quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
Over 3 weken zijn we alweer bij topique nummer 118, denk je nou echt dat hij dan 112 nog terugleest?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:46 schreef The_Hives het volgende:sirda, mocht je dit over 3 weken lezen, je bent team-van-de-week
Ach die van mij ook,quote:
ja en ook zo lekker opgewassen tegen zijn verdediging, dan heeft hij nog meer kans om te scorenquote:
Ik zie graag de pluspuntenquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja en ook zo lekker opgewassen tegen zijn verdediging, dan heef hij nog meer kans om te scoren
oeh vertel dit wordt interessantquote:Op woensdag 11 januari 2006 20:50 schreef komrad het volgende:
nu is dat ook niet zo heel moeilijk maar toch, je kan dit dus winnen
als je dan toch bezig bent zie je er nog meer?quote:
Nee. En ik ben het niet eens met komrad.quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:51 schreef MrMoon het volgende:
[..]
oeh vertel dit wordt interessant
Ik heb er eventueel wel een MOTSje voor over denk ik
[..]
als je dan toch bezig bent zie je er nog meer?
Ja ik heb het thuisvoordeel maar verder?
thanx ik zal zn team eens even goed bekijkenquote:Op woensdag 11 januari 2006 21:07 schreef maniack28 het volgende:
Tipje... als hij countert.. haal lager dan middenveld dan zijn middenveld... dan krijgt hij geen counterevents meer... werkt gegarandeerd bij deze gast mits hij niet teveel spelers met een speciality heeft... zorg zelf wel voor een goeie aanval (door bijv je middenvelders met passen op te stellen of spitsen met een speciality) en dan moet je hem kunnen verslaan. suc6!
Ik ga douchen en dan wiskunde doen en dan pitten, anders lig ik morgenochtend weer tot 11 uur te ronken
Albert Verlinde?quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:25 schreef MyImmortal het volgende:
tv poot
quote:Op woensdag 11 januari 2006 21:39 schreef -J-D- het volgende:
Das engels he?
solid herken ik nog, de rest lees ik uit geloofsovertuiging niet.
Das mooi kut!quote:
Nu in de verkoopquote:Andro Bauman (71212795)
19 jaar, goed in vorm, gezond
Een populair persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider.
Nationaliteit: Eesti
Total Skill Index (TSI): 14 280
Loon: 8 016 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: uitmuntend
Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig
Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
quote:Jean Duflos (70692209)
19 jaar, zwak in vorm, gezond
Een populair persoon die evenwichtig en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: France
Total Skill Index (TSI): 8 450
Loon: 6 528 ¤/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Sys rq
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
Wat moeten ze kosten?quote:te koop gevraagd: Nieuwe keeper voor de Hovenier. Z.s.m. wegens verkoop van huidige keepers
quote:Deadline: 14-01-2006 om 22:05
Vraagprijs: 1 750 000 ¤
Andro Bauman (71212795)
TSI = 14 280, 19 jaar, goed in vorm
Heeft waardeloos ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: slecht Keepen: uitmuntend
Scoren: slecht Spelhervatting: rampzalig
Was die ene quote van jou ExCibular?quote:
Deadline: 14-01-2006 om 22:17
Vraagprijs: 1 000 000 ¤
Jean Duflos (70692209)
TSI = 8 450, 19 jaar, zwak in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider
Conditie: waardeloos Keepen: formidabel
Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig
volgens mij is dat ook totaal niet rendabel gezien het feit dat je er wekelijks maar 2 traint en met andere trainingen minimaal 6quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:34 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik moet het in de volgende wedstrijd met 3 mindere spelers doen. Zowel mijn beste verdediger als mijn één na beste middenvelder zijn geblesseerd en de op twee na beste middenvelder heeft rood. Nou ja komt wel goed.
De Hovenier, wel grappig dat je keepen trained maar is dat niet erg onrendable.
It's a dirty job, but someone....quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook totaal niet rendabel gezien het feit dat je er wekelijks maar 2 traint en met andere trainingen minimaal 6
he SW Bier was zeker lekkerquote:Op donderdag 12 januari 2006 02:37 schreef SuperWeber het volgende:
Bla...
I'm chatman, supersnel met MSN...
Bladiebladiebal![]()
![]()
Wel aardig dat hij me wil helpenquote:als ik jou was zou ik proberen spelers van 17 t/m 19 jaar aan te trekken die kun je namelijk een stuk sneller beter trainen
Ja ook dan helpt een dokter.quote:Op donderdag 12 januari 2006 10:01 schreef twisteddlogic het volgende:
Helpen dokters ook als een speler al een pleister heeft, of herstellen ze dan niet sneller?
En krijgt een speler die rood krijgt ook training?
ja mar er is veel minder startkapitaal vereist aangezien je maar 2 spelers hoeft te trainen en ook maar 2 spelers hoeft te betalen,denk dat je voorname hierdoor heel lang op keepers kunt door trainen zonder veel verlies te lijden wanneer je ze uiteindelijk verkoopt.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
volgens mij is dat ook totaal niet rendabel gezien het feit dat je er wekelijks maar 2 traint en met andere trainingen minimaal 6
Welkom!quote:Op donderdag 12 januari 2006 11:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga na een pauze van 3 jaar ook weer es hattrickenFC Drizzt is mijn cluppie
In het verleden heb ik het niet echt serieus gespeeld, meer een beetje aanklooien met een 'we zien wel'-mentaliteitquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:19 schreef foetre het volgende:
[..]
Welkom!
Hoe hoog heb je in het verleden gespeeld?
En waarom heb je het toen opgegeven?
Welke is t nouquote:ZOEKRESULTAAT
Drizzt Dourden
Drizzt Do'Urden
Drizzt Do'Urden F.C
Drizzt Do'Urden Team
Drizzt's Drows
Drizzt's fElLoWsHip
Drizzt's Onyx Panthers
Fc Drizzt81 Brno
Hattrick beuquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En op een gegeven moment raakte ik het spel gewoon beu.
Ik ben je vriend helemaal niet! die zoek ik zelf wel uitquote:Op donderdag 12 januari 2006 11:59 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Jij speelt nog niet eens een maand vriend![]()
Ik wacht totdat ik 1337 leden heb, en dan schrijf ik er een mooi persbericht eroverquote:Fanclub: 1231 leden
ik moet nog ff wachten voordat ik mag spelenquote:
quote:
Haha wachtlijstenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ik moet nog ff wachten voordat ik mag spelen
Dan heb je te weinig gezopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Ja
Vanmorgen wel weer braaf om 9 uur op college
Ik denk dat ik morgen wel kan spelenquote:
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:43 schreef Flappekz het volgende:
Mja, zal ik ook maar eens kappen met lurken dan.... begin het na 1 seizoen eigenlijk een beetje te snappen
Ok bedankt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:32 schreef DeHovenier het volgende:
Whehehe...3 newbies erbij in 1 topicpagina
Over die speler:
de tsi is laag, dus hij is net gestegen. Hij is 18 jaar, mensen hebben liever een 17jarige om te trainen, en meestal/vaak wordt er vlak voor de deadline geboden om zeker van die speler te zijn.
Zo denk ik erover, maar ik ben geen echte HT-expert
* wacht op de 1e persoonlijkheidsgrap.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:43 schreef Aten het volgende:
Afwachten dus. Heb er nog een die ik wil verkopen, alleen die is 19 met een TSI van 690. Hoop dat die wat populairder is.
Ja, helemaal niks.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:45 schreef DeHovenier het volgende:
Of je hebt de prijs te hoog gezet.....wat gaf de transfervergelijking aan?
Topic 118 over drie weken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Over 3 weken zijn we alweer bij topique nummer 118, denk je nou echt dat hij dan 112 nog terugleest?
Ja ik zie dat die Joakim Boerkamp inmiddels al op 55 555 staat..quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:03 schreef twisteddlogic het volgende:
Daar wordt nog wel op geboden. De goed verdedigen gaan er bijna allemaal voor ruim 50k uit, van halverwege de 20, dan zal deze ook nog wel wat opleveren:)
'Stort nu op giro 555'quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:17 schreef Aten het volgende:
[..]
Ja ik zie dat die Joakim Boerkamp inmiddels al op 55 555 staat..
Dat klinkt wel erg formeel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:26 schreef DeHovenier het volgende:
Heb je al een trainingsplan?
Ik heb zo ongeveer dezelfde gedachtengang ja...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:42 schreef Aten het volgende:
Ik wil 5 goede verdedigers overhouden en de rest verkopen.
Zal de komende periode dus steeds minder spelers trainen, dan kan een paar weken vriendschappelijke wedstrijden 3-5-2 te spelen, dan kan ik als ik van alle verdedigers af ben ook in de competitie 3-5-2 spelen en beginnen met positiespel te trainen...
Doel is dus 5 goede verdedigers, 3-5-2 spelen en voldoende geld om het middenveld te trainen en versterken.
Achteraf had ik misschien beter met positiespel kunnen beginnen, maar ja, ben er aan begonnen, dan maak ik het ook af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |