Ja je hebt gelijk, tot nu toe (2 seizoenenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Was het maar waar. Er is geen zinnig woord over te zeggen. Het meerendeel van mijn spelers poppen pas bij 28 tot 30 punten. Soms eerder, soms later... Je moet gewoon geduld en geluk hebben
idd... ligt zo rond de 30 punten... als een speler lang in je team zit kan je met de HT-ratings ervaring/trainer tool kijken hoeveel punten hij nog nodig heeft (aan de hand wat hij kost als je hem trainer maakt). Maar dat kan dus alleen maar als een speler langer dan 16 weken ofzo in je team zit.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:30 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Was het maar waar. Er is geen zinnig woord over te zeggen. Het meerendeel van mijn spelers poppen pas bij 28 tot 30 punten. Soms eerder, soms later... Je moet gewoon geduld en geluk hebben
+7quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:29 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
helemaal niks!
belangrijkste is dat je geen blessures oploopt
Alleen er zit toch ook een random-factor in.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
idd... ligt zo rond de 30 punten... als een speler lang in je team zit kan je met de HT-ratings ervaring/trainer tool kijken hoeveel punten hij nog nodig heeft (aan de hand wat hij kost als je hem trainer maakt). Maar dat kan dus alleen maar als een speler langer dan 16 weken ofzo in je team zit.
Hij weet wel hoeveel hij krijgt maar niet bij hoeveel een speler stijgt dat verschilt nogal.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Alleen er zit toch ook een random-factor in.
Een speler kan 1-3 ervaringspunten krijgen, hoe weet buddy dan pcies hoeveel een speler krijgt?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:04 schreef Daemon19 het volgende:
[..]
Alleen er zit toch ook een random-factor in.
Een speler kan 1-3 ervaringspunten krijgen, hoe weet buddy dan pcies hoeveel een speler krijgt?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef maniack28 het volgende:
[..]
HT-ratings ervaring/trainer tool kijken hoeveel punten hij nog nodig heeft (aan de hand wat hij kost als je hem trainer maakt). Maar dat kan dus alleen maar als een speler langer dan 16 weken ofzo in je team zit.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je bent pas een echte Fok!-Hattricker als je OF in de nationale beker speelt OF straks meedoet aan de Fok!-Cup.
Anders kan je maar beter stoppen met dit schitterende spel.
ja, thanks grump toch een leuk winstje geboektquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Your team has received 1 165 ¤ because Jan-Albert Hulsmans (84267956), who was formerly a member of your squad, was recently sold for 233 000 ¤.
Goede deal he, zoals gezegd.![]()
* Verbal_Kint is trotsquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:54 schreef foetre het volgende:
Verdedigen oftewel een echte counterhufter.
Z'n laatste wedstrijd haalde won hij (Waardeloos-)4 - 1 (slecht++)![]()
Het volgende stond in het wedstrijd verslag
Holloway counterde verwoed![]()
Zoals ik al zei, heb er nog 1. Iets voor jou? Aangezien ik morgenvroeg vertrek na afloop van mijn tentamenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:39 schreef Verbal_Kint het volgende:
ja, thanks grump toch een leuk winstje geboekt
neh, die is wat te duur...plus ik heb ook meegekregen dat ie nog iets meer dan één week nodig heeft. liever directe poppersquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:49 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, heb er nog 1. Iets voor jou? Aangezien ik morgenvroeg vertrek na afloop van mijn tentamen
lees mijn post eensquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:51 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
neh, die is wat te duur...plus ik heb ook meegekregen dat ie nog iets meer dan één week nodig heeft. liever directe poppers
sorry, maar ik moest zo'n 5 pagina's doornemen, dus t kan dat ik wat gemist heb...quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
lees mijn post eens
Ondertussen had ik mijn bedrag al bijgesteld, en het aantal weken na eigen onderzoek ook opnieuw ingeschat. Het is fout gegaan in het proces omdat ik 2 weken eerder SP ben gaan trainen, vandaar.
Prijs is nu 250k, 3 weken hooguit = winst van 60k per week, netto (dus na aftrek alle kosten). Niet slecht voor verdediger dacht ik zo.
Ik heb nog 1 trainingsplaatsje over maar geen centenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
sorry, maar ik moest zo'n 5 pagina's doornemen, dus t kan dat ik wat gemist heb...
maar sorry grumps, wordt nix, ik heb mn geld ff nodig nu voor een nieuwe keeper en trainingsslots zitten vol
Koop gewoon een oude lul met ervaring. In het begin best rendabel prijs/kwaliteit gezien, als ze niet geblesseerd raken.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:19 schreef stefmans het volgende:
Even een vraagje is het verstandig om als lX'er een goed keeper te kopen of voldoet een redelijk ook?
redelijk voldoet prima. zwak/matig keepertje ernaast als reserve. je hebt goed niet nodig en het scheelt aanzienlijk in de loonkostenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:19 schreef stefmans het volgende:
Even een vraagje is het verstandig om als lX'er een goed keeper te kopen of voldoet een redelijk ook?
Ja ik heb nu een redelijk maar ik vroeg me af of dat ik er veel aan heb maar eigelijk niet dus met een redelijk met redelijk ervaring kom ik dus ook al een heel eind.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:20 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Koop gewoon een oude lul met ervaring. In het begin best rendabel prijs/kwaliteit gezien, als ze niet geblesseerd raken.
Leuk dat je hiermee komt. Is het niet zo dat je bij CA geen counterevents krijgt als je middenveld hoger is dan datgene van je tegenstander. Nu heb jij een een waardeloos (laag) en je tegenstander een waardeloos (hoog). En hij scoort counterdoelpunten aan de lopende band...quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef MacMauser het volgende:
Ik heb een vraag voor de gevorderde Hattrickers onder ons (dus voel je je aangesproken reageer):
Gister speelde ik tegen een vrijwel gelijkwaardig team met een 3-5-2 opstelling. Ik werd uiteindelijk weggecounterd (5-3-2 counter) en verloor met 0-6!![]()
Is het zo dat 3-5-2 tegen een counterhufter niet werkt en kun je beter een ander systeem dan spelen i.p.v. 3-5-2? Of is dit gewoon een keer pech?
Hahaquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef MacMauser het volgende:
Ik heb een vraag voor de gevorderde Hattrickers onder ons (dus voel je je aangesproken reageer):
Gister speelde ik tegen een vrijwel gelijkwaardig team met een 3-5-2 opstelling. Ik werd uiteindelijk weggecounterd (5-3-2 counter) en verloor met 0-6!![]()
Is het zo dat 3-5-2 tegen een counterhufter niet werkt en kun je beter een ander systeem dan spelen i.p.v. 3-5-2? Of is dit gewoon een keer pech?
Ik vraag het niet zo zeer alleen maar over deze wedstrijd, maar ik moet in speelronde 7/8 tegen de nr 2 die dat systeem dus ook speelt. Tis meer dat ik nu voor die wedstrijd al angst heb gekregen en als er een manier is (ander systeem? sterker middenveld? iets anders?) waardoor ik die pot kan pakken dan doe ik dat natuurlijk...quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:54 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Leuk dat je hiermee komt. Is het niet zo dat je bij CA geen counterevents krijgt als je middenveld hoger is dan datgene van je tegenstander. Nu heb jij een een waardeloos (laag) en je tegenstander een waardeloos (hoog). En hij scoort counterdoelpunten aan de lopende band...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |