quote:Op maandag 16 januari 2006 09:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus als je middenveld slechter is dan dat van je tegenstander, en je verdediging is sterker dan zijn aanval, is het wijs om te counteren?
get used to itquote:Op maandag 16 januari 2006 09:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Mn eerste supporters die opzeggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
79 36 12 31quote:Op maandag 16 januari 2006 10:06 schreef ExCibular het volgende:
[..]
En dat is brengt de enorme schare fans op 812![]()
![]()
Altidhattrick is inmiddels ook geupdate:
[..]
Hehe... wat ben ik toch goedquote:Op maandag 16 januari 2006 11:25 schreef ExCibular het volgende:
[..]
Jij kan net niet mee in onze divisie maar van de bot teams moet je kunnen winnen!![]()
Er staat een bod van 3,5M.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:59 schreef avw1982 het volgende:
Wat moet ik voor deze speler vragen?
Melvin Dorf (34182541)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 35 020
Loon: 23 904 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BovenHardinxveld
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
Kan je doen ja.. promoveren is toch wel leukquote:Op maandag 16 januari 2006 14:04 schreef foetre het volgende:
Weer ff over de 532-442 discussie,ik heb het even nagekeken en ik had idd een lagere aanvalslinie
dus maniack en grump bedankt voor de info.Ik zal de tips overwegen maar ga denk toch voor 442 ompi as zondag gewoon voor de zekerheid.
idd en never change a winning teamquote:Op maandag 16 januari 2006 14:05 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kan je doen ja.. promoveren is toch wel leuk
quote:Op maandag 16 januari 2006 14:33 schreef twisteddlogic het volgende:
1024*8=8192 als ik het goed heb
Uitstekend coach is in mijn ogen alleen rendabel voor potentiele u-20 of voor nationale teamspelers... de kosten zijn te hoog ivm de opbrengst..quote:Op maandag 16 januari 2006 14:50 schreef CJay het volgende:
Vraagje: Wat voor extra toegevoegde waarde heeft een uitstekende coach?
Mijn coach is na dit seizoen Goed/waardeloos en wil hem dan vervangen dacht aan een goed/goed of een uitstekend/? maar weet nie of het die vele miljoenen verschil waard is![]()
dan heb ik ook een coach vraag;quote:Op maandag 16 januari 2006 15:10 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Uitstekend coach is in mijn ogen alleen rendabel voor potentiele u-20 of voor nationale teamspelers... de kosten zijn te hoog ivm de opbrengst..
Gewoon lekker doortrainen en hopen dat de vorm snel stijgt. Nooit algemeen trainen iig.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:33 schreef twisteddlogic het volgende:
Welke manieren zijn er om je vorm weer omhoog te krijgen?
Algemeen trainen heb ik weinig zin in, maar mn vorm is wel erg laag nu.
Daar kan best veel verschil in zitten als je een speler koopt die net is gepopt zit hij lager in tsi, hoe hoger de tsi hoe verder hij in training zit hoe korter het traine, hoe duurder dus.quote:Op maandag 16 januari 2006 15:55 schreef twisteddlogic het volgende:
Is het eigenlijk geen goed idee, stel dat ik een uitstekend keeper wil, om dan een goed keeper heel hoog in te kopen, en dan 1 weekje keepen trainen? Dat levert je veel geldwinst op, en je verlies maar 1 weekje training. Al laat je er 2 poppen, kun je 1 van die 2 ook nog verkopen.
Ik las net ergens dat het ook uitmaakt of iemand hoog zit voor de ratings, is dat zo? Ik dacht dat dat niet uitmaakte eigenlijk.
Dat vroeg ik me gewoon ff af, omdat ik het later misschien wel wil gaan doen.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:20 schreef CJay het volgende:
Je spreekt je eigen wel tegen ist nie? eerst wil je sparen en nu wil je een uitstekend keeper![]()
ik weet niet hoe dringend jij een keeper nodig hebt, anders spaar je ff door tot het eind van dit seizoen liggen de prijzen wat lager en koop je dan een keeper dan verlies je geen training op je andere spelers.
Ik heb een goed keeper, 3 goed verdedigen, 3 goed Positiespel, 1 redelijk en 1 matig vleugel, 1e met redelijk Positiespel erbij, 2e met matig Positiespel en goed passen. Voorin heb ik er 1 FTW redelijk scoren matig vleugel en 1 goed/zwak spits. Ik heb 2 reserve spitsen, redelijk/redelijk en goed/slecht. Hiermee sta ik nu 4e in de X, maar dat zal na de vormcrisis hopelijk wel beter wordenquote:Op maandag 16 januari 2006 16:36 schreef Lennox het volgende:
In principe kan je (in mijn opinie) zo lang mogelijk met "slechte" spelers blijven spelen. In IX kom je nu ook amper goede ploegen tegen. Ik heb ook maar redelijk keeper, 2x goed mid met Uitstekend conditie en passen erbij en voorin een goed/zwak / redelijk/redelijk spits.
Alleen achterin 3x formidabel en 1 x hoog uitstekend. Maar dat is trainingslinie
opzich ni slecht maar denk dat je middenveld te zwak isquote:Op maandag 16 januari 2006 16:41 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik heb een goed keeper, 3 goed verdedigen, 3 goed Positiespel, 1 redelijk en 1 matig vleugel, 1e met redelijk Positiespel erbij, 2e met matig Positiespel en goed passen. Voorin heb ik er 1 FTW redelijk scoren matig vleugel en 1 goed/zwak spits. Ik heb 2 reserve spitsen, redelijk/redelijk en goed/slecht. Hiermee sta ik nu 4e in de X, maar dat zal na de vormcrisis hopelijk wel beter worden
Heb ook nog steeds een goed keeper na dit jaar wil ik wel wat beter aangezien ik vorig seizoen gezien heb dat in divisie 7 het tog wat lastiger word. En omdat ik verwacht terug te gaan naar de 7e divisie word er flink gesleuteld aan het team.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:36 schreef Lennox het volgende:
In principe kan je (in mijn opinie) zo lang mogelijk met "slechte" spelers blijven spelen. In IX kom je nu ook amper goede ploegen tegen. Ik heb ook maar redelijk keeper, 2x goed mid met Uitstekend conditie en passen erbij en voorin een goed/zwak / redelijk/redelijk spits.
Alleen achterin 3x formidabel en 1 x hoog uitstekend. Maar dat is trainingslinie
yup, maar wel alleen als je countervaardigheid van een beetje niveau is (hangtvan je div. af). Deze gaat omhoog als je verdedigers veel verdedigen hebben, en ook passing voor verdedigers telt hier flink mee. Het is dus niet wijs om met 4 verdedigers te gaan counteren, omdat a) je verdediging minder sterk is, en b) je countervaardigheid erg laag is.quote:Op maandag 16 januari 2006 09:32 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dus als je middenveld slechter is dan dat van je tegenstander, en je verdediging is sterker dan zijn aanval, is het wijs om te counteren?
nope, het is een continu-verdeling. Als je tussen niveau 7 en 8 zit, dan draagt hij niet 7 bij totdat hij niveau 8 is, maar draagt hij 7.12434324 en de week erop 7.3423534 etc. bij, dus een hoog goed is bijna net zo fijn als een slechte uitstekend.quote:Op maandag 16 januari 2006 16:36 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me gewoon ff af, omdat ik het later misschien wel wil gaan doen.
Ik vroeg me af of dat voor de wedstrijd zelf uitmaakt of een speler hoog goed of laag goed is bijvoorbeeld. Is dat zo of presteert hij bij beide even goed?
En weer een magische grens doorbrokenquote:Fanclub: 1700 leden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |