abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 december 2005 @ 13:00:57 #151
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_32916100
Wat een mooie flesjes, en hoe bijzonder!
Wees er maar zuinig op
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
  donderdag 8 december 2005 @ 13:03:28 #152
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32916159
Grote Fever en kleine HIWTK zien er zo uit:

En dit is de grote HIWTK:

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32917276
Wat ziet dat er lekker uit, die luchtjes!
HIWTK Silky Underwear Lekker hoor
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_32917474
Ik vind de flesjes echt afschuwelijk Maar ik ben blij voor julie dat het zo snel geleverd is. E nog veel belangrijker, dat ze lekker ruiken
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_32927120
Ik heb ze ook!
  donderdag 8 december 2005 @ 22:44:16 #156
2735 Aarti
pi_32930933
Alle vijf?
  donderdag 8 december 2005 @ 22:59:25 #157
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32931373
Nog meer flesjes!

Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen. Dan dooft het licht.
I.M. mijn streamzusje Quenda© of Loedertje zoals jullie haar kennen. RIP lief. :*
pi_32931705
Ik vind de flesjes lelijk, maar ik denk dat de geuren heerlijk zijn

Ik kan me nog herinneren dat de prijzen niet zo hoog waren. Ik was vanavond in de parfumerie en ik heb toch wel echt heerlijke geurtjes geroken.
Toch ruik ik ook die chemische stoffen erin.
Is het nog steeds mogelijk om die parfums te kopen of was het echt een eenmalige actie?
Billie Holiday is Lady Day!
  donderdag 8 december 2005 @ 23:11:50 #159
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32931758
Het was echt een eenmalige actie. Maar misschien dat er in januari nog wat leftovers verkocht worden. In dat geval kun je in de rij gaan staan, want het Engelse forum barst al van de noodoproepjes van mensen die het spul perse willen hebben.
pi_32931794
Ik word zo hebberig van dit topic en van Lush in zijn algemeen

Net weer heerlijk gedoucht met HIWTK en daarna Sweet Japanese Girl
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
pi_32931918
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef Sanne het volgende:
Het was echt een eenmalige actie. Maar misschien dat er in januari nog wat leftovers verkocht worden. In dat geval kun je in de rij gaan staan, want het Engelse forum barst al van de noodoproepjes van mensen die het spul perse willen hebben.
Kijk en dat heb ik er nou nét niet voor over.
Alhoewel ik erg nieuwsgierig ben naar de geuren.
Dit jaar ga ik dan in ieder geval voor de chemische luchtjes. De verkoopster van vanavond was erg goed, ze wist precies wat ik lekker vind en niet.

Toch bedankt voor de info!
pi_32932232
quote:
Op donderdag 8 december 2005 23:12 schreef Elefes het volgende:
Ik word zo hebberig van dit topic en van Lush in zijn algemeen

Net weer heerlijk gedoucht met HIWTK en daarna Sweet Japanese Girl
Wat vind jij nu van Sweet Japanese girl en wat voor een huid heb jij?
pi_32934540
Ik vind Sweet Japanese Girl wel fijn, al heb ik het nog maar 3 keer gebruikt.
De scrub er in is wel een beetje grof/hard voor je gezicht soms (af en toe haal ik er een paar grote stukjes uit) maar er blijft een lekker laagje zitten nadat je het afgespoeld hebt (als je niet teveel over je gezicht wrijft met handdoek/wattenschijfje/tissue) en dat maakt mijn huidje wel zacht. Het helpt niet super tegen droge huid, mijn wangen zijn wel minder droog na gebruik, maar nog net niet helemaal genoeg "gevoed" als het ware door SJG.
Ik vind het wel lekker ruiken, en tot dusver wel een fijn product Al heb ik niet echt ervaring met andere producten, zoals bijvoorbeeld AOBS.
Maar wat vind jij er dan van?
pi_32935064
Hadden ze geen mooiere flesjes kunnen maken ik vind het echt lelijke flesjes! Maar ik ben wel benieuwd naar de geur, blijft het een beetje lang hangen?

Ik ga ook nog wel eens Sweet Japanese Girl kopen, al was het alleen al om dat schattige gezichtje Maar eerst nog wat andere gezichtsproducten opmaken
Tof! Ik ben net op tijd voor de gnoes!
Let's plant a tree
pi_32936958
quote:
Op donderdag 8 december 2005 22:44 schreef Aarti het volgende:
Alle vijf?
Nee, ik heb snowcake, hiwtk en american cream. Heb gelukkig 60ml gekocht want ik vind ze erg lekker.
pi_32939976
Ik ben zo benieuwd en heb nu al spijt dat ik niet meer besteld heb en ik heb ze nog niet eens hier
pi_32946673
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 00:59 schreef Elefes het volgende:
Ik vind Sweet Japanese Girl wel fijn, al heb ik het nog maar 3 keer gebruikt.
De scrub er in is wel een beetje grof/hard voor je gezicht soms (af en toe haal ik er een paar grote stukjes uit) maar er blijft een lekker laagje zitten nadat je het afgespoeld hebt (als je niet teveel over je gezicht wrijft met handdoek/wattenschijfje/tissue) en dat maakt mijn huidje wel zacht. Het helpt niet super tegen droge huid, mijn wangen zijn wel minder droog na gebruik, maar nog net niet helemaal genoeg "gevoed" als het ware door SJG.
Ik vind het wel lekker ruiken, en tot dusver wel een fijn product Al heb ik niet echt ervaring met andere producten, zoals bijvoorbeeld AOBS.
Maar wat vind jij er dan van?
Er blijft dus een zacht laagje achter op je huid, na gebruik?
Ikzelf gebruik meestal de combinatie: AOBS & Babyface.
Toch ben ik altijd benieuwd geweest naar het lieve Japanse gezichtje, zoals Vava al zei.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:06:52 #168
2735 Aarti
pi_32947376
Wil iemand me uitleggen hoe ik Babyface moet gebruiken? Ik wrijf er nu maar een beetje mee over een wattenschijfje, maar het smelt niet en ik krijg er dus niks van op mn gezicht..
pi_32947754
Aarti: moet dat niet met een nat wattenschijfje? Al weet ik dat niet zeker want ik heb het nog nooit gebruikt

Sweetsixteen: er blijft een laagje achter ja, lekker zacht Dit trekt wel in, ik gebruik SJG 's avonds en de volgende ochtend is mijn gezicht wel wat zachter, maar is het laagje ingetrokken. Het werkt wel redelijk tegen droge huid merk ik nu, want normaal heb ik best een droge huid na het douchen, en nu niet nadat ik gisteren SJG heb gebruikt na het douchen.
En het gezichtje is erg lief Op een enkel té hard stukje scrub na dan.
  vrijdag 9 december 2005 @ 16:29:25 #170
2735 Aarti
pi_32947962
Ja ik doe het ook met een nat wattenschijfje, zoals dat meissie had gezegd bij de Lush. Maar dat blokje smelt niet of zo, er komt nauwelijks wat van af, zelfs niet als ik rechtstreeks met dat blokje over mn gezicht wrijf.
  vrijdag 9 december 2005 @ 18:36:47 #171
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32950896
Ik kan ook niets met die Babyface. Met nat wattenschijfje komt er niet bijzonder veel vanaf. Nu ligt ie in de douchegel, en gebruik ik hem af en toe kletsnat, maar dan hou ik er weer een vette huid aan over. Of in ieder geval een vettige laag. Ik hoef hem niet meer, hij gaat alleen nooit op.

Ow en als makeupremover vind ik hem helemaal niet geschikt. Die vette troep zit de volgende dag nog rond mijn ogen (tenzij ik boen en dat verdom ik) en dan komt het weer lekker op mijn lenzen terecht. Geef mij maar gewoon de Nivea make up remover, dat is nog het beste bestand tegen mijn waterproof mascara en ook goed voor mijn lenzen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sanne op 09-12-2005 19:34:38 (typo) ]
pi_32952080
Ik hou babyface een tijdje in mijn handen tot hij door de warmte een beetje gaat smelten. Maar ik gebruik voor mijn oogmake-up eigenlijk altijd ultrabland. Werkt perfekt bij mij. Heb er ook geen last van met mijn lenzen.
  vrijdag 9 december 2005 @ 19:56:08 #173
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_32952723
Ik heb 'm ook gehad en bij mij smelt-ie wel prima (ben misschien warmbloediger?) maar kreeg er pukkeltjes van (is toch vettig). Tip: gebruik de Camille oogmake-upreiniger van the Body Shop. Het is geen milk en ook geen olie maar werkt uitstekend, en is volgens velen met mij de beste oogmake-upreiniger die er is.
pi_32954168
Net met rube red slippers in bad geweest..echt heerlijk
nog 1,5 to go
  vrijdag 9 december 2005 @ 20:50:59 #175
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32954192
Ik heb Tisty Tosty vandaag geprobeerd. Maar ben niet echt een romantisch rozenknopjes in het bawdatertypje geloof ik.
pi_32954567
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:03 schreef Sanne het volgende:

[afbeelding]

En dit is de grote HIWTK:

[afbeelding]
waar komen die vandaan????
ik ben het mannetje in de chinese kamer
pi_32954757
lees dit anders maar even sefer:
http://p097.ezboard.com/f(...)age?topicID=65.topic
  vrijdag 9 december 2005 @ 21:19:56 #178
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_32954998
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 20:50 schreef Sanne het volgende:
Ik heb Tisty Tosty vandaag geprobeerd. Maar ben niet echt een romantisch rozenknopjes in het bawdatertypje geloof ik.
ik kreeg er net zoals mijn mannetje uitslag van
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_32955366
Ik heb nog 2x Chelsea Garden liggen, maar als ik zie er aan bloemen inzit durf ik het al niet in het water te gooien
pi_32956229
moet je hem in een pantykousje doen Anitra.
pi_32956518
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 22:00 schreef debby1973 het volgende:
moet je hem in een pantykousje doen Anitra.
Dat is een goeie!! Zal Rick morgen naar de zeeman sturen voor pantykousjes
pi_32957430
Ik doe bruisballen waar iets inzit ook in een pantykous, geen zin in al die troep in bad
Heb er nog een panty voor kapotgeknipt, kon geen kousjes vinden en ik wilde per se in bad op een zondag
Let's plant a tree
  vrijdag 9 december 2005 @ 23:00:19 #183
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_32957943
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 19:56 schreef Aventura het volgende:
Ik heb 'm ook gehad en bij mij smelt-ie wel prima (ben misschien warmbloediger?) maar kreeg er pukkeltjes van (is toch vettig). Tip: gebruik de Camille oogmake-upreiniger van the Body Shop. Het is geen milk en ook geen olie maar werkt uitstekend, en is volgens velen met mij de beste oogmake-upreiniger die er is.
ik gebruik vaak gewoon een likje dagcreme (goedkope...geen lush) als make-upremover....
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_32958111
Die babyface haal ik zo direct over mijn gezicht, er blijft dan een laagje achter en dat smeer ik uit. En vervolgens met een nat washandje afwassen
Let's plant a tree
pi_32958477
Ik had trouwens nog even een vraag over Dream Cream. Ik heb er wat van gekregen van Imago en ik vind het werkelijk heerlijke creme, ik heb nogal last van exceem en die creme werkt heerlijk verkoelend en zelfs genezend! Nou ben ik benieuwd of het ook goed is voor psoriasis, iemand die daar ervaring mee heeft?
Let's plant a tree
pi_32958798
Heeft er toevallig iemand interesse in Rockstar (ongeveer 70 gram) en Angels Delight (ongeveer 50 gram)? Ik heb het hier liggen maar vind ze toch niet zo lekker als ik had gedacht..

Sweetsixteen: ik zou je wel een proefje willen sturen, ik heb het ding alleen al helemaal over mijn gezicht gehaald, dus misschien is dat niet zo'n succes.
pi_32967516

Ik heb weer Lush ontvangen

Angels Delight
Snowcake
Snowfairy

*Proefjes: Demon In The Dark
Rockstar

♫ | DVD's | MSN Space | ♫
pi_32967601
quote:
Op vrijdag 9 december 2005 23:21 schreef Vava het volgende:
Ik had trouwens nog even een vraag over Dream Cream. Ik heb er wat van gekregen van Imago en ik vind het werkelijk heerlijke creme, ik heb nogal last van exceem en die creme werkt heerlijk verkoelend en zelfs genezend! Nou ben ik benieuwd of het ook goed is voor psoriasis, iemand die daar ervaring mee heeft?
Mijn vader heeft psoriasis en ik heb een pot gekocht voor hem (en mijn moeder die net als ik droge schenen uit de hel heeft). Uiteraard verdwijnt de psoriasis er niet van, maar het kan de soms trekkende plekken wel wat soepeler maken en daardoor springen ze minder snel open.

Dream Cream wil wel een beetje prikken als de plekken een wat open zijn, dus daarmee moet je een beetje oppassen.

Ik smeer mijn dochter ook in met Dream Cream, omdat ze een hele erge droge huid heeft en af en toe exceem en ook mijn broer heb ik een proefje Dream Cream (en Dream Wash) gegeven voor zijn jongste kind met exceem.

Iedereen mot an de Dream Cream van mij. . Ik vind de geur niet zo lekker, maar het werkt als een tiet!
Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  zaterdag 10 december 2005 @ 12:39:27 #189
3123 Sanne
dat zure BB modje...
pi_32967708
Heb jij je Engelandbestelling al binnen Muus? Ik ben zo blij met mijn parfummetjes.
pi_32967757
Nee.
Oi!
pi_32968082
Ja, jullie hebben toch ook met een groepje van hier besteld? Of hadden jullie geen parfum besteld?
pi_32968121
Uhhuh, maar geen parfum.

En met een beetje mazzel komt het nu dankzij Lotje over een week binnen.
Oi!
pi_32969562
Wat heb je besteld Muus?
pi_32969654
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:03 schreef debby1973 het volgende:
Wat heb je besteld Muus?
Snowy Gift Box
Olive Branch 250 gr.
Aqua Mirabilis
Fever
Sympathy for the Skin
Aqua Marina
Hollywood
Snow Festival
100 gr. Snowcake
100 gr. Angel's Delight
100 gr. Sea Vegetable
100 gr. Extra Virgin Olive
100 gr. Miranda

En dan heb ik me nog ingehouden hè! .
Oi!
pi_32969734
Trekt de geur van Dream Cream bij jullie ook snel weg? Ik heb het in de winkel geprobeerd, en vond het echt niet lekker ruiken.. Maar na een paar minuten was de geur al bijna verdwenen.
pi_32969788
Lekker lijstje hoor. Is die giftbox voor jezelf? Die zijn zo mooi verpakt. En goed de kortingsbon bewaren he.
pi_32969892
quote:
Op donderdag 8 december 2005 13:03 schreef Sanne het volgende:

[afbeelding]
And it's mine! En mijn god alle mensenkinderen wat ruiken ze lekker!! Ik heb zo'n spijt dat ik niet meer van alles besteld heb . .
Whatever I want.
pi_32969943
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:09 schreef Elefes het volgende:
Trekt de geur van Dream Cream bij jullie ook snel weg? Ik heb het in de winkel geprobeerd, en vond het echt niet lekker ruiken.. Maar na een paar minuten was de geur al bijna verdwenen.
Het trekt wel snel weg, maar voor de zekerheid donder ik er altijd nog wat dusting powder overheen. .
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:10 schreef debby1973 het volgende:
Lekker lijstje hoor. Is die giftbox voor jezelf? Die zijn zo mooi verpakt. En goed de kortingsbon bewaren he.
Deels voor mezelf en deels voor die kleine onder de kerstboom. (Lees: ik gebruik wat er overblijft nadat zij er vanalles voor haarzelf heeft uitgevist en dat zal niet veel zijn. . )
Oi!
pi_32969962
Over kortingsbonnen gesproken, klopt het dat er tegenwoordig geen datum meer op staat tot wanneer het gebruikt kan worden? Ik heb er hier namelijk een zonder datum.
Whatever I want.
pi_32972178
quote:
Op zaterdag 10 december 2005 14:15 schreef PeRi het volgende:
Over kortingsbonnen gesproken, klopt het dat er tegenwoordig geen datum meer op staat tot wanneer het gebruikt kan worden? Ik heb er hier namelijk een zonder datum. in de nieuwe pakketten geen bon zit?
Sorry, PeRi, even je quote verkloot

Ik had voor mijn lief een Karma Piramide Pakket gekocht. Zo mooi ! De rommel die erin zat mocht ie allemaal zelf houden, maar ik zat natuurlijk te azen op de bon.

Zou dit een foutje zijn en is het een mailtje naar de Lush waard?

[ Bericht 5% gewijzigd door Reese op 10-12-2005 15:45:47 (plaatje toegevoegd) ]
Eeuwig vijfentwintig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')