Sta ik toch nog ergens mee 2e..quote:Op zondag 15 januari 2006 03:24 schreef REFUSED het volgende:
Alltid Hattrick Fok! Federatie is weer geupdate met het huidige federatieledenbestand.
Eindelijk is die vervelende Jonks niet meer zichtbaar.
quote:
quote:Op zaterdag 14 januari 2006 15:47 schreef ASSpirine het volgende:
Trouwens, kunnen we de tvp's weglaten?
Want vindt het wem enorm overbodig, net als Jam, die zet een tvp
en onder zijn tvp post die iets...
Tis allemaal wel leuk voor zijn postaantal, maar de topics zijn zo veel te snel vol
De meesten posten toch iets, dus is een tvp overbodig
Als ik iets anders weet te posten, doe ik dat welquote:
jaja, I know.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:26 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Als ik iets anders weet te posten, doe ik dat wel
Edit: [Hattrick] deel 113: Grumpey maakt tijdelijk GEEN winstDat scheelt idd weer
Das achteraf gelulquote:Op zondag 15 januari 2006 15:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
jaja, I know.
Maar dat had ikzelf al uitgewezen: [Hattrick] deel 113: Grumpey maakt tijdelijk GEEN winst
stelletje verkapte tvp honden.Ik beschouw dit als spam en zoiets zou ik nou nooit doen.quote:Op zondag 15 januari 2006 15:40 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Das achteraf gelul
maargoed, ga er geen drama van maken en zal voortaan mijn TVP op een andere manier uiten. Of het meer toeveogd zal ik zelf wel uitmaken trouwens..
Zou tof zijn!!!quote:Op zondag 15 januari 2006 15:46 schreef MrMoon het volgende:
of valt ie tijdens de wedstrijd weg?
haha ja ik zou het ook raar vinden, maar goed blij dat ik nu ff de zekerheid hebquote:
quote:Op zondag 15 januari 2006 16:11 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha ja ik zou het ook raar vinden, maar goed blij dat ik nu ff de zekerheid heb
of ik wil gewoon het zekere voor het onzekere weten he? Heeft niks met raar te maken. Ik vind wel vaker dingen raar, maar dan blijken ze wel zo te zijn. Dus tja.. heeft er niet echt mee te maken of ik raar ben of niet he?quote:Op zondag 15 januari 2006 16:12 schreef foetre het volgende:
[..]
Je zegt nu dat je het al raar vindt dus eigenlijk ben je een rare vragen steller
![]()
Bij mij had hij dan nog TSI 30quote:Op zondag 15 januari 2006 14:48 schreef ScudRaket het volgende:
Mijn pull van de week:
TSI 20, hoogste skill slecht, en 19 jaar
ja, ik zet hem er morgen op, krijgt ie gratis spelen erbij. Je koopt hem voor 375k, en verkoopt hem week erna voor minimaal 500k. Zonder eigen training, tel uit je winst.quote:Op zondag 15 januari 2006 16:01 schreef komrad het volgende:
Grumpey, had je nog een trainee voor me?
Verkooppraatjesquote:Op zondag 15 januari 2006 17:19 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ja, ik zet hem er morgen op, krijgt ie gratis spelen erbij. Je koopt hem voor 375k, en verkoopt hem week erna voor minimaal 500k. Zonder eigen training, tel uit je winst.
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |