quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:13 schreef Verbal_Kint het volgende:
deal van de week gesloten:
2.6 mlj voor dit bakbeest
Hans Guttmann (8068155)
27 years, solid form, healthy
A pleasant guy who is balanced and upright.
Has passable experience and passable leadership abilities
Stamina: excellent Goalkeeping: disastrous
Playmaking: world class Passing: passable
Winger: wretched Defending: weak
Scoring: weak Set Pieces: weak
Transfer compare 3.2 en 3.4 mlj
compenseert dan wel weer voor de 2.4 mlj die ik neer had gelegd voor die magnificent middenvelder van 22
nu ik wingers lijk te gaan trainen voel ik er veel voor hem te houden. Ik moet echter nog een paar weken defs blijven trainen voor mijn laatste paar stijgers en dat is wel jammer voor Hauri.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 12:49 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
* Verbal_Kint kwijlt![]()
![]()
![]()
ga je m nog een keer verkopen of hoe zit dat?
Vooral geen team-id, speler-id's of speler stats geven!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 15:37 schreef hollander76 het volgende:
Ordinaire tvp, sorry heb niks te melden
Behalve dat er 4 spelers te koop staan momenteel![]()
Das cker niet veel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:05 schreef Lennox het volgende:
Nieuwe aankoop
Philipp Gahn
TSI=1 250, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
![]()
Ik heb geen verstand van verdedigingstraining, maar wat ik wel weet is dat 75k voor redelijk/redelijk 17 jaar niet veel isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:25 schreef Lennox het volgende:
75k maar (ik vind het persoonlijk erg weinig??) In buddy ff erbij gezet en TL vergelijking staat hij op 175k ofzo. Vanavond gelijk meespelen, als het goed is heeft hij niet heel lang nodig om te stijgen.
Vrijdag moet een 19 jarige naar formidabel gaan (3x blessures gehad ) en die mag gelijk weg. Daar is deze de opvolger van
ligt er aan of hij hoog isquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:02 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ik heb geen verstand van verdedigingstraining, maar wat ik wel weet is dat 75k voor redelijk/redelijk 17 jaar niet veel is
Zelfs dan lijkt hij me niet duur, maar ik kan het als pm scorentrainer verkeerd hebbenquote:
als je hem nog 6 weken zou moeten trainen zal het weekrendement tegenvallenquote:Op dinsdag 28 februari 2006 18:05 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zelfs dan lijkt hij me niet duur, maar ik kan het als pm scorentrainer verkeerd hebben
dus de klassieke winger training? ik wou misschien wingattacks gaan trainen, 433, dan train je er ook 5 per week. probleem is dan alleen dat ik met één IM moet gaan spelen, daar heb ik eigenlijk geen trek meer in. andere optie zou zijn 442 in de league en 433 op woensdagen. dan verlies ik een trainingsplek op zondag, maar das toch maar voor een aanvaller, minder belangrijk...quote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:07 schreef komrad het volgende:
[..]
nu ik wingers lijk te gaan trainen voel ik er veel voor hem te houden. Ik moet echter nog een paar weken defs blijven trainen voor mijn laatste paar stijgers en dat is wel jammer voor Hauri.
Je mag natuurlijk altijd een bod doen
over de tactiek 352 en 343 afwisselend met een normale centrale def en een aanvallende def.
wat zijn de percentages bij wingattack?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:38 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
dus de klassieke winger training? ik wou misschien wingattacks gaan trainen, 433, dan train je er ook 5 per week. probleem is dan alleen dat ik met één IM moet gaan spelen, daar heb ik eigenlijk geen trek meer in. andere optie zou zijn 442 in de league en 433 op woensdagen. dan verlies ik een trainingsplek op zondag, maar das toch maar voor een aanvaller, minder belangrijk...
je bent populair of je bent het nietquote:
1,5M voor neergelegd, iets onder de normale prijs, dus netjesquote:Per Bohbeck (17393650) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
25 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die rustig en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 9 410
Loon: 5 472 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: slecht
Scoren: matig Spelhervatting: zwak
Tja je moet wat, ik wou niet weer een "Untitled Document" topic maken, dus dan moet je wat hèquote:
Dat 'Untitled Document #2' was niet origineel en nu wéér 'JD' in de TT is ook niet origineel!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:13 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Tja je moet wat, ik wou niet weer een "Untitled Document" topic maken, dus dan moet je wat hè
Hebben we daar ook al awards voor?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:21 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat Untitles Document #2 was niet origineel en nu wéér JD in de TT is ook niet origineel!
Ik weet in ieder geval wie niet de Originaliteitsprijs wint dit seizoen..
Tuurlijk! Maar daar meer over na Jack Bauer's 40 minutes of fame!quote:Op dinsdag 28 februari 2006 20:22 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Hebben we daar ook al awards voor?
yup, gaat het al goed met je team?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 19:46 schreef MrWes het volgende:
Ik kon mij hier aanmelden als zijnde Hattrick speler
Mijn team is Fc Nienwin en ik speel in de 12de divisie
Ik neem aan dat ik nu hier goed zit
Gezien het feit dat hij in de 12e divisie zit, is hij pas gestart.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
yup, gaat het al goed met je team?![]()
nouja, dat de markt nu instort en dat de prijzen aan het dalen zijn, voor elke grote aankoop die er nu aan zit te komen raad ik iedereen aan om even 2 weken te wachten en dan je slag te slaan.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:13 schreef komrad het volgende:
Grumpey, hoe gaat het ermee?
Nog een analyse van iets te delen met ons
al trainies gekocht?quote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:30 schreef jde_kok het volgende:
160000 op de rekening en ik train positiespel. Speel nu in de 11e...
en als ik nu een SN def op de lijst heb staanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
nouja, dat de markt nu instort en dat de prijzen aan het dalen zijn, voor elke grote aankoop die er nu aan zit te komen raad ik iedereen aan om even 2 weken te wachten en dan je slag te slaan.
1,749Mquote:Giorgio Brons (31048168) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
23 jaar, goed in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 10 190
Loon: 3 320 ¤/week
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 2
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Met? Ik zie niks..quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:33 schreef FritsFluitketel het volgende:
Net nog een leuke mid gekocht, mét bijbehorende TS hit (tweede van vandaag)
[..]
1,749M
Nee, alleen tijdens het tussenseizoen.quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:03 schreef AirRaid het volgende:
kan je eigenlijk ook tussentijds van teamnaam veranderen?
je verliest wel supporters he, maar dat wist je?quote:Op woensdag 1 maart 2006 00:26 schreef AirRaid het volgende:
owk dan moet ik maar effe wachten
yupquote:Op woensdag 1 maart 2006 01:25 schreef stefmans het volgende:
[..]
je verliest wel supporters he, maar dat wist je?![]()
kan gewoon, al zal je geen ervaring ermee kunnen krijgen, dus wel hits voor je middenveld rating,. Maar geen effect op training of moods...quote:Op woensdag 1 maart 2006 11:43 schreef twisteddlogic het volgende:
2-5-3 is toch een opstelling die je kan spelen? Of kan ik dat beter niet doen?
(96780300) 17 jrquote:Op dinsdag 28 februari 2006 17:10 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Vooral geen team-id, speler-id's of speler stats geven!
Straks gaat er nog iemand kijken!![]()
He maniack trap vanaaf ff een trainie van me op +1 .Wil dat geluk ook wel is hebbenquote:
Voor 38 k gekocht, nieuwe deftraineequote:Carl Havlykke
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 540
Loon: 672 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Bonobo11
Waarschuwingen: 0
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Die kunnen (toch?) eenmalig een TShit geven, vinnik niet zo belangrijk,quote:Op woensdag 1 maart 2006 12:42 schreef foetre het volgende:
Das idd een goede aankoop voor een mooi bedrag!
Alleen hou ik nooit zo van die controversieele bastards.
Verdelijkbaar als dezequote:James Rosenveldt
TSI = 250, 22 jaar, waardeloos in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider
Conditie: redelijk Keepen: waardeloos
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: matig Spelhervatting: rampzalig
Gedaan inmiddels, krijg je daar achteraf nog wat van te horen?quote:Op woensdag 1 maart 2006 13:31 schreef maniack28 het volgende:
twistedlogic: druk op transfers en dan: Rapporteer verdenkingen van cheaten (rechtsbovenin onder het kopje help)
met loon ¤ 620 weet ik het niet. denk dat er wel een week of 4/5 overheen zullen gaanquote:Op dinsdag 28 februari 2006 16:05 schreef Lennox het volgende:
Nieuwe aankoop
Philipp Gahn
TSI=1 250, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en slecht leiderschap
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Spelmaken: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: redelijk
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |