quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
??quote:
Je bent pas een echte Fok!-Hattricker als je OF in de nationale beker speelt OF straks meedoet aan de Fok!-Cup.quote:
Je hebt me helemaal overgehaald. Ik schrijf me direct inquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je bent pas een echte Fok!-Hattricker als je OF in de nationale beker speelt OF straks meedoet aan de Fok!-Cup.
Anders kan je maar beter stoppen met dit schitterende spel.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:23 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Je hebt me helemaal overgehaald. Ik schrijf me direct in
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je bent pas een echte Fok!-Hattricker als je OF in de nationale beker speelt OF straks meedoet aan de Fok!-Cup.
Beantwoord mijn vraag eens:quote:
quote:Vraagje aan de skilltraders -> met stijgers... hoe doe je dat? ik ben alvast wat aan het oefenen voor mn shootingspelers enzo... maar je haalt er keiweinig winst uit. Iedereen biedt steeds totdat je nog maar 20k winst max eruit haalt...
ik doe niet aan daytraden, maar aan skilltradenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Beantwoord mijn vraag eens:
[..]
Dat bedoel ik dus... skilltraden en daytraden.. whateverquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:36 schreef komrad het volgende:
[..]
ik doe niet aan daytraden, maar aan skilltraden
bovendien gaat dat nogal eens mis. Aan de ene kant is het makkelijker met scoren omdat ze iets sneller stijgen. Ga je echter shooting trainen dan krijg je weer minder training dus lastiger.
koopjes zoeken hequote:Op woensdag 18 januari 2006 17:42 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus... skilltraden en daytraden.. whatever
Maar idd.. hoe zorg je dat je een beetje goeie winst maakt?
[..]
Sommigen halen nooit winst:quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:48 schreef komrad het volgende:
[..]
koopjes zoeken he
ik sta trouwens 1-3 achter inmiddels
Nu al 150kquote:Kai Spenner (89246889)
18 jaar, redelijk in vorm
Een controversieel persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Danmark
Total Skill Index (TSI): 1 260
Loon: 640 ¤/week
Eigenaar: vindinge
Waarschuwingen: (deze informatie is niet beschikbaar terwijl er wedstrijden worden gespeeld)
Fysiek: (eventuele blessures worden niet weergegeven tijdens wedstrijden)
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht
Doe dat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:54 schreef Flappekz het volgende:
Toch maar eens lid worden van de FokFed dan? Speel wel al in een andere cup mee, de van de DefensieFederatie...defensie geldt dubbel voor me, werk bij defensie en train verdedigen...
Hmmm... laten we hopen dat het over 3 a 4 weken beter is... anders dan haal ik nooit max profit uit shootingtrainingquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:03 schreef komrad het volgende:
aan het begin van het seizoen is het sowieso lastig
Ik had gisteren ook een aantal korte termijn trainees nodig en dat kost veel tijd en de winstmarge valt nog te bezien
Allebei training,quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:33 schreef Aten het volgende:
Krijgt een speler die die geblesseerd het veld afgaat eigenlijk ook training?
En de wisselspeler die het veld inkomt?
Die het veld inkomt sowiezo, die uitvalt alleen als hij vrijdag +1 of een pleister heeft.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:33 schreef Aten het volgende:
wanneer deze speler de komende TU (vrijdag) een pleister, +1 of genezen is krijgt deze training...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:33 schreef Aten het volgende:
psst informeer eens bij lortnocquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmmm... laten we hopen dat het over 3 a 4 weken beter is... anders dan haal ik nooit max profit uit shootingtraining
Weet ik... moet ie wel online zijnquote:
Waarvoor dankquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:15 schreef -J-D- het volgende:
En accepted
voor 1 week is alleen maar tof, dus duimen maarquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:42 schreef foetre het volgende:
Fuck weer een trainie eraf !
Lijkt alsof dat standard word bij me opefenpartijtjes
Tofquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
voor 1 week is alleen maar tof, dus duimen maar![]()
Ik ben door in beker overigens
Dan doe je één ding fout: Je neemt me serieusquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef komrad het volgende:
1-4 verloren, JD ik kon die opmerking over de fok cup niet waarderen
Tof, omdat dan 1 speler meer training krijgt, spelers met 1 week blessure zijn heel snel weer beter en trainen vrijdag gewoon mee. Je reserve die invalt traint ook mee, dus je traint eigenlijk dan een trainie meer. Ik heb wel eens een week gehad waarin ik met 2 blessures van 1 week op zondag en woensdag 12 verdedigers kon trainen. Alleen maar top.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Tof![]()
Gefeliciteerd trouwens ga je afgelopen seizoen evenaren?
nee ik lok je uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan doe je één ding fout: Je neemt me serieus
als je weer een uitmuntend MF kan opstellen heb je goede kansen om ver te komen. Maar je noemt wel eigenlijk het punt waarom ik richting SP wil gaan, def trainen is tactisch te beperkt en je moet gewoon echt veel beter te zijn om te winnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Tof, omdat dan 1 speler meer training krijgt, spelers met 1 week blessure zijn heel snel weer beter en trainen vrijdag gewoon mee. Je reserve die invalt traint ook mee, dus je traint eigenlijk dan een trainie meer. Ik heb wel eens een week gehad waarin ik met 2 blessures van 1 week op zondag en woensdag 12 verdedigers kon trainen. Alleen maar top.
Mijn vorig seizoen evenaren is wel mogelijk denk ik, ben iets beter geplaatst en heb iets meer vrijheid qua taktiek nu, maar het hangt heel erg van mijn league af. Behoud is belang nummer 1, dus ga niet alles op alles zetten en dan degraderen
Zou top zijn in het geval dat ik meer als 9 trainies had, een soort reserve trainies moet ik mischien eerdaags ook wat euries in gaan steken.Maar helaas die heb ik niet ,de invaller speelt nu gewoon 2quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Tof, omdat dan 1 speler meer training krijgt, spelers met 1 week blessure zijn heel snel weer beter en trainen vrijdag gewoon mee. Je reserve die invalt traint ook mee, dus je traint eigenlijk dan een trainie meer. Ik heb wel eens een week gehad waarin ik met 2 blessures van 1 week op zondag en woensdag 12 verdedigers kon trainen. Alleen maar top.
quote:4 - 0 is de ruststand. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Rangers, met 95 procent balbezit.
En dan met maar 7-0 winnen van iemand uit XIIquote:Rangers, dat een balbezit had van 97 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.
Ja idd ,maar das toekomstmuziek hij had trouwens +1 dus valt allemaal reuze mee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef Grumpey het volgende:
dat is jammer, ik had altijd een stijgende passable op voorrraad. Kost maar 10k, levert 50k op. Toch altijd mooi meegenomen.
aangevraagd heeftquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid wil lid worden van fok!hattrick
quote:
Aangenomen heeftquote:
Haha afgelopen zondag had madkow van hem gewonnne met 0-1quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef -J-D- het volgende:
Ik mag in de beker tegen een V-er genaamd droomteam.
En die speelt in de divisie bij Madkow
Correct en tevens juistquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef foetre het volgende:
[..]
Haha afgelopen zondag had madkow van hem gewonnne met 0-1
Maar volgens mij vindt hij de beker belangrijker dan de competitie aangezien hij in de beker redelijk hoog haalt en in de competitie matig.![]()
Jaja ,maar het is gewoon een heel lastig potje voor je.quote:
Ik dacht vandaag uit de beker te liggen, maar mn tegenstander gunde me een leuke avond.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:46 schreef foetre het volgende:
[..]
Jaja ,maar het is gewoon een heel lastig potje voor je.
Al concrete plannen of is het einde beker?
Idd dan is die xtra ronde alleen maar meegenomen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag uit de beker te liggen, maar mn tegenstander gunde me een leuke avond.
Als ik volgende week verlies, lig ik daar niet wakker van.
Je denkt verkeerd volgens mijquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Lastig in te schatten. Er zijn nu 46247 teams actief dus een div XI zal nog nodig zijn.
Om divisie I t/m X te vullen heb je 43688 teams nodig. Er mogen 32768 teams meedoen in de beker.
Eigenlijk moet je weten hoeveel bots er "actief" zijn in Div X en hoger.
Ik heb even in XII gekeken in hoevere het gevuld is. Het loopt door tot XII.275 (5 teams). Ervan uitgaan dat er geen bots zijn in XII en XI kunnen we stellen dat daar dus 10388 teams actief zijn. Dit halen wij van ons totaal actieve teams af: totaal actief in X en hoger: 35859 teams
Dat houdt dus in dat er 43688 - 35859 = 7829 bots in X en hoger zit. Div X en hoger bestaat uit totaal 5461 leagues wat dus een gemiddelde aantal bots per league geeft van 1,43362. Als we hier nu mee gaan rekenen dan halen wij dus 6361 bots uit de leagues I t/m IX waardoor bijna heel div X in div IX geplaast kan worden. Dan moet je dus zorgen dat je bij de eerste 5 in div IX komt te zitten. Dat moet haast wel lukken als je derde wordt in X.....denk ik of ik heb helemaal fout zitten redeneren
nee, ik had niks te doen![]()
ohja, de lagere divisies zouden groter worden.....damn heel mijn rekenwerkje naar de klotequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Je denkt verkeerd volgens mij
De indeling wordt veranderd, daarom komt er geloog ik maximaal een IX. En ik geloof dat er meer bekerspelers komen, maar daar kan ik me in vergissen.
3-0 gewonnen van die uit XII trouwens
Ik had het vandaag ook. 1 met blessure van +1 eruit en een invaller op zn trainingsplek. Heeeerlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Allebei training,
Lucky you blessures
das ook een manier om zieltjes te winnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik speel niet mee met de FOK-Cup maar met de HoH ( Home of Hardinxveld) - Cup.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Nee hoor, dat hoeft niet.. Federatieleden krijgen alleen voorrang... alleen ik denk dat het dit seizoen wel goed gaat komen, er komen gewoon meer of grotere poules dan voorheen omdat er simpelweg meer mensen meedoen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef CJay het volgende:
[..]
das ook een manier om zieltjes te winnenmaar goed wil wel mee doen, moet me eerst aanmelden bij de federatie dan , tog?
Dat geeft niet...quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik lig uit de beker, zoals verwacht op conditie (laatste minuten 3 goals tegen, dus 3-0 verloren).
Net weer even supporter aangevraagd.. kwam net op Hattrick, was m'n supporterschap verlopen
helemaal niks!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Maakt het trouwens wat uit of je nou wint of verliest in de Friendly?
niks...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Maakt het trouwens wat uit of je nou wint of verliest in de Friendly?
En terecht,strak kost het je nog zelfvertrouwen omdat je een keer tegen een goede tegenstander speelt of andersom.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:29 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
helemaal niks!
belangrijkste is dat je geen blessures oploopt
Helaas wel blessures voor me vannacht. Mijn reserve spits eruit met +1, is niet zo erg, maar mijn trainee eruit met +3!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:29 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
helemaal niks!
Whohoooquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:24 schreef avw1982 het volgende:
Vanaf HattriX.
het stijgen van de ervaring
gebaseerd ten opzichte van 1 punt voor een competitiewedstrijd
vriendschappelijk: 0.1 points
internationaal vriendschappelijk: 0.2 points ( ook als je thuis speelt )
competitie: 1 point
beker: 2 points
nationaal team: 3 points
het aantal punten dat je nodig hebt om een niveau te stijgen is niet bekend
het lijkt er op dat sommige spelers sneller ervaring verzamelen dan anderen.
Was het maar waar. Er is geen zinnig woord over te zeggen. Het meerendeel van mijn spelers poppen pas bij 28 tot 30 punten. Soms eerder, soms later... Je moet gewoon geduld en geluk hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:28 schreef Yankee_One het volgende:
Als je uitgaat van die punten toebedeling van hieboven poppen ze bij mij meestal na een punt of 20.
Ja je hebt gelijk, tot nu toe (2 seizoenenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Was het maar waar. Er is geen zinnig woord over te zeggen. Het meerendeel van mijn spelers poppen pas bij 28 tot 30 punten. Soms eerder, soms later... Je moet gewoon geduld en geluk hebben
idd... ligt zo rond de 30 punten... als een speler lang in je team zit kan je met de HT-ratings ervaring/trainer tool kijken hoeveel punten hij nog nodig heeft (aan de hand wat hij kost als je hem trainer maakt). Maar dat kan dus alleen maar als een speler langer dan 16 weken ofzo in je team zit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Was het maar waar. Er is geen zinnig woord over te zeggen. Het meerendeel van mijn spelers poppen pas bij 28 tot 30 punten. Soms eerder, soms later... Je moet gewoon geduld en geluk hebben
+7quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:29 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
helemaal niks!
Alleen er zit toch ook een random-factor in.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
idd... ligt zo rond de 30 punten... als een speler lang in je team zit kan je met de HT-ratings ervaring/trainer tool kijken hoeveel punten hij nog nodig heeft (aan de hand wat hij kost als je hem trainer maakt). Maar dat kan dus alleen maar als een speler langer dan 16 weken ofzo in je team zit.
Hij weet wel hoeveel hij krijgt maar niet bij hoeveel een speler stijgt dat verschilt nogal.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Alleen er zit toch ook een random-factor in.
Een speler kan 1-3 ervaringspunten krijgen, hoe weet buddy dan pcies hoeveel een speler krijgt?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Alleen er zit toch ook een random-factor in.
Een speler kan 1-3 ervaringspunten krijgen, hoe weet buddy dan pcies hoeveel een speler krijgt?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
HT-ratings ervaring/trainer tool kijken hoeveel punten hij nog nodig heeft (aan de hand wat hij kost als je hem trainer maakt). Maar dat kan dus alleen maar als een speler langer dan 16 weken ofzo in je team zit.
[..]
ja, thanks grump toch een leuk winstje geboektquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Your team has received 1 165 ¤ because Jan-Albert Hulsmans (84267956), who was formerly a member of your squad, was recently sold for 233 000 ¤.
Goede deal he, zoals gezegd.![]()
* Verbal_Kint is trotsquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:54 schreef foetre het volgende:
Verdedigen oftewel een echte counterhufter.
Z'n laatste wedstrijd haalde won hij (Waardeloos-)4 - 1 (slecht++)![]()
Het volgende stond in het wedstrijd verslag
Holloway counterde verwoed![]()
Zoals ik al zei, heb er nog 1. Iets voor jou? Aangezien ik morgenvroeg vertrek na afloop van mijn tentamenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
ja, thanks grump toch een leuk winstje geboekt
neh, die is wat te duur...plus ik heb ook meegekregen dat ie nog iets meer dan één week nodig heeft. liever directe poppersquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, heb er nog 1. Iets voor jou? Aangezien ik morgenvroeg vertrek na afloop van mijn tentamen
lees mijn post eensquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
neh, die is wat te duur...plus ik heb ook meegekregen dat ie nog iets meer dan één week nodig heeft. liever directe poppers
sorry, maar ik moest zo'n 5 pagina's doornemen, dus t kan dat ik wat gemist heb...quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
lees mijn post eens
Ondertussen had ik mijn bedrag al bijgesteld, en het aantal weken na eigen onderzoek ook opnieuw ingeschat. Het is fout gegaan in het proces omdat ik 2 weken eerder SP ben gaan trainen, vandaar.
Prijs is nu 250k, 3 weken hooguit = winst van 60k per week, netto (dus na aftrek alle kosten). Niet slecht voor verdediger dacht ik zo.
Ik heb nog 1 trainingsplaatsje over maar geen centenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
sorry, maar ik moest zo'n 5 pagina's doornemen, dus t kan dat ik wat gemist heb...
maar sorry grumps, wordt nix, ik heb mn geld ff nodig nu voor een nieuwe keeper en trainingsslots zitten vol
Koop gewoon een oude lul met ervaring. In het begin best rendabel prijs/kwaliteit gezien, als ze niet geblesseerd raken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:19 schreef stefmans het volgende:
Even een vraagje is het verstandig om als lX'er een goed keeper te kopen of voldoet een redelijk ook?
redelijk voldoet prima. zwak/matig keepertje ernaast als reserve. je hebt goed niet nodig en het scheelt aanzienlijk in de loonkostenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:19 schreef stefmans het volgende:
Even een vraagje is het verstandig om als lX'er een goed keeper te kopen of voldoet een redelijk ook?
Ja ik heb nu een redelijk maar ik vroeg me af of dat ik er veel aan heb maar eigelijk niet dus met een redelijk met redelijk ervaring kom ik dus ook al een heel eind.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Koop gewoon een oude lul met ervaring. In het begin best rendabel prijs/kwaliteit gezien, als ze niet geblesseerd raken.
Leuk dat je hiermee komt. Is het niet zo dat je bij CA geen counterevents krijgt als je middenveld hoger is dan datgene van je tegenstander. Nu heb jij een een waardeloos (laag) en je tegenstander een waardeloos (hoog). En hij scoort counterdoelpunten aan de lopende band...quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef MacMauser het volgende:
Ik heb een vraag voor de gevorderde Hattrickers onder ons (dus voel je je aangesproken reageer):
Gister speelde ik tegen een vrijwel gelijkwaardig team met een 3-5-2 opstelling. Ik werd uiteindelijk weggecounterd (5-3-2 counter) en verloor met 0-6!![]()
Is het zo dat 3-5-2 tegen een counterhufter niet werkt en kun je beter een ander systeem dan spelen i.p.v. 3-5-2? Of is dit gewoon een keer pech?
Hahaquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef MacMauser het volgende:
Ik heb een vraag voor de gevorderde Hattrickers onder ons (dus voel je je aangesproken reageer):
Gister speelde ik tegen een vrijwel gelijkwaardig team met een 3-5-2 opstelling. Ik werd uiteindelijk weggecounterd (5-3-2 counter) en verloor met 0-6!![]()
Is het zo dat 3-5-2 tegen een counterhufter niet werkt en kun je beter een ander systeem dan spelen i.p.v. 3-5-2? Of is dit gewoon een keer pech?
Ik vraag het niet zo zeer alleen maar over deze wedstrijd, maar ik moet in speelronde 7/8 tegen de nr 2 die dat systeem dus ook speelt. Tis meer dat ik nu voor die wedstrijd al angst heb gekregen en als er een manier is (ander systeem? sterker middenveld? iets anders?) waardoor ik die pot kan pakken dan doe ik dat natuurlijk...quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Leuk dat je hiermee komt. Is het niet zo dat je bij CA geen counterevents krijgt als je middenveld hoger is dan datgene van je tegenstander. Nu heb jij een een waardeloos (laag) en je tegenstander een waardeloos (hoog). En hij scoort counterdoelpunten aan de lopende band...![]()
Met een counterrating van goed heeft hij geen poot om op te staan. Maar de laatste wedstrijden heeft hij 352 gespeeldquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:00 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Ik vraag het niet zo zeer alleen maar over deze wedstrijd, maar ik moet in speelronde 7/8 tegen de nr 2 die dat systeem dus ook speelt. Tis meer dat ik nu voor die wedstrijd al angst heb gekregen en als er een manier is (ander systeem? sterker middenveld? iets anders?) waardoor ik die pot kan pakken dan doe ik dat natuurlijk...![]()
En dan te bedenken dat ik ook weleens 5-3-2 counter speel!![]()
![]()
Ook 5-3-2 counter spelen tegen hem zorg alleen dat je wel een lager middenveld heb anders ben je nog de lul.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:00 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Ik vraag het niet zo zeer alleen maar over deze wedstrijd, maar ik moet in speelronde 7/8 tegen de nr 2 die dat systeem dus ook speelt. Tis meer dat ik nu voor die wedstrijd al angst heb gekregen en als er een manier is (ander systeem? sterker middenveld? iets anders?) waardoor ik die pot kan pakken dan doe ik dat natuurlijk...![]()
En dan te bedenken dat ik ook weleens 5-3-2 counter speel!![]()
![]()
Ja, da klopt van die comp. Maar vriendschappelijk speelt ie 5-3-2 en vorig jaar heb ik tegen hem mijn promotie verloren door 1 (k*tcounterkans tegen te krijgen en 1-1 te spelen). Hij speelt strax op zeker 5-3-2.. Maar he, ik pak hem wel dusquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:05 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Met een counterrating van goed heeft hij geen poot om op te staan. Maar de laatste wedstrijden heeft hij 352 gespeeld
Nee maar straks wel een loserquote:Op donderdag 19 januari 2006 20:14 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Ja, da klopt van die comp. Maar vriendschappelijk speelt ie 5-3-2 en vorig jaar heb ik tegen hem mijn promotie verloren door 1 (k*tcounterkans tegen te krijgen en 1-1 te spelen). Hij speelt strax op zeker 5-3-2.. Maar he, ik pak hem wel dus...das mooi!
Op 0-0 ga ik nie spelen foetre.. Ben geen mietje![]()
![]()
Ik had precies dezelfde gedachten.quote:
Je kan proberen met 3-5-2 en lager middeveld als hem te halen maar dat lijkt me bijna onmogelijk dus ik zou het op gelijkspel spelen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:38 schreef MacMauser het volgende:
Tja, dan moet ik de komende weken toch iets gaan bedenken om met mijn 3-5-2 te gaan winnen of ik moet natuurlijk de gouden tip van iemand krijgen..
De uitwedstrijd 5-3-2 op de counter is wel een optie 0-0, maar mijn thuispubliek wil toch wel graag iets anders zienLiefst geen nederlaag
![]()
Als je middeveld sterker is als zijn middeveld krijgt hij ik weet niet hoeveel counter events dus hij zal dan ook meer scoren. als jij en lager middeveld haald als hem krijgt hij dit niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef MacMauser het volgende:
Lager middenveld?? Beter middenveld bedoel je dus, lijkt me ?
Ik moet hem toch overpoweren. Is t normale 4-4-2 geen optie om hem toch te verslaan? Mijn middenveld blijft sterker terwijl mijn verdediging ook versterkt wordt..
Dan lijkt me 4-4-2 of wellicht 4-3-3 dus de beste optie van spelen (of misschien toch ook wel als een counterhufterquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je middeveld sterker is als zijn middeveld krijgt hij ik weet niet hoeveel counter events dus hij zal dan ook meer scoren. als jij en lager middeveld haald als hem krijgt hij dit niet.
Ik zou gewoon lekker 3-5-2 blijven spelen, maar je moet werken aan je aanval. Je moet gewoon 3 matig aanval linies halen het liefst hoger. Dus je hele middenveld aanvallend.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:03 schreef MacMauser het volgende:
Lager middenveld?? Beter middenveld bedoel je dus, lijkt me ?
Ik moet hem toch overpoweren. Is t normale 4-4-2 geen optie om hem toch te verslaan? Mijn middenveld blijft sterker terwijl mijn verdediging ook versterkt wordt..
Ik vind de lagermidden veld tactiek niet zo interessant behalve als hij een heel hoge tactische vaardigheid heeft. Daarnaast ben je de pineut als hij als verassing niet countert!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Als je middeveld sterker is als zijn middeveld krijgt hij ik weet niet hoeveel counter events dus hij zal dan ook meer scoren. als jij en lager middeveld haald als hem krijgt hij dit niet.
Ja maar als hij countert en jij hebt een hoger middeveld kan jij dus ook de pineut zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:28 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Ik vind de lagermidden veld tactiek niet zo interessant behalve als hij een heel hoge tactische vaardigheid heeft. Daarnaast ben je de pineut als hij als verassing niet countert!!
Zolang je aanval maar beter is dan zijn verdediging kan je winnen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:30 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja maar als hij countert en jij hebt een hoger middeveld kan jij dus ook de pineut zijn.
Mijn ervaring daarmee is dat meestal je aanvals linie niet zo goed is als zijn verdedigings linie ik zorg dan meestal dat ik en lager middeveld haal dan speel ik maar 0-0 of 1-0 ofzo maar liever niet met 5-0 of hoger verliezen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:34 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Zolang je aanval maar beter is dan zijn verdediging kan je winnen.
Ik vind een lager mid een beetje damage control en zeker niet nodig behalve als de tactische vaardigheid erg hoog is. Maar dan kan je misschien net zo goed pressie spelen want dan kan je nog je trainingslinie behouden.
Zijn tegenstander heeft nu een matige verdediging. Ik speel geen 5-3-2 maar met 2 centrale aanvallers en je mids op de aanval moet je centraal vast wel een redelijke aanval kunnen neer zetten.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mijn ervaring daarmee is dat meestal je aanvals linie niet zo goed is als zijn verdedigings linie ik zorg dan meestal dat ik en lager middeveld haal dan speel ik maar 0-0 of 1-0 ofzo maar liever niet met 5-0 of hoger verliezen.
Nee counteren is leuk! Je moet altijd hele andere stategien voor counter teams bedenken dat is interessant. En counterteams zijn leuk voor 3-4-3 teams, dat is relatief makkelijk en je hebt grote kans dat counter teams punten pikken bij de concurrentie!quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:42 schreef MacMauser het volgende:
Ik wil er ook wel meer over weten.
Eigenlijk zouden ze dat counteren moeten verbieden![]()
Counterhufters? Je denkt kans te hebben, maar winnen ho maar. Die 0-6 van gister voel ik nog steeds.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:46 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Nee counteren is leuk! Je moet altijd hele andere stategien voor counter teams bedenken dat is interessant. En counterteams zijn leuk voor 3-4-3 teams, dat is relatief makkelijk en je hebt grote kans dat counter teams punten pikken bij de concurrentie!
Het was maar een friendly of zat je nog in de beker.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:49 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Counterhufters? Je denkt kans te hebben, maar winnen ho maar. Die 0-6 van gister voel ik nog steeds.![]()
Ten eerste, ik ben niet een echte counter kenner, ik doe ook maar watquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:36 schreef ExCibular het volgende:
Maar Komrad laat jij je licht er eens over schijnen, als echte def trainer weet jij het vast het best!
is een rare combi,quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:04 schreef Lennox het volgende:
Maar wat train je dan als je af en toe 5-3-2 / 3-5-2 speelt? Wingers of Keepers? Anders verlies je trainingsplekken en dat vind ik persoonlijk het niet waard.
toch wil ik t over een seizoen of twee gaan proberen,quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef komrad het volgende:
[..]
als je wingers traint speel je geen 532, is onlogisch
andere situatie, niet als beginnerquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
toch wil ik t over een seizoen of twee gaan proberen,
counteren en wingers trainen
Ik vroeg het aan die muis iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef komrad het volgende:
[..]
is een rare combi,
als je wingers traint speel je geen 532, is onlogisch
keepers trainen is financieel niet handig
deftrainers spelen 5xx
Beetje meer respect voor de muizen en voor je kneusjes graagquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:29 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan die muis idd. Ik speel ook 5-3-2 en train ook de meest goddelijke combinatie
![]()
5-3-2 in friendly (als je wingers traint) moet toch kunnen. Mij interesseren friendly uitslagen totaal niet. 5 trainees en 6 mongolen in het veld![]()
dat is ook t gevaarlijke van die counter-countertactiek. maar wat je dan als het goed is wel hebt bereikt is een sterkere verdediging en hopelijk aanval zodat je zn verdediging door kunt komen of zn aanval tegen kunt houden. bij voorkeur beidequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef ExCibular het volgende:
Maar als je er nou ervoor kiest om je middenveld te verliezen dan is het toch gewoon een normale match geworden? Waarin het counterteam meer mid heeft en dus meer kansen krijgt. Je krijgt dan alleen geen counterkansen tegen maar je kan daar niet echt mee winnen.? Of zie ik dat verkeerd?
http://www.databased.at/hattrick/x-files/ Daar kan je alles vinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb even rond zitten zoeken, maar niet kunnen vinden. Dus de enige oplossing is dan de experts hier te raadplegen. Heeft er iemand een overzichtje hoeveel het prijzengeld is in de lagere divisies?
Veel plezier op vakantie. Ben niet jalours. gvd hij wel..quote:
HT-regels onder het kopje economiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb even rond zitten zoeken, maar niet kunnen vinden. Dus de enige oplossing is dan de experts hier te raadplegen. Heeft er iemand een overzichtje hoeveel het prijzengeld is in de lagere divisies?
1e 2e 3e 4equote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef Lemming22 het volgende:
Duurt nog ffquote:Henryk Smiatek (90575268) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
Ja, best wel eigenlijk. Echter om maximale winst eruit te halen, moet je veel geld investeren. Je kan namelijk 50 spelers trainen op set pieces... dus dan moet je dat ook wel doen. Bovendien wil je natuurlijk een goed basiselftal. Even doorsparen dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:29 schreef stefmans het volgende:
Is set pieces traine niet heel rendabel eigenlijk, laatst werd er een vroegere speler van mij verkocht die ik had gekocht voor 11k die werd door verkocht voor 101k alleen omdat die gast hem tot reusachtig SP had getraind is dat niet gewoon een perfecte manier van trainen?
jah das waar maar je zou dus ook een basis elftal kunnen hebben en 11 trainees dan zou het ook al rendabel kunnen zijn toch. Je traint dan meer spelers als bij een gewone training.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, best wel eigenlijk. Echter om maximale winst eruit te halen, moet je veel geld investeren. Je kan namelijk 50 spelers trainen op set pieces... dus dan moet je dat ook wel doen. Bovendien wil je natuurlijk een goed basiselftal. Even doorsparen dus
Volgens mij is de winstmarge bij het optrainen van een def, mid of aanvaller hoger dan van een individuele set pieces.. maar dat weet ik niet zeker...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
jah das waar maar je zou dus ook een basis elftal kunnen hebben en 11 trainees dan zou het ook al rendabel kunnen zijn toch. Je traint dan meer spelers als bij een gewone training.![]()
Ja dat zou wel eens kunnen ja maar in tegenstelling train je wel veel snellerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Volgens mij is de winstmarge bij het optrainen van een def, mid of aanvaller hoger dan van een individuele set pieces.. maar dat weet ik niet zeker...
Bedankt voor de hulp! En natuurlijk ook de anderen die op mijn vraag antwoord hebben gegevenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:16 schreef avw1982 het volgende:
[..]
http://www.databased.at/hattrick/x-files/ Daar kan je alles vinden.![]()
quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:50 schreef ExCibular het volgende:
Welkom Linda22222![]()
Net wat dit topic nodig heeft een vrouw!![]()
dat doe ik liever zelf hoewel ik er 2 al gelist hebquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:48 schreef foetre het volgende:
Verkopen.En gewoon tijd voor die nieuwe trainies maken.
Vraag desnoods aan iemand anders om ff voor je te zoeken.
Sorry!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:51 schreef foetre het volgende:
[..]
ze is al bezet
![]()
en nog door een lemming ook![]()
Ik hoef ook geen ui... die mag je houden... wij willen Lindaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Sorry!![]()
![]()
En uilenen doe ik niet aan!![]()
yup, opa heeft waardeloos vleugelspel en die andere 2 slecht. dus da zal nie veel worden. en op het middenveld ben ik waarschijnlijk al sterkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:09 schreef hollander76 het volgende:
Ik zou voor opa gaan, denk ik.... maar wat wil je spelen? Gewoon aanvaller normaal?
Dan zou ik, op ervaring en passing afgaande, voor de opa gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:29 schreef CJay het volgende:
[..]
yup, opa heeft waardeloos vleugelspel en die andere 2 slecht. dus da zal nie veel worden. en op het middenveld ben ik waarschijnlijk al sterker
Fuck ik heb er al 1 ,Ik had je echt geowned!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef The_Hives het volgende:
whoei het topic is nog niet vol na 2 dagen.
Wie wil een potje? Daag me maar uit
voor de nieuwelingen, geen bekerregels![]()
Ik heb er ook geen tijd voor daarom doe ik het allemaal op me werkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:13 schreef komrad het volgende:
ja dat is lastig, trouwens ik heb voor mijn gevoel sinds ik werk wel iets minder tijd maar niet zo extreem als jij het beschrijft
daar heb ik ook last van,ik snap alleen ni whyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:31 schreef The_Hives het volgende:
voor de 3e week op rij trouwens meer dan -8 daling in vorm
Ik heb geen spelers nodigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:28 schreef komrad het volgende:
maniack, check mij TL dan maar
Je repositioneerd hem niet je geeft hem een order mee. Dus ja hij krijgt nog scoren training.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:19 schreef MrMoon het volgende:
ik had echt een dikke kut training, enkel vorm daling. Geen poppersen dat ondanks mn nieuwe coach. Het is niet eerlijk
![]()
Als ik mn aanvaller repositioneer naar de flank dan traint ie nog voor 100% op de aanval toch? Ik dacht van wel, maar weet het niet zeker en kan dit ook niet terug vinden in de regels..
ik had toch eigenlijk min of meer gehoopt dat er een ware stormloop op m'n speler zou ontstaan.quote:Collega's!
Met gepaste trots biedt Roelof Jan United de volgende speler aan op de transfermarkt: Lisander Bisschop (80245111)
Lisander is een goede verdediger die als bonus ook nog eens een redelijke pass heeft. En hij heeft een TSI van maar liefst 970.
Vanwege de winterstop is Lisander nog in een matige vorm, maar laat hem elke week spelen en hij moet makkelijk 3 sterren kunnen halen in de verdediging. De afgelopen week haalde hij al 2 en een half als vleugelverdediger.
Het is met pijn in mijn hart dat ik afscheid van hem neem, Lisander is namelijk een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is, maar een toekomstige verandering in de speelwijze en trainingsvorm van de club maakt het noodzakelijk dat ik hem moet verkopen.
Lisander zelf verklaarde het volgende: "Ik ben dankbaar dat ik bij Roelof Jan United heb mogen trainen, en ik wens de club verder veel succes toe!"
LET OP: Lisander heeft deze week training als verdediger ontvangen, en zijn TSI is inmiddels gestegen van 910 naar 970!!
DEADLINE VERLOOPT OVER EEN UUR, VANMIDDAG OM 16.11, HUIDIGE PRIJS SLECHTS 60.000!
Zijn huidige stats:
Lisander Bisschop (80245111)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: België
TSI: 970
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Roelof Jan United
Verdedigen: goed
Passen: redelijk
Conditie: matig
Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht
Vleugelspel: slecht
Scoren: zwak
Spelhervatting: rampzalig
Heb 3 verdedigers die elk moment van redelijk naar goed kunnen gaan, had eigenlijk gehoopt dat dat deze week zou zijn, maar nee, niks..quote:21-01-2006 om 12:41 (Global)
Some players did not get their training due to a software bug. We are trying to correct this and hope to find a solution later this weekend. We apologise for any inconvenience this has caused. There is no need to contact your GM about this. /The HT Team
danke schönquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:02 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Je repositioneerd hem niet je geeft hem een order mee. Dus ja hij krijgt nog scoren training.
Sorry, maar ik denk niet dat veel mensen geinteresseerd zijn in zulke spelers.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:55 schreef Aten het volgende:
Hm, zo'n advertentie op dat forum helpt ook niet echt hé?
[..]
ik had toch eigenlijk min of meer gehoopt dat er een ware stormloop op m'n speler zou ontstaan.
En ik hoop dat dit nog wat oplevert voor mij...
Edit: 64.822 voor gekregen.../
[..]
Heb 3 verdedigers die elk moment van redelijk naar goed kunnen gaan, had eigenlijk gehoopt dat dat deze week zou zijn, maar nee, niks..
ik wil van die verdedigers af, en dan positiespel trainen.
voor 6k meer heb je al een redelijk pm die je kan optrainen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:54 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Sorry, maar ik denk niet dat veel mensen geinteresseerd zijn in zulke spelers.
goed verdedigen zonder ervaring en onvoorspelbaar dat is niet geweldig interessant.
Ik zou sowieso geen spelers op gaan trainen die matig zijn, dat is niet heel rendabel.
Matig wat? Heb hem als redelijke verdediger gekocht, opgetraind naar goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:54 schreef ExCibular het volgende:
Ik zou sowieso geen spelers op gaan trainen die matig zijn, dat is niet heel rendabel.
Oh sorry ik heb het verkeerd gelezen! Misschien nog een beetje slaperig!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:34 schreef Aten het volgende:
[..]
Matig wat? Heb hem als redelijke verdediger gekocht, opgetraind naar goed.
Of bedoel je in het algemeen? Ik begon toen, had nou niet echt het geld om een stuk of wat geweldige verdedigers te kopen om te trainen.
En als ik zo de prijzen van middenvelders zie dan denk ik dat ik als ik positiespel ga trainen weer allemaal redelijken koop.
Hoop dat ik het mij kan vooroorloven om m'n trainees deze keer iig te trainen van redelijk naar uitmunted, misschien tussentijds een speler verkopen die al goed is, als ik echt in geldnood kom.
Daarom heb ik dus maar 2 stijgersquote:Op zaterdag 21 januari 2006 19:23 schreef Lortnoc het volgende:
Ah, sommige spelers hebben geen training gekregen. Snapte al niet waarom sommige spelers van me niet gestegen waren
Ik heb mijn oordeel klaar.quote:Riewerd Salomons (92492502) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oprecht is.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: flag Nederland
Total Skill Index (TSI): 10
Loon: 500 ¤/week
Eigenaar: Hoolieganzen
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: slecht
Helaas ik zie ook geen andere uitwegquote:Op zondag 22 januari 2006 11:05 schreef komrad het volgende:
Financieel voordeel 32 100
en nog maak ik 92k per week verloes
in totaal dus 92k +32-15=109k structureel verlies. Sponsorinkomsten zijn al weer aardig bijgetrokken maar de conclusie is wel dat mijn huishouding wel aan de dure kant is.
Deze week
Uitgaven
Stadionkosten 22 738
Spelersloon 98 144
Rente 0
Tijdelijk 2 000
Personeel 45 000 (waarvan 15k voor economen)
Jeugdopleiding 20 000
Totale uitgaven 187 882
Verwachte winst/verlies -92 157
Ik zie maar 1 mogelijkheid tot besparen en dat zijn de spelerssalarissen. Iemand nog tips?
Dat hangt er allemaal een beetje vanaf hoe je team eruit ziet komrad.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:17 schreef komrad het volgende:
Dan heb ik nog meerdere opties, ik ga al zonder reservekeeper spelen, levert wat geld op en scheelt 3,5k per week. Reserve spits gaat er ook uit a 1500 euro per week.
Dit is natuurlijk allemaal in de marge. Ik kan ook mijn spits verkopen, levert me een 3M netto op en scheelt 24k per week in loon maar verzwakt wel het team. Daarnaast kan ik 2 verdedigers verkopen nadat ze gestegen zijn naar bovennatuurlijk.
Graag een adviesje
Een matige pull dusquote:Jan-Pieter de Brave
TSI=430, 19 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en waardeloos leiderschap [Koppen]
Spelmaken: matig Passen: matig
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Als ik dit zo zie, zou ik toch een def de deur uit doen. Met 5 defs haal je al een leuke rating, zeker in jouw league. Ik kan me niet voorstellen dat iemand zo'n aanval heeft die jouw def voor schut zet. Dat is denk ik de enige linie die je deels kan opofferen. Verkoop 1 def na poppen en je kosten zijn iets om laag.quote:Op zondag 22 januari 2006 11:44 schreef komrad het volgende:
ik zal het dan per linie met loon doen:
Keeper:
Uitmuntend met (hoog) slecht XP, 21 jaar 7,4k/w
reservekeeper wil ik verkopen doet 3,5k/w
Defs:
2x Wereldklasse def (+5 en +2), 20 jaar, slecht XP/waardeloos XP loon: 12,1k/w en 13,8k/w
Uitmuntend +x/goed passen, 20 jaar, 3,1k/w
Uitmuntend +x/goed passen en goed wing, 19 jaar, 2,9k/w
Uitmuntend +x, 3,6k/w 19 jaar
rest is qua loon niet interessant
MF:
briljant/zwak, 22 jaar 5,3k/w
formidabel/matig, 22 jaar, 1,7k/w
formidabel/slecht, 24 jaar, 1,4k/w
Winger:
wonderbaarlijk, zwak [snel], 21 jaar, 5,5k/w
Aanval
Bovennatuurlijk/zwak, 21jaar, zwak XP, 24,4k/w
Briljant,rampzalig redelijk wing, 22 jaar, slecht XP, 5,2k/w
Formidabel/slecht, 24 jaar, slecht XP, 1,5k/w
rest is trainee of pruts voor B team waarbij loon niet interessant is
voldoende
Dat laatste weet ik echt niet. Daarvoor speel ik het spel niet intensief genoegquote:Op zondag 22 januari 2006 11:57 schreef komrad het volgende:
Dat was ik sowieso wel van plan, maar dat duurt nog 5 weken. Wat houd ik aan aanval over als ik mijn beste spits verkoop?
Weet he trouwens hoe het loon van middenvelders tov verdedigers ligt op bv het niveau wonderbaarlijk of wereldklasse?
die is goed te doen, ook nog een redelijk leider erbij.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:16 schreef NRH het volgende:
Wel een leuke jeugdspeler erbij.
Diego Bokdam (92513614)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: Bitterballen vooruit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: uitstekend
Mischien zat hij al bij zijn pull op redelijk leiderschap ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:22 schreef hollander76 het volgende:
Ik heb ooit mezelf gebookmarked in Hattrick, jaja, maar nu sta ik dus te koop. Maar nu viel me wat vreemds op, de speler die ik bedoel is 25 jaar en heeft redelijk ervaring. Hij speelt maximaal 8 jaar fulltime en heeft ervaring van iemand van 12 jaar fulltime meespelen...... beetje vreemd? Of is het een extreem snelle stijger?
Leiderschap is wat anders dan ervaring hequote:Op zondag 22 januari 2006 13:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mischien zat hij al bij zijn pull op redelijk leiderschap ofzo.
beetje te snel getypt moet zo gaan namelijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Leiderschap is wat anders dan ervaring he
Nee, zo'n goede speler ben ik nietquote:Op zondag 22 januari 2006 13:37 schreef -J-D- het volgende:
Nee, dat zie je goed
Alleen heeft die speler waarschijnlijk veel cupwedstrijden gespeeld... daar tikt ervaring aan.
Ook in U20 potjes enz, maar dat zal wel niet
quote:Dmitry Chervov (77681776)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Русский (Russian)!
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Nationaliteit: Kyrgyzstan
Total Skill Index (TSI): 2 840
Loon: 1 608 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 2
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig
ZO goed is die niet vind ikquote:Op zondag 22 januari 2006 14:08 schreef maniack28 het volgende:
Overigens heb ik een potentiele u-20 die vanmiddag om 16:15 uur afloopt.. omdat ik switch naar shooting is het niet handig deze door te trainen. Ik hoop dat iemand hem kan overnemen. Hij is gelist voor 750k en dat is nog onder de marktprijs... grijp je kans dus!! Hij staat 3e in de NT-DB van Kyrgyzstan.
[..]
Tis Kyrgysztanquote:Op zondag 22 januari 2006 14:28 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ZO goed is die niet vind ik
formi scoren nog maar op je 19de
uitgaande van het feit dat ik dat vermogen niet structureel heb tel ik het voordeel dat ik nu daarvan heb op bij mijn structurele verlies, daartoe haal ik de kosten van de economen er natuurlijk ook weer vanaf.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef pvrens het volgende:
komrad: waarom tel je je financiele voordeel bij je structurele verlies op?? Het lijkt me dat het er juist af zou moeten (maar dat is alleen als je altijd dit voordeel zou hebben). Anders zou je het er mijns inzien gewoon vanaf moeten halen hoor en dan valt het toch best mee een verlies van 50k? Met standaard je eigen thuiswedstrijd scoor je toch wel gemiddeld meer aan entreekaarten dan 100k per 2 weken. En dan is er geen verlies meer... Als je zelf vindt dat je teveel loon hebt kun je natuurlijk altijd van die spelertjes wegdoen, maar ik zou dat in dit geval niet doen om je verlies te verkleinen....
quote:Jochum Heinen
TSI = 670, 22 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: rampzalig Keepen: zwak
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Je bent niet eens op IRCquote:[15:31:47] * Now talking in #fokhattrick
[15:31:47] * Topic is ':)'
[15:31:47] * Set by JD[6-0] on Thu Jan 19 16:12:50
Forum Opties | |
---|---|