Carnaby Street loopt ongeveer parallel aan de Regent Street, tussen de metrostations Oxford Circus en Piccadilly Circus in zeg maar. Wel een paar minuutjes lopen; als je van Piccadilly Circus Regent Street in loopt zeg maar, aan de rechterkant zit ergens een zijstraat waat je in moet. Maar een paar jaar terug was het nog zo'n lekker alto straatje, en de laatste keer dat ik er was, waren er bijna alleen maar van die sportzakenquote:Op zondag 4 december 2005 14:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
Cherrylips, bij welk metrostation is Carnaby street?
En De Disney store is echt super, helemaal in kerstsfeer!!!
Oeh, een echte kerstkatquote:Op zondag 4 december 2005 14:48 schreef Sanne het volgende:
Zelfs mijn kat zit onder de RRS glitters.
Klopt helemaalquote:Op zondag 4 december 2005 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Carnaby Street loopt ongeveer parallel aan de Regent Street, tussen de metrostations Oxford Circus en Piccadilly Circus in zeg maar. Wel een paar minuutjes lopen; als je van Piccadilly Circus Regent Street in loopt zeg maar, aan de rechterkant zit ergens een zijstraat waat je in moet. Maar een paar jaar terug was het nog zo'n lekker alto straatje, en de laatste keer dat ik er was, waren er bijna alleen maar van die sportzaken
Mijn hostel zit bij Piccadilly
De laatste keer (vorig jaar februari) kwam ik thuis met... even tellen... 5 knorretjes. Behalve 1 waren ze allemaal voor anderen bestemd, maar tochquote:Op zondag 4 december 2005 15:42 schreef Aarti het volgende:
Ik koop bij d Disney store altijd heeeel veel, echt ernstig.
laatste keer (november) heb ik me ingehouden en alleen een turqoize portemonnee van Teigetje gekocht
Ja, dat was ik! (toch niet als allereerste?)quote:Op zondag 4 december 2005 15:44 schreef Maerycke het volgende:
Aarti: Was jij nou dat meisje (of vrouw moet ik natuurlijk zeggen) met dan lange donkere haar dat als eerste weg ging?
Ben bang van wel (voorzover ik weet dan). Jammer hoor! Volgende keer ga je gewoon mee eten!quote:Op zondag 4 december 2005 16:23 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ja, dat was ik! (toch niet als allereerste?)
Naast de Lush heb ik nog een verslaving....DISNEYquote:Op zondag 4 december 2005 16:36 schreef Anitra het volgende:
Als ik zo de verhalen hoor over Londen krijg ik zo'n zin om er heen te gaan, toch eens kijken of het van het voorjaar gaat lukken met het gezinnetje!! En de disneystore is erg verkeerd iddGa nooit met lege handen naar huis en heb er ondertussen al aardig wat gezien. Morgen mag ik mijn Pooh en Teigertje weer neer zetten
In welk hotel zat jequote:Op zondag 4 december 2005 15:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Carnaby Street loopt ongeveer parallel aan de Regent Street, tussen de metrostations Oxford Circus en Piccadilly Circus in zeg maar. Wel een paar minuutjes lopen; als je van Piccadilly Circus Regent Street in loopt zeg maar, aan de rechterkant zit ergens een zijstraat waat je in moet. Maar een paar jaar terug was het nog zo'n lekker alto straatje, en de laatste keer dat ik er was, waren er bijna alleen maar van die sportzaken
Mijn hostel zit bij Piccadilly
Eeyorequote:Op zondag 4 december 2005 17:14 schreef bibi het volgende:
[..]
Naast de Lush heb ik nog een verslaving....DISNEYEn dan vooral eeyore.....zucht
![]()
De Disneystore is dan ook voor mij niet veilig, alleen gister ben ik er niet geweest
Ik zit/zat (ga voor de 3e keer naar dat hostel) in Piccadilly Backpackers, wel een hostel dus met gedeelde douches maar daar is 's avonds helemaal niemand. Ik heb er iig nog niet voor een vreemde hoeven te strippenquote:Op zondag 4 december 2005 17:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
In welk hotel zat jeOver een maandje ofzo ga ik (als ze eindelijk mn reservering bevestigen iig) ook naar londen, en mijn hotel zit ook op picadilly circus
En wat je daar beschrijft, is dat de weg naar de Disney winkel, of lush? want die van lush zou ik nog graag hebben, al verdwaal ik hoogstwaarschijnlijk toch, heb een verschrikkelijk richtingsgevoel
![]()
Da's een bugquote:Op zondag 4 december 2005 14:48 schreef Elefes het volgende:
Ik maakte het laatste topic vol, dus hier de nieuwe
De OP kan ik even niet aanpassen (telkens foutmelding) maar ik heb hem wel goed opgeslagen.
Ah oke, dat verklaart een hoopquote:
Ik was naar de Lush in Covent Garden, en die was zo supergezellig en knus en leuk en alles tegelijk!! Daar moet je heen, vind ikquote:Op zondag 4 december 2005 17:21 schreef Bob. het volgende:
[..]
want die van lush zou ik nog graag hebben, al verdwaal ik hoogstwaarschijnlijk toch, heb een verschrikkelijk richtingsgevoel![]()
quote:Op zondag 4 december 2005 23:19 schreef _evenstar_ het volgende:
ik houdt van zoet en van honing geurtjes maar vind de hiwtk echt te ranzig
Ik moet zeggen, dat ik erg, en ook mijn lippen, moest wennen aan de doordringende geur die het miniscule potje met zich meebracht.quote:Op zondag 4 december 2005 23:26 schreef Shirley het volgende:
Ik vind de Honey Trap Lipbalm dus echt niks! Krijg er jeukende lippen van. (Dat klinkt best gek...)
Zijn chocopepernootjes ook goed, de rotzooi moet op.quote:Op zondag 4 december 2005 23:27 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
chocospritsen![]()
psst Vaav hielp de echina een beetje ?
Nou, ik denk dat het gewerkt heeftquote:Op zondag 4 december 2005 23:27 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
chocospritsen![]()
psst Vaav hielp de echina een beetje ?
Ginger Torso Ballisticquote:Op zondag 4 december 2005 23:39 schreef Vava het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat het gewerkt heeftwel even flink verkouden geweest maar na een paar dagen al bijna niet meer
![]()
Ik kreeg trouwens ook nog een armloze Ginger Man ballistic![]()
ook primaquote:Op zondag 4 december 2005 23:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Zijn chocopepernootjes ook goed, de rotzooi moet op.
Ik doe er niet aan, dus voor mij is de lol er nu al wel weer vanaf
Zoiets ja haha, de armpjes zitten los in het zakje, echt sneu om hem zo te zienquote:
Vandaag ookquote:Op zondag 4 december 2005 16:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik vind het Spice Mountain weer buiten.
quote:Op maandag 5 december 2005 11:01 schreef pluisje het volgende:
En om goed te beginnen: op http://frontpage.fok.nl/ is weer een nieuwe prijsvraag te vinden waarbij een Lush pakket te winnen valt
snowcakequote:Op maandag 5 december 2005 11:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Met the Olive Branch & Snowcake!!!
*meedoet!!!
*duimen draait de rest van de week
En ik heb geen bad, dus perfect voor deze douche-Lushie
Ziet er goed uit dat pakket! Prijsvraag dus al ingevuldquote:Op maandag 5 december 2005 11:01 schreef pluisje het volgende:
En om goed te beginnen: op http://frontpage.fok.nl/ is weer een nieuwe prijsvraag te vinden waarbij een Lush pakket te winnen valt
Doe eens niet! Ik wil winnenquote:Op maandag 5 december 2005 12:06 schreef Vava het volgende:
[..]
Ziet er goed uit dat pakket! Prijsvraag dus al ingevuld![]()
Als ik win mag je wat uit het pakket kiezenquote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef Aventura het volgende:
Boehoe, ik mag niet meedoen want crew
quote:Op maandag 5 december 2005 14:16 schreef Anitra het volgende:
[..]
Als ik win mag je wat uit het pakket kiezen
kan ik makkelijk zeggen, win nooit wat
quote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef Aventura het volgende:
Boehoe, ik mag niet meedoen want crew
quote:
Dit is het 1e jaar dat ik geen pepernoten heb gegeten!quote:Op maandag 5 december 2005 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is het 1e jaar dat ik geen Sinterklaas vier
En derhalve vind ik dat ik moet winnen
quote:Op maandag 5 december 2005 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ziet hier te genieten van het uitzicht op de technische recherche die staat te keuvelen na een schietpartij voor de deur
Gezellig weer.
Sinterklaas geliquideerd?quote:Op maandag 5 december 2005 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ziet hier te genieten van het uitzicht op de technische recherche die staat te keuvelen na een schietpartij voor de deur
Gezellig weer.
Ik snapte eerst ook de ophef over Snowcake nooit, maar toen ik em eenmaal had gekocht en eenmaal onder de douche had gebruikt, snapte ik het helemaalquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:01 schreef Aarti het volgende:
Ik ga mn snowcake morgen uitproberen, ik vind hem in de verpakking wel naar bitterkoekjes/amandel ruiken...ben benieuwd hoe hij in het echt is
Dat had ik al gerokenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:38 schreef Vava het volgende:
You Snap The Whip, ik vind hem erg lekker ruiken, heel lekker zelfs! Sweety Pie ruitkt trouwens hetzelfde![]()
O haha okayquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:40 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dat had ik al gerokenMaar doet het ook echt iets voor je huid? Of eigenlijk niets behalve dan lekker ruiken..
Ik zie een IP-adres staan, maar verder ook geen idee hoe het werktquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:41 schreef Elefes het volgende:Weer iemand die alles weggehaald heeft (al staat het wel in de geschiedenis volgens mij? Maar ik weet niet helemaal hoe ik dat moet "lezen")?
Ik zou het gewoon doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:45 schreef Elefes het volgende:
Tnx iig voor het aanbod Sweetsixteen![]()
Ik vond het zo'n leuk/lekker blok in de winkel
En morgen ga ik weer de stad in om cadeautjes te kopen voor sinterklaas (beter laat dan nooit) en wilde ik ook even een extra grote fles Snowfairy halen, omdat ik er achter kwam dat ik die toch wel erg lekker vind. YSTW is idd best prijzig, vandaar dat ik nog een beetje twijfel...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:51 schreef Elefes het volgende:
Haha, ik heb de laatste tijd echt te veel uitgegeven aan LushMaar het is zo lekker! Ik kan elke keer niet kiezen wat ik mee moet nemen onder de douche, en heb nu al weer zin om te gaan douchen terwijl ik er net onder uit kom
Als ik dan maar niet weer geblockt wordt op mijn ip-adres, was de vorige keer ookTerwijl ik niets gedaan had (was de laatste bezoeker ofzo..?)
O, gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:57 schreef Elefes het volgende:
Het was gelukkig al gauw opgelostIn het feedbacktopic van de wiki staat het ook te lezen, daarna werd er nog iemand gebanned die er niets mee te maken had geloof ik
![]()
Sweetie Pie is echt heerlijk!
En nu ga ik echt slapen... Morgen drukke dag. Welterusten allemaal!
En gefixt, Efeses, still here?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:47 schreef Vava het volgende:
Ik heb het gepost in het topic in Feedback. Kunnen ze weer een IP-tje blocken
Jaquote:
Ik las het het al in het feedback topic.quote:
Want je gunt het een outsider niet?quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb ook meegedaan met de o-zo-moeilijke prijsvraag.
Ik zou het leuk vinden, als ze echt een insidersvraag stellen, zodat de selectie deelnemers weer wat kleiner wordt en dus de kans groter dat het 1 van ons wordt omdat we zo 'into it' zijn.
Het is maar een idee.
Iedereen heeft nu even veel kans om te winnen, ook mensen die nog nooit van Lush gehoord hebben en er juist graag eens mee kennismakenquote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik zou het leuk vinden, als ze echt een insidersvraag stellen, zodat de selectie deelnemers weer wat kleiner wordt en dus de kans groter dat het 1 van ons wordt omdat we zo 'into it' zijn.
Het is maar een idee.
Ik heb ook meegedaan aan de prijsvraag.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:54 schreef pluisje het volgende:
[..]
Iedereen heeft nu even veel kans om te winnen, ook mensen die nog nooit van Lush gehoord hebben en er juist graag eens mee kennismaken
Lijkt mij niet meer dan eerlijk
Kijken is meestal "kopen" met lush producten.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:33 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb natuurlijk ook meegedaan met de prijsvraag.. ik ben helemaal dol op de lush producten.
En idd het is wel wat duur. die Glam Rock kost 45, gram voor 9.95 ..das niet nix!
Misschien dat ik toch eerst eens ff van dichtbij ga kijken of het demoeite is.. ik moet toch een nieuw stuk Ginger kopen..![]()
Oh sorry hoor, Ik dacht even dat het een beetje plagerig bedoelt was.. vanwege hetquote:Op woensdag 7 december 2005 12:35 schreef PeRi het volgende:
Jouw geklep over je MACruil ook. Ik mag haar best attenderen op het feit dat ze zich had aangemeld maar nog niet gemaild heeft. Sodd off Ymme.
Ach ja, daar ben je vrouw voor tochquote:Op woensdag 7 december 2005 12:53 schreef Aarti het volgende:
Vrouwen....wat zijn we toch gemene krengetjes af en toe he
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 7 december 2005 12:53 schreef Aarti het volgende:
Nog erger, ik ga zo de stad in, kom langs de Lush, en ik ga niks kopen, want ik heb niks nodig
Ik ben ook erg into Lush, maar niet zo into dit topicquote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het is maar een idee.
Heb je veel plezier van je nieuwe spulletjes?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe niet mee, ik geef jullie ook 'es een kans
Je mag wel meedoen en als je wint 'm naar mij sturenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe niet mee, ik geef jullie ook 'es een kans
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Aarti het volgende:
Ik ben heeeeeeeel hard doorgelopen bij de Lush, goed he?![]()
![]()
Ik voel me net een alcoholist die sober is en voorbij een slijterij is gelopen zonder te kwijlen...
vlakbij de douglas en de V en Dquote:Op woensdag 7 december 2005 23:20 schreef Vava het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaareen slijterij kom ik nog wel voorbij maar Lush
nou kom ik niet al te vaak langs een Lushwinkel gelukkig!
Ben nu al aan het kijken waar de Lush in Maastricht en in Rome zit![]()
Hmm.. ja, als ik er vlakbij zou wonen zou ik dat misschien ook hebben, nu grijp ik elke gelegenheid aanquote:Op woensdag 7 december 2005 23:23 schreef Aarti het volgende:
Ik woon in Amsterdam, misschien is dat het wel. In theorie zou ik er elke dag heen kunnen, dus de drang is wat minder. Maar het rook weer heerlijk, en alle wachtende mannen buiten waren weer lekker chagerijnig haha!
Dankje, ff onthouden voor zaterdagquote:Op woensdag 7 december 2005 23:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
vlakbij de douglas en de V en D
Jeeeetje San, wat ziet dat er geweldig uit. Ik ben erg benieuwd hoe de luchtjes je bevallen.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:33 schreef Sanne het volgende:
Even pimpen hoor.
[afbeelding]
Vind het zo leuk dat er speciaal "Forum Fragrance" op staat.
Kijk en dat heb ik er nou nét niet voor over.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef Sanne het volgende:
Het was echt een eenmalige actie. Maar misschien dat er in januari nog wat leftovers verkocht worden. In dat geval kun je in de rij gaan staan, want het Engelse forum barst al van de noodoproepjes van mensen die het spul perse willen hebben.
Wat vind jij nu van Sweet Japanese girl en wat voor een huid heb jij?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:12 schreef Elefes het volgende:Ik word zo hebberig van dit topic en van Lush in zijn algemeen
Net weer heerlijk gedoucht met HIWTK en daarna Sweet Japanese Girl
Nee, ik heb snowcake, hiwtk en american cream. Heb gelukkig 60ml gekocht want ik vind ze erg lekker.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:44 schreef Aarti het volgende:
Alle vijf?
Er blijft dus een zacht laagje achter op je huid, na gebruik?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:59 schreef Elefes het volgende:
Ik vind Sweet Japanese Girl wel fijn, al heb ik het nog maar 3 keer gebruikt.
De scrub er in is wel een beetje grof/hard voor je gezicht soms (af en toe haal ik er een paar grote stukjes uit) maar er blijft een lekker laagje zitten nadat je het afgespoeld hebt (als je niet teveel over je gezicht wrijft met handdoek/wattenschijfje/tissue) en dat maakt mijn huidje wel zacht. Het helpt niet super tegen droge huid, mijn wangen zijn wel minder droog na gebruik, maar nog net niet helemaal genoeg "gevoed" als het ware door SJG.
Ik vind het wel lekker ruiken, en tot dusver wel een fijn productAl heb ik niet echt ervaring met andere producten, zoals bijvoorbeeld AOBS.
Maar wat vind jij er dan van?
waar komen die vandaan????quote:Op donderdag 8 december 2005 13:03 schreef Sanne het volgende:
Grote Fever en kleine HIWTK zien er zo uit:
[afbeelding]
En dit is de grote HIWTK:
[afbeelding]
ik kreeg er net zoals mijn mannetje uitslag vanquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:50 schreef Sanne het volgende:
Ik heb Tisty Tosty vandaag geprobeerd. Maar ben niet echt een romantisch rozenknopjes in het bawdatertypje geloof ik.
Dat is een goeie!! Zal Rick morgen naar de zeeman sturen voor pantykousjesquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:00 schreef debby1973 het volgende:
moet je hem in een pantykousje doen Anitra.
ik gebruik vaak gewoon een likje dagcreme (goedkope...geen lush) als make-upremover....quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:56 schreef Aventura het volgende:
Ik heb 'm ook gehad en bij mij smelt-ie wel prima (ben misschien warmbloediger?) maar kreeg er pukkeltjes van (is toch vettig). Tip: gebruik de Camille oogmake-upreiniger van the Body Shop. Het is geen milk en ook geen olie maar werkt uitstekend, en is volgens velen met mij de beste oogmake-upreiniger die er is.
Mijn vader heeft psoriasis en ik heb een pot gekocht voor hem (en mijn moeder die net als ik droge schenen uit de hel heeft). Uiteraard verdwijnt de psoriasis er niet van, maar het kan de soms trekkende plekken wel wat soepeler maken en daardoor springen ze minder snel open.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:21 schreef Vava het volgende:
Ik had trouwens nog even een vraag over Dream Cream. Ik heb er wat van gekregen van Imago en ik vind het werkelijk heerlijke creme, ik heb nogal last van exceem en die creme werkt heerlijk verkoelend en zelfs genezend! Nou ben ik benieuwd of het ook goed is voor psoriasis, iemand die daar ervaring mee heeft?
Snowy Gift Boxquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:03 schreef debby1973 het volgende:
Wat heb je besteld Muus?
And it's mine! En mijn god alle mensenkinderen wat ruiken ze lekker!! Ik heb zo'n spijt dat ik niet meer van alles besteld hebquote:Op donderdag 8 december 2005 13:03 schreef Sanne het volgende:
Grote Fever en kleine HIWTK zien er zo uit:
[afbeelding]
Het trekt wel snel weg, maar voor de zekerheid donder ik er altijd nog wat dusting powder overheen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:09 schreef Elefes het volgende:
Trekt de geur van Dream Cream bij jullie ook snel weg? Ik heb het in de winkel geprobeerd, en vond het echt niet lekker ruiken.. Maar na een paar minuten was de geur al bijna verdwenen.
Deels voor mezelf en deels voor die kleine onder de kerstboom. (Lees: ik gebruik wat er overblijft nadat zij er vanalles voor haarzelf heeft uitgevist en dat zal niet veel zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:10 schreef debby1973 het volgende:
Lekker lijstje hoor. Is die giftbox voor jezelf? Die zijn zo mooi verpakt. En goed de kortingsbon bewaren he.
Sorry, PeRi, even je quote verklootquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:15 schreef PeRi het volgende:
Over kortingsbonnen gesproken, klopt het dat er tegenwoordig geen datum meer op staat tot wanneer het gebruikt kan worden? Ik heb er hier namelijk een zonder datum. in de nieuwe pakketten geen bon zit?
dank je! Leuk dat ze zo interactief zijn met het forumquote:Op vrijdag 9 december 2005 21:10 schreef debby1973 het volgende:
lees dit anders maar even sefer:
http://p097.ezboard.com/f(...)age?topicID=65.topic
Jaja!quote:Op zaterdag 10 december 2005 12:57 schreef MUUS het volgende:
En met een beetje mazzel komt het nu dankzij Lotje over een week binnen.
Ik vind hem tegenvallenquote:Op zaterdag 10 december 2005 16:46 schreef Kyara het volgende:
Wat vind je niet lekker aan de Snowcake Anitra?
Nu is hij heel zacht en ruik ik hem bijna niet meerquote:Op zaterdag 10 december 2005 20:17 schreef Elefes het volgende:
Wordt het niet beter als je 'm een tijdje op hebt Anitra? Bij mij wil dat altijd een hoop schelen in zoetheid
Na een drukke dag ga ik dadelijk eens lekker douchen.. Ik weet alleen nog niet met wat
Ja, het klopt dat hij in een blikje zit. Maar ik vind m zo hard voor een lipbalm. Nou ja, de manier waarop ik het nu doe werkt ook redelijk. Misschien komt t wel omdat mn handen redelijk koud zijn.quote:Op zondag 11 december 2005 19:54 schreef debby1973 het volgende:
De lipbalm zit in een blikje en smelt bij mij wel redelijk goed.
Anders moet je het blikje heeeel even onder de warme kraan houden.quote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef Chickje het volgende:
[..]
Ja, het klopt dat hij in een blikje zit. Maar ik vind m zo hard voor een lipbalm. Nou ja, de manier waarop ik het nu doe werkt ook redelijk. Misschien komt t wel omdat mn handen redelijk koud zijn.
Thanks voor je reactiequote:Op zaterdag 10 december 2005 15:43 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een Christmas Hugs gekregen vorige week van Maerycke en daar zat dus mijn datumloze bon in. Zou wel even mailen.![]()
Nee hoor, dankjewelquote:Op vrijdag 9 december 2005 23:35 schreef Elefes het volgende:
Sweetsixteen: ik zou je wel een proefje willen sturen, ik heb het ding alleen al helemaal over mijn gezicht gehaald, dus misschien is dat niet zo'n succes.
Of eventjes in je broekzak.quote:Op zondag 11 december 2005 20:03 schreef Chickje het volgende:
[..]
Ja, het klopt dat hij in een blikje zit. Maar ik vind m zo hard voor een lipbalm. Nou ja, de manier waarop ik het nu doe werkt ook redelijk. Misschien komt t wel omdat mn handen redelijk koud zijn.
Ik loop ook heel de dag aan mijn spulletjes te ruikenquote:Op zondag 11 december 2005 20:04 schreef TheDenialTwist het volgende:
Ik heb gisteren (sinterklaas bij mn vader) een Godliness bubble bar gekregen, die ruikt echt zo lekker! Ik kan het niet laten om er steeds even aan te ruikenEn hij ziet er schattig uit, ik vind het gewoon zonde om hem in bad te gooien
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 12:37 schreef Vava het volgende:
Tramp is echt superlekker zeg! Erg fris.
Met vooral de nadruk op EVENTJES. Ik had hem nl ook eens om die reden in mn broekzak gestopt. Was hem toen vergeten en toen ik hem later er weer uit haalde en opende gutste de halve inhoud over me heenquote:Op zondag 11 december 2005 20:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Of eventjes in je broekzak.
In de winter gaat dat wel snel
Of heeeeel eventjes op de verwarming.
En weer niets gewonnenquote:Op maandag 12 december 2005 14:03 schreef Aarti het volgende:
Allereerst gaven we een Snow Shower pakket van cosmeticaketen Lush weg, aan degene die wist te antwoorden dat er 8 producten in dit pakket zitten. De winnaar is:
StewieG
Gefeliciteerd!
die vind ik juist best goor eigenlijk... wel spijt van die.quote:Op maandag 12 december 2005 12:37 schreef Vava het volgende:
quote:Op maandag 12 december 2005 14:03 schreef Aarti het volgende:
Allereerst gaven we een Snow Shower pakket van cosmeticaketen Lush weg, aan degene die wist te antwoorden dat er 8 producten in dit pakket zitten. De winnaar is:
StewieG
Gefeliciteerd!
Dat is toch een discon? Ik vind 'm ook heel lekker.quote:Op maandag 12 december 2005 12:37 schreef Vava het volgende:
Als je wilt, gooi ik een kwakje in een zakje en stuur ik het naar je op!quote:Op maandag 12 december 2005 10:19 schreef Elefes het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar The Olive Branch. Ik dacht dat ik nu wel ongeveer alles had wat ik wilde bij Lush, maar er blijven steeds dingen bijkomen die me ook lekker lijken en die ik zeker nog eens ga kopen.. Het houdt niet op![]()
Riep u mij?quote:Op maandag 12 december 2005 18:03 schreef broesgroes het volgende:
jippie, wat een ontdekking, een forum waar alleen maar over lush gekletst wordt!!! En ik maar denken dat ik de enige lushverslaafde was, maar hiephoi er zijn er meer!!! Ben nog nieuw hier dus excuse me als het nog niet helemaal soepel verloopt bij me, het gaat goed komen, ik beloof het jullie.![]()
We hebben niks gewonnenquote:Op maandag 12 december 2005 16:57 schreef Aventura het volgende:
Oh hij is nog te verkrijgen ja! *Op lijstje zet.
Welkom en klets hier met ons mee!quote:Op maandag 12 december 2005 18:03 schreef broesgroes het volgende:
jippie, wat een ontdekking, een forum waar alleen maar over lush gekletst wordt!!! En ik maar denken dat ik de enige lushverslaafde was, maar hiephoi er zijn er meer!!! Ben nog nieuw hier dus excuse me als het nog niet helemaal soepel verloopt bij me, het gaat goed komen, ik beloof het jullie.![]()
Maar hij heeft wel de prijs gewonnen.quote:Op maandag 12 december 2005 18:13 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ernstigheid:
Ik dus kijken naar wie StewieG is, postgeschiedenis erbij gehaald etc.
Maar geen SC'er
Laat me raden, jouw lievelingsdier is een papegaai?quote:Op maandag 12 december 2005 18:30 schreef ymme het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel de prijs gewonnen.
En daar mag ie trots op zijn. SCér of niet.![]()
Lief dat je dat wilt doen! Lijkt me lekkerquote:Op maandag 12 december 2005 17:47 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Als je wilt, gooi ik een kwakje in een zakje en stuur ik het naar je op!
Ik kan dit dan vrijdagmiddag op de bus doen, voor je
Ik heb ze allemaal dankjewelquote:Op maandag 12 december 2005 18:40 schreef Elefes het volgende:
[..]
Lief dat je dat wilt doen! Lijkt me lekker
Heb je interesse in wat Rockstar, Angels Delight, Smitten of Silky Underwear in ruil?
Je kunt me even mailen op loezs en dan hotmail, dan kan ik je daarna mijn adres sturen?
Stop nou eens met zo te reageren. Zeg dan gewoon niks.quote:Op maandag 12 december 2005 18:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Laat me raden, jouw lievelingsdier is een papegaai?
Maak er een douchegel van. Veel makkelijker te hanteren.quote:Op maandag 12 december 2005 18:53 schreef broesgroes het volgende:
lush lush lush lush, meer lush meer lush, eerst onder de douche nu, de champagne jelly uitproberen...ruikt erg lekker, maar wat is nou de beste manier om die jellies te gebruiken, gewoon in een spons proppen??? Iemand een beter idee???![]()
Altijd interessequote:Op maandag 12 december 2005 19:15 schreef Elefes het volgende:
Xcuz_me: ik heb nog wat Rockstar in de aanbieding, interesse?Ik vind het wel lekker, maar toch net iets te zoet.. Dus het komt niet op bij mij.
quote:Op maandag 12 december 2005 19:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Altijd interesseLigt eraan wat je er voor terug wilt hebben
.
Ok, dan die sowiesoquote:Op maandag 12 december 2005 19:34 schreef Elefes het volgende:
Een proefje Dream Cream zou al heel fijn zijn, als je daar wat van wilt/kunt missenDaar ben ik erg nieuwsgierig naar (maar durfde hem nog niet te kopen om de geur..).
Hierquote:Op maandag 12 december 2005 19:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok, dan die sowieso [afbeelding]
Heb je een mailadres voor die lijst? Hij is een beetje lang![]()
Je hebt mail!quote:Op maandag 12 december 2005 19:53 schreef Elefes het volgende:
[..]
HierMijn verzameling Lush wordt ook redelijk uitgebreid, elke keer dat ik bij zo'n winkel in de buurt kom
![]()
quote:Op maandag 12 december 2005 20:08 schreef Elefes het volgende:
Tnx! Ik ga er straks eventjes voor zitten
Graag gedaan!quote:Op maandag 12 december 2005 19:55 schreef broesgroes het volgende:
yep![]()
ga straks een goeie douchegel shake maken van de champagne jellie, goed idee want hij is iets te ver uit elkaar gevallen om zo in een spons te proppen. Heb wel het gevoel dat dat gaat werken. Bedankt voor de tip nog!![]()
Ik ruk altijd een klein stukje van mijn Sweety Pie Jelly en doe het in een bakje voor onder de douche.quote:Op maandag 12 december 2005 18:53 schreef broesgroes het volgende:
lush lush lush lush, meer lush meer lush, eerst onder de douche nu, de champagne jelly uitproberen...ruikt erg lekker, maar wat is nou de beste manier om die jellies te gebruiken, gewoon in een spons proppen??? Iemand een beter idee???![]()
Zo doe ik het ook, werkt goed!quote:Op maandag 12 december 2005 20:25 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik ruk altijd een klein stukje van mijn Sweety Pie Jelly en doe het in een bakje voor onder de douche.
Zodra ik het op wil smeren prut ik het heel behendig in mijn Fluff.
Snowfairy is idd lekker!quote:Op maandag 12 december 2005 20:39 schreef Aarti het volgende:
Danku
Ontopic: SNowfairy is echt het lekkerste wat er is!! Ik stem voor snowfairy parfum, snowfairy haarlak/gel/wax, alllllllllles!
Xcuzme, je vond Candy Fluff toch zo lekker?quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Elefes, ik doe wel wat Candy Fluff bij het envelopje wat ik je ga sturen. Niet zoveel, want heb zelf ook alleen maar proefjes ervan, maar dan heb je een idee.
Don't worry, girl.quote:Op dinsdag 13 december 2005 10:52 schreef Elefes het volgende:
Kijk maar Xcuz_me en Sweetsixteen, het hoeft niet per se hoorIk heb hier nog veel Silky Underwear staan, en dat is ook erg lekker
![]()
Maar wel heel lief van jullie...
Sweetsixteen, heb ik echt niets in de aanbieding wat je wilt proberen/lekker vindt? (Wil graag iets terug doen voor The Olive Branch..)
Wees blij, die winkel werkt ernstig verslavend, het is voor mij zo goed als onmogelijk om langs te lopen en niks te kopen!quote:Op dinsdag 13 december 2005 21:25 schreef broesgroes het volgende:
vind het tijd worden dat er een Lush winkel in Rotterdam komt, kan ik erwat vaker naartoe... Krijg echt zin in meer Lush nu ik hier op het forum rondneus... Zijn er al plannen?Meer lush...meer lush...meer lush..
![]()
![]()
![]()
Wat snel! Ik ben net thuis van 2 dagen op stap, dus ik heb het nog niet gemaakt.... Morgen moet ik de hele dag werken, maar ik zal proberen morgenavond het pakketje te maken en dan vrijdagmiddag even langs het postkantoor ofzo!quote:Op woensdag 14 december 2005 19:35 schreef Elefes het volgende:
Xcuz_me: je pakje is op de post gegaan vandaag, dus je kunt het binnekort verwachten als alles goed gaat
quote:(in het nieuwe jaar gaat Lush NL zeker uitbreiden en een filiaal in
Rotterdam staat hoog op onze verlanglijst, dus houd de website in de
gaten voor het laatste nieuws!)
Serieus?! Waaaaah...dat zou tijd worden, een winkel hier in Rotterdam.quote:Op woensdag 14 december 2005 20:49 schreef E.T. het volgende:
uit een mailtje wat ik vandaag van Lush kreeg:
[..]
(had dus gevraagd hoe het met de plannen voor een winkel in ZW-Nederland stond)
Xcuz_me, heb ook nog wel een stukje Rockstar voor je liggen (gram of 60 a 70 denk ik). Ik vind 'm niet zo lekker en gebruik 'm eigenlijk alleen maar omdat 't toch zonde is om te laten liggen.. (weet niet of je wel eens in de buurt van 't Oostplein komt? op woe en vrij werk ik daar, kan je 'm zo meenemen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |