quote:4 - 0 is de ruststand. De vijfenveertig minuten werden gedomineerd door Rangers, met 95 procent balbezit.
En dan met maar 7-0 winnen van iemand uit XIIquote:Rangers, dat een balbezit had van 97 procent, domineerde deze wedstrijdhelft.
Ja idd ,maar das toekomstmuziek hij had trouwens +1 dus valt allemaal reuze mee.quote:Op woensdag 18 januari 2006 19:13 schreef Grumpey het volgende:
dat is jammer, ik had altijd een stijgende passable op voorrraad. Kost maar 10k, levert 50k op. Toch altijd mooi meegenomen.
aangevraagd heeftquote:Op woensdag 18 januari 2006 19:40 schreef AirRaid het volgende:
* AirRaid wil lid worden van fok!hattrick
quote:
Aangenomen heeftquote:
Haha afgelopen zondag had madkow van hem gewonnne met 0-1quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef -J-D- het volgende:
Ik mag in de beker tegen een V-er genaamd droomteam.
En die speelt in de divisie bij Madkow
Correct en tevens juistquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:40 schreef foetre het volgende:
[..]
Haha afgelopen zondag had madkow van hem gewonnne met 0-1
Maar volgens mij vindt hij de beker belangrijker dan de competitie aangezien hij in de beker redelijk hoog haalt en in de competitie matig.![]()
Jaja ,maar het is gewoon een heel lastig potje voor je.quote:
Ik dacht vandaag uit de beker te liggen, maar mn tegenstander gunde me een leuke avond.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:46 schreef foetre het volgende:
[..]
Jaja ,maar het is gewoon een heel lastig potje voor je.
Al concrete plannen of is het einde beker?
Idd dan is die xtra ronde alleen maar meegenomen.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Ik dacht vandaag uit de beker te liggen, maar mn tegenstander gunde me een leuke avond.
Als ik volgende week verlies, lig ik daar niet wakker van.
Je denkt verkeerd volgens mijquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:11 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Lastig in te schatten. Er zijn nu 46247 teams actief dus een div XI zal nog nodig zijn.
Om divisie I t/m X te vullen heb je 43688 teams nodig. Er mogen 32768 teams meedoen in de beker.
Eigenlijk moet je weten hoeveel bots er "actief" zijn in Div X en hoger.
Ik heb even in XII gekeken in hoevere het gevuld is. Het loopt door tot XII.275 (5 teams). Ervan uitgaan dat er geen bots zijn in XII en XI kunnen we stellen dat daar dus 10388 teams actief zijn. Dit halen wij van ons totaal actieve teams af: totaal actief in X en hoger: 35859 teams
Dat houdt dus in dat er 43688 - 35859 = 7829 bots in X en hoger zit. Div X en hoger bestaat uit totaal 5461 leagues wat dus een gemiddelde aantal bots per league geeft van 1,43362. Als we hier nu mee gaan rekenen dan halen wij dus 6361 bots uit de leagues I t/m IX waardoor bijna heel div X in div IX geplaast kan worden. Dan moet je dus zorgen dat je bij de eerste 5 in div IX komt te zitten. Dat moet haast wel lukken als je derde wordt in X.....denk ik of ik heb helemaal fout zitten redeneren
nee, ik had niks te doen![]()
ohja, de lagere divisies zouden groter worden.....damn heel mijn rekenwerkje naar de klotequote:Op woensdag 18 januari 2006 22:26 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Je denkt verkeerd volgens mij
De indeling wordt veranderd, daarom komt er geloog ik maximaal een IX. En ik geloof dat er meer bekerspelers komen, maar daar kan ik me in vergissen.
3-0 gewonnen van die uit XII trouwens
Ik had het vandaag ook. 1 met blessure van +1 eruit en een invaller op zn trainingsplek. Heeeerlijkquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:37 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Allebei training,
Lucky you blessures
das ook een manier om zieltjes te winnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je bent pas een echte Fok!-Hattricker als je OF in de nationale beker speelt OF straks meedoet aan de Fok!-Cup.
Anders kan je maar beter stoppen met dit schitterende spel.
Ik speel niet mee met de FOK-Cup maar met de HoH ( Home of Hardinxveld) - Cup.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:22 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Je bent pas een echte Fok!-Hattricker als je OF in de nationale beker speelt OF straks meedoet aan de Fok!-Cup.
Anders kan je maar beter stoppen met dit schitterende spel.
Nee hoor, dat hoeft niet.. Federatieleden krijgen alleen voorrang... alleen ik denk dat het dit seizoen wel goed gaat komen, er komen gewoon meer of grotere poules dan voorheen omdat er simpelweg meer mensen meedoen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:00 schreef CJay het volgende:
[..]
das ook een manier om zieltjes te winnenmaar goed wil wel mee doen, moet me eerst aanmelden bij de federatie dan , tog?
Dat geeft niet...quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:03 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik lig uit de beker, zoals verwacht op conditie (laatste minuten 3 goals tegen, dus 3-0 verloren).
Net weer even supporter aangevraagd.. kwam net op Hattrick, was m'n supporterschap verlopen
helemaal niks!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Maakt het trouwens wat uit of je nou wint of verliest in de Friendly?
niks...quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:25 schreef KaheemSaid het volgende:
Maakt het trouwens wat uit of je nou wint of verliest in de Friendly?
En terecht,strak kost het je nog zelfvertrouwen omdat je een keer tegen een goede tegenstander speelt of andersom.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:29 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
helemaal niks!
belangrijkste is dat je geen blessures oploopt
Helaas wel blessures voor me vannacht. Mijn reserve spits eruit met +1, is niet zo erg, maar mijn trainee eruit met +3!quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:29 schreef DaMadKow het volgende:
[..]
helemaal niks!
belangrijkste is dat je geen blessures oploopt
Whohoooquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:24 schreef avw1982 het volgende:
Vanaf HattriX.
het stijgen van de ervaring
gebaseerd ten opzichte van 1 punt voor een competitiewedstrijd
vriendschappelijk: 0.1 points
internationaal vriendschappelijk: 0.2 points ( ook als je thuis speelt )
competitie: 1 point
beker: 2 points
nationaal team: 3 points
het aantal punten dat je nodig hebt om een niveau te stijgen is niet bekend
het lijkt er op dat sommige spelers sneller ervaring verzamelen dan anderen.
Was het maar waar. Er is geen zinnig woord over te zeggen. Het meerendeel van mijn spelers poppen pas bij 28 tot 30 punten. Soms eerder, soms later... Je moet gewoon geduld en geluk hebbenquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:28 schreef Yankee_One het volgende:
Als je uitgaat van die punten toebedeling van hieboven poppen ze bij mij meestal na een punt of 20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |