quote:Hattrick is een online voetbalspel waar je spelers koopt en verkoopt en je trainer bent van jouw club in een competitie met duizenden tegenstanders in alleen al Nederland en momenteel meer dan 600.000 teams wereldwijd!
halve kater? Alleen linkerkant van het hoofd koppijn? of bier light met 2.5% gedronken ofzo?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:04 schreef komrad het volgende:
sorry
inspiratie is om 12 uur met een halve kater vrij lastig
Gebruik je wel de goede inlogcodes?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 04:09 schreef JAM het volgende:
Een ding; ik krijg bij elk CHPP programmatje dat ik probeer dezelfde foutmelding. Kan niet inloggen, kan geen verbinding maken, bla bla bla.
Iemand een idee?
Liever jij als ikquote:Op zaterdag 14 januari 2006 08:40 schreef maniack28 het volgende:
Weekend... ouderendag, Maniack28 gaat mee
Bij mij is die snel zat hoor.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:34 schreef hollander76 het volgende:
Is Hattrick nergens vooruit te branden???
Geduld is een schone zaak.En het is voor hattrick dat heb je er toch wel voor overquote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:40 schreef hollander76 het volgende:
Soms wel nu, maar zit soms ook lang te wachten
ratings, vooral ook links/rechts verdeling voor vleugels in aanval en verdediging. Sterkte middenveld. In hoeverre iemand altijd met zelfde opstelling speelt, de vorm van mijn eigen spelers en mijn eigen ratings.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:43 schreef the_undertaker het volgende:
[beginnersvraag]
Naar welke dingen kijken jullie allemaal voordat je je opstelling bepaald voor de eerstvolgende wedstrijd? Let je bijvoorbeeld specifiek op dingen? Maak je gebruik van 'tools'?
[/beginnersvraag]
Je moet je niet blind staren op die programma's maar het is wel makkelijk om hem als indicatie te gebruiken .quote:Op zaterdag 14 januari 2006 10:43 schreef the_undertaker het volgende:
[beginnersvraag]
Naar welke dingen kijken jullie allemaal voordat je je opstelling bepaald voor de eerstvolgende wedstrijd? Let je bijvoorbeeld specifiek op dingen? Maak je gebruik van 'tools'?
[/beginnersvraag]
Blijkbaar spam ik ze alleen maar volquote:Op zaterdag 14 januari 2006 11:52 schreef FritsFluitketel het volgende:
Ik post tegenwoordig alleen maar tvp's in de hattricktopics
En zet nooit meer dan 3 spelers op een zelfde positie (bv 4 centrale verdedigers,4 centrale middenvelder)quote:Op zaterdag 14 januari 2006 12:57 schreef the_undertaker het volgende:
En als ik nu bijvoorbeeld een centrale verdediger Aanvallende instructies geef. Dat versterkt hij dus het middenveld, en wordt de centrale verdediging rating wat minder?
En als ik bijvoorbeeld een rechtervleugelspeler de instructie 'Naar het midden' geef versterkt hij het centrale middenveld en verzwakt de cleugel iets.
Zie ik dit goed, of begrijp ik de persoonlijke instructies voor spelers verkeerd ?
Yep, zowel met m'n normale password als m'n security code doet'ie 't niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 06:50 schreef foetre het volgende:
[..]
Gebruik je wel de goede inlogcodes?
Waarschijnlijk mot je je securitycode gebruiken
Vreemdquote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:41 schreef JAM het volgende:
[..]
Yep, zowel met m'n normale password als m'n security code doet'ie 't niet.
Toch redelijk groot hoor vergis je niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:08 schreef KaheemSaid het volgende:
Wat maakt leiderschap van een coach uit? Oké ik weet dat het invloed op de teamgeest heeft maar hoe groot is het belang van de teamgeest?
Ligt aan de eurie's die je ervoor over heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:16 schreef KaheemSaid het volgende:
Oké, wat voor coach raden jullie me dan aan te kopen aan het eind van dit seizoen (miss zelfs eerder). Zit in de X en ga denk ik naar IX.
Zat zelf te denken aan een goed coach, maar over het leiderschap ben ik nog niet uit. Heb nu een redelijk coach die een waardeloos leider is.
Ik verwacht dat ik eind dit seizoen toch een paar miljoen heb.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 14:37 schreef The_Hives het volgende:
Ga inderdaad eerst maar voor een goed coach, en als je écht geld heb aan leiderschap denken.
Daar heb ik wat aan. Wist niet wanneer je een betere coach nodig had. Ben nog wat een leek.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:13 schreef Grumpey het volgende:
KaheemSaid, gewoon slecht leiderschap. Waarom beter leiderschap dan de rest van je comp. en divisie?
Goed leiderschap is pas nodig vanaf de VI. Echt. Net als dat je niet een stadion van 40.000 aanlegd omdat je dan in belangrijkste wedstrijd iedereen kan laten zitten. Ook niet nodig.
Eigenlijk toch wel mee eens, ondanks mijn "quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:47 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, kunnen we de tvp's weglaten?
Want vindt het wem enorm overbodig, net als Jam, die zet een tvp
en onder zijn tvp post die iets...
Tis allemaal wel leuk voor zijn postaantal, maar de topics zijn zo veel te snel vol
De meesten posten toch iets, dus is een tvp overbodig
nou idd! mischien kunnen we een tvpkill instellen .Degene die een tvp plaatst krijgtquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:47 schreef ASSpirine het volgende:
Tis allemaal wel leuk voor zijn postaantal, maar de topics zijn zo veel te snel vol
ehm hier moet ik je even corrigeren. waarschijnlijk weet je wel hoe het zit, maar voor de meelezende...quote:Op zaterdag 14 januari 2006 13:30 schreef foetre het volgende:
[..]
En zet nooit 3 spelers op een zelfde positie (bv 3 centrale verdedigers,3 centrale middenvelder)
want dan verlies je training.
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 17:30 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
ehm hier moet ik je even corrigeren. waarschijnlijk weet je wel hoe het zit, maar voor de meelezende...
nooit méér dan 3 spelers op dezelfde positie. dus 4 centrale verdedigers. 3 centraal en 2 op elke vleugel kan wel
eenschquote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:47 schreef ASSpirine het volgende:
Hoeveel moet zoiets opleveren?quote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Nieuwe speler :
TSI = 26 310, 27 jaar, goed in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een slecht leider [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: goed![]()
Kan 7* halen
En Zbigniew ( wie kent hem niet...) is Reusachtig/Titanic geworden
Grmbl, en dat terwijl Salvador Amachantoux (38172067) voor slechts een paar centen te koop staatquote:Op zaterdag 14 januari 2006 21:15 schreef GotenSSJ het volgende:
Nieuwe speler :
TSI = 26 310, 27 jaar, goed in vorm
Heeft redelijk ervaring en is een slecht leider [Technisch]
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: wonderbaarlijk Passen: slecht
Vleugelspel: waardeloos Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: goed![]()
Kan 7* halen
En Zbigniew ( wie kent hem niet...) is Reusachtig/Titanic geworden
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef REFUSED het volgende:
Alltid Hattrick Fok! Federatie is weer geupdate met het huidige federatieledenbestand.
Eindelijk is die vervelende Jonks niet meer zichtbaar.
Als in daar moet ik wat aan doen omdat je username is weggevallen of als in daar moet jij zelf wat aan doen omdat je team gewoon zo hard zuigt?quote:Op zondag 15 januari 2006 03:29 schreef foetre het volgende:
wtf ik sta nergens
![]()
daar moet wat aan gedaan worden!![]()
quote:Op zondag 15 januari 2006 03:43 schreef REFUSED het volgende:
[..]
Als in daar moet ik wat aan doen omdat je wonderteam is weggevallen![]()
quote:14-01-2006 Je hebt een speler verkocht en 1 550 640 ¤ ontvangen.
14-01-2006 Je hebt een speler verkocht en 1 907 360 ¤ ontvangen.
13-01-2006 Je hebt een speler verkocht en 65 100 ¤ ontvangen.
Kapitaal: 4 813 863 ¤ (4 777 467) ¤
Als wat zal ik hem op de tl zetten? Aanvaller denk ik.quote:Gerd van Raalte
TSI = 510, 17 jaar, redelijk in vorm
Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: matig Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: matig Spelhervatting: redelijk
nope, ondergrens is redelijk. En dat is echt een uiterste ondergrens. zeker als ze jong zijn, aangezien je ze dan weer snel kwijt wil.quote:Op zondag 15 januari 2006 11:18 schreef komrad het volgende:
Grumps, ik heb een excellent defje met matig SP, 18 jaar
iets voor je?
7e team met AH-points. Niet verwachtquote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef REFUSED het volgende:
Alltid Hattrick Fok! Federatie is weer geupdate met het huidige federatieledenbestand.
omg, ik sta wel erg strak eerste.quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef REFUSED het volgende:
praat jij met je vriendinquote:Op zondag 15 januari 2006 12:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
omg, ik sta wel erg strak eerste.
sorry
Welke divisie speel je Heikneuter?
Ik had trouwens goed gesprek met vriendin gister, en ze vond dat hattrick-gepraat juist wel schattig altijd...
Net begonnen in de IVe, maar verwacht geen spectakel dit seizoen van me hoor. Maar ben blij dat er meer vragen beantwoorders zijn, scheelt weer typenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:28 schreef Heiputtertje het volgende:
Ik speel in divisie VI.321. Vorig seizoen roemloos uit de V.95 gevlogen. Mijn teamID = 146558
En jij Grumpey?
Nope dat hoef ik echt niet te proberen, jammer eigenlijk want anders had ik altijd genoeg gespreksstofquote:Op zondag 15 januari 2006 12:25 schreef Grumpey het volgende:
[..]
omg, ik sta wel erg strak eerste.
sorry
Welke divisie speel je Heikneuter?
Ik had trouwens goed gesprek met vriendin gister, en ze vond dat hattrick-gepraat juist wel schattig altijd...
Thnx ExCibular ik neem aan dat jij ook hattrick speelt? Welk team dan kan ik weer ff wat nuttig klikken ipv 100x per dag alle knopjes op hattrick aan te klikken om te zien of er iets gewijzigd is.quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 12:24 schreef Heiputtertje het volgende:
Hey hey....
Nieuw op fok maar zeker niet op hattrick...eindelijk meer mensen met wie ik een passie deel. Mijn vriendin wordt er langzaam een beetje sjaggie van![]()
Questions.....shoot!!![]()
Niet bepaald up-to-date, volgens die site train ik nog steeds verdedigenquote:Op zondag 15 januari 2006 12:57 schreef ExCibular het volgende:
Op www.fokhattrick.nl kan je een leden overzicht vinden van de Fok federatie. Ik weet niet hoe up-tp-date deze lijst is maar er zijn vast wel anderen die je dat kunnen vertellen.
Ik ben ExCibular manager van de Bright Knights (144462) in VIII.79
En ik nog steeds keepen, en ben ik geen fok fed lidquote:Op zondag 15 januari 2006 13:30 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Niet bepaald up-to-date, volgens die site train ik nog steeds verdedigen
Zeker niet meer dan het je kostquote:Op zondag 15 januari 2006 14:01 schreef JJHelder het volgende:
17 matig pm zonder bijstats, goed spelhervatting, levert dat uberhaupt wel wat op?
Jammer van zijn leeftijd, maar is zeker verkoopbaarquote:Teun Grouw (91700177)
19 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider.
Specialiteit: Snel
Nationaliteit: Nederland
Total Skill Index (TSI): 1 290
Loon: 720 ¤/week
Eigenaar: Azzez
Waarschuwingen: 0
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: slecht
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: zwak
quote:Keepen: rampzalig
Mooi moment om van training te switchenquote:Op zondag 15 januari 2006 11:12 schreef DeHovenier het volgende:
tgv
[..]
Mijn YP:
[..]
Als wat zal ik hem op de tl zetten? Aanvaller denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |