eindoven.... klinkt een beetje als een crematiestadquote:Op donderdag 2 maart 2006 12:27 schreef MyImmortal het volgende:
het zonnetje schijnt hier in eindoven
quote:Op donderdag 2 maart 2006 13:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
eindoven.... klinkt een beetje als een crematiestad![]()
Ik moest ff nadenken totdat ik de spelfout zagquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
my bad Eindhovenquote:Op donderdag 2 maart 2006 13:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
en volkomen terecht dacht ik zoquote:Op donderdag 2 maart 2006 16:25 schreef Lemming22 het volgende:
Jaja donderdag is echt zo'n dag waarop er weinig gebeurt op Hattrick, wat terug te zien is in dit topic, alwaar er geneuzeld wordt over koetjes, kalfjes en het weer......![]()
9quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en volkomen terecht dacht ik zo
er valt ook nergens anders over te praten of het moet bijster interessant zijn hoeveel supporters je er vandaag bij hebt gekregen
10, 787 totaal..quote:Op donderdag 2 maart 2006 16:37 schreef MrMoon het volgende:
[..]
en volkomen terecht dacht ik zo
er valt ook nergens anders over te praten of het moet bijster interessant zijn hoeveel supporters je er vandaag bij hebt gekregen
het is hier erg zonnig op dit moment (Bolsward)
het komt de laatste tijd ook wel heeeeeeeeeeel erg vaak voor dat de server traag is of eruit ligtquote:Op donderdag 2 maart 2006 17:42 schreef komrad het volgende:
fijn zo'n trage server op het moment dat een LT trainee afloopt
Logo 1quote:Op donderdag 2 maart 2006 21:34 schreef AirRaid het volgende:
Atletico Aelse gaat na het seizoen van naam veranderen. De nieuwe naam wordt dan Fortuna Xummon FC
heb alvast 2 logo's gemaakt mar welke moet het logo worden van de club
[afbeelding]
of
[afbeelding]
iddquote:Op donderdag 2 maart 2006 21:36 schreef Flappekz het volgende:
Godverdekuthattrick...hoe kan ik nou normaal bieden op een speler als de boel niet vooruit te branden is??...bah
idd, ik heb nog 1 dingetje te regelenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:45 schreef Grumpey het volgende:
dinsdag woensdag donderdag, dan komen alle YPs van iedereen op de markt en dus worden er trades verhandeld op die dagen alleen.
Gelukkig zit ik daar niet meer zo aan vast, nu moet ik zorgen dat ik voor donderdagnacht +/- 49 spelers heb, ook een opgave nog
Ik zeg, pak je verlies, maar zorg er dan wel voor dat je wingertraining sowieso dan wel optimaal is!quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:50 schreef komrad het volgende:
[..]
idd, ik heb nog 1 dingetje te regelen
Ik heb nog 1 WC +7 def van 20 die dus na de TU nog 2 weken moet (zeer waaarschijnlijk). Daarnaast nog een vracht skilltrades, de vraag is nu: mocht ik morgen bv 6 stijgers hebben, verkoop ik dan die andere spelers zonder winst en switch ik (met name voor die WC +8 kan dat zuur zijn) of is het handig om nog 2 weken als een gek te skilltraden en blijf ik dan ook met een paar niet stijgers zitten.
Bijkomend verhaal: Hauri is gestegen en blijft voor winger training. Is het handig om hem 2 weken Trainingsverlies te laten ondergaan
quote:Michael Kämmler (73127643)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en berucht is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: Schweiz
Total Skill Index (TSI): 5 180
Loon: 1 056 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: redelijk
Vleugelspel: uitmuntend Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Ja doortrainen tot briljant, en dan in tussenseizoen wat conditie erbij, en pas begin volgend seizoen verkopen, winsttechnisch gezien verruit sterkste oplossing, beter dan skilltraden in dit gevalquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:10 schreef ASSpirine het volgende:
TU:
Vorm: +8 / -8
TSI : +3840 / -1120
Vleugel: +2
Jammer dat ik tegenwoordig minder en minder stijgers heb
Maar, even een vraagje
Zou ik deze speler doortrainen naar briljant? Ik zit meer met het gedachte van hem verkopen en dan wekelijks een skilltrade erop te zettten...
need some advice
[...]
ok, vlaggetjes sparen bij internationale friendlies --> alle vlaggetjes van zuid-amerika sparen, just for the fun of it, volgende week internationale friendly in paraguay dusquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:19 schreef Daemon19 het volgende:
Ok dat snapte ik niet geheel VK..
Trainingsupdate vanaaf!
daar had ik dus ook aan gedacht, maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik wel conditie training ga doen in het tussenseizoenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:37 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Ja doortrainen tot briljant, en dan in tussenseizoen wat conditie erbij, en pas begin volgend seizoen verkopen, winsttechnisch gezien verruit sterkste oplossing, beter dan skilltraden in dit geval![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |