dat ik aan het werk wasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Misschien is dit wat voor je, ook een snelle stijger: Marko Gambira¸a (78600877)
Anders één van deze: Steijn van Dooren (93849251) of Albert van der Meulen (93886546)
Die laatste twee heb ik wel getraind maar zijn nooit gestegen, weet ook niet wanneer ze stijgen, maar lang kan het nooit duren.
Steijn van Dooren (93849251) en Albert van der Meulen (93886546) zijn niet verkocht en staan weer te koop, nu voor 0, dus sla je slagquote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:30 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Die hadden wel mogelijk geweest, jammer dat ik aan het werk was
Als ik het zo bekijk, alle specialties zijn leuk voor wingers.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 21:07 schreef komrad het volgende:
trouwens, hoe groot is het belang van conditie bij wingers, en is er onderscheid tussen PM wingers (die dat dus wel nodig hebben) en wingers met veel passen, def en/of scoren evt maar zonder PM
en wat zijn de fijnste specialties, iig snel en technisch, maar koppen? onvoorspelbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |