quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
halve kater? Alleen linkerkant van het hoofd koppijn? of bier light met 2.5% gedronken ofzo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:04 schreef komrad het volgende:
sorry
inspiratie is om 12 uur met een halve kater vrij lastig
Gebruik je wel de goede inlogcodes?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:09 schreef JAM het volgende:
Een ding; ik krijg bij elk CHPP programmatje dat ik probeer dezelfde foutmelding. Kan niet inloggen, kan geen verbinding maken, bla bla bla.
Iemand een idee?
Liever jij als ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:40 schreef maniack28 het volgende:
Weekend... ouderendag, Maniack28 gaat mee
Bij mij is die snel zat hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:34 schreef hollander76 het volgende:
Is Hattrick nergens vooruit te branden???
Geduld is een schone zaak.En het is voor hattrick dat heb je er toch wel voor overquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:40 schreef hollander76 het volgende:
Soms wel nu, maar zit soms ook lang te wachten
ratings, vooral ook links/rechts verdeling voor vleugels in aanval en verdediging. Sterkte middenveld. In hoeverre iemand altijd met zelfde opstelling speelt, de vorm van mijn eigen spelers en mijn eigen ratings.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:43 schreef the_undertaker het volgende:
[beginnersvraag]
Naar welke dingen kijken jullie allemaal voordat je je opstelling bepaald voor de eerstvolgende wedstrijd? Let je bijvoorbeeld specifiek op dingen? Maak je gebruik van 'tools'?
[/beginnersvraag]
Je moet je niet blind staren op die programma's maar het is wel makkelijk om hem als indicatie te gebruiken .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:43 schreef the_undertaker het volgende:
[beginnersvraag]
Naar welke dingen kijken jullie allemaal voordat je je opstelling bepaald voor de eerstvolgende wedstrijd? Let je bijvoorbeeld specifiek op dingen? Maak je gebruik van 'tools'?
[/beginnersvraag]
Blijkbaar spam ik ze alleen maar volquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:52 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik post tegenwoordig alleen maar tvp's in de hattricktopics
En zet nooit meer dan 3 spelers op een zelfde positie (bv 4 centrale verdedigers,4 centrale middenvelder)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:57 schreef the_undertaker het volgende:
En als ik nu bijvoorbeeld een centrale verdediger Aanvallende instructies geef. Dat versterkt hij dus het middenveld, en wordt de centrale verdediging rating wat minder?
En als ik bijvoorbeeld een rechtervleugelspeler de instructie 'Naar het midden' geef versterkt hij het centrale middenveld en verzwakt de cleugel iets.
Zie ik dit goed, of begrijp ik de persoonlijke instructies voor spelers verkeerd ?
Yep, zowel met m'n normale password als m'n security code doet'ie 't niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 06:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Gebruik je wel de goede inlogcodes?
Waarschijnlijk mot je je securitycode gebruiken
Vreemdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:41 schreef JAM het volgende:
[..]
Yep, zowel met m'n normale password als m'n security code doet'ie 't niet.
Toch redelijk groot hoor vergis je niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat maakt leiderschap van een coach uit? Oké ik weet dat het invloed op de teamgeest heeft maar hoe groot is het belang van de teamgeest?
Ligt aan de eurie's die je ervoor over heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Oké, wat voor coach raden jullie me dan aan te kopen aan het eind van dit seizoen (miss zelfs eerder). Zit in de X en ga denk ik naar IX.
Zat zelf te denken aan een goed coach, maar over het leiderschap ben ik nog niet uit. Heb nu een redelijk coach die een waardeloos leider is.
Ik verwacht dat ik eind dit seizoen toch een paar miljoen heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:37 schreef The_Hives het volgende:
Ga inderdaad eerst maar voor een goed coach, en als je écht geld heb aan leiderschap denken.
Daar heb ik wat aan. Wist niet wanneer je een betere coach nodig had. Ben nog wat een leek.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:13 schreef Grumpey het volgende:
KaheemSaid, gewoon slecht leiderschap. Waarom beter leiderschap dan de rest van je comp. en divisie?
Goed leiderschap is pas nodig vanaf de VI. Echt. Net als dat je niet een stadion van 40.000 aanlegd omdat je dan in belangrijkste wedstrijd iedereen kan laten zitten. Ook niet nodig.
Eigenlijk toch wel mee eens, ondanks mijn "quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:47 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, kunnen we de tvp's weglaten?
Want vindt het wem enorm overbodig, net als Jam, die zet een tvp
en onder zijn tvp post die iets...
Tis allemaal wel leuk voor zijn postaantal, maar de topics zijn zo veel te snel vol
De meesten posten toch iets, dus is een tvp overbodig
nou idd! mischien kunnen we een tvpkill instellen .Degene die een tvp plaatst krijgtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:47 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, kunnen we de tvp's weglaten?
Want vindt het wem enorm overbodig, net als Jam, die zet een tvp
en onder zijn tvp post die iets...
Tis allemaal wel leuk voor zijn postaantal, maar de topics zijn zo veel te snel vol
De meesten posten toch iets, dus is een tvp overbodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |