ik heb ook nog een voorwaarde dat hij <25 jaar moet zijn en minimaal redelijk SP moet hebben, want die gaat wel op SP getraind worden straks.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:09 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Had je 2 dagen eerder moeten zijn.... briljant mid met zwak passen en matig ervaring voor 1.9 mil verkochtkutprijs.. maaar goed.. thats the market
Ik heb precies hetzelfdequote:Op zondag 15 januari 2006 22:12 schreef KaheemSaid het volgende:
Ik sta 1-0 voor nu. Een uitwedstrijd en ik heb 80% balbezit, die spelers van mij kunnen gewoon niet scoren.
Nogal...quote:Op zondag 15 januari 2006 22:28 schreef komrad het volgende:
die scheidsrechter heeft het daar druk gehad scudraket
Ik laat em woensdag meespelen als middenvelder, dus wie interesse heeft kan biedenquote:Op zondag 15 januari 2006 14:46 schreef ASSpirine het volgende:
Teun Grouw (91700177)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 290
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
Jammer van zijn leeftijd, maar is zeker verkoopbaar
Denk zelfs dat die hoog is in PM, heeft een hoge tsi vergeleken in TL
Ik zit ook in div X en had een slecht - middenveld terwijl ik perongeluk een hele foute speler in het middenveld had staan. Volgende competitiewedstrijd hoop ik op slecht +. Wat train jij Foetre?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:16 schreef foetre het volgende:
![]()
5-0 gewonnen van me concurrent
![]()
Een hattrick en middenveld slecht -- (div X)ni slecht als je bedenkt dat ze haast allemaal uit vorm zijn.
ik speel 4-4-2 compi 5-3-2 oefenquote:Op zondag 15 januari 2006 23:22 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Ik zit ook in div X en had een slecht - middenveld terwijl ik perongeluk een hele foute speler in het middenveld had staan. Volgende competitiewedstrijd hoop ik op slecht +. Wat train jij Foetre?
Juist, ik train middenveld en speel dus 3-5-2, dan is het niet zo raar dat mijn middenveld beter is, mits ik de goede spelers opstel. Al speel jij wel een beetje rare opstelling, of vind ik het alleen appart?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef foetre het volgende:
[..]
ik speel 4-4-2 compi 5-3-2 oefen
train verdedigen(ja ik weet het 1 trainingsplaats verlies)
vertel, waarom raar?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:26 schreef KaheemSaid het volgende:
[..]
Juist, ik train middenveld en speel dus 3-5-2, dan is het niet zo raar dat mijn middenveld beter is, mits ik de goede spelers opstel. Al speel jij wel een beetje rare opstelling, of vind ik het alleen appart?
wat is de reden dat je in de competitie 4-4-2 speelt en in oefenwedstrijden 5-3-2?quote:
Oké waarom heb je de op het plaatje linkse middelste verdediger, dus als je telt de 4e speler als extra centrale middenvelder en de linkse winger als extra centrale verdediger, zijn daar pluspunten bij? Verder zijn onze teams volgens HT Ratings heel erg aan elkaar gewaagt.quote:
toen ik begon verloor ik met 532 in de compi van de slechtste tegenstanders.mischien omdat ik te weinig passen bij me verdedigers heb.of is dat alleen bij counter?quote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is de reden dat je in de competitie 4-4-2 speelt en in oefenwedstrijden 5-3-2?
lijkt mij erg logisch. Hij traint verdedigen. Voor 4-4-2 is er 1 middenvelder meer beschikbaar, zodat je niet helemaal weggeveegd wordt, en toch maar 1 trainieplek verlies. Daarnaast kan je in makkelijke wedstrijden gewoon 5-3-2 spelen (zo vaak mogelijk). Zou je 3-5-2 spelen dan verlies je 2 trainingsplaatsen en dan kan je net zo goed iets anders gaan trainen eigenlijk al.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:33 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat is de reden dat je in de competitie 4-4-2 speelt en in oefenwedstrijden 5-3-2?
he Grump, je zegt 532 tegen de mindere.Maar in het begin heb ik dat is gedaan ik verloor 0-1 terwijl hij midfield rampzalig + had en ik waardeloos +.Hoe verklaar je dit of werd ik genaaid door de matchengine.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:42 schreef Grumpey het volgende:
[..]
lijkt mij erg logisch. Hij traint verdedigen. Voor 4-4-2 is er 1 middenvelder meer beschikbaar, zodat je niet helemaal weggeveegd wordt, en toch maar 1 trainieplek verlies. Daarnaast kan je in makkelijke wedstrijden gewoon 5-3-2 spelen (zo vaak mogelijk). Zou je 3-5-2 spelen dan verlies je 2 trainingsplaatsen en dan kan je net zo goed iets anders gaan trainen eigenlijk al.
Ik ook. Alleen tegen bots stel ik er wel 5 op. Ik ga het nu meer doen a) tegen slechte tegenstanders lukt het nu vaak ook wel. Mocht ik een x een hele goed tegenkomen (volgend seizoen ofzo) dan counter ik wel.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:24 schreef foetre het volgende:
[..]
ik speel 4-4-2 compi 5-3-2 oefen
train verdedigen(ja ik weet het 1 trainingsplaats verlies)
hmmz mja ik zal eens uitzoeken hoe dat werktquote:Op maandag 16 januari 2006 00:08 schreef Verbal_Kint het volgende:
counter is niet kansloosvandaag weer er 4-1 mee gewonnen
verder is t misschien naast t weglaten van tvps ook een goed idee om tussenstanden NIET op het fok!forum te plaatsen. kom daarvoor anders gezellig naar mIRC #fokhhattrick op fok.irc.nl![]()
quote:Axel Jonsson (54188150) [Voeg deze speler toe aan jouw bookmarks.]
20 jaar, matig in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Krachtig
Nationaliteit: flag Sverige
Total Skill Index (TSI): 3 410
Loon: 2 540 ¤/week
Eigenaar: Gryta IK
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: waardeloos Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: matig
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: uitmuntend
Scoren: waardeloos Spelhervatting: slecht
Mijn ouwe held staat te koop. Iemand heeft hem opgetraind.quote:07-02-2005 Hoolieganzen Gryta IK 795 000 ¤ 480
02-02-2005 tiesh Hoolieganzen 110 000 ¤ 450
tuurlijk, ben er mee tot in de IVe gekomen...sterker nog, ben voor het eerst 3-5-2 gaan spelen vorige week.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:50 schreef foetre het volgende:
[..]
he Grump, je zegt 532 tegen de mindere.Maar in het begin heb ik dat is gedaan ik verloor 0-1 terwijl hij midfield rampzalig + had en ik waardeloos +.Hoe verklaar je dit of werd ik genaaid door de matchengine.
ps je bent het dus wel eens met me denkwijze?
Foetre.. tipje van mijn kant... als je countert (en ik weet niet of je dat doet) dan moet je zorgen dat jouw middenveld lager is dan zijn middenveld. Als je in de situatie die je hierboven noemt gecountert heb, dan kan het dus idd zijn dat je verliest. Je krijgt namelijk a. geen counterkansen als jouw middenveld hoger is als dat van de tegenstander en b. als zijn aanval beter is, heeft hij een grotere kans op een doelpunt.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:50 schreef foetre het volgende:
[..]
he Grump, je zegt 532 tegen de mindere.Maar in het begin heb ik dat is gedaan ik verloor 0-1 terwijl hij midfield rampzalig + had en ik waardeloos +.Hoe verklaar je dit of werd ik genaaid door de matchengine.
ps je bent het dus wel eens met me denkwijze?
Ging bij mij toevallig wel erg snel... maar zeker voor lagere teams kan dit naast de trainees een leuke inkomstenbron zijn!quote:15-01-2006 Kristiansund G-mochy 309 000 ¤ 80
02-01-2006 * I N D I A Fo Kristiansund 22 000 ¤ 80
Mn eerste supporters die opzeggenquote:16-01-2006 De club zag helaas 5 supporter(s) opzeggen als lid van de fanclub.
Dus als je middenveld slechter is dan dat van je tegenstander, en je verdediging is sterker dan zijn aanval, is het wijs om te counteren?quote:Op maandag 16 januari 2006 09:02 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Foetre.. tipje van mijn kant... als je countert (en ik weet niet of je dat doet) dan moet je zorgen dat jouw middenveld lager is dan zijn middenveld. Als je in de situatie die je hierboven noemt gecountert heb, dan kan het dus idd zijn dat je verliest. Je krijgt namelijk a. geen counterkansen als jouw middenveld hoger is als dat van de tegenstander en b. als zijn aanval beter is, heeft hij een grotere kans op een doelpunt.
Als je niet countert heb ik niks gezegd
En dat is brengt de enorme schare fans op 812quote:16-01-2006 Je fanclub heeft er 6 nieuwe supporter(s) bijgekregen; dat leverde 180 ¤ op voor de clubkas.
quote:Bright knights 3-4-3 Attack on wings (solid) score 3 AH stats 98 29 24 45
Donderklompen 5-3-2 Attack in the middle (solid) score 2 AH stats 140 87 30 23
dif 42
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |