Haha wachtlijstenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
ik moet nog ff wachten voordat ik mag spelen
Dan heb je te weinig gezopenquote:Op donderdag 12 januari 2006 13:20 schreef SuperWeber het volgende:
[..]Ja
Vanmorgen wel weer braaf om 9 uur op college
Ik denk dat ik morgen wel kan spelenquote:
Wat hij zegt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 14:43 schreef Flappekz het volgende:
Mja, zal ik ook maar eens kappen met lurken dan.... begin het na 1 seizoen eigenlijk een beetje te snappen
Ok bedankt.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:32 schreef DeHovenier het volgende:
Whehehe...3 newbies erbij in 1 topicpagina
Over die speler:
de tsi is laag, dus hij is net gestegen. Hij is 18 jaar, mensen hebben liever een 17jarige om te trainen, en meestal/vaak wordt er vlak voor de deadline geboden om zeker van die speler te zijn.
Zo denk ik erover, maar ik ben geen echte HT-expert
* wacht op de 1e persoonlijkheidsgrap.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:43 schreef Aten het volgende:
Afwachten dus. Heb er nog een die ik wil verkopen, alleen die is 19 met een TSI van 690. Hoop dat die wat populairder is.
Ja, helemaal niks.quote:Op donderdag 12 januari 2006 15:45 schreef DeHovenier het volgende:
Of je hebt de prijs te hoog gezet.....wat gaf de transfervergelijking aan?
Topic 118 over drie weken?quote:Op woensdag 11 januari 2006 20:47 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Over 3 weken zijn we alweer bij topique nummer 118, denk je nou echt dat hij dan 112 nog terugleest?
Ja ik zie dat die Joakim Boerkamp inmiddels al op 55 555 staat..quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:03 schreef twisteddlogic het volgende:
Daar wordt nog wel op geboden. De goed verdedigen gaan er bijna allemaal voor ruim 50k uit, van halverwege de 20, dan zal deze ook nog wel wat opleveren:)
'Stort nu op giro 555'quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:17 schreef Aten het volgende:
[..]
Ja ik zie dat die Joakim Boerkamp inmiddels al op 55 555 staat..
Dat klinkt wel erg formeel.quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:26 schreef DeHovenier het volgende:
Heb je al een trainingsplan?
Ik heb zo ongeveer dezelfde gedachtengang ja...quote:Op donderdag 12 januari 2006 16:42 schreef Aten het volgende:
Ik wil 5 goede verdedigers overhouden en de rest verkopen.
Zal de komende periode dus steeds minder spelers trainen, dan kan een paar weken vriendschappelijke wedstrijden 3-5-2 te spelen, dan kan ik als ik van alle verdedigers af ben ook in de competitie 3-5-2 spelen en beginnen met positiespel te trainen...
Doel is dus 5 goede verdedigers, 3-5-2 spelen en voldoende geld om het middenveld te trainen en versterken.
Achteraf had ik misschien beter met positiespel kunnen beginnen, maar ja, ben er aan begonnen, dan maak ik het ook af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |