Kijk en dat heb ik er nou nét niet voor over.quote:Op donderdag 8 december 2005 23:11 schreef Sanne het volgende:
Het was echt een eenmalige actie. Maar misschien dat er in januari nog wat leftovers verkocht worden. In dat geval kun je in de rij gaan staan, want het Engelse forum barst al van de noodoproepjes van mensen die het spul perse willen hebben.
Wat vind jij nu van Sweet Japanese girl en wat voor een huid heb jij?quote:Op donderdag 8 december 2005 23:12 schreef Elefes het volgende:Ik word zo hebberig van dit topic en van Lush in zijn algemeen
Net weer heerlijk gedoucht met HIWTK en daarna Sweet Japanese Girl
Nee, ik heb snowcake, hiwtk en american cream. Heb gelukkig 60ml gekocht want ik vind ze erg lekker.quote:Op donderdag 8 december 2005 22:44 schreef Aarti het volgende:
Alle vijf?
Er blijft dus een zacht laagje achter op je huid, na gebruik?quote:Op vrijdag 9 december 2005 00:59 schreef Elefes het volgende:
Ik vind Sweet Japanese Girl wel fijn, al heb ik het nog maar 3 keer gebruikt.
De scrub er in is wel een beetje grof/hard voor je gezicht soms (af en toe haal ik er een paar grote stukjes uit) maar er blijft een lekker laagje zitten nadat je het afgespoeld hebt (als je niet teveel over je gezicht wrijft met handdoek/wattenschijfje/tissue) en dat maakt mijn huidje wel zacht. Het helpt niet super tegen droge huid, mijn wangen zijn wel minder droog na gebruik, maar nog net niet helemaal genoeg "gevoed" als het ware door SJG.
Ik vind het wel lekker ruiken, en tot dusver wel een fijn productAl heb ik niet echt ervaring met andere producten, zoals bijvoorbeeld AOBS.
Maar wat vind jij er dan van?
waar komen die vandaan????quote:Op donderdag 8 december 2005 13:03 schreef Sanne het volgende:
Grote Fever en kleine HIWTK zien er zo uit:
[afbeelding]
En dit is de grote HIWTK:
[afbeelding]
ik kreeg er net zoals mijn mannetje uitslag vanquote:Op vrijdag 9 december 2005 20:50 schreef Sanne het volgende:
Ik heb Tisty Tosty vandaag geprobeerd. Maar ben niet echt een romantisch rozenknopjes in het bawdatertypje geloof ik.
Dat is een goeie!! Zal Rick morgen naar de zeeman sturen voor pantykousjesquote:Op vrijdag 9 december 2005 22:00 schreef debby1973 het volgende:
moet je hem in een pantykousje doen Anitra.
ik gebruik vaak gewoon een likje dagcreme (goedkope...geen lush) als make-upremover....quote:Op vrijdag 9 december 2005 19:56 schreef Aventura het volgende:
Ik heb 'm ook gehad en bij mij smelt-ie wel prima (ben misschien warmbloediger?) maar kreeg er pukkeltjes van (is toch vettig). Tip: gebruik de Camille oogmake-upreiniger van the Body Shop. Het is geen milk en ook geen olie maar werkt uitstekend, en is volgens velen met mij de beste oogmake-upreiniger die er is.
Mijn vader heeft psoriasis en ik heb een pot gekocht voor hem (en mijn moeder die net als ik droge schenen uit de hel heeft). Uiteraard verdwijnt de psoriasis er niet van, maar het kan de soms trekkende plekken wel wat soepeler maken en daardoor springen ze minder snel open.quote:Op vrijdag 9 december 2005 23:21 schreef Vava het volgende:
Ik had trouwens nog even een vraag over Dream Cream. Ik heb er wat van gekregen van Imago en ik vind het werkelijk heerlijke creme, ik heb nogal last van exceem en die creme werkt heerlijk verkoelend en zelfs genezend! Nou ben ik benieuwd of het ook goed is voor psoriasis, iemand die daar ervaring mee heeft?
Snowy Gift Boxquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:03 schreef debby1973 het volgende:
Wat heb je besteld Muus?
And it's mine! En mijn god alle mensenkinderen wat ruiken ze lekker!! Ik heb zo'n spijt dat ik niet meer van alles besteld hebquote:Op donderdag 8 december 2005 13:03 schreef Sanne het volgende:
Grote Fever en kleine HIWTK zien er zo uit:
[afbeelding]
Het trekt wel snel weg, maar voor de zekerheid donder ik er altijd nog wat dusting powder overheen.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:09 schreef Elefes het volgende:
Trekt de geur van Dream Cream bij jullie ook snel weg? Ik heb het in de winkel geprobeerd, en vond het echt niet lekker ruiken.. Maar na een paar minuten was de geur al bijna verdwenen.
Deels voor mezelf en deels voor die kleine onder de kerstboom. (Lees: ik gebruik wat er overblijft nadat zij er vanalles voor haarzelf heeft uitgevist en dat zal niet veel zijn.quote:Op zaterdag 10 december 2005 14:10 schreef debby1973 het volgende:
Lekker lijstje hoor. Is die giftbox voor jezelf? Die zijn zo mooi verpakt. En goed de kortingsbon bewaren he.
Sorry, PeRi, even je quote verklootquote:Op zaterdag 10 december 2005 14:15 schreef PeRi het volgende:
Over kortingsbonnen gesproken, klopt het dat er tegenwoordig geen datum meer op staat tot wanneer het gebruikt kan worden? Ik heb er hier namelijk een zonder datum. in de nieuwe pakketten geen bon zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |