Ja, je moet dus nog 4 niveau's = 4 weken conditietraining, als je geluk hebt 3quote:Op woensdag 1 maart 2006 18:55 schreef truStie het volgende:
Ok het zal wel
Wat een drama omdat een speler zwak conditie heeft
drama is het niet, tis alleen jammer voor je ratings op het middenveldquote:Op woensdag 1 maart 2006 18:55 schreef truStie het volgende:
Ok het zal wel
Wat een drama omdat een speler zwak conditie heeft
Grumpey is de man! OLE OLE!!!!!!!!!!quote:
ja en de verhouding tussen wingers en spitsen. Is het trouwens zo dat ze ook een beetje scoren erbij krijgen van die training?quote:Op woensdag 1 maart 2006 17:40 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
ik bedoel 10 per week ja![]()
je bedoelt met percentages het aantal weken wat er nodig is om te stijgen in hoofdskill?
geloof dat t bij gewone winger training 4/5 weken is? voor wingattacks is t nog niet echt duidelijk geloof ik. ik verwacht dat t wel net wat hoger ligt aangezien je meer posities traint
Koploperquote:Op dinsdag 28 februari 2006 21:09 schreef Grumpey het volgende:
[..]
yup, gaat het al goed met je team?![]()
Congrats, snapte de ophef niet, maar je blijkt dus nog in de beker te zittenquote:
enne, durf het bijna niet te vragen, maar ook trainingstechnisch? En als je niet begrijp wat ik hiermee bedoel, vraag maar raak hier op dit forumquote:
Nu de laatste 128quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:18 schreef Lennox het volgende:
[..]
Congrats, snapte de ophef niet, maar je blijkt dus nog in de beker te zitten![]()
Nog niet bekend, maar nee, er zijn meer dan 10 teams onder me die gewonnen hebben dus het zal wel IIe klasser worden, of misschien zelfs nog een keer IIIe.quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:25 schreef komrad het volgende:
Grumps, mag je al tegen een eredivisieploeg?
Hoger dan tegen andere teams uit hogere sferen eerlijk gezegd, maar het is nog steeds 1/3e om 2/3e. Het hangt er ook vanaf of ik mijn competitie nu schade aan ga lopen doen...quote:Op woensdag 1 maart 2006 19:56 schreef komrad het volgende:
dat is geen makkie. hoe schat je je kansen in?
nopequote:Op woensdag 1 maart 2006 19:59 schreef komrad het volgende:
grumpey, je hebt toevallig geen SN def nodig??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |