Je moet voor jezelf de afweging maken of enkele tonnen meer winst (op al je spelers) meer of minder belangrijk is dan 2 weken eerder een speler op bepaald niveau krijgen. Daar kunnen wij je niet bij helpen, al zou mijn keuze wel duidelijk zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:08 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
daar had ik dus ook aan gedacht, maar ik weet eerlijk gezegd niet of ik wel conditie training ga doen in het tussenseizoen
Aangezien ik nu al een formi wing met goed passen heb, wil ik em zo hoog mogelijk krijgen en daarvoor tijdens het tussenseizoen verder trainen
Vanavond lopen er nog 7 af, op 4 spelers is al geboden, op het moment staat het Transfersaldo voor vanavond op bijna 1,5Mquote:02-03-2006 Verkocht Chelvanathan Rajan aan Hackball-Klub E 209 000 ¤ 2 820
02-03-2006 Verkocht Vladimir van Swaaij aan VT Sport 1 517 000 ¤ 9 850
02-03-2006 Verkocht Marien van Benthem aan Spurs* 2 814 000 ¤ 9 310
02-03-2006 Verkocht Giampaolo Murru aan FC Støvle 1 986 000 ¤ 4 330
02-03-2006 Verkocht Mario Hohenahr aan Graseaters 2 200 000 ¤ 12 920
Dat snapte ik, alleen niet waarom je moet 'sparen' en waarom je problemen hebt met suriname..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:48 schreef Verbal_Kint het volgende:
ok, vlaggetjes sparen bij internationale friendlies --> alle vlaggetjes van zuid-amerika sparen, just for the fun of it, volgende week internationale friendly in paraguay dus
Zo, één van m'n drie aanvallers voor zondag is al binnen, betaald: 1 530 000quote:Ove Lassen (77542694) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, goed in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: flag Danmark
Total Skill Index (TSI): 3 360
Loon: 1 128 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Uddel
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: formidabel Spelhervatting: slecht
Surinamequote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:19 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Dat snapte ik, alleen niet waarom je moet 'sparen' en waarom je problemen hebt met suriname..
Ik schrok, aangezien ik nog 2 formidabele spitsen wil gaan kopen, maar gelukkig is ie 18 jaar..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:25 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Zo, één van m'n drie aanvallers voor zondag is al binnen, betaald: 1 530 000
Not bad, is it?
Volgens mij is hij al aardig richting uitmuntend namelijk, wat zeggen de ervaren scorentrainers hiervan?
Wat is hiervoor te krijgen?quote:Erdenne Born (81351861)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die rustig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 390
Loon: 560 ¤/week
Eigenaar: FC Hoogies
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: waardeloos
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
je hebt altijd wel een paar mafketels er tussen die er dik voor betalenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:13 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Wat is hiervoor te krijgen?Niet veel geloof ik, komt door paar foutjes . Is net tot goed getraind.
Transfervergelijking levert niets op
Ik moet er nog tweequote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:12 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Ik schrok, aangezien ik 2 formidabele spitsen wil hebben, maar gelukkig is ie 18 jaar..![]()
Gewoon voor 0 erop zetten, zoveel vang je er toch niet voor en ik denk dat je het meeste geld binnnen krijgt als je hem er voor 0 op zetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:13 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Wat is hiervoor te krijgen?Niet veel geloof ik, komt door paar foutjes . Is net tot goed getraind.
Transfervergelijking levert niets op. Waar zal ik hem voor op de transferlijst zetten?
owquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:19 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Gewoon voor 0 erop zetten, zoveel vang je er toch niet voor en ik denk dat je het meeste geld binnnen krijgt als je hem er voor 0 op zet
Daar kom je niet ver mee. Zou ik die paar duizend of uitgeven aan één van je andere aankopen of ff sparen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:17 schreef FritsFluitketel het volgende:
Misschien nog een reservemidje van een paar honderd duizend
35k ofzo.. ?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:13 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
Transfervergelijking levert niets op. Waar zal ik hem voor op de transferlijst zetten?
Niks...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:17 schreef Grumpey het volgende:
[..]
(ik bedoel: wat heb je aan een speler die 2 weken eerder een niveau haalt als ie toch geen U20 is?)
Ik ga voor een reservemid echt geen miljoen uitgeven hoor.. 300-400k is zat voor een reservespeler. Maar die reservemid wacht ik sowieso ff mee tot m'n andere aankopen gedaan zijn. Als ik op dat moment geld ervoor heb koop ik een reservemid en anders wacht ik nog wel even en gok ik het erop dat m'n mids niet gelijk geblesseerd rakenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:43 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Daar kom je niet ver mee. Zou ik die paar duizend of uitgeven aan één van je andere aankopen of ff sparen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |