is een rare combi,quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:04 schreef Lennox het volgende:
Maar wat train je dan als je af en toe 5-3-2 / 3-5-2 speelt? Wingers of Keepers? Anders verlies je trainingsplekken en dat vind ik persoonlijk het niet waard.
toch wil ik t over een seizoen of twee gaan proberen,quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef komrad het volgende:
[..]
als je wingers traint speel je geen 532, is onlogisch
andere situatie, niet als beginnerquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:09 schreef Verbal_Kint het volgende:
[..]
toch wil ik t over een seizoen of twee gaan proberen,
counteren en wingers trainen
Ik vroeg het aan die muis iddquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:07 schreef komrad het volgende:
[..]
is een rare combi,
als je wingers traint speel je geen 532, is onlogisch
keepers trainen is financieel niet handig
deftrainers spelen 5xx
Beetje meer respect voor de muizen en voor je kneusjes graagquote:Op donderdag 19 januari 2006 22:29 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik vroeg het aan die muis idd. Ik speel ook 5-3-2 en train ook de meest goddelijke combinatie
![]()
5-3-2 in friendly (als je wingers traint) moet toch kunnen. Mij interesseren friendly uitslagen totaal niet. 5 trainees en 6 mongolen in het veld![]()
dat is ook t gevaarlijke van die counter-countertactiek. maar wat je dan als het goed is wel hebt bereikt is een sterkere verdediging en hopelijk aanval zodat je zn verdediging door kunt komen of zn aanval tegen kunt houden. bij voorkeur beidequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:43 schreef ExCibular het volgende:
Maar als je er nou ervoor kiest om je middenveld te verliezen dan is het toch gewoon een normale match geworden? Waarin het counterteam meer mid heeft en dus meer kansen krijgt. Je krijgt dan alleen geen counterkansen tegen maar je kan daar niet echt mee winnen.? Of zie ik dat verkeerd?
http://www.databased.at/hattrick/x-files/ Daar kan je alles vinden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb even rond zitten zoeken, maar niet kunnen vinden. Dus de enige oplossing is dan de experts hier te raadplegen. Heeft er iemand een overzichtje hoeveel het prijzengeld is in de lagere divisies?
Veel plezier op vakantie. Ben niet jalours. gvd hij wel..quote:
HT-regels onder het kopje economiequote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb even rond zitten zoeken, maar niet kunnen vinden. Dus de enige oplossing is dan de experts hier te raadplegen. Heeft er iemand een overzichtje hoeveel het prijzengeld is in de lagere divisies?
1e 2e 3e 4equote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef Lemming22 het volgende:
Duurt nog ffquote:Henryk Smiatek (90575268) 18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Polska
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 960 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: redelijk Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: zwak
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: zwak
Scoren: goed Spelhervatting: redelijk
Ja, best wel eigenlijk. Echter om maximale winst eruit te halen, moet je veel geld investeren. Je kan namelijk 50 spelers trainen op set pieces... dus dan moet je dat ook wel doen. Bovendien wil je natuurlijk een goed basiselftal. Even doorsparen dusquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:29 schreef stefmans het volgende:
Is set pieces traine niet heel rendabel eigenlijk, laatst werd er een vroegere speler van mij verkocht die ik had gekocht voor 11k die werd door verkocht voor 101k alleen omdat die gast hem tot reusachtig SP had getraind is dat niet gewoon een perfecte manier van trainen?
jah das waar maar je zou dus ook een basis elftal kunnen hebben en 11 trainees dan zou het ook al rendabel kunnen zijn toch. Je traint dan meer spelers als bij een gewone training.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ja, best wel eigenlijk. Echter om maximale winst eruit te halen, moet je veel geld investeren. Je kan namelijk 50 spelers trainen op set pieces... dus dan moet je dat ook wel doen. Bovendien wil je natuurlijk een goed basiselftal. Even doorsparen dus
Volgens mij is de winstmarge bij het optrainen van een def, mid of aanvaller hoger dan van een individuele set pieces.. maar dat weet ik niet zeker...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:49 schreef stefmans het volgende:
[..]
jah das waar maar je zou dus ook een basis elftal kunnen hebben en 11 trainees dan zou het ook al rendabel kunnen zijn toch. Je traint dan meer spelers als bij een gewone training.![]()
Ja dat zou wel eens kunnen ja maar in tegenstelling train je wel veel snellerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 16:56 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Volgens mij is de winstmarge bij het optrainen van een def, mid of aanvaller hoger dan van een individuele set pieces.. maar dat weet ik niet zeker...
Bedankt voor de hulp! En natuurlijk ook de anderen die op mijn vraag antwoord hebben gegevenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:16 schreef avw1982 het volgende:
[..]
http://www.databased.at/hattrick/x-files/ Daar kan je alles vinden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |