Ik las het het al in het feedback topic.quote:
Want je gunt het een outsider niet?quote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik heb ook meegedaan met de o-zo-moeilijke prijsvraag.
Ik zou het leuk vinden, als ze echt een insidersvraag stellen, zodat de selectie deelnemers weer wat kleiner wordt en dus de kans groter dat het 1 van ons wordt omdat we zo 'into it' zijn.
Het is maar een idee.
Iedereen heeft nu even veel kans om te winnen, ook mensen die nog nooit van Lush gehoord hebben en er juist graag eens mee kennismakenquote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik zou het leuk vinden, als ze echt een insidersvraag stellen, zodat de selectie deelnemers weer wat kleiner wordt en dus de kans groter dat het 1 van ons wordt omdat we zo 'into it' zijn.
Het is maar een idee.
Ik heb ook meegedaan aan de prijsvraag.quote:Op woensdag 7 december 2005 11:54 schreef pluisje het volgende:
[..]
Iedereen heeft nu even veel kans om te winnen, ook mensen die nog nooit van Lush gehoord hebben en er juist graag eens mee kennismaken
Lijkt mij niet meer dan eerlijk
Kijken is meestal "kopen" met lush producten.quote:Op woensdag 7 december 2005 12:33 schreef _Cara_ het volgende:
Ik heb natuurlijk ook meegedaan met de prijsvraag.. ik ben helemaal dol op de lush producten.
En idd het is wel wat duur. die Glam Rock kost 45, gram voor 9.95 ..das niet nix!
Misschien dat ik toch eerst eens ff van dichtbij ga kijken of het demoeite is.. ik moet toch een nieuw stuk Ginger kopen..![]()
Oh sorry hoor, Ik dacht even dat het een beetje plagerig bedoelt was.. vanwege hetquote:Op woensdag 7 december 2005 12:35 schreef PeRi het volgende:
Jouw geklep over je MACruil ook. Ik mag haar best attenderen op het feit dat ze zich had aangemeld maar nog niet gemaild heeft. Sodd off Ymme.
Ach ja, daar ben je vrouw voor tochquote:Op woensdag 7 december 2005 12:53 schreef Aarti het volgende:
Vrouwen....wat zijn we toch gemene krengetjes af en toe he
Ik geloof je nietquote:Op woensdag 7 december 2005 12:53 schreef Aarti het volgende:
Nog erger, ik ga zo de stad in, kom langs de Lush, en ik ga niks kopen, want ik heb niks nodig
Ik ben ook erg into Lush, maar niet zo into dit topicquote:Op maandag 5 december 2005 22:42 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Het is maar een idee.
Heb je veel plezier van je nieuwe spulletjes?quote:Op woensdag 7 december 2005 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe niet mee, ik geef jullie ook 'es een kans
Je mag wel meedoen en als je wint 'm naar mij sturenquote:Op woensdag 7 december 2005 22:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik doe niet mee, ik geef jullie ook 'es een kans
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op woensdag 7 december 2005 23:08 schreef Aarti het volgende:
Ik ben heeeeeeeel hard doorgelopen bij de Lush, goed he?![]()
![]()
Ik voel me net een alcoholist die sober is en voorbij een slijterij is gelopen zonder te kwijlen...
vlakbij de douglas en de V en Dquote:Op woensdag 7 december 2005 23:20 schreef Vava het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaareen slijterij kom ik nog wel voorbij maar Lush
nou kom ik niet al te vaak langs een Lushwinkel gelukkig!
Ben nu al aan het kijken waar de Lush in Maastricht en in Rome zit![]()
Hmm.. ja, als ik er vlakbij zou wonen zou ik dat misschien ook hebben, nu grijp ik elke gelegenheid aanquote:Op woensdag 7 december 2005 23:23 schreef Aarti het volgende:
Ik woon in Amsterdam, misschien is dat het wel. In theorie zou ik er elke dag heen kunnen, dus de drang is wat minder. Maar het rook weer heerlijk, en alle wachtende mannen buiten waren weer lekker chagerijnig haha!
Dankje, ff onthouden voor zaterdagquote:Op woensdag 7 december 2005 23:28 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
vlakbij de douglas en de V en D
Jeeeetje San, wat ziet dat er geweldig uit. Ik ben erg benieuwd hoe de luchtjes je bevallen.quote:Op donderdag 8 december 2005 10:33 schreef Sanne het volgende:
Even pimpen hoor.
[afbeelding]
Vind het zo leuk dat er speciaal "Forum Fragrance" op staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |