Hmmm... laten we hopen dat het over 3 a 4 weken beter is... anders dan haal ik nooit max profit uit shootingtrainingquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:03 schreef komrad het volgende:
aan het begin van het seizoen is het sowieso lastig
Ik had gisteren ook een aantal korte termijn trainees nodig en dat kost veel tijd en de winstmarge valt nog te bezien
Allebei training,quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:33 schreef Aten het volgende:
Krijgt een speler die die geblesseerd het veld afgaat eigenlijk ook training?
En de wisselspeler die het veld inkomt?
Die het veld inkomt sowiezo, die uitvalt alleen als hij vrijdag +1 of een pleister heeft.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:33 schreef Aten het volgende:
wanneer deze speler de komende TU (vrijdag) een pleister, +1 of genezen is krijgt deze training...quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:33 schreef Aten het volgende:
psst informeer eens bij lortnocquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:35 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Hmmm... laten we hopen dat het over 3 a 4 weken beter is... anders dan haal ik nooit max profit uit shootingtraining
Weet ik... moet ie wel online zijnquote:
Waarvoor dankquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:15 schreef -J-D- het volgende:
En accepted
voor 1 week is alleen maar tof, dus duimen maarquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:42 schreef foetre het volgende:
Fuck weer een trainie eraf !
Lijkt alsof dat standard word bij me opefenpartijtjes
Tofquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:45 schreef Grumpey het volgende:
[..]
voor 1 week is alleen maar tof, dus duimen maar![]()
Ik ben door in beker overigens
Dan doe je één ding fout: Je neemt me serieusquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef komrad het volgende:
1-4 verloren, JD ik kon die opmerking over de fok cup niet waarderen
Tof, omdat dan 1 speler meer training krijgt, spelers met 1 week blessure zijn heel snel weer beter en trainen vrijdag gewoon mee. Je reserve die invalt traint ook mee, dus je traint eigenlijk dan een trainie meer. Ik heb wel eens een week gehad waarin ik met 2 blessures van 1 week op zondag en woensdag 12 verdedigers kon trainen. Alleen maar top.quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:47 schreef foetre het volgende:
[..]
Tof![]()
Gefeliciteerd trouwens ga je afgelopen seizoen evenaren?
nee ik lok je uitquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:50 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dan doe je één ding fout: Je neemt me serieus
als je weer een uitmuntend MF kan opstellen heb je goede kansen om ver te komen. Maar je noemt wel eigenlijk het punt waarom ik richting SP wil gaan, def trainen is tactisch te beperkt en je moet gewoon echt veel beter te zijn om te winnenquote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Tof, omdat dan 1 speler meer training krijgt, spelers met 1 week blessure zijn heel snel weer beter en trainen vrijdag gewoon mee. Je reserve die invalt traint ook mee, dus je traint eigenlijk dan een trainie meer. Ik heb wel eens een week gehad waarin ik met 2 blessures van 1 week op zondag en woensdag 12 verdedigers kon trainen. Alleen maar top.
Mijn vorig seizoen evenaren is wel mogelijk denk ik, ben iets beter geplaatst en heb iets meer vrijheid qua taktiek nu, maar het hangt heel erg van mijn league af. Behoud is belang nummer 1, dus ga niet alles op alles zetten en dan degraderen
Zou top zijn in het geval dat ik meer als 9 trainies had, een soort reserve trainies moet ik mischien eerdaags ook wat euries in gaan steken.Maar helaas die heb ik niet ,de invaller speelt nu gewoon 2quote:Op woensdag 18 januari 2006 18:55 schreef Grumpey het volgende:
[..]
Tof, omdat dan 1 speler meer training krijgt, spelers met 1 week blessure zijn heel snel weer beter en trainen vrijdag gewoon mee. Je reserve die invalt traint ook mee, dus je traint eigenlijk dan een trainie meer. Ik heb wel eens een week gehad waarin ik met 2 blessures van 1 week op zondag en woensdag 12 verdedigers kon trainen. Alleen maar top.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |