abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32831878
quote:
Op maandag 5 december 2005 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Doe eens niet! Ik wil winnen
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32832371
Mooi pakket uitgezocht voor de prijsvraag!

Snowcake, Olive Branch en Ultimate Shine
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_32833436
Dat is zeker een lekker pakket van de prijsvraag!
Heb hem ook maar ff ingevuld
  maandag 5 december 2005 @ 13:57:27 #54
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32834251
Boehoe, ik mag niet meedoen want crew
pi_32834672
Ik heb hem ook ingevuld

Snowfairy
Ultimate Shine
En nog dingen die ik nog niet heb uitgeprobeerd
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32834750
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef Aventura het volgende:
Als ik win mag je wat uit het pakket kiezen

kan ik makkelijk zeggen, win nooit wat
  maandag 5 december 2005 @ 14:21:15 #57
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32834882
quote:
Op maandag 5 december 2005 14:16 schreef Anitra het volgende:

[..]

Als ik win mag je wat uit het pakket kiezen

kan ik makkelijk zeggen, win nooit wat

Ik hou je d'r aan
pi_32834891
Mijn Ginger Man ballistic is nu ook onthoofd ik wilde hem neerleggen, ging iets te hard

Zit nu met Arabian Bright in mijn haar, de pot is nu leeg, gelukkig gisteren een nieuwe gekocht!
Let's plant a tree
pi_32836553
Leuk, weer een lush-prijsvraag. Ik heb uiteraard al meegedaan
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
  maandag 5 december 2005 @ 15:29:43 #60
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32836632
Vaav Saddist ben jij
Engaging Infinite Improbability Drive..
  maandag 5 december 2005 @ 16:27:44 #61
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32838254
quote:
Op maandag 5 december 2005 13:57 schreef Aventura het volgende:
precies op tijd gestopt!
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
  FOK!fossiel maandag 5 december 2005 @ 17:22:43 #62
1455 Keroppi
kool kikker
pi_32839637
Vinden jullie trouwens ECHT dat snowcake naar marsepein ruikt? Ik heb een stuk gekregen voor sinterklaas, en misschien waren de verwachtingen iets te hoog gespannen door jullie gejubel hier, maar ik herken er in de verste verte geen maresepein of iets anders zoetigs in... Sterker nog, ik heb het idee dat het gewoon een stuk Sunlight zeep oid is. Het ruikt gewoon zepig.

Maar Lemslip, The Olive Branch en Snowfairy vind ik wel erg lekker. Hoewel je voor de laatste wel in de stemming moet zijn vind ik. Ik heb het idee dat mensen je niet erg serieus nemen als je naar Hubba Bubba ruikt
Chick on a mission
pi_32839723
Volgens mij hoort het ook niet naar marsepein te ruiken toch? Maar eerder naar amandel ofzo.
Tap tap tap
  FOK!fossiel maandag 5 december 2005 @ 17:29:02 #64
1455 Keroppi
kool kikker
pi_32839797
(marsepein is toch van amandelen gemaakt?)

Maar goed, amandel haal ik er ook niet uit. Het ruikt alleen... naar zeep!
Chick on a mission
  maandag 5 december 2005 @ 17:29:10 #65
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32839800
snowcake ruikt naar bitterkoekjes
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32839839
quote:
Op maandag 5 december 2005 15:29 schreef _evenstar_ het volgende:
Vaav Saddist ben jij

en ik deed het niet eens expres
Let's plant a tree
pi_32839844
Ik vind Snowcake ook niet echt zoet ruiken Keroppi. Had dat er wel van verwacht, dus viel een beetje tegen Maar op zich vind ik het toch wel lekker, omdat het zo romig is.

Ik ben nu al aan het plannen wanneer ik wéér naar de Lush kan, het wordt te erg Ik wil nog graag een fles Snowfairy hebben voordat ie er uit gaat voor kerstmis...
En het toeval wil dat ik van de week toch nog de stad in moet om cadeautjes te kopen voor de surprise volgende week (misschien krijg ik van de Sint ook nog wel Lush)
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
  maandag 5 december 2005 @ 17:31:16 #68
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_32839853
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:27 schreef Sanne het volgende:

[..]

precies op tijd gestopt!
als ik win krijg jij wel iets San
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_32842032
Whaaaa...wat een prachtig pakket! Ik heb ook meteen meegedaan aan de prijsvraag. En wie em ook wint, als het maar iemand uit dit topic is. Wij hebben er het meest recht op.

Fijne Sinterklaas trouwens allemaal!
Back in business.
  maandag 5 december 2005 @ 20:01:49 #70
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32844046
Dit is het 1e jaar dat ik geen Sinterklaas vier

En derhalve vind ik dat ik moet winnen
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32844670
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Dit is het 1e jaar dat ik geen Sinterklaas vier

En derhalve vind ik dat ik moet winnen
Dit is het 1e jaar dat ik geen pepernoten heb gegeten!

En toch vind ik dat ik moet winnen.
Back in business.
pi_32845066
Aventura is goed! Duim je dan wel mee?
pi_32848780
Ik heb ook meegedaan met de o-zo-moeilijke prijsvraag.
Ik zou het leuk vinden, als ze echt een insidersvraag stellen, zodat de selectie deelnemers weer wat kleiner wordt en dus de kans groter dat het 1 van ons wordt omdat we zo 'into it' zijn.
Het is maar een idee.

Morgenochtend heb ik een lekker lushochtendje gepland staan
Alles eraf scheren, alles weer netjes scrubben, wassen en insmeren! Kheb er echt zin in

Smitten is op snel maar even een likje uit mijn moeders potje halen
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 5 december 2005 @ 22:43:20 #74
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_32848821
Ik ziet hier te genieten van het uitzicht op de technische recherche die staat te keuvelen na een schietpartij voor de deur

Gezellig weer.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_32848846
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ziet hier te genieten van het uitzicht op de technische recherche die staat te keuvelen na een schietpartij voor de deur

Gezellig weer.
pi_32849813
Schietpartij voor de deur?

(Tijd voor Lush om een beetje bij te komen)
pi_32850254
quote:
Op maandag 5 december 2005 22:43 schreef XcUZ_Me het volgende:

Gezellig weer.
Sinterklaas geliquideerd?

(sorry voor de flauwheid)
Back in business.
  dinsdag 6 december 2005 @ 00:01:06 #78
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32851186
Ik ga mn snowcake morgen uitproberen, ik vind hem in de verpakking wel naar bitterkoekjes/amandel ruiken...ben benieuwd hoe hij in het echt is
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_32851746
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:01 schreef Aarti het volgende:
Ik ga mn snowcake morgen uitproberen, ik vind hem in de verpakking wel naar bitterkoekjes/amandel ruiken...ben benieuwd hoe hij in het echt is
Ik snapte eerst ook de ophef over Snowcake nooit, maar toen ik em eenmaal had gekocht en eenmaal onder de douche had gebruikt, snapte ik het helemaal
Een lekker winters geurtje!
Veel plezier morgen!
pi_32852078
Wat is er nu weer met de Wiki gebeurd? Of ligt het aan mij dat ik niets meer zie, alleen de melding van de laatste wijziging..?

Heeft iemand trouwens wel eens You Snap The Whip gebruikt? Ik vond het zo lekker ruiken twijfel om het te kopen.. Doet het wat voor je huid en merk je er echt wat van, of is het alleen maar fijn wanneer je onder de douche staat en merk je er daarna niets meer van?
pi_32852165
You Snap The Whip, ik vind hem erg lekker ruiken, heel lekker zelfs! Sweety Pie ruitkt trouwens hetzelfde

En Wiki? ik ga even kijken wat er aan de hand is.
Let's plant a tree
pi_32852204
hier ook niks op Wiki!
Let's plant a tree
pi_32852207
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:38 schreef Vava het volgende:
You Snap The Whip, ik vind hem erg lekker ruiken, heel lekker zelfs! Sweety Pie ruitkt trouwens hetzelfde
Dat had ik al geroken Maar doet het ook echt iets voor je huid? Of eigenlijk niets behalve dan lekker ruiken..
pi_32852221
Ik heb You Snap The Whip, Elefes.
Ik vind het heerlijk ruiken, maar ik vind Sweety Pie Showe Jelly net wat lekkerder en ook fijner in gebruik.

YSTW bevat scrubdeeltjes en is ook erg zwart.
Ik gebruik het tegenwoordig direct op de huid en het voelt erg lekker aan tijdens het douchen + de overweldigende geur.
Denk eraan dat je je douche even extra uitspoeld, ivm het zwarte gedoe

Na het douchen ruik je er niet meer veel van, ik gebruik er ook meestal nog een andere douchegel overheen
Ik gebruik hem ongeveer 1 keer per week, als je hem lekker vindt ruiken, zou ik hem zeker aanraden.

Als ik niet meer zo'n klein stukje had gehad (ik twijfel of ik een nieuwe koop, is toch best prijzig ) en dat ik het direct op mijn huid heb gebruikt, anders had ik je wel een proefje opgestuurd.
pi_32852231
Weer iemand die alles weggehaald heeft (al staat het wel in de geschiedenis volgens mij? Maar ik weet niet helemaal hoe ik dat moet "lezen")?
pi_32852242
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:40 schreef Elefes het volgende:

[..]

Dat had ik al geroken Maar doet het ook echt iets voor je huid? Of eigenlijk niets behalve dan lekker ruiken..
O haha okay nouja, ik vind het vooral lekker ruiken! You Snap The Whip maakt je huid wel wat zachter heb ik het idee.
Let's plant a tree
pi_32852245
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:40 schreef Vava het volgende:
hier ook niks op Wiki!
pi_32852314
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:41 schreef Elefes het volgende:
Weer iemand die alles weggehaald heeft (al staat het wel in de geschiedenis volgens mij? Maar ik weet niet helemaal hoe ik dat moet "lezen")?
Ik zie een IP-adres staan, maar verder ook geen idee hoe het werkt
Let's plant a tree
pi_32852333
Tnx iig voor het aanbod Sweetsixteen
Ik vond het zo'n leuk/lekker blok in de winkel
En morgen ga ik weer de stad in om cadeautjes te kopen voor sinterklaas (beter laat dan nooit) en wilde ik ook even een extra grote fles Snowfairy halen, omdat ik er achter kwam dat ik die toch wel erg lekker vind. YSTW is idd best prijzig, vandaar dat ik nog een beetje twijfel...
pi_32852386
Ik heb het gepost in het topic in Feedback. Kunnen ze weer een IP-tje blocken
Let's plant a tree
pi_32852397
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:45 schreef Elefes het volgende:
Tnx iig voor het aanbod Sweetsixteen
Ik vond het zo'n leuk/lekker blok in de winkel
En morgen ga ik weer de stad in om cadeautjes te kopen voor sinterklaas (beter laat dan nooit) en wilde ik ook even een extra grote fles Snowfairy halen, omdat ik er achter kwam dat ik die toch wel erg lekker vind. YSTW is idd best prijzig, vandaar dat ik nog een beetje twijfel...
Ik zou het gewoon doen
Hij is toch wel erg lekker, hoor.

Je gaat me toch niet aanklagen als straks je bankrekening erg laag is
pi_32852465
Haha, ik heb de laatste tijd echt te veel uitgegeven aan Lush Maar het is zo lekker! Ik kan elke keer niet kiezen wat ik mee moet nemen onder de douche, en heb nu al weer zin om te gaan douchen terwijl ik er net onder uit kom

Als ik dan maar niet weer geblockt wordt op mijn ip-adres, was de vorige keer ook Terwijl ik niets gedaan had (was de laatste bezoeker ofzo..?)
pi_32852482
Als je Sweety Pie lekker vindt dan moet je YSTW ook lekker vinden de geur iig
Let's plant a tree
pi_32852491
Zeg, waar zijn de verzamlingfoto's eigenlijk gebleven?
Ik vind dat altijd zo lekker om te zien
pi_32852504
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:51 schreef Elefes het volgende:
Haha, ik heb de laatste tijd echt te veel uitgegeven aan Lush Maar het is zo lekker! Ik kan elke keer niet kiezen wat ik mee moet nemen onder de douche, en heb nu al weer zin om te gaan douchen terwijl ik er net onder uit kom

Als ik dan maar niet weer geblockt wordt op mijn ip-adres, was de vorige keer ook Terwijl ik niets gedaan had (was de laatste bezoeker ofzo..?)
da's lullig!
Let's plant a tree
pi_32852577
Het was gelukkig al gauw opgelost In het feedbacktopic van de wiki staat het ook te lezen, daarna werd er nog iemand gebanned die er niets mee te maken had geloof ik

Sweetie Pie is echt heerlijk !

En nu ga ik echt slapen... Morgen drukke dag. Welterusten allemaal!
pi_32852631
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:57 schreef Elefes het volgende:
Het was gelukkig al gauw opgelost In het feedbacktopic van de wiki staat het ook te lezen, daarna werd er nog iemand gebanned die er niets mee te maken had geloof ik

Sweetie Pie is echt heerlijk !

En nu ga ik echt slapen... Morgen drukke dag. Welterusten allemaal!
O, gelukkig maar

Slaap lekker
Let's plant a tree
pi_32853017
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 00:47 schreef Vava het volgende:
Ik heb het gepost in het topic in Feedback. Kunnen ze weer een IP-tje blocken
En gefixt, Efeses, still here?
Let's plant a tree
pi_32856324
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 01:25 schreef Vava het volgende:

[..]

En gefixt, Efeses, still here?
Ja
Alles staat weet netjes terug en ik kan gewoon op de wiki komen
  dinsdag 6 december 2005 @ 10:24:48 #100
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32856736
quote:
Op maandag 5 december 2005 20:36 schreef Anitra het volgende:
Aventura is goed! Duim je dan wel mee?
Heeel hard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: