quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:09 schreef komrad het volgende:
Luca Bockum-Dolffs (16849630)
32 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
ik heb mijn Future coach, en het is een duitser
759k lijkt mee een goede prijs
ga je er volgend seizoen mee door?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:19 schreef maniack28 het volgende:
tsja... had je eerder aan moeten denken
Ik heb komend seizoen 3 future coaches lopen.. het hele seizoen lang... 3 maal redelijk def, met redelijk ervaring en redelijk leiderschapEn daarna flink cashen als ze stijgen
Gegarandeerd 700k winst voor die 3 defs per seizoen, stijgen doen ze wel... 4x beker = 8 punten + 14 wedstrijden van 1 punt = 22 punten... ze hebben er +/- 30 nodig.. moet wel gek lopen willen ze niet stijgen....
En bovendien.. ze kosten niks.. nog geen 40k en ik haal er nog steeds dezelfde defrating mee als met 3x uitstekend. Enige is dat ze blessuregevoelig zijn, maar ja.. een nieuwe heb je zo voor 40k
Jij wel.. ik nietquote:Op maandag 27 februari 2006 22:21 schreef komrad het volgende:
klopt maniack, maar waar moet ik die knakker dan opstellen
keeper kan niet, winbacks worden trainees, centrale def=pm speler, IM moet possession opleveren, wingers=trainees en spitsen moeten scoren
dus die future coach zal ik moeten kopen
www.databased.at/hattrickquote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef Flappekz het volgende:
waar kon ik ook alweer vinden hoe duur coaches zijn?
ja imo heeft een goeie spitsentrainer geen superdefs nodig. Immers een middenveldoverwicht + goeie aanval voldoet. Dus ik ga er mee doorquote:Op maandag 27 februari 2006 22:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ga je er volgend seizoen mee door?
http://www.databased.at/h(...)s_nl.asp?file=pricesquote:Op maandag 27 februari 2006 22:28 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
www.databased.at/hattrick
Ik welquote:
Er bestaat een 'edit'-functie..quote:Op maandag 27 februari 2006 22:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
http://www.databased.at/h(...)s_nl.asp?file=prices
Daar dus
Wat is voor een coach belangrijker? leiderschap of vaardigheid? leiderschap toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
http://www.databased.at/h(...)s_nl.asp?file=prices
Daar dus
vaardigheidquote:Op maandag 27 februari 2006 22:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat is voor een coach belangrijker? leiderschap of vaardigheid? leiderschap toch?
Leuk als ze naar een paar weken zakken in skill.... Ik had er op een gegeven moment zo genoeg van dat ik een zooi 30+ ers heb verkocht. Nu voornamelijk 25/26 jarige gekocht voor middenveld.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:56 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb ook een nieuwe speler
32 jaar, goed scoren, zwak passen, redelijk ervaring. Hij is ook nog eens goed in vorm
Ik heb ook een aantal ouwertjes en had een enkele ouwe gekocht.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:12 schreef Lennox het volgende:
[..]
Leuk als ze naar een paar weken zakken in skill.... Ik had er op een gegeven moment zo genoeg van dat ik een zooi 30+ ers heb verkocht. Nu voornamelijk 25/26 jarige gekocht voor middenveld.
Mijn max is 26 jaar.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 01:59 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik heb ook een aantal ouwertjes en had een enkele ouwe gekocht.
Tot dusverre zijn er al 2 af gegaan met een blessure en moeten verkopen.
Ik koop vanaf nu ook geen spelers meer die ouder dan 28 jaar zijn.
Kroeg tvp'squote:Op dinsdag 28 februari 2006 02:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mijn max is 26 jaar.
Slechte tvp.
Maarja wat wil je kom net trug uit de kroeg.![]()
dat is nog geheimquote:Op dinsdag 28 februari 2006 00:30 schreef ASSpirine het volgende:
Komrad ga je nu wingers trainen?
hoe goed moet je team nou zijn om 6e te kunnen worden in de VI...niet zo heel goed toch, in ieder geval heb je zeker niet al je 10 miljoen nodig. Als jij denkt dat je zo superrijk kan worden, is het goede keuze om dat te doen. Denk dat je dan over 2 seizoenen zo kampioen van VI wordt en een subtopper in V kan worden.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:09 schreef maniack28 het volgende:
Hehe.... ik vraag me af wat men vind van het plan om nog een seizoen shooting te trainen. Ik bedoel... weegt 9 miljoen winst op tegen het degraderen naar VII en het bijbehorende supportersverlies? Aan de ene kant voel ik er veel voor, want ik heb daarna genoeg kapitaal om een leuk team te maken, maar aan de andere kant kan ik niet wachten totdat ik weer een "echt" team heb en tactische trucjes kan gebruiken om mijn tegenstanders te verslaan...
Ik zit ook nog te denken om wel 4 mids te kopen en dan op zondag 3 ervaringsdefs op te stellen. Ik kan dan in het weekend proberen te winnen en 3 spitsen opstellen en op woensdag kan ik (na bekeruitschakeling) gewoon weer 11 shootingtrainees opstellen. Zo kom ik toch nog aan 14 trainees per week, dat is 7 stijgers ongeveer (maar het gaat steeds beter, dus misschien worden het er wel meer). Dit betekend 7*60k = 420k per week winst. 420k*14= +/- 6 miljoen... + nog de winst op de stijgers maakt 7 miljoen winst... dat is 2 miljoen meer dan een gemiddeld team. Echter de vraag is dan of ik me in VI kan handhaven, omdat het skilltraden nogal wat TS hits met zich meebrengt. Bovendien heb ik dan niet meer de 100k rente per week, omdat ik een deel van mijn geld aan mids heb besteed.
Kortom, ik heb advies nodig
Mwah... ik heb eind dit seizoen 16-17 mil. Wil ik in VI overleven, heb ik toch op zn minst een beetje een goed middenveld nodig. Dat betekend dus 3x wonderbaarlijk oid. Kosten ~ 7,5 miljoen. Verder heb ik een beetje een keep nodig = 1,5 miljoen voor een uitmuntend. Dat maakt totaal 9 miljoen.... Dan heb ik nog +/- 3,5 mil in stijgers zitten, dat zal dan iets minder worden, want ik heb minder spelers.. dus laten we zeggen 3 mil, dat maakt totaal 12 mil. Heb ik over 4 tot 5 mil in cash = 45k rente per week.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:24 schreef Grumpey het volgende:
[..]
hoe goed moet je team nou zijn om 6e te kunnen worden in de VI...niet zo heel goed toch, in ieder geval heb je zeker niet al je 10 miljoen nodig. Als jij denkt dat je zo superrijk kan worden, is het goede keuze om dat te doen. Denk dat je dan over 2 seizoenen zo kampioen van VI wordt en een subtopper in V kan worden.
Tja, als jij nog een seizoen op wil offeren door wat te prutsen en puur winst te maken moet je dat doen.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 10:09 schreef maniack28 het volgende:
Hehe.... ik vraag me af wat men vind van het plan om nog een seizoen shooting te trainen. Ik bedoel... weegt 9 miljoen winst op tegen het degraderen naar VII en het bijbehorende supportersverlies? Aan de ene kant voel ik er veel voor, want ik heb daarna genoeg kapitaal om een leuk team te maken, maar aan de andere kant kan ik niet wachten totdat ik weer een "echt" team heb en tactische trucjes kan gebruiken om mijn tegenstanders te verslaan...
Ik zit ook nog te denken om wel 4 mids te kopen en dan op zondag 3 ervaringsdefs op te stellen. Ik kan dan in het weekend proberen te winnen en 3 spitsen opstellen en op woensdag kan ik (na bekeruitschakeling) gewoon weer 11 shootingtrainees opstellen. Zo kom ik toch nog aan 14 trainees per week, dat is 7 stijgers ongeveer (maar het gaat steeds beter, dus misschien worden het er wel meer). Dit betekend 7*60k = 420k per week winst. 420k*14= +/- 6 miljoen... + nog de winst op de stijgers maakt 7 miljoen winst... dat is 2 miljoen meer dan een gemiddeld team. Echter de vraag is dan of ik me in VI kan handhaven, omdat het skilltraden nogal wat TS hits met zich meebrengt. Bovendien heb ik dan niet meer de 100k rente per week, omdat ik een deel van mijn geld aan mids heb besteed.
Kortom, ik heb advies nodig
* Verbal_Kint kwijltquote:Op maandag 27 februari 2006 22:17 schreef komrad het volgende:
speciaal voor VK:
Ricardo Hauri
TSI = 13 320, 19 jaar, matig in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een waardeloos leider
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: goed
Vleugelspel: goed Verdedigen: briljant
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
trouwens VK, kwijl je al ..........
met wat voor taktiek? ik overweeg t nl ook, over 1.5 seizoen ofzo. maar wil eigenlijk wel blijven counteren, lijkt me een lastige combi. daarom wordt t misschien forwards (433 counter)quote:
er komt vanzelf een optielink in je hattrick pagina.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:12 schreef AirRaid het volgende:
ik ga denkelijk aan het einde van het seizoen mijn clubnaam veranderen, maar waar moet je dat eigenlijk doen????
Op je clubpagina komt aan de rechterkant een optie te staan, kan niet missenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 13:12 schreef AirRaid het volgende:
ik ga denkelijk aan het einde van het seizoen mijn clubnaam veranderen, maar waar moet je dat eigenlijk doen????
quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
deal van de week gesloten:
2.6 mlj voor dit bakbeest
Hans Guttmann (8068155)
27 years, solid form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has passable experience and passable leadership abilities
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: world class Passing: passable
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: weak Set Pieces: weak
Transfer compare 3.2 en 3.4 mlj
compenseert dan wel weer voor de 2.4 mlj die ik neer had gelegd voor die magnificent middenvelder van 22
nu ik wingers lijk te gaan trainen voel ik er veel voor hem te houden. Ik moet echter nog een paar weken defs blijven trainen voor mijn laatste paar stijgers en dat is wel jammer voor Hauri.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
* Verbal_Kint kwijlt![]()
![]()
![]()
ga je m nog een keer verkopen of hoe zit dat?
Vooral geen team-id, speler-id's of speler stats geven!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:37 schreef hollander76 het volgende:
Ordinaire tvp, sorry heb niks te melden
Behalve dat er 4 spelers te koop staan momenteel![]()
Das cker niet veel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:05 schreef Lennox het volgende:
Nieuwe aankoop
Philipp Gahn
TSI=1 250, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
![]()
Ik heb geen verstand van verdedigingstraining, maar wat ik wel weet is dat 75k voor redelijk/redelijk 17 jaar niet veel isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:25 schreef Lennox het volgende:
75k maar (ik vind het persoonlijk erg weinig??) In buddy ff erbij gezet en TL vergelijking staat hij op 175k ofzo. Vanavond gelijk meespelen, als het goed is heeft hij niet heel lang nodig om te stijgen.
Vrijdag moet een 19 jarige naar formidabel gaan (3x blessures gehad ) en die mag gelijk weg. Daar is deze de opvolger van
ligt er aan of hij hoog isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:02 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van verdedigingstraining, maar wat ik wel weet is dat 75k voor redelijk/redelijk 17 jaar niet veel is
Zelfs dan lijkt hij me niet duur, maar ik kan het als pm scorentrainer verkeerd hebbenquote:
als je hem nog 6 weken zou moeten trainen zal het weekrendement tegenvallenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:05 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zelfs dan lijkt hij me niet duur, maar ik kan het als pm scorentrainer verkeerd hebben
dus de klassieke winger training? ik wou misschien wingattacks gaan trainen, 433, dan train je er ook 5 per week. probleem is dan alleen dat ik met één IM moet gaan spelen, daar heb ik eigenlijk geen trek meer in. andere optie zou zijn 442 in de league en 433 op woensdagen. dan verlies ik een trainingsplek op zondag, maar das toch maar voor een aanvaller, minder belangrijk...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:07 schreef komrad het volgende:
[..]
nu ik wingers lijk te gaan trainen voel ik er veel voor hem te houden. Ik moet echter nog een paar weken defs blijven trainen voor mijn laatste paar stijgers en dat is wel jammer voor Hauri.
Je mag natuurlijk altijd een bod doen
over de tactiek 352 en 343 afwisselend met een normale centrale def en een aanvallende def.
wat zijn de percentages bij wingattack?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dus de klassieke winger training? ik wou misschien wingattacks gaan trainen, 433, dan train je er ook 5 per week. probleem is dan alleen dat ik met één IM moet gaan spelen, daar heb ik eigenlijk geen trek meer in. andere optie zou zijn 442 in de league en 433 op woensdagen. dan verlies ik een trainingsplek op zondag, maar das toch maar voor een aanvaller, minder belangrijk...
je bent populair of je bent het nietquote:
1,5M voor neergelegd, iets onder de normale prijs, dus netjesquote:Per Bohbeck (17393650) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
25 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 9 410
Loon: 5 472 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Tja je moet wat, ik wou niet weer een "Untitled Document" topic maken, dus dan moet je wat hèquote:
Dat 'Untitled Document #2' was niet origineel en nu wéér 'JD' in de TT is ook niet origineel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Tja je moet wat, ik wou niet weer een "Untitled Document" topic maken, dus dan moet je wat hè
Hebben we daar ook al awards voor?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:21 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat Untitles Document #2 was niet origineel en nu wéér JD in de TT is ook niet origineel!
Ik weet in ieder geval wie niet de Originaliteitsprijs wint dit seizoen..
Tuurlijk! Maar daar meer over na Jack Bauer's 40 minutes of fame!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hebben we daar ook al awards voor?
yup, gaat het al goed met je team?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:46 schreef MrWes het volgende:
Ik kon mij hier aanmelden als zijnde Hattrick speler
Mijn team is Fc Nienwin en ik speel in de 12de divisie
Ik neem aan dat ik nu hier goed zit
Gezien het feit dat hij in de 12e divisie zit, is hij pas gestart.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
yup, gaat het al goed met je team?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |