We zijn niet anders gewend.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:21 schreef Jonks het volgende:
beetje flauw als ik nu alleen mijn TU kom postenIk lees het forum nog wel hoor, maar was afgelopen week druk met studie e.d. die ineens na de jaarwisseling weer op volle toeren draait
Had +11, waaronder 3 17 jarigen naar uitstekend verdedigen.
yeuhj( *hoopt dat fauret vanavond speelt
het grote voordeel van XP zit ook niet in het niet krijgen van negatieve XP-events, maar in het feit dat je spelers veel beter presteren (voor hetzelfde geld)quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:19 schreef twisteddlogic het volgende:
[..]
Ik train PM, en ervaring let ik helemaal niet op, in ruim 1,5 seizoen nog nooit een negatief XP event gehad, en dat terwijl zeker ed helft van mijn team rampzalig ervaring heeft. Vind het zelf wel een goede aankoop
Ach ja als ze niet willen luisteren dan voelen ze het maar.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:32 schreef Grumpey het volgende:
[..]
het grote voordeel van XP zit ook niet in het niet krijgen van negatieve XP-events, maar in het feit dat je spelers veel beter presteren (voor hetzelfde geld)
Geeft de transfervergelijking niks aan?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:59 schreef avw1982 het volgende:
Wat moet ik voor deze speler vragen?
Melvin Dorf (34182541)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Alleen dit:quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:00 schreef foetre het volgende:
[..]
Geeft de transfervergelijking niks aan?
ongeveer 3,4 miljoen vermoed ik... prijzen zijn flink gedaald voor dit soort spelersquote:Op vrijdag 13 januari 2006 10:59 schreef avw1982 het volgende:
Wat moet ik voor deze speler vragen?
Melvin Dorf (34182541)
23 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een controversieel persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft zwak ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Technisch
Nationaliteit: Deutschland
Total Skill Index (TSI): 35 020
Loon: 23 904 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: BovenHardinxveld
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: waardeloos
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: waardeloos Spelhervatting: matig
VUILE pimp !quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:06 schreef avw1982 het volgende:
Ok, dan zet ik hem er op voor 3,5M en mocht dat niet lukken steeds een ton lager. Heb deze spelers ooit gekocht voor 12k dus winst maak ik zeker.
Als ie hem 5 seizoenen terug gekocht heeft valt er niks te pimpen... dan heeft ie maar een magere winst gemaaktquote:
08-06-2004 aangekocht ja dat heeft fftjes geduurdquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:31 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Als ie hem 5 seizoenen terug gekocht heeft valt er niks te pimpen... dan heeft ie maar een magere winst gemaakt
Ja zeker als je ze bij uitstekend blijft verkopenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:34 schreef Flappekz het volgende:
miljoenen...daar kan ik voorlopig alleen over dromen
Als je eenmaal serieus traint en je een beetje op gang bent zit je zo in de miljoenen hoorquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:34 schreef Flappekz het volgende:
miljoenen...daar kan ik voorlopig alleen over dromen
Dat was in mijn begintijd. De tijd dat ik nog algemeen trainde.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:47 schreef foetre het volgende:
[..]
08-06-2004 aangekocht ja dat heeft fftjes geduurd
vooruit grote meester In dit geval heb je gelijkquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:55 schreef Grumpey het volgende:
niet naar hun luisteren, verkoop nu die van uitstekend, en train de volgenden door naar uitmuntend. Een gast van 20 doortrainen is kansloos arm.
Algemeenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 11:57 schreef avw1982 het volgende:
[..]
Dat was in mijn begintijd. De tijd dat ik nog algemeen trainde.![]()
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:08 schreef Yankee_One het volgende:
foetre je hangt hier ineens wel heel veel rond
zijn we JD even kwijt kom jij
reageer angstquote:Op donderdag 12 januari 2006 14:43 schreef Flappekz het volgende:
Mja, zal ik ook maar eens kappen met lurken dan....YMFC is mijn team, speel in X.80 en begin het na 1 seizoen eigenlijk een beetje te snappen
quote:Op vrijdag 13 januari 2006 12:48 schreef foetre het volgende:
[..]
Hij is gewoon bang voor jou befaamde reputatie!
Okay, dan lieg ik wel: Ajax is niet de beste club ter wereldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:00 schreef foetre het volgende:
[..]
Nee juist terwijl je dat juist wel zou moeten doen!
fuck ik betrap me weer op slowchatten
Zo kan het natuurlijk ook een leugentje voor eigen bestwil.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:09 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Okay, dan lieg ik wel: Ajax is niet de beste club ter wereld
slowchatten doe ik gelukkig nooit aan![]()
Dat ligt aan z'n vorm...als 'ie slecht in vorm is (zoals nu), dan is z'n goaltending: uitmuntend (10.116518512603). Als 'ie redelijk in vorm is, dan is z'n goaltending: formidabel (9.2575304565783). Maakt nogal verschilquote:Jean Duflos
TSI = 8 540, 19 jaar, slecht in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Hottrick geeft aan: Goaltending: uitmuntend (10.558211414281)quote:Andro Bauman
TSI = 15 380, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: slecht Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Ach het kan ook positief uitvallen .Je zet hem er lager op de transferlist. Waarschijnlijk komen er meer users op af voor een koopje.Daarna krijg je een bidwar en kom je nog uit op het bedrag wat ie nu waard is of zelfs hoger.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:25 schreef DeHovenier het volgende:
2 x Keeper
Hou ons op de hoogte wil je.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 13:36 schreef DeHovenier het volgende:
Ja, dat hoop ik maar
We wachten maar af
klinkt bekendquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:16 schreef Flappekz het volgende:
Hives, ik heb geen reageerangst...ben gewoon liever lui dan moe
welkom bij de echte mannenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:25 schreef JJHelder het volgende:
TU:
Conditie: 13 (+13/-)
TSI: 3570 (+4380/-810)
Vorm: -5 (+3/-8)
en nu, voor het eerst in mijn leven, Positiespel trainen![]()
ik denk dat je met 1 IM en 2 aanvallende vleugels ook wel een overwicht hebtquote:Op vrijdag 13 januari 2006 14:43 schreef Lennox het volgende:
19 jarige naar Formidabel verdedigen. Voor de rest een bizarre crisis op middenveld
Even 2 vragen. Ik moet tegen bot team as zondag. 5-3-2 met 3 IM moet toch genoeg zijn (door zware kut vorm zullen ze allemaal 2,5/3* halen). Niet dat ik straks geen overwicht op veld heb en dat zij nog winnen ook (natuurlijk pic ik ook)
Mn broertje had trouwens 17 jarige goed vleugel gekocht. Deze is nu gelijk uitstekend geworden deze week. Zou zoiets kans hebben om U20 int te worden? (t is een sloveen)
alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |