wat was je team naam mischien zit er nog iets tussen voor me.quote:Op woensdag 1 maart 2006 20:53 schreef FritsFluitketel het volgende:
M'n halve team staat te koop
Ben blij als die switch achter de rug is, wat een teringzooi is het nu in m'n team
Als het kampvolk is wil ik het wel dik onder de prijs natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:15 schreef komrad het volgende:
Uddel, heb je dat filmpje dat je aangehouden wordt door de politie nog ergens online staan, dan weet stefmans ook met wie hij te doen heeft
FC Uddelquote:Op woensdag 1 maart 2006 21:10 schreef stefmans het volgende:
[..]
wat was je team naam mischien zit er nog iets tussen voor me.![]()
had het al gevonden, maar toch bedankt.quote:
Eerst een deal!quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:15 schreef komrad het volgende:
Uddel, heb je dat filmpje dat je aangehouden wordt door de politie nog ergens online staan, dan weet stefmans ook met wie hij te doen heeft
scooter.quote:
ja dat zegt alles wel hequote:
Ach jah ieder zijn ding, ik zou mezelf ook niet graag in en auto willen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:46 schreef komrad het volgende:
[..]
ja dat zegt alles wel he
hint voor je: wegmisbruikers
gooi het maar gewoon in de groep.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:48 schreef komrad het volgende:
uddel vertel jij het of moet ik het uit de doeken doen
het ergste, je was er nog trots op ook
Ja heb 4 trainees. Dus dat komt wel goed...quote:al trainies gekocht
de sproeiers schijnen aardig te werken ja.quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:53 schreef komrad het volgende:
http://www.jkoetsier.nl/vid/wegmisbruikers.avi
hier is uddel te zien op zijn scooter
quote:Op woensdag 1 maart 2006 22:53 schreef komrad het volgende:
http://www.jkoetsier.nl/vid/wegmisbruikers.avi
hier is uddel te zien op zijn scooter
verkeerde topic, dit is het Uddel scooter topic.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:37 schreef AirRaid het volgende:
Uitdagingen: 1
United Black Panthers
Aanvangstijd: 08-03-2006 om 17:30
Speelterrein: AelserDome, Normaal. Geregeld!
hoezo dit heeft nix met de fok!cup te makenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:38 schreef stefmans het volgende:
[..]
verkeerde topic, dit is het Uddel scooter topic.![]()
![]()
Ik dacht dat het voor de inhaal ronde was.quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:39 schreef AirRaid het volgende:
[..]
hoezo dit heeft nix met de fok!cup te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |