Sta ik toch nog ergens mee 2e..quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef REFUSED het volgende:
Alltid Hattrick Fok! Federatie is weer geupdate met het huidige federatieledenbestand.
Eindelijk is die vervelende Jonks niet meer zichtbaar.
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:47 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, kunnen we de tvp's weglaten?
Want vindt het wem enorm overbodig, net als Jam, die zet een tvp
en onder zijn tvp post die iets...
Tis allemaal wel leuk voor zijn postaantal, maar de topics zijn zo veel te snel vol
De meesten posten toch iets, dus is een tvp overbodig
Als ik iets anders weet te posten, doe ik dat welquote:
jaja, I know.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als ik iets anders weet te posten, doe ik dat wel
Edit: [Hattrick] deel 113: Grumpey maakt tijdelijk GEEN winstDat scheelt idd weer
Das achteraf gelulquote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
jaja, I know.
Maar dat had ikzelf al uitgewezen: [Hattrick] deel 113: Grumpey maakt tijdelijk GEEN winst
stelletje verkapte tvp honden.Ik beschouw dit als spam en zoiets zou ik nou nooit doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das achteraf gelul
maargoed, ga er geen drama van maken en zal voortaan mijn TVP op een andere manier uiten. Of het meer toeveogd zal ik zelf wel uitmaken trouwens..
Zou tof zijn!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef MrMoon het volgende:
of valt ie tijdens de wedstrijd weg?
haha ja ik zou het ook raar vinden, maar goed blij dat ik nu ff de zekerheid hebquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha ja ik zou het ook raar vinden, maar goed blij dat ik nu ff de zekerheid heb
of ik wil gewoon het zekere voor het onzekere weten he? Heeft niks met raar te maken. Ik vind wel vaker dingen raar, maar dan blijken ze wel zo te zijn. Dus tja.. heeft er niet echt mee te maken of ik raar ben of niet he?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Je zegt nu dat je het al raar vindt dus eigenlijk ben je een rare vragen steller
![]()
Bij mij had hij dan nog TSI 30quote:Op zondag 15 januari 2006 14:48 schreef ScudRaket het volgende:
Mijn pull van de week:
TSI 20, hoogste skill slecht, en 19 jaar
ja, ik zet hem er morgen op, krijgt ie gratis spelen erbij. Je koopt hem voor 375k, en verkoopt hem week erna voor minimaal 500k. Zonder eigen training, tel uit je winst.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:01 schreef komrad het volgende:
Grumpey, had je nog een trainee voor me?
Verkooppraatjesquote:Op zondag 15 januari 2006 17:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, ik zet hem er morgen op, krijgt ie gratis spelen erbij. Je koopt hem voor 375k, en verkoopt hem week erna voor minimaal 500k. Zonder eigen training, tel uit je winst.
quote:
quote:
Jij past perfect bij de club.quote:
Zelfs de wedstrijd van de bright knights is afgelast omdat de manager ergens vastzit in het stadion van JD (FKAJD).quote:Op zondag 15 januari 2006 18:07 schreef -J-D- het volgende:
Supporters uit de hele wereld stromen het stadion binnen voor de topper!
De nummer 1 tegen de nummer 2.
quote:Op zondag 15 januari 2006 18:48 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Jij past perfect bij de club.
Arrogantie alom.
statsquote:Op zondag 15 januari 2006 17:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, ik zet hem er morgen op, krijgt ie gratis spelen erbij. Je koopt hem voor 375k, en verkoopt hem week erna voor minimaal 500k. Zonder eigen training, tel uit je winst.
Daarom ontsla ik hem morgenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:58 schreef MyImmortal het volgende:
mijn yp was trouwens weer een outcast, dus die heb ik eruit gestuurd. Moet ik vandaag zware uitduel spelen zakt mijn ts weer! moet echt nieuwe coach hebben met betere leiderschap![]()
Ik ook, eenzelfde als vorige week.. matig def, redelijk passen deze keer... maar 19.. dusquote:Op zondag 15 januari 2006 10:27 schreef komrad het volgende:
weer een prutser, de zoveelste op rij al
Eens zal ik het geluk aan mijn zijde hebben![]()
Ik PIC ook, en heb niet eens de CA aan staanquote:Op zondag 15 januari 2006 20:50 schreef JJHelder het volgende:
3-1 achter met mijn b team, en pic en counter, was dus op gerekend
Dat is me ook een keer gebeurt met een speler die bijna tegen Poppen zat, dan voel je je wel genaaid.quote:Op zondag 15 januari 2006 20:55 schreef ASSpirine het volgende:
phew, net ontsnapt van wederom eenzelfde blunder als vorige week.
Net toen ik wou douchen, iets na half 9, dacht ik eraan, heb ik mijn verdediger wel als extra middenvelder gezet
Snel ff gekeken, en yup, hij stond nog als verdediger ingesteld
Als ik dat niet deed maakte ik weer een blunder van jewelste
in VIIquote:Op zondag 15 januari 2006 21:19 schreef komrad het volgende:
ik sta iig al wel met 1-0 achter, dat had ik niet verwacht
Jammerquote:
hehe, trouwens joralf ik heb ene speler met matig XP goed LS die al 35 wedstijden bij me gespeeld heeft (8-10XP poijnt bij mij) maar hij speelt nooit meer, wil jij hem voor 20-30k hebben?quote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 21:30 schreef Flappekz het volgende:
Toch romantisch, ik achter hattrick en mn meissie achter de strijkplank, gezellig naast me
quote:De 0 - 1 van Bonobo11 kwam voort uit een discutabele penalty. Tjibbe van der Sande hield het hoofd koel en benutte deze buitenkans.
Nee sorry, ga over naar shooting binnen 3 weken... dan zijn er een aantal in ervaring gestegen en verkoop ik de rest op een gunstig tijdstip (heb ze nu erg goedkoop ingekochtquote:Op zondag 15 januari 2006 21:45 schreef komrad het volgende:
[..]
hehe, trouwens joralf ik heb ene speler met matig XP goed LS die al 35 wedstijden bij me gespeeld heeft (8-10XP poijnt bij mij) maar hij speelt nooit meer, wil jij hem voor 20-30k hebben?
heb je tegen dan een goed ervaring goed LS?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee sorry, ga over naar shooting binnen 3 weken... dan zijn er een aantal in ervaring gestegen en verkoop ik de rest op een gunstig tijdstip (heb ze nu erg goedkoop ingekocht)
kquote:Op zondag 15 januari 2006 21:49 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Nee sorry, ga over naar shooting binnen 3 weken... dan zijn er een aantal in ervaring gestegen en verkoop ik de rest op een gunstig tijdstip (heb ze nu erg goedkoop ingekocht)
wat zijn z'n stats?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:56 schreef komrad het volgende:
[..]
k
ik dacht wellicht doe ik je er een plezier mee
Ik zie wel... sommige zullen wel gestgen zijn ja... 3x beker is al 6 punten + 3 competitie is al 3 punten = 9 punten... 3 of 4 weken erbij zitten ze al op de helft.. er zullen er ongetwijfeld bijzitten die stijgen dus...quote:Op zondag 15 januari 2006 21:52 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
heb je tegen dan een goed ervaring goed LS?
en hoeveel zou zoiets moeten kosten eigenlijk?
niet echtquote:Op zondag 15 januari 2006 21:57 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wat zijn z'n stats?
Is die goed genoeg om mee te spelen?
9-0quote:Op zondag 15 januari 2006 22:06 schreef komrad het volgende:
hoeveel verloren maniack?
ik sta inmiddels 3-1 voor
9-0... zie paar posts terug... doelsaldo al 1-15quote:Op zondag 15 januari 2006 22:06 schreef komrad het volgende:
hoeveel verloren maniack?
ik sta inmiddels 3-1 voor
Zal eens kijken naar die back, het ergste is ook nog dat die back van mij pas 21 was. en al +6 krijgt.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:04 schreef hollander76 het volgende:
Voor de lagere teams trouwens:
H76 houdt uitverkoop met 8 spelers die van IX tot en met VIII meekonden. Er zijn:
-middenvelders ( 3 sterren )
-vleugelspeler (3 sterren)
-aanvaller/aanvallende mid
-verdedigers
Allen 3 sterren, maar mocht iemand wat nodig hebben dan zoek ik de ratings er wel ff bij en of je er wat aan hebt.
Ik zeg dit omdat Stefmans z;n wingback eruit heeft, maar de mijne is meer een oude aanvallende vleugelaar die eventueel wel op wingback zou kunnen staan. Maargoed, deadline morgen om uurtje of 8 's avonds
Had je 2 dagen eerder moeten zijn.... briljant mid met zwak passen en matig ervaring voor 1.9 mil verkochtquote:Op zondag 15 januari 2006 22:08 schreef komrad het volgende:
oei dat is pijnlijk
Ik ga misschien een kansje wagen voor de beker. Moet ik voor een goede prijs een briljant of beter MF kunnen kopen en dan motsen dan zou ik het MF kunnen winnen zo niet dan pic ik en ga ik kansloos ten onder, 6 tot 9-0 verlies ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |