Als ik win mag je wat uit het pakket kiezenquote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef Aventura het volgende:
Boehoe, ik mag niet meedoen want crew
quote:Op maandag 5 december 2005 14:16 schreef Anitra het volgende:
[..]
Als ik win mag je wat uit het pakket kiezen
kan ik makkelijk zeggen, win nooit wat
quote:Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef Aventura het volgende:
Boehoe, ik mag niet meedoen want crew
quote:
Dit is het 1e jaar dat ik geen pepernoten heb gegeten!quote:Op maandag 5 december 2005 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is het 1e jaar dat ik geen Sinterklaas vier
En derhalve vind ik dat ik moet winnen
quote:Op maandag 5 december 2005 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ziet hier te genieten van het uitzicht op de technische recherche die staat te keuvelen na een schietpartij voor de deur
Gezellig weer.
Sinterklaas geliquideerd?quote:Op maandag 5 december 2005 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ziet hier te genieten van het uitzicht op de technische recherche die staat te keuvelen na een schietpartij voor de deur
Gezellig weer.
Ik snapte eerst ook de ophef over Snowcake nooit, maar toen ik em eenmaal had gekocht en eenmaal onder de douche had gebruikt, snapte ik het helemaalquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:01 schreef Aarti het volgende:
Ik ga mn snowcake morgen uitproberen, ik vind hem in de verpakking wel naar bitterkoekjes/amandel ruiken...ben benieuwd hoe hij in het echt is
Dat had ik al gerokenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:38 schreef Vava het volgende:
You Snap The Whip, ik vind hem erg lekker ruiken, heel lekker zelfs! Sweety Pie ruitkt trouwens hetzelfde![]()
O haha okayquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:40 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dat had ik al gerokenMaar doet het ook echt iets voor je huid? Of eigenlijk niets behalve dan lekker ruiken..
Ik zie een IP-adres staan, maar verder ook geen idee hoe het werktquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:41 schreef Elefes het volgende:Weer iemand die alles weggehaald heeft (al staat het wel in de geschiedenis volgens mij? Maar ik weet niet helemaal hoe ik dat moet "lezen")?
Ik zou het gewoon doenquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:45 schreef Elefes het volgende:
Tnx iig voor het aanbod Sweetsixteen![]()
Ik vond het zo'n leuk/lekker blok in de winkel
En morgen ga ik weer de stad in om cadeautjes te kopen voor sinterklaas (beter laat dan nooit) en wilde ik ook even een extra grote fles Snowfairy halen, omdat ik er achter kwam dat ik die toch wel erg lekker vind. YSTW is idd best prijzig, vandaar dat ik nog een beetje twijfel...
quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:51 schreef Elefes het volgende:
Haha, ik heb de laatste tijd echt te veel uitgegeven aan LushMaar het is zo lekker! Ik kan elke keer niet kiezen wat ik mee moet nemen onder de douche, en heb nu al weer zin om te gaan douchen terwijl ik er net onder uit kom
Als ik dan maar niet weer geblockt wordt op mijn ip-adres, was de vorige keer ookTerwijl ik niets gedaan had (was de laatste bezoeker ofzo..?)
O, gelukkig maarquote:Op dinsdag 6 december 2005 00:57 schreef Elefes het volgende:
Het was gelukkig al gauw opgelostIn het feedbacktopic van de wiki staat het ook te lezen, daarna werd er nog iemand gebanned die er niets mee te maken had geloof ik
![]()
Sweetie Pie is echt heerlijk!
En nu ga ik echt slapen... Morgen drukke dag. Welterusten allemaal!
En gefixt, Efeses, still here?quote:Op dinsdag 6 december 2005 00:47 schreef Vava het volgende:
Ik heb het gepost in het topic in Feedback. Kunnen ze weer een IP-tje blocken
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |