quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:50 schreef ExCibular het volgende:
Welkom Linda22222![]()
Net wat dit topic nodig heeft een vrouw!![]()
dat doe ik liever zelf hoewel ik er 2 al gelist hebquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:48 schreef foetre het volgende:
Verkopen.En gewoon tijd voor die nieuwe trainies maken.
Vraag desnoods aan iemand anders om ff voor je te zoeken.
Sorry!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:51 schreef foetre het volgende:
[..]
ze is al bezet
![]()
en nog door een lemming ook![]()
Ik hoef ook geen ui... die mag je houden... wij willen Lindaquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:41 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Sorry!![]()
![]()
En uilenen doe ik niet aan!![]()
yup, opa heeft waardeloos vleugelspel en die andere 2 slecht. dus da zal nie veel worden. en op het middenveld ben ik waarschijnlijk al sterkerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:09 schreef hollander76 het volgende:
Ik zou voor opa gaan, denk ik.... maar wat wil je spelen? Gewoon aanvaller normaal?
Dan zou ik, op ervaring en passing afgaande, voor de opa gaan.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:29 schreef CJay het volgende:
[..]
yup, opa heeft waardeloos vleugelspel en die andere 2 slecht. dus da zal nie veel worden. en op het middenveld ben ik waarschijnlijk al sterker
Fuck ik heb er al 1 ,Ik had je echt geowned!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:52 schreef The_Hives het volgende:
whoei het topic is nog niet vol na 2 dagen.
Wie wil een potje? Daag me maar uit
voor de nieuwelingen, geen bekerregels![]()
Ik heb er ook geen tijd voor daarom doe ik het allemaal op me werkquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:13 schreef komrad het volgende:
ja dat is lastig, trouwens ik heb voor mijn gevoel sinds ik werk wel iets minder tijd maar niet zo extreem als jij het beschrijft
daar heb ik ook last van,ik snap alleen ni whyquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:31 schreef The_Hives het volgende:
voor de 3e week op rij trouwens meer dan -8 daling in vorm
Ik heb geen spelers nodigquote:Op vrijdag 20 januari 2006 21:28 schreef komrad het volgende:
maniack, check mij TL dan maar
Je repositioneerd hem niet je geeft hem een order mee. Dus ja hij krijgt nog scoren training.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:19 schreef MrMoon het volgende:
ik had echt een dikke kut training, enkel vorm daling. Geen poppersen dat ondanks mn nieuwe coach. Het is niet eerlijk
![]()
Als ik mn aanvaller repositioneer naar de flank dan traint ie nog voor 100% op de aanval toch? Ik dacht van wel, maar weet het niet zeker en kan dit ook niet terug vinden in de regels..
ik had toch eigenlijk min of meer gehoopt dat er een ware stormloop op m'n speler zou ontstaan.quote:Collega's!
Met gepaste trots biedt Roelof Jan United de volgende speler aan op de transfermarkt: Lisander Bisschop (80245111)
Lisander is een goede verdediger die als bonus ook nog eens een redelijke pass heeft. En hij heeft een TSI van maar liefst 970.
Vanwege de winterstop is Lisander nog in een matige vorm, maar laat hem elke week spelen en hij moet makkelijk 3 sterren kunnen halen in de verdediging. De afgelopen week haalde hij al 2 en een half als vleugelverdediger.
Het is met pijn in mijn hart dat ik afscheid van hem neem, Lisander is namelijk een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is, maar een toekomstige verandering in de speelwijze en trainingsvorm van de club maakt het noodzakelijk dat ik hem moet verkopen.
Lisander zelf verklaarde het volgende: "Ik ben dankbaar dat ik bij Roelof Jan United heb mogen trainen, en ik wens de club verder veel succes toe!"
LET OP: Lisander heeft deze week training als verdediger ontvangen, en zijn TSI is inmiddels gestegen van 910 naar 970!!
DEADLINE VERLOOPT OVER EEN UUR, VANMIDDAG OM 16.11, HUIDIGE PRIJS SLECHTS 60.000!
Zijn huidige stats:
Lisander Bisschop (80245111)
19 jaar, matig in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Specialiteit: Onvoorspelbaar
Nationaliteit: België
TSI: 970
Loon: 792 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Roelof Jan United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Verdedigen: goed
Passen: redelijk
Conditie: matig
Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht
Vleugelspel: slecht
Scoren: zwak
Spelhervatting: rampzalig
Heb 3 verdedigers die elk moment van redelijk naar goed kunnen gaan, had eigenlijk gehoopt dat dat deze week zou zijn, maar nee, niks..quote:21-01-2006 om 12:41 (Global)
Some players did not get their training due to a software bug. We are trying to correct this and hope to find a solution later this weekend. We apologise for any inconvenience this has caused. There is no need to contact your GM about this. /The HT Team
danke schönquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:02 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Je repositioneerd hem niet je geeft hem een order mee. Dus ja hij krijgt nog scoren training.
Sorry, maar ik denk niet dat veel mensen geinteresseerd zijn in zulke spelers.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 15:55 schreef Aten het volgende:
Hm, zo'n advertentie op dat forum helpt ook niet echt hé?
[..]
ik had toch eigenlijk min of meer gehoopt dat er een ware stormloop op m'n speler zou ontstaan.
En ik hoop dat dit nog wat oplevert voor mij...
Edit: 64.822 voor gekregen.../
[..]
Heb 3 verdedigers die elk moment van redelijk naar goed kunnen gaan, had eigenlijk gehoopt dat dat deze week zou zijn, maar nee, niks..
ik wil van die verdedigers af, en dan positiespel trainen.
voor 6k meer heb je al een redelijk pm die je kan optrainen.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:54 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Sorry, maar ik denk niet dat veel mensen geinteresseerd zijn in zulke spelers.
goed verdedigen zonder ervaring en onvoorspelbaar dat is niet geweldig interessant.
Ik zou sowieso geen spelers op gaan trainen die matig zijn, dat is niet heel rendabel.
Matig wat? Heb hem als redelijke verdediger gekocht, opgetraind naar goed.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 16:54 schreef ExCibular het volgende:
Ik zou sowieso geen spelers op gaan trainen die matig zijn, dat is niet heel rendabel.
Oh sorry ik heb het verkeerd gelezen! Misschien nog een beetje slaperig!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 17:34 schreef Aten het volgende:
[..]
Matig wat? Heb hem als redelijke verdediger gekocht, opgetraind naar goed.
Of bedoel je in het algemeen? Ik begon toen, had nou niet echt het geld om een stuk of wat geweldige verdedigers te kopen om te trainen.
En als ik zo de prijzen van middenvelders zie dan denk ik dat ik als ik positiespel ga trainen weer allemaal redelijken koop.
Hoop dat ik het mij kan vooroorloven om m'n trainees deze keer iig te trainen van redelijk naar uitmunted, misschien tussentijds een speler verkopen die al goed is, als ik echt in geldnood kom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |