quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
quote:Op maandag 27 februari 2006 22:09 schreef komrad het volgende:
Luca Bockum-Dolffs (16849630)
32 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft goed ervaring en is een goed leider.
ik heb mijn Future coach, en het is een duitser
759k lijkt mee een goede prijs
ga je er volgend seizoen mee door?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:19 schreef maniack28 het volgende:
tsja... had je eerder aan moeten denken
Ik heb komend seizoen 3 future coaches lopen.. het hele seizoen lang... 3 maal redelijk def, met redelijk ervaring en redelijk leiderschapEn daarna flink cashen als ze stijgen
Gegarandeerd 700k winst voor die 3 defs per seizoen, stijgen doen ze wel... 4x beker = 8 punten + 14 wedstrijden van 1 punt = 22 punten... ze hebben er +/- 30 nodig.. moet wel gek lopen willen ze niet stijgen....
En bovendien.. ze kosten niks.. nog geen 40k en ik haal er nog steeds dezelfde defrating mee als met 3x uitstekend. Enige is dat ze blessuregevoelig zijn, maar ja.. een nieuwe heb je zo voor 40k
Jij wel.. ik nietquote:Op maandag 27 februari 2006 22:21 schreef komrad het volgende:
klopt maniack, maar waar moet ik die knakker dan opstellen
keeper kan niet, winbacks worden trainees, centrale def=pm speler, IM moet possession opleveren, wingers=trainees en spitsen moeten scoren
dus die future coach zal ik moeten kopen
www.databased.at/hattrickquote:Op maandag 27 februari 2006 22:20 schreef Flappekz het volgende:
waar kon ik ook alweer vinden hoe duur coaches zijn?
ja imo heeft een goeie spitsentrainer geen superdefs nodig. Immers een middenveldoverwicht + goeie aanval voldoet. Dus ik ga er mee doorquote:Op maandag 27 februari 2006 22:21 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ga je er volgend seizoen mee door?
http://www.databased.at/h(...)s_nl.asp?file=pricesquote:Op maandag 27 februari 2006 22:28 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
www.databased.at/hattrick
Ik welquote:
Er bestaat een 'edit'-functie..quote:Op maandag 27 februari 2006 22:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
http://www.databased.at/h(...)s_nl.asp?file=prices
Daar dus
Wat is voor een coach belangrijker? leiderschap of vaardigheid? leiderschap toch?quote:Op maandag 27 februari 2006 22:29 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
http://www.databased.at/h(...)s_nl.asp?file=prices
Daar dus
vaardigheidquote:Op maandag 27 februari 2006 22:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Wat is voor een coach belangrijker? leiderschap of vaardigheid? leiderschap toch?
Leuk als ze naar een paar weken zakken in skill.... Ik had er op een gegeven moment zo genoeg van dat ik een zooi 30+ ers heb verkocht. Nu voornamelijk 25/26 jarige gekocht voor middenveld.quote:Op maandag 27 februari 2006 23:56 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik heb ook een nieuwe speler
32 jaar, goed scoren, zwak passen, redelijk ervaring. Hij is ook nog eens goed in vorm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |