abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32857377
Fuck man, vanochtend veeeeeeeel te laat uit bed gegaan
Nu heb ik nog maar weinig tijd om uitgebreid te lushen.
Nou ja, ander keertje
Billie Holiday is Lady Day!
pi_32858774
Doet wiki het alweer:?
Ik kan hier op school sowieso die pagina niet bekijken. Is geblokeerd hier ofzo denk ik.
pi_32858802
Hij doet het weer ymme
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32858835
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 11:55 schreef Elefes het volgende:
Hij doet het weer ymme
Ik las het het al in het feedback topic.
Wie flikt dit dan elke keer.
Jammer dat je via IP-adres niet snel achter de nickname kunt komen.
Vervelend hoor, als ze elke keer alles leeghalen.
pi_32859039
Gelukkig blijft het toch allemaal ergens bewaard . Zou een beetje zonde zijn als elke keer alle reviews opnieuw moesten.. Is wel handig als je twijfelt over een product, die wiki.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_32875738
Ik heb vanmiddag een lekker grote (hele grote) fles Snowfairy meegenomen, en een You Snap The Whip. Voor onder de kerstboom

En nu heb ik voorlopig meer dan genoeg gespendeerd bij de Lush Komende tijd maar eventjes zuinig aan doen (en genieten van al het lekkers dat ik hier nu heb liggen )
  woensdag 7 december 2005 @ 08:27:47 #107
48233 Auticia
warriorette
pi_32883041
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb ook meegedaan met de o-zo-moeilijke prijsvraag.
Ik zou het leuk vinden, als ze echt een insidersvraag stellen, zodat de selectie deelnemers weer wat kleiner wordt en dus de kans groter dat het 1 van ons wordt omdat we zo 'into it' zijn.
Het is maar een idee.
Want je gunt het een outsider niet?
I bet you are flying inside.
  woensdag 7 december 2005 @ 09:49:13 #108
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_32884103
Een vriend van me heeft het lush-krantje voor me meegenomen. En nu zie ik daar een soort van bol/ schijf met de naam Glam Rock Hair Glitter staan.. Heeft iemand hiert dit product al eens gebruikt? Zie je die glitters ook echt? Ik moet zaterdag naar Maastricht (dus oook naar de lush-winkel) en het zou fijn zijn als iemand me iets kon vertellen
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
  woensdag 7 december 2005 @ 10:06:08 #109
38042 Maerycke
Ja, wat nou weer?
pi_32884456
Glamrock is niet zulk handig spul. Het is een soort ronde schijf met een hoop glitters die je over je haar moet wrijven, maar bij gebruik zitten er meer glitters aan je handen dan in je haar en je moet er ook wel erg veel inwrijven wil je er wat van zien in je haar.
  woensdag 7 december 2005 @ 10:07:59 #110
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32884479
Dat Glam Rock hairding komt zo zanderig over als j erover wrijft....het is op zich wel leuk, glittertjes in je haar, maar geen zand, en al helemaal niet voor 10 euro ongeveer...
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_32884571
Het is inderdaad een best duur ding (net zoals meer dingen bij Lush ). Ik heb hem wel zien liggen in de winkel, maar niet uitgeprobeerd. Het lijkt me dat glitterpoeder zo uit je haar "waait".
Misschien kun je er eerst wat van proberen _Cara_, en eventueel als je het mooi vindt, later de Glamrock gaan halen?
pi_32884594
OMG, niet wéér de wiki!

Edit: het is al gefixt

[ Bericht 26% gewijzigd door Elefes op 07-12-2005 10:19:27 ]
  woensdag 7 december 2005 @ 10:29:53 #113
2735 Aarti
pi_32884904
Ach duur duur, wie lekker wil ruiken moet een dikke portemonnee of een man met dikke portemonnee hebben

Ik ga straks lekker Lushen met Rockstar, mijn favoriet
pi_32885644
Ik had een meisje uit de USA wat zeepjes gestuurt van Lush. In ruil voor wat MAC oogschaduw.
MIjn envelop is daar heel huids aangekomen. Ik ben zo benieuwd hoe de preciese inhoud van mijn envelop van haar eruit ziet
Swappen via makeuppally is zo leuk
  woensdag 7 december 2005 @ 11:54:57 #115
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_32886909
quote:
Ik zou het leuk vinden, als ze echt een insidersvraag stellen, zodat de selectie deelnemers weer wat kleiner wordt en dus de kans groter dat het 1 van ons wordt omdat we zo 'into it' zijn.
Het is maar een idee.
Iedereen heeft nu even veel kans om te winnen, ook mensen die nog nooit van Lush gehoord hebben en er juist graag eens mee kennismaken
Lijkt mij niet meer dan eerlijk
pi_32887115
quote:
Op woensdag 7 december 2005 11:54 schreef pluisje het volgende:

[..]

Iedereen heeft nu even veel kans om te winnen, ook mensen die nog nooit van Lush gehoord hebben en er juist graag eens mee kennismaken
Lijkt mij niet meer dan eerlijk
Ik heb ook meegedaan aan de prijsvraag.
Maar door deze prijsvraag is het natuurlijk ook mogelijk dat nieuwe mensen Lush leren kennen.
En dat zou natuurlijk erg leuk zijn.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:22:17 #117
2735 Aarti
pi_32887579
Ja ja ja ik ben ook voor eerlijkheid en openheid voor alle vaste Lushjes en nieuwe Lushjes...zolang ik maar win
pi_32887690
Ik sluit me bij Aarti aan
  woensdag 7 december 2005 @ 12:28:10 #119
101884 PeRi
Allons-y!
pi_32887719
Aarti, doe je nog mee voor Valentijn?
Whatever I want.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:33:34 #120
126413 _Cara_
That's me..a redhead..
pi_32887838
Ik heb natuurlijk ook meegedaan met de prijsvraag.. ik ben helemaal dol op de lush producten.
En idd het is wel wat duur. die Glam Rock kost 45, gram voor 9.95 ..das niet nix!
Misschien dat ik toch eerst eens ff van dichtbij ga kijken of het demoeite is.. ik moet toch een nieuw stuk Ginger kopen..
Love can move you..take you deeper everytime
Love can move you..to a place inside your heart
pi_32887857
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:28 schreef PeRi het volgende:
Aarti, doe je nog mee voor Valentijn?
Volgens mij hoort dit in het andere forum thuis.
pi_32887876
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:33 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb natuurlijk ook meegedaan met de prijsvraag.. ik ben helemaal dol op de lush producten.
En idd het is wel wat duur. die Glam Rock kost 45, gram voor 9.95 ..das niet nix!
Misschien dat ik toch eerst eens ff van dichtbij ga kijken of het demoeite is.. ik moet toch een nieuw stuk Ginger kopen..
Kijken is meestal "kopen" met lush producten.
En het is inderdaad een hoop geld hoor, maar ze zeggen wel dat je er lang mee doet. Dus misschien is het wel duur in aankoop, maar weer goedkoper in gebruik, je weet het niet.
  woensdag 7 december 2005 @ 12:35:42 #123
101884 PeRi
Allons-y!
pi_32887877
Jouw geklep over je MACruil ook. Ik mag haar best attenderen op het feit dat ze zich had aangemeld maar nog niet gemaild heeft. Sodd off Ymme.
Whatever I want.
pi_32887905
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:35 schreef PeRi het volgende:
Jouw geklep over je MACruil ook. Ik mag haar best attenderen op het feit dat ze zich had aangemeld maar nog niet gemaild heeft. Sodd off Ymme.
Oh sorry hoor, Ik dacht even dat het een beetje plagerig bedoelt was.. vanwege het smile.
Misunderstanding.

Oh en pssst LUSH tegen Macruil
  woensdag 7 december 2005 @ 12:53:21 #125
2735 Aarti
pi_32888332
Vrouwen....wat zijn we toch gemene krengetjes af en toe he

Ik doe mee, ik heb nog 2 dagen om te mailen toch

Ontopic: ik heb niet gelusht vandaag!! Voor het eerst sinds ik verslaafd ben.
Nog erger, ik ga zo de stad in, kom langs de Lush, en ik ga niks kopen, want ik heb niks nodig
pi_32888582
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:53 schreef Aarti het volgende:
Vrouwen....wat zijn we toch gemene krengetjes af en toe he
Ach ja, daar ben je vrouw voor toch

Veel plezier straks dan, in de stad
pi_32888782
quote:
Op woensdag 7 december 2005 12:53 schreef Aarti het volgende:

Nog erger, ik ga zo de stad in, kom langs de Lush, en ik ga niks kopen, want ik heb niks nodig
Ik geloof je niet

Ik ben gisteren maar zo gauw mogelijk de Lush weer uitgegaan, ik wilde alleen een grote fles Snowfairy en een You snap the whip kopen, en dat is me gelukt Kreeg ook nog monstertjes van een deodorant mee en van Mask of Magnaminty. Straks eens uitproberen
pi_32890346
Ik heb de T'eo weggegooit. Ik kan hier niet tegen. Ik kan maar weinig hebben, onder mijn armen.
Ik blijf gewoon lekker de dove gebruiken, geen uitslag. En met andere producten wel. En dat ziet er zo ranzig uit.
  woensdag 7 december 2005 @ 21:46:00 #129
5177 Leah
I'm going to Graceland
pi_32902776
quote:
Het is maar een idee.
Ik ben ook erg into Lush, maar niet zo into dit topic . Mijn hemel, zelfs in OUD bashen ze elkaar nog niet zo erg als hier .
Ik zie ook steeds meer mensen verdwijnen uit dit topic, jammer hoor.
Losing love is like a window in your hart,
everybody sees you're blown apart, everbody sees the wind blow.
pi_32903147
Over de reacties over het feit prijsvraag:

Jullie hebben helemaal gelijk; Auticia, Pluisje ennuuuh.. Aarti

Nu maar es ff Lushen!
pi_32903380
Ik doe niet mee, ik geef jullie ook 'es een kans
Tap tap tap
pi_32903411
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Heb je veel plezier van je nieuwe spulletjes?
  woensdag 7 december 2005 @ 22:04:42 #133
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32903413
quote:
Op woensdag 7 december 2005 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Je mag wel meedoen en als je wint 'm naar mij sturen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32905392
Ik wilde ook mee doen met de prijsvraag. Ik vulde mijn gegevens in, heb nog niks over de prijsvraag ingevuld, maar er ging iets mis en nu heb ik meegedaan. Ik weet dus de vraag niet eens En of ik heb dus niks ingevuld of echt iets heel geks

Verder ben ik nog helemaal gek van mijn american cream, die geur in mijn haar
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 7 december 2005 @ 23:08:17 #135
2735 Aarti
pi_32905502
Ik ben heeeeeeeel hard doorgelopen bij de Lush, goed he?
Ik voel me net een alcoholist die sober is en voorbij een slijterij is gelopen zonder te kwijlen...
pi_32905881
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Aarti het volgende:
Ik ben heeeeeeeel hard doorgelopen bij de Lush, goed he?
Ik voel me net een alcoholist die sober is en voorbij een slijterij is gelopen zonder te kwijlen...
Hoe krijg je dat voor elkaar een slijterij kom ik nog wel voorbij maar Lush nou kom ik niet al te vaak langs een Lushwinkel gelukkig!

Ben nu al aan het kijken waar de Lush in Maastricht en in Rome zit
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
  woensdag 7 december 2005 @ 23:23:17 #137
2735 Aarti
pi_32905950
Ik woon in Amsterdam, misschien is dat het wel. In theorie zou ik er elke dag heen kunnen, dus de drang is wat minder. Maar het rook weer heerlijk, en alle wachtende mannen buiten waren weer lekker chagerijnig haha!
  woensdag 7 december 2005 @ 23:28:23 #138
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32906095
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:20 schreef Vava het volgende:

[..]

Hoe krijg je dat voor elkaar een slijterij kom ik nog wel voorbij maar Lush nou kom ik niet al te vaak langs een Lushwinkel gelukkig!

Ben nu al aan het kijken waar de Lush in Maastricht en in Rome zit
vlakbij de douglas en de V en D
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32906234
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:23 schreef Aarti het volgende:
Ik woon in Amsterdam, misschien is dat het wel. In theorie zou ik er elke dag heen kunnen, dus de drang is wat minder. Maar het rook weer heerlijk, en alle wachtende mannen buiten waren weer lekker chagerijnig haha!
Hmm.. ja, als ik er vlakbij zou wonen zou ik dat misschien ook hebben, nu grijp ik elke gelegenheid aan
Let's plant a tree
pi_32906247
quote:
Op woensdag 7 december 2005 23:28 schreef _evenstar_ het volgende:

[..]

vlakbij de douglas en de V en D
Dankje, ff onthouden voor zaterdag
Let's plant a tree
  donderdag 8 december 2005 @ 10:33:19 #141
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32912943
Even pimpen hoor.

Vind het zo leuk dat er speciaal "Forum Fragrance" op staat.

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  donderdag 8 december 2005 @ 10:35:18 #142
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32912981
quote:
Op donderdag 8 december 2005 10:33 schreef Sanne het volgende:
Even pimpen hoor.
[afbeelding]

Vind het zo leuk dat er speciaal "Forum Fragrance" op staat.

Jeeeetje San, wat ziet dat er geweldig uit. Ik ben erg benieuwd hoe de luchtjes je bevallen.
  donderdag 8 december 2005 @ 10:48:12 #143
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32913228
Ik heb nu al spijt dat ik van Snowcake geen grote besteld heb.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32914678
Ik krijg ze vanavond. Nelkie is zo lief om ze langs te bregen. Ik heb hiwtk, snowcake en american cream besteld.
  donderdag 8 december 2005 @ 11:58:38 #145
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32914725
Spannend Debby. Nog een paar uurtjes wachten.
pi_32914806
Ja, maar wat snel he? Ik had ze echt pas over 1 week verwacht en misschien nog wel later.
pi_32915718
En hoe ruiken ze?
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
  donderdag 8 december 2005 @ 12:49:25 #148
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32915808
Ik heb tot nu toe geroken: Fever, Snowcake en HIWTK. De eerste twee vond ik precies lijken op hun broertjes/zusjes, met HIWTK weet ik het niet zeker. Die lijkt wat zoeter.
pi_32916059
zijn ze al binnen?
Ik ben heel benieuwd!
pi_32916097
Je mag die van Silky underwear ook besnuffelen hoor Sanne
Als je maar wel verteld hier hoe die is
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')