Dat is inderdaad niet zo erg. In je trainingslinie passen hebben kan weer wat meer geld opleveren, dus hou dat wel een beetje in de gaten.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 19:36 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Dat lijstje staat op ABC. Passen voor spitsen was ik van op de hoogte.
Ik vroeg me nog af of er iets algemeens was met passen (net als met koppen zeg maar)
Ik sta eigenlijk op het punt om mijn verdediger in te ruilen voor een kerel met wat minder passen. Maar als ik het goed begrijp is dat niet zo erg.
Vind een titanic ook al fors aantikken overigens, met 50k per week ongeveer voor een middenvelder.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:28 schreef komrad het volgende:
daarbij moet je wel kijken tot een bepaald niveau want boven titanic worden de loonkosten een factor
ik heb dan ook geen spelers boven supernaturalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:29 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Vind een titanic ook al fors aantikken overigens, met 50k per week ongeveer voor een middenvelder.
een beetje op jou log posten??? Een beetje op mijn pc fokforum bekijken, en dan zelf ook nog niet uitloggen.. Dat is veel erger;)quote:Op maandag 16 januari 2006 21:58 schreef Verbal_Kint het volgende:
* Verbal_Kint slaps pvrens around with a large trout
beetje op mn log in posten... ik dacht al: hè, heb ik al gereageerd in t nieuwe topic?
Pff jij bent ook niet gastvrijquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:10 schreef foetre het volgende:
[..]
Wat een lemming ?
KUTLEMMING,KUTLEMMING![]()
![]()
![]()
We don't need kutlemmings on the forum!!
Buddy, HAM...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Pff jij bent ook niet gastvrij![]()
![]()
Met welke programma's kan je het beste je trainingsvooruitgang bijhouden? Ik heb nu HT Ratings en daar kan ik wel het e.e.a. mee zien, maar zijn er specifiekere programma's?
HAM, Hattrick organizer, ht-Buddy. Google maar, of lees de sites die in de OP aangegeven staanquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:38 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Pff jij bent ook niet gastvrij![]()
![]()
Met welke programma's kan je het beste je trainingsvooruitgang bijhouden? Ik heb nu HT Ratings en daar kan ik wel het e.e.a. mee zien, maar zijn er specifiekere programma's?
Dat zeg jij ook 1x per week gemiddeld tegenwoordigquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:43 schreef -J-D- het volgende:
HAM rules
2x in een topic, als antwoord op een vraag.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat zeg jij ook 1x per week gemiddeld tegenwoordig![]()
Daar gaat ie deze week zwaar overheenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 21:53 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Dat zeg jij ook 1x per week gemiddeld tegenwoordig![]()
Niks tov van jou, maar eerder de conclusie dat dus mensen eerst het topic niet eens meer lezen...quote:
Mischien een idee voor de OP dat iedereen verplicht is alle topics door te lezenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niks tov van jou, maar eerder de conclusie dat dus mensen eerst het topic niet eens meer lezen...![]()
moeten we nog gaan stemmen ook?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:34 schreef ExCibular het volgende:
Ik tip HAM rulz als een goede kandidaat voor een volgende TT![]()
Ik moet wel toegeven dat ik het topic tegenwoordig niet eens meer doorneem... Ik bekijk de laatste 5 posts en ik kom elke keer tot de conclusie dat het eik een grote brei van vragen is die idd gewoon in de openingspost te vinden zijn...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:04 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Niks tov van jou, maar eerder de conclusie dat dus mensen eerst het topic niet eens meer lezen...![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:25 schreef Verbal_Kint het volgende:
hattrick rules
17-01-2006 Sold a player and received 1 806 350 ¤
17-01-2006 Team spirit fell when a player left and the remaining squad started to worry about the future.
17-01-2006 Sold a player and received 1 376 082 ¤
17-01-2006 Sold a player and received 645 123 ¤
17-01-2006 Sold a player and received 196 605 ¤
nu nog mn outstanding keeper verkopen, en dan een WC keeper dr voor terug halen, plus nog een trainee en een nieuwe middenvelder (heb net mn briljante verkocht, de volgende hoeft niet zo hoog, bijdrage is toch relatief klein met maar 1 IM)
idd, dat de mensen met vragen maar naar de irc kanalen gaan...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik moet wel toegeven dat ik het topic tegenwoordig niet eens meer doorneem... Ik bekijk de laatste 5 posts en ik kom elke keer tot de conclusie dat het eik een grote brei van vragen is die idd gewoon in de openingspost te vinden zijn...
Is het nu zo moeilijk om zelf iets te lezen??
Patatgeneratie
Jullie zijn gewoon allemaal bang voor concurentie ivm awards en fokcup.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 23:39 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
idd, dat de mensen met vragen maar naar de irc kanalen gaan...
Hier wil ik patsen met spelers en geld zien
Tis me idd ook te druk geworden tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |