Je hebt natuurlijk altijd baas bovenbaas.Ik hoop dat ik ooit een bovenbaas word,maar dat zit er voorlopig nog niet inquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
nu plus 3.6 miljoen. maar is nog nix tov van lorntoc, grumpey en komrad geloof ik
Your team has received 1 165 ¤ because Jan-Albert Hulsmans (84267956), who was formerly a member of your squad, was recently sold for 233 000 ¤.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
17-01-2006 Sold a player and received 196 605 ¤
Hmmm grump, Geef je alleen de stamgasten zulke relaxte dealtjes of mogen er meer mensen met jou super spelers winst makenquote:Op woensdag 18 januari 2006 00:18 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Your team has received 1 165 ¤ because Jan-Albert Hulsmans (84267956), who was formerly a member of your squad, was recently sold for 233 000 ¤.
Goede deal he, zoals gezegd.![]()
Niet slecht VK, wat train je ook al weer?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
hattrick rules
17-01-2006 Sold a player and received 1 806 350 ¤
17-01-2006 Team spirit fell when a player left and the remaining squad started to worry about the future.
17-01-2006 Sold a player and received 1 376 082 ¤
17-01-2006 Sold a player and received 645 123 ¤
17-01-2006 Sold a player and received 196 605 ¤
nu nog mn outstanding keeper verkopen, en dan een WC keeper dr voor terug halen, plus nog een trainee en een nieuwe middenvelder (heb net mn briljante verkocht, de volgende hoeft niet zo hoog, bijdrage is toch relatief klein met maar 1 IM)
Suter die nu in verkoop staat is ook goede deal, want die gaat vanavond spelen en dus gratis stijging dit keer. Alleen is het van uitstekend naar formidabel dus al wat duurder voor je vermoed ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 00:26 schreef foetre het volgende:
[..]
Hmmm grump, Geef je alleen de stamgasten zulke relaxte dealtjes of mogen er meer mensen met jou super spelers winst maken![]()
Waarom heb je hem er nu al op staan?quote:Op woensdag 18 januari 2006 07:23 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Suter die nu in verkoop staat is ook goede deal, want die gaat vanavond spelen en dus gratis stijging dit keer. Alleen is het van uitstekend naar formidabel dus al wat duurder voor je vermoed ik.
quote:Lennart Henriksson (77575998)
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een gemeen persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 520
Loon: 744 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: nicker100
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: matig Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: goed
Scoren: zwak Spelhervatting: slecht
Met 10k veels te veel betaald maar alles beter dan een geblesseerde a speler voor een paar weken of een trainee die training mist als reserve.quote:Daniel Häggblad (31341710) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
24 jaar, slecht in vorm, gezond
Nationaliteit: Sverige
Total Skill Index (TSI): 330
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: slecht
Vleugelspel: goed Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: redelijk
als mensen nou eens zouden lezen en rekenenquote:
Check dan eens bij mij in de competitie bij bruinsmaquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:54 schreef foetre het volgende:
Verdedigen oftewel een echte counterhufter.
Z'n laatste wedstrijd haalde won hij (Waardeloos-)4 - 1 (slecht++)![]()
Het volgende stond in het wedstrijd verslag
Holloway counterde verwoed![]()
Bij PIC stijgt je TS met factor 1,3. Wanneer je een coach slecht leiderschap heeft kan je blijven piccen. Denk dat je TS op maximaal kalm staat na een week. Niet heel rendabel dus...quote:Op woensdag 18 januari 2006 11:50 schreef -J-D- het volgende:
Bij Mots halveert je TS.
Bij PIC stijgt ie 2 levels, dacht ik
Maar je coach kan een beperkte leiderschap hebben waardoor je TS weer zal dalen
Klopt maar als je dan kan PICcen in een bekerwedstrijd heeft het wel degelijk zin.quote:Op woensdag 18 januari 2006 12:17 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
Bij PIC stijgt je TS met factor 1,3. Wanneer je een coach slecht leiderschap heeft kan je blijven piccen. Denk dat je TS op maximaal kalm staat na een week. Niet heel rendabel dus...
kan anders ook wel ervoor hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 15:34 schreef avw1982 het volgende:
Helemaal na de bekerwedstrijden.
Echt?quote:
echt welquote:
Oefenwedstrijdje tegen iemand uit de XII. Haalde zondag ramzalig(hoog) middenveld.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:04 schreef MrMoon het volgende:
[..]
echt wel![]()
vanvond beker of oefenwedstrijd? (om het maar even ergens over te hebben)
Gaat stijgen... maar je krijgt er na stijging +/- 200k voor... heeft een debiel nu alweer 140k geboden... nou dan ga ik het risico al niet meer nemenquote:Klaus Rücker (87275437)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die temperamentvol en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: Österreich
Total Skill Index (TSI): 2 060
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: Frei Bier
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak
Scoren: redelijk Spelhervatting: zwak
ik mag het vanavond in de beker proberen. Zeer waarschijnlijk laatste bekerwedstrijd dit seizoenquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:07 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Oefenwedstrijdje tegen iemand uit de XII. Haalde zondag ramzalig(hoog) middenveld.
Ik zou daar niet zo zeker van zijn als ik in div 10 zit nu...quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef twisteddlogic het volgende:
Ik mag volgend seizoen ook waarschijnlijk beker spelen
Alle Bot-teams gaan er uit, en dat zijn er toch aardig wat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:17 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Ik zou daar niet zo zeker van zijn als ik in div 10 zit nu...
Ja, da klopt wel, maar je zult toch wel redelijk moeten eindigen in div 10 verwacht ik.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:21 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Alle Bot-teams gaan er uit, en dat zijn er toch aardig wat.
ik denk dat een plek bij de eerste 3 in div 10 toch wel voldoende zou moeten zijn of ben ik nu te enthousiast?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:39 schreef MacMauser het volgende:
[..]
Ja, da klopt wel, maar je zult toch wel redelijk moeten eindigen in div 10 verwacht ik.
haha ja dat zou dan wel een domper zijn, maar ja die niet waagt die niet wint. Om er maar eens een gezegde tegenaan te gooienquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:13 schreef -J-D- het volgende:
Ik kom alleen verder in de beker als ik Normaal speel, maar ik PIC want ik wil in de comp ver komen.
Maar ja, misschien presteer ik straks bij beide niet naar vermogen
Mooi dan ga ik aankomend seizoen hoge ogen gooien in de nationale cupquote:Op woensdag 18 januari 2006 16:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk dat een plek bij de eerste 3 in div 10 toch wel voldoende zou moeten zijn of ben ik nu te enthousiast?
Zn keeper eruitquote:De spelers van SDCPUTTEN kregen als opdracht mee om veelvuldig de zijkanten te benutten. Marten Schenkel nam in de 2e minuut een vrije trap vanaf een ideale plek, maar het geluk was niet aan de kant van Hoolieganzen, want de bal ging net naast. In de 3e minuut viel Jonas Galjaart van SDCPUTTEN op de rand van het strafschopgebied. De scheidsrechter gaf Jonas Galjaart resoluut een gele kaart voor een schwalbe. Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Reinier van Kempen in de 3e minuut de 0 - 1 voor Hoolieganzen kon scoren. In de 4e minuut ontving Hoolieganzen-speler Manfred Rindsfüser een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander. Er zaten geen wisselspelers op de bank bij SDCPUTTEN, dat dan ook een probleem had toen Gennady Ponomariov in de kleedkamer verdween met een blessure.
Lastig in te schatten. Er zijn nu 46247 teams actief dus een div XI zal nog nodig zijn.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:44 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik denk dat een plek bij de eerste 3 in div 10 toch wel voldoende zou moeten zijn of ben ik nu te enthousiast?
winst is dus binnen JDquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |