quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
halve kater? Alleen linkerkant van het hoofd koppijn? of bier light met 2.5% gedronken ofzo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:04 schreef komrad het volgende:
sorry
inspiratie is om 12 uur met een halve kater vrij lastig
Gebruik je wel de goede inlogcodes?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:09 schreef JAM het volgende:
Een ding; ik krijg bij elk CHPP programmatje dat ik probeer dezelfde foutmelding. Kan niet inloggen, kan geen verbinding maken, bla bla bla.
Iemand een idee?
Liever jij als ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:40 schreef maniack28 het volgende:
Weekend... ouderendag, Maniack28 gaat mee
Bij mij is die snel zat hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:34 schreef hollander76 het volgende:
Is Hattrick nergens vooruit te branden???
Geduld is een schone zaak.En het is voor hattrick dat heb je er toch wel voor overquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:40 schreef hollander76 het volgende:
Soms wel nu, maar zit soms ook lang te wachten
ratings, vooral ook links/rechts verdeling voor vleugels in aanval en verdediging. Sterkte middenveld. In hoeverre iemand altijd met zelfde opstelling speelt, de vorm van mijn eigen spelers en mijn eigen ratings.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:43 schreef the_undertaker het volgende:
[beginnersvraag]
Naar welke dingen kijken jullie allemaal voordat je je opstelling bepaald voor de eerstvolgende wedstrijd? Let je bijvoorbeeld specifiek op dingen? Maak je gebruik van 'tools'?
[/beginnersvraag]
Je moet je niet blind staren op die programma's maar het is wel makkelijk om hem als indicatie te gebruiken .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:43 schreef the_undertaker het volgende:
[beginnersvraag]
Naar welke dingen kijken jullie allemaal voordat je je opstelling bepaald voor de eerstvolgende wedstrijd? Let je bijvoorbeeld specifiek op dingen? Maak je gebruik van 'tools'?
[/beginnersvraag]
Blijkbaar spam ik ze alleen maar volquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:52 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik post tegenwoordig alleen maar tvp's in de hattricktopics
En zet nooit meer dan 3 spelers op een zelfde positie (bv 4 centrale verdedigers,4 centrale middenvelder)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:57 schreef the_undertaker het volgende:
En als ik nu bijvoorbeeld een centrale verdediger Aanvallende instructies geef. Dat versterkt hij dus het middenveld, en wordt de centrale verdediging rating wat minder?
En als ik bijvoorbeeld een rechtervleugelspeler de instructie 'Naar het midden' geef versterkt hij het centrale middenveld en verzwakt de cleugel iets.
Zie ik dit goed, of begrijp ik de persoonlijke instructies voor spelers verkeerd ?
Yep, zowel met m'n normale password als m'n security code doet'ie 't niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 06:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Gebruik je wel de goede inlogcodes?
Waarschijnlijk mot je je securitycode gebruiken
Vreemdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:41 schreef JAM het volgende:
[..]
Yep, zowel met m'n normale password als m'n security code doet'ie 't niet.
Toch redelijk groot hoor vergis je niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat maakt leiderschap van een coach uit? Oké ik weet dat het invloed op de teamgeest heeft maar hoe groot is het belang van de teamgeest?
Ligt aan de eurie's die je ervoor over heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Oké, wat voor coach raden jullie me dan aan te kopen aan het eind van dit seizoen (miss zelfs eerder). Zit in de X en ga denk ik naar IX.
Zat zelf te denken aan een goed coach, maar over het leiderschap ben ik nog niet uit. Heb nu een redelijk coach die een waardeloos leider is.
Ik verwacht dat ik eind dit seizoen toch een paar miljoen heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:37 schreef The_Hives het volgende:
Ga inderdaad eerst maar voor een goed coach, en als je écht geld heb aan leiderschap denken.
Daar heb ik wat aan. Wist niet wanneer je een betere coach nodig had. Ben nog wat een leek.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:13 schreef Grumpey het volgende:
KaheemSaid, gewoon slecht leiderschap. Waarom beter leiderschap dan de rest van je comp. en divisie?
Goed leiderschap is pas nodig vanaf de VI. Echt. Net als dat je niet een stadion van 40.000 aanlegd omdat je dan in belangrijkste wedstrijd iedereen kan laten zitten. Ook niet nodig.
Eigenlijk toch wel mee eens, ondanks mijn "quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:47 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, kunnen we de tvp's weglaten?
Want vindt het wem enorm overbodig, net als Jam, die zet een tvp
en onder zijn tvp post die iets...
Tis allemaal wel leuk voor zijn postaantal, maar de topics zijn zo veel te snel vol
De meesten posten toch iets, dus is een tvp overbodig
nou idd! mischien kunnen we een tvpkill instellen .Degene die een tvp plaatst krijgtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:47 schreef ASSpirine het volgende:
Tis allemaal wel leuk voor zijn postaantal, maar de topics zijn zo veel te snel vol
ehm hier moet ik je even corrigeren. waarschijnlijk weet je wel hoe het zit, maar voor de meelezende...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:30 schreef foetre het volgende:
[..]
En zet nooit 3 spelers op een zelfde positie (bv 3 centrale verdedigers,3 centrale middenvelder)
want dan verlies je training.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:30 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ehm hier moet ik je even corrigeren. waarschijnlijk weet je wel hoe het zit, maar voor de meelezende...
nooit méér dan 3 spelers op dezelfde positie. dus 4 centrale verdedigers. 3 centraal en 2 op elke vleugel kan wel
eenschquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:47 schreef ASSpirine het volgende:
Hoeveel moet zoiets opleveren?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Nieuwe speler :
TSI = 26 310, 27 jaar, goed in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een slecht leider [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: goed![]()
Kan 7* halen
En Zbigniew ( wie kent hem niet...) is Reusachtig/Titanic geworden
Grmbl, en dat terwijl Salvador Amachantoux (38172067) voor slechts een paar centen te koop staatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Nieuwe speler :
TSI = 26 310, 27 jaar, goed in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een slecht leider [Technisch]
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: goed![]()
Kan 7* halen
En Zbigniew ( wie kent hem niet...) is Reusachtig/Titanic geworden
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef REFUSED het volgende:
Alltid Hattrick Fok! Federatie is weer geupdate met het huidige federatieledenbestand.
Eindelijk is die vervelende Jonks niet meer zichtbaar.
Als in daar moet ik wat aan doen omdat je username is weggevallen of als in daar moet jij zelf wat aan doen omdat je team gewoon zo hard zuigt?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:29 schreef foetre het volgende:
wtf ik sta nergens
![]()
daar moet wat aan gedaan worden!![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:43 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Als in daar moet ik wat aan doen omdat je wonderteam is weggevallen![]()
quote:14-01-2006 Je hebt een speler verkocht en 1 550 640 ¤ ontvangen.
14-01-2006 Je hebt een speler verkocht en 1 907 360 ¤ ontvangen.
13-01-2006 Je hebt een speler verkocht en 65 100 ¤ ontvangen.
Kapitaal: 4 813 863 ¤ (4 777 467) ¤
Als wat zal ik hem op de tl zetten? Aanvaller denk ik.quote:Gerd van Raalte
TSI = 510, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
nope, ondergrens is redelijk. En dat is echt een uiterste ondergrens. zeker als ze jong zijn, aangezien je ze dan weer snel kwijt wil.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:18 schreef komrad het volgende:
Grumps, ik heb een excellent defje met matig SP, 18 jaar
iets voor je?
7e team met AH-points. Niet verwachtquote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef REFUSED het volgende:
Alltid Hattrick Fok! Federatie is weer geupdate met het huidige federatieledenbestand.
omg, ik sta wel erg strak eerste.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef REFUSED het volgende:
praat jij met je vriendinquote:Op zondag 15 januari 2006 12:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
omg, ik sta wel erg strak eerste.
sorry
Welke divisie speel je Heikneuter?
Ik had trouwens goed gesprek met vriendin gister, en ze vond dat hattrick-gepraat juist wel schattig altijd...
Net begonnen in de IVe, maar verwacht geen spectakel dit seizoen van me hoor. Maar ben blij dat er meer vragen beantwoorders zijn, scheelt weer typenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:28 schreef Heiputtertje het volgende:
Ik speel in divisie VI.321. Vorig seizoen roemloos uit de V.95 gevlogen. Mijn teamID = 146558
En jij Grumpey?
Nope dat hoef ik echt niet te proberen, jammer eigenlijk want anders had ik altijd genoeg gespreksstofquote:Op zondag 15 januari 2006 12:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
omg, ik sta wel erg strak eerste.
sorry
Welke divisie speel je Heikneuter?
Ik had trouwens goed gesprek met vriendin gister, en ze vond dat hattrick-gepraat juist wel schattig altijd...
Thnx ExCibular ik neem aan dat jij ook hattrick speelt? Welk team dan kan ik weer ff wat nuttig klikken ipv 100x per dag alle knopjes op hattrick aan te klikken om te zien of er iets gewijzigd is.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:24 schreef Heiputtertje het volgende:
Hey hey....
Nieuw op fok maar zeker niet op hattrick...eindelijk meer mensen met wie ik een passie deel. Mijn vriendin wordt er langzaam een beetje sjaggie van![]()
Questions.....shoot!!![]()
Niet bepaald up-to-date, volgens die site train ik nog steeds verdedigenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef ExCibular het volgende:
Op www.fokhattrick.nl kan je een leden overzicht vinden van de Fok federatie. Ik weet niet hoe up-tp-date deze lijst is maar er zijn vast wel anderen die je dat kunnen vertellen.
Ik ben ExCibular manager van de Bright Knights (144462) in VIII.79
En ik nog steeds keepen, en ben ik geen fok fed lidquote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Niet bepaald up-to-date, volgens die site train ik nog steeds verdedigen
Zeker niet meer dan het je kostquote:Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef JJHelder het volgende:
17 matig pm zonder bijstats, goed spelhervatting, levert dat uberhaupt wel wat op?
Jammer van zijn leeftijd, maar is zeker verkoopbaarquote:Teun Grouw (91700177)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 290
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Keepen: rampzalig
Mooi moment om van training te switchenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:12 schreef DeHovenier het volgende:
tgv
[..]
Mijn YP:
[..]
Als wat zal ik hem op de tl zetten? Aanvaller denk ik.
Sta ik toch nog ergens mee 2e..quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef REFUSED het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:47 schreef ASSpirine het volgende:
Als ik iets anders weet te posten, doe ik dat welquote:
jaja, I know.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als ik iets anders weet te posten, doe ik dat wel
Edit: [Hattrick] deel 113: Grumpey maakt tijdelijk GEEN winstDat scheelt idd weer
Das achteraf gelulquote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
jaja, I know.
Maar dat had ikzelf al uitgewezen: [Hattrick] deel 113: Grumpey maakt tijdelijk GEEN winst
stelletje verkapte tvp honden.Ik beschouw dit als spam en zoiets zou ik nou nooit doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das achteraf gelul
maargoed, ga er geen drama van maken en zal voortaan mijn TVP op een andere manier uiten. Of het meer toeveogd zal ik zelf wel uitmaken trouwens..
Zou tof zijn!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef MrMoon het volgende:
of valt ie tijdens de wedstrijd weg?
haha ja ik zou het ook raar vinden, maar goed blij dat ik nu ff de zekerheid hebquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha ja ik zou het ook raar vinden, maar goed blij dat ik nu ff de zekerheid heb
of ik wil gewoon het zekere voor het onzekere weten he? Heeft niks met raar te maken. Ik vind wel vaker dingen raar, maar dan blijken ze wel zo te zijn. Dus tja.. heeft er niet echt mee te maken of ik raar ben of niet he?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Je zegt nu dat je het al raar vindt dus eigenlijk ben je een rare vragen steller
![]()
Bij mij had hij dan nog TSI 30quote:Op zondag 15 januari 2006 14:48 schreef ScudRaket het volgende:
Mijn pull van de week:
TSI 20, hoogste skill slecht, en 19 jaar
ja, ik zet hem er morgen op, krijgt ie gratis spelen erbij. Je koopt hem voor 375k, en verkoopt hem week erna voor minimaal 500k. Zonder eigen training, tel uit je winst.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:01 schreef komrad het volgende:
Grumpey, had je nog een trainee voor me?
Verkooppraatjesquote:Op zondag 15 januari 2006 17:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, ik zet hem er morgen op, krijgt ie gratis spelen erbij. Je koopt hem voor 375k, en verkoopt hem week erna voor minimaal 500k. Zonder eigen training, tel uit je winst.
quote:
quote:
Jij past perfect bij de club.quote:
Zelfs de wedstrijd van de bright knights is afgelast omdat de manager ergens vastzit in het stadion van JD (FKAJD).quote:Op zondag 15 januari 2006 18:07 schreef -J-D- het volgende:
Supporters uit de hele wereld stromen het stadion binnen voor de topper!
De nummer 1 tegen de nummer 2.
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jij past perfect bij de club.
Arrogantie alom.
statsquote:Op zondag 15 januari 2006 17:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, ik zet hem er morgen op, krijgt ie gratis spelen erbij. Je koopt hem voor 375k, en verkoopt hem week erna voor minimaal 500k. Zonder eigen training, tel uit je winst.
Daarom ontsla ik hem morgenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:58 schreef MyImmortal het volgende:
mijn yp was trouwens weer een outcast, dus die heb ik eruit gestuurd. Moet ik vandaag zware uitduel spelen zakt mijn ts weer! moet echt nieuwe coach hebben met betere leiderschap![]()
Ik ook, eenzelfde als vorige week.. matig def, redelijk passen deze keer... maar 19.. dusquote:Op zondag 15 januari 2006 10:27 schreef komrad het volgende:
weer een prutser, de zoveelste op rij al
Eens zal ik het geluk aan mijn zijde hebben![]()
Ik PIC ook, en heb niet eens de CA aan staanquote:Op zondag 15 januari 2006 20:50 schreef JJHelder het volgende:
3-1 achter met mijn b team, en pic en counter, was dus op gerekend
Dat is me ook een keer gebeurt met een speler die bijna tegen Poppen zat, dan voel je je wel genaaid.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:55 schreef ASSpirine het volgende:
phew, net ontsnapt van wederom eenzelfde blunder als vorige week.
Net toen ik wou douchen, iets na half 9, dacht ik eraan, heb ik mijn verdediger wel als extra middenvelder gezet
Snel ff gekeken, en yup, hij stond nog als verdediger ingesteld
Als ik dat niet deed maakte ik weer een blunder van jewelste
in VIIquote:Op zondag 15 januari 2006 21:19 schreef komrad het volgende:
ik sta iig al wel met 1-0 achter, dat had ik niet verwacht
Jammerquote:
hehe, trouwens joralf ik heb ene speler met matig XP goed LS die al 35 wedstijden bij me gespeeld heeft (8-10XP poijnt bij mij) maar hij speelt nooit meer, wil jij hem voor 20-30k hebben?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:30 schreef Flappekz het volgende:
Toch romantisch, ik achter hattrick en mn meissie achter de strijkplank, gezellig naast me
quote:De 0 - 1 van Bonobo11 kwam voort uit een discutabele penalty. Tjibbe van der Sande hield het hoofd koel en benutte deze buitenkans.
Nee sorry, ga over naar shooting binnen 3 weken... dan zijn er een aantal in ervaring gestegen en verkoop ik de rest op een gunstig tijdstip (heb ze nu erg goedkoop ingekochtquote:Op zondag 15 januari 2006 21:45 schreef komrad het volgende:
[..]
hehe, trouwens joralf ik heb ene speler met matig XP goed LS die al 35 wedstijden bij me gespeeld heeft (8-10XP poijnt bij mij) maar hij speelt nooit meer, wil jij hem voor 20-30k hebben?
heb je tegen dan een goed ervaring goed LS?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee sorry, ga over naar shooting binnen 3 weken... dan zijn er een aantal in ervaring gestegen en verkoop ik de rest op een gunstig tijdstip (heb ze nu erg goedkoop ingekocht)
kquote:Op zondag 15 januari 2006 21:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee sorry, ga over naar shooting binnen 3 weken... dan zijn er een aantal in ervaring gestegen en verkoop ik de rest op een gunstig tijdstip (heb ze nu erg goedkoop ingekocht)
wat zijn z'n stats?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef komrad het volgende:
[..]
k
ik dacht wellicht doe ik je er een plezier mee
Ik zie wel... sommige zullen wel gestgen zijn ja... 3x beker is al 6 punten + 3 competitie is al 3 punten = 9 punten... 3 of 4 weken erbij zitten ze al op de helft.. er zullen er ongetwijfeld bijzitten die stijgen dus...quote:Op zondag 15 januari 2006 21:52 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
heb je tegen dan een goed ervaring goed LS?
en hoeveel zou zoiets moeten kosten eigenlijk?
niet echtquote:Op zondag 15 januari 2006 21:57 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat zijn z'n stats?
Is die goed genoeg om mee te spelen?
9-0quote:Op zondag 15 januari 2006 22:06 schreef komrad het volgende:
hoeveel verloren maniack?
ik sta inmiddels 3-1 voor
9-0... zie paar posts terug... doelsaldo al 1-15quote:Op zondag 15 januari 2006 22:06 schreef komrad het volgende:
hoeveel verloren maniack?
ik sta inmiddels 3-1 voor
Zal eens kijken naar die back, het ergste is ook nog dat die back van mij pas 21 was. en al +6 krijgt.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:04 schreef hollander76 het volgende:
Voor de lagere teams trouwens:
H76 houdt uitverkoop met 8 spelers die van IX tot en met VIII meekonden. Er zijn:
-middenvelders ( 3 sterren )
-vleugelspeler (3 sterren)
-aanvaller/aanvallende mid
-verdedigers
Allen 3 sterren, maar mocht iemand wat nodig hebben dan zoek ik de ratings er wel ff bij en of je er wat aan hebt.
Ik zeg dit omdat Stefmans z;n wingback eruit heeft, maar de mijne is meer een oude aanvallende vleugelaar die eventueel wel op wingback zou kunnen staan. Maargoed, deadline morgen om uurtje of 8 's avonds
Had je 2 dagen eerder moeten zijn.... briljant mid met zwak passen en matig ervaring voor 1.9 mil verkochtquote:Op zondag 15 januari 2006 22:08 schreef komrad het volgende:
oei dat is pijnlijk
Ik ga misschien een kansje wagen voor de beker. Moet ik voor een goede prijs een briljant of beter MF kunnen kopen en dan motsen dan zou ik het MF kunnen winnen zo niet dan pic ik en ga ik kansloos ten onder, 6 tot 9-0 verlies ik dan
ik heb ook nog een voorwaarde dat hij <25 jaar moet zijn en minimaal redelijk SP moet hebben, want die gaat wel op SP getraind worden straks.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Had je 2 dagen eerder moeten zijn.... briljant mid met zwak passen en matig ervaring voor 1.9 mil verkochtkutprijs.. maaar goed.. thats the market
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik sta 1-0 voor nu. Een uitwedstrijd en ik heb 80% balbezit, die spelers van mij kunnen gewoon niet scoren.
Nogal...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:28 schreef komrad het volgende:
die scheidsrechter heeft het daar druk gehad scudraket
Ik laat em woensdag meespelen als middenvelder, dus wie interesse heeft kan biedenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:46 schreef ASSpirine het volgende:
Teun Grouw (91700177)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 290
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Jammer van zijn leeftijd, maar is zeker verkoopbaar
Denk zelfs dat die hoog is in PM, heeft een hoge tsi vergeleken in TL
Ik zit ook in div X en had een slecht - middenveld terwijl ik perongeluk een hele foute speler in het middenveld had staan. Volgende competitiewedstrijd hoop ik op slecht +. Wat train jij Foetre?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:16 schreef foetre het volgende:
![]()
5-0 gewonnen van me concurrent
![]()
Een hattrick en middenveld slecht -- (div X)ni slecht als je bedenkt dat ze haast allemaal uit vorm zijn.
ik speel 4-4-2 compi 5-3-2 oefenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zit ook in div X en had een slecht - middenveld terwijl ik perongeluk een hele foute speler in het middenveld had staan. Volgende competitiewedstrijd hoop ik op slecht +. Wat train jij Foetre?
Juist, ik train middenveld en speel dus 3-5-2, dan is het niet zo raar dat mijn middenveld beter is, mits ik de goede spelers opstel. Al speel jij wel een beetje rare opstelling, of vind ik het alleen appart?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef foetre het volgende:
[..]
ik speel 4-4-2 compi 5-3-2 oefen
train verdedigen(ja ik weet het 1 trainingsplaats verlies)
vertel, waarom raar?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Juist, ik train middenveld en speel dus 3-5-2, dan is het niet zo raar dat mijn middenveld beter is, mits ik de goede spelers opstel. Al speel jij wel een beetje rare opstelling, of vind ik het alleen appart?
wat is de reden dat je in de competitie 4-4-2 speelt en in oefenwedstrijden 5-3-2?quote:
Oké waarom heb je de op het plaatje linkse middelste verdediger, dus als je telt de 4e speler als extra centrale middenvelder en de linkse winger als extra centrale verdediger, zijn daar pluspunten bij? Verder zijn onze teams volgens HT Ratings heel erg aan elkaar gewaagt.quote:
toen ik begon verloor ik met 532 in de compi van de slechtste tegenstanders.mischien omdat ik te weinig passen bij me verdedigers heb.of is dat alleen bij counter?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is de reden dat je in de competitie 4-4-2 speelt en in oefenwedstrijden 5-3-2?
lijkt mij erg logisch. Hij traint verdedigen. Voor 4-4-2 is er 1 middenvelder meer beschikbaar, zodat je niet helemaal weggeveegd wordt, en toch maar 1 trainieplek verlies. Daarnaast kan je in makkelijke wedstrijden gewoon 5-3-2 spelen (zo vaak mogelijk). Zou je 3-5-2 spelen dan verlies je 2 trainingsplaatsen en dan kan je net zo goed iets anders gaan trainen eigenlijk al.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is de reden dat je in de competitie 4-4-2 speelt en in oefenwedstrijden 5-3-2?
he Grump, je zegt 532 tegen de mindere.Maar in het begin heb ik dat is gedaan ik verloor 0-1 terwijl hij midfield rampzalig + had en ik waardeloos +.Hoe verklaar je dit of werd ik genaaid door de matchengine.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
lijkt mij erg logisch. Hij traint verdedigen. Voor 4-4-2 is er 1 middenvelder meer beschikbaar, zodat je niet helemaal weggeveegd wordt, en toch maar 1 trainieplek verlies. Daarnaast kan je in makkelijke wedstrijden gewoon 5-3-2 spelen (zo vaak mogelijk). Zou je 3-5-2 spelen dan verlies je 2 trainingsplaatsen en dan kan je net zo goed iets anders gaan trainen eigenlijk al.
Ik ook. Alleen tegen bots stel ik er wel 5 op. Ik ga het nu meer doen a) tegen slechte tegenstanders lukt het nu vaak ook wel. Mocht ik een x een hele goed tegenkomen (volgend seizoen ofzo) dan counter ik wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef foetre het volgende:
[..]
ik speel 4-4-2 compi 5-3-2 oefen
train verdedigen(ja ik weet het 1 trainingsplaats verlies)
hmmz mja ik zal eens uitzoeken hoe dat werktquote:Op maandag 16 januari 2006 00:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
counter is niet kansloosvandaag weer er 4-1 mee gewonnen
verder is t misschien naast t weglaten van tvps ook een goed idee om tussenstanden NIET op het fok!forum te plaatsen. kom daarvoor anders gezellig naar mIRC #fokhhattrick op fok.irc.nl![]()
quote:Axel Jonsson (54188150) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 3 410
Loon: 2 540 ¤/week
Eigenaar: Gryta IK
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Mijn ouwe held staat te koop. Iemand heeft hem opgetraind.quote:07-02-2005 Hoolieganzen Gryta IK 795 000 ¤ 480
02-02-2005 tiesh Hoolieganzen 110 000 ¤ 450
tuurlijk, ben er mee tot in de IVe gekomen...sterker nog, ben voor het eerst 3-5-2 gaan spelen vorige week.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:50 schreef foetre het volgende:
[..]
he Grump, je zegt 532 tegen de mindere.Maar in het begin heb ik dat is gedaan ik verloor 0-1 terwijl hij midfield rampzalig + had en ik waardeloos +.Hoe verklaar je dit of werd ik genaaid door de matchengine.
ps je bent het dus wel eens met me denkwijze?
Foetre.. tipje van mijn kant... als je countert (en ik weet niet of je dat doet) dan moet je zorgen dat jouw middenveld lager is dan zijn middenveld. Als je in de situatie die je hierboven noemt gecountert heb, dan kan het dus idd zijn dat je verliest. Je krijgt namelijk a. geen counterkansen als jouw middenveld hoger is als dat van de tegenstander en b. als zijn aanval beter is, heeft hij een grotere kans op een doelpunt.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:50 schreef foetre het volgende:
[..]
he Grump, je zegt 532 tegen de mindere.Maar in het begin heb ik dat is gedaan ik verloor 0-1 terwijl hij midfield rampzalig + had en ik waardeloos +.Hoe verklaar je dit of werd ik genaaid door de matchengine.
ps je bent het dus wel eens met me denkwijze?
Ging bij mij toevallig wel erg snel... maar zeker voor lagere teams kan dit naast de trainees een leuke inkomstenbron zijn!quote:15-01-2006 Kristiansund G-mochy 309 000 ¤ 80
02-01-2006 * I N D I A Fo Kristiansund 22 000 ¤ 80
Mn eerste supporters die opzeggenquote:16-01-2006 De club zag helaas 5 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
Dus als je middenveld slechter is dan dat van je tegenstander, en je verdediging is sterker dan zijn aanval, is het wijs om te counteren?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Foetre.. tipje van mijn kant... als je countert (en ik weet niet of je dat doet) dan moet je zorgen dat jouw middenveld lager is dan zijn middenveld. Als je in de situatie die je hierboven noemt gecountert heb, dan kan het dus idd zijn dat je verliest. Je krijgt namelijk a. geen counterkansen als jouw middenveld hoger is als dat van de tegenstander en b. als zijn aanval beter is, heeft hij een grotere kans op een doelpunt.
Als je niet countert heb ik niks gezegd
En dat is brengt de enorme schare fans op 812quote:16-01-2006 Je fanclub heeft er 6 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 180 ¤ op voor de clubkas.
quote:Bright knights 3-4-3 Attack on wings (solid) score 3 AH stats 98 29 24 45
Donderklompen 5-3-2 Attack in the middle (solid) score 2 AH stats 140 87 30 23
dif 42
quote:Op maandag 16 januari 2006 09:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus als je middenveld slechter is dan dat van je tegenstander, en je verdediging is sterker dan zijn aanval, is het wijs om te counteren?
get used to itquote:Op maandag 16 januari 2006 09:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mn eerste supporters die opzeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
79 36 12 31quote:Op maandag 16 januari 2006 10:06 schreef ExCibular het volgende:
[..]
En dat is brengt de enorme schare fans op 812![]()
![]()
Altidhattrick is inmiddels ook geupdate:
[..]
Hehe... wat ben ik toch goedquote:Op maandag 16 januari 2006 11:25 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Jij kan net niet mee in onze divisie maar van de bot teams moet je kunnen winnen!![]()
Er staat een bod van 3,5M.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:59 schreef avw1982 het volgende:
Wat moet ik voor deze speler vragen?
Melvin Dorf (34182541)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 35 020
Loon: 23 904 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BovenHardinxveld
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Kan je doen ja.. promoveren is toch wel leukquote:Op maandag 16 januari 2006 14:04 schreef foetre het volgende:
Weer ff over de 532-442 discussie,ik heb het even nagekeken en ik had idd een lagere aanvalslinie
dus maniack en grump bedankt voor de info.Ik zal de tips overwegen maar ga denk toch voor 442 ompi as zondag gewoon voor de zekerheid.
idd en never change a winning teamquote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kan je doen ja.. promoveren is toch wel leuk
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:33 schreef twisteddlogic het volgende:
1024*8=8192 als ik het goed heb
Uitstekend coach is in mijn ogen alleen rendabel voor potentiele u-20 of voor nationale teamspelers... de kosten zijn te hoog ivm de opbrengst..quote:Op maandag 16 januari 2006 14:50 schreef CJay het volgende:
Vraagje: Wat voor extra toegevoegde waarde heeft een uitstekende coach?
Mijn coach is na dit seizoen Goed/waardeloos en wil hem dan vervangen dacht aan een goed/goed of een uitstekend/? maar weet nie of het die vele miljoenen verschil waard is![]()
dan heb ik ook een coach vraag;quote:Op maandag 16 januari 2006 15:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uitstekend coach is in mijn ogen alleen rendabel voor potentiele u-20 of voor nationale teamspelers... de kosten zijn te hoog ivm de opbrengst..
Gewoon lekker doortrainen en hopen dat de vorm snel stijgt. Nooit algemeen trainen iig.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:33 schreef twisteddlogic het volgende:
Welke manieren zijn er om je vorm weer omhoog te krijgen?
Algemeen trainen heb ik weinig zin in, maar mn vorm is wel erg laag nu.
Daar kan best veel verschil in zitten als je een speler koopt die net is gepopt zit hij lager in tsi, hoe hoger de tsi hoe verder hij in training zit hoe korter het traine, hoe duurder dus.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:55 schreef twisteddlogic het volgende:
Is het eigenlijk geen goed idee, stel dat ik een uitstekend keeper wil, om dan een goed keeper heel hoog in te kopen, en dan 1 weekje keepen trainen? Dat levert je veel geldwinst op, en je verlies maar 1 weekje training. Al laat je er 2 poppen, kun je 1 van die 2 ook nog verkopen.
Ik las net ergens dat het ook uitmaakt of iemand hoog zit voor de ratings, is dat zo? Ik dacht dat dat niet uitmaakte eigenlijk.
Dat vroeg ik me gewoon ff af, omdat ik het later misschien wel wil gaan doen.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:20 schreef CJay het volgende:
Je spreekt je eigen wel tegen ist nie? eerst wil je sparen en nu wil je een uitstekend keeper![]()
ik weet niet hoe dringend jij een keeper nodig hebt, anders spaar je ff door tot het eind van dit seizoen liggen de prijzen wat lager en koop je dan een keeper dan verlies je geen training op je andere spelers.
Ik heb een goed keeper, 3 goed verdedigen, 3 goed Positiespel, 1 redelijk en 1 matig vleugel, 1e met redelijk Positiespel erbij, 2e met matig Positiespel en goed passen. Voorin heb ik er 1 FTW redelijk scoren matig vleugel en 1 goed/zwak spits. Ik heb 2 reserve spitsen, redelijk/redelijk en goed/slecht. Hiermee sta ik nu 4e in de X, maar dat zal na de vormcrisis hopelijk wel beter wordenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:36 schreef Lennox het volgende:
In principe kan je (in mijn opinie) zo lang mogelijk met "slechte" spelers blijven spelen. In IX kom je nu ook amper goede ploegen tegen. Ik heb ook maar redelijk keeper, 2x goed mid met Uitstekend conditie en passen erbij en voorin een goed/zwak / redelijk/redelijk spits.
Alleen achterin 3x formidabel en 1 x hoog uitstekend. Maar dat is trainingslinie
opzich ni slecht maar denk dat je middenveld te zwak isquote:Op maandag 16 januari 2006 16:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb een goed keeper, 3 goed verdedigen, 3 goed Positiespel, 1 redelijk en 1 matig vleugel, 1e met redelijk Positiespel erbij, 2e met matig Positiespel en goed passen. Voorin heb ik er 1 FTW redelijk scoren matig vleugel en 1 goed/zwak spits. Ik heb 2 reserve spitsen, redelijk/redelijk en goed/slecht. Hiermee sta ik nu 4e in de X, maar dat zal na de vormcrisis hopelijk wel beter worden
Heb ook nog steeds een goed keeper na dit jaar wil ik wel wat beter aangezien ik vorig seizoen gezien heb dat in divisie 7 het tog wat lastiger word. En omdat ik verwacht terug te gaan naar de 7e divisie word er flink gesleuteld aan het team.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:36 schreef Lennox het volgende:
In principe kan je (in mijn opinie) zo lang mogelijk met "slechte" spelers blijven spelen. In IX kom je nu ook amper goede ploegen tegen. Ik heb ook maar redelijk keeper, 2x goed mid met Uitstekend conditie en passen erbij en voorin een goed/zwak / redelijk/redelijk spits.
Alleen achterin 3x formidabel en 1 x hoog uitstekend. Maar dat is trainingslinie
yup, maar wel alleen als je countervaardigheid van een beetje niveau is (hangtvan je div. af). Deze gaat omhoog als je verdedigers veel verdedigen hebben, en ook passing voor verdedigers telt hier flink mee. Het is dus niet wijs om met 4 verdedigers te gaan counteren, omdat a) je verdediging minder sterk is, en b) je countervaardigheid erg laag is.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus als je middenveld slechter is dan dat van je tegenstander, en je verdediging is sterker dan zijn aanval, is het wijs om te counteren?
nope, het is een continu-verdeling. Als je tussen niveau 7 en 8 zit, dan draagt hij niet 7 bij totdat hij niveau 8 is, maar draagt hij 7.12434324 en de week erop 7.3423534 etc. bij, dus een hoog goed is bijna net zo fijn als een slechte uitstekend.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:36 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me gewoon ff af, omdat ik het later misschien wel wil gaan doen.
Ik vroeg me af of dat voor de wedstrijd zelf uitmaakt of een speler hoog goed of laag goed is bijvoorbeeld. Is dat zo of presteert hij bij beide even goed?
En weer een magische grens doorbrokenquote:Fanclub: 1700 leden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |