die is goed te doen, ook nog een redelijk leider erbij.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:16 schreef NRH het volgende:
Wel een leuke jeugdspeler erbij.
Diego Bokdam (92513614)
18 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 600
Loon: 800 ¤/week
Eigenaar: Bitterballen vooruit
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: slecht Verdedigen: uitstekend
Scoren: slecht Spelhervatting: uitstekend
Mischien zat hij al bij zijn pull op redelijk leiderschap ofzo.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:22 schreef hollander76 het volgende:
Ik heb ooit mezelf gebookmarked in Hattrick, jaja, maar nu sta ik dus te koop. Maar nu viel me wat vreemds op, de speler die ik bedoel is 25 jaar en heeft redelijk ervaring. Hij speelt maximaal 8 jaar fulltime en heeft ervaring van iemand van 12 jaar fulltime meespelen...... beetje vreemd? Of is het een extreem snelle stijger?
Leiderschap is wat anders dan ervaring hequote:Op zondag 22 januari 2006 13:24 schreef stefmans het volgende:
[..]
Mischien zat hij al bij zijn pull op redelijk leiderschap ofzo.
beetje te snel getypt moet zo gaan namelijk.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Leiderschap is wat anders dan ervaring he
Nee, zo'n goede speler ben ik nietquote:Op zondag 22 januari 2006 13:37 schreef -J-D- het volgende:
Nee, dat zie je goed
Alleen heeft die speler waarschijnlijk veel cupwedstrijden gespeeld... daar tikt ervaring aan.
Ook in U20 potjes enz, maar dat zal wel niet
quote:Dmitry Chervov (77681776)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Ik spreek Русский (Russian)!
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Nationaliteit: Kyrgyzstan
Total Skill Index (TSI): 2 840
Loon: 1 608 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Kristiansund
Waarschuwingen: 2
Fysiek: fit
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: formidabel Spelhervatting: matig
ZO goed is die niet vind ikquote:Op zondag 22 januari 2006 14:08 schreef maniack28 het volgende:
Overigens heb ik een potentiele u-20 die vanmiddag om 16:15 uur afloopt.. omdat ik switch naar shooting is het niet handig deze door te trainen. Ik hoop dat iemand hem kan overnemen. Hij is gelist voor 750k en dat is nog onder de marktprijs... grijp je kans dus!! Hij staat 3e in de NT-DB van Kyrgyzstan.
[..]
Tis Kyrgysztanquote:Op zondag 22 januari 2006 14:28 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ZO goed is die niet vind ik
formi scoren nog maar op je 19de
uitgaande van het feit dat ik dat vermogen niet structureel heb tel ik het voordeel dat ik nu daarvan heb op bij mijn structurele verlies, daartoe haal ik de kosten van de economen er natuurlijk ook weer vanaf.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:49 schreef pvrens het volgende:
komrad: waarom tel je je financiele voordeel bij je structurele verlies op?? Het lijkt me dat het er juist af zou moeten (maar dat is alleen als je altijd dit voordeel zou hebben). Anders zou je het er mijns inzien gewoon vanaf moeten halen hoor en dan valt het toch best mee een verlies van 50k? Met standaard je eigen thuiswedstrijd scoor je toch wel gemiddeld meer aan entreekaarten dan 100k per 2 weken. En dan is er geen verlies meer... Als je zelf vindt dat je teveel loon hebt kun je natuurlijk altijd van die spelertjes wegdoen, maar ik zou dat in dit geval niet doen om je verlies te verkleinen....
quote:Jochum Heinen
TSI = 670, 22 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: rampzalig Keepen: zwak
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: rampzalig Spelhervatting: zwak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |